29 Ноември, 2021 10:37 3 041 8

Гигант строи огромен завод в Пекин

  • xiaomi-
  • завод-
  • китай

Xiaomi ще произвежда в него 300 000 електрокара на година

Гигант строи огромен завод в Пекин - 1
Снимка: Shutterstock

Китайският технологичен гигант Xiaomi ще инвестира в нов завод, който ще бъде изграден на два етапа. В него ще се помещава щаб-квартирата на автомобилното подразделение на компанията Xiaomi EV.

Очаква се новият завод да бъде напълно завършен през 2024 г.

През март Xiaomi заяви, че възнамерява да инвестира 10 млрд. USD в производството на електрически автомобили. Съответното подразделение беше регистрирано през август на текущата година.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мухаа,хаа!

    9 1 Отговор
    До 1988 г, България е на второ място в света по производство и експорт на кари и електрокари в света! И несменяем лидер в Европа.Само за държавите - членки на СИВ( аналог на днешната ЕС търговска система) износа беше над 245 х мотокари и кари.По ПЪРВО НАПРАВЛЕНИЕ( експорт към трети страни: Европа,Азия, Африка) се движехме в годишен порядък 159-180 хиляди бройки.Заводи с общо над 7500 души пресонал.Отделно придружаваши производства.Сега са частни складове,или терени за частни строителни комплекси.Нетна печалба в долари годишно над 750 млн.$Отделно приходите в преводни рубли от соцлагера ,който се изчислваха към $ 1:1. Същото направихме с Булгартабак.В периода-1977-1982 г, изпреварваме мега компания " СОКОТАБ" - най мощната компания в света,за тютюневи изделия,с 85 х тона производство на цигари годишно.Азия, Африка,целия соцлагер купуваха с тирове нашата продукция.Тютюна носеше печалба,почти колкото износ на оръжие.Общо над 5,6 млрд зелено.Но тогавашни пари.Съотносими към днес- над 30 млрд$.

    Коментиран от #2, #7

  • 2 Гост

    1 9 Отговор

    До коментар #1 от "Мухаа,хаа!":

    Ако са били качесвени и конкурентноспособни, са щели да останат. Социалистическото производство не се слави нито с качество, нито с напреднали технологии. Правеше се нещо с много пари и никога не се развиваше напред поради липса на конкуренция и фалити

    Коментиран от #3

  • 3 та и

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Гост":

    Останаха панелките щото само тях няма как да съборите а предприятията ги нарязахте на желязо умнико (правиш се на интересен ) ! Ако били печеливши щели да останат човека ти пиши в цифри и години ама то за това трябва и четене (а то като го нямаш как да го използваш )

    Коментиран от #4

  • 4 НацНиво

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "та и":

    пич, отиди учи маркетинг. Щом си намерил пазар и си станал 2-ри в света по някой показател ... ходи обяснявай на подрастващите какво им е било качеството. Щом продаваш, значи хората са доволни от продукта ти. А щом продаваш дори на хората, които са били отвъд завесата - ей на това му викам маркетинг. Хем искате да сте модерни, хем отричате напредничавите идеи за времето: да търгуваме с всички. Сега нищо не произвеждаме, но пък новите управници искаме да търгуваме с всички ... какво да търгуваме: ние само евтина работна ръка може да даваме, друга добавена стойност на национално ниво не можем да дадем.

    Коментиран от #5

  • 5 един

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "НацНиво":

    От 80% неграмотно население никаква работна ръка не можеш да дадеш.
  • 6 Иван

    7 0 Отговор
    Авторе, правиш ли разлика между електромобил и електрокар, явно не? Или според теб Xiaomi ще навлизат в бизнеса със повдигачи и електрокари?
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.