Какво се случва с резерва на Валутния борд, след като приемем еврото? Костадин Костадинов пред ФАКТИ

3 Юни, 2025 09:02 12 950 330

  • костадин костадинов-
  • възраждане-
  • евро-
  • радев-
  • президент-
  • банка-
  • валутен борд-
  • резерв

Въвеждането на еврото е все едно връщане в Османската империя с османската лира, казва председателят на „Възраждане“

Какво се случва с резерва на Валутния борд, след като приемем еврото? Костадин Костадинов пред ФАКТИ - 1
Снимка: БГНЕС
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Равносметката от съботния ден - българите отново излязохме повече от еничарите. Това написа Костадин Костадинов в социалните мрежи след протеста за запазване на лева. В сряда, 4 юни, се очакват трима еврокомисари в Народното събрание във връзка с обявяването на конвергентния доклад. Какво да очакваме още… Пред ФАКТИ говори Костадин Костадинов, председател на „Възраждане“.

- Г-н Костадинов, множество граждани се събраха на пл. „Независимост“, за да протестират срещу въвеждането на еврото в България. Чуха ли ви обаче хората, от които зависи това…
- Съдейки по реакцията, която има след митинга в столицата, който събра повече от 50 000 човека, а още над 250 000 българи си казаха мнението в градовете и селата из страната, очевидно е, че тези, които трябва да ни чуят, са доста изплашени. От събота насам виждаме огромна пропаганда и истерия по техните информационни канали. Под техните имам предвид националните телевизии, националното радио, една голяма част от медиите на Пеевски и Прокопиев. Също така виждаме и огромна, брутална тролска атака, която е с невиждани мащаби. За първи път в живота си виждам такова нещо как има десетки и стотици хиляди коментари. Очевидно е, че са генерирани от софтуер, но и много хора са активирани в този процес в интернет. Целта е да обърнат нагласата на българските граждани. Така че очевидно се чу нашият протест и това ги е паникьосало. Виждаме и активацията на платените коментатори по платените радиоточки на властта. Но трябва да знаят едно - няма да успеят да обърнат настроенията и нагласите на българите. Над 80% от българите категорично не желаят влизането на България в еврозоната, а искат да се запази българският лев.

- Казвате, че това е само началото. Какво следва?
- Следващият митинг е в сряда в 8:30 часа пред парламента. Каня абсолютно всеки един свободен българин да дойде, защото тогава трябва да получим фалшивия конвергентен доклад. Казвам фалшив, защото той се основава на фалшиви данни. Добре известно ни е, че решението е политическо – не е нито икономическо, нито е финансово. Целта е България да бъде вкарана насила в еврозоната и да бъдат изсмукани нейните резерви. След влизането в Европейския съюз бяха изсмукани икономическите и демографските ресурси на България. Ще припомня, че от 2007 година, когато влязохме в Европейския съюз, населението на страната ни е намаляло с повече от 1,5 млн. човека.

- Значи продължавате с протестите?
- Протестите ще продължат, да. Включително и на европейско ниво, защото нашата европейска парламентарна група „Европа на суверенните нации“ ще предприеме действия, за да запознае всички останали политически сили за изключителната обстановка в страната. Водим разговори и с други партньорски политически организации в Европейския съюз, които да ни подкрепят. Нека не забравяме и още нещо. Понеже си мислят в Европейската комисия, след като евентуално ни вкарат насила в еврозоната, че въпросът е приключен... Много жестоко се лъжат. Ние ще сринем еврозоната, ще унищожим еврото, защото няма да спрем да говорим от ден първи срещу него. Ще обясняваме, че това е фалшива валута, че това е чужда валута за България, че това е окупационна валута за България. Ще работим против нея. Вижте, въвеждането на еврото е все едно връщане в Османската империя с османската лира като официална валута за България. Добре известно е, че всяка валута страшно много се влияе от подобни коментари, така че нищо хубаво не ни чака с рухващото евро. И неслучайно е толкова силен натискът България да бъде вкарана в еврозоната на всяка цена.

- „Величие", МЕЧ, ВМРО и други партии също подкрепиха протеста ви, но това са по-малки партии. Какво означава това за вас? Очаквате ли подкрепа и от други, по-големи партии…
- Не очаквам подкрепа от други партии, но очаквам подкрепа в настоящия момент от президента Радев, защото той изненадващо, в крайна сметка, но все пак полезно, се включи в нашата борба на нашата страна. Очаквам от него - както ние запознаваме европейските политически сили с реалната обстановка у нас и в еврозоната, той да направи същото нещо, но на ниво негови колеги държавни глави на други страни в ЕС.

- Вие искате референдум от години, а президентът Радев призова сега. Защо чак сега, как си го обяснявате…
- Не мога да ви кажа защо сега се включи. Трябва да питате президента Радев. И за мен също беше изненада, че направи такъв ход, но, както се казва – по-добре късно отколкото никога. Той прие нашите аргументи, нашите доводи и започна да ги защитава.

- Неговото желание беше отхвърлено от парламента и сега ще се разглежда от Конституционен съд. Там как ще се развият нещата…
- Не вярвам в Конституционния съд, защото това е една престъпна организация. Това е организирана престъпна група, която трябва да бъде разпусната, а членовете на КС съдени и вкарани в затвора заради извършените от тях престъпления за държавна измама. Не очаквам по никакъв начин този престъпен Конституционен съд да има каквото и да било положително решение за референдум.

- А защо не сме готови за еврото сега?
- А вие вярвате ли, че България е готова. Вярвате ли, че имаме 2,6% инфлация в страната. Нещо повече. Според Националния статистически институт (НСИ) за април имаме 0,8% дефлация, значи с толкова е поевтинял животът в България.

- Данните са на месечната база, която е динамична…
- Вие вярвате ли в това? Това е по-скоро реторичен въпрос и няма нужда да ми отговаряте. Сами виждате какви са цените в магазините, сами виждаме скокът в цените на услугите от ден за ден. Дори виждате как в момента държавата казва, че ще се бори със спекулата и увеличението на цените, когато се приеме еврото. Увеличението на цените ще е естествен, функционален процес, след като насила ни вкарат в еврозоната. С тези си действия управляващите поощряват търговците да увеличават цените. Ако някой носи вина за инфлацията и за ръста на цените, това е единствено и само престъпният колониален режим на еничарите, които управляват държавата.

- Винаги, когато си говорим за еврозоната, задавам следния въпрос. Какво се случва с Валутния борд, когато влезем в еврозоната. Това добре ли ще е, лошо ли ще е за страната ни…
- Просто Валутният борд престава да съществува, а това е изключително много лошо по две причини. Първо, защото имаме най-дългата история на най-успешния Валутен борд в историята на международните финанси. От 1997 година досега нашият Валутен борд си е наш и е под наш контрол. Той не е контролиран отвън, доказал е своята ефикасност и е даван за пример на много държави по света. Българският Валутен борд е най-дълго просъществувалият и най-успешен такъв в света. Той е изцяло наш суверен финансов инструмент и не е контролиран отвън. Повтарям го. С влизането в еврозоната се прекратява Валутният борд и българския суверенитет върху публичните и държавните финанси. Практически България престава да функционира като самостоятелна финансова държава. Има и друго нещо, което е хубаво да се каже и да се знае. Почти няма седмица в България, в която да не се приемат закони или решения в Народното събрание, които да не са по изискване на Брюксел. Между другото, дори когато ни доминираше Съветският съюз 45 години, няма приет нито един закон в България под давлението на СССР.

- А сега кои закони са по искане на Брюксел?
- Последното, за което мога да се сетя, е либерализацията на пазара на ток за битовите потребители. Това е по искане на Брюксел и това беше ултиматум. Само миналата седмица приехме три решения, които касаеха участието на България в една програма ИНТЕРРЕГ. По миналата седмица беше либерализацията на тока. Ако тръгнем да се връщаме назад, просто погледнете календара и вижте дневния ред на парламента за периода от началото на годината досега и ще си направите изводите.

- Второто какво е?
- Второто нещо е много, много важно да се знае. В момента България има един голям финансов резерв в направление емисионно на БНБ. Това е т.н. „буфер“ на Валутния борд. Пари, които сме спестили, за да поддържаме стабилността на Валутния борд. Това не е валутният резерв на БНБ, не е държавният резерв. Говоря за резерва на Валутния борд. Това са различни неща. В резерва на Валутния борд имаме между 70-72 млрд лева. В момента, в който приемем еврото, около 30 милиарда лева ще бъдат автоматично прехвърлени в Европейската централна банка (ЕЦБ) на 1 януари 2026 година.

- Защото…
- Това е нашата вноска в ЕЦБ като страна, приела еврото. Това ще е най-гигантската кражба, извършена от чужденци, защото тези пари престават да бъдат наши.

- А другите 40 милиарда лева…
- Те ще се превърнат в преходен остатък към бюджета и ще бъдат откраднати. Когато имаме преходен остатък в бюджета, нали знаете какво означава това. Тези пари не се харчат с решение на Народното събрание, а от правителството еднолично с подписа на министър-председателя. При положение, че бюджетът ни е около 70 милиарда лева, представете си как изведнъж министър-председателя ще може самосиндикално със своя подпис да харчи 40 милиарда лева. Това ще бъде най-грандиозната кражба в 14 вековната история на България, защото през 632 година е основана Стара Велика България на Кубрат. След няколко години ще честваме 14 века от Стара Велика България, първата българска държава в Европа. Сами разбирате колко са 40 милиарда лева спрямо държавния бюджет на България. Те ще бъдат откраднати, защото еврозоната е пирамида. Миналата година Европейската централна банка завърши с доста голяма загуба от 7,9 милиарда евро. Същевременно Българската народна банка завърши с 660 милиона лева печалба. И сега ни казват, че трябва да влезем в клуба на богатите. Не - това не е клубът на богатите, а е клубът на фалиралите, на задлъжнелите. Еврозоната е пирамида, не е клуб на богатите.


Поставете оценка:
Оценка 2.4 от 390 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Факт

    119 201 Отговор
    Милионерът в евро Костя Костадинов искаше да заменим лева с долар. И коя е разликата?!

    Коментиран от #43, #75, #101, #256

  • 2 ауууу горкичкия

    98 192 Отговор
    Него за резерва му бил проблема, а не за Еврото. Б0к лук.

    Вчера си направих труда да разгледам сайтове на супермаркети в Заопадна Европа с цени в Евро. Ами на половината на нашите в лева са. Дори на някои места са по-евтини в Евро, отколкото ако обърна нашите цени в Евро.

    Коментиран от #54, #99, #154, #204, #258, #297, #325

  • 3 Пич

    57 98 Отговор
    Зарежи резерва !!! Нито сага сте го видяли и може да го пипнете , нито после ще го видите , и ще може да го пипнете ! Това което ще стане - американците го гепиха от нас , европейците искат да го гепят от американците !!! За нас - все едно го няма !!!
  • 4 Трол

    20 138 Отговор
    Резервът ще бъде раздаден на народа под формата на безвъзмездна помощ.

    Коментиран от #33, #122, #205, #267

  • 5 Костя

    101 141 Отговор
    Викат ми копейката, ама пачките са ми в евро и долари

    Коментиран от #138

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Връщай

    71 106 Отговор
    Парите бе!
  • 8 Всички Руски

    98 142 Отговор
    Мекерета в Русия ,там ви е мястото.

    Коментиран от #100, #195

  • 9 Българин

    87 130 Отговор
    Костя Копейкин е роден на 1 април и може би затова лъже повече и от телефонен измамник.

    Коментиран от #15

  • 10 Дааа

    12 65 Отговор
    Дано не е от глупав за глупави.
  • 11 Гост

    71 124 Отговор
    Копейки ,Не заблуждавайте простолюдието.Трябва да се приеме еврото и да се премахне възможността да се премахне валутният борд,ако остане левът.Ако стане това ще ни очаква втора Виденова зима както през 1997 година.

    Коментиран от #71

  • 12 Цомчо

    45 82 Отговор
    Шефе, що не си ни казал, че и ние сме били руски агенти бе? Що требваше от медиите да го научим?

    Питам те тука, щото от една седмица не вдигаш телефона.
  • 13 Курс за деня

    68 96 Отговор
    1 копейка = 0,00011 Евро
    100 копейки = 0,011 Евро
    1000 копейки = 0,11 Евро

    Колко копейки трябва да се съберат за да станат 1 евро?

    Коментиран от #32, #114, #270

  • 14 Не подценявайте копейките

    69 98 Отговор
    По-прости са отколкото си мислите.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Истината

    69 99 Отговор
    Чемодан, вокзал, Масква.

    Коментиран от #141

  • 17 Левон

    69 121 Отговор
    Когато провинциален учител по история започне да разсъждава за международните пазари и дали да влизаме в еврозоната, малко ми идва отгоре. Влизането в еврозоната е политическо решение, подкрепено от България с подписването на цялата документация, за да влезем в Европейския съюз.

