Ако успеем да събудим отново ваксинационния процес в страната, няма да се стигне до бракуване на ваксини. Това обясни в интервю пред БНР проф. Красимир Гигов от Националния обществен съвет по ваксинации, бивш шеф на Ваксинационния щаб.
"При положение, че има много страни, които се нуждаят от ваксини, да се унищожават ваксини - при това ние имаме свободен достъп до която искаме и когато поискаме, недопустимо е да допускаме изхвърляне на ваксини", подчерта той и добави, че в момента има "затишие пред буря", защото хората са се успокоили и не се имунизират срещу Covid-19.
"Създадена е една много добре смазана машина - от доставки до приемане, съхраняване и снабдяване на здравни институции - а няма желаещи да се ваксинират.
Трябва да променим съзнанието на хората, като авторитетни и популярни водачи, също и духовни водачи - ги увлекат със себе си и препоръчват ваксинации".
По думите на проф. Гигов от Българската православна църква, от мюсюлманското вероизповедание и от всички религиозни общности са поканени и са се включили в процеса, координиран от обществения съвет по ваксинации.
Бившият шеф на Ваксинационния щаб подчерта, че изборът е персонален и никой не може да бъде принуждаван да се ваксинира или да бъде санкциониран, ако откаже.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Радев
21:28 06.07.2021
2 На хората
21:28 06.07.2021
3 ЕС Натовец
21:29 06.07.2021
4 Точка Омега
21:31 06.07.2021
5 Няма смисъл
21:31 06.07.2021
6 Народа
Коментиран от #35
21:32 06.07.2021
7 Гггг
21:32 06.07.2021
8 до премиера
Коментиран от #28
21:32 06.07.2021
9 Майна
Коментиран от #15
21:33 06.07.2021
10 Ангелов
21:33 06.07.2021
11 Глори
21:33 06.07.2021
12 Лъжеца
21:34 06.07.2021
13 Маска
21:34 06.07.2021
14 Майна
21:35 06.07.2021
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Ваксиниран1403
Коментиран от #19, #29, #31, #33
21:39 06.07.2021
17 CCCPE
Ваксинирането трябва да стане задължително за да преборим тая пандемия, в други държави почти вече са я пребили, само България не иска!!!
Коментиран от #22, #32
21:40 06.07.2021
18 Centurion
21:41 06.07.2021
19 Майна
До коментар #16 от "Ваксиниран1403":
Ти чувал ли си за цитокинова буря...Вземи прочети, щото е смъртоносна за ваксинираните..., съжалявам теКоментиран от #27
21:43 06.07.2021
20 Ваксиниран1403
Коментиран от #24, #86
21:45 06.07.2021
21 Айде религиозната мафия е впрегната
21:48 06.07.2021
22 Centurion
До коментар #17 от "CCCPE":
С какво призоваваш хората да се ваксинират???С тези отрови ли?Нито един производител не пое гаранция за безопасност на продукта.Защо подписваш информирано съгласие???Аз ме съм бяла мишка за да участвам в експеримент и проучване.Ваксините не са тествани ,и никой не знае какви нежелани реакции ще отключат за в бъдеще .Първо бяха на -70 градуса и срок от 8 дни след отваряне на флакона,как така срока на годност се увеличи толкова много???Имунитета придобит от болестта е за цял живот.Коментиран от #34
21:50 06.07.2021
23 Безсмъртните
21:50 06.07.2021
24 Майна
До коментар #20 от "Ваксиниран1403":
ЖАЛКО Е, ЧЕ ЕЙ ТАКИВА ,, МИСЛЕЩИ И НАЧЕТЕНИ,, КАТО ТЕБ ЩЕ СИ ЗАМИНАТ...ГЛУПОСТТА МОЖЕ ДА БЪДЕ И СМЪРТОНОСТНА..., ЖАЛКО21:51 06.07.2021
25 Hoho Boho
"Трябва да променим съзнанието на хората"
Вече всичко ми стана ясно.
