Стана ясно кои са загиналите при тежкото меле на АМ "Тракия". Пътуващите в Хюндая са работници, полагащи асфалт в Безмер, Община Ямбол, предаде "Флагман".
Те са се прибирали от работа към Бургас. Загиналите мъже са на 32,38 и 49 години, като последният е водачът на минивана.
Тримата оцелели в зверската самостоятелна катастрофа са откарани в шокова зала, като един от тях е настанен в реанимация, а другите все още се преглеждат.
Пострадалият, настанен в реанимация с опасност за живота, е на 50 години, а останалите двама - 53-годишен с множество травми по тялото и 37-годишен най-леко пострадал - с повърхностни общи контузии.
Предстои да им бъдат взети проби за алкохол и наркотични вещества.
Припомняме, че катастрофата стана в района на 356 км, в посока Бургас.
В лекия автомобил Хюндай са се придвижвали шестима души. Водачът е загубил контрол над минивана, ударил се е в мантинелата и след каскадно завъртане се е озовал в канавката по таван.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ПИГВИНА ГЕНЕРАЛ
23:11 27.05.2021
2 Адиос мучачос
23:12 27.05.2021
3 666
Коментиран от #4, #24
23:20 27.05.2021
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Некой си
23:27 27.05.2021
6 Казва се...
23:33 27.05.2021
7 123
Коментиран от #8, #22, #32
23:35 27.05.2021
8 СВОГЕ
До коментар #7 от "123":
ТОВА Е АСФАЛТА НА БОЙКО БЪЛГАРОУБИЕЦА!!!!!Коментиран от #11, #36
23:42 27.05.2021
9 Винкело
23:47 27.05.2021
10 Бай Шиле
Коментиран от #19, #25
23:47 27.05.2021
11 123
До коментар #8 от "СВОГЕ":
Това е асвалта на всички Българи,въпреки че има достатъчно пари дадени, направен некачественно от Български работници.Не е Бойко виновен, той го прави за хубаво, а тези Българи който не знаят какво правят(ниско квалифицирани и небрежни) и за какво им плащат да работят.Коментиран от #12
23:51 27.05.2021
12 Това не е
До коментар #11 от "123":
вярно! Един работник няма никакво отношение, за качеството на материала, който ще му доставят, който ще одобри някой технически ръководител и т.н.! И не е вярно, че Бойко няма отношение! Когато поръчките се дават за наши фирми, то означава, че има проценти отчисления! Тези проценти трябва да дойдат от някъде! А на обществената поръчка, фирмата обикновено е одобрена и печели с най ниска цена, за да не бие на очи! Имено подобни схеми водят до некачествено строителство! Като почнеш от некачественият и евтин проект и стигнеш до завършеният и некачествен път! Работника има вина за некачествено свършена работа, но не и за доставеният материал! Дори и това е спорно, защото трябва да има технически ръководител, който да следи това изпълнение! Та погледнато реално, основата на проблема, започва още от схемата за източване на пари!Коментиран от #13, #26, #38
00:22 28.05.2021
13 123
До коментар #12 от "Това не е":
Имаш много погрешна представа за каква е най ниската цена на Търга за строителство на Магистрали в България. Средната цена на километър магистрала в България е 2-3 пъти или повече пъти по висока от средната цена на магистрала за километър в САЩ и Франция.Парите ги има, крадът се и се работи много некачественно и се слагат некачественни материали, за това си имате ролс ройси ,бентлита и ферарита,но скапани пътища.Коментиран от #16
00:36 28.05.2021
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Не нямам
До коментар #13 от "123":
грешна представа! По стечения на обстоятелствата, имам представа как се случват нещата! Има търг! На търгът участват освен "наши" фирми и такива, които не са "наши"! Обикновено "наша" фирма дава цена под себестойност! Това е непосилна цена, за тия които не са в схемата и тяхната цена е по висока! "Нашата" фирма печели търга, обикновено е холдинг, който прави ДЗЗД-та като под изпълнители и цената започва да се помпа! Има и още няколко начина да се напомпа цената! И накрая получаваш некачествен път, на двойна цена спрямо Германия и милиони отчисления към черни каси!Коментиран от #17
00:52 28.05.2021
17 123
До коментар #16 от "Не нямам":
След като знаеш как става търга и наши и чужди фирми, как се приема оферта за която се знае предварително че по цени е невъзможно да се направи? Аз получавам офертите и те са разбити до най-малката стойност, материали и работно време, отделно имам база данни за стойноста на цените и допустимите вариации, както и колко до колко % трабва да бъде печалбата на контрактора.На тези високи цени в България, пътищата трабва да са най добрите в света.Кой Български обш работник получава дневна заплато от 288 лева, това е дневната минимална заплата на 8 часа за общ работник на запад, а заплатената цена на контрактора за километър път е 3 пъти по ниска от България?