    Коментиран от #20, #26, #49

  • 18 Капитан Крийч

    37 82 Отговор
    Браво. Само Копейката мисли за България.

    Коментиран от #53

  • 19 Морския

    63 85 Отговор
    Умници като това същество само дебнат момента да отменят валутния борд и да върнат плаващия курс на лева. Ще кажат, че гъвкавата монетарна политика, ще даде огромни възможности за развитие, ще увеличи износа и т.н. После ще излязат на къси левови позиции посредством кредити и други финансови инструменти и ще пуснат печатницата за пари.
    Ще ограбят всичките 70 млрд евро спестявания на хората, понеже едно яйце пак ще струва 1000 лева, като преди. Техните печалби ще са огромни, но огромната част от обикновените, от малоимотните, от бедните хора и пенсионерите ще бъдат доведени отново до просешка тояга - буквално без пари и с пенсии от по 4-5 евро на месец. При настоящите цени! Бизнесът няма да пострада толкова, а богатите хора, понеже затова са богати, ще се усетят навреме и ще минимизират загубите си, трансферирайки в евро и купувайки реални активи - понеже могат да си го позволят.
    Това ще стане ако не приемем еврото. Защото след него ще падне борда.

    Коментиран от #79

  • 20 Мунчо

    82 20 Отговор

    До коментар #17 от "Левон":

    А вие арменците що не сте приели еврото?

    Коментиран от #24, #25

  • 21 Румен Гечев

    45 65 Отговор
    Аз съм за българският лев! За 3000 лева за долар!

    Коментиран от #313

  • 22 Последния Софиянец

    80 38 Отговор
    Държавата е фалирала.Трябва да вземем големи заеми и затова ще бутнат Валутния борд.Трябват и стотици милиарди заеми за война с Русия.
  • 23 Абсолютно

    87 34 Отговор
    Правилни и верни думи - управляващите баламосват хората, че ще ги пазели от някаква несъществуваща спекула, докато крадат за ден пари, които страната не може да спести през следващите 20-30 години!
  • 24 Румборак

    24 23 Отговор

    До коментар #20 от "Мунчо":

    Армения в ЕС ли е?

    Коментиран от #216

  • 25 Левон

    25 51 Отговор

    До коментар #20 от "Мунчо":

    В Армения не са приели еврото защото чакат русофилите да станете българи. Умните арменци отдавна сме го приели.

    Коментиран от #150

  • 26 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    72 22 Отговор

    До коментар #17 от "Левон":

    Нашите политици и при ДВЕТЕ СВЕТОВНИ ВОЙНИ вземаха все политически решения
    И ДВАТА ПЪТИ БЯХМЕ НА ГУБЕЩАТА СТРАНАТА‼️
    Ако знаеш де🤔
    Та толкова за политическите решения на
    ПОЛИ/ТУТКИТЕ ни‼️
  • 27 мнение

    42 56 Отговор
    Точно човекът със санитарен минимум от образование ше ми обяснява какво ше стане с валутния резерв.
  • 28 Българи

    66 26 Отговор
    Примката около тялото на БЪЛГАРИЯ СЕ ЗАТЯГА ВСЕ ПО-СИЛНО !ОЩЕ БИВШИЯ ФИНАНСОВ МИНИСТЪР ВЛАДИ ГОРАНОВ СКРОИ ШАПКАТА ЗА ПРЕМАХВАНЕ НА ВАЛУТНИЯ БОРД ,А ФЮРЕРА ОТ МЕЖДУНАРОДНИЯ ВАЛУТЕН ФОНД Я УШИ ,А УВАЖАЕМИЯТ НИКОЛАЙ ВАСИЛЕВ ОПЛЮ ЛЕВА....ВЯРВАТЕ ЛИ ОЩЕ ,ЧЕ ИМА ВСЕ ОЩЕ НЯКОЙ ,КОЙТО ДА РАЗСЪЖДАВА ПРАВИЛНО ОТ ЛЮБОВ КЪМ РОДИНАТА...
  • 29 az СВО ПОБЕДА80

    72 25 Отговор
    Затова е и голямата завера. Мутри, чалгаджии, бивши социалисти и кафяви десни си точат зъбите да лапнат повече от половината годишен бюджет на България! А, за да могат да го направят са готови да подарят приблизително още толкова на господарите си от Брюксел...
  • 30 Артилерист

    49 57 Отговор
    Копейките си лаят, България си върви! Към въвеждането на еврото и пълната интеграция с Европа!

    Коментиран от #57, #96, #103, #107

  • 31 Българи

    38 18 Отговор
    Примката около тялото на БЪЛГАРИЯ СЕ ЗАТЯГА ВСЕ ПО-СИЛНО !ОЩЕ БИВШИЯ ФИНАНСОВ МИНИСТЪР ВЛАДИ ГОРАНОВ СКРОИ ШАПКАТА ЗА ПРЕМАХВАНЕ НА ВАЛУТНИЯ БОРД ,А ФЮРЕРА ОТ МЕЖДУНАРОДНИЯ ВАЛУТЕН ФОНД Я УШИ ,А УВАЖАЕМИЯТ НИКОЛАЙ ВАСИЛЕВ ОПЛЮ ЛЕВА....ВЯРВАТЕ ЛИ ОЩЕ ,ЧЕ ИМА ВСЕ ОЩЕ НЯКОЙ ,КОЙТО ДА РАЗСЪЖДАВА ПРАВИЛНО ОТ ЛЮБОВ КЪМ РОДИНАТА...
  • 32 Тизе

    12 41 Отговор

    До коментар #13 от "Курс за деня":

    За колко копейки правиш саксофона? Или си благотворителна - без пари?!
  • 33 Ето така

    57 19 Отговор

    До коментар #4 от "Трол":

    Резервът ще бъде разпределен за "наши" фирми т.е. на Пеевски и Борисов
  • 34 МАФИЯТА

    39 10 Отговор
    Ще го ОПОСКАТ. ВСЕ ЕДНО НЯМАЛО БОРД И НЯМА ПАРИ ТАМ. БЕЗ ЗАКОНИЕ. А НАРОДА НАЙ, НАЙ, НАЙ БОЛНИ БЕДНИ И ОТИВАЩИ СИ. НО ОТ КОЙ, КОЙ, КОЙ. ВИЕ СИ ЗБАЕТЕ.
  • 35 Тома

    65 29 Отговор
    Човека ви казва че ще ви измамят с парите а тука го плюят.После българите не заслужавали съдбата си

    Коментиран от #110

  • 36 Не на Еврото, да на лева и кючека

    21 38 Отговор
    „Да живее България, братя роми!. Не на Еврото! Да на Българския лев, защото само левът и кючекът са български!“

    Иванка Кючекчийката, организаторката на протестите срещу еврото в Стамболийски.
  • 37 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    61 11 Отговор
    "Дайте ми да управлявам парите на една страна и не ме интересува кой управлява тази страна!"
    /Ротшилд/
    Ами НЕнашите НЕродни НЕкадърници
    му ги дават ‼️
  • 38 МАФИЯТА

    28 14 Отговор
    Ще го ОПОСКАТ. ВСЕ ЕДНО НЯМАЛО БОРД И НЯМА ПАРИ ТАМ. БЕЗ ЗАКОНИЕ. А НАРОДА НАЙ, НАЙ, НАЙ БОЛНИ БЕДНИ И ОТИВАЩИ СИ. НО ОТ КОЙ, КОЙ, КОЙ. ВИЕ СИ ЗНАЕТЕ.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Атина Палада

    29 52 Отговор
    Няма русофил, който да не е българофоб.
    Русофилите преценяват всяка ситуация и всяка личност от гледна точка на интересите на Русия и са готови да пренебрегнат всичко българско, всички българските традиции, обичаи, всички форми на българската национална идентичност и българския национален суверенитет ако противоречат на руският интерес.

    Коментиран от #88, #112, #326

  • 41 Абсолютно и брутално точно

    47 26 Отговор
    Въвеждането на еврото е все едно връщане в Османската империя с османската лира
  • 42 Факти

    25 49 Отговор
    Защо след като Хърватия прие еврото управляващите спечелиха парламентарните и местните избори през следващите две години? Костя Дъ Простя да отговори само на този въпрос. Хърватският народ очевидно е доволен от еврото щом няма смяна на властта. В България след двата финансови погрома през 90-те веднага свалихме БК от власт. Костя има трудов стаж само като музеен работник и нищо не разбира от финанси, парична политика, валутни бордове, резерви и прочее.
  • 43 Екперти

    33 20 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    Разликата е,че УСА вървят стремглаво към просперитет,а Европа върви стремглаво към дъното.
  • 44 Дядо на 78 лета

    51 31 Отговор
    Битката за лева е последната битка за България!
    Мили хора, разберете, става въпрос за нашата най-стара в Европа хилядолетна държава. Падне ли Лева, пада Азбуката, пада Вярата ни, Българската идентичност. Свободата да избираш, ще бъде заменена с правото да се подчиняваш.
    “Загубим ли България, губим всичко!”

    Коментиран от #98, #159, #206, #280

  • 45 Кресна

    24 43 Отговор
    Копейкин говори за еничари, но точно русофилската българофобия представлява един много тежък еничарски комплекс. Когато еничарите са били връщани по родните места, те са били особено жестоки към българите отколкото самите турци. Същото правят и русофилите днес, тяхната война срещу България е война за унищожение на всичко българско и за внасяне на хаос и разделение в българското общество.
  • 46 Реалист

    20 41 Отговор
    Намерили сте на кой да давате думата и то по такава важна тема за държавата! Този крадлив руски слуга е предател и работи в ущърб на България за чужда държава. Вие правите същото давайки му думата...правете си изводите що за "медия" сте!
  • 47 Марионетка

    18 36 Отговор
    Костя и Цончо си държат кеша и кредитите в евро, па масовката да се лъже. Ваксинираните анти-ваксъри в атака отново.
  • 48 ЕЙЙЙ

    45 18 Отговор
    Много трол. много плява. много боклук, бе ! Заредени с картечницата на засада. само чакаха да пъкне Костадиновото интврвю и започна стрелбата! От ком 1 до ком 1 квичене и злоба жълтопаветн асоросоидна! Бълват, бълват..ама само халосни патрони - Копейки, Путинисти и тем подобна соросня пропаганда! Нищо смислено като факти и аргументи!
    Много ги е страх!
    "Ледът се пропуква, господа стдебни заседатели!"
    О. Бендер

    Коментиран от #278

  • 49 Влизането в еврозоната сега е

    56 16 Отговор

    До коментар #17 от "Левон":

    Като да си купиш фабрика на 8 срещу 9 септември. Бързаме защото ни натискат, а не защото сега е момента.
  • 50 Прокопи

    41 10 Отговор
    Всеки българин да си вземе по един калкулатор. Че работата ще стане Ту-тууу...
  • 51 Подсказвам

    38 7 Отговор
    Всички депутати, които милеят за еврото да подпишат лични декларации какво ще е полезно и какво вредно . Да декларират. Да ги видим що за експерти са.
  • 52 Морския

    22 44 Отговор
    Коста Копейкин създаде в България традицията антиваксърите да са ваксинирани, борците за запазване на лева да притежават банкови сметки в евро и долари, противниците срещу ЛГБТ пропагандата да са прикрити или явни хомосексуалисти а противниците на "чуждестранните агенти" да получават европейски средства или да са стипендианти на НПО.
    А лизането на руски задници да се смята за върховна проява на патриотизъм.

    Коментиран от #68

  • 53 Парцалите

    42 16 Отговор

    До коментар #18 от "Капитан Крийч":

    Мисли за народа след еврото:
    Цените: Ще се увеличат след месец. На 1 фев 15%. След 12-18 месеца 200%, както във всичи страни поели еврото както в Германия, Италия Гърция, Езтония, Хърватско, Имате роднини питайте.

    Икономиката: В Италия е намалено производство с 20% от датата на влизането й.

    Инвестициите: За нормалният инвеститор, очакващ годишен доход с 20-25 повишение, едвал ли 0.6-1% намалениеза превалутиране е значително.

    Доходите ще повишават с 50% цените с 100%, както навсйакъде в Еврозоната-инфлация.
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 тъпа пропаганда

    21 41 Отговор
    С Интернет днес е лесно човек да разгледа цените на супермаркетите в Германия, белгия, Франция, Испания и да види цените там от първа ръка. Цените не се различават особено от нашите в лева. Тогава как щело всичко да поскъпне като минем в Евро? Хайде мислете ги тези неща и не се връзвайте на копейкаджийската пропаганда.

