Европейският съюз съсипа сезона на българското Черноморие. Това биха казали скептиците от кварталната кръчма в коментар на новината за пустеещите плажове в Слънчев бряг.
Притеснително видео от плажа в Слънчев бряг набира все по-голяма популярност в социалната мрежа „Фейсбук“. На него мъж заснема плажа, който е изключително празен, шезлонгите и чадърите не се ползват почти от никого, а малко повече хора има единствено край брега на морето.
Липсват туристи на българското Черноморие – гърмят медиите. Това е логична стъпка от солените цени за шезлонг и чадъри на плажа.
Във „Фейсбук“ групата „Произведено на село“ се появи снимка от касов бон – 40 лв. за шезлонг. При тази цена не е нужно да смятаме, ако наемем и чадър.
Скандалната цена е за плаж Flores beach, който се намира на къмпинг „Черноморец“.
Миналата година средната цена за шезлонг по Южното ни Черноморие беше около 10 лева. Какво е наложило скокът от 4 пъти на цената само за година?
ФАКТИ редовно следи скандалите в летния ни туризъм.
Миналата година ресторантьорската мисъл, завършила „Балкантурист“, измисли такса стол в заведенията си.
Гръцките ресторантьори все още не могат да излязат от шока. Изпаднали в дълбок шок гръцките сервитьори продължават да се грижат за удобството на посетителя, а не като на дойна крава, каквато е напредничавата практика по родното ни Черноморие.
Две фрапета е цената за два шезлонга и чадър на гръцкото Егейско море. Цените на хотелите не са по-високи от българските. Ако се направи ранна резервация едно четиричленно българско семейство почива много по-изгодно на гръцкото море, отколкото в България.
Едва от тази година българското министерство на туризма започна кампания за трета почивка с намаление.
Повече от десетилетие семейно почиваме в Гърция. Редовно ползваме отстъпка от хотела като редовни посетители. При настаняване и напускане за децата има комплименти от хотела.
По родното Черноморие продължава да се гледа на туриста от принципа „ден година храни“.
Бетономорието по красивата ни морска ивица е еманация за трудните години,
които очакват морския ни туризъм.
Това няма да е прецедент за индустрията. През миналия ХХ век Испания мина през същата криза. Бетонира морските си комплекси, за да ги разруши по-късно, преди да се превърне в наши дни отново в желана туристическа дестинация.
Същото очаква и мегакомплексите, които превзеха дюните и красивите кътчета по морето.
Връщането към нормалността в морския ни туризъм ще отнеме най-малко десетилетие. Сметката ще бъде платена от местните общности.
Българите ще продължат да се изнасят за лятната си почивка в чужбина. Това е нормално държавата се отнася към тях като мащеха, а към собствениците на бетоновите комплекси като орлица – хранилница.
Последните законови промени, които налагат солени глоби за свободно къмпингуващите и си затварят очите за незаконното строителство, са ясен пример за политиката на държавата в морския ни туризъм.
Вече се чуха оправданията, че Турция се връщала на туристическия пазар. Само, че южната ни съседка отдавна е на пазара и активно работи с регулации и мерки, да не се презастроява крайбрежието ѝ. Ще има доста оправдания за лошия сезон, но трябва да си признаем, че алчността, липсата на визия и обслужване на туристите са само върха на айсберга от проблеми, които трябва да решим.
Българинът се умори да воюва срещу държавата за нормална почивка на родното си Черноморие. Повече от десетилетие правителството и черноморските ни кметове охотно подкрепят ламтежа за бързи печалби от мега хотелски комплекси и солени цени за шезлонги и чадъри.
Това е горчивата истина за разроните дюни, за които няма още наказани...
А, за пустеещите плажове... Ясу, малака от Слънчака!*
*Непреводима игра на думи от Беломорието
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Реалист
Коментиран от #6, #12, #166, #177
10:04 02.07.2019
2 яоэ
Коментиран от #28, #52, #60, #63, #82, #172
10:06 02.07.2019
3 584
Коментиран от #168
10:08 02.07.2019
4 Бб666
10:08 02.07.2019
5 гжаогжаог
Коментиран от #48, #49
10:09 02.07.2019
6 Дедо Стефчо
До коментар #1 от "Реалист":
Мисля, че авторът намигва към любознателните читатели на ФАКТИ...10:13 02.07.2019
7 ОНЗИ
Коментиран от #8, #156
10:15 02.07.2019
8 Само отговарям
До коментар #7 от "ОНЗИ":
какъв купон от пияни и дрогирани ? Те те даже и не я чуват музиката.10:22 02.07.2019
9 Гост
Набийте си го в кухите манерки ПРЕЗАСТРОИХТЕ всичко !!!!!
Коментиран от #111
10:23 02.07.2019
10 Шабиха
Коментиран от #11
10:23 02.07.2019
11 6336
До коментар #10 от "Шабиха":
Въобще няма :) :http://weather-webcam.eu/online-webcam-sunny-beach-cherno-more-black-sea-kaskadas
10:26 02.07.2019
12 Джудже
До коментар #1 от "Реалист":
Ясу може да се преведе и като довиждане (нещо като италянското чао). Статията е много точно обобщение за случващото се по нашето море.10:28 02.07.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 VIVA LA GREECE🌊⚓🚙
10:30 02.07.2019
15 Кожухаров
10:32 02.07.2019
16 1111111111111
Коментиран от #187
10:34 02.07.2019
17 любо
10:34 02.07.2019
18 VIVA LA GREECE🌊⚓🚙
До коментар #13 от "Гларус":
Да бе Гларус, донякъде си прав ама много алчни станахте и вие по морето!!! Не може всеки на мястото на старата къща от баба и дядо, да вдига 5-6 етажна "къщичка за гости" или класиката - "семеен хотел"!!! Е не става братче всеки морски да е хотелиер, рентиер и прочие, просто не става ама алчността ви е в повече и ви погуби! Никой нормален човек не иска да гледа съсипана и безочливо застроена брегова ивица и тръби бълващи ла@йна направо в морето на метри от плажа!!! Е нема да стане Гларус ще си ходим към Гърция и ще пием по едно студено Узо за вас майка! АЙДЕ ЙАМАС!!!Коментиран от #54
10:38 02.07.2019
19 волен сидеров
Коментиран от #202
10:41 02.07.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 ДОКО
Коментиран от #26, #103
10:43 02.07.2019
22 Тъй ами, че как
До коментар #13 от "Гларус":
С какви пари да се строи пречиствателна?Викаш дайте, да дадем...
Изкарай си от хотелчето, па си пречиствай...
Той кенза, друг да му... Аааа а.
Като с хвърчилата, войската ще си играе народа плаща...
10:43 02.07.2019
23 ДОКО
10:47 02.07.2019
24 Социумът
2. Младен Михалев–Маджо
3. Митьо Янков и Йордан Йорданов
4. "Винпром Пещера" и Румен Чандъров
5. Ветко Арабаджиев
6. Емил Димитров
7. Бедо Догянян
8. "Понс холдинг"
9. Цеко Минев
10. Димитър Караненов
11. Сава Чоролеев
12. Елена Иванова
13. Валентин Златев
14. Веселин Данев и "Сигма"
15. Христо Асенов–Бацата
10:48 02.07.2019
25 ай де бе
10:50 02.07.2019
26 Валка
До коментар #21 от "ДОКО":
Не е виновен ГЕРБ , а лакомията на българина.Иска за един сезон да стане милионер с цената на всичко.10:52 02.07.2019
27 БАЙ ОЙ
10:53 02.07.2019
28 яоэ
До коментар #2 от "яоэ":
Айде да минем по същество. Кое в Гърция ви изглежда по-евтино. Храна , нощувки или транспорт до там.Коментиран от #36, #155, #235
10:54 02.07.2019
29 света е пари и толкоз
Коментиран от #30, #113
10:56 02.07.2019
30 хохжхо
До коментар #29 от "света е пари и толкоз":
Не ни вменявай отговорността на управлението.10:59 02.07.2019
31 Социумът
До коментар #13 от "Гларус":
Виновен е селския манталитет на печалбарите по морето.Вие какво искате държавата да ви дава ,а вие да цоцате само?Манталитета ви е за в кебапчииницата.Бойко да не е глупак,да налива пари в бездънни ями!?По морето е отделна държава,феодален строй,който експлоатира хората като чернокожи роби.Има за щастие и чужди фирми,унгарски,чешки,руски и т.н.,провери им условията да видиш разликата.От един хотел с 300 стаи се правят по 3млн на сезон,обаче на служителите се дават по 600лв,а че касовия апарат хваща паяжини? За това да поговорим ли?Бойко ви е виновен,така е по-лесно.Всички плащания с карта и да видим тогава.Коментиран от #46
11:00 02.07.2019
32 Мутра - хотелиер
Коментиран от #33, #41, #43
11:02 02.07.2019
33 Калоян
До коментар #32 от "Мутра - хотелиер":
Де ги туристите от Европейския пазар ?Коментиран от #40
11:11 02.07.2019
34 дрт прч
11:13 02.07.2019
35 ДОКО
11:13 02.07.2019
36 Ооо
До коментар #28 от "яоэ":
Спокойствието е в пъти повече в Гърция . Набийте си го в тъпата глава . Никой не му се ходи по чужди страни от хубаво. Предпочитам да почивам на бг море, но да има море на което да си закарам децата спокойно... не искам да се бия за място за хавлия , не искам да се разправям с мургави по цял ден - искам да ида на почивка.. когато това чувство се върне - ще дойда пак . Никой не споменава и тапите по магистралите. Все едно е дали ще чакам 1 час в задръстване на Тракия или 1 час на КПП за Гърция..Дотогава съм принуден да търся варианти в чужбина.