Коментиран от #18
01:02 28.05.2021
18 Как се приема
До коментар #17 от "123":
Така, както се приема и се случва всичко в страната ни! Няма спор, че са ни най скъпи пътища! И да прав си! Нито заплатите са ни като на Германеца, нито горивото за машини е толкова, нито проекта е на техният стандарт по цени, нито земята струва колкото тяхната! И факт е резултата! Всичко ни е по евтино, а километър път, два пъти по скъп и не само е по скъп, ами буквално няколко месеца след пускането в експлоатация, започват ремонти! Най лошото е, че ние нямаме сфера в която нещо да е нормално! Това ни е жалката действителност!Коментиран от #20
01:12 28.05.2021
19 Глупости и айртон сена
До коментар #10 от "Бай Шиле":
Си отиде от катастрофа от последния писък на писъците в технологоийте на формулата тва че си с нови гуми не те спасява нито прегледи нито части от 500 евро01:23 28.05.2021
20 Трябва да има постоянно грабежи
До коментар #18 от "Как се приема":
И винаги да има парчини потоци от даден обект към властта и целта е да има много обекти който да се правят и ремонтират и така вечно да не секват паричните потоци затова нещо не се прави качествено и има само ремонти до безкрай а народа измира от мизерия01:25 28.05.2021
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 ШИфьора
До коментар #7 от "123":
Най-честото е висока, несъобразена с условията и възможностите на водача и машината СКОРОСТ! Бог да ги прости! Горките им близки!01:58 28.05.2021
23 Онуфри
Коментиран от #30
06:07 28.05.2021
24 Да бе
До коментар #3 от "666":
Е то това не се знае и не е потвърдено!06:24 28.05.2021
25 ХаХаХа
До коментар #10 от "Бай Шиле":
Към претоварен автомобил,не четеш ли,били са 6 души,а за катастрофа. ...ФАКТОРИ МНОГО!06:28 28.05.2021
26 Бай Генчо
До коментар #12 от "Това не е":
Е то сега ,СЛУЖЕБНОТО ПРАВИТЕЛСТВО ЩЕ ГИ ОПРАВИ ТЕЗИ КРАДЛИВИ ФИРМИ,проверките започват.ДА СЕ ГОТВЯТ ЗА ВРЪЩАНЕ НА ОТКРАДНАТИТЕ ПАРИ!Коментиран от #29
06:34 28.05.2021
27 Виждащ
Коментиран от #37
06:37 28.05.2021
28 qwerty
06:52 28.05.2021
29 Ако
До коментар #26 от "Бай Генчо":
Ако е само това, да го оправи! Но ние сме се превърнали в такава кочина, че една тоалетна да има, във всяка част от нея, ще намериш кражби и измами! Та кое по напред да оправиш? Това ще иска години наред работа от читави хора и пак надали, ще изринеш цялата помия! Та от два месеца служебно правителство, няма как да очакваш да се случат чудеса!07:05 28.05.2021
30 Радо
До коментар #23 от "Онуфри":
Всяка катастрофа, причината е водача! Но това са субективни фактори! И когато нещата са направени, правилно, намаляваш тези субективни фактори! Затова правилното е да намериш причините, които са довели до тези фактори!Коментиран от #33
07:11 28.05.2021
31 Решението на
07:16 28.05.2021
32 Джеймс
До коментар #7 от "123":
Технически проблем, рязка маневра в страни, заспиване и умора, здравословен проблем и отвличане на вниманието с телефон, радио или цигара при висока скорост.07:18 28.05.2021
33 Онуфри
До коментар #30 от "Радо":
Прав сте ,че при нас всичко е калпаво направено но точно заради това се съобразявам с реалната обстановка.Коментиран от #34
07:19 28.05.2021
34 Радо
До коментар #33 от "Онуфри":
По лошото от калпавото изпълнение, е неправилното такова! Тогава направо има заложени проблеми! Строят се нови пътища, с недопустими грешки от старите! Недопустимо е да се приемат такива проекти! Така проблемите продължават да се преекспонират с изграждането на новите пътища! Та прав си да си нащрек и да се съобразяваш с реалността! Но и тук е субективният фактор! Един е по нащрек, а друг по разсеян и се случва проблем, заради неправилно изграден участък! Но това са ни реалностите за съжаление!07:42 28.05.2021
35 Аре
07:59 28.05.2021
36 Бай Гуй
До коментар #8 от "СВОГЕ":
Не си познал. Това е 356км. и е участъка строен от Станишев. Сега и там вървят ремонти.17:59 28.05.2021
37 ЗАРЧО
До коментар #27 от "Виждащ":
При спукана задна гума и висока скорост резултата е същия.Много жалко за хората.19:08 28.05.2021
38 Shadow Fiend
До коментар #12 от "Това не е":
От опит мога да ти кажа,че техническите ръководители повечето пъти от натиск на шефове незнаят какво правят,случвало се е да полагаме настилка и са ми казвали "абе карайте го тъничко,че да стигнел материала"и после като заваля един дъжд по скоро дъждовен сезон,ела да видиш от "тънкото полагане" какво затъване и омазване става по обектите,та толкоз за умниците "технически ръководители"22:15 28.05.2021
39 Халифакс
14:42 29.05.2021