ФАКТИ.БГ
  • веста-
  • наса-
  • извънземни-
  • протопланета

НАСА показа гигантски снежен човек на астероида „Веста”

Дали позицията на трите кръга е случайност или те са умишлено създадени?

Публикувана: 28 Декември, 2017 12:27
1 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2353
НАСА показа гигантски снежен човек на астероида „Веста” - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

"Искате ли да си направим снежен човек?", попитаха шеговито от НАСА тази седмица, публикувайки снимка на гигантски снежен човек, намиращ се върху повърхността на астероида „Веста”.

Снимката е направена от космическия кораб "Даун" през 2011 г., при едно от преминаванията си край небесното тяло с диаметър от над 525 километра. "Даун" започна своята мисия през 2007 г. и в периода 2011 — 2012 г. обикаляше около огромния астероид, който учените определят като "протопланета", пише британското издание Express.

Тъй като астероидите летят без цел и посока през пространството, те често се сблъскват с други космически обекти, оставяйки кратери с различни форми и размери, обясняват от НАСА.

При един такъв сблъсък, който учените същевременно определят като изключително рядък феномен, на повърхността на "Веста" се е образувал този т.нар. "снежен човек".

Трите кръга са разположени в северното полукълбо на „Веста” са подредени един до друг и варират по размер, точно както вие бихте направили снежен човек — най-големият е отдолу, средният по големина в средата, а най-малкият кръг е отгоре.

Астрономите естествено, не виждат в снимката нищо свръхестествено. За уфолозите обаче, нещата не са толкова прости, пише esoreiter.ru.

Алтернативните изследователи предполагат, че на един от големите обекти в главния астероиден пояс от Слънчевата система е имало, а може би все още има, разумен живот. Според уфолозите, представители на извънземна цивилизация използват "снежния човек" (трите кръга редица) на „Веста” като своеобразен ориентир. Те предполагат, че извънземните използват астероида като "гара разпределителна".

НАСА показа гигантски снежен човек на астероида „Веста”

Оценка 0 от 0 гласа.

Алф младши
Извинете, но това не са попаднали метеори върху астероида, а неволно образувани кратери, поради катастрофи на космически кораб на повърхността.... Дядо дойде един път да празнува Коледа тука и понеже обича дисплеите се зазяпа в някаква реклама на водки. И взе, че ме прати да му купя каса? Аз я довлякох и той се затвори на кораба и след минути взе отвътре да се вижда цветомузика, пуснал си и някъв рап го чух за последно. После изведнъж кораба подскочи, чу се няква шопска цувня, явно я е попил от тивито или улицата, кораба се изстреля със светлинна нагоре и го видях като точка на небето. По едно време от същата посока се видя експлозия и предположих, че е катастрофирал. Но пияния и Господ го пази, та дедито да подскочи с кораба и да опита да паркира пак - това е втория кръг... Пак не харесал виража и на третия път се нахендрил по мярка за паркиране. Затова кръговете са три. После се обади, фъхлеше яко, но се разбра, че е паркирал ня някъв астероид и ще иде да реанимира, а като отрезнеел щял да дойде за още запаси.... Но не казвайте на учените - нека си мислят, че са паднали метеори...

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

Бриджит Макрон