ФАКТИ.БГ

АПИ откри обществена поръчка за ремонт на Ришкия проход и отсечка от пътя Русе-Варна

Обществената поръчка е в три обособени позиции

Публикувана: 2 Юни, 2021 17:35
12 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1546
АПИ откри обществена поръчка за ремонт на Ришкия проход и отсечка от пътя Русе-Варна
Снимка: БГНЕС
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.3 от 3 гласа.

Агенция „Пътна инфраструктура“ стартира обществена поръчка за изработването на технически проекти за рехабилитацията на второкласния път II-73 Шумен – Карнобат /Ришки проход/, с дължина над 90 км, и на 40,3 км от първокласния път I-2 Русе-Варна на територията на област Шумен. Индикативната стойност на обществената поръчка е 2 250 875 лв. без ДДС, а средствата са от бюджета на АПИ. Срокът за подаване на офертите е до 28 юни 2021 г.

Обществената поръчка е в три обособени позиции.

В обособена позиция 1 е проектирането на рехабилитацията на 43,5 км от път II-73 Шумен – Радко Димитриево – Смядово – Веселиново – Лозарево – Карнобат /от км 0+000 до км 43+500/, в област Шумен. Началото на отсечката е при гр. Шумен и завършва при границата с област Бургас. Трасето преминава през две населени места – с. Радко Димитриево и с. Веселиново. В участъка има 15 големи съоръжения. Индикативната стойност е 757 770 лв. без ДДС, а срокът за изпълнение е 140 дни.

В обособена позиция 2 е проектирането на ремонта на 46,8 км от второкласния път II-73 /от км 43+500 до км 90+332/ в област Бургас. Отсечката започва при границата с област Шумен и завършва при пресичането с първокласния път I-6 Карнобат – Бургас. Трасето преминава през три населени места – с. Прилеп, с. Лозарево и с. Вълчин. По трасето има 8 големи съоръжения, както и регистрирани свлачища и срутища. Индикативната стойност е 784 435 лв. без ДДС, а срокът за изпълнение е 130 дни.

В обособена позиция 3 е изработването на проект за основен ремонт на 40,3 км от първокласния път I-2 Русе-Варна /от км 93+500 до км 133+794/ в област Шумен. Началото на отсечката е при границата с област Разград в района на с. Тервел. Краят ѝ е при гр. Каспичан, където завършва ремонтираният през 2019 г. 12 км участък от първокласния път от Каспичан до границата с област Варна. Трасето, чийто ремонт ще се проектира, преминава през с. Струйно и има 11 големи съоръжения. Индикативната стойност е 708 670 лв. без ДДС, а срокът за изпълнение е 120 дни.

Целта на обществената поръчка е да се извършат необходимите геодезически измервания, конструктивно обследване на съоръженията, инженерно-геоложки проучвания и да бъдат изработени инвестиционни (технически) проекти за рехабилитацията на двете пътните артерии.

Въз основа на готовите технически проекти за основен ремонт на участъците от републиканската пътна мрежа след това ще може да се предприемат необходимите строително-монтажни работи.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.3 от 3 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
честен ционист
1 Отговор
Тези АПИ трябва да се ограничат до озеленяване и смяна на пътни знаци/мантинели.

Оценка:
-1 +13

оня с коня
2 Отговор
Поръчката за РАШКОВИЯ Проход е нормално да бъде открита,но със Закриването след Месец на Служ. Правиенелство,ще бъде и закрита.Което значие,че РАШКОВ ПАК ще е капо.

Оценка:
-9 +0

3
Този коментар е премахнат от модератор.
4
Този коментар е премахнат от модератор.
малкия
5 Отговор
За тия пари трябва да я пусне за кандидастване на 4-ти километър.

Оценка:
-0 +2

1234
6 Отговор
Цяло лято ще е затворен!?!? Нужен е тунел на Върбишкия тесен с обратни завои супер опасен

Оценка:
-0 +4

тъй де
7 Отговор
ама Апи има вече нов директор и зулуми няма как да се правят.

Оценка:
-0 +2

Петко
8 Отговор
В неделя пътувах от Русе до Варна. Пътя, дето искат да ремонтират е в добро състояние, проблемен е от границата на Русенска до границата на Шуменска. Има 100 - тина дупки...

Оценка:
-0 +0

Гофе
9 Отговор
Брях, сега пускали обществена поръчка. Апък преди всичко беше на тъмно за определени фирми на някой си техни хора

Оценка:
-0 +0

Чичо Тони
10 Отговор
Кво става? Защо с обществена поръчка? И къде е аванса?

Оценка:
-0 +3

Гошо
11 Отговор
А, кво става бе???? Къде са ония автомагистрали, къде са монтажи, нещо намирисват нещата!?!

Оценка:
-0 +0

гост
12 Отговор
Пътя Русе -Варна в отсечката от Русе до Белокопитово преди 8-9 години го строиха като СКОРОСТЕН. Трябваше да бъде 4 лентов. Направиха го тук-таме 3 лентов, а повече от половината си остана 2 лентов. Там където го разширяваха сложиха малко фракция за основа и сега пътя е на коловози, като го ремонтираха на няколко пъти. Но ПАРИТЕ....ПАРИТЕ СИ ГИ ПРИБРАХА ЗА 4 ЛЕНТОВ ПРИ СЪОТВЕТНИТЕ ОТЧИСЛЕНИЯ ПО ВЕРИГАТА НАГОРЕ.

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Бойко Борисов
Лидерът на ГЕРБ обяснява на пресконференция опита си:
От всички, които са били премиери, аз съм най-големият експерт"

Още бисери
ТОП 5