След като Coca Cola съобщи, че пуска на пазара нова опаковка на напитката с тайнствена рецепта, една от най-големите вериги за бързо хранене в света – McDonald’s, реши също да промени опаковката на част от продуктите си. Това се случва за пръв път от 5 години насам.
При новата визия на опаковките дизайнерите са решили да се откажат от големите надписи, като ги замени с графични изображения. В крайна сметка се е получила разпознаваема и изразителна визуална система, в която ясно се разчита логото на компанията.
Така например, на опаковката на бургера с риба са се появили сини морски вълни, а на опаковката на картофките са се появили допълнителни жълти вълни.
„Сътрудничехме си с McDonald’s в продължение на години по отношение на модернизацията на опаковката на основните им продукти. Новата визия отразява радостта и лекотата на бранда, благодарение на ярките графични изображения“, съобщават от агенцията Pearlfisher, на която е възложено да изработи новата визия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 да ви е вкусно
11:47 18.02.2021
2 Аз40🏴☠️
11:56 18.02.2021
3 XXX
14:10 18.02.2021
4 Павел Пенев
15:02 18.02.2021
5 Един
08:38 19.02.2021
6 хаха
11:08 19.02.2021
7 чистофайница
11:59 19.02.2021
8 Така да се каже
Коментиран от #10
13:21 19.02.2021
9 Вуте
14:38 19.02.2021
10 Тулуп Мисирков
До коментар #8 от "Така да се каже":
Аз вече преместих за говедарската шитня...19:54 20.02.2021
11 J Y Moineau
11:05 21.02.2021