Предизборната кампания за вота на 19 април започна. Първият предизборен дебат в предаването „Лице в лице“ е между Ангел Славчев от „Възраждане“ и Радостин Василев, лидер на МЕЧ. И двамата са водачи на листи, а темата е „Вътрешен ред, правосъдие, корупция“.
Според Ангел Славчев вътрешното министерство има ключова роля, но не я изпълнява ефективно.
Той даде конкретни примери от своята практика: „Подавал съм сигнали в МВР за хора, които купуват гласове. Резултатът беше нулев. В изборния ден наши представители подадоха сигнали за купуване на гласове, а след това започнаха да ги съдят за клевета.“
По думите му проблемът е не толкова в редовите служители, колкото в управлението.
„Истината обаче е, че кадрово не се справя Министерство на вътрешните работи, а не самите полицаи на място“, смята Славчев.
Радостин Василев подчерта необходимостта от дълбока структурна реформа в МВР.
„Ако тази система не бъде реформирана, ние сме изправени пред абсолютен колапс“, смята лидерът на МЕЧ.
Той акцентира върху нарастващите разходи за системата на МВР: „За 10 години бюджетът на МВР е увеличен 4 пъти – на 4,3 млрд. лева. 90% от бюджета е за заплати. Имаме 20 000 администрация. Няма как да искаме МВР да се справя с такъв раздут щат.“
Василев предлага администрацията да бъде съкратена на 5000 души и да има 15 000 полицаи на терен.
Той беше критичен и към наличието на много пенсионери в системата. По думите ме в момента те са около 5000 и получават и пенсия, и заплата.
Двамата влязоха в директен спор относно социалните придобивки в МВР.
„Тези хора са си заслужили това заплащане в МВР. Има голяма опасност, че ако ги махнем, всички ще тръгнат да напускат“, смята Славчев.
Василев настоя за по-твърд подход: „Ако не съкратят пенсионерите в МВР, ще се наложи да ограничим този социален натиск. Или подреждаме България истински, или продължаваме да живеем така.“
Въпреки разногласията, двамата се обединиха около тезата, че проблемите в системата са управленски.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 май май
Ами ако те спрат да ни пазят?
Коментиран от #15, #28, #44, #56, #69, #103
18:45 23.03.2026
2 Бат Венце Сикаджията
Коментиран от #48
18:45 23.03.2026
3 Сзо
Коментиран от #59
18:45 23.03.2026
4 Анонимен
18:46 23.03.2026
5 Бат Венце Сикаджията
Коментиран от #112
18:46 23.03.2026
6 Малеееее
Коментиран от #20
18:46 23.03.2026
7 мда
18:46 23.03.2026
8 Иредзуми
Първо главите на политиците
Когато унищожат полицията
Няма кой да им вземе главите
18:47 23.03.2026
9 Майора
Коментиран от #82
18:47 23.03.2026
10 Република България
18:47 23.03.2026
11 С мисъл
Коментиран от #49, #75
18:47 23.03.2026
12 Абе
18:48 23.03.2026
13 Мнение
Коментиран от #66
18:48 23.03.2026
14 Тома
18:48 23.03.2026
15 Кажи честно ... 🤣
До коментар #1 от "май май":
Да не би да се чувстваш пазен от милиционерите ? 🤣🤣🤣Пазени се чувстват само npaceтата бойко и дебелян, и техните патерици от ИТН, БСП, Възраждане ...
18:49 23.03.2026
16 Майора
Коментиран от #23
18:50 23.03.2026
17 Казанлъшкия
18:50 23.03.2026
18 Звездоброец
18:50 23.03.2026
19 Това иска народа
18:51 23.03.2026
20 Нее ...