21:54 06.07.2021
26 Ваксиниран3
21:54 06.07.2021
27 Ваксиниран1403
До коментар #19 от "Майна":
Хубаво четете, но е още по-хубаво да знаете кои са достоверните и кои са недостоверните места за четене. Не всяка написана глупост, която се тиражира масово е вярна.Всеки сам решава, въпроса е да го прави на базата на факти и доказателства и логика, а не голословни спекулации.На никого не казвам какво да прави, а единствено да мисли самостоятелно, а не да се доверява на всяка глупост която се тиражира в най-достоверния клюкарник след пазара социалната мрежа.
Коментиран от #36
21:55 06.07.2021
28 серсем
До коментар #8 от "до премиера":
Ами малки са им заплатите явно та гледат на припечелят нещо покрай платените кандърми за ваксинацията:)21:56 06.07.2021
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Мислещ
21:58 06.07.2021
31 Много си се загрижил
До коментар #16 от "Ваксиниран1403":
Гледай да не те отнесе делтата.21:58 06.07.2021
32 до вчера
До коментар #17 от "CCCPE":
миришеше на офча тор, днес вече отговорен бил.21:59 06.07.2021
33 Гого
До коментар #16 от "Ваксиниран1403":
За да се избегне фалит на държавата,предлагам да продадем праворо за членство на македонците,ЕС да плати примерно 500 милиарда,и слд това тея пари да се разделят аболютно по равно между всички,но само живеещите в Бг.При около 6 000 000 население идва по около 8300€22:00 06.07.2021
34 Ваксиниран1403
До коментар #22 от "Centurion":
Не е така при ваксинация за грип също се разписваш и това е така не отсега. Стига манипулации и лъжи. Когато в болницата ти правят определени манипулации също се разписващ, че си съгласен и си запознат с това което ще ти правят, но то не значи, че не можеш да си търсиш правата по съдебен път ако смяташ, че са ти накърнени.Откъде на къде твърдите подобни глупости за съгласието което се подписва при ваксинация. Това е гнусна пропаганда в която няма нищо вярно. Това много лесно може да се провери, но никои не си прави труда да провери и това се използва като “сигурно доказателство” от антиваксърите.22:00 06.07.2021
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Ваксиниран1403
До коментар #36 от "Майна":
Всеки уважаваш себе си човек формира своето мнение на базата на информация и аргументи, а не на вътрешно чувство или изказвания на други хора които не мога да бъдат защитени с логика и аргументи, а само твърдят, че нещо е по определен начин. Аз приемам всяко мнение което може да бъде защитено и доказано, но голи твърдения от които и да са изказани не приемам за достоверни по никакъв начин. Когато твърдиш нещо трябва най-малко да можеш да кажеш защо го твърдиш. Защото така ми харесва или защото еди си кой го казва, а той е най-великия не е аргумент. Специалисти има, но те си служат с аргументи и могат да защитят своите изказвания, а ако не могат дори и да са специалисти значи просто спекулират и правят самореклама и пропаганда.Коментиран от #38, #39, #42
22:12 06.07.2021
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 въх
Коментиран от #52, #54
22:23 06.07.2021
41 Covid 19
22:23 06.07.2021
42 до ваксинирания
До коментар #37 от "Ваксиниран1403":
Ваксинирането е личен избор. Всеки сам решава какво да прави с тялото си. Никой няма право да ми налага ограничения за това какво правя с тялото си. Какво ям, пия, какви медикаменти взимам си е лично мой избор и никой няма право да ме ограничава.Коментиран от #49, #55
22:23 06.07.2021
43 Ваксиниран1403
До коментар #38 от "Майна":
Човек да е наивен и да вярва на всяка глупост си е негово право.Благодаря, но късмет за това не ми е необходим на тото не играя.
Разумните хора разчитат на достоверна информация знаят какво и защо правят и нямат съмнения, че да разчитат на късмет.