Коментиран от #38, #105
11:15 02.07.2019
37 ДОКО
11:19 02.07.2019
38 жфаъж
До коментар #36 от "Ооо":
Прав си , но писането , че почивка в Гърция е по-евтина от тази в България не отговаря на реалността.11:20 02.07.2019
39 Янко Сакъзов Junior
Съсипаха го гадните алчни капиталисти!!!
11:23 02.07.2019
40 1+1=2
До коментар #33 от "Калоян":
в Гърция ..11:25 02.07.2019
41 Ей пич
До коментар #32 от "Мутра - хотелиер":
Ясу, малака от Слънчака!11:27 02.07.2019
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Социумът
До коментар #32 от "Мутра - хотелиер":
Много добре. Хубаво ще е да си плащаш данъците тогаз.11:44 02.07.2019
44 Времената се менят
Мина времето, когато мутренските педали ги изнудваха по черноморието и те нямаха избор. Строихте, бетонирахте, взехте на концесия, мамихте, лъгахте, мазахте. Сега го лапнете.
Палят си колата хората - кеф ти Турция, кеф ти Гърция. Взимат си билетчето - кеф ти Близкият Изток и "Далечният Запад" - достъпно и изгодно от интернет.
11:58 02.07.2019
45 Гост
Сега станахме модерни ходим на слънчака и в гърция и мрънкаме че все нещо не ни е наред.
Ех българино българино колко още мъка те чака на тоя свят....
Коментиран от #71
11:58 02.07.2019
46 Гларус
До коментар #31 от "Социумът":
Нека да ти дам малко разяснения! Какво казва статистиката? - 30% от приходите на страната идват от туризъм. Искаш да кажеш, че не носи пари? Като прецакаш това перо от къде ще дойдат парите бе шушлек? Какво се случва, когато намалеят приходите? В същото време в тъпата София се наливат държавни пари за всякакви тъпотии, които не носят доходи! Само държавната администрация ни струва на година към 4 млрд. А тя къдее ? - Каква полза от нея? Трябва да хрантутим паразитите в София? Наясно ли си, че ако не се харчат между 5 и 7 млрд в тъпата София ще умрете от глад? ИТ и аутсорсинга не са достатъчни да изхранват тъпата столица, а всичко там е чиновник! Отделно кой град има бюджеут от 1,5 млрд субсидиран от държавният бюджет с повече от 600млн? - ОТ къв зор трябва да наливаме пари там? А обясни ми бе кестен? Значи аз съм длъжен да храня паразите, но паразита трябва да харчи общите пари само за себе си? Нищо нямате там и ако не са държавните средства ще пукнете от глад!Коментиран от #50, #53, #61, #159
12:00 02.07.2019
47 Васил
12:03 02.07.2019
48 40пъти?
До коментар #5 от "гжаогжаог":
Я сметни пак:) 15000km имат12:10 02.07.2019
49 А да,прав си
До коментар #5 от "гжаогжаог":
Така е12:12 02.07.2019
50 Социумът
До коментар #46 от "Гларус":
Не те знам гларус ли си,чайка ли си ,но виждам селския ти манталитет.Като обиждаш си мислиш,че си голям терикат ли?Ако започнете да се разплащате само с карта,тогава ще вдигнете до 60% поне.Селския ви манталитет е главния проблем и мисленето на дребно.Спал съм в повече от 50 хотела по Слънчака.Не те знам ,какъв си гларус ти,но за 10 живота сигурно няма да посетиш толкова хотели.И не ми обяснявай,обяснявай на село.Коментиран от #59
12:15 02.07.2019
51 Дънди
12:15 02.07.2019
52 s7un7
До коментар #2 от "яоэ":
И аз бях заблуден като теб, до преди 5-6 години, ще ти дойде акъла споко12:25 02.07.2019
53 BBB
До коментар #46 от "Гларус":
И ако не сте селяните , които заляхте София последните 20 години, нямаше да има нужда от такъв бюджет. А какъв прекрасен град беше София преди да се изсипете в уж гадната столица. Мякането е под път и над път. Страшно е ти казвам. А хай-лошото е , че си довлякохте и селския манталитет , заедно с галошите. Така че , освен неадекватните чиновници(тука сме на едно мнение) и Вие "столичани в повече" , допринесохте за състоянието на столицата. Остани си със здраве и на село:)P.S.
Темата Черно море е доста болезнена. Хем си е наше , хем не го искаме. Лично аз много го харесваХ, ноооо..... тогава беше друго( и не говоря за соц годините , набор 85 съм, така че не съм видял много от соца, даже нищо). Приятна почивка на всички , ще се видим някъде из гръцко!