До коментар #6 от "Малеееее":
Дай някой, който е психически годен.Коментиран от #47
18:51 23.03.2026
21 Само предлагам
18:51 23.03.2026
22 Нострадамус
Коментиран от #26
18:51 23.03.2026
23 Петрова
До коментар #16 от "Майора":
Ами защото са по-големи крадци от крадците и не си вършат работата, за която им плащаме ние.18:53 23.03.2026
24 ЧИЧО
Коментиран от #50
18:54 23.03.2026
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 4567
До коментар #22 от "Нострадамус":
Настрадамус пише своите предсказания (глупости) под формата на стихове, известни като катрени (четиристишия).Коментиран от #61
18:55 23.03.2026
27 мммм
18:55 23.03.2026
28 Баце,
До коментар #1 от "май май":
Явно си депутат, наркопласьор, ало измамник или джебчийка от махалата. Само изброените ги пази родната полиция. Редовите граждани се справяме сами в 99% от случаите когато имаме проблеми и ни трябва полиция.18:58 23.03.2026
29 ДО ВСИЧКИ УМНИЦИ
Защо за едни да може, а за други не.
Хората взимат пенсия от НОЙ, защото са придобили това право. Заплата взимат, защото ходят 23 дни в месеца на работа.
Как така ще избират. Като ходи на работа той си плаща данъци и осигуровки. Няма сива икономика. Ако започне работа в частна фирма, заплатата се получава в пликче. Няма данъци, няма осигуровки. На какво правно основание, ще го лишите от правото му на труд. Големи сте разбирачи. Ще има масово напускане и дела. Да ходят тия двамата да служат на улицата. И двамата не стават за нищо.
Коментиран от #34
18:58 23.03.2026
30 Каб
18:59 23.03.2026
31 Тези 20 заплати не са ли
19:01 23.03.2026
32 АБСУРДИСТАН
19:02 23.03.2026
33 Някой
19:02 23.03.2026
34 Милиционери Сър !
До коментар #29 от "ДО ВСИЧКИ УМНИЦИ":
Защото сте физически негодни да изпълнявате задълженията си след пенсиониране, както и повечето шкембета в системата.Учители и лекари не получават по 20 брутни заплати .
Коментиран от #118
19:02 23.03.2026
35 Съдията
Коментиран от #38, #39, #40
19:03 23.03.2026
36 В голяма
19:06 23.03.2026
37 Лумпен
За милиционерите законите не важат !
Държат се като башибозук в чужда държава !
Може да ме закриете !
19:08 23.03.2026
38 Така ще да е
До коментар #35 от "Съдията":
А ако ни нападне някоя мyтpa, приближена на тиква или npace, милиционера веднага ще се отзове да помага на мyтpaта.Коментиран от #42
19:10 23.03.2026
39 Лумпен
До коментар #35 от "Съдията":
Лилавите нападат точно защото милицията е в храстите и не си върши работата...!19:10 23.03.2026
40 Баце,
До коментар #35 от "Съдията":
Прав си. И като дойде полицията ще те наязди теб, че си нарушил правата на лилавите. След това ще те полазят десетина нпо та и адвокатите им. После всички медии ще те изкарат расист.Та така...
Коментиран от #45
19:11 23.03.2026
41 Реалност
19:12 23.03.2026
42 Съдията
До коментар #38 от "Така ще да е":
А ако те нападне немутра?19:13 23.03.2026
43 емо
19:16 23.03.2026
44 поро
До коментар #1 от "май май":
Пред такива пазачи, мутрите от 90-те години бледнеят.19:17 23.03.2026
45 Съдията
До коментар #40 от "Баце,":
Друже, това със сигурност от опит ли го знаеш, или го предполагаш19:17 23.03.2026
46 3.14
Е, защо така нали вси сте гелЕмата работа и можете сами да се справите, защо тичате да ревтуните там ?
