Моралният въпрос, който поставя разводът на Бранджелина

Анджелина Джоли и Брад Пит знаели, че този ден ще дойде

Публикувана: 27 Септември, 2016 21:22
1 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2050
Моралният въпрос, който поставя разводът на Бранджелина
Снимка АП/БТА
ШРИФТ ПЕЧАТ

Не, това не е някакъв вид жълта статия, присъща на таблоидите, но тъй като настоящото фиаско между Пит и Джоли има и своето морално измерение, от изданието Veterans today са се почувствали задължени да коментират тези дълбоки въпроси.

На първо място, Анджелина Джоли и Брад Пит определено са знаели, че този ден ще дойде. Някои спекулират, че филмът "Край морето", в който двойката се появява, за да разкаже една история за последните мигове от съвместния живот на двама души, вероятно е творческо пресъздаване на реалния живот. Филмът може би е "последното терапевтично издихание на Бранджелина ...", коментира в своя анотация в. „Гардиън“.

Преди почти година, Джоли отрече филмът да е автобиографичен, но в същото време призна, че сценарият за филма идва от "собствения ѝ луд ум."

Дали това е вярно или не, не е важно. Централната тема тук е, че Пит и Джоли построяват голяма част от живота си, разрушавайки моралния ред в собствената си професионална кариера. Но както ще видим, борбата срещу моралния ред има своята висока цена. Както би казал Кант — няма алтернатива на практическия разум, който е друга дума за морал. Някои хора може и да правят опит да пробият моралния кодекс, но те ще направят това на собствен риск.

Няма съмнение, че и Пит и Джоли се опитаха да заобиколят моралния ред през годините.

Както Джоли, така и Пит учеха префинените и наивни младежи чрез своите филми, че да изневериш на половинката си е нещо безобидно, а хората, които твърдят обратното са луди. Но очевидно на Джоли не ѝ харесва да бъде мамена. Очевидно сега Джоли смята, че изневярата е грешна и семейството наистина има значение. Джоли изглежда не разбира, че заявявайки, че семейството има значение тя е в крайна сметка отрича сексуалната революция.

Джоли "наела частен детектив, защото усетила, че той [Пит] се заиграва с [Марион Котийар] на снимачната площадка [на "Съюзени"], и се оказва, че е била права. И това беше последната капка ... наетият от Джоли детектив също така научил, че възприеманият за семеен мъж Пит се е държал като разюздан ерген по време на снимките в чужбина ... Атмосферата около филма е била пълна с твърди наркотици и руски проститутки и Брад напълно се е бил потопил в нея. Той е във вихъра на някаква безумна криза на средната възраст, и на Анджелина ѝ е дошло до гуша." Това разказва писателят на биографии Брайън Роб в биографията на Брад Пит.

International Business Times съобщава, че Джоли се страхувала, че както навремето тя е откраднала Пит от Дженифър Анистън, така и Марион Котийар ще прелъсти съпруга ѝ и ще я остави с разбито сърце. Разбира се Котийар отрече да има нещо общо с раздялата на звездната двойка. Само времето ще покаже. Тя е точно вида страстна европейска актриса, която Джоли винаги е искала да бъде и играе точно типа роля, която Анджелина винаги е искала да изиграе. Към ревността на Джоли се добавя и фактът, че Анджелина никога не е печелила Оскар за най-добра актриса, за разлика от Марион.

Очевидно Джоли трябва да даде на феновете си разумен отговор на този фундаментален въпрос: Какво не е наред с дивите купони и разгулния сексуален живот, след като в не един и два филма тя се превъплъщава в образа на жена, търсеща именно този начин на живот?

Джоли, както Айн Ранд преди нея, бавно, но сигурно разбра, че няма да може да бъде наистина щастлива, ако умишлено се откаже или отхвърли моралната вселена. Джоли обяви, че изневярата не може да се приема от всички и поради тази причина е нещо грешно. Кант би се съгласил с Джоли.

Но тъй като животът ѝ е бил построен върху огромна лъжа, актрисата не е в състояние да види, че моралния ред ще се върне и ще я преследва след години на разврат в Холивуд. Тя или трябва да се напасне към него или да бъде нещастна до края на живота си.

Дори когато става известна, и името ѝ се подрежда наред с другите холивудски звезди животът е доста несправедлив към нея.

Тя има типичните признаци на депресия, отчуждение и апатия.

През списание Rolling Stone тя споделя, че не знае дали иска да живее. Дори разказва как е прибягвала до хапчета за сън и е прерязвала китките си с нож. Тя обаче успява да превъзмогне желанието си за самоубийство.

"В един момент, лежах на леглото, и си казах: "По-добре да живееш много, много трудно, и да не ми пука за нищо. Така че аз започнах да живеят така сякаш ще мога да умра във всеки един момент."

Джоли, която е имала дълга история на злоупотреба с наркотици, дори и след като придобива световна известност, не е доволна от себе си и се опитва убеди себе си и киноиндустрията, че е европейски тип актриса. Въпреки това ѝ е трудно да излезе от образа на екшън героинята Лара Крофт и този имидж я преследва дълги години.

Тя е наричана "недостатъчно талантлив разглезено хлапе" с "буен нрав и голямо его" от еврейския продуцент Скот Рудин. Рудин има и по-лоши неща да кажа за Джоли: "Тя със сигурност не е с ума си."

През всичките тези години Джоли се опитва да се напасне към индустрията или по-скоро да се наложи над нея, но опитите ѝ само носят нови и нови злобни коментари на нейната актьорска игра и личност. Актрисата е подхваната от бурната река на разврат, аморалност и разгулен живот, която представлява Холивуд.

Индустрията очевидно е управлявана от множество сатанисти, чиято основна идеология е да атакуват или унищожават моралния ред в културата. В този момент от живота на Джоли сякаш идва време тя да вземе морала сериозно, в противен случай целият ѝ живот ще бъде унищожен.

С едно изречение нещата могат да бъдат описани така: Моралният ред е тук, за да остане". И Анджелина Джоли е решила да приеме този факт и да загърби миналото си, с което явно не се гордее.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.