Десет бойна самолета от военновъздушната ескадрила на Четвърта армия на руските ВВС създават ново напрежение между Москва и Киев и разпалват тревогата за потенциална война в Европа. На 22 декември изтребителите тип „Сухой“ СУ-27 и СУ-30 предстои да бъдат прехвърлени от една руска военновъздушна база в друга: от Кримск край Краснодар - в Белбек край Севастопол на анексирания от Русия полуостров Крим.
Руското министерство на отбраната се опита да внесе успокоение, заявявайки, че въпросните самолети и преди са били разположени в Крим. Извършваните ремонтни дейности в Белбек наложили временно те да бъдат прехвърлени в Кримск, а сега просто се връщали обратно. С други думи: няма никакво основание за паника. Така ли е наистина?
Украинските медии предупреждават, че на полуостров Крим са разположени близо стотина бойни самолети и твърдят, че руски подводници и ракети можели да поразят всяка цел в региона на Черно море. Информационната агенция UNIAN се позова на съобщение на Министерството на отбраната в Киев.
Загриженост в НАТО
Руският външен министър Сергей Лавров наля още масло в огъня. В радиоинтервю той заяви, че в края на декември украинският президент Петро Порошенко планирал "въоръжени провокации" по границата с Крим. И Русия нямало да остави това без последствия. Ударът на Порошенко щял да предизвика съответен противоудар, защото за Русия „Крим е наша страна, това са наши граници. И ние няма да допуснем Порошенко да прокарва там собствените си интереси", заяви още Лавров. Той нарече украинското държавно ръководство "нацистки режим", който искал да атакува рускоговорящите граждани на Украйна в региона на Донбас.
НАТО изрази сериозна загриженост от това ново развитие. "Продължаващата милитаризация на Крим застрашава суверенитета на Украйна и стабилността в региона", се казва в отговор на запитване на ДВ. От НАТО заявяват още, че следят развитието на събитията внимателно и предлагат на Украйна „силна политическа и практическа подкрепа, включително и доставката на сигурно комуникационно оборудване за украинските въоръжени сили до края на годината".
Германското външно министерство също следи със загриженост информациите за прехвърляне на руски военни части в Крим. В официално становище от Берлин се казва следното: "Призоваваме всички страни да не предприемат никакви стъпки, които биха могли да изострят и без това напрегната ситуация в региона. Германия подкрепя гласуваната от Общото събрание на ООН резолюция, която призовава Русия да изтегли своите военни сили от Крим“.
Военна опасност или дрънкане на оръжия?
Германски дипломати в Москва не смятат, че планираното прехвърляне на руски бойни самолети може да предизвика непосредствена военна опасност. Те смятат, че в случая става дума по-скоро за "дрънкане на оръжия" и за демонстрация на сила от страна на Москва след ноемврийския конфликт около Керч и в навечерието на годишната пресконференция на президента Путин.
"Европа със сигурност няма да се окаже във война заради десетте самолета на полуостров Крим" - смята руският политолог Александър Храмчихин от Института за политически и военни анализи в Москва. Той припомня и факта, че още през 2014 година Русия е разположила в Крим десетки свои бойни самолети: "Какъв е тук проблемът? Западът трябва окончателно да е полудял, щом като смята за акт на агресия прехвърлянето на няколко самолета от едно място на друго“, казва той.
Военният експерт Владимир Шербаков не изключва дори вероятността, Украйна да използва предислоцирането на руските самолети като "изкуствен повод, за да увеличи истерията“. Независимият руски военен експерт Павел Фелгенхауер смята, че завръщането на бойните самолети в Белбек само по себе си не е повод за сериозна тревога. Той обаче твърди, че войната все пак наближава: "Не се знае само кога ще започне и какви мащаби ще има“.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 El comandante
Коментиран от #9
10:10 20.12.2018
2 Бодибилднер
Коментиран от #188
10:13 20.12.2018
3 Диди
Коментиран от #11
10:15 20.12.2018
4 Borislav Popov
10:16 20.12.2018
5 Перър
10:16 20.12.2018
6 Фалко
10:17 20.12.2018
7 Парадокс
Коментиран от #12
10:19 20.12.2018
8 Пиниза
10:20 20.12.2018
9 раптър
До коментар #1 от "El comandante":
Съчма, ти пак ли се появи!!!10:25 20.12.2018
10 Българин родолюбец
Коментиран от #15, #62
10:26 20.12.2018
11 no name no face no number
До коментар #3 от "Диди":
Може и всички да лъжат, но най- лъжливста сган я знаеш коя е :))) не е Русия, с 3 булви е и трите вече са много малки и без значение.10:28 20.12.2018
12 витман
До коментар #7 от "Парадокс":
И от Самарското знаме свитиня което ни донесе свободата се отвращаваш юроди...и то е руско и шито в Русия ...вярицата ви аз на вас ционисткоболшевишка .....Крим е Русия и Украйна е Русия!
Коментиран от #14, #96, #100
10:31 20.12.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Българин
До коментар #12 от "витман":
Стига с това освобождение и с тая украинофобия бе путлерастнедоносен. Каква е тази животинска омраза към украинците? Над 50%от състава на армията на руския император е била съставена от етнически украинци. Украинци, а не руснаци са първите стъпили на българския бряг край Свищов. Украинци а не руснаци са войниците от Орловския и Брянски пехотни полкове били се геройски с българските опълченци на Шипка. Всичко това го има документирано, украинските фамилии на загиналите са изписани на стените на храм паметника в село Шипка. Поне от уважение към тях няма ли малко да се спрете с антиукраинската истерия?