Коментиран от #55
12:25 02.07.2019
54 Гларус
До коментар #18 от "VIVA LA GREECE🌊⚓🚙":
Чакай - Чакай! - Кой регулира туристическата дейност? Имаме ли министерство в София? - Какъв е персонала там и какви решения вземат? Значи може софийските чиновници да си раздават бонуси по няколко филяди, а са само разход. Може да си купуват скъпи коли да правят скъпи командировки, а онези дето вадят хляба били алчни? Значи може всяка година да ми вдига тока, осигуровките, горивата, застраховките софиският чиновник а аз не мога да вдигам цените щото съм алчен? Може да се строи метро с държавни пари, а пречиствателни станции не може?Струва ми се, че накрая заради наглата, софийска простотия ще има гражданска война и наглите шопи барабар с типият им град ще ги зачислим я на гърците, а на сърбите. Значи можем да храним оная сган дето е 1:3 от софия, но цените ми били високи. А таксите канцесиите дето са определени от София са ниски? - Що да не им ХХХХ майката софийска? Ще дойде време няма да има кой да храни тъпите чиновници и тоя ХХХ град. Ефективността му е нулева и това говорят числата. Вземи провери колко пари се наливат в София и колко е приноса му към бюджета. Аз ще ти кажа! Приносът му е към 9 млрд за цялата софийска област и почти толкова се наливат държавни общински пари н тоя тъп град. В същото време бюджетите на останалите големи градове в страната са около 300млн. и всеки един от тях внася между 2 и 3 млрд в бюджета. Тоест 300 милиона разходи за 3 млрд приходи и 7-9 млрд налети в тъпата София за също толкова принос към бюджета. Ако не вярва
12:27 02.07.2019
55 Гларус
До коментар #53 от "BBB":
Прощавай ама по- големи селяндури от Софиянци няма! В моя град говеда, коне и магарета не се движат по булевардитеКоментиран от #58
12:29 02.07.2019
56 Начи
12:30 02.07.2019
57 Валери Симелов
12:32 02.07.2019
58 ВВВ
До коментар #55 от "Гларус":
Е как да ги видиш по булевардите, като нямате такива. Стига София и софиянци са Ви виновни. Защо заляхте МОЯТ град със селяндурщина и простащина? Ще Ви бъда благодарен ако ми отговорите.Коментиран от #62
12:32 02.07.2019
59 Гларус
До коментар #50 от "Социумът":
Понеже си селски бек и не разбираш от туризъм нека дати кажа нещо! Записванията и по- голямата част от продажбите стават до декември месец. Те се извършват с ваучери и се разпращат по банков път. Само, че от къде да знае един селски бек как се правят нещата по морето? Върви си търси парите от селянина от Банкя дето раздаде плажовете на едни други селяндури, софийски - мутри от СИК и ВИС. И къде се връща пак топката?Коментиран от #67
12:32 02.07.2019
60 АБСОЛЮТНО ПРАВ СИ
До коментар #2 от "яоэ":
ПЪЛНИ ИЗМИШЛЬОТИНИ, ЧЕ ГЪРЦИЯ Е КОЛКОТО В БЪЛГАРИЯ. АКО СРАВНИШ В ГЪРЦИЯ ДВЕ ЗВЕЗДИ СРЕЩУ БЪЛГАРИЯ ЧЕТИРИ, ДА. НО ИНАЧЕ НЕ Е ВЯРНО. В ЛЕВКАДА СЪМ В МОМЕНТА. РИБЕНАТА ЧОРБА Е 15 ЕВРО. ВСЯКО ХАПВАНЕ Е ОКОЛО И ПОД 20 ЕВРО. ЕДНА ТОРТИЧКА Е 4 ЕВРО, ЕДНО КАФЕ 1,2 ЕВРО В НАЙ-СКАПАНИЯ КАПАН. ГЛАВНАТА УЛИЦА Е ЕДНОВРЕМЕННО ЗА ПЕШЕХОДЦИ, КОЛЕЛА, КОЛИ И АВТОБУСИ. ТРОТОАРИТЕ СА ЗАЕТИ ОТ ТЪРГОВЦИТЕ. УЛИЦАТА НЕ Е САМО НА КРЪПКИ, А И НА ДУПКИ. ИНАЧЕ Е МНОГО КРАСИВО, ВИЖДАТ СЕ ЗЕЛЕНИ ОСТРОВИ, ХУБАВ ЗАЛИВ, ЛОШ ПБАЖ С КАМЪНИ. НА МЕН ЛИЧНО ДВА ПЪТИ МИ ПОИСКАХА 6 ЕВРО ЗА ДВА ШЕЗЛОНГА И ЧАДЪР И ВЕДНЪЖ СИ КУПИХ КАФЕ ОТ ЗАВЕДЕНИЕ ЗАД ШЕЗЛОНГА И НИКОЙ НИЩО НЕ МИ ПОИСКА ПОВЕЧЕ. СТАТИЯТА Е ДОБРА, СРАВНИТЕЛНО ТОЧНА, НО И ДОСТА ПРЕУВЕЛИЧЕНА. НО СТЕ ПРАВИ В ЕДНО, СПОРЕД МЕН, РАНО ИЛИ КЪСНО БЕТОНИРАНЕТО ЩЕ ИМ ИЗЛЕЗЕ ПРЕЗ НОСА.12:40 02.07.2019
61 София я издържаме само!
До коментар #46 от "Гларус":
Виж й бюджета, от нашите данъци и такса смет! Но вие, по морето, се променихте! Към 1962 година бяхте добри хора, към летуващите, като отдавахте стаи , на предприятия ! След това започнахте да стрижете, на свободно! Данък доход не плащахте и не плащате! Натрупахте пари и построихте палати! Три-четири месеца работа, после на борсата, зимата, от нашите пари и в сивият сектор, по строежите! Сега ни чакайте, да ни стрижете....Коментиран от #66
12:45 02.07.2019
62 Гларус
До коментар #58 от "ВВВ":
ха ха ха - А бе ти телевизия не гледаш ли? - През седмица дават я някое добиче на софийските булеварди, а някой с каруца. - Винаги сте били селяни и винаги сте били паразити! - Нищо непроизвеждате пък повече от век наливаме парите си в тъпият ти град. - Не знам на какво отгоре имате претенции след като сте търтеи?Я кажи какво е имало в София при определянето и за столица? - Освен конака и тържището за говеда какво друго е имало?
Коментиран от #74
12:46 02.07.2019
63 гост
До коментар #2 от "яоэ":
Миналата година посетихме Созопол семейно, за 5 нощувки 1100лв с храна, която не беше добра, хотел, който имаше много проблеми и със скрити уловки, като това, че отказаха да ни дадат два ключа (за семейна стая), поискаха ни за паркинг в комплекса 18лв на ден, което аз отказах, не ни издадоха касов бон за разхода, на всичкото отгоре нашият контакт беше една рускиня, която смяташе, че всички трябва да знаят руски. Плажната ивица беше 2/3 заета с шезлонзи и чадъри с цена 24лв за комплект, при което тук там имаше заети, а на свободния плаж се пълнеше до 10ч и се редяхме като сардини.Тази година отидохме до остров на Халкидики, скъпа дестинация спрямо офертите, но на същата цена като в България, 5 за 560евро. Обаче посрещат те на паркинга, всичко ти е безплатно, извизват ти багажа с колички, всеки ден ти оправят стаята и ти сменят чаршафи и кърпи, храната прясна и вкусна, обслужването винаги усмихнати и дружелюбни, издават разписки и фактури, напътват те и всички ти говорят на английски, басейни, градини, всичко чисто и подредено, никой не ти прави забележка дали ще консумираш от бара или ще си отвориш бира от хладилната чанта, плажовете към хотела чисти и безплатни, шезлонзи и чадъри навсякъде, водата бистра и чиста, рибки и рачета щъкат навсякъде. И това е скъпата дестинация, която плаща на персонала си не 500лв, а 1500евро, която не предлага вчерашно кебапче, а прясна храна и всичко е по-скъпо, защото се доставя с ферибот. Как някой да се върне в мизерията
12:49 02.07.2019
64 В превод
12:50 02.07.2019
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 Гларус
До коментар #61 от "София я издържаме само!":
Вижда се че хабер нямаш! - Кои са тея ваши данъци и такса смет? І нека ти обясня нещо да задънчана система в БГ. Облагането е с приоритет на косвените данъци наложени от кърлежите в София за да може да бъдат издържани. Такса смет, данък сгради, автомобил са местни данъци! - Те влизат в местният бюджет бе кестен! - Те не влизат в централният бюджет! - Що се хващаш с теми, от които не разбираш? Ако парите в София които наливаме всички се налеят в Каспичан след 2 години ще е града с най- високите заплати и най- висок стандарт. Вие там трябва да разберете, че сте на наша издръжка. Не можете да се самоиздържате, но пък за сметка на това сте останали с усещането, че крепите държават от към пари. - Голяма грешка! - Понеже не ми се повтаря отново виж върни се назад, там на един дадох кратка справка какви са годишно налетите пари в типият ти град и колко произвеждате според НСИ. - Картината е страшна! Ефективност нулева! - Ако не са останалите големи градове Вие там просто няма да съществувате.Коментиран от #68, #77, #203
12:52 02.07.2019
67 Социумът
До коментар #59 от "Гларус":
Не бе ти явно си компкексиран от произхода ти.А тия за чадърчетата и шезлонгите и те ли са във ваучера?А другите за ранно настаняване,късно напускане?А случайно дали букинг не ти прави резервацията с частично капаро?Селянина с колелото си точно ти.Коментиран от #76
12:53 02.07.2019
68 Социумът
До коментар #66 от "Гларус":
Ти си много компкексирано момче.Държавите имат столица,ако не си забелязал.Така фунционират!Не се прави на разбирач.12:55 02.07.2019
69 Реализъм
12:56 02.07.2019
70 Социумът
13:00 02.07.2019
71 Рентиера
До коментар #45 от "Гост":
Преди, по време на "соца" ми ставаше постоянно, сега вече не. Да ви пикам на демокрацията. Като ви харесва на село, възниква въпроса: Що се връщате от там бе говеда!! Що идвате да се къпете в морето бе прасета, там където ние плуваме?13:04 02.07.2019
72 Социумът
13:07 02.07.2019
73 Социумът
13:08 02.07.2019
74 ВВВ
До коментар #62 от "Гларус":
Явно няма да ми отговориш на въпроса, не съм и очаквал , че ще можеш. Здраве да е. Приятно лято , тази година май ще си починете добре. На есен с песен на някой строеж в София и така до другото лято , нали? Само като идваш насам , моля остави си манталитета преди табелата СОФИЯ , че такива като теб ми идвате в повече.Коментиран от #78
13:09 02.07.2019
75 Иначе цензурирате за неправилно дишане
13:16 02.07.2019
76 Гларус
До коментар #67 от "Социумът":
А бе кестен като не си работил в туризма хабер нямаш що се обаждаш не мога да разбера? Част от чадърите и шезлониет влизат в някои пакети. И пак да повторя кой даде концесиите на плажовете? -Кои са големите концесионери на плажове? - Слънчака дето много ми дрънкаш е добър пример!Концесиите за плажовете:
Маджо -Плажа в Слънчев Бряг. Росенец Север - Доган,чрез Снежана Карова,
"Несебър-юг" - компанията "Ауто фактор", която според изказвания в последните месеци на Валери Симеонов е свързана с групировката ВИС
"Ирида-71", концесионер на южния плаж в Слънчев бряг, популярен още като "Какао бийч", както и ивици в Поморие и Созопол. До 2012 г. в "Ирида-71" мажоритарен дял е имал Радостин Бързанов, известен като Радо Слънцето. Той е бивш бодигард на братята Васил и Георги Илиеви.
