ФАКТИ.БГ

НАСА показа вълшебни и невиждани досега кадри от Луната (ВИДЕО)

Кадрите се появиха, за да отбележат 52 години от заснемането на първите изображения на Земята от лунната повърхност

Публикувана: 24 Август, 2018 21:13
НАСА показа вълшебни и невиждани досега кадри от Луната (ВИДЕО)
Снимка: shutterstock

На страницата на НАСА бяха публикувани нови кадри, на които тъмната и осветена повърхност на Луната са ясно видими. На записа може да се види цялата красота на разсеяната светлина и сянка, преди изгрева и залеза на Слънцето, над лунната повърхност.

Кадрите са озвучени от мелодията "Лунна светлина" на Клод Дебюси, която придава на клипа естетическа стойност.

Интересен факт е, че първите снимки на Земята, погледната от Луната, са направени на 23 август 1966 г. Благодарение на кадрите, направени от един от космическите кораби на НАСА, човечеството за пръв път вижда как изглежда нашата планета от повърхността на нашия естествен спътник.

Изображението е изпратено към Земята от роботизирания космически апарат Lunar Orbiter 1 и е получена от една от станциите на НАСА, намираща се в испанския град Робледо де Чавела, близо до Мадрид.

PACO
......аз не видях снимки на Земята, правени от Луната.....а този клип е откровена компютърна анимация.....Холивуд отново се е развихрила......

Bahti
Кубрик!

факт
менте

Браво
Глупости на търкалета! НАСА и Луната се съотнасят така, като Цветанов и Общата теория на относителността!!

Янките
Всичко е истина , даже ушичките на Мики маус се мяркат на снимките !

незнайко
Всичко е лъжа и измама ! Сива пепел навсякъде ! Едно време черно белите снимки бяха по добри !!! Не ни показват истинските неща, защото им е забранено ЗАСЕГА !!!

ПЕЕВ
ИСТИНСКА КРАСОТА.

468
Идиоти

Disela

До журналиста написал заглавието
Аз и със слабият си телескоп виждам по добре луната , не разбрах обаче къде са невижданите кадри ОТ луната или сте пропуснали на ги прикачите:D

11
Този коментар е премахнат от модератор

Николай Нанков
Регионалният министър коментира ситуацията около въвеждането на ТОЛ системата пред БНТ
Има едни лоши хора, които вече втора година се опитват да саботират всячески въвеждането на ТОЛ системата."