Коментиран от #19, #25
10:44 20.12.2018
15 Българин
До коментар #10 от "Българин родолюбец":
Руската подлога никога не може да е била българин, още по-малко и родолюбец.Коментиран от #20
10:46 20.12.2018
16 сори сорос
Коментиран от #18, #21
10:47 20.12.2018
17 ГАД
До коментар #13 от "Бобо":
Джуджаци сме ние дето ходим да лижем осрани гъзове виж кво стана с България при осраните задници ГЛАД10:49 20.12.2018
18 прости путлер
До коментар #16 от "сори сорос":
САЩ прехвърля на територията на своите съюзници, за да ги защитят от руската агресия.10:50 20.12.2018
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Вдигнете Знамената Високо
До коментар #15 от "Българин":
Когато Крим е бил български, славяните са живеели в землянки!10:58 20.12.2018
21 Вдигнете Знамената Високо
До коментар #16 от "сори сорос":
Територията на Русия е московското княжество! Другото е завладяно с войни!Коментиран от #60, #86
11:00 20.12.2018
22 Българин
До коментар #19 от "Българин родолюбец":
Всичко е документирано бе путиноид. Само неграмотници и руски зомбита отричат фактите. Украинците НЕ СА руснаци, колкото и да квичите , че са един народ. И имената, които си "видял" са украински, фамилиите са украински. Има голяма разлика между руските и украински фамилии. а ти , както и всички руски еничари си един безродник и национален предател.Коментиран от #23, #24, #30, #33, #61
11:05 20.12.2018
23 Вдигнете Знамената Високо
До коментар #22 от "Българин":
Украинците в голямата си част са българи!Коментиран от #26
11:07 20.12.2018
24 Вдигнете Знамената Високо
До коментар #22 от "Българин":
Българина русолюбец да го питам, къде е гробът на Канез Юбиги Кубрат, кой е основал Кийв и чии са големите крепости в Крим?11:09 20.12.2018
25 Мда
До коментар #14 от "Българин":
Какъв българин си ти бе, говно !? Ти си някакъв рязан помак !Коментиран от #27, #29
11:11 20.12.2018
26 охо бохо
До коментар #23 от "Вдигнете Знамената Високо":
Да бе, да ! И египетските фараони са българи !11:12 20.12.2018
27 Българин
До коментар #25 от "Мда":
И помаците са по българи от безродните русофили, бе путлераст. вие никога не сте били и никога няма да бъдете българи. вие сте най-голямото зло, което Русия успя да стори на България.Коментиран от #31, #35
11:13 20.12.2018
28 НКВД
11:14 20.12.2018
29 Ген. Иван Колев
До коментар #25 от "Мда":
Ах само да стана от гроба, много руски зелки ще се търкалят!11:14 20.12.2018
30 слави
До коментар #22 от "Българин":
Няма нито едно украинско име на паметниците в храма до село Шипка. Така наречените украинци всъщност са си баш руснаци дори и Киев е бил столица доста дълго на Русия и именно територията на днешна Украйна е люлката на Русия. И аз се чудя защо украинците държат да са нещо друго а не руснаци каквито са всъщност.Бил съм и в местноста Паметниците Свищов и там само руски имена на загиналите войници и офицери както и на самия командващ ген Михаил Константинович Драгомиров....не знам от къде се появиха тия така наречени украински имена?!?!Руския народ ни освободи нас не някой друг. И Крим естествено си е руски. И няма как човек който е Българин и патриот да не симпатизира на единокръвният ни и единоверен в Христа Бога руски народ. ....ето и малко инфо за тъй наречените украинци и украински имена при Свищовhttp://www.nasamnatam.com/patepis/Mestnost_%E2%80%9CPametnicite%E2%80%9D_grSvishtov_ili_Ot_kyde_izgrq_Svobodata_-926.html
Коментиран от #42, #66
11:14 20.12.2018
31 Еничарю
До коментар #27 от "Българин":
Виж колко е часът а ти вече с пиан и залян?!11:16 20.12.2018
32 Ген. Георги Вазов
Коментиран от #43
11:17 20.12.2018
33 Батил
До коментар #22 от "Българин":
Да, украинците определено не са руснаци, руснаците не са толкова нагли и долнопробни... И по-полека с врели-некипелите относно Освобождението, защото всеки нормален знае кой как е участвал.Коментиран от #41
11:18 20.12.2018
34 Вдигнете Знамената Високо
Шамбат ( прякор Кий - означава отцепник ) е български владетел от рода дуло и брат на българсия владетел Кубрат, и е легендарния основател на Киев (укр. Київ) посочен в Начална руска летопис -
Коментиран от #63
11:19 20.12.2018
35 888
До коментар #27 от "Българин":
Помаците са българи ама ти не си....ти си комунистически отпадък на служба за жълти центове към фондация америка за България за да плюеш по Русия и да се правиш на уж българин за да плюеш по Русия.....а всъщност си едно безродно мекере и утрепка на служба при американското посолство.....гарантирано си и гей и си на първите редици на гей парада ръководен от американския и британски посланнициКоментиран от #36, #39
11:21 20.12.2018
36 999
До коментар #35 от "888":
Соросе сам ли се обиждаш вече? Комунистическо мекере което служи на САЩ хахахаха няма ли по не някакъв кратък тест за интилигентност когато ви наемат в НПО?Коментиран от #46
11:25 20.12.2018
37 Българин
11:26 20.12.2018
38 Чичо Тони
11:27 20.12.2018
39 Българин
До коментар #35 от "888":
Путлераст, защо смени ника? Истината за агресивната руска кочина не е плюене, не е безродното руското мекере да определя кой е българин и кой не е, и няма по гейско от това да лижеш задниците на руснаците.11:29 20.12.2018
40 русская сволочь
11:29 20.12.2018
41 Българин
До коментар #33 от "Батил":
Явно русофилите не сте от норманите, щом не знаете кой е участвал в Освобождението. А колкото до разликата между украинци и руснаци, мога да ти кажа, че няма по-долнопробна, високомерна, арогантна и неблагодарна нация от руската. А укранците може да са всякакви но не и като руснаците.Коментиран от #49
11:32 20.12.2018
42 Българин
До коментар #30 от "слави":
Русофилите лъжете повече и от руските си господари. Над 90% от личния състав на войниците от 36 пехотен Орловски и 35 пехотен Брянски полкове е от етнически украинци. Украинци са били се геройски рамо до рамо с българските опълченци на Шипка. Всичко това го има документирано, украинските фамилии на загиналите са изписани на стените на храм паметника в село Шипка. Престани да лъжеш и манипулираш.11:36 20.12.2018
43 Ген Владимир Вазов
До коментар #32 от "Ген. Георги Вазов":
Русофобите мразещи нашата освободителка Русия са не само българомразци и национални предатели и безродници но са и Богомразци и мразят силно Русия защото тя е най могъщата Православна държава!Коментиран от #44, #47
11:37 20.12.2018
44 Българин
До коментар #43 от "Ген Владимир Вазов":
Не петни името на генерала, руски троле. И знай, че русофоби няма, има руски еничари българофоби.Русофоб е термин, с който руските мерзавци наричат всеки, който се противопоставя на агресивните руски имперски интереси. Русофоб е всеки, който е против маниакалната идея, че руснаците са уникална и богоизбрана нация, имаща някаква особена мисия в света. Русофоб е всеки, който не споделя руското виждане, че света трябва да им се подчинява и да им лиже задниците. Така, че според руските примати целият свят, освен тях и техните слуги е русофобски.
Коментиран от #52, #53
11:40 20.12.2018
45 Асан
11:40 20.12.2018
46 888
До коментар #36 от "999":
ами иво минджев,какъв е ако не комунисти доносник на ДС сега на служба към САЩ посолството ами соломончо паси,ами Миглена кунева ами кристалина георгиева ами иван костов и всички психодесни , се комуняги на щатска служба...стотици саКоментиран от #48
11:46 20.12.2018
47 Българин
До коментар #43 от "Ген Владимир Вазов":
Русия била православна държава?! Православно ли е да държиш една мумия на центъра на столицата си и да и се кланяш, православно ли е да убиваш своите братя християни- грузинци и украинци и да им отнемаш територии. православно ли е да наметнеш с расо един полковник от КГБ и да го направиш патриарх? Православно ли е да искаш да държиш под твоя църковна опека своите украински братя и да не им даваш църковна самостоятелност. Провславно ли е заради това, че твоята мания за величие не се реализира и Украйна получи църковна самостоятелност да обиждаш Вселенския патриарх и да всяваш разкол в православието? Русия начело с Антихриста Путин е всичко друго но не и християнска и православна държава.Коментиран от #50, #51, #54
11:47 20.12.2018
48 999
До коментар #46 от "888":
Tи правиш ли разлика между партийци и комунисти?11:48 20.12.2018
49 Батил
До коментар #41 от "Българин":
Предлагам да прочетеш първото изречение на манифеста за независимостта на България на Цар Фердинанд (той поне не може да бъде обвинен в русофилия). Там пише точно кой каква роля има в Освобождението ни и от какво сме освободени.Коментиран от #57
11:49 20.12.2018
50 Ген. Георги Вазов
До коментар #47 от "Българин":