Тези хора от къде взеха плажовете, кой им ги даде бе кестен?
Кой контролира финансовото министерство, кой е отговаря за събираемостта в хазната? - Шопия нали! - Някой вмирисан кестен нареден на държавна служба? К`во се правиш на отворен? - Аз израснах по морето не ми обяснявай неща, които виждам повече от 40 години. Ще си останете прости селяни щото нямате грам мозък в главата. Причината за всичко което се случва идва е от простите софийски чутури наредени на държавна работа, които в тъпият ти град са 1/3 от населението.
Коментиран от #79, #84, #86
13:18 02.07.2019
77 От какви приходи
До коментар #66 от "Гларус":
Се формира бюджета, на София и не само ,основно! От собствени!Коментиран от #81
13:23 02.07.2019
78 Гларус
До коментар #74 от "ВВВ":
Отговорих ти бе кестен! - Кое не схвана? Трябва да разбереш, че ние нямаме нужда от паразити. София не е нужна на черноморските ни градове! - Ние произвеждаме достатъчно за да се самоиздържаме дори и като самостоятелни единици. Вие обаче там не можете! - Зависите изцяло от парите произведени от нас. Трябва да разбереш, че нито Пловдив, нито Стара Загора, нито Бургас , нито Варна имат нужда от паразитният ти град. Той само вреди на изброените. И това е факт! Така като е факт, че повече от век наливаме пари в тъпият ти град и ти си представител на тази паразит.Коментиран от #80, #88
13:23 02.07.2019
79 Какво значи “ хабер” ?
До коментар #76 от "Гларус":
Не използвай непознати думи, не по предназначение!13:25 02.07.2019
80 ВВВ
До коментар #78 от "Гларус":
Гений, друго нямам какво да ти кажа. Все пак не ми отговори, защо заливате София със селяния и простащина. Жалко , но комплексите са неизкореними. Остани си със здраве жълъд.Коментиран от #85
13:27 02.07.2019
81 Гларус
До коментар #77 от "От какви приходи":
Я дай - дай по -нататък, че много обичам такива като теб! Обясни ми подробно какви пари и от къде влизат в бюджета на София. Буташ се между шамарите като онзи тъпанар от Банкя, дето хабер няма. Хайде обясни ми с каква сума колко се финансира бюджета на София и как влиза тя в местния или пък централният бюджет. Колко е финансирането, какво се излива през министерствата в града на кърлежите. С удоволствие в тази дискусия за бюджета и финансите на страната ще те направя за смях.13:28 02.07.2019
82 dsсса
До коментар #2 от "яоэ":
Не е лъжа! Ако си купуваш храна от магазините, разликата спрямо България не е голяма. Ако си купиш пица, ще ти е по-евтина отколкото в български курорт. Въобще в България цените на всички стоки в магазините в курортите са поне два пъти по-високи от онези в големите градове. В Гърция са приблизително равни. А, кило кашкавал (ама истински) на Лефкада беше по 12 евро. Колко е България?13:30 02.07.2019
83 BDSM
13:32 02.07.2019
84 Социумът
До коментар #76 от "Гларус":
Проблема е,че не си добре.Работил съм,селчо,и съм правил по 5хил лева оборот на ден без касови бележки .Но ти си ограничен социопат и не разбираш.Коментиран от #87
13:34 02.07.2019
85 Гларус
До коментар #80 от "ВВВ":
Ти явно наистина си глупав! - Като наливаш парите само в един град без да мислиш за останалите какво трябвадаправят хората бе кестен? - Ето ти пример селянина от Банкя затвори завода за бронирана техника в Червен Бряг? - Какво трябва да правят хората там? Като не финансира болниците в Северозападна България какво да правият хората там? - Аз познавам няколко здравни работници, които по принуда защото не са вземали заплати с месеци се преместиха в софия. - щото за софийският кърлеж зяплати винаги има! - Какво според теб се случи с държавното пристанище Лом? Най- голямото речно пристанище по-дунава? Като затвориш Русенска корабостроителница какво се случва с хората там? Като обявиш че руснаците са врагове какво се слечва с Флотски Арсенал, които ремонтираха само реуски кораби от 50 години? - Къде трябва да отидат тези хора бе кестен? Като приватизираш БМФ с почти 100 кораба и оставиш Домусчиев да ги разпродаде за да плати покупката и останат приблизително 30 кораба, какво се случва с уволненият персонал? Като преместиш морска администрация в София за да може някой тъп кестен да има работа какво се случва с персонала по места? Като прехвърлиш товарите от черноморските пристанища в Солун ,какво се случва бе кестен? 0 Къде да отидат хората? - Отиват там където грездия, който управлява държават харчи парите! Кое не схващаш? Примери мога да ти дам десетки!Коментиран от #95
13:35 02.07.2019
86 Социумът
До коментар #76 от "Гларус":
И тези,които им цитираш имената.Провери от къде са,преди да ги цитираш.Айде пий си хапчетата по-често.Няма лошо,че си от село,не се комплексирай.Коментиран от #90
13:36 02.07.2019
87 Гларус
До коментар #84 от "Социумът":
Нищо не си работил! - Ти си кърлеж като повечето шопи.Коментиран от #91, #93
13:37 02.07.2019
88 Защо все “ кестен”,
До коментар #78 от "Гларус":
Ти е в устата! Добре, че Цар Фердинанд е решил да прави морски туризъм! Коя година е създаден Китен, примерно и какво село бе до демокрацията, а Мичурин? Тошо ви позволи да крадете, за да ви строже, но отидоха много нови крадци, при вас и резултатът е сегашният!Коментиран от #94
13:38 02.07.2019
89 Баба Ванга
13:38 02.07.2019
90 Гларус
До коментар #86 от "Социумът":
От къде им дадоха концесиите бе кестен? - От Бургас, Варна, Несебър, Албена? - Къде е министерството на туризма и какви каиши работят там? - От черноморието? - Кой селянин управлява страната и им ги даде концесиите? К`во се правиш на застрелян? Всичко идва от тъпите ви кратуни там.Коментиран от #92
13:40 02.07.2019
91 Социумът
До коментар #87 от "Гларус":
Хаха е ок.Ако не съм работил,откъде знам,колко сте смотани по морето.Да ти кажа ли колко струва сейфа на ден?5лева на ден е сейфа и като имаш 300 стаи го сметни,колко се лапка от сейфчета.А легендата,че чадър и шезлонг на плажа са ти в пакета я пей на друг.Казах ти,че съм спал в повече от 50 хотела.Да ти изредя ли?Оазис,Съни дей,Роял Бийч,Роял сун,Съни дей 2,Съни дей6,Каскадас,Шато Валон...Стигат ли ти или още искаш?Коментиран от #119
13:41 02.07.2019
92 Социумът
До коментар #90 от "Гларус":
Не всичко идва от селяните по морето,дето нямате елементарна култура.Селянина си остава селянин.Коментиран от #96
13:44 02.07.2019
93 Зимата какво работиш?