Коментиран от #51, #60
19:18 23.03.2026
47 Eто това е
До коментар #20 от "Нее ...":
Простата и крадлива Тиква Борисов. Така добре ли е?!19:19 23.03.2026
48 Покойниците
До коментар #2 от "Бат Венце Сикаджията":
Покойниците отърва. И те да връщат.19:19 23.03.2026
49 Анонимен
До коментар #11 от "С мисъл":
Сложен организъм. Това може да бъде изречено само от милиционер. Само във вашите болни мозъци се пръкват такива мисли. Ще ви изритат скоро от службичките, няма друг вариант.Коментиран от #58
19:20 23.03.2026
50 Така беше
До коментар #24 от "ЧИЧО":
и в България до 80-те години. Ако си пенсионер и искаш да работиш, вземаш по-голямата сума, или пенсия, или заплата. Не можеше и двете.19:21 23.03.2026
51 защото
До коментар #46 от "3.14":
г-н "много умен" , по писаните от милиционерите - потомци на Вишнски НК, ако сам реша проблема, ще бъда обявен за престъпник. Трябва ми законно оръжие без да ми "разрешава" някой и закон, който ми позволява да го използвам. колкото пъти съм се обърнал към полиция/прокуратура, свършили са някаква работа само в 10% от случаите.Коментиран от #55, #95
19:26 23.03.2026
52 Българин
Най-богатата класа - Милиардерите създават от простотията, най–бедната класа, раята, робите, крадците - Милиционерите, понеже се страхуват от творците, умната, средна класа – Милионерите.
19:27 23.03.2026
53 Не е така
19:28 23.03.2026
54 Дедо ви...
19:29 23.03.2026
55 Уфффф
До коментар #51 от "защото":
Вишински е бил прокурор, а не милиционер. И, запомни, законите ги пишат и гласуват в народното събрание, а не в милицията.19:29 23.03.2026
56 Гъбарко
До коментар #1 от "май май":
Ми пък теб от какво те пазят от забременяване ли19:30 23.03.2026
57 Редно ли е така
Коментиран от #64
19:32 23.03.2026
58 Естествено
До коментар #49 от "Анонимен":
Знаеш ли приказката за спора между циганин и земеделец, кое е по трудно, да просиш, да носиш, да мелиш, да месиш, да печеш или "ори, мели, яж"? Твоята е същата!Коментиран от #63
19:37 23.03.2026
59 Перо
До коментар #3 от "Сзо":
И да си плащат осигуровките, а не данъкоплатците!19:37 23.03.2026
60 Боко
До коментар #46 от "3.14":
Точно в полицията тичат само мнооого заблудените 👌 от полицията не става АБСОЛЮТНО НИЩО 👌 смучещи от народа кърлежи🤮👌Коментиран от #62
19:37 23.03.2026
61 Коментар
До коментар #26 от "4567":
Ти ще пишеш на Гемето четиристишия19:40 23.03.2026
62 А ти
До коментар #60 от "Боко":
къде тичаш? При арменския поп явно.19:43 23.03.2026
63 Анонимен
До коментар #58 от "Естествено":
Готованко на държавна служба да дава пример точно с тази приказка, значи изобщо не си вникнал в смисъла и, още едно доказателство за сбърканото ви мислене.Коментиран от #65
19:49 23.03.2026
64 Стани полицай!
До коментар #57 от "Редно ли е така":
Разсмя ме.Учителите не 12, а 20 заплати обезщетение трябва да получават точно защото вече правят всичко.
По-сладко е да си полицай, отколкото учител.
Коментиран от #78
19:57 23.03.2026
65 Не, обикновен селянин
До коментар #63 от "Анонимен":
Три предположения, три грешки, не ставаш за МВР, там се искат логика, аналитика и малко езотерика, а Гото и Ванко са обикновено от другата страна на линията.19:59 23.03.2026
66 Принципно
До коментар #13 от "Мнение":
съм съгласен, но така ще останем без държавна администрация! То от там са основните гласоподаватели на ГЕРБ! От там и от феодалите по места! Защо например ГЕРБ не печели в София, а?20:04 23.03.2026
67 Гръмотен пулицай с вишо убръзофание
20:04 23.03.2026
68 Факт
20:05 23.03.2026
69 Примерно
До коментар #1 от "май май":
И 10 са им много, нали се пенсионирват по рано20:07 23.03.2026
70 Коректно
20:13 23.03.2026
71 Мнение
20:16 23.03.2026
72 Анонимен
20:16 23.03.2026
73 Емигрант
20:18 23.03.2026
74 Онуфри
20:18 23.03.2026