Е един от най големите русофили който е бил репресиран чак до смъртта си 1927г.от долните продажни русофоби в България!Коментиран от #55
11:50 20.12.2018
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Батил
До коментар #44 от "Българин":
Всъщност коклкото повече човек чете тук толкова повече се убеждава, че "русофоб' би следвало да е медицински термин показващ сериозни психически проблеми.11:51 20.12.2018
53 ген Владимир Вазов
До коментар #44 от "Българин":
Много поздрави имаш ти от един истенски патриот и българин и русофил ген Вазов изклал безпощадно британците при Дойрон! И не прекалявай с амфитамините и пърцуцата и не ги смесвай . Я дай да ги видим тия прословути украинци де са имената им по паметниците....я дай линк бе утрепко надрусана,гей долен манифистиращ с американския посланник на гей парада в София...няма нито едно украинско име бре малоумнико...че то сега три четвърти от населението на украйна се определят като руснаци и са рускоговорящи бре малоумнико и по какво разбираш че имената били украински бе гейче надрусано11:53 20.12.2018
54 НКВД
До коментар #47 от "Българин":
Ленин е бил Атеисти имат право да го държът в мавзолей руснаците! И истинското християнство е много далече от Православието и католицизма! Исус Христос се е борил менно с алчнотията на религията! Аз по начало съм също атеиеис и какво ме занимаваш с божества и канони 21 век?Коментиран от #56
11:55 20.12.2018
55 Българин
До коментар #50 от "Ген. Георги Вазов":
Достатъчно е било да падне един руски снаряд на българска земя и този русофил, както го титулуваш , както и брат му, поета Иван Вазов да се превърнат в истински българи. И двамата са приветствали и са застанали зад идеята да се смени името на Храм паметника "Александър Невски" на "Свети и св. Кирил и Методи". но вие руските еничари тези факти не ги знаете.Коментиран от #58
11:59 20.12.2018
56 Българин
До коментар #54 от "НКВД":
Кога русофилите от комунисти безбожници станахте християни?12:00 20.12.2018
57 Българин
До коментар #49 от "Батил":
Публикувано във факти.бг: Русофоб е термин, с който руските мерзавци наричат всеки, който се противопоставя на агресивните руски имперски интереси. Русофоб е всеки, който е против маниакалната идея, че руснаците са уникална и богоизбрана нация, имаща някаква особена мисия в света. Русофоб е всеки, който не споделя руското виждане, че света трябва да им се подчинява и да им лиже задниците. Така, че според руските примати целият свят, освен тях и техните слуги е русофобски.Коментиран от #59
12:02 20.12.2018
58 ген Владимир Вазов
До коментар #55 от "Българин":
Да ама не падна руски снаряд а стотици хиляди американски бомби и храма си остана св Александър Невски и тъй ще бъде до века и ти ще си останеш дървена кратуна безродна нищо че се пишеш на българин...не си българин по скоро си ционист и болшевик мразещ славянството и ПравославиетоКоментиран от #64, #67, #77
12:04 20.12.2018
59 Българин родолюбец
До коментар #57 от "Българин":
Тия глупости може да роди само болен мозък като на иво минджев ил ал йорданов и са наистина абсолютни глупости....не руски а американски бази и войски има на наша територия и не руски а американски ТЕЦове ни обират и не руски а американски фирми изнасят златото ни биз да плащатКоментиран от #73
12:08 20.12.2018
60 По твоята
До коментар #21 от "Вдигнете Знамената Високо":
По твоята логика Германия пък хич няма територия , защото до обединението на Германия от Бисмарк , там са били десетки марк и ландграфства и ни едно не е било Германия ...за САЩ да не говорим , защото те незаконно са анексирали територии принадлежащи на индианците, Британия, Франция,Испания и Мексико - САЩ са разположени на чужда територия те нямат собствена ... няма САЩ ...има анексирани чужди територии.12:15 20.12.2018
61 Изостанал си
До коментар #22 от "Българин":
Изостанал си от обучението в Краварското посолство ...не ти ли пратиха новата методичка. Сега версията е друга ...сега новата опорна точка е , че украинците СА руснаци, ама руснаците , видиш ли , не били руснаци , а ими били откраднали името ...Моля те свържи се на КОЗЯК с командващият те офицер и си обнови харда и опорните точки , че излагаш соросоидната рота.
Коментиран от #70
12:20 20.12.2018
62 123
До коментар #10 от "Българин родолюбец":
Крим е руски от 18-ти век, а руснаците стават мнозинство там чак в средата на 20-ти век.12:32 20.12.2018
63 Накратко
До коментар #34 от "Вдигнете Знамената Високо":
Накратко това е само легенда от «Повести временных лет"...няма достоверни източници, че същият е живял, не е известно да е управлявал и т.н., има и арменски вариант на легендата , както и новгородски ... между другото първата столица на Русь / така наречената Киевска Русь/ е бил не Киев , а Велики Новгород ... а и според легендата той е живял на днепровските земи, а братята му са Щек и Хорив , а сестра му Лебедя ... нищо не пише за хан Кубрат там ...така че ,когато пишеш първо трябва да четеш .Те и укаринците обявиха три фараона и Исус Христос за украинци ама нЕма нищо верно в това .
Коментиран от #65
12:35 20.12.2018
64 Вдигнете Знамената Високо
До коментар #58 от "ген Владимир Вазов":
А бомбардировките на Балчик и Варна през ПСВ какво са? Знаеш ли, че ние сме пленили Андреевски флаг?Коментиран от #72
12:35 20.12.2018
65 Вдигнете Знамената Високо
До коментар #63 от "Накратко":
Съветските Бла, Бла, Бла! "Есть ложь, есть наглася ложь и наконец то- есть советская историография!"12:38 20.12.2018
66 123
До коментар #30 от "слави":
То Украйна е била люлка и на българската държавност, там е била България на Кубрат, това значи ли, че ние можем да претендираме, че Украйна е българска?12:39 20.12.2018
67 Вдигнете Знамената Високо
До коментар #58 от "ген Владимир Вазов":
А бомбардировките на Балчик и Варна през ПСВ какво са? Знаеш ли, че имаме и пленен Андреевски флаг?12:42 20.12.2018
68 Истината
12:50 20.12.2018
69 Историк
Коментиран от #71
12:55 20.12.2018
70 Българин
До коментар #61 от "Изостанал си":
Доста е смешно русофил да говори за изостаналости знания. Русофил е другото име неграмотността и невежеството.12:58 20.12.2018
71 Българин
До коментар #69 от "Историк":
Най-големите фашисти са в Кремъл, бе путиноид. Путинизма е последната фаза на фашизма.Коментиран от #78
12:59 20.12.2018
72 О май пак мантри
До коментар #64 от "Вдигнете Знамената Високо":
Бомбардировките на Варна и Балчик са от една ситуация напълно подобна на днешната , но вие русофобската сган не искате да си признаете.Русия влиза в Първата Световна Война на 31 юли 1914г.
България влиза в Първата Световна Война на 14 октомври 1915г. или с други думи ние обявяваме война на Русия , не тя на нас ...встъпваме във войната на страната на Централните Сили , част от които е Турция ... да воюваш заедно с поробителите си , срещу Освободителите си ...това е гнусно и го могат само предатели , като теб.
И сега пак е същото - заради поробителите ни НАТО /САЩ / ще обявим война на Русия , а после предтелските гниди ще грухтят, че тя ни е ударила ...или според вас Русия трябва да търпи , когато някакви духовно, морално и физически нищи креатури не само , че се държат непочтително и се опитват да осакатяват руската история и да омаловажават нейното място и значение в историята , се опитват и да я ограбват ...не драги , този път ще стане така както е било и в 1242г, и в1612г., и в 1759г. , и в 1814г. и в 1945г. ...а вие ще продължите да крещите за руска агресия.
Коментиран от #74, #75, #104, #105, #179
13:03 20.12.2018
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Българин
До коментар #72 от "О май пак мантри":
Какви мантри , бе българофоб? Няма по-мръсна и безродна измет от руските еничари. готови са и майките и бащите си да продадат само и само руския интерес да бъде защитен.13:05 20.12.2018
75 Само питам
До коментар #72 от "О май пак мантри":
Ти руснак ли си или руски мелез?Коментиран от #84
13:06 20.12.2018
76 Българин
Коментиран от #80, #85
13:06 20.12.2018
77 Българин
До коментар #58 от "ген Владимир Вазов":
Храма беше преименуван бе путлераст , но оня болен русофил Стамболийски му върна името и предаде Македония на сърбите. Заради, коетозаслужено плати с главата си. такава ще бъде съдбата и на всеки друг предател.13:08 20.12.2018
78 Верно ли
До коментар #71 от "Българин":
Верно ли ...що не го кажеш на приятелечето си "Вдигнете знамената високо", дето се е кръстило на песничката на фашето Хорст Весел, неофициалния химн на фашистка Германия и с който сте на един акъл ...може пък да отидете в Москва , ама гледам предпочитате Киев щото май там пеят песничката на нацистите „Die Fahne hoch“ „Вдигнете знамето високо“Аре не нас тия ...