До коментар #87 от "Гларус":
А истинските жигула, гларусите, бяха от вътрешността, не месни!13:44 02.07.2019
94 Гларус
До коментар #88 от "Защо все “ кестен”,":
Единственото което доказа е че тук повече от век Ви храним с туризма. А Шопия какво е дала? Я обясни каква икономика има шопия и кой отрасъл движи, структуроопределящ за страната? Дай да видим, освен кърлежи какво има там? - Колко пари се наливат и колко пари се изкарват? Ако се налеят тези пари в друго населено място какъв ще е успеха и защо трябва да продължаваме да наливаме в тъпият ти град при условие, че той само дърпа, а не влага нищо! Що трябва да храним министерството на туризма като ефект от тези кърлежи в това министерство никаква? Обясни ми, колко са разходите за ей тая гняс, софийска в това министерство? Колко милиона ни струва на година да хрантутим тея софийски паразити в това министерство? Питам?Коментиран от #98
13:46 02.07.2019
95 ВВВ
До коментар #85 от "Гларус":
Май голямата ти болка е, че семейния хотел или капанчето ще са празни това лято. Съжалявам , но Вие сами си го направихте така, просто не я умеем тази работа с хотелиерството и ресторантьорството. И да си извадиш кестена от устата , че може да се прехапеш от яд. Пак да повторя, аз също харесвам черноморието ни , но не и индивидите като теб , които искате с трици маймуни. Еми няма как да стане. Набий си го в празния кестен!Коментиран от #100
13:50 02.07.2019
96 Гларус
До коментар #92 от "Социумът":
Не знам! Каруците и долитъка са по вашите булеварди не по нашите! Говедата са местната забележителност и характерен белег на софия повече от век! - Тук такова нещо няма! Никой друг в страната не смята, че териториалният признак води до ментално предимство само тъпите софиянци започват сразговора аз съм от София.- Ще кажеш че има някакво значение! Няма по- малоумна част от населението, която да говори много ада не казва нищо! - Шото , по принцип, си си е гот да се прая на готин кестен... - Тук каруци драги няма! Има при Вас, останали от тържището за говеда от преди 130 години. И начело на страната пак стои прост шоп. Тъп като гъз, нагъл и неграмотен! Такива сте всички там. Нагли, прости и неспособни да си вадят хляба сами. Смятат, че всички са им длъжни и е съвсем естествено да си даваме парите там щото те били столица... - Я вървете на ХХХХКоментиран от #99
13:52 02.07.2019
97 Петър Волгин
13:52 02.07.2019
98 Социумът
До коментар #94 от "Гларус":
Разликата между мен и теб ,че аз съм работил за удоволствие ,за да си фелам по морето цял сезон,а ти си пощурел за пари,както и масата селтаци по морето.Айде чаоКоментиран от #101
13:52 02.07.2019
99 Социумът
До коментар #96 от "Гларус":
Никъде не съм писал,че съм от София.Ти ако я беше посетил,щеше да знаеш,че е пълна със селтаци и шопи вече няма.13:54 02.07.2019
100 Гларус
До коментар #95 от "ВВВ":
Има нещо което не схващаш и то , че в крайна сметка София зависи от приходите на останалите градове. Когато ние спрем да плащаме,няма данъци! - Като няма данъци- Няма приходи! Кот няма приходи- няма заплати за кърлежите в София! Ще си търсите данъците и приходите от гърците! - Капиши? Ще дойде време ,когато не само няма да имате пари защото ние не внасяме. - Ще дойде време, в което ще има посещение със сурвакниците от вътрешността на страната и ще се чудите защо аджаба се случва това. - Никога не сте можели дамислите в перспектива и за това страната е но това положение! Стълбището драги се чисти от върха надолу! - Проблемът не сме ние а вие! Ей там всичката тая паплач, която зависи от приходите в страната, понеже не произвежда нищо! Ако все пак произвежда нещо то е недостатъчно да издържа всичкато тая паплач от администрацията, която взема решения.Коментиран от #104, #131
13:57 02.07.2019
101 Гларус
До коментар #98 от "Социумът":
Разликата между мен и теб е труд в частният сектор и 1 вагон книги. А ти дрънкаш колкото да не заспиш. Аз море си имам ти си селянина. Ходиш да копаш цяла година и продаваш зарзават за да събереш пари да дойдеш тук и да се правиш на важен. В това е разликата! Ще си останете прости от вътрешността на страната и ще е така винаги.Коментиран от #116
14:00 02.07.2019
102 ВИЗИЯ БГ
14:02 02.07.2019
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 ВВВ
До коментар #100 от "Гларус":
А вие понеже се сцепвате от производство, направо се пръскате по шевовете. Стига с тия глупости които пишеш. Прочети първо малко и тогава говори. Парите които се "наливат" в София , са само и единствено с цел да се открадне повече. Нали се сещаш , че едно е да правиш ремонт на "Графа" , др на площада в червен бряг. Много злоба има в теб човече. Все едно аз ти бъркам в джоба.Коментиран от #109
14:09 02.07.2019
105 Истината
До коментар #36 от "Ооо":
Ето малко инфо от курорт Елените. Става дума за юли месец миналата година. За вечеря правиха суши и пържолки пред теб. Ако пожелаеш може да си избереш точно коя пържола да ти изпекат. На плажа шезлонгите отговаряха точно на броя на стаите и бяха безплатни (за гостите на хотела). Самия хотел беше много луксозен с големи стаи. Беше много тихо, а когато поискаш повече купон палиш колата и след 7-8 минути си в Слънчев бряг. Хотела се казва Royal Castle. Преди да нащракате минусите, се замислете защо се дразните от истината, а именно, че и в България има места, на които да се изкара много, ама много добре.14:14 02.07.2019
106 Лошо лошо лошо
14:15 02.07.2019
107 Истината
14:16 02.07.2019
108 Гражданин на света
14:18 02.07.2019
109 Гларус
До коментар #104 от "ВВВ":
Може да не се сцепваме, а вие и това нямате! - За сметка на това се изливат милиарди в тъпата София. - А защо? - Другите градове нямат право на ресурс? Що не съкратиха наколко хиляди паразита по министерствата и да налеят парите в Силистра например? - К`во да правят хората в Силистра? Трябва да разбереш, че проблемът сте вие, просто защото освен че е пълно с паразити и се вземат решения в ущърб на останалите региони. Какво ми говориш за злоба след като не мислите освен за собстевият си гъз? Колко милиарда се излаха в София за последните 10 години от правителството и колко например в Тутракан където имаше завод за плавателни съдове? - Нима няма нужда от подмяна на товарните кранове по пристанищата в Бургас, че се изсипаха около 2,5 милиарда лева в ебаното Софийско метро през министерството на транспорта? Просто не мислите! - Всеки един бизнес, който носи приходи трябва да се поддържа! Не може да оставиш крановете във Варна да са на 60 години и са не ефективни, а да наливаш пари в тъпата магистрала към пристанището в Солун! - От къде ще ти дойдет данъците? - От Солун? А хилядите фирми които обслйжваха морският бранш какво да правят след подобно тъпо, софийско решение? Злоба! - Има я да! Ебахте мамата на всичко навътре в страната просто щото в тая тъпа столица мислят само за собстевният си задник! Ебахте мамата на цялата страна и това няма начин да не се върне като последствие. После се чудиш що била така? - Ми щото не мислите бе! - Не мислите! Освен че израс14:20 02.07.2019
110 Хотелиера
14:26 02.07.2019
111 Иван
До коментар #9 от "Гост":
В природа не се изпират капиталите на руските олигарси...така че бетон и само бетон..те толкова знаят толкова умеят и това правят..никой няма и законовото основание да ги спре, защото така са направени архитектурните планове на всички градове в БГ и не само по морето е презастрояването, а навсякъде където от леенето на бетон и дори с лошо качество нещо изградено има келепир за бай ганю къде с крадени пари къде с такива за изпиране...14:39 02.07.2019
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 jambazina
До коментар #29 от "света е пари и толкоз":
Прав си донякъде за манталитета, но нали затова е държавата - да регулира.14:50 02.07.2019
114 Все още жив
15:00 02.07.2019
115 Социумът
15:01 02.07.2019
116 Социумът
До коментар #101 от "Гларус":
Ти как го прозря,да не си Ванга.Селския ти мозък така разбира нещата.ТрагедияКоментиран от #123
15:02 02.07.2019
117 Социумът
15:03 02.07.2019
118 Социумът
15:14 02.07.2019
119 Чайка
До коментар #91 от "Социумът":
Абе отворко, всичко това, което си изброил са комплекси от "затворен тип", а не хотели. В тях шезлонгите и чадърите са безплатни и нямат нищо общо с плажа на морето.Голем специалист си, нема що!