Коментиран от #47, #48
22:25 06.07.2021
44 Сух
22:29 06.07.2021
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 нннн
22:32 06.07.2021
47 хахахах
До коментар #43 от "Ваксиниран1403":
Пич, ти наистина ли мислиш че информацията в медиите е достоверна. Скоро ще разбереш как си се прецакал с енджесията.Коментиран от #51
22:33 06.07.2021
48 дай си
До коментар #43 от "Ваксиниран1403":
малко почивка бе, успокой се.22:35 06.07.2021
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Hoho Boho
Тези, които не са съгласни - в газови камери ли ще ги вкарвате, фашисти?
22:44 06.07.2021
51 Ваксиниран1403
До коментар #47 от "хахахах":
Достоверната информация се познава по това,че е аргументирана и може да бъде проверена от независими места, а не от своя източник. Фалшива информация има навсякъде, човек трябва да е наясно, че всяко нещо може да лъжа и манипулация за това нищо никога не трябва да се приема на доверие, а трябва да се поверя да се търсят доказателства втори трети мнения зад които не стоят просто думи, а аргументи доказващи тези мнения.Коментиран от #57, #88
22:45 06.07.2021
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Християнин
22:53 06.07.2021
54 Ваксиниран1403
До коментар #40 от "въх":
В другите развити страни се ваксинират масово защото са “прости” и не разбират “достоверните” теории за ваксините.Същите тези които са “прости” скоро ще забравят за проблема и икономиката им ще се изстреля нагоре. За сметка на това ние и такива като нас “много хитри” ще се редим за спасителни заеми които ще ни отпускат “простите” при “перфектните” лихвени условия. Бъдещите поколения ще имат да изплащат много десетилетия тези заеми, но какво да се прави ние сме умните , а другите са тъпите. Това което човек сам си направи никои друг не може да му го направи.
Коментиран от #56
22:54 06.07.2021
55 Ваксиниран1403
До коментар #42 от "до ваксинирания":
Никой, не ви задължава да се ваксинирате. Може да бъдете спокойни страните от Европа никога няма да въведат задължителна ваксинация за всички.Но и всеки трябва да е готов да понесе последствията от своя избор.Интереса на обществото винаги е над правата на индивида. Ограниченията са следствие от личен избор и са логични.Когато не искате и не правите нещо си търпите последиците от това.Коментиран от #61
23:04 06.07.2021
56 dfu
До коментар #54 от "Ваксиниран1403":
В голяма заблуда си и пишеш манипулации. Тия държави, с многото ваксинации няма да се оправят, защото цирка още не е свършил и няма да свърши скоро, или ще го заменят с нещо друго. И това се вижда от резултатите в тия страни - много нови заразени въпреки големия брой ваксинирани. Освен това още миналата година организаторите на ковид кампанията директно си казаха, че това ще е вече новото нормално, и хората да свикват и да не се надяват да се върне старото. България е много назад в дълговете, държавите, които ти прдполагаш, че щели да се съземат, отдавна са се набутали с огромни дългове, с които са си вдигнали жизнения стандард, и които никога няма да върнат, а даже всяка година взимат нови дългове. Държави фалирали отдавна, и крепящи се на финансовата пирамидата захранвана от бедните държави по света.Коментиран от #58
23:05 06.07.2021
57 нашия
До коментар #51 от "Ваксиниран1403":
ами направи го де ....иди и прочети какво пишат водещите институти създавали през годините до сега всички безопасни и най-ефективни ваксини в света за този продукт наречен "ваксина"...стига досажда с бръмченето си....за да ти е по-лесно почни с института Луи Пастьор и карай нататък подред....Коментиран от #60
23:10 06.07.2021
58 Ваксиниран1403
До коментар #56 от "dfu":
Затова във Великобритания въпреки голямата вълна отменят ограниченията сигурно.Една подробност е, че го правят след като си решиха проблема с многото тежки и смъртни случаи, чрез масова ваксинация. Не го направиха по рано, а сега когато могат да си го позволят.В цял свят се ваксинират масово сигурно защото са “прости”
Ние обаче тука сме “хитри” и не се ваксинираме. И ще платим за тази си “хитрост”. Поредната вълната при нас ще бъде каквато беше в Индия и е в Русия , а не каквато е във Изриел или във Великобритания където са “прости”.