Коментиран от #81, #190
13:10 20.12.2018
79 Психиатър
13:10 20.12.2018
80 Българин
До коментар #76 от "Българин":
Кога русофилите сте били българи? Когато за да угодите на Русия свалихте княз Батенберг и правихте бунтове във войската? Или когато взривихте църквата Света Неделя? Или когато признахте московското творение "македонска нация" и биехте българите в Пиринско да се пишат македонци? Или когато хранехте прасетата с българи? Или може би когато искахте България да стане 16 република на СССР. Никога не сте били и няма да бъдете българи!Коментиран от #83
13:12 20.12.2018
81 Българин
До коментар #78 от "Верно ли":
Путин е по-страшен и от Хитлер, защото е същия психопат, но разполага с ядрено оръжие и може да унищожи света. Русия под негово ръководство върви по стъпките на нацистка Германия и ще свърши като нея.Коментиран от #88
13:16 20.12.2018
82 Психиатър
Коментиран от #90
13:18 20.12.2018
83 Изясняване
До коментар #80 от "Българин":
Точно русофилите са истински българи, и за разлика от другите "-фили" не биха продали и предали страната си, каквото и да е отношението им към Русия. Докато другите с охота го правят, дори и в момента, и са толкова наведени пред господарите си, че снимката им не може да се закачи права на стената (да погледнем например обсъжданата сделка за изтребителите, а с примери е пълно, дори и по-сериозни).13:19 20.12.2018
84 Аз българин по душа и род
До коментар #75 от "Само питам":
Аз Васил Левский , в Карлово роден,от българска майка , юнак аз роден,
не щях да съм турски и ничий друг роб,
същото да гледам и на милий си род .
Добре ли ти отговорих ...един ден , ще дойда за вас соросоиди - предатели .
"Предателите трябва да се убиват ." Васил Левски до Сливенския Комитет , 1871г.
Коментиран от #89, #91
13:19 20.12.2018
85 Този коментар е премахнат от модератор.
86 Orthodox
До коментар #21 от "Вдигнете Знамената Високо":
По тази логика УСА-то изобщо няма своя територия, защото цялата е завладяна с война с местното индианско население.13:21 20.12.2018
87 Психиатър
Коментиран от #93
13:22 20.12.2018
88 Ай стига бе
До коментар #81 от "Българин":
Психопат си ти , защото твърдиш тезата на тези , които единствени и първи в света приложиха ядрено оръжие за масово поразяване срещу цивилни в Хирошима и Нагасаки и са готови пак да го направят ако не се пплашеха от насрещен удар... какво да ти обяснявам , като си трол от Козяк , цял ден висиш тука , а аз имам работа да върша и не мога да се състезавам с поръчковите ти помии.13:22 20.12.2018
89 Историк
До коментар #84 от "Аз българин по душа и род":
Ако Левски беше жив, нямаше да има и един русофил в България!13:25 20.12.2018
90 Психиатърът
До коментар #82 от "Психиатър":
Никът не би следвало да е психиатЪР, а психАР.13:26 20.12.2018
91 Историк
До коментар #84 от "Аз българин по душа и род":
Васил Иванов Кунчев-Левски до Каравелов: “Баьо Либене, дочувам, че ти и оная лудетина Ботьова сте решили да докарате миризливият казашки ботуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“ - В. Лъвский.“Коментиран от #97
13:26 20.12.2018
92 Иванов
Коментиран от #95
13:27 20.12.2018
93 Не знам дали
До коментар #87 от "Психиатър":
Не знам дали си психиатър или не , но знам ,че ще те излекуваме рано или късно ... рецептата е проста оловно хапче , прилага се перкраниално - интрацеребрално ... и всичко ще ти мине...завинаги.Коментиран от #98
13:29 20.12.2018
94 Историк
Коментиран от #99
13:30 20.12.2018
95 Морски
До коментар #92 от "Иванов":
Публикувано във факти.бг: украинските бойни кораби разрушители. Все едно да се каже - самолетоносачите на Бангладеш13:31 20.12.2018
96 Иванов
До коментар #12 от "витман":
Абе, ватман, в тази войска дето ни освободи всички войници са били от днешна Украйна. Продядо ми като доброволец от тази армия е марширувал рамо до рамо с тези герои под ураган от турски куршуми и шрапнели, воден към Ада от руски пияндета "офицери" нямащи си и понятие от военно дело. Вечна слава на тези момчета, които умряха за България!!!13:34 20.12.2018
97 Драги ЦРУ троле
До коментар #91 от "Историк":
Драги ЦРУ троле , тази мантричка е здрав фалшификат , прочел съм всичко написано за и от Левски , както и цялата му епистоларна комуникация и той никъде не е писал това , както и никой от сериозните му изследователи не дава сведения за такова становище .Дествителна е фразата на Левски "Който ни освободи , той ще ни пороби ."
Има и едно писмо в което той съветва Ботев да се внимава с руските емисари с които контактува, ако и да помагат на делото , но няма нищо общо с тая изфабрикувана плювня.
Аре стига преписвали историята , че много смърди вече на краварска тор.
13:34 20.12.2018
98 Психиатър
До коментар #93 от "Не знам дали":
Това заплаха ли е руски троле? Защо всички сте такава страхлива пасмина, криеща се в анонимността. Но не се и съмнявам, че ако се докопате както на 9-ти септември до властта, ще пролеете реки от българска кръв за да угодите на московския си кумир Путлер.Коментиран от #101
13:35 20.12.2018
99 Същото важи
До коментар #94 от "Историк":
Същото важи и за изфабрикуваното изказване на Жендо - Захари Стоянов.Аре не нас .
Коментиран от #102
13:36 20.12.2018
100 Иванов
До коментар #12 от "витман":
Абе, ватман, в тази войска дето ни освободи всички войници са били от днешна Украйна. Прадядо ми като доброволец от тази армия е марширувал рамо до рамо с тези герои под ураган от турски куршуми и шрапнели, воден към Ада от руски пияндета "офицери" нямащи си и понятие от военно дело. Вечна слава на тези момчета, които умряха за България!!!Коментиран от #107
13:37 20.12.2018
101 Уплаши ли се
До коментар #98 от "Психиатър":
Уплаши ли се ... не се плаши , не е заплаха ...това е просто изказване на това ,което ще стане с вас ... ако искате да ви е по ясно , да ..ако се наложи ще убия всеки предател на България и не разчитайте на това, че ако нормалните хора седят и работят засега , ако започне война търпението им ще издържи ...Коментиран от #111
13:39 20.12.2018
102 Историк
До коментар #99 от "Същото важи":
Подобно на руснаците и българофобите фалшифицирате българската история в руска изгода.13:40 20.12.2018
103 Историк
13:41 20.12.2018
104 123
До коментар #72 от "О май пак мантри":
Единственото положително нещо, което Русия е направила за нас е освобождението от османска власт и то пак сме си платили за него. От там нататък са ни били само контра. Те се обявяват срещу Съединението, не правят нищо в наша защита по време на Балканската война, по-скоро са на страната на сърбите. И ако по време на Балканската война бяха подкрепили българските искания за Македония, през Първата световна нямаше да сме на страната на Германия. Влизаме на страната на Германия, заради националното обединение - благородна цел, но преследвана по грешен начин. После ни пращат комунистически агенти, после ни обявяват война и ни окупират, после ни държат 45 г. под комунистическа тирания. Да не отварям дума за средновековието, когато Светослав напада България от север, същия води война и срещу Волжка България, която е унищожена от руснаците окончателно при Иван Грозни.Коментиран от #109
13:41 20.12.2018
105 сори сорос
До коментар #72 от "О май пак мантри":
Само да допълня: След като сме обявили война на руснаците...На руснаците обект на морската бомбардировка бяха брегови (и военни)обекти и пристанищни съоръжения във Варна и Евксиноград? ... За рзлика от англо-американските бомбардировки, чиято цел бе цивилнито население- жени, деца,старци.Краварите избиха над 4,000 мирни български граждани и сринали Народния театър, библиотеки, църкви,къщи, жилищни блокове...13:42 20.12.2018
106 Историк
„Послушайте, братя Българе, русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част.”