75 безпартиен
До коментар #11 от "С мисъл":
При намаляло с 1/4 население на страната за последните 36 години, трябва да се намали щата на всички получаващи заплати от държавния и общинския бюджет също с 1/4!!!!! Отделно е въпросът с "пожарната".Във всички държави тази служба е към "бедствия и аварии"!!! Колкото до тази над 5000 пенсионери останали на работа, също сме единствените в ЕС , Русия и бивши ОНД републики! Или остава на работа,или пенсия!!!В цял свят е така,само у нас не!!!Но това са и избирателите на всички партии и РЕДОВНО гласуват!!!!Коментиран от #76
20:20 23.03.2026
76 С мисъл
До коментар #75 от "безпартиен":
Населението е намаляло, но територията не е, ако пледирате, че хората вършат престъпленията, тогава кажете от къде държавата да се изтегли напълно! Ако до вчера се е крадяло само физически, а днес има 100 начина да стане безконтактно, кого от двамата полицаи да махнем?Коментиран от #83
20:28 23.03.2026
77 Без привилегии
20:29 23.03.2026
78 Нещо друго
До коментар #64 от "Стани полицай!":
90 брак от можене на всичко, необразовани поколения, частни уроци за цоцане20:30 23.03.2026
79 Детектор
20:35 23.03.2026
80 Опа
20:36 23.03.2026
81 Откъденакъде
Коментиран от #99
20:37 23.03.2026
82 Чичака
До коментар #9 от "Майора":
А пък бившата жена на Руди го напрови благороден елен .Пада си по пагони жената
20:39 23.03.2026
83 безпартиен
До коментар #76 от "С мисъл":
А да имате мнение за "работещи" пенсионери в бюджетната сфера?Не разбирате ли,че РЕАЛНО плащат данъци и осигуровки САМО РАБОТЕЩИ В ЧАСТНИЯ СЕКТОР -т.е.около 1.2 милиона души!!!На тях разчитат около 750 хиляди чакащи заплати от държавния и общинския бюджет, около 650 хиляди малолетни и непълнолетни,2.1 милиона пенсионери, около 1 милион без образование и професионална квалификация и без трудови навици ц.г@ни!!!И това в държава без високотехнологични производства и производство на стоки с голяма принадена стойност! Няма и нищо за продажба което да има цена! Остава една земеделска земя и гори!На бас,че те ще са следващите на тезгяха!А след това???20:44 23.03.2026
84 Рускиня
Колкото до допълнителните заплати да се дават на тези служители, който с право са заслужили, но не в такъв висок обем.
Всички знаем, че и те имат семейства и своите грижи и не е нужно да бъдат оплювани незаслужено.
20:45 23.03.2026
85 Силан
20:48 23.03.2026
86 Професори
Коментиран от #104, #106
20:51 23.03.2026
87 Да се подведат под отговорност
20:52 23.03.2026
88 Иванчо
20:56 23.03.2026
89 Работещ пенсионер
20:59 23.03.2026
90 Гледате ли bTV в момента
21:01 23.03.2026
91 В Германия Баден Вюртемберг
Полицейския състав е 28 000,а администрация е 10 000 с риск да се стопи
Те почти като в България...
Богата държава сме еииии
21:02 23.03.2026
92 Пътя
Моментално.
И да се назначат млади- други хора.
21:02 23.03.2026
93 Перфектно
21:03 23.03.2026
94 Коментар
21:04 23.03.2026
95 3.14
До коментар #51 от "защото":
Ще се въздържа от квалификации, както вие сте си го позволили, но ако сам решите "проблема", ако правилно съм ви разбрал, то не ви трябва нито полиция, нито прокуратура, нито съд и сам ще раздавате правосъдие.Ако всеки реши сам да раздава правосъдие наясно ли сте, какво ще стане? Казва се закона на джунглата, а в него едва ли ще оцелеете макар и с оръжие, за което явно бленувате.
Искате законно оръжие без да ви се "разрешава" и колко ще е законно това оръжие след като всеки може да има такова "законно" оръжие. Предполагам сте наясно, че още при първия спор на улицата между шофьори всеки с претенциите си да е прав ще се изпозастрелят един друг. Вие това ли искате? Явно мечтаете за дивия запад ама днес е 2026 г.
Коментиран от #108, #113
21:04 23.03.2026
96 Емиграция
Тия не заслужават нищо.