Коментиран от #62, #63, #66
23:12 06.07.2021
59 сисито
Коментиран от #65
23:21 06.07.2021
60 Ваксиниран1403
До коментар #57 от "нашия":
Прочел съм всичко и съм го осенил. Зад много от написаните неща стоят преки интереси. Когато човек чете трябва да гледа нещата от много гледни точки. Ваксините произведени по старите класически технологии срещу вирусите вече са минало. Да няколко години повече изобщо няма да се използват и поизреждат. Именно заради това се ваксинирах без грам съмнение или колебание още март. Както го направиха всички мои роднини и не малко познати. Нито един не е имал никакви оплаквания и не съжалява за това. Лично аз още септември отново без никакво колебание или съмнение ще сложа трета доза.Коментиран от #64
23:24 06.07.2021
61 Неваксиниран
До коментар #55 от "Ваксиниран1403":
Преди да заспиш сложи си oще една ваксина шмайзер.23:25 06.07.2021
62 миро
До коментар #58 от "Ваксиниран1403":
искам и аз да получа малко пари,помагай ще пиша каквото кажете според заплащането,благодаря.23:27 06.07.2021
63 Сигурен ли си
До коментар #58 от "Ваксиниран1403":
чё цял свят се ваксинира масово23:28 06.07.2021
64 нашия
До коментар #60 от "Ваксиниран1403":
при преки научни доводи и изпробвани във времето институти номера с интересите -като довод-не върви....а ако е за спора като спор .....нямам време ще ме извиниш /надявам се/....можеш да продължиш да теоритизираш със съмнителни и не свързани със същноста на разговора доводиКоментиран от #68
23:28 06.07.2021
65 Ваксиниран1403
До коментар #59 от "сисито":
Аз лично знам, че на определени места ваксинираните са над 90%. В малките гадове няма да се учудя и нито един лекар от някоя болница да не се е ваксинирал. Колко е средния процент аз нямам достоверна информация и не мога да твърдя колко е. Това, че си лекар не значи, че не си податлив на манипулации. Които използват социални мрежи често са много облъчени, но то си е индивидуално до човек. В другите страни обаче има статистика и процента на ваксинация сред лекарите е огромен. Да не говорим, че в някои страни ваксинацията за тях е задължителна. Отказалите и напуснали работа са изключително малко като процент това говори, че няма основателни опасения сред тях.Коментиран от #70
23:29 06.07.2021
66 Ваксъра
До коментар #58 от "Ваксиниран1403":
Проваксъре, какъв е % на глава от населението на починали от Ковид в Англия и България??Коментиран от #71
23:31 06.07.2021
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Ваксиниран1403
До коментар #64 от "нашия":
Реномираните институти също се борят за пари. И ако трябва да сме коректни зад публикациите не стоят директно институтите, а отделни специалисти работещи в тях. Вчера имаше скандал с едно много реномирано научно издание което публикува манипулативна статия на трима специалиста която твърдеше за “за многото страшни странични ефекти” на ваксините. Резултата беше вълна от десетки оставки на останалите специалисти заради неоснователната и подвеждаща манипулация. Човек трябва много да внимава на какво да се доверя и на какво източника на информация не е гаранция за качеството и.Коментиран от #72, #73
23:38 06.07.2021
69 Vladi
Коментиран от #92
23:41 06.07.2021
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Ваксиниран1403
До коментар #66 от "Ваксъра":
Ако се сравни смъртността от ковид за последните 15 дни в Русия със смъртността във Великобритания и да видите, че тя е 16 пъти по-голяма от тази в Великобритания въпреки, че там също има пик, но и голяма степен на ваксинация за разлика от в Русия. Ако се сравни със смъртността в Русия с тази в Изриел излиза, че в Русия е 4568 пъти по-голяма.Сравнявам тези стани защото при тях в момента има вълна на епидемията причинена от индийския вариант на вируса. Изводите да си прави всеки сам и да се замисли хубаво дали да вярва на антиваксърски нелепи теории и простотии.Коментиран от #75, #80
23:45 06.07.2021
72 нашия
До коментар #68 от "Ваксиниран1403":