Коментиран от #110
13:42 20.12.2018
107 И как се е казвала
До коментар #100 от "Иванов":
И как се е казвала тогава, днешната " окраина ", питахте ли дядо си , измислени господине Иванов ?Не се ли казвала Русия ...ма то тогава май не е имало окраина ...или окраина е имало ама е била окарина на Руската Империя .
13:43 20.12.2018
108 Историк
Полша, тая китка на славянството, която руските железни автократи три пъти хайдушки разделиха помежду три царства, с бесилници и с колове окичиха цели градове и села. Ще ни кълне още нещастна Босна и Херцеговина, която пак руските дипломати харизаха на Австрия, а ние идиотите заедно с много още идиоти славяни псувахме ли, псувахме Австрия, че ги узурпирала!
13:44 20.12.2018
109 Влизаме на страната
До коментар #104 от "123":
Влизаме на страната на Германия , щото Радославов и преди него Стамболов са взели огромни заеми от немските банки , голяма част от които са присвоили за себе си ...затова.Я сега ми напомни дали ситуацията не е същата ...бат Боце не взема ли едни 16 милиарда заеми ...май нещо такова пак се заформя.
Коментиран от #114
13:45 20.12.2018
110 не ти ли писна
До коментар #106 от "Историк":
Не ти ли писна от фалшифките на Фашингтон ... аре у лево .Коментиран от #112
13:47 20.12.2018
111 Психиатър
До коментар #101 от "Уплаши ли се":
Много се надценяваш българофобе. Не ме е страх от подлата руска подлога. Тя става силна единствено тогава, когато има руски щикове зад гърба си. А ти не се прави на толкова отворен, че да не се инфектираш.13:48 20.12.2018
112 Историк
До коментар #110 от "не ти ли писна":
С фалшифки на историята се занимават единствено руснаците и техните слуги у нас. доскоро ни проглушавахте ушите с мантрите за 200 000-те руски жертви, с които Русия платила за Освобождението на България. Всичките ви факти са такива, фалшиви.Коментиран от #113, #125
13:52 20.12.2018
113 Папур
До коментар #112 от "Историк":
Видимо е, че съдържанието на кратуната от която избликват многобройните ти излияния е също е доста фалшиво.13:55 20.12.2018
114 Историк
До коментар #109 от "Влизаме на страната":
Стамболов е убит през 1895 година, във ПСВ влизаме през 1915 година. как може да повлияе за това решение 20 години след смъртта си. цялата ви работа на русофилите е такава-фалшива и скалъпена.Коментиран от #117
13:55 20.12.2018
115 Българин
Коментиран от #118, #119
13:56 20.12.2018
116 Баба Ванга
13:57 20.12.2018
117 Не съм чул
До коментар #114 от "Историк":
Не съм чул държавните заеми да умират с премиера ... доколкото си спомням , същите тежат на държавата а не на крадеца , който ги е заел и си откраднал от тях ... ма то такава ви е цялата работа на ЦР-Ушковците - тъпа и недомислена.13:58 20.12.2018
118 Лего Лас
До коментар #115 от "Българин":
Публикувано във факти.бг: Води пропагандни войни срещу цивилизования свят От всичко казано това изречение е най-невярното, и то специално заради последните му две думи, които нямат абсолютно нищо общо с истината.Коментиран от #120
14:01 20.12.2018
119 Врено ли
До коментар #115 от "Българин":
И сериозно ли Русия намали толкова доходите във Франция та предизвика недоволство ... смЕх гоУем сте. ЕС е мъртвородена недоносена недомислица , творение на САЩ за по -лесен контрол върху страните ...и то се вижда с просто око.Колкото до простите ви думи ... ми вие нЕмате сложни с които да обясните , каквото и да било , камо ли така сложна мантра от КРАВАРНИКА.
14:02 20.12.2018
120 Българин
До коментар #118 от "Лего Лас":
Русия е извън цивилизацията и води хибридна война с нея. какво не разбираш?Коментиран от #123
14:03 20.12.2018
121 Братушките за нас
14:07 20.12.2018
122 Братушките за нас
„Всяко тържество на българите е смърт за Русия. Балканските държави не трябва да имат нищо свое. Те трябва да бъдат притежание на русите или, по-ясно казано, те трябва да бъдат погълнати от русите!”
14:08 20.12.2018
123 Лего Лас
До коментар #120 от "Българин":
В случая дори не коментирах Русия, дали е цивилизована или не, или дали напада някого или не. Имах предвид така наречения в поста цивилизован свят. Точно това словосъчетание не отговаря на истината и всяко прикачване на България към глупостите произлизащи от там не е особено за хвалба.14:08 20.12.2018
124 Братушките за нас
„… българите, ние трябва да се отнасяме с тях като с врагове… целта на нашите усилия трябва да бъде не „целокупна“ България, а подялбата даже на сегашното княжество между съседите му: румъни, сърби и гърци, с изключение на широката полоса по дължината на Черно море, която Русия може да остави за себе си… с България трябва да се постъпи така, както е постъпено с Полша и да бъде изтрита от лицето на земята за назидание на всички … да се знае какъв позорен и бедствен край очаква всеки славянски народ, ако дръзне да вдигне ръка на великата Русия(1890)…“.
Коментиран от #127
14:08 20.12.2018
125 Не тЪ знам
До коментар #112 от "Историк":
Не тЪ знам къв си историк , но ако случайно си прочел нещо от историята ще устанонвиш , че Руско -Турската /Освободителна за нас / Война се е водила не само на Балканите , а военните действия са се развивали и на азиатския фронт и на Кавказкия фронт - жертвите не са 200 000, но общо са около 130 000 - 140 000 души , както следва : 15 567 убити (от тях 11 905 на Балканския фронт, останалите – на Кавказкия фронт), 56 652 ранени (от тях 6 824 починали от раните си), 82 636 починали от болести и измръзване.Малко ли са ви жертвите на руснаците за да има България ?
За съжаление вие и тези като вас , унищожиха България ...България сега е мъртва , само още не са я погребали , но до 50 , максимум 70 години жив българин няма да има ...и вие , мръсен краварски троле , го знаете.