Коментиран от #122
15:14 02.07.2019
120 Социумът
15:17 02.07.2019
121 Гръ
15:19 02.07.2019
122 Социумът
До коментар #119 от "Чайка":
Така ли?Ходи да пасеш овцете.А д знаеш,че има хотели с плажна ивица.Империал ресорт,Оазис Вип,що не пасеш трева, а?Вие селяните като бурените,колкото повече ви режат,толкова повече растат.Знам повече хотели от гънките на мозъка ти.Коментиран от #128
15:22 02.07.2019
123 Гларус
До коментар #116 от "Социумът":
Не е необходимо да си ясновидец, че да стане ясно какъв ти е произхода. Фактите драги са си факти! От началото на 19 век черноморието дава тласък на икономиката на страната. Свежите пари идват тук, а не от където си. От тук се движи икономиката на страна и по времето на СОЦ-а. Ако не е туризма, ще е корабостроенето, ако не е корабостроенето ще е тежката химия от Бургас през Нефтохима или пък Девня . Ако не е химията ще е зърното от Добруджа. Така, че не разбирам за какво драпаш. Нямаш никакви аргументи в противовес на горното. Има няма 100 години черноморието носи парите в не малката си част на страната, колкото и да не ти се иска.Коментиран от #124, #230
15:25 02.07.2019
124 Социумът
До коментар #123 от "Гларус":
Виж теб явно те тресе комплекс от произхода ти.Дай да гледаме сега какво ,а?Ти в час по история ли влезна?Изгонихте хората с тъпия ви манталитет и разчитате заблудени молдовци и други бедняци.Кви 100г ,кви 5лева.Коментиран от #127
15:30 02.07.2019
125 Социумът
Коментиран от #214
15:34 02.07.2019
126 марадона
Коментиран от #228
15:40 02.07.2019
127 Гларус
До коментар #124 от "Социумът":
Аз комплекси нямам. Но понеже ти реши да обясняваш кой бил селянин, аз ти дадох няколко факта пък ти к`во си мислиш ми е през чепа. Не си мисли, че като ти си шушлек и другите задължително са такива. Говориш за манталитет пък си краставица от вътрешността на страната и се изживяваш като гений сред простолюдието. Само,че има факти, които не подлежат на оспорване. Тръгнал си да обясняваш за туризъм, на човек израснал по комплексите. - Смешно е, но само ти май не го разбираш. Приличаш по манталитет на онзи тъпанар от Банкя. - Дрънкаш без да си наясно! - Тук ни е писнало от лауреати по всичко, особено пък от вътрешността на страната. Гледай си зарзавата и не се бъркай в теми, които не познаваш.Коментиран от #130
15:43 02.07.2019
128 Чайка
До коментар #122 от "Социумът":
Да, бе. Особено Съни дей 6, който се намира на 2 километра от Слънчев бряг. Тези хотели, които цитираш са 2, а не 50.Не знам колко гънки има мозъка ми, но твоя със сигурност има 2 - една на условните рефлекси и друга - от катастрофа.
Коментиран от #132
15:47 02.07.2019
129 Sunny beach
15:49 02.07.2019
130 Социумът
До коментар #127 от "Гларус":
Да си селтак е състояние на духа,а ти очевидно си.Коментиран от #135
15:50 02.07.2019
131 Бай Благой
До коментар #100 от "Гларус":
Гларус, Гларус....Като ти чета коментарите и на право ми става тъжно.Я кажи да ли правилно съм разбрал??
Да си оставям парите на слънчака(условно) за да може големите тузари собственици да укриват приходи (от мен), да мачкат работниците си с 500-600лева заплати(ако ги дадат), и после тия капитали пак да напускат страната чрез Бентлита, скъпи яхти и вили в алпите, купуване на политици,кметове и всякаква сган?
Това ли предлагаш не разбрах?
Тия тупани така или иначе си перат парите през тия хотели...защо да стъпвам там - ни обслужването обслужване, нито хотелите са хотели....сърбал съм попарата веднъж на Елените и съм мерси вече...2-ри път няма да търпя простотията.
Родните "гларуси" изгониха и малкото нормални български(и не само) туристи по лайноморието ни...а като стана въпрос за ла*на....не желая да се къпя във фекалии и да гледам морето от прозореца на тоалетната!!
Приятно изкарване на лятото на всички където и да сте!!
Arrivederci.... Ciao!!
Коментиран от #137
15:53 02.07.2019
132 Социумът
До коментар #128 от "Чайка":
В затворените комплекси проблемите са други.Абе вие не разбирате ,че сте зле.Че персонала ви са неквалифицирани хора,че продавате фалшив алкохол,че е пълно с гнусни сергии.Разбирам,че ви е гадно,но толкова можете.А че настанявате персонала по 4 човека в стая 2 на 2 и без климатик при нечовешки условия, това е друг въпрос.Колко още?Затова ви работят хора,които не могат да си напишат имената.15:55 02.07.2019
133 Социумът
15:56 02.07.2019
134 Хотелиера
16:00 02.07.2019
135 Гларус
До коментар #130 от "Социумът":
Изразът е по- скоро " слепотата е често състояние на духа" но това е друга тема. Да перифразираш не ти се отдава. - Изложи се сериозна, като предходните ти коментариКоментиран от #136
16:06 02.07.2019
136 Социумът
До коментар #135 от "Гларус":
От теб оценки трудно мога да приема за адекватни.То се вижда състоянието на черноморието.Личните нападки при липсата на аргументи.Не бях работил,не съм знаел...Знам ситуацията в повече хотели ти казах от гънките по мозъка ти.Кажи за Роял Барчело как се пълни с вода,как смърди на мухъл и удоволствието е 100евро на вечер.Кажи ,опровергай.Коментиран от #138
16:13 02.07.2019
137 Гларус
До коментар #131 от "Бай Благой":
Не знам да ли си заслужава да ти отговарям въобще! - Кой контролира приходите в хазната? Има ли отговорни институции в тази посока? - Ако някой укрива данъци, кой е виновен за това? Как според теб, черноморието трябва да върне старият висок продукт? Като наливаме пари в чуждите икономики? - И теб да те питам като не бачкат тези по морето от къде ще дойдат данъците бе? - ОТ софийските чиновници? - Кое е по- добре да финансираш собствената икономика или чуждата? Ми търси си после данъците и развитието от съседите! Ако държавната политика е в ущърб на бизнесът ти ти какво би направил бе? Как според теб трябва да се компенсират постоянно растящите разходи и политиката на гонене на туристи? Какво е икономиката на страната? - Функционира повече от вътрешно потребление или от износ? Кой е виновен за състоянието на плажовете и водата? - Кой решава тези проблеми и кой взема заплата за това? Турция дотира туризма през правителството повече от 20 години. Каква е националната политика за този сектор в БГ? - Питам те защо вземат заплати? Защо трябва да се дотират дейности които не носят пари, а не тези които носят приходи? По- важно беше да се изхарчат например 3 млрд за саниране, а не дейност която носи приходи? - Не мислиш определено! Излиза така, че трябва да плащам данъци и да храня чиновници, а те и роднините им да ходят с моите пари от данъци да финансират гръцката икономика? - Басти простата мисъл дето я имаш!16:16 02.07.2019
138 Гларус
До коментар #136 от "Социумът":
Ти си тотално безпредметен! Ходил два пъти на море и мисли, че са му ясни нещата. Копай с мотиката и не ми се преви на разбирко. - Кажи к`во работиш бе кърлеж? - На ли си капацитет? - А`ре пей!Коментиран от #141
16:19 02.07.2019
139 Булгар
16:23 02.07.2019
140 Социумът
16:23 02.07.2019
141 Социумът
До коментар #138 от "Гларус":
Хаха ма на въпрос взимам по 200евро бе батка селска.Не два пъти съм ходил,а толкова съм ходил,че ти е бедна фантазията.Коментиран от #144
16:25 02.07.2019
142 123
16:28 02.07.2019
143 Булгар
16:29 02.07.2019
144 Гларус
До коментар #141 от "Социумът":
А`ре бе цървул чакам те да ми обясниш к`в специалист си. Нита обясни за образование, стаж. А`ре пей! Не ми дрънкай простотии, цял ден те чакам! - 200 евро вземат проститутките тука. Ти фуста ли си или някой софийски амбреаж дето го ръготят софийските чиновници?Коментиран от #146, #147
16:33 02.07.2019
145 Ass453
Moge i da mu povjrvam
16:34 02.07.2019
146 Социумът
До коментар #144 от "Гларус":
А ти кой си?Въпроси ще задаваш на жена ти у вас.Запей ти в кой хотел си и каква диплома имаш.Виждам,че ти се пееКоментиран от #149
16:42 02.07.2019
147 Социумът
До коментар #144 от "Гларус":
Селчо с манталитет на село.Е затова говорим...от такива хората са разочаровани.16:44 02.07.2019
148 Кольо купона
16:55 02.07.2019
149 Гларус
До коментар #146 от "Социумът":
А`ре бе каиш чакам те! - Цял ден те чакам да обясниш какъв си какъв опит имаш? - Ето аз ти обясних! Израснах по комплексите бачкал съм там години наред още преди 89 година като ученик. Зад гърба си имам към 20 години стаж. Теб цял ден те чакам да ми обясниш, к`в си кадърен и колко много ги разбираш. Сто пъти те питам! - А`ре пей!Коментиран от #151, #153
16:57 02.07.2019
150 Cobra
17:09 02.07.2019
151 Социумът
До коментар #149 от "Гларус":
Израстнал си на село.Казах спал съм в повече хотели от гънките на мозъка ти.Австронавт съм в свободното ми време и работя за USAF-FAIКоментиран от #152
17:12 02.07.2019
152 Гларус
До коментар #151 от "Социумът":
Ясно - Цървул си! Ти и животът си ще проспиш...Коментиран от #154
17:17 02.07.2019
153 Социумът
До коментар #149 от "Гларус":
Аз по-горе написах,че простотията по морето е престиж,но ти от злоба недоскив.Ти го доказа.Комустическия ти разсъдък е остарял ,пенсия батка.Не на селската агресия,пенсиика.17:17 02.07.2019
154 Социумът
До коментар #152 от "Гларус":
Като кълнеш,по-леко ли ти става?Пенсиика батка,помисли за пенсиика17:18 02.07.2019
155 tyres
До коментар #28 от "яоэ":
Ние не искаме да ни е евтино, искаме да ни е хубаво.17:31 02.07.2019
156 742
До коментар #7 от "ОНЗИ":
Големи яЙца.17:33 02.07.2019
157 Този коментар е премахнат от модератор.
