"Карлсберг" (Carlsberg) стана поредната компания, която спря рекламирането си в Twitter след закупуването на социалната медия от Илон Мъск.
Решението е факт само дни, след като и General Motors обяви, че временно спира платеното си прекалено солидно присъствие на социалната платформа, припомня БНР.
По-рано и компанията L’Oréal реши да спре рекламирането на платформата, докато Interpublic, една от най-големите рекламно групировки в света, препоръча на клиентите си да спрат разходите си за реклами в Twitter през следващата седмица.
Таня Фредериксен, глобален ръководител на външните комуникации в датската пивоварна, каза: "Посъветвахме нашите маркови екипи да спрат рекламните дейности и ще наблюдаваме ситуацията отблизо", съобщава "Файненшъл таймс".
Третата по големина пивоварна в света, която също така произвежда и марките бира Tuborg, Holsten Pils и Kronenbourg 1664, е последната мултинационална компания, която предприема предпазлив подход към платеното си присъствие в социалната мрежа след придобиването ѝ от милиардера Мъск. Пивоварът обаче запазва безплатните си реклами в Twitter.
Оттеглянията на реклами идват на фона на опасения относно модерирането на съдържанието на социалната платформа, след като Мъск посочи, че ще постави силен акцент върху "свободата на словото", въпреки че той също така се опита да увери търговците, че Twitter няма да се превърне в "безплатна кошмарна сцена за всеки".
Компанията Carlsberg е похарчила 5 млрд. датски крони (около 655 млн. долара) за глобален маркетинг през 2021 г., но разпределя сравнително малко количество от рекламата си в Twitter, посочи пред "Файненшъл таймс" източник, запознат със ситуацията.
Трябва да се има предвид, че рекламодателите са ключов източник на доходи за Twitter, допринасяйки за по-голямата част от неговите годишни приходи от около 5 млрд. долара.
На този етап от Twitter не коментират поредния отказ на водеща компания да рекламира в социалната платформа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Някой
Да не би компаниите да са притискани политически да не работят с Twitter, също както бяха притискани да не работят в Русия?
Коментиран от #2
16:50 03.11.2022
2 Проста логика
До коментар #1 от "Някой":
Даваме на нео-нацито Ричард Спенсър свободата да се изявява, както иска - в това няма нищо лошо, смрадливите идеологии и техните поддръжници трябва да се знаят. Но това притеснява големите корпорации, защото логически затруднени хора, като теб например, няма да направят разликата между туита на Спенсър и рекламата която е до него - ще си помислите, че корпорацията го одобрява. За това и корпорацията не иска да дава пари за място, където това се случва.17:11 03.11.2022
3 Оптимиста
20:25 03.11.2022
4 Волният ездач
20:27 03.11.2022