21:06 23.03.2026
97 Емитация
ПЕНСИОНЕР НЕ ТРЯБВА ДА РАБОТИ В ДЪРЖАВНА СТРУКТУРА. НЕ САМО В МВР!!!!!
21:08 23.03.2026
98 Публикация
21:09 23.03.2026
99 Моряка
До коментар #81 от "Откъденакъде":
20 те заплати след пенсиониране полицаите и военослужещите получават за това,че след 20 и повече години служба изгубват всякаква възможност да се реализират в живота като 56- 60 годишни.Има го във всички държави.В Турция например вземат по 45 заплати и предложения за по нататъшна работа във фирмите и т.н.И никой не им завижда.Във Великобритания в закона е написано,че е въпрос на граждански дълг и чест частните фирми да назначават пенсионирани военнослужащи.Само при нас типичната българска завист.Не искам аз да съм добре,искам на Вуте да му е зле.Коментиран от #107
21:09 23.03.2026
100 Тервел
Коментиран от #109
21:13 23.03.2026
101 Давид
21:14 23.03.2026
102 Дедо
21:19 23.03.2026
103 Опа
До коментар #1 от "май май":
Ами ако спрат да взимат21:28 23.03.2026
104 Звездоброец
До коментар #86 от "Професори":
По въпроса с незаетите места в МВР ....Ами аз не искам да охранявам наркодилъри например...21:32 23.03.2026
105 Дебат "Възраждане" и "МЕЧ"
21:35 23.03.2026
106 КОНОЛ
До коментар #86 от "Професори":
Защото щатовете непрекъстато се увеличават за да пазят власта и да служат за електорат при избори, макар, че населението ни е намаляло с над 2 милиона души и към момента не сме повече от 6 милиона, а бехме 9 милиона с много по малко полиция и друга държавна администрация.21:41 23.03.2026
107 Един от всички нас
До коментар #99 от "Моряка":
Достойнните полицаи в България са малцинство.А мнозинството от тях даже не могат да се изказват на литературен български език.За чужди езици да не говорим.Съгласен съм по принцип стеб,но това не е Великобритания. Нека да получават дори и 30 заплати,но да се съкрати драстично щата ,както отбеляза друг коментиращ преди мен.Да останат на работа такива,които са призвани за тази работа а не завършени простаци ,които даже и на публичниместа показват респект към мутрите,вместо да е обратното.За никого не е тайна ,че народа е отвратен от тях и доверието клони към нулата.Знам,че нещата не стават много бързо и не може с магическа пръчка да имаме полицията на Бавария ,например,но когато това стане нека да имат такива привилегии. Но вината за съществуването на тази пародия ,наречена полиция,имаме вина всички ние,защото сме си избирали политици,които извършиха културен геноцид върху нас.Народ с висока култура и образование притежава и висока обществена ангажираност ,бедността спада а от там и престъпността. Тогава няма да имаме нужда от полиция с численост по-голяма от тази на Германия. Тогава и хората,ще помагат на полицията а не да се пазят от нея.А това което го пее Веселин Маринов ?Има ли някой ,който да харесва това,ако въобще е музика?