158 Този коментар е премахнат от модератор.
159 579
До коментар #46 от "Гларус":
Няма смисъл да даваш пояснения.На всички е ясно,защо е такова положението.Става въпрос за АЛЧНИ НЕКАДЪРНИЦИ.17:47 02.07.2019
160 Този коментар е премахнат от модератор.
161 Възмутен
18:06 02.07.2019
162 бай Даньо
Коментиран от #165
18:18 02.07.2019
163 Почиващ
Коментиран от #167
18:20 02.07.2019
164 Този коментар е премахнат от модератор.
165 Този коментар е премахнат от модератор.
166 Този коментар е премахнат от модератор.
167 Този коментар е премахнат от модератор.
168 Шмекер
До коментар #3 от "584":
Ко ко кАза?😁18:33 02.07.2019
169 Този коментар е премахнат от модератор.
170 МлнДхнв
18:47 02.07.2019
171 Този коментар е премахнат от модератор.
172 321
До коментар #2 от "яоэ":
Напълно си прав. Като гледам минусите и плюсовете става ясно, че от гласувалите за теб 187 не са стъпвали в Гърция, а другите 86 знаят, че си прав, защото са ходили там. Ако сравняваме мини студио в Гърция за 70 евро в сезона с прилична хотелска стая със закуска в хотел 5* в България, да тогава може да кажем, че в Гърция е по-евтино. Но, факт е че в Гърция се ходеше основно заради спокойствието и пасторалната селска действителност. Сега от тези пълчища българи ще трябва да се търси друга държава за море.Коментиран от #173
18:56 02.07.2019
173 Този коментар е премахнат от модератор.
174 Този коментар е премахнат от модератор.
175 Този коментар е премахнат от модератор.
176 някой
19:06 02.07.2019
177 Този коментар е премахнат от модератор.
178 Този коментар е премахнат от модератор.
179 Този коментар е премахнат от модератор.
180 Този коментар е премахнат от модератор.
181 Този коментар е премахнат от модератор.
182 Този коментар е премахнат от модератор.
183 hienata
Коментиран от #197
19:46 02.07.2019
184 ИМПЕРИАЛИСТ
19:53 02.07.2019
185 Това тук е ЛУКС
20:08 02.07.2019
186 Социумът
20:22 02.07.2019
187 Алекс
До коментар #16 от "1111111111111":
Само че като е за два шезлонга и чадър, защо тогава в касовия бон пише шезлонг. А най-отдолу - 1 артикул? Водещите на „Здравей, България,” доста наивно повярваха на обяснението на собственика. Уж пък само четири такива вип места имало... Ха-ха. Какво очакваш? Да си признае, че това е цената за един шезлонг? Ами защо на касовия бон не пише 2 шезлонга и чадър. Защо отдолу е изписано: 1 артикул?20:25 02.07.2019
188 въпрос
Коментиран от #190
20:30 02.07.2019
189 Путкин
20:33 02.07.2019
190 въпрос2
До коментар #188 от "въпрос":
цената за комплект от чадър с два шезлонга на "Смокиня" е 15лв.20:34 02.07.2019
191 въпрос3
20:41 02.07.2019
192 Julio
20:43 02.07.2019
193 Социумът
Слънчев бряг е първият български курорт, удостоен с екоприза „Син флаг“, издигнат с ритуал на плажа пред хотел ”Европа“ на 4 юли 1995 г.
Каде беаме,кАде отидеаме!?
20:46 02.07.2019
194 897
21:32 02.07.2019
195 Антон
21:34 02.07.2019
196 Кольо
21:49 02.07.2019
197 бай Даньо
До коментар #183 от "hienata":
Говориш глупости за събаряне на хотели в Испания . Не е имало такова нещо , това е мит за българските бетоноборци, които си предствят света по тоя опростен двуполюсен модел ( те друг начин на мислене нямат) или строят или събарят или ядат или серат ( на тая тема само серат ) . Гледал съм испански филм по темата всичкото "събаряне" е един хотел някъде си бил съборен защото бил незаконен, това е. В Испания е имало екплозивен бум на туризма през 70-те но после не последва спад в туризма или поне не спад заради "бетонирането" а времени циклични спадове заедно с икономическия цикъл. Испания става гигантаска туристичска индустрия ( втора след Франция в света мисля) която и днес храни маса народ, което няма как да стане както си го представят наши лайноморски бетоноборци със старите бунгала от мукава . Ако някой има носталгия да иде да ги види още ги има на къмпинг Смокиня ... Днес очевидно Испания се усеща богата държава, общо взето верно е, и иска друг туризъм по улегнал по подреден и забраняват шума и пиянските изпълнения , НО го правят върху материалната база от 70-те. Отново никой нищо не е разрушавал в Испания. НО пък тоя завой на Испания оставя една голяма ниша и нашите бързо я окупират с кампания "Come to Synny Beach the better Palma de Majorca!" Когато и е времето на България и тя ще го вземе тоя завой към спокоен пенсионерски туризъм , но рушене на хотели нама да има. Ще минат в друга категория ако толкова са нехаресвани , но няма защо да се руши.Коментиран от #199, #201, #217
21:57 02.07.2019
198 бай Даньо
Коментиран от #200
21:57 02.07.2019
199 Социумът
До коментар #197 от "бай Даньо":
Сами ще се разпаднат.Както потъва Барчело,както се разпада Съни Бийч Плаза,както се разпада Андалусия.Синганския персонал напада туристките,етажите се пълнт с вода,тече от покрива и се лее по стените и .н.Прочети коментарите в интернет,ако не вярваш.Ще бъдат изринати22:04 02.07.2019
200 Социумът
До коментар #198 от "бай Даньо":
Драмата предстои.22:06 02.07.2019
201 Социумът
До коментар #197 от "бай Даньо":
Oт идвaнeтo нa влacт нa coциaлиcтитe пpeз 2004 г., 1,300 ĸpaйбpeжни cтpoeжa ca били paзpyшeни.22:23 02.07.2019
202 ДО ГЛАРУС
До коментар #19 от "волен сидеров":
Абе грарус, махнете се от София и взаимно няма да имаме проблеми! Писна ни от закоравели селяци като теб!22:28 02.07.2019
203 Лукул
До коментар #66 от "Гларус":
Такъв комплексар рядко се ражда.....София ти виновна,издържал си я - аферим!?Знаеш ли колко пари влизат от данъци годишно изобщо!?Тук се коментира защо не ходим по нашето море,защо ни изгониха оттам...Ако нямаш какво да кажеш избивай си комплексите на друго място
Коментиран от #229
23:24 02.07.2019
204 Черно море, много е добре...