от това ка се изразяваш изглежда ,че си завършил гимназия поне,но също е ясно .че си бягал от часовете по биология....не се притеснявай....ще наваксаш,но за сметка на здравето си....недей да караш и другите да плащат заедно с теб...23:45 06.07.2021
73 Vladi
До коментар #68 от "Ваксиниран1403":
Баце я хубаво си помисли дали са те ваксинирали или са те кастрирали ?ти май не правиш разлика и двете думички са ти непознати а си и приличат малкоКоментиран от #74
23:47 06.07.2021
74 Ваксиниран1403
До коментар #73 от "Vladi":
Поредната опорна точка на антиваксъри. Вече има ваксинирани които имат деца.Коментиран от #81
23:50 06.07.2021
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Добави
До коментар #78 от "Майнатапи":
Забравил си буква та М.23:58 06.07.2021
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Hoho Boho
До коментар #74 от "Ваксиниран1403":
А има и ваксинирани, които няма да имат деца, но те не го знаят все още...Коментиран от #85
00:02 07.07.2021
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Ваксиниран1403
До коментар #80 от "Ваксъра":
Починалите на милион в Русия за последните 14 дни са 59,17 човека срещу 3.66 във Великобритания 59,17/3.66=16.17.Ново заразените на милион в Русия за последните 14 дни са 2026 човека, а във Великобритания са 4249. Въпреки двойно повечето случаи на заразяване при англичаните смъртността при тях 16 пъти по малка отколкото при Руснаците.
Ето това е ефекта от 50% ваксинирани срещу 10% ваксинирани.
Не се правя на ударен а давам факти. Изводите да си прави всеки сам.
Коментиран от #87
00:13 07.07.2021
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Ваксиниран1403
До коментар #81 от "Hoho Boho":
Има и не ваксинирани такива. Е и какво доказва това? Аман от антиваксърски тъпотии.Коментиран от #90, #94
00:16 07.07.2021
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Ваксъра
До коментар #83 от "Ваксиниран1403":
Актуална ситуация (Covid-19)Последни данни, статистически данни, процент на починали и на заразени от коронавирус в света. Интерактивна карта по която може да се проследява подробна информация и да се следи актуалното положение в страните в света.
Великобритания заразени-4.958.868, при население 55 000 000
България заразени-422.151, при население 7 000 000
--------------------
Проваксъре, докога ше манипулираш, изместваш въпроса и правиш на дръш ми щапката?Можеш ли да превръщаш в проценти? Или да помагам.
Коментиран от #91
00:19 07.07.2021
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Ваксиниран1403
До коментар #82 от "Vladi":
Да бе сигурно. На 3.25 милиарда поставени дози ваксини в света къде скриха многото умрели. В повечето от развитите стани ваксинираните с поне една доза ваксина са повече от 50%. Къде са толкова много труповете. Може би половината американци вече са умрели и труповете им плават из океана А не трупове плаваха из реките на Индия защо ли?00:27 07.07.2021
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Ваксиниран1403
До коментар #87 от "Ваксъра":
Да сам ти говорил за общи случаи от началото на епидемията. Говоря за данни на база 14 дни които оценят текущото състояние на съответните страни.В България няма вълна в момента за да я сравняваме със страните във вълна.
Ние ще се сравняваме скоро когато настъпи поредната вълна.
Поредната вълната при нас ще бъде каквато беше в Индия и е в Русия , а не каквато е във Изриел или във Великобритания за съжаление
Коментиран от #95
00:34 07.07.2021
92 Мартин
До коментар #69 от "Vladi":
Подкрепям, идиот е...00:34 07.07.2021
93 Ваксиниран1403
До коментар #90 от "Мари":
Защо, да млъквам, защото разбивам нелепите ви антиваксърски теории на пух и прах ли? Всеки които не се подава на безпочвените манипулации и може да мисли сам взема правилното решение.00:41 07.07.2021
94 Hoho Boho
До коментар #85 от "Ваксиниран1403":
А ти какво очакваш? Да бъдем обективно информирани какви поражения нанасят ваксините?Нали точно тези фармацевтични компании наливат милиони за реклама на ваксините; плащат на платени клакьори за да им се харчат ваксините.