Коментиран от #110
23:32 23.03.2026
108 защото
До коментар #95 от "3.14":
Прочети малко повече за идеята на гражданското общество, например Джон Лок. Правата на властта, прокуратура и полиция произтичат от това, че в гражданското общество всеки отделен гражданин се е отказал от част от своите права и е упълномощил властта - правителство, полиция, прокуратура, парламент, да определя правилата, законите в името на всеобщото благо (предполага се на народа, на всеки гражданин или поне на мнозинството). Е, кажи сега кое от това, което стана през последните 36-37 години властта е направила за доброто на народа, за повишаване на стандарта на живот на гражданите? Приватизацията, от която почти не влязоха пари в държавата? покровителството на рекета, мутрите и групировките от правителството на Попов, Беров и другите? Продажбата на БТК на цена 20% от реалната? Нещо въобще направила ли е властта за доброто на гражданите? Не и за мен, не и според мен. МВР и прокуратура защитават организираната престъпност, защото те самите са организираната престъпност. Отдавна е закон на джунглата, но според така наречените "правила" и "закони", някои имат много повече права от другите, нарушават безнаказано и им се разминава. Да, аз искам това, което твърдиш, защото това е правилното нещо. Имам достатъчно жизнен опит и знания, и знам че е така.Коментиран от #114
00:52 24.03.2026
109 Работник
До коментар #100 от "Тервел":
Може в селското стопанство. Може в свинарниците на о. Белене. Защо работата на хора, свикнали само с проверки на лични карти и писане на глоби с фишове трябва да е грижа на всички останали? Ще се адаптират и ще свикнат да оцеляват, като всички останали. Или пък не. За мен някой било ли го е грижа?01:50 24.03.2026
110 Харесвам
До коментар #107 от "Един от всички нас":
това, което си написал, затова ще допълня - има и полицаи с висока култура и образование, свестни хора.Но не са мнозинство. Корупцията от най-високо поражда бедност, а ниския стандарт на живот, съчетан с липсата на образование и ценности поражда престъпност.
02:00 24.03.2026
111 Георгиев
02:25 24.03.2026
112 да бе
До коментар #5 от "Бат Венце Сикаджията":
работиш в мвр,АКО всяка година покриваш норматив на изпит.СТРЕЛБА, БЯГАНЕ КОРЕМНИ, КАРАНЕ НА АВТОМОБИЛ МОТОР И ВЕЛОСИПЕД.И СЕ ЯВЯВАШ на курсове по криминалистика... другото няма значение ПЕНСИОНИРАНЕ с 5 заплати и в къщи или като охранител на супермаркет..Но в добро здраве и с бодър дух06:58 24.03.2026
113 Лазо
До коментар #95 от "3.14":
Много опростенческа логика. Явно не знаете много за насилието. Повечето хора искат да оцелеят, без да проявяват агресия. Не знаете и какво е отговорност да притежаваш оръжие, или да носиш временно, служебно както в казармата. Какво ще кажете за друг подход - притежаването на огнестрелно оръжие възпира участниците в един конфликт той да се разрасне и ескалира до убийство.Между другото продажбата на късо огнестрелно оръжие е напълно законна за всички без никакво разрешение в Швейцария, а от 2021 г. и в Чехия. Още чакам да се изпозастрелят шофьорите в тези две държави, ама не става.
Винаги има разбира и по-агресивни индивиди, но именно така е в природата - естествен подбор. Колт напрпави хората равни.
В битовите убийства какво е оръжието не е решаващо. През 1931 г Кумаришкия убиец Здравко Рибаров убива общо 9 души, мъже, жени и деца. Въоръжен е с нож, пистолет (по-вероятно револвер), а после и брадва. С револвера убива един човек и довършва двама, преди това намушкани с ножа. Останалите - с брадва.
Коментиран от #115, #116
17:16 24.03.2026
114 3.14
До коментар #108 от "защото":
На около 90% от казаното от теб съм напълно съгласен. След 1989 г. започна големия грабеж на всичко изградено в държавата от народа, така е, но нима обвиняваш за това полицията? Полицията може да действа в различни посоки, но това зависи от политическото и ръководство в коя посока ще ги насочи така, че не полицията е виновна, а политиците които я управляват. А кой избира политиците? Не е ли народа? И, защо не излизат да гласуват, за да махнат тези политици, които очевидно не мислят за народа, а за себе си. Най-виновни са тези, които не гласуват това е истината и не ми обяснявай, че няма за кого да се гласува. Има, но хората са слепи. Когато оставяте едни и същи да ви управляват, какво очаквате някаква промяна ли или може би чудо, че тези политици да започнат да оправят живота на народа? Политиците, които народа оставя на власт кадруват във всички правораздавателни органи и власт, затова няма осъдени политици и така ще е докато българина не се събуди и не осъзнае, че от всеки един зависи неговото настояще и бъдеще, но само ако гласува, а не да мързелува в къщи на дивана по време на избори и после да мрънка, че живее зле. Който разбрал, разбрал.Коментиран от #117