    Коментиран от #215

  • 56 ЕвроАтнатическа проказа

    45 15 Отговор
    EC бeшe зaмиcлeн oт yмни xopa, ĸaтo нeвepoятнo ycпeшeн плaн. Ho cлeд ĸpaя нa Cтyдeнaтa вoйнa се измени в съвсем друго и гo пpeвъpнaxa във финaнcoвa пиpaмидa, по-лоша ĸaĸвато бe CCCP.

    Kaĸва е финaнcoвa пиpaмидa в EC? Цeлтa e вcичĸи cтpaни дa ca бeдни, a нa въpxa дa имa бoгaтa oлигapxия ĸoятo дa xpaни глaвнaтa ĸoмyниcтичecĸa oлигapxия в Брюксел. Aз нe cъм нaциoнaл-ĸoмyниcт или нaциoнaл-coциaлиcт или нaциcт (ĸoeтo e cъщoтo ĸaтo нaциoнaлиcт!). Aз вяpвax в EC, ĸoгaтo cи миcлex, чe пpoeĸтa e в дoбpи pъцe. Bcичĸи ocтaнaxмe излъгaни и ceгa щe cлeдвa бaвнo пpoбyждaнe. Hиe cмe poби в тoтaлитapнaтa ĸoмyниcтичecĸa cиcтeмa и caмo имaмe илюзиятa, чe ECСР e cвoбoдeн и дeмoĸpaтичeн.

    Днec ниe yчим eвpoинтeгpaция, a yтpe и дopи oщe днec щe paзбepeм, чe вce eднo yчим Mapĸcизъм. Hиe пак живeeм в тaзи тpaгeдия нapeчeнa ЕССР!!
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 острия

    8 26 Отговор

    До коментар #54 от "Колко си тъп само":

    Да беше казал защо, вместо да ни занимаваш с копейкаджийски безсмислици?
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Партиите ще си харчат

    43 7 Отговор
    заемите, без решение на НС, както и ЕС фондове по ПВУ на техни фирми. Банките ще празнуват, 12 процента задължителен праг за посрещане на финансови кризи пада, едни 15 милиарда лева влизат в обращение, което означава инфлация. Като парите в обращение в България са 32 милиарда лева. ЕЦБ ще печата пари, което означава още инфлация за превъоръжаване 800 милиарда евро. Печалбата на БНБ от 500 милиона няма да се влизат в бюджета, както досега. ЕЦБ ще определя бйджетът на България, тотално зависими ставаме от фалиралата ЕЦБ. Имаме скрит дефицит общо 6%, като вече сме теглили десет милиарда, остават още 9 милиарда, за да се изплатят заплати в държавен сектор и на фирми. Юли ще има актуализация на бюджета и вероятно още теглене на заеми. Приходната част от ДДС и мита, акцизи е минус, изпълнени са само от вноските.
    Черешката на тортата цифрово евро. Като Швеция се отказва от цифрови пари и връща кеш, според Гардиън. Норвегия миналата година задължи търговците на дребно да ползват Кеш. Австрия вписа в Конституцията си Правото на Кеш. Технологично напредналата Япония ползва Кеш. А най-бързозадлъжнаващата държава в ЕС България лети в обятията на фалиралата ЕЦБ в минус 16 милиарда евро 2 поредни години. За да участва в превъоръжаване на ЕС за 800 милиарда евро и 35 милиарда евро помощи за Украйна, както и милиарди за фондове на ЕС, които извън еврозона не плащаме. Или ни готвят тотален фалит, като Гърция.
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Тони Монтана

    13 43 Отговор
    С тези коментари призоваващи за бунт и говорене на откровени лъжи сякаш всички сме индианци следва главния прокурор да се сезира. На този отворко да му се снеме имунитета и бързо досъдебно произвдоство, съд и затвор да му оправят диференциала при бай Ставри.
  • 63 Бай Ганьо убива Щастливеца

    28 12 Отговор
    Политиците приемат Еврото което убива 100 лева с Алеко Константинов Щастливеца
  • 64 Майора

    14 39 Отговор
    Копейкин стига с твоите лъжи относно еврото и ситуацията в България! На митинга в София беше изчислено че не сте повече от 5-7000 души! Спрете да използвате лъжи и да всявате страх в хората , вие няма повече какво да направите след като еврото влез о затова кански ревете срещу него! На нас хора наричащи ни еничари не ни трябват, жалки сте копейки , още след вандалските действия срещу сградата на ЕК трябваше да ви забранят , а ти подведен под съдебна отговорност за призиви срещу реда в държавата!
  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Копейка

    9 22 Отговор
    Днеска кво да викаме?
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Вижте какво казва френската интелигенция

    41 14 Отговор
    Еманюел Тод: Апокалипсисът на САЩ е поражението в Украйна. Апокалипсисът в Европа ще бъде изчезването на Европейския съюз

    Не случайно ЕС ни бута сорлем в еврозоната. България ще бъде ограбена до шушка преди ЕС да умре, и това ще бъде поредната ни национална катастрофа.
  • 71 провинциалист

    35 15 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    В момента само еврозоната е заплаха за борда.

    Коментиран от #85, #163, #170

  • 72 Какво ще се случи, ако приемем еврото?

    15 35 Отговор
    И войната в Украйна свърши?

    Този отива на кофите за боклук, да рови в бунището. Давате ли си сметка, колко некомпетентен и нагъл лъжльо е този заморски индивид?

    Коментиран от #90

  • 73 ВЕЧЕ ЛИКУВАТ

    29 12 Отговор
    КРИ(К)СТАЛИНКУ СЕ ПРОВИКНА ПО - СИЛНО ОТ ЧЕРЕШОВОТО ТОПЧЕ :ЛЕВЪТ НЯМА НУЖДА ДА БЪДЕ ПАЗЕН ,ЗАЩОТО НИЕ БЪЛГАРИТЕ СМЕ НИЩО ,ЛЕВЪТ Е НИЩО,БЪЛГАРИЯ Я НЯМА ,ЗАЩОТО ВЕЧЕ И ПОСЛЕДНОТО НИ ВЕРУЮ ИЗЧЕЗВА ,А МЛАДИТЕ БЪЛГАРИ СА ИГНОРИРАНИ И ПРЕНЕБРЕГВАНИ....
  • 74 Абсолютно и брутално точно

    29 16 Отговор
    Въвеждането на еврото е все едно връщане в Османската империя с османската лира
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 няма

    16 30 Отговор

    До коментар #69 от "Бедняшката русофилска иzzмет":

    След Нова година рублофилската измет ще изчезне безславно, като ненужна вещ.
  • 79 провинциалист

    17 13 Отговор

    До коментар #19 от "Морския":

    "Умници като това същество само дебнат момента да отменят валутния борд и да върнат плаващия курс на лева." - твърдение, базирано на?

    Коментиран от #83

  • 80 брей брей бре

    15 7 Отговор

    До коментар #76 от "Абсолютно и брутално точно":

    Я кажи колко турски лири е един Лев днес?
  • 81 Историк

    11 37 Отговор
    Когато лъжата стане основна политика и когато призивите към насилие остават без последствие в една страна, националната сигурност е застрашена. Фюрерът копейкин свободно демонстрира нацистка идеология и хитлеристка поза от трибуната на парламента. Безпросветността е важна част от тази идеология. Глупостите,които разпространява това джудже впечатляват единствено безпросветните. Жалко е да гледаме жалката картина на разни хора по протестите с български знамена,които не осъзнават че са срещу България.

    Коментиран от #305

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 базирано

    10 27 Отговор

    До коментар #79 от "провинциалист":

    на празните приказки на този индивид, заиграващ се със страховете на простите българи.

    Коментиран от #187, #190

  • 84 Психиатъра

    9 30 Отговор
    Този защо още не е арестуван за антидържавна дейност и призиви за тероризъм.Вероятно, защото е психично болен, но в такъв случай следва да е въдворен в карлуково или ловеч.
  • 85 Костя не предсказва, а казва какво ще пр

    10 16 Отговор

    До коментар #71 от "провинциалист":

    Единствената причина да не е махнат борда е, че политиците не смеят да отвърнат народа от стремежа към ЕС. Без Брюксел, ЕС и перспективата за въвеждане на Еврото. Политиците отдавна щяха да махнат борда. Бойко искаше да го прави, но не посмя заради ЕС и еврото.

    Коментиран от #126

  • 86 ти като лижеш на мутрите

    19 8 Отговор

    До коментар #68 от "Ленин":

    и фон дер крадлата ква файда
  • 87 ИВАН

    17 6 Отговор
    Глас народен - глас Божи, това трябва да не забравят сатанистите и да не предизвикват гнева Божий.
  • 88 Бягай да ближеш микрофоня

    8 3 Отговор

    До коментар #40 от "Атина Палада":

    в Гърция за 10€.Сус!
  • 89 Търговец

    8 21 Отговор
    Аз лично съм със смесени чувства относно еврото, но като видях предния път какви индивиди имаше на протеста, не бих си причинил отново това, да съм в обкръжението на разни пияни и психично болни хора.
  • 90 Нещо

    5 5 Отговор

    До коментар #72 от "Какво ще се случи, ако приемем еврото?":

    Много мъгляви неща, ни карате да си представите А ПРЕДПОЛАГАМ,ЧЕ НЕ СТЕ НИТО 7ЛЯП, НИТО ГЛУХ.....ПЪЛНА ДИКТАТУРА .......
  • 91 Евромалоумия

    30 12 Отговор
    Значи ония ни казват - Влизате в еврозоната, дайте ни резерва си и после ние ще ви даваме кредити!
    Абе еййй...Да се махате оттука , докато не сме ви залупали със секирата, че ШВЕПМ!

    Коментиран от #106

  • 92 СЛОНА

    14 1 Отговор
    АЗ НЕ СЪМ ТРОЛ ДО ДНЕС НЕ СЪМ ВЗЕЛ НИЩО ЗА ТОВА ,ЧЕ ПИША ТУК!!!
    АЗ СЪМ ОБИКНОВЕН ЧОВЕК ,КОЙТО НЕ ХОДИ НА ПРОТЕСТИ ,А ПРОТЕСТИРАМ ТУК,НЕ ЗА ЕДНА ИЛИ ДРУГА ПОЛИТИЧЕСКА СИЛА,А ЛИЧНО ЗА МОИТЕ ВИЖДАНИЯ!!!
  • 93 Копейка

    6 14 Отговор
    Днеска за кой сме?
  • 94 Господин Никой

    9 17 Отговор
    Тоя е преброил и въшките по главите на копейките за участие
  • 95 нннн

    29 9 Отговор
    Ставам ортаци на 15 трилиона(15 хиляди милиарда) евро дълг. И няма връщане. Еврозоната, както и капана, има вход, но няма изход.
    Това касае всички - родени и неродени. Няма фили, няма фоби; леви, десни, шарени. Абе, поляците копейки и русофили ли да, че не искат в еврозоната?
  • 96 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    17 12 Отговор

    До коментар #30 от "Артилерист":

    "Ко.пейките си ла.ят, България си върви! Към ...."
    ПРО.ПАСТ.ТА‼️‼️‼️
  • 97 долу ес

    25 12 Отговор
    към всички атлантически боклу ци тук ислам да ги попитам , кое не е вярно от фактите? никой от вас не коментира фактите а само плюете и обиждате, защото всичко това е истина. Аз пък искам да влезем, за да видят проссстите българи какво е да загубиш суверенитет и как се връща след това. Голяма бедност ни чака
  • 98 Остави

    8 16 Отговор

    До коментар #44 от "Дядо на 78 лета":

    Няма лев. Има Левендаалер, валута в обръщение по нашите земи, на които са кръстени българския лев и румънската лея. Валутата ни е нидерландски долар.

    От 1300 години 750 сме били под властта на Константинопол и 45 под Москва. От тия сме имали независима валута има няма 20-30 години.

    Коментиран от #125

  • 99 Фокс

    18 6 Отговор

    До коментар #2 от "ауууу горкичкия":

    Аз не разбрах логиката ти на мислене ? Гледал си цени в евро и ??? Като сме в евро ще е по евтино ли? Ах горкияя

    Коментиран от #105

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Някой

    21 14 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    Да върже лева за долара беше популистко изказване и няма полза, тъй като ние търгуваме незначително малко със САЩ следователно икономически нямаме общо. Да сме във валутни борд, а не част от еврозоната има огромна разлика и е много по-добър вариант. Отделно вместо да повтаряш като папагал какво ти казва Манол Пейков, можеш да отговориш данъчната декларация на Костадинов и да видиш, че нямс депозити в Евро. Отделно като имаш депозити в друга валута не означава, че искаш да я ползваш. Ама от избиратели на ПП-ДБ, акъл не очаквай.
  • 102 Бай Ставри

    12 21 Отговор
    Съд и затвор за всички копейки.