Защо не се ваксинирате без да вдигате много шум и да оставите останалите на спокойствие?
Какъв ТИ Е ПРОБЛЕМЪТ, че аз НЯМА да се ваксинирам? А?
Коментиран от #96
00:48 07.07.2021
95 Hoho Boho
До коментар #91 от "Ваксиниран1403":
Това, което си написал е толкова аргументирано, колкото и "яко ще се мре". По-добре кажи, че си ясновидец за да ти повярваме..Коментиран от #97
00:53 07.07.2021
96 Ваксиниран1403
До коментар #94 от "Hoho Boho":
Справянето с епидемията става единствено чрез масова ваксинация .Докато има много не ваксинирани вируса има как да съществува и да се разпространява. Това означава, че ще има епидемия и ще се вземат мерки за нейното ограничаване което води до потъване на икономиката. Това ми отнема правото да живея не в продължителна и дълбока икономическа криза и рецесия която е гарантирана от не желаещите да бъдат ваксинирани. Тоест нежелаещите да се ваксинират отнемат правото на нормален живот на разумните хора невярващи на тъпотите които се генерират и тиражират масово относно ваксините.Коментиран от #98
00:56 07.07.2021
97 Ваксиниран1403
До коментар #95 от "Hoho Boho":
За тебе статистиката която не се връзва с твоите представи не е аргумент, но за много хора тя е доказателство.Коментиран от #99, #102
01:00 07.07.2021
98 Hoho Boho
До коментар #96 от "Ваксиниран1403":
"Справянето с епидемията става единствено чрез масова ваксинация"- не е вярно, в Израел има масова ваксинация, но не се справиха с епидемията.
"ще се вземат мерки за нейното ограничаване"
- не е вярно, никъде по света мерките не премахнаха епидемията
"Тоест нежелаещите да се ваксинират отнемат правото на нормален живот на разумните хора"
- не е вярно, ако под разумни, разбираш ваксинирани - можете да си живеете спокойно без да се притеснявате от вируса.
Коментиран от #100
01:08 07.07.2021
99 Hoho Boho
До коментар #97 от "Ваксиниран1403":
Хи хи:)щСпоред тебе
За този, за когото статистиката не се вързва с неговите представи, тя не е аргумент,
но за онзи, за когото статистика се вързва с неговите представи, тя е аргумент.
ОТКРИЙТЕ РАЗЛИКАТА!
Коментиран от #101
01:16 07.07.2021
100 Ваксиниран1403
До коментар #98 от "Hoho Boho":
Първо в Изриел върнаха единствено и само маските на закрито. Второ вижте хубаво статистиката им. Трето ваксинираните в Изриел са много но все пак не са над 60% това далече не е достатъчно за да се прекъсне напълно епидемичния процес за това срещу индийския варят са необходими поне 85% ваксинирани. Въпреки това и 60% дават резултат при тях до миналата седмина за последните 14 дни имаха само един починал сега починалите им на 14 дневна база нараснаха на трима.Англичаните които имат огромно разпространение на вируса в момента се готвят да облекчават мерките защото видяха че нямат такъв проблем с тежките случаи и смъртността какъвто имаха в началото на тази година.