Коментиран от #126
14:11 20.12.2018
126 Историк
До коментар #125 от "Не тЪ знам":
Дори русофила Божидар Димитров каза, че жертвите и на двата фронта са 66 000 заедно с тези от болести, а не 200 000 както руската пропаганда с помощтта на русофилите ни облъчваше доскоро. дори видната русофилка Светлана Шаренкова в интервю за руски медии от преди две години продължава да пее мантрата за 200 000-те руски жертви. Русофилите единствено можете да лъжете и да изопачавате историята в руска изгода.Коментиран от #129, #131
14:21 20.12.2018
127 Лъжеш
До коментар #124 от "Братушките за нас":
Лъжеш боце и го знаеш много добре ... това , че отделни лица са имали определена позиция за българите , не означава ,че това е била държавната линия на поведение , но вие използвате това за да разпалвате ненавист ...а каква позиция е имал Стамболов по отношение на Русия ... каквото повикало , такова се обадило ... или може би, ако цитираме онази известна мисъл, написана от не си спомняма кой руски писател беше, че българите сякаш изглеждали недоволни от освобождението и много хубаво си живеели под турско , то по вашата логика следваше все още да сме поданици на султана / президента / ... и да ви задам простия въпрос , защо Императора ще се главоболи да създава държава, че после да я разваля и окупира ... двеста пъти му е било по -лесно да бодне тука руския флаг и да обяви една губерния ...нито ще си има главоболие с некви български правителства , нито ще има отделна Бълагрия , а само губерния ... щото ако си мислиш, че след 500 години " присъствие " сам ще си сглобиш административен, законодателен, апарат, системи на вътрешна и външна сигурност, разузнаване , съдебна система , система на външна търговия , консулски и дипломатически отношения и т.н. много дълбоко се лъжеш ... айде да ти чуем версията ,че да се посмее ... защо руският Император вемсто да ни направи руска губерния, ни е помогнал да си конструираме държавата отначало.Коментиран от #130
14:23 20.12.2018
128 Слава Україні
14:25 20.12.2018
129 Аз ти постнах
До коментар #126 от "Историк":
Аз ти постнах статистиката бе , умник - само от болест и измръзване са 86 000 души и отгоре ...то вярно е , че ЦР-Ушковците сте много упорити и тъпи , ама чак със статистика да спориш вече е малко прекалено.14:25 20.12.2018
130 Братушките за нас
До коментар #127 от "Лъжеш":
Преди да задаваш въпроси, трябва са се ограмоти руски тролле!Татищев „… българите, ние трябва да се отнасяме с тях като с врагове… целта на нашите усилия трябва да бъде не „целокупна“ България, а подялбата даже на сегашното княжество между съседите му: румъни, сърби и гърци, с изключение на широката полоса по дължината на Черно море, която Русия може да остави за себе си… с България трябва да се постъпи така, както е постъпено с Полша и да бъде изтрита от лицето на земята за назидание на всички … да се знае какъв позорен и бедствен край очаква всеки славянски народ, ако дръзне да вдигне ръка на великата Русия(1890)…“.
Коментиран от #132
14:30 20.12.2018
131 И пак ще те попитам
До коментар #126 от "Историк":
И пак ще те попитам , според тебе колко руснаци беше небоходимо да умрат за да се освободи България ?На тебе 130 000 жертви малко ли са ти или 66 000 ... я ми кажи бе троле Фашингтонски , колко американци са умрели за българската свобода ...аз не знам нито един ...знам един англичанин ...единственият англосаксонец , когото признавам за човек , заедно с Оливър Стоун. Това е майор Томпсън.
Други нЕма.
Е ...може би и Джулиъс Макгахан , който пък е един от малкото честни англосакси .
Коментиран от #133
14:30 20.12.2018
132 Това вече го
До коментар #130 от "Братушките за нас":
Това вече го постна , не е интересно да се повтаряш ама толко си можеш.Айде сега отговори на въпроса , защо Имепратора Всеросийски не е постъпил така , както е искал Татишчев , а е взел да се главоболи със създаването на държавата България , вместо да обяви тия територии за една губерния, че по -лесно ... войската там, населението християнско - все му е тая дали е султан или император , даже по -арно , че е христиенин и вяр селям.
Та не се изплъзвай значи , а вземи отговори или ти е нещо неудобно.
Коментиран от #134
14:34 20.12.2018
133 Историк
До коментар #131 от "И пак ще те попитам":
...........Публикувано във факти.бг: И пак ще те попитам , според тебе колко руснаци беше небоходимо да умрат за да се освободи България....Тръгнахме от факта, че руската историография лъже най-безобразно и фалшифицира историята, като посочих руската лъжа, тиражирана от русофили като теб за 200 000 руски жертви. И като питаш за "руски жертви", понеже си украинофоб, българофоб и русофил ще ти каже, че жертвите на етническите руснаци са поне наполовина по-малко, понеже и войската не е била единствено от етнически руснаци.
Коментиран от #135, #136
14:39 20.12.2018
134 Историк
До коментар #132 от "Това вече го":
Съединението е объркало плановете на русия да направи от България Задунайска империя руска подлого. Ако беше успял плана на безродните и продажни русофили направили преврат България щеше да стане руска губерния. Хубаво, че беше Стамболов да се противопостави на руските безродни елементи правещи бунтове във войската и искащи предизвикването на руска окупация , както и нежеланието на Англия и Австроунгария руснаците да окупират България . В противен случай руския ботуш щеше да влезе у нас и сега щяхме да имаме съдбата на Грузия ил на Украйна. Чети , а не задавай примитивни въпроси. поне Симеон Радев прочети, има го свободно в интернет.Коментиран от #138, #139, #140, #142, #146, #150
14:44 20.12.2018
135 Историята
До коментар #133 от "Историк":
Воювала е руската имперска армия, т.е. армията на руската държава, и е била изпратена от тези които са били начело на тази държава, конкретно руския император. Няма нищо украинско литовско, нанайско и т.н. Имало е войници поданици на руската империя, и толкова. А жертвите не са чували с картофи, че като ги броим да изчисляваме някаква степен на героизъм или нещо подобно, това са хора.14:45 20.12.2018
136 Тръгнахме оттам
До коментар #133 от "Историк":
Тръгнахме оттам,че русофобските отрепки лъжат безобразна ...дай ми линк , бе златен , където руските историографи да споменават ,че Русия е дала 200 000 жертви в тази война ...няма такова нещо. Тези 200 000 обикновено ги твърдят не запознати с историята русофили, както ти твърдиш други тъпотии , но ти си в качеството на незапознат с историята русофоб ... за разлика от вас руската историография е много точна в детайлите ... ето ти линк от руската уикипедия, която дава същите данни ,като българската и като източници цитира немски и френски сведения за жертвите - https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%81%D1%81%D0%BA%D0%BE-%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B5%D1%86%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B2%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0_(1877%E2%80%941878)#%D0%9F%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8_%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B5%D1%86%D0%BA%D0%BE%D0%B9_%D0%BA%D0%BE%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%B8Коментиран от #141
15:01 20.12.2018
137 Шаран БГ
15:02 20.12.2018
138 Този коментар е премахнат от модератор.
139 Инетресна теза
До коментар #134 от "Историк":
Интересна теза, но фашингтонска т.е. невярна ... тъй като гледам ,че обичате да цитирате , но без източника , аз сега ще ви дам източника и цитатите , които ще докажат, че Русия всъщност е защитила Съединението . Източник е "Строители на съвременна България", автор Симеон Радев , човек доста по -близък до събитията от нас." Може да се каже, че от всички велики сили най-много изненадана от Съединението бе Русия, която се считаше за най-добре осведомявана върху българските работи. Когато се получи в Москва известието за революцията, руският консул в Пловдив Сорокин обядваше у Каткова, който му показа депешата на Северната агенция. "Това е невъзможно!" - се провикна Сорокин. - Вий недейте вярва това!" Гирс, който бе получил уверенията на княз Александра във Франценсбад, не искаше тоже да вярва новината; също и Александър ІІІ, който при свиждането на тримата императори в Кремзир през лятото бе казал на Франц Йосифа и на Вилхелма І, че няма никаква причина да се безпокоят за statuquo-то в Румелия. Честолюбието на цяла официална Русия биде дълбоко засегнато от тоя сюрприз и тя не закъсня да го нарече вероломство. Руското общество, следвайки своите славянски инстинкт, в първите дни посрещна Съединението с голям възторг. Аксаков почваше уводната статия в Русь с един триумфален вик: "Треснул Берлинский трактат! Ломится!..." "Целият славянски свят се радва и заедно с него - приятелите на човечеството" - пише Новое время. При такова разположение на официална Руси
15:10 20.12.2018
140 Този коментар е премахнат от модератор.