    Коментиран от #117

  • 103 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    21 8 Отговор

    До коментар #30 от "Артилерист":

    Справка : ЕЦБ завършва 2024-та с
    8 ООО ООО ООО €€€ на МИНУС🤔
  • 104 Промяна

    9 21 Отговор
    ИЗЧЕЗВАЙ МОШЕНИК ЛЪЖЕШ НАГЛО БЕДНЯЦИТЕ ЗА ДА ЛЕЖИШ В ПАРЛАМЕНТА ЦИНИК
  • 105 ами да

    5 9 Отговор

    До коментар #99 от "Фокс":

    По-евтино ще е. Не е трудно да видиш спар.ес или алди.де или ах.нл. Цени колкото искаш. В Евро.
    Нещо смислено да кажеш?
  • 106 СЛОНА

    14 6 Отговор

    До коментар #91 от "Евромалоумия":

    ДА НЕ СЕ НАЛОЖИ СЛЕД НЯКОЯ ГОДИНА ДА СЕ ИЗГРАДИ И НДК2 В ЧЕСТ НА ОТКЪСВАНЕТО НИ ОТ ПОРОБИТЕЛНИЯ ЕС???
  • 107 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    12 8 Отговор

    До коментар #30 от "Артилерист":

    Справка :
    Бундесбанк завърши 2024-та с
    8 ООО ООО ООО €€€ на МИНУС 🤔
    БВД/БВП на Франция от
    60% вече е 120% 🤔

    Коментиран от #139

  • 108 Само

    7 17 Отговор
    независимите държави могат да оперират национални парични единици. България е част от политическа, наднационална организация със законодателство, което се ползва с предимство пред местното. Т.е. доброволно е отчуждила ключови държавнотворчески компетенции на наднационални институции. ЕС върви към учредяване на единна държава, което означава прекратяване на националните европейски държави като самостоятелни субекти на международното право. След като сме се вече съгласили с тези принципни положения, следва да сме последователни и да приемем новата ни парична единица - еврото.
  • 109 жалко

    11 18 Отговор
    Догодина ще ми липсват копейките в тези хибридни сайтове. Голям кеф беше да ги навирам по дупките. Жалко че всичко свършва.
  • 110 Промяна

    7 17 Отговор

    До коментар #35 от "Тома":

    АЗ ЧАКАМ ЧОВЕКЪТ КОПЕЙКА ДА МИ КАЗВА ЗА МОЯТ ЖИВОТ И ПАРИТЕ МИ ХАХАХАХАХА ПО ГОЛЯМА ПРОСТОТИЯ ОТ ТОВА НЯМААААА
  • 111 Костадинка фон Максуда

    11 7 Отговор
    Ние със Цонка фон дер Столипиново, сме моми убави, убави още гиздави, Да на еврото.
  • 112 Мадам, ще поясните ли

    5 11 Отговор

    До коментар #40 от "Атина Палада":

    каква връзка има замяната на националната валута на България с българските традиции,обичаи,национална идентичност и държавен суверенитет?Предварително ви благодаря!

    Коментиран от #231

  • 113 Костадине

    10 17 Отговор
    Не ти ли омръзна да се правиш на луд или вкичко това наистина го мислиш?Не се притеснявай винаги ще имаш избиратели които искат да слушат твоите тиради.Първо бяха ваксините сега е еврото после ще дойде друго но винаги ще има будали които да гласуват за вас.
  • 114 Някой

    16 6 Отговор

    До коментар #13 от "Курс за деня":

    По-малко от колкото японски йени трябват за 1 евро. Ама сигурно и йената е зле нали? Жълтопаветните даже не знаете да смятате, пък говорите за икономика. Смях
  • 115 лъжец

    11 17 Отговор
    Костадинов, прекали с лъжите си! Бях на митинга и нямахте 3000 участника. И Гьобелс не би посмял да излъже с 50000 участника, но ти най-нагло го правиш!
  • 116 Патриот

    9 19 Отговор
    Костадине ти си един провинициален учител по история но онази червената, която са те научили да я повтаряш като папагал.Разбери в България има много хора, които са против руския национализиъм и комунизъм и не искаме руския им мир.Нямаме нищо против изстрадалия руски народ също гледащ да се спаси от руската хармония.Затова сме за ЕС, НАТО и Еврото и няма начин пътя на страната ни да бъде променен от такива марионетки като тебе.Харесва ти Москва ами заминавай изсели се там и си живей както искаш, но не се опитвай да ни налагаш руския начин на живот, защото няма как да стане.
  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 На това

    6 3 Отговор
    На това се вика,да бягаш след събитията.Какъв е смисълът?!
  • 120 Промяна

    9 14 Отговор
    НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ 2025 ГОДИНА ИМА ХОРА КОИТО СА ТОЛКОВА ЗАБЛУДЕНИ ДА СЕ ВОДЯТ ПО ЛЪЖИТЕ НА НЯКАКВИ ИЗМАМНИЦИ НЕ МОГА ДА ПОВЯРВАМ ИЗЛЕЗТЕ ПЪТУВАЙТЕ РАБОТЕТЕ В ЕС ЖИВЕЙТЕ ТАМ ОБРАЗОВАЙТЕ СЕ НЕ ЧАКАЙТЕ НЯКАКВИ ЛЪЖЦИ ДА ВИ ВОДЯТ ЗА НОСА

    Коментиран от #146

  • 121 Е той

    5 12 Отговор
    сам признава, че основната част от законите, които се въвеждат са законодателство на ЕС. Премахването на българския лев е естествена последица от политическия курс, който отдавна е избран. България ще продължи да се съществува още известно време, докато ЕС се преформатира в държава (вероятно федерация) на всички европейци. Така, че тази независимост, за която се настоява в случая отдавна не е налице. Няма нищо лошо чужденци да пишат законите ни. Българите винаги са се чувствали най-спокойно като част от по-големи империи.
  • 122 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 123 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 124 Промяна

    6 11 Отговор
    КОСТАДИНЧО РУМЕН РАДЕВ ИДЕ КАКВО ЩЕ ЛЪЖЕШ ТОГАВА И КОГО ХАХАХАХАХА
  • 125 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    17 5 Отговор

    До коментар #98 от "Остави":

    Явно НЕ знаеш, ама пишеш ❗
    Или знаеш и пешеш🥸
    На 04.06. след Освобождението България въвежда Българския ЛЕВ ❗
    Дори когато сме "подвластни на МаЦква"
    НЕ СМЕ ВЪВЕЛИ РУБЛАТА❗
    Сега ЕсеС , точно на 04.06. иска сами да си
    заТрием националната валута ‼️
    Да ти цитирам ли пак Ротшилд❓
  • 126 провинциалист

    7 3 Отговор

    До коментар #85 от "Костя не предсказва, а казва какво ще пр":

    "Единствената причина да не е махнат борда е, че политиците не смеят да отвърнат народа от стремежа към ЕС." - ами точно политиците устремиха народа към ЕС и въобще към чужбина и така го устремиха, че имаме 3 милиона невъзвръщенци. И това няма нищо общо с еврозоната.

    Коментиран от #132

  • 127 ЕЦБ ще си напазарува територия

    12 5 Отговор
    В Европа с име България за 35 млрд евро делено на 110 Хил кв. км демек по 318 евро кв.км нещо като Аляска продадена от Русия на САЩ
  • 128 Цомчо

    6 3 Отговор
    Шефе, що не си ни казал, че и ние сме чужди агенти, а требваше от телевизията да го разберем?

    п.п. Питам те тука, че не ми вдигаш телефона.
  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 Промяна

    4 6 Отговор

    До коментар #122 от "Тео":

    Какви невероятни лъжи Защо го правите защо лъжете да не сте депутати и да треперите за депутатската си заплата ТОВА Е НАГЛОСТ КАК ТАКА ЗАБЛУЖДАВАТЕ

    Коментиран от #189

  • 131 ТИР

    8 4 Отговор
    Само като чух партацуцата да казва че Стив Ханке е изкуфял и да не го слушаме ,стана ясно за какво иде реч,,
  • 132 провансал

    4 3 Отговор

    До коментар #126 от "провинциалист":

    Имаме три милиона невъзвръщенци, защото никой не отстрелва българи в гръб по минираните български граници. Не ли?
  • 133 Киър Стармър

    14 7 Отговор
    Великобритания започва подготовка за война с Русия. Великобритания започва да се готви за бойни действия срещу Русия, заяви британският премиер Киър Стармър, цитиран от чуждите медии. Той изложи плановете за превъоръжаване на страната,"Унгария трябва да остане на страната на мира, дори това да означава, че дискусиите ни с Брюксел ще станат по-шумни. Трябва да се подготвим войната да се проточи с всички последици за сигурността и икономиката. Трябва да се подготвим Унгария да бъде атакувана с два пъти повече сили, защото Унгария е съюзник на президента Тръмп и Унгария иска мир, а не продължаване на войната. Ще подготвим и защитим Унгария и унгарските семейства", написа Орбан.
    Тази е причината ЕС да иска България да влезе в еврозоната, който разбрал, разбрал. Лидерите на ЕС и ЕЦБ обявиха, превъоръжаване и подготовка за война.
  • 134 ИНЖ1

    8 13 Отговор
    Копейкин е просто обикновен продажник!!!! Рупор на съветската пропаганда!!!!
  • 135 лицемерието

    8 11 Отговор
    като начин на поведение - типично за тези копейкиновчета! Да реват срещу еврото, но сметките им да са в евро - на най-кресливите! Показаха сметката на Цончо - 90000 евро е спестил човека за последните няколко месеца - откъде ли? нали заплатата му е в лева? кой го "спонсорира" и стимулира" Колкото повече евра има в сметката, толкова по-креслив е - само малоумник няма да си даде сметка за източника им! Сега да покажат и на баш шефа му - неговата ще е доста по-тлъстичка,предполагам - повече вика и плюе, старае се човека!!
  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 Нищо ново

    4 12 Отговор
    В по-голямата част от историята си, българите са прекарали като поданици на други, по-големи и силни държави, с кратки прекъсвания на самоуправление. Просто не сме господарска нация. Предпочитаме да ни управляват. В това няма нищо лошо.

    Коментиран от #155

  • 138 ТУРСКИ ЛИРИ

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "Костя":

    За вас розовите и турски обичаи
  • 139 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 140 Пепи Волгата

    6 12 Отговор
    Аз избрах Европа и еврото! А ти?
  • 141 В ИСТАНБУЛ

    5 2 Отговор

    До коментар #16 от "Истината":

    Там да ви се порадват на всички меки и розови
  • 142 Волен Сидеров

    6 8 Отговор
    Костя Копейкин е бездарен продавач на страхове!
  • 143 зле

    5 8 Отговор
    костя го е яд че не може да се добере до тия 40 милярда тва е
  • 144 стоян георгиев

    5 11 Отговор
    С подобни празни приказки се манипулира най бедната част от населението ни.те.са най прецакани заради това че не сме в евро и въпреки това искат най много да не ставаме в евро.
  • 145 СЛОНА

    5 2 Отговор
    ЕВРИЧИ ТОВА СА ФАШИСТКИ ПРИТЧИ!!!
  • 146 ами повярвай

    6 3 Отговор

    До коментар #120 от "Промяна":

    българите съмсем изпростяха покрай масовизацията на социарните мрежи, които формират мнението миь щото мозък нямат да мислят - не виждате ли какви "капацитети" се навъдиха навсякъде и умно дават акъл за всичко, особено ако са и стимулирани по познатия начин?!
  • 147 На лъжите на коцИтУ

    7 6 Отговор
    И неговите вече взеха да не му вярват!
  • 148 Шопендар

    5 11 Отговор
    Този чужд измекярин трябва да бъде съден за опити за дестабилизация на държавата.не му вярвайте.бълва само популистки клишета и лозунги.
  • 149 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 150 АЗЕРИТЕ

    3 5 Отговор

    До коментар #25 от "Левон":

    Ви оправят щото сте тарикати и ще ви приключат
    То зо това се присадихте и тук
  • 151 Дик диверсанта

    6 10 Отговор
    Който разпространява рашизъм ще бъде поразен знаете от какво.
  • 152 не на еврото

    13 8 Отговор
    "Влизането в еврозоната е политическо решение, подкрепено от България с подписването на цялата "документация, за да влезем в Европейския съюз" - Подписана от българските продажти политици! Сравни го с договорите за първата и втората световни войни! Стига сте драли кожата на народа! Продажни БОКО, Герберасти, ШИШИ - помаци, ПП-ДБ-та и бакери дебили! Има ли българи в тая държава? Защо ги търпим още да се разпореждат с държавата както намерят за тяхно добро! България на българите и техните потомци! Евроатлантиците ВЪН от България! Вие не вземате поука от българската история и хилядите български патриоти дали живота си за да я имаа държавата България!
  • 153 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 154 Не се заблуждавйте

    13 6 Отговор

    До коментар #2 от "ауууу горкичкия":

    В еврото сме отдавна. А еврото ще пропада заради санкциите против Русия и заради митата. Цените ще растат. Реалните доходи ще падат. Богатите ще печелят, бедните ще обеднеят повече.
  • 155 като не

    5 3 Отговор

    До коментар #137 от "Нищо ново":

    можем сами,щото сме робски душици и досега, няма лошо да се учим от големите и умните, които са постигнали много не само за себе си, но и за бившите си колонии - и те живеят по-добре от нас!
  • 156 Тъпа соцпропаганда

    2 9 Отговор
    С Интернет днес е лесно човек да разгледа цените на супермаркетите в Германия, белгия, Франция, Испания и да види цените там от първа ръка. Цените не се различават особено от нашите в лева. Тогава как щело всичко да поскъпне като минем в Евро? Хайде мислете ги тези неща и не се връзвайте на копейкаджийската пропаганда.