19:21 24.03.2026
115 3.14
До коментар #113 от "Лазо":
Ех Лазо няма да коментирам оценката, която сте ми дали и ще продължа напред. Знам много повече отколкото можете да си представите за доста неща, но не искам да влизам в излишни спорове с вас, защото вероятно няма да са продуктивни и няма да ме разберете. Когато съм носил оръжие вие сигурно не си бил роден, защото съм служил в казармата 2 години в бойно поделение и бях само на 18 години, а днешните 18 годишни и нагоре не могат връзките на обувките да си вържат естествено с малки изключения разбира се. Така, че не ми говорете за отговорност, защото държавата ми беше поверила в ръцете военна техника за милиони. В голяма грешка сте, че притежаването на огнестрелно оръжие възпира участниците в един конфликт, защото когато и двамата притежават такова изобщо няма да има възпиращо действие, а и двамата ще го извадят и престрелката е готова. Говорите за законната продажбата на късо огнестрелно оръжие без разрешение в Швейцария и в Чехия, а убеден ли си, че българите сме узрели за нещо такова, защото аз съм убеден в противното. Днес само се бият, а ако имат и оръжие резултатът за мен е повече от ясен. В Швейцария и Чехия шофьорите може и да не се изпозастрелят, но тук съм убеден, че ще стане. Говорите за Колт как направил хората равни, а какво ще кажете за ежедневните масови стрелби в САЩ и масовите жертви или това не е удобно да го споменете? Тук ще е точно същото. Ако по този начин загубите някой ваш близък мисленето ви моментално ще се промени на 180 градуса и ви19:41 24.03.2026
116 3.14
До коментар #113 от "Лазо":
Ако по този начин загубите някой ваш близък мисленето ви моментално ще се промени на 180 градуса и вие ще сте първия, който ще иска всички оръжия да бъдат иззети.За защита в днешно време има доста неща, като тейзъри, които парализират нападателя, спрейове с нервно паралитичен газ или лютив такъв и още редица такива така, че човек с нож и брадва може да бъде неутрализиран.
19:42 24.03.2026
117 защото
До коментар #114 от "3.14":
Да, полицията има вина, обвинявам я. Не само нея, но нали и МВР си затваряше очите пред всички икономически престъпления. В тандем с прокуратурата. За рекета да не говорим. Политиците и те са виновни, може би най-много. А от тях са най-виновни тези, които бяха планирали нещата. След тях са тези, които имаха повече информация от другите, а това са служби, полиция, и прокуратура. И обикновените хора са виновни, че нищо не направиха, но са най-малко виновни, защото нямаше пълна информация, а само откъслечна и схематична. И какво предлагаш, българина да почне да гласува. Наистина ли вярваш, че това ще оправи нещата? Нали 90-те години гласуваха 80 % примерно. Като почнат масово да гласуват, ще започнат масово да се купуват журналисти, телевизии и социални мрежи. И пак ще гласуват, за този който ги лъже. от всеки един зависи неговото настояще и бъдеще - да, така е, но и други неща трябва да осъзнае. Щом си достигнал някакво ниво на осъзнаване, продължавай нататък. Просто с избори да бъдат променени нещата, няма никога да стане, даже да приемем че дойдат млади, нови хора на власт, мафията, част от която са и МВР, и прокуратура, и съд, ще ги прецака със старите ченгеджийски номера - заплахи, изнудвания, компромати. Други ще купи и така.00:20 25.03.2026
118 Сигурно и ти си разбойник
До коментар #34 от "Милиционери Сър !":
Тия 20 заплати са компенсация за това, че 30 години на празниците тези хора са по улици и площади. Ти точно трудно ще го разбереш. Много често на рожденните си дни са на работа. Другите които цитираш вечер са на топло до зад...ците на съпругите. Ако толкова искаш 20 заплати при пенсионира защо не станеш полицай. Места има. Да ходиш вечер на скандали или нощна тишина в гетото.На дивана много е лесно. И да работиш на три места. Те нямат това право.
Не смятам да си губя времето с теб.
Може да ти издействам само едно нощно дежурство и после пак говори глупости.....
20:08 25.03.2026
119 Работещ пенсионер от МВР
20:52 25.03.2026