141 Историк
До коментар #136 от "Тръгнахме оттам":
Българофобе, по-долу колегата много добре ти е обяснил, че русофоби фактически няма. А за 200 000 -те руските жертви го ппише във всички учебници по история издавани пред 1989 година, доскоро го пишеше на табла на три езика пред Александър Невски.Коментиран от #144
15:15 20.12.2018
142 Този коментар е премахнат от модератор.
143 Този коментар е премахнат от модератор.
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 Историк
15:21 20.12.2018
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 Историк
До коментар #144 от "Не се възбуждай":
Ти не помниш, старче дали сутринта си закусил, та ще помниш какво е било писано по учебниците. Освен това се руски ибрик и все росийкага защитаваш безроднико.Коментиран от #148, #152
15:23 20.12.2018
148 Опппсссс
До коментар #147 от "Историк":
Казах ти да не се напиняш , напънът не е аргумент и вместо до резултат води до усиранее ... ти сЪ усра нЕколко пъти вече, айде по -спокойно го давай ...лъжите ти факти нЕма да станат.15:27 20.12.2018
149 Още по интересна теза
До коментар #146 от "Инетресна теза":
Ако ще се замеряме с цитати защо не цитираш грамите от Азиатския департамент публикувани в "Авантюрите на руския царизъм", в които черно на бяло има доказателства за ролята на Русия в преврата срещу Батенберг, финансирането на предателската дейност на Драган Цанков и останалите русофили, бунтовете на предателите офицери правещи бунтове във войската и опитите за окупация на България?15:29 20.12.2018
150 Инетресна теза
До коментар #134 от "Историк":
продължение :Строители на съвременна България - защитата на Съединението от Русия : " Натискът последва наистина, енергичен и бърз, от страна на всички Сили, най-напред от страна на Русия. Нелидов заяви на великия везир, че влизането даже на един турски войник в Румелия би имало катастрофални последствия за Портата. Под това заплашване Портата изпрати до великите сили една окръжна нота, в която идеята за военна намеса бе виртуално изоставена. След като напомнюваше правата, които й дава Берлинският договор, да въдвори statuquo-то с военна сила, Турция заявяваше, че се въздържа засега, предвид на опасното положение, в което е хвърлена областта, и молеше великите сили да призоват княза към почитането на неговите обязаности."15:30 20.12.2018
151 Българин
Коментиран от #154
15:30 20.12.2018
152 Инетресна теза
До коментар #147 от "Историк":
Колкото до Грузия , що не вземеш да си прочетеш историята , че да не пишеш глупости ...Грузия първо сключва Герогиевския трактат с Русия , за да я пази Русия от Турция и Персия /днешен Иран/, ав 1801г. , Грузия , по -точно цар Петер Багратиони подава до Имперската Кнацелария по външни дела искане за присъединяване към Руската Империя , което се разглежда от Канцелараията по външни дела и предложението се внася за утвърждаване на Императора , Грузия се присъединява с императорски указ , като сключва лична уния / ако това ти говори нещо / с руския Император ... ако нещо не ти е ясно , а е видно ,че си доста неграмотен питай ще ти се обясни ...и повече от 300 години тези народи живеят заедно , без особени проблеми минават заедно през войни, революции и т.н. за да дойде един фашингтонски дъвкач на вратовръзки и да приложи система цветна революция ...нищо де и на това ще му дойде края.15:36 20.12.2018
153 Русофилите предатели
Какво пише в махзара между другото: „Няма град, няма село в България, дето плачевни жестокости да не са извършени. Села са подхвърлени на истински грабежи и нищо не е могло да спре нападателите, които са отишли до последни безсрамности: осемгодишни момичета са били осквернени от освирепелите солдати.
Ваше Величество! Такова е състоянието на работите в нашето отечество. Ние, емигрантите, които напуснахме отечеството си, за да избавим живота и честта си, и да не бъдем зрители на ежедневните ужаси, ние бяхме длъжни както пред съвестта си, така и пред страданията на съотечествениците си, които по нямане на средства са останали у дома си и стенят под тежкия ярем на регентството, да обнаружим пред В. Величество цялата истина и да Ви помолим да се заинтересувате от злощастията на страната ни и направите каквото зависи от Вас, з
Коментиран от #157
15:37 20.12.2018
154 Интересно
До коментар #151 от "Българин":
Искаш да кажеш, че такъв българин като Капитан Петко Войвода, такъв българин като Капитан Коста Паница убити от Стамболов точно заради русофилството им , Бендерев и други са били ненормални и по -глупави от отрепка фашингтонска ...нЕма начин ЦР-Ушко.Коментиран от #156, #158
15:40 20.12.2018
155 Антрополог
15:44 20.12.2018
156 Българин
До коментар #154 от "Интересно":
За бунтове в в войската разстрелват във всяка армия и във всяка държава. Споменатите от теб ся именно такива, национални предатели и безродни отрепки опитали се да вдигнат бунт българската армия, който да доведе до руска окупация на България.Коментиран от #160
15:47 20.12.2018
157 Инетресна теза
До коментар #153 от "Русофилите предатели":
...но отново невярна. Това дет си го написал , първо не си дал източника ,а ако е вярно от писанията ти не става ясно до кого е адресирано и с каква цел - ако е до султана , то каква е целта ...Султанът да навлезе в България ...а ако е така , за чий му е на руския посланик Нелидов да вдъхновява писането на такъв ферман... трето ако той е писан от русофили , както твърдите , за чий им е на русофилите да го адресират до Султана , не до Императора ...и четвърто не става ясно чий солдати безчинстват - ако са руските , то какви мерки може да вземе Султана ...пак ви казвам - не се напиняйте , че се усирате.Коментиран от #162, #166
15:48 20.12.2018
158 Българин
До коментар #154 от "Интересно":
И капитан Петко те е убит от Стамболов. Умира 5 години след него. Русофилите лъжете постоянно и за всичко, особено за българската история.Коментиран от #161
15:50 20.12.2018
159 неЕС
Коментиран от #165
15:53 20.12.2018
160 Кой бе
До коментар #156 от "Българин":
Кой бе , американска подлого е по -голям българин от Капитан Петко Войвода , кога той е вдигал бунт във войската ... кога Бендерев е правил това бе , маймуно , този човек на когото дължим Съединението , героят от Сливница , унищожил цяла сръбска дивизия с атака на нож ...ти ли ще ги съдиш бе , трол фашингтонски и ти си същата креатура като Стамболов ...да ви таковам у безродните тролове, за малко кинти и майчиното си мляко ще продадете.Коментиран от #163
15:55 20.12.2018
161 Не бе не е
До коментар #158 от "Българин":
Не, бе не е ... бит по затвори, влачен, интерниран , тормозен, оставен без доходи да гладува ...умира на 55 години ... много ли ти се струват ...не, не го е разстрелял просто му е взел здравето.Коментиран от #164
15:57 20.12.2018
162 Русофилите предатели
До коментар #157 от "Инетресна теза":
"За чий"? за руски. След преврата през 1886 извършен от русофилите по руска идея и с руски пари Англия и Австро-Унгария предупреждават Русия , че ще се намесят ако окупира страната. тогава влизат махзараджиите, водени от Драган цанков и пишат писмо до султана , който е формалния сюзерен на България , в която се иска неговата намеса за уреждане на ситуацията чрез окупация. След , което се очаквало ново "освобождение" от русия .15:58 20.12.2018
163 Българин
До коментар #160 от "Кой бе":
За разлика от руските ибрици , не съм ничия подлога. Петко не е вдигал бунтове, русоида го е сложил в един кюп с останалите превратаджии. Именно героят от Сливница става предател. "Капитан Бендерев е сред главните организатори и участници в преврата за детронацията на княз Александър I Батенберг на 9 август 1886 г. След неуспеха емигрира в Румъния и участва в комитета на офицерите-емигранти, противопоставящи се на регентството. От 1887 г. се установява в Русия и служи в Руската императорска армия". А що се отнася до продаването руските подлоги продавате България на руската кочина от 140 години насам.16:01 20.12.2018
164 Българин
До коментар #161 от "Не бе не е":
Май имаш впечатления единствено от сериала , който естествено е русофилски. това ви е на вас рисофилите познанието по история. От пропагандни сериали.Коментиран от #169
16:03 20.12.2018
165 Българин
До коментар #159 от "неЕС":
От Драган Цанков да не би да са ви спряли парите?16:04 20.12.2018
166 Българин
До коментар #157 от "Инетресна теза":
Колко голяма отрепка и мръсен изрод трябва да бъдеш, за да защитаваш една агресивна, чужда държава, която е враг на страната, в която си се родил. Държава, която напада и избива най- близките си съседи и им отнема територии, само защото не искат да бъдат вечни васали и желаят да бъдат свободни и да вървят по собствен път? Държава, коятод избива най - цинично жени и деца, оправдавайки си, че това са терористи. Държава, която може единствено да разрушава и убива, а не да гради и да създава, държава, в която лъжата и измамата са се превърнали във висша ценност? Държава, която се нарича Русия?Коментиран от #167, #168
16:06 20.12.2018
167 Със сигурност
До коментар #166 от "Българин":
Със сигурнот доста по -малка от тези които само за 30 години направиха от България изтривалка на САЩ и заради които чешкия художник ни представи като кенеф.А на онзи дето страда за Батемберг ... със сигурност Бендерев , който е имал доблестта да де бие за страната си е имал пълните основания да иска оставката на Батемберг ...и аз искав оставката на продажните щатски мекерета , но и мен ще му убиете / ако можете / ... факт е ,че България винаги била най -добре , когато е била с Русия ... два пъти против Русия = на две национални катастрофи ,... всъщност сега сме в третата и аз лично смятам, че докато българския народ не въстане и не избие америакнските подлоги ,като теб , не разруши американското посолство и официално не забрани НПОтата , то той ще изчезне като индианците .