    Коментиран от #198

  • 157 с. Говнягово

    4 11 Отговор
    Пълни глупости. Бялата Златка да каже какво стана с предишните му тъпотии. То не бяха че ще ни чипират, децата ще ни взимат, ще се напълни тук с бежанци и още и още... Лъжец и предател.
  • 158 Лъжите на Копейкин

    7 8 Отговор
    "Унижението на България от влизането в Шенген се превръща в огромна заплаха, защото реално България е заплашена от това да се превърне в най-големия бежански лагер в Европа, и може би точно това е причината, поради която вкараха нашата държава в Шенген.

    "Влизането на България в Шенген не е нещо, с което трябва да се гордеем. Това е нещо, от което трябва да се страхуваме, защото в настоящия момент то се превръща в най-крупната заплаха за оцеляването на България и за бъдещето на българската нация през последните повече или близо 150 години, откакто съществува Третата Българска държава".


    Костя Копейкин от трибунатата на НС
    12.12. 2024 г.
  • 159 Гост 2.72

    8 9 Отговор

    До коментар #44 от "Дядо на 78 лета":

    Дядо, в Германия като падна марката, загубиха ли немския език? А французите без франк, сега френски ли говорят, имат ли идентичност?
    Разберете - основната функция на парите е да можеш с тях да си купуваш. Когато ти плащат в лева, то с парите си можеш да купуваш само в България. Когато получаваш евро, то можеш да купуваш в цял свят! Аз желая с парите си да пазарувам директно стоки от цял свят, а не само български. Левът изисква конвертиране, от което банките печелят милиард годишно. Това е за наша сметка.
  • 160 Копейкин

    5 10 Отговор
    Докога този копанар ще се прави на икономист и ще дава акъли за неща, които грам не разбира?
  • 161 До Промяна

    15 8 Отговор
    Те пътуваха хората и видяха как блокираха еврото на Гърция. Пътуваха и видяха инфлацията и вдигането на цените в Италия, Испания, Германия. Пътуваха хората и видяха цените в Хърватия след въвеждане на еврото. Това е лошото, че българите след комунизма видяха лично негативите от въвеждането на еврото. Сега се опитвате да въведете една валута за всички, комунизмът свърши, националните валути са признак за суверенитет. Европа на нациита, а не на ТКЗ-та и колхози, където всичко е общо, защото някакъв неизбиран пряко от европейците партиен функционер в ЕС бил решил. Чист комунизъм и Диктатура.

    Коментиран от #165, #271

  • 162 е, явно

    6 10 Отговор
    Копейката има сантимент към копейките и рублите, само че защо сметките са му в евро? и на антуража му също?
    Май става като с ваксините - те като най-активни антиваксъри първо се ваксинираха за по-сигурно и после облъчваха простите си сънародници да не го правят?!
  • 163 Истината

    1 4 Отговор

    До коментар #71 от "провинциалист":

    Вярно е,че си провинциалист!
    Разсъждаваш като овчар!

    Коментиран от #181

  • 164 Смрадлив

    4 6 Отговор
    русофил
  • 165 Ами хората искат да пътуват и живеят

    5 8 Отговор

    До коментар #161 от "До Промяна":

    Ама там навън навякъде е в ЕВРО!
    Пък ти си стой на село, никой не ти пречи
  • 166 Кико

    4 5 Отговор
    Ах, как им се е наострил Кокоран на тези 40 млрд, като се има предвид съдбата на онези 8....
    😂😂😂
  • 167 Епем ти и Евро

    3 5 Отговор
    Зоната?🤔

    Коментиран от #169, #171

  • 168 Само питам

    6 5 Отговор
    На 31 май вехтия войвода Шивиков и Четиримата национални апостоли щяха да вдигат възвание! За кога се отлага?

    Коментиран от #174

  • 169 Инна

    2 7 Отговор

    До коментар #167 от "Епем ти и Евро":

    Започни с родителката си!
  • 170 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 171 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 172 некадърни

    10 3 Отговор
    управници, дайте си оставката! защо заблуждавате обикновените хора, че ако не приемем еврото, валутния борд ще падне? Всички, които от 1989год. насам управлявате или сте управлявали държавата, върнете получените заплати и откраднатите от държавата пари! Закон за ДБ на РБ ! В него пише ли че финансовия министър има собствено перо/ пари/ в бюджета, които да похарчи според своя преценка! т.е. да раздаде на приятелския кръг от фирми, на ДПС-общини и фирми на роднини? Щом при валутен борд не успяхте да съвземете икономиката на страната, с приемането на еврото окончателно ще фалирата държавата! само че други ще печатат парите/еврото/, а вие еничери като се осъзнаете ще бъде късно!
  • 173 тъпа пропаганда

    3 9 Отговор
    С Интернет днес е лесно човек да разгледа цените на супермаркетите в Германия, белгия, Франция, Испания и да види цените там от първа ръка. Цените не се различават особено от нашите в лева.
    Още един пример - литър А95 на Шел в Мюнхен е 1.69 Евро. В България колко е?
    Тогава как щяло всичко да поскъпне като минем в Евро?
    Хайде мислете ги тези неща и не се връзвайте на копейкаджийската пропаганда.

    Коментиран от #175, #296

  • 174 На 5 хиляди им викат 50 хиляди

    4 3 Отговор

    До коментар #168 от "Само питам":

    Мисля , че 2043г ще стане това с въстанието, когато искаха да отложат еврото
  • 175 Браво пич

    2 4 Отговор

    До коментар #173 от "тъпа пропаганда":

    Такива като теб трябва да има повече!
  • 176 Неподписан

    2 2 Отговор
    Защо Щурмбанфюрера Хер Щурмаз Железния от партия Щурм е безучастен по въпроса?Все пак и журналист е бил
  • 177 Василеску

    1 2 Отговор
    Поне Матанасова е по-културна и по-адекватна от патичето немилия немил-чева. В пъти от подлогата.
  • 178 Петър

    4 10 Отговор
    Ее, Костадинов се оля, защо въобще го публикувате. Докога ще изтрае този валутен борд, като икономическите позиции на страната се влошават. Единствен добър ход за България, в тази политически утежняваща се обстановка в света е еврото.

    Коментиран от #196

  • 179 Явор

    4 10 Отговор
    "Възраждане“ първо мислят за Русия, ако остане време след това, мислят за Русия и чак накрая, ако нещо друго остане – пак мислят за Русия.

    Коментиран от #193

  • 180 След еврото

    7 4 Отговор
    Следва цифровото евро. Това означава всички плащания да минават през банка парите, който даваш на децата парите от продажба на ненужни вещи парите за проститутка въобще всички плащания ще бъдат облагани от данъчните тъй, че драги Българе опитайте си главите докато е време
  • 181 провинциалист

    3 2 Отговор

    До коментар #163 от "Истината":

    Ко стана? Свършиха ти опорките ли?
  • 182 Милиционер

    4 4 Отговор
    Спрете им рейсовете на входа на София и им кажете, че идват обещаните кебапчета и по кюфте на аванта.
  • 183 Мунчо

    3 7 Отговор
    А бе муньо, на Левски и Ботев да не им е пречело че няма национална валута да си вършат делото. Лекета продажни
  • 184 Все едно

    4 4 Отговор
    като сме били турски поданици 500 години все българския лев сме ползвали. Когато нямаме държавна традиция не може да искаме суверенитет.
  • 185 Българина

    6 3 Отговор
    72 МИЛИАРДА ЛЕВА са около 36 милиарда евро , което изобщо не е мака сума .С подобна сума можем да изградим половин България , можем да си изплатим 80% от дълговете , а ние като най -големите мухлюфци ще подарим тези изстрадали от народа пари на ЕС
  • 186 Е след

    4 4 Отговор
    като вече сме се отказали от политически суверенитет, защо лева да ни трябва толкова точно сега. Тези работи е трябвало да се обсъдят преди 20 години. Сега не зависят от нас, че да имаме претенции да ги решаваме.
  • 187 провинциалист

    2 5 Отговор

    До коментар #83 от "базирано":

    "празните приказки на този индивид, заиграващ се със страховете на простите българи" - празни приказки ли са "Миналата година Европейската централна банка завърши с доста голяма загуба от 7,9 милиарда евро. Същевременно Българската народна банка завърши с 660 милиона лева печалба." А относно страховете може да коментираш напр. "Ако не направим еди-каквоси, ние сме следващите".

    Коментиран от #194

  • 188 истината

    3 5 Отговор
    Този трябва да бъде въдворен
  • 189 Някой

    9 1 Отговор

    До коментар #130 от "Промяна":

    Кой точно лъже? Точно Кирил Петков не можа да скрие интереса към валутния борд и почна да ръси глупости как "можело да се използва да се погаси яъншния дълг". Абсолютен факт е, че има ли голям ресурс в България се разпределя между властоимащите и тесен кръг от олигарси. Вие в коя страна живеете?! Естествено, че доказани в продължение на десетилетия крадци ще си разпределят 70 млрд от валутния борд, които в момента не могат да почнат. Това не е нито лъжа нито спекулация а доказан в продължение на много години факт. Ти си вярвай, е Кирил Петков е Робин Худ и ще раздаде парите на пенсионерите, ама не всички сме жълтопаветници.
  • 190 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 191 Защо

    5 4 Отговор
    да продължаваме да се преструваме, че все още съществува българска държавност. Такава няма от 2007г. и това не пречи на никой. Махането на лева е логична последица от отдавна отчужден държавен суверенитет. Нищо няма да се промени. А и тепърва предстои хармонизиране на данъчното облагане, централизиране на фискалната политика в еврозоната и куп други промени.
  • 192 хихата

    7 2 Отговор
    Ама като ви го говорят, слушате ли, разбирате ли? Това не е личното мнение на Костадинов, а на видни есперти и финансисти (аме не такива като Хъмпи-дъмпи), включително и на "бащата" на валутния борд.
  • 193 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 194 празни приказки

    3 9 Отговор

    До коментар #187 от "провинциалист":

    Защо преди 15 години Гърция оцеля от фалит с 550 милиарда външен дълг? Защо Гърция не фалира? Заради Еврозоната? Къде е сега гръцката Сириза = българското Възраждане?

    Коментиран от #200, #202

  • 195 Тъп Глупънсбъркър

    4 6 Отговор

    До коментар #8 от "Всички Руски":

    Всички крадливи и лъжливи западни протежета в Сибир веднага!
  • 196 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 197 Крепостник скъсал синджира

    4 9 Отговор
    Коцето и волгата стискат евраците в сметките си и обясняват на рублоидиотите колко е хубаво да пазят лева. И Жан Виденов и гумен речев мислят като него и винаги са готови да се погрижат за спестяванията ви. Така, че дерзайте милярди( по копейкин) борци за лева. За вас левчета за коцето , волгата и другарите им евраци и мерцедеси!

    Коментиран от #203

  • 198 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    10 3 Отговор

    До коментар #156 от "Тъпа соцпропаганда":

    " Хайде мислете ги тези неща ...."
    Да бе, ама явно мисленето не ти е силната страна❗
    Айде сега прочети и се опитай да МИСЛИШ:
    " Дайте ми да управлявам парите на една държава и не ме интересува кой управлява тази държава!"
    Защо ли Ротшилд го е казал🤔
    А като му даваме парите си дали ще станем богати , като него🤔
  • 199 Краденье, краденье , до

    4 1 Отговор
    на ...иранье!
  • 200 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    9 3 Отговор

    До коментар #194 от "празни приказки":

    Защо не спомена как ЕЦБ блокира всички сметки на недоволните гърци🤔❓
    Разреши им само по 30€ от карта на ден и спря картовите разплащания в магазините и заведенията❗
    НЕ ТИ ЛИ КАЗАХА ТОВА 🤔🤔❓❓
    НЕ ТИ КАЗАХА СИГУРНО И КАК РАЗПРОДАДОХА ГЪРЦИЯ‼️
  • 201 Хехе

    3 8 Отговор
    Този пак започна с лъжите на нов глас. Преди ги говореше същите работи и накрая едно голямо нищо !
    Говорене с омраза, разделение, манипулации и лъжи !
    Да каже какво се случва с Възраждане и про-руските проксита като него след еврото, ама нещо не му е удобно !
  • 202 провинциалист

    8 1 Отговор

    До коментар #194 от "празни приказки":

    Когато се обяви официално информационна кампания за присъединяване към еврозоната ПРЕДИ изпращането на извънредно искане за доклад и в тази кампания икономисти обяснят как едно от предимствата е стабилност и дадат Гърция за пример и се обосноват, тогава еврозоната ще е спасила Гърция. Но в момента твоето е опорка, изградена върху отричане на факт, конкретно, че гръцката криза е била причинена от неподготвеността за присъединяване. Още повече, че трябва да се провери дали зоната е спасила Гърция или разпродажбата на държавни активи като летища и пристанища.