Коментиран от #103
01:27 07.07.2021
101 Ваксиниран1403
До коментар #99 от "Hoho Boho":
Добре.Дай статистика за страна в която има масова ваксинация с ваксина която не е китайска и смъртността нараства със скоростта на нарастване на новите им случай, което е характерно за страните с ниска степен на ваксинация01:33 07.07.2021
102 Vladi
До коментар #97 от "Ваксиниран1403":
Добре бе човек , ти наистина ли вярваш ,че САЩ бомбандираха Ирак ,Сирия , Либия и тн за доброто на бомбандираните и убити граждани и тяната свобода? Наистина ли вярваш , че една змия ухапала един прилеп един китаец изял прилепа и се зразил с коронавирус и сега Бил Гейтс се загрижил за Китаеца и плаща милярди да направи ваксина да спаси китаеца или тебе па точно ? Бил Гейтс се притеснява единствено че човеството вече приближава 8 милярда души през 2021 и 3 милярда преди само 100 години официално по телевизията казва , че хората трябва да бъдат намалени поне на половина , има го в нета , е защо тогава да ги прави тези ваксини? , айде помисли малко понапъни си мозъкаКоментиран от #104, #105
01:48 07.07.2021
103 Hoho Boho
До коментар #100 от "Ваксиниран1403":
В Израел върнаха единствено и само маските на закрито...В България премахваме маските на закрито...
И за какво им бяха необходими ваксините?
За да им върнат носенето на маските на закрито?
Ами да са живи и здрави и да си сложат, и трета ваксина!
Коментиран от #106
01:54 07.07.2021
104 Ваксиниран1403
До коментар #102 от "Vladi":
Наивни сте ако смятате, че целта на ваксини нацията е намаляване населението на земята. Ако това беше целта масовата ваксинация най-малко щеше да главно е в пренаселените развиващи се страни а не в развитите които нямат никакъв проблем с пренаселване, а даже обратното. Отелно от това има много по ефективни методи за редуциране на населението от ваксинация с нещо. Нима ако това беше целта не можеше вируса да е по смъртоносен. А дали не е по-лесно да се сложи нещо в водата или храната на хората. Хайде замислете се малко.Разбира се не смята, че няма задени мисли зад ваксинацията, но си давам ясна сметка каква е тя.Разбира се, че става дума за пари и то не просто пари, а много пари.
Коментиран от #107
02:08 07.07.2021
105 Ваксиниран1403
До коментар #102 от "Vladi":
Ваксината е безопасна и ефективна, но действието и ще е кратко и от тук нататък тя ще бъде периодична всяка година или няколко пъти в годината. Няма да се ваксинират всички и вируса ще продължи да циркулира сред хората. Това е целта на кампаниите срещу “вредните” ваксини. Просто се прилага доброто старо разделяй и владей. Така ще е защото фармацевтичните компании, тяхното политическо лоби и собствениците им не биха изпуснали тази златна възможност всички правителства да се абонират за техните продукти завинаги и да получават сигурна и гарантирана печалба за години напред. Ако ваксините не са ефективни или имат странични ефекти тази цел няма да се постигне. Ще се продадат еднократно и край, а те не преследват еднократна продажба. Също така ако се ваксинират всички и вируса изчезне отново няма как да се печели дългосрочно02:10 07.07.2021
106 Ваксиниран1403
До коментар #103 от "Hoho Boho":
Една подробност изпускаш. Сегашната спокойна ситуация при нас е временна и скоро ще се помени коренно. Тогава ще видиш за какво са им бели ваксините. Да ще си сложат и трета защото си знаят и защитават интереса за разлика от нас.Коментиран от #108
02:14 07.07.2021
107 Vladi
До коментар #104 от "Ваксиниран1403":
Наивен си ако смяташ , че САЩ нападнха Ирак зради петрола , САЩ нанесоха въздушни удари на Ирак за да донесат Демокрация , Сега Ирак е прекрасно място за живот ако искаш отиди на екскурзия там , заведи жената и децата да се увериш сам03:03 07.07.2021
108 Hoho Boho
До коментар #106 от "Ваксиниран1403":
Защо говориш глупости?Каваш:
"При нас спокойната ситуация била временна".
А при тях, ваксинираните - неспокойната ситуация е перманентна.
Ами ние сме си екстра!
03:21 07.07.2021
109 Човечец
08:23 07.07.2021
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 Мутации
18:02 07.07.2021