Вие сте гнусни предатели и за вас рано или късно ще има куршум ...
Коментиран от #171
16:31 20.12.2018
168 ТЕЦ 3 - СОБСТВЕНОСТ НА ГОВЕДАРИТЕ
До коментар #166 от "Българин":
ТВОЙТЕ ЛЮБИМЦИ. ЗАЩО ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ОЩЕТЯВАТ И КРАДЪТ ОТ БЕГЕ НАРОДЕЦА ВЕЧЕ НАД 10 ГОДИНИ ТВА ОТ ЛЮБОВ ЛИ Е ТИ АКО СИ МАЗОХИСТ ДРУГИТЕ НЕ СА.....Коментиран от #172
16:32 20.12.2018
169 Сериалът
До коментар #164 от "Българин":
Сериала умнико е по книгата на Николай Хайтов, "Хайдути ", която май не си я чел ...прочети я ...там има полезни неща пише за Чавдар войвода , Ангел войвода, Чакър войвода, Румена войвода ... ще видиш как са се борили хората с присъствието ...та тази книга е исторически достоверна, защото Хайтов е човек ,който преди да пише събира исторически документи ...Хайтов казва "Да съм националист е нормалното ми състояние."Аз го считам за патриот , а не за националист , но и него русофил ще изкарате тъпи парчета.
А не се напиняй , че още повече се усираш.
Коментиран от #170
16:36 20.12.2018
170 Българин
До коментар #169 от "Сериалът":
А ти чел ли си интервюто на Хайтов, в което обяснява точно какви компромиси е трябвало да напрви със сценария за да има филм?Коментиран от #173
16:51 20.12.2018
171 Българин
До коментар #167 от "Със сигурност":
Батенберг също е герой от Сливнаци бе руски ибрик, а Бендерев е национален предател. Дори руските офицери са смятали за светотатство това, което са направили руските подлоги у нас.16:53 20.12.2018
172 Българин
До коментар #168 от "ТЕЦ 3 - СОБСТВЕНОСТ НА ГОВЕДАРИТЕ":
Руската измет е откраднала десетки пъти повече и продължава да краде!16:54 20.12.2018
173 Hhhhhhh
До коментар #170 от "Българин":
Стига писа щте ти дам 5 лв.Коментиран от #176
17:10 20.12.2018
174 Българин
17:28 20.12.2018
175 Българин
17:32 20.12.2018
176 Българин
До коментар #173 от "Hhhhhhh":
Не приемам левове, само зелена шума!17:33 20.12.2018
177 Българин
17:35 20.12.2018
178 Животновъд
Коментиран от #189
18:10 20.12.2018
179 Вдигнете Знамената Високо
До коментар #72 от "О май пак мантри":
Да те светна нещо- "Няма вечни приятели, има вечни интереси!" Царство България, винаги е воювало само с една цел- обединение на всички етнически землища в една държава! И Русия винаги ни е пречила и е насъсквала сърбите срещу нас!20:39 20.12.2018
180 Вдигнете Знамената Високо
Президентът е безкомпромисен докрай и осуетява домогванията на Венизелос, Пашич и Братиану, дори заявява, че той, Уилсън, по-скоро ще напусне конференцията и Париж, отколкото да се съгласи с подялбата на един народ със самостоятелна държава и вековно минало
20:43 20.12.2018
181 Вдигнете Знамената Високо
20:47 20.12.2018
182 Хер Отто Флик
Между VII и X в. на полуострова процъфтяват повече от 300 прабългарски селища. Много преселения на българи е имало през вековете. А днес в три района на Крим се говори основно на
20:51 20.12.2018
183 Хер Отто Флик
20:52 20.12.2018
184 Хер Отто Флик
20:54 20.12.2018
185 Хер Отто Флик
„Според украинските археолози на това място е имало прабългарско градище. За това свидетелстват каменоделските знаци, напълно еднакви с откритите в столиците на Първото българско царство Плиска и Преслав. Сходни са и керамичните съдове, намерени там и у нас. Това е салтово-маяцка култура от VII – IХ в., носител на традициите от Велика България.“
20:55 20.12.2018
186 Хер Отто Флик
Що се отнася до гроба на хан Кубрат, той е открит случайно през 1912 г. от две овчарчета в село Малая Перешчепина Те попадат на златно и сребърно съкровище, тежащо 70 кг. Днес то се съхранява в Ермитажа. Върху пръстените, меча и жезъла на Кубрат се виждат християнски символи. Откритата златна тока показва, че хан Кубрат е носил патрицианска титла. На пръстена на хана пише:„На патриция Кубрат“. Ханът приема християнството още докато учи в Константинопол.
20:58 20.12.2018
187 Хер Отто Флик
21:03 20.12.2018
188 Ноа
До коментар #2 от "Бодибилднер":
Така наречените украйнци , са по-древен народ , от руснаците дорогой. Още Пайсий Х. - прави разлика между русияни(русини) сиреч украйнци , литвани , руси (белоруси) като ги събира в расата Рус... И Московци - азиятска сган монголци премесени с расата Рус и "славяни , татари..."07:53 21.12.2018
189 Вдигнете Знамената Високо
До коментар #178 от "Животновъд":
"Ваксината" срещу червената чума е само една-две 9мм "инжекция" дум- дум или с изместен център на тежестта!07:54 21.12.2018
190 Този коментар е премахнат от модератор.
191 лилипутин
Коментиран от #192
19:09 21.12.2018
192 Психиатър
До коментар #191 от "лилипутин":
А , колегата каква диагноза ти постави ?04:05 22.12.2018
193 СЪДИЯТА
17:35 22.12.2018