    Коментиран от #208

  • 203 Георги

    7 4 Отговор

    До коментар #197 от "Крепостник скъсал синджира":

    признай си, че не прочете и не разбра статията! Тук сметките в евро нямат никакво значение, говори за кражба на 40,000,000,000лв и отказ от финансов суверенитет навеки. Не докато ни писне, а завинаги. След приемамето на еврото вече няма да има дори теоретична възможност за мнение или позиция по какъвто и да е въпрос.
  • 204 Евро Пейка

    9 3 Отговор

    До коментар #2 от "ауууу горкичкия":

    И ти какво си мислиш , че като приемем еврото и едните ще спаднат като в западните супермаркети ли ? Ауууу миличкият колко си наивен !
  • 205 Луд Скайуокър

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Трол":

    Ти някакъв бразилец ли си че се надяваш на безвъзмезни помощи?
  • 206 Много

    2 2 Отговор

    До коментар #44 от "Дядо на 78 лета":

    Примитивно мислиш и трудно ще намериш някой да се върже на глупостите които си написал.
  • 207 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 208 Пълно

    7 3 Отговор

    До коментар #202 от "провинциалист":

    Насилие и ДИКТАТУРА и накрая,ще излезе че всички БЪЛГАРИ са съгласни с това безумие даже ще се отчетат похарчени милиони за ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ

    Коментиран от #212

  • 209 Роко

    12 5 Отговор
    Еврото е пирамида .Над 26 години живя в западни държави.И знам какви бяха цените и как се живееше с националните им.валути.С еврото работещите хора обедняха ,за сметка на търговци,прекупвачи,и голямите фирми.Също нека седящите за еврото ,защо не изкарат информацията ,за.страните като Испания ,Франция,Италия ,Поругалия ,Гъция с колко им се е увеличил външния дълг за всичките години от както са в евро.За над 100%от дълговете който са имали преди това..Целия техен жизнен стандард е базиран на външен дълг.И всяка година само плащат лихфи ,и ние дълг.Превръщат се на държави Роби.Целия брутен вътрешен продукт на страната едвам стигат да подържат страната да функционира и да плащат лихфи..,и расрочване на дългове..
  • 210 Още повече

    10 2 Отговор
    РОБИЯ СЪС ЗАЕМИ.....НА ТОВА СЕ НАДЯВАТ БЕЗМИЛОСТНИТЕ БАНКЕРИ....

    Коментиран от #246

  • 211 Иван

    8 7 Отговор
    Последни гърчове на Копейкин и неговата партийка.
    Идва краят им и Копейкин е в истерия
  • 212 ДОБРО УТРО ВИЕТНАМ

    5 7 Отговор

    До коментар #208 от "Пълно":

    ЯВНО ЧАСТ ОТ ПАРИТЕ ЗА РЕКЛАМА НА ЕВРОТО СА РАЗХВЪРЛЯНИ МЕЖДУ КЛОШАРИТЕ В САЙТА
    ОПТЕДЕЛЕНО ИМА АКТИВНОСТ

    Коментиран от #220

  • 213 Ковача

    8 8 Отговор
    Прегледах първите 15-20 коментара.Мога само да заявя,че с такива анти българи,Господ да пази България...Сочат с пръст Копейката,а не се виждат какви пр03ападнали ц ър вули са.Вие,неуважаеми бонгуши,ще сте първите избягали от Бг,ако не дай Боже България влезе във война.0тпадъци.

    Коментиран от #222

  • 214 българин

    2 7 Отговор
    лъжи, лъжи и само лъжи прочетох от Евроцентов. Да се чуди човек как има хора, които му вярват.
  • 215 Макробиолог

    8 3 Отговор

    До коментар #55 от "тъпа пропаганда":

    Цените се определят от търговските вериги.А те са все собственост на кой?Правилно--на фирмите майки намиращи се в западна Европа. Може ли те да си правят каквото решат там,извън регулациите,антимонополните закони и дори препоръките на съответните правителства?Не.А съществуват ли такива ограничения в БГ?Не.Тук ще си слагат цени,каквито решат,както и досега,а от еврото ще добавят още към печалбата/няма да обменят лев за Евро когато си трансферират каквото са награбили/.
  • 216 Студопор

    2 0 Отговор

    До коментар #24 от "Румборак":

    А защо не влезе? Влезте де! Елате и вие!
  • 217 Отговор

    5 6 Отговор
    Докога ще ни занимавате с лъжите на тоя. Това вече е безобразие. Няма резерв към валутния борд има към БНБ и там си стои.
  • 218 Още повече

    10 2 Отговор
    РОБИЯ СЪС ЗАЕМИ.....НА ТОВА СЕ НАДЯВАТ БЕЗМИЛОСТНИТЕ БАНКЕРИ....
  • 219 Не е добре

    4 9 Отговор
    Докога ще ни занимавате с лъжите на тоя. Това вече е безобразие. Няма резерв към валутния борд има към БНБ и там си стои. Не е хубаво медиите да разпространяват лъжи.

    Коментиран от #225

  • 220 Да не си

    2 1 Отговор

    До коментар #212 от "ДОБРО УТРО ВИЕТНАМ":

    От застрахователите от схемите за убиване и после делкате парици и живеете върху труповете.....на нищо неподозиращите!

    Коментиран от #233

  • 221 На Алеко калеко му

    9 1 Отговор
    Много точно, колега!
    Бай Ганьо, дето е ходил по "Европата", ама освен че си е показал магарията и е видял пет евро нацяло, решил да убива създателя си!
    Ами случвало се е веднъж, при нас може пак да се случи!
    Ние сме един от малкото народи, които не се учат от грешките си!
  • 222 Стъпки

    1 5 Отговор

    До коментар #213 от "Ковача":

    Ама си можел да четеш. Браво. Следващата стъпка е да осмислиш прочетеното.
  • 223 Едно по едно

    2 5 Отговор
    Ама си можел да четеш. Браво. Следващата стъпка е да осмислиш прочетеното. Става дума за копейките.
  • 224 Макробиолог

    9 3 Отговор
    Независимо дали го казва Костадинов или някой друг,има очевидни факти --Валутният борд работи отлично,за разлика и въпреки от крадците в бг политиката и бизнеса..Централната ни банка е в отлично състояние ,за разлика от много еврозоново западни ,именно заради валутния борт и въпреки дефицитът по бюджета....последният е оценка за работата на правителствата --т.е.две минус.Трябват им лесни готови пари и достъпни кредити/за крадене/.С влизането в еврозоната ще ги получат.
  • 225 Според теб значи

    3 7 Отговор

    До коментар #219 от "Не е добре":

    Валутния борд е във БНБ,И ТОЙ НЕ СЕ ВНАСЯ В МЕЖДУНАРОДНИЯ ВАЛУТЕН ФОНД ВСЯКА ГОДИНА ОТ БЪЛГАРИЯ ЗА ОБЕЗПЕЧАВАНЕТО НА БЪЛГАРСКИЯ ЛЕВ.ТОВА Е ЕДНА ТВОЯ БЕЗОБРАЗНА ЛЪЖА ДА ЗАБЛУДИ БЪЛГАРИТЕ.....

    Коментиран от #228, #232

  • 226 Германски експерт

    10 4 Отговор
    Това е все едно първо да ти откраднат нотариалния акт на имота(България), после с лъжа и измама и фалшиви свидетели да ти влязат във владение на имота!
    Това става с България от години!!!
    И ние траем! Хак да ни е!!!
  • 227 Мале... Мале.... Костя....

    4 11 Отговор
    Руското продажно мекере се загрижил за финансовата стабилност на българите, колкото повече вие и стене този българофоб толкова повече се убеждавам че трябва да приемем еврото, и това ще е полезен ход, защото почне ли да вие и да грачи петата колона от предатели и руски слуги това означава че нещо добро се случва в страната.
  • 228 именно тия пари

    7 3 Отговор

    До коментар #225 от "Според теб значи":

    Които се внасят В МВФ ПРАВЯТ БЪЛГАРИЯ СИЛНА НАЦИЯ СЪС ЗАЩИТЕН ЛЕВ ,който за някои е боклук.....,ЗАЩОТО НЕ СМЕ БИЛИ НИКОГА ЕДИННИ И ЗАТОВА СМЕ ЛЕСНИ И УЯЗВИМИ ЗА АЛИГАТОРИ С ОТВОРЕНА ПАСТ В МЪТНИ ВОДИ....
  • 229 Любопитен

    6 5 Отговор
    Абе факти що не пратите журналисти в Хърватска,Черна Гора.,а ме занимавате тука с проститута на Путин
  • 230 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 231 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 232 Макробиолог

    6 1 Отговор

    До коментар #225 от "Според теб значи":

    Едро написана безсмислица--валутния борд е закон приет от парламента,не може нито да бъде внасян,нито изнасян.Парите които се държат като резерв заради валутният борд ,са българска собственост в момента.
  • 233 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 234 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 235 Ддд

    3 8 Отговор
    Докато продължаваме да сме с левове, а останалите държави с евро, никога нямаме шанс да ги настинем икономически. Вече 20 години в ЕС, сме винаги последни, и нямаме шанс да ги настигнем, ако продължаваме да вземаме заплати в левове.

    Коментиран от #327

  • 236 Коци, Коци.....

    6 2 Отговор
    На кого даваш пояснения....НА ВСИЧКИ КАЛИНКИ
    .уредени без квалификация и образование да квачат по цял ден и ТЕ , единствените гласуващи за тая кочина в която сме

    Коментиран от #240

  • 237 Ддд

    2 6 Отговор
    Защо не попитате Костадинов, защо парите му са в евро сметка?

    Коментиран от #239, #243

  • 238 Точен

    8 4 Отговор
    Безсилието на паветниците е очевидно - нападат личността Костадинов, а не могат да оборят аргументите и фактите.
  • 239 А кой

    5 0 Отговор

    До коментар #237 от "Ддд":

    Каза, че са в евро? ГА.ЛЯ ли?
  • 240 Не бе не

    2 0 Отговор

    До коментар #236 от "Коци, Коци.....":

    Ние сме си ПЛАТИЛИ ДИПЛОМИТЕ.....,защо да учиме излишно да си даваме здравето и нервите и после в псхиатриите..
  • 241 000

    7 2 Отговор
    какво ще се случи, когато еврозоната се разпадне? или ще бъде вечна?

    Коментиран от #255

  • 242 Отстрани

    8 2 Отговор
    Браво, достойна за уважение позиция.
    Възраждане се очертават като последователни защитници на интересите на българския народ!
    Всички трябва да ги подкрепим в битката им за достойнство и справедливост!

    Коментиран от #249, #251, #276

  • 243 А защо на нашите ДЕПУТАТИ

    3 3 Отговор

    До коментар #237 от "Ддд":

    В ЕВРОПАРЛАМЕНТА СА В БЪЛГАРСКИ БАНКИ И СА В ЛЕВОВА СТОЙНОСТ,ПО - ГОЛЕМИ БЪЛГАРИ ЛИ СА ОТ НАС
  • 244 Абе,

    8 3 Отговор
    Хубав, лош, черен, бял, си ган, българ, няма значение какъв е Костаки Копев.
    Важното е да изкарате аргументи срещу него.
    Ама нямате, затова само плюете и копипействате.
  • 245 Факти

    6 5 Отговор
    Русофилите говорят за безродници и еничари, каквито са самите те. Менталната проекция е защитен механизъм на психиката, при който човек приписва свои неприемливи качества на други хора.

