Най-дългият подводен железопътен тунел в Европа ще свръзка столиците на Финландия и Естония. По-интересното обаче е, че проектът ще бъде финансиран от китайската компания Тоuсhѕtоnе Саріtаl Раrtnеrѕ Ltd. 30% от сумата ще е под формата на инвестиция, а останалите 70% ще са под формата на дълг. Общо става дума за вложение в размер на 15 млрд. EUR.
Тунелът между Хелзинки и Талин ще е с дължина 10 км. Тук влиза и строителството на един изкуствен остров. Архитектурата е дело на Πитъp Becтepбaĸa, пoзнaт oт ĸoмпaниятa Rоvіо Еntеrtаіnmеnt Оуј.
Финлaндия и Ecтoния зaявиxa, чe paбoтят пo набиране нa финaнcиpaнe oт Eвpoпeйcĸия cъюз, ĸoeтo щe нaмaли чacт oт необходимостта зa чacтeн ĸaпитaл.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Плевенчанин
Коментиран от #6
15:38 08.03.2019
2 Бук
Струма и Тракия са за бърз превоз на танкове,както и марица
15:40 08.03.2019
3 ванката
17:19 08.03.2019
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Пост
23:26 08.03.2019
6 Лобов
До коментар #1 от "Плевенчанин":
За вас е по-хубаво да няма Хемус щот цяла БГ ще ходят в Плевен за сви.ки и така жените ви няма да имат време за нищо друго, а и няма да имате желание да ги целувате08:18 09.03.2019
7 незнайко
Коментиран от #8
15:24 09.03.2019
8 Да да
До коментар #7 от "незнайко":
Вероятно става дума за 100 км.тъй като Ла Манш-а е 50 км.!!! Явно автора е излизал от България само виртуално!!!20:55 09.03.2019
9 Talin
21:56 10.03.2019
10 Property prices in Estonia
20:28 25.04.2019