Коментиран от #205, #210, #222
00:01 03.07.2019
205 Реалист
До коментар #204 от "Черно море, много е добре...":
Днес плувах на по-чистото и по- топло бяло море с ефес в ръка:))Коментиран от #211, #213
00:05 03.07.2019
206 Гледач
00:18 03.07.2019
207 Shadow Fiend
00:49 03.07.2019
208 Shadow Fiend is Back
00:50 03.07.2019
209 Shadow Fiend is Back
00:55 03.07.2019
210 Shadow Fiend is Back
До коментар #204 от "Черно море, много е добре...":
Плувай си колкото си искаш, и пълни гушите на мутрите, аз казах преди да ме баннат, че крака ми няма да стъпи повече там и обясних като нормален човек защо, но явно статията е поръчкова за някои и решиха да ме трият, че някой може да прочете и по лошото за тях да вникне в нещата и да му светне лампичката...А това са малкото заблудени ресурси които идат при тях ама и те ще спрат един ден...
01:00 03.07.2019
211 Черно море, много е добре...
До коментар #205 от "Реалист":
Пия ирландско уиски,наздравеКоментиран от #212
01:35 03.07.2019
212 Shadow Fiend is Back
До коментар #211 от "Черно море, много е добре...":
Сигурен ли си, че не е блек рам? ХахахахахахахахахахахахахахахахАз пък шмъркам амфети и си мисля, че е кока...
01:57 03.07.2019
213 Shadow Fiend is Back
До коментар #205 от "Реалист":
Няма нищо в неделята заминаваме на наистина чисто море в керамоти...01:59 03.07.2019
214 500
До коментар #125 от "Социумът":
Много лошо хора сме.01:59 03.07.2019
215 Този коментар е премахнат от модератор.
216 Този коментар е премахнат от модератор.
217 hienata
До коментар #197 от "бай Даньо":
Може и да си прав, но за Майорка. Там просто е строено с акъл и е страхотно място. Това което писах се отнася за Коста дел сол (или беше Коста брава) и го гледах по Дискавъри. Проблема е че го е имало, а ние не си взимаме урок.06:39 03.07.2019
218 весела
07:08 03.07.2019
219 Кумчо Вълчо
07:23 03.07.2019
220 Росен
07:38 03.07.2019
221 мухаха
07:39 03.07.2019
222 Социумът
До коментар #204 от "Черно море, много е добре...":
Поплувай през август-септември там около бедрума,гарантиран по-добър цвят и аромат.А ако ти е слаб аромата разходи се до Ахелой-Равда.Коментиран от #223
08:40 03.07.2019
223 Е и?
До коментар #222 от "Социумът":
Там плувах като бях малък,сега ходя на места където те нямаКоментиран от #226
08:53 03.07.2019
224 Румяна Костова
08:57 03.07.2019
225 Бела жига
09:35 03.07.2019
226 Социумът
До коментар #223 от "Е и?":
Е обясни на тези,които плащат,за да плуват в шоколада.Ти и сега си малък,а последно бях в Мексико за 2хил лева една седмица ,нямаше те.09:54 03.07.2019
227 Е и?
11:18 03.07.2019
228 Българин
До коментар #126 от "марадона":
Щото си уродлив плазмодий. Прочети хубаво, та дано зацепи сбърканият ти мозък как те манипулират и провокират злобата и комплексите ти.13:44 03.07.2019
229 Гларус
До коментар #203 от "Лукул":
О аз знам колко данъци влизат!- Съмнявам се обаче ти да си наясно...14:29 03.07.2019
230 Tttrrr
До коментар #123 от "Гларус":
Човеко, мисля точно като теб. Изразяваш се ясно и считам , че си прав. Поздравления.Живея в Русе.
Коментиран от #231, #233
18:02 03.07.2019
231 Изобщо не е прав “ Гларуса”
До коментар #230 от "Tttrrr":
Защото до 1944 година 37 процента, а след това 50, е обемът от общото промишлено производство на България, от София! Сега дори в повече проценти! 800 те най-големи данъкопладците са софийски фирми! Та кой внася, на третият месец, поне, косвеният данъкДДС, а корпоративният?! И през соца, чрез ДСО-тата, данъците постъпваха в София! Така, гларусът има много здраве и ти с вторият по големина град, след Пловдив , след Освобождението! Колко фирми, с регистрация, по ДДС има по морето? Колко в Русе и колко в София?Коментиран от #232, #234
21:30 03.07.2019
232 Гларус
До коментар #231 от "Изобщо не е прав “ Гларуса”":
Добре че се върнах вечерта да прегледам да ли няма някой като теб, че да му отговоря. - Сигурно си наясно, че Българската икономика се движи основно от вътрешно потребление. Износът заема съвсем малка част и вероятно лесно можеш да го провериш през справките на НСИ. - Аз вече съм ги гледал не един път. Та схемата при Вас е много проста. Държавата налива пари в един град и е близко да акъла, какво се случва с бизнеса там. Само тъпото метро е достатъчно всяка година да се отрази в образно казано приноса на Софийска община към общият оборот и данъци. Това разбира се е само един от многото. Само може да си отговориш след като всяка година се наливат през държавата в този проект 350 млн. е. през оперативна програма транспорт. Тези пари влизат в иконоиката на София нали! - какво се случва с потреблението на бетон, плочки, метал, машини, работни заплати, потребление на ел . енергия и т.н. и т.н. В страната такъв бюджет нямат нито един от големите градове. Средно бюджетите наголемите градове са от 250млн до към 300 млн. средно годишно и то лева! Субсидията към местният бюджет на София от държавата е средно годишно още около 600 до 900 млн. в различните периоди от време. В същото време към местните бюджети на останалите големи градове върнатото като субсидия е около 100 -150 млн. лева. Как се отразява субсидията върху местната икономика от 600 млн. и как се отразява субсидията от 100 млн. в бюджета на Бургас да речем? Отделно тая паплач чиновническа в софийско22:01 03.07.2019
233 Гларус
До коментар #230 от "Tttrrr":
Привет брат! - Имам много приятели от твоят град и все свестни мъже! Иначе шопите ся ясни! - Като децата са! Мислят, че храната идва от супермаркета. -Не се и интересуват нали парите идват от другаде...22:03 03.07.2019
234 Гларус
До коментар #231 от "Изобщо не е прав “ Гларуса”":
Бях написал още един куп данни в предходният ми отговор, но за нещастие пространството тук за писано е ограничено! Апропо нека да ти кажа, че Нефтохим Бургас е регистрирана в София, Солве Соди също е регистрирана там , а заводите са тук покрай морето. Фирмите на Пеевски са регистрирани там, но оперират по общините, щото е ясно как се печелят обществените поръчки. Като дадеш обществена поръчка на Пеевски и Валентин Златев за строеж на Хемус за 1 млрд лева, чиито фирми са регистрирани умишлено в София в Големи Данъкоплатци къде се отчитат приходите? - А къде са им работниците? Дори фирмите на ТИМ, Маджо и да не ги изброявам всичките нарочно са регистрирани в София . А къде работят реално? - На Домусчиев част от фирмите, които не са в София що се регистрират там? - Трябва да разбереш, че вие там сте зависими от държавните средства и ако ги няма ... - Горите! Само издръжката на дъжавният апарат всяка година ни струва почти 4 млрд лева, от които към 3 млрд остават в София! - Как според теб се отразяват те на местната икономика? - А ако издръжката на държавният апарат не е в София а да речем в Кричим? - Какво ще се случи с икономиката там и как ще се отрази върху потреблението, стойността на БВП, образование, прирастна населението и т.н и т.н. ? - Трябва да се научите да мислите там щото само тъпотии творите! - Зависими сте изцяло от обществените пари, а те намаляват просто щото в София се вземат изключително тъпи решения! - Вие не храните страната! Мие се х22:22 03.07.2019
235 111
До коментар #28 от "яоэ":
Ами, така, както си ги изредил, май е всичко.08:24 04.07.2019
236 Този коментар е премахнат от модератор.
237 Този коментар е премахнат от модератор.