    Коментиран от #254

  • 246 солютно

    7 3 Отговор

    До коментар #210 от "Още повече":

    Цял живот да бачкаш з ада връщзпш борчове за кибритена кутийка от тухли и бетон, таратайка с безумно скъпо обслужване и един бял мраморен камък, под който да лежиш на края на града! Осигурено от НАТО, ЕС, Шенген и Еврозоната в евро. А сега викайте "мерси"!
  • 247 Българин

    6 6 Отговор
    Българите излезли повече от еничарите, като визира себе си и изржденци за българи!!!
    Този национален предател трябва да знае, че руските подлоги никога не са били и никога няма да бъдат българи!
  • 248 явер

    7 7 Отговор
    Първо на този глупак ще мукажа, че в България дали е евро или лев е без значение, ние и за влизане в ЕС не бяхме подготвени, но ни приеха. Костадинов е негативен човек, слуга на друга държава и каквото е казал са идиотщини и нищо не се е сбъднало. То не бехя, заливане с имигранти след падане на границите, после Шенген не му харесваше. Той си е болен човек. България влиза напълно вече в клуба на богатите, където е по-добре от страни като Русия, Китай и Индия. Относно обедняването, ще ви кажа, че който си е беден ще си е беден. Имам познати, който работят, но не си правят сметката и си купуват неща, който не им трябват, после го хвърли и казва нямам пари. За малоумниците е без значение лев, долар, евро, лира.
  • 249 Промяна

    2 5 Отговор

    До коментар #242 от "Отстрани":

    ВЕРНО ЛИДРАСКАШ ТИЯ ГЛУПОООСТТТТИИИИИ ЩО ЗА ПРОСТОТИЯ НЕВЕЖЕСТВО ЛИПСА НА ВСЯКАКВА ЕЛЕМЕНТАРНА КУЛТУРААААА
  • 250 Доктор Гълъбова

    6 6 Отговор
    При мутирането на русофилията в путинизъм, у много пациенти се наблюдава възпалено въображение и налудни фантазии. Тази клинична картина най-ярко е изразена при Костя Копейкин. Добрата новина е, че след продължителен период на депутинизация има огромна вероятност пациентите да си възвърнат адекватното възприемане на действителността.

    Коментиран от #261

  • 251 🙊..........

    6 5 Отговор

    До коментар #242 от "Отстрани":

    Възраждане защитници на интересите на българският народ ли?.... ти добре ли си?
  • 252 ГРАД КОЗЛОДУЙ

    3 6 Отговор
    Тоя копанарски сиган догога ще го търпим? Вреден за България, мястото му е в затвора.
  • 253 Промяна

    4 7 Отговор
    ТОЗИ ПРОПУТИНСКИ ЗАЩО НЕ ГО ПОДВЕДАТ ПОД ОТГОВОРНОСТ ЗА САБОТАЖ НАБЪЛГАРСКАТА ДЪРЖАВА ТОЗИ ПОЛУЧАВА КУПИЩА ПАРИ ЗАЩОООООО
  • 254 Нали

    4 4 Отговор

    До коментар #245 от "Факти":

    И викат на Украина че били фашисти и терористи.
  • 255 Какво ще се случи ли?

    2 8 Отговор

    До коментар #241 от "000":

    Баба Ванга я няма да ни каже, този и тези разпади на Европа и САЩ, загниване, гниене, евро и долари тапети, тоалетна хартия се тиражират 80години вече, и накрая тези които ги тиражират се разпадат, и после гнилите ги хранят за да не умрат от глад, така че на плитките лъжи руските мекерета не се връзвай, нищо няма да се разпадне.
  • 256 ИСТИНАТА

    4 8 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    В България, за да има мир-
    Националният предател-путлерист Костадинов, бързо към Сибир!
  • 257 явер

    3 7 Отговор
    Ние влязохме в ЕС и НАТО, благодарение на гласуването в ООН за нападането в Ирак, тогава бяхме председатели на съвета за сигурност, като не постоянен член. Сега помогнахме на Украйна в началото на войната и ЕС и НАТО, пак ни помагат за еврото. На които не им харесва тази система и са бедни, работят за 1000лева, означава, че няма креативност при тях или са мързели. Да си богат трябват набор от качества, то не всеки скача 2.45м. Относно ипотеките, то не е лесно да изградиш жилище и създадеш и образоваш деца във всяко време. Преди 1989г. по три поколения живееха в една къща, кола нямаше всеки, а относно чистата храна си я произвеждахме на село, който иска такава био, има толкова пусти места в БГ, ама иска работа. Работа от сутрин до вечер, без сериали и без пари, но био храна. На защитниците на чистата храна едно време, ще им кажа, че съм виждал агронома да казва пръскай с този хербицид или нещо друго отровно, няма кой да го съди, проверява или да каже не си прав, защото повечето не знаеха за какво става дума.
  • 258 Мухааа !

    6 6 Отговор

    До коментар #2 от "ауууу горкичкия":

    Там е по евтино,защот централите- майки на всички вериги се намират там.За да бъде по евтино за тяхното население,го " избиват" през магазинната си мрежа във държави,като нашата.Ако се надяваш ,че цените няма да се променят нагоре,след въвеждане на еврото, си най големия наивник .Днес получавам сметка за телефон.При сключен договор за 24 месеца,с фиксиран ,тарифен план,който не е изтекъл, само в рамките на пет месеца,едностранно таксата ми нарасна с 45%.Става въпрос,за двустранно подписан договор с фиксирана тарифа.Какво остава за търговците на храни и стоки.Ще си надуват до края на годината,цените със десет- 20 стотинки,през седмица.И разбираемо, коректно ще ни посочват цената в евро и левове.Там единствено може КЗП и КЗК да упражняват контрол.Което е дупка в морето.Как ще им забранят да повишават цените? С какви законови разпоредби? Ако можеха,и сега шяха да го правят,когато цените галопират в левове.Как само успиват стадото! Видиш ли,като влезе еврото,направо ще ги разкатаем, ако ...Какво ако? Ще им забранят да вдигат цените? В блока имаме квартален мини Аркет.Собственика директно ми сподели: Да, вярно е,че вдигам цените на всичко,със стотнки но вдигам.И ще продължа.Защо: когато ни казват,че еврото ще влезе на 100 %, аз съм длъжен,да си подсигуря буфер отсега.И никой не може да ми забрани.Ще си слагам коректни етикети в евро и лева.Но до там.Стоката е моя,ще продавам на каквато аз преценя цена! Какво да му кажа- прав е!

    Коментиран от #264

  • 259 Ваксиниран антиваксър

    7 5 Отговор
    Този каквото и да каже е лъжа.

    Коментиран от #262

  • 260 Ветеран от Протеста

    4 6 Отговор
    Копейката директно обяви,че започва Саботаж и Диверсия на членството ни в ЕС и на самата валута на ЕС...Не знам какво друго трябва да обяви,за да го арестуват и осъдят за Държавна Измяна ????Диверсант ...
  • 261 Др Тетереков

    3 0 Отговор

    До коментар #250 от "Доктор Гълъбова":

    Колежке, пак Сте се развързале, след отказ да уважите фармацията!
    Ще се наложи да вземем по-крути мерки спрямо Вашето безотговорно поведение!!!
  • 262 Последния Шоп

    5 5 Отговор

    До коментар #259 от "Ваксиниран антиваксър":

    Само като се изцепи,че СССРнс по двама руски съветници във всяко министерство не ни било въздействало за създаване на Концлагери,убийства и Комунизъм в Руска Окупация ,става ясно какво иска да причини на българския Народ този платен руски агент.
    Тоя няма да свърши добре !!!!
  • 263 явер

    2 6 Отговор
    Този човек, мисля, че е историк, не зная какъв точно историк, но да се занимава с история, не с пари, и то говори за дългове, заеми, фалити, който не разбира. Камен Донев, казваше как да не ни личи, когато сме прости, просто да кима с глава и да употребява свински глаголи, като тц, или ъхъ.
  • 264 ауууу

    1 6 Отговор

    До коментар #258 от "Мухааа !":

    Ами да вдига колкото иска цените ве. Като има балъци да му пазаруват.
    В Германия нафтата е 1.30 Евро. В България е 2.50лв =1.25 Евро. Кое точно не разбра?

    Коментиран от #301

  • 265 пак ще го кажа

    3 5 Отговор
    При Бй Тошо, с една заплата вземах 210 литра бензин. Със сегашната заплата вземам 2.5 ТОНА бензин.

    Коментиран от #275, #293, #299

  • 266 обективен

    5 4 Отговор
    Най добре е да се върнем в 97 г. тогава 1 долар се разменяше за 3000 български "възрожденски" лева и тези които пишат глупости да престанат и малко да почетат, да ровят и да се информират от GOOGLE.
  • 267 факуса

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "Трол":

    знаем и кои са народа
  • 268 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 269 С лева са те грабили бе....

    1 2 Отговор

    До коментар #268 от "Коцкинов":

    Толкова ли си тъ.......?????? п....
  • 270 Али Гатор

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Курс за деня":

    Е и какви искаш да ни кажеш с това , чеследиш постоянно курса на рублата спрямо еврото ли ?
    А дали пък има някакво значение какъв е курса на дадена валута спрямо еврото защото йената например е 1 = 0,0061 € .

    Коментиран от #272

  • 271 Промяна

    3 5 Отговор

    До коментар #161 от "До Промяна":

    Извинявай но като си беден необразован и не можеш не знаеш как да се развиваш и разчиташ на Костадинов си е твоя работа АЗ ИСКАМ ЕВРОПЕЙСКО РАЗВИТИЕ СИЛНА ИКОНОМИКА ПРОСПЕРИТЕТ А НЕ НЯКАКЪВ КОСТАДИНОВ ДА МЕ ВОДИ ЗА НОСА РАЗБРА ЛИ РОБЕ

    Коментиран от #281, #285

  • 272 ужасТ

    0 3 Отговор

    До коментар #270 от "Али Гатор":

    След 1.1.2026 една японска йена ще е 0,0061 български Евро.
  • 273 аааахахахааа

    6 4 Отговор
    Абе Костя, то ако гледаме вашите измислени и фалшифицирани снимки ще излезне че българите сме между 25 до 30 милиона бе.Карбовски поне си призна че е публикувал снимки които не са от вашия протест, ти що не си признаеш а? Кажи си Костя, ще ти олекне!
  • 274 Коко

    5 4 Отговор
    Баш тоя познавач на евроро да се изказва за еврото….лицемер!
  • 275 Айде бе

    4 2 Отговор

    До коментар #265 от "пак ще го кажа":

    При бай ти Тошо литър бензин струваше 20 стотинки, ти 40 лева заплата ли си взимал!? Явно си бил в Кеча!

    Коментиран от #279

  • 276 Промяна

    2 5 Отговор

    До коментар #242 от "Отстрани":

    БИТКА СРЕЩУ КОГО ЗАЩО ТОВА НОРМАЛНИ ХОРА НЕ МОГАТ ДА ГО ПИШАТ КОСТАДИНОВ ДА МУ ТЪРСЯТ ОТГОВОРНОСТ ЗА САБОТАЖ СРЕЩУ БЪЛГАРИЯ ТОВА Е САМОЗАБРАВИЛ СЕ ЛЪЖЕЦ ИЗПОЛЗВА ПРОСТОТИЯТА НЕВЕЖЕСТВОТО ЛИПСАТА НА ЕЛЕМЕНТАРНА КУЛТУРАЗА ДА ЗАБЛУЖДАВА КОСТАДИНОВ БЪЛГАРИЯ Е НА БЪЛГАРИТЕ

    Коментиран от #300

  • 277 както знаем

    5 7 Отговор
    циганина лъже,както излъга за субсидиите, така лъже и сега за цифрите. Качвайте се всичките в автобусите и към Москва...и да не се връщате
  • 278 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 279 глупусти

    3 2 Отговор

    До коментар #275 от "Айде бе":

    При бай Тодор литър А92 беше 80 стотинки. А 1.20лв беше А96. А аз вземах 200 лв чисто.
  • 280 До дедо ти

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "Дядо на 78 лета":

    Пий ги тея хапчета, моля!
  • 281 Много

    3 1 Отговор

    До коментар #271 от "Промяна":

    Умна приказка днес нарече себе си,защото го знаеш много добре че е така ЖАЛКО ЧЕ ВИНАГИ БЪЛГАРИТЕ ЩЕ СМЕ ЗОМБИРАНИ И ЗАБЛУДЕНИ БЕЗ СОБСТВЕНА ПРЕЦЕНКА,КАЖИ ГО - КЕФИМЕ СЕ НА ВУТЕ ЧЕ Е Е СЪС СКЪСАН ЧОРАП...
  • 282 бивш възрожденец

    5 7 Отговор
    На Костадинов и Възраждане повече не вярвам. Щом за очавадно нещо - броя на участниците в протеста на 31.05 в София лъже нагло, че били 50 000, какви ли са му лъжите за за неща, които са по-трудни за проверка? 100% лъжец си ти Копейкин!

    Коментиран от #288

  • 283 Истината е една

    4 6 Отговор
    Костя иска да остане лева, че да може по челото му да лЀпят долари, евро, рубли и левове. Така се усеща по-интернационален!!!

    Коментиран от #292

  • 284 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 285 Е И...и..и

    5 2 Отговор

    До коментар #271 от "Промяна":

    Кво направи за нас БРЮКСЕЛ а за ....теб....ЯВНО ДО СЕГА си бил НА МАЛДИВИТЕ.
  • 286 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 287 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 288 А за ВСИЧКИ

    4 1 Отговор

    До коментар #282 от "бивш възрожденец":

    Дето бъркат българския трибагреник на протеста и го наричат руски ТОВА СА ......ПРОСТИ ИМ БОЖЕ ,ЧЕ НЕ РАЗБИРАТ.....
  • 289 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 290 Кубрат Пулев

    4 2 Отговор
    Долу Еврото
  • 291 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 292 Брех, брех

    4 1 Отговор

    До коментар #283 от "Истината е една":

    Брех,що музиканти , що мечтатели илюзии за еврото продават!Не може ли да мирясате малко.....
  • 293 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    4 2 Отговор

    До коментар #265 от "пак ще го кажа":

    Явно сега взимаш 5000лв ❗
    Но колко души взимат сега по 5 000лв❓

    Коментиран от #311

  • 294 Полвдив

    3 8 Отговор
    Кога ще го приберете тая откачалка в лудницата.
  • 295 Тодоров

    6 4 Отговор
    Костадинов казва много истини. Само че очевидно управляващите са поели ангажименти към фактори извън България и ще си правят каквото им е наредено. С това управление България е обречена да бъде слугинаж и под чуждо командване.
  • 296 Даа!

    6 1 Отговор

    До коментар #173 от "тъпа пропаганда":

    Основният въпрос е,не колко Там струва,а каква заплата или пенсия ,тук ще получаваме.Аз лично не съм чул никой от " сглобката" да коментира този въпрос,дори с две изречения.Абсолютно ли сте сигурен,че у нас цените на всички храни,стоки, услуги,ток,вода, телефони, ще останат същите? Аз много се съмнявам.В това е големия проблем,който със сигурност ще ни връхлети ,още догодина след 30 Юни.Дали е случайност, решението да излезем на свободния пазар за тока,за домакинствата от 1 Юли 2026? Точно в момента,когато ще отпадне двойното етикетиране на цените.Ако предоположим,че вие,в личен план сте от ниво" средна класа" убеден ли сте,че доходите ви в евро ,ще нарастват спрямо цените.При условие,че номинално ще получавате 50% от днешния доход.При 3000 лева - нетно,отивате на 1500 евро+ дребосък отгоре.Но всичко ще заплащате в евро.Тук не става дума за политически пристрастия,кой бил копейкаджия или обратното.Не сме готови на този етап,не го ли осъзнавате,дори в личен план? В момента,според Евростат ,българите сме на равнище доходи и Паритет на покупателната способност 60% от усреден индекс за целият ЕС, който е 85%.За да го догоним,със сегашните темпове на производство и търговия,ще ни трябват между 12- до 14 години.
  • 297 бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ

    5 2 Отговор

    До коментар #2 от "ауууу горкичкия":

    АЛОО НАЛИО НЯМА ДА ХОДИШ В МЮНХЕН ДА СИ КУПИШ ХЛЯБ ЧЕ Е ПО ЕВТИН???АМАН ОТ ПР000СТАЦИ ..ПАЗАРНА ИКОНОМИКА В МАЛКА ДЪРЖАВА НЯМА ...ЗАПОМНИ ДОБРЕ
  • 298 Казва истината

    6 2 Отговор
    Прав е за всичко!
  • 299 уйко калеко

    4 0 Отговор

    До коментар #265 от "пак ще го кажа":

    БЛАЗЕ ТИ Значи заплатата ти в момента е около 6000 лева.ДА СИ ЖИВ И ЗДРАВ.
  • 300 Утре

    6 3 Отговор

    До коментар #276 от "Промяна":

    Без истерии момчета , без луди викове и необмислени глупости УТРЕ НЕКА ПОКАЖЕМ,ЧЕ СМЕ БЪЛГАРИ С ДОСТОИНСТВО ,а на младите които ги изкараха неблагонадеждни , бъдете горди БЪЛГАРИ....УТРЕ БРЮКСЕЛ ЩЕ ПОКАЖЕ ИСТИНСКОТО СИ ЛИЦЕ !УТРЕ ЩЕ ЛЪСНЕ ЛИЦЕТО НА ЕВРОПЕЙСКАТА БЮРОКРАЦИЯ...ПОМНЕТЕ ТОЗИ ДЕН...

    Коментиран от #309

  • 301 бокоБРАВО КИРОАЛОООХЕРКОВ Е СВОБОДЕН КОЛ

    8 0 Отговор

    До коментар #264 от "ауууу":

    1,30 ЕВРО НАФТА В ГЕРМАНИЯ ???? А ЗНАЕШ ЛИ КОЛКО БЕШЕ ЦЕНТА НА НАФТАТА В МАРКИ 1,2 МАРКИ . АЙДЕ БЕГОМ В КО4ИНАТА БЕ НЕЩААСТНИК . НЯМА ЛО ДА СЕ ВДИГНАТ ЦЕНИТЕ ????
  • 302 Поскъпването не е най-страшното!

    5 3 Отговор
    Като ни наложат еврото, със сигурност ще има поскъпване и това е лошо. Най-важното обаче е друго. С приемането на налагането на еврото натегаческите учрежденци ликвидират това, което е останало от държавността ни. Нашите предци са дали живота си, за да имаме национална парична единица, държава и държавен суверенитет. Тези, които премълчават това и унищожават българския лев, извършват мегапрестъпление. Ние, остатъците от българската нация, сме за независима българска държава, а не за подвластна на Брюксел и Вашингтон Евротеритория, все още лицемерно наричана “България”!

    Коментиран от #319

  • 303 фалшив е

    3 3 Отговор
    Коцето е фалшив и страхлив герой.Много е вреден.
  • 304 Васко

    4 3 Отговор
    Аве сутринта разкриха по телевизията че цомчо кътал еврота с жена си Видяха се и документи за това Варненския ром от снимката е най вероятно вече милионер в същата валута Тези тарикати намират обаче все още жалки душици да им вярват че защитават бг лева. 3000 човека в софия и по 200/300 в пловдив бургас варна излязоха да бранят лева .Въпреки че до един са бедни като църковни мишки И няма какво да губят от въвеждането на еврото Има обаче какво да губят олигарсите с мръсните пари И руската държава на която интересите в бг .Да контролират с поставени лица и финансови подръжка партии медии и фирми Значително намаляват с влизането на бг в еврозоната .Ама от къде да знаят копейките тук За какво се борят всъщност костя и цомчо То се иска акъл и знания за това .

    Коментиран от #310

  • 305 Време разделно

    5 1 Отговор

    До коментар #81 от "Историк":

    Време разделно настана, защото не беше чут призивът на повече от половината народ за ДЕМОКРАТИЧЕН РЕФЕРЕНДУМ. Каквото каже народът (мнозинството от гражданите), това да бъде. Останалите следва да приемат решението. Но мутрите не позволиха, защото западните кукловоди са ги оставили да безчинстват с уговорката да бъдат послушни и да изпълняват всичко, което им се спусне изрично. Това е. Какво очаквате, след като конституцията е суспендирана и е налице държавна измяна?!?

    Коментиран от #307, #322

  • 306 Никой

    2 4 Отговор
    Еврото е " фалшива валута " и затова в магазини на " Метро " в Москва цените са в рубли и Евро . Сигурно Копейката не знае за това ? Но Путин знае !
  • 307 Кой народ бе папуняк?

    1 4 Отговор

    До коментар #305 от "Време разделно":

    Такива като теб ли да казват какво да се случва и какво да не се случва в България?, сигурен ли си че си добре?

    Коментиран от #312

  • 308 Айде

    1 2 Отговор
    БОК ЛУК!
  • 309 И утре и в други ден....

    1 3 Отговор

    До коментар #300 от "Утре":

    Все същите копейкаджийски л@....й.........ще сте....
  • 310 Скоро идва Страшен съд

    2 2 Отговор

    До коментар #304 от "Васко":

    Познавам няколко души, които влезнаха в парламента и всички станаха милионери и нито един от тях не е известен или лидер на партия, особено проруска.
    Дайте си сметка, колко пари е направил този от лъжи в политиката.
  • 311 7777777

    1 1 Отговор

    До коментар #293 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    СИГУРНО Е ТЪП ПОЛИЦАЙ!
  • 312 Прочете ли изобщо

    6 1 Отговор

    До коментар #307 от "Кой народ бе папуняк?":

    Нали това е целта на предолжението за референдум. Да се реши спора по МИРЕН и ДЕМОКРАТИЧЕН път. Каквото избере мнозинството от гражданите с гласоподавателски права, това да бъде. Иначе ти кой си пък да казваш какво да се случва с нашата обща родина. Ти си никой
  • 313 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 314 НЕ НА ШИШИ И БОКО

    4 2 Отговор
    ИСКАМ ДА БЪДА ПИТАН КОГА ДА ПРИЕМЕМ ЕВРОТО.

    Коментиран от #321

  • 315 Бохем

    0 2 Отговор
    И какво?
  • 316 604

    2 0 Отговор
    Раздават го на своите ко да стане...влиза в схемите...тъ за ко драпат за туй Евро.....да не за нас я.....
  • 317 Пешо

    3 3 Отговор
    Ама ние сме вързани за еврото, да се отвържем и да стане 1 евро = 2000 лв. при министър председател Копейкин?
  • 318 Диамантената ръка

    2 2 Отговор
    Малий, Копейкин ще срива еврозоната... Тоя куку е за психото отвсякъде. И 30 милиарда ни била вноската в ЕЦБ не, вноската ни е 960 милиона.
  • 319 Завърнал се

    1 0 Отговор

    До коментар #302 от "Поскъпването не е най-страшното!":

    То и сега има поскъпване, но и при доходите има немалък ръст.
  • 320 Истината е нужна!

    2 1 Отговор
    Толкова лъжи на едно място може да изрече само руският агент -Копейкин!
    1.На митинга му имаше не 50хил., а 2-3хил.човека в София!
    2.Българите, напуснали България след 2007г. са избягали от политици като него-крадливи и работещи срещу държавата и народа!
    3.Този ц.ървул обявява втората по сила в света конвертируема валута за фалшива-трябва да бъде съден по закон за защита на държавата!
    4. Конституционният съд са за него нищо, а зеления чорап е естествен съюзник в безкрайната любов към руския режим!
    5.Абсолютна ЛЪЖА, че валутния резерв ще бъде преведен на ЕЦБ, а остатъка ще. бъде откраднат, въпреки законът за БНБ за приемане на еврото,КОЙТО Е ГЛАСУВАН И ОТ НЕГО!
    6.Валутнит борд, приет преди 27г.през 1998г, фактически превърна лева в хартийка и единствено привързан и гарантиран от DM(след2000г от еврото) има стойност.Валутният борд е временна мярка и вече е по-вреден отколкото полезен.
    7.БНБ след влизането ни в Еврозоната става свободна да управлява валутния резерв активно, като преминава от евро в долари, швейцарски франкове или паунди с цел ПЕЧАЛБА!!!
    8.ЗАРАДИ УМИШЛЕНИТЕ ЛЪЖИ И ПОДВЕЖДАНЕ НА ОБЩЕСТВОТО -Копейкин трябва да бъде съден след отнемане на имунитета му!
  • 321 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 322 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 323 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 324 Дон Отворко

    1 0 Отговор
    ТОЗИ РОМ-КОСТАДИНОВ ДА НЕ МИ СЕ ПРАВИ НА ПАТРИОТ, ЗАЩОТО ЩЕ ПОВЪРНА!
  • 325 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 326 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 327 даДАДА

    1 0 Отговор

    До коментар #235 от "Ддд":

    И икономиката неуважаеми се прави с промишленост ! Някакви големи пр .предприятия да виждаш в бг ?? Тук бизнеса фабрикува дейности за работници -роби и плаща с копчета . А осле ще си правиш супа с камъчета .............
  • 328 Марги - НЕИНФОРМИРАНА

    0 0 Отговор
    Кое не е верно?
  • 329 Ван дер Любе

    0 0 Отговор
    Проблемът на Копейкин е, че няма реална мисия като политик. И сега когато се приеме еврото, той ще остане съвсем без нищо. Нито едно нещо, което той е правил като политика, не е било съзидателно. Само отрицание, унижение за другите хора и кражби или продажби на българските интереси. Но е доволен, т.к. доста пари е натрупал от тези продажби.
  • 330 Шаран БГ

    0 0 Отговор
    Който когато и да поиска Референдум от българските партийни делегати в Парламента , за каквото ще да е – винаги е много, много късно Чорбаджиите за това са чорбаджии – имат пари и власт !! Правят каквото си искат. Демокрация - параван за наивници !!