Не бързайте да давате протестите срещу задължителната ваксинация за пример! Вярно е, че вдигат шум до небето, но това са крайно дясното и крайно лявото малцинства. Какво искат те? "Свобода"?! Протестират срещу "диктатурата"! Кой може да повярва на подобна глупост? Освен това, "Свободата" да разпръскваш заразата, без да държиш сметка за хората около теб, това Свобода ли се нарича? В дискотеките пламнаха огнища от Ковид - нов вариант. 40 милиона французи вече са с ваксинирани с първа доза и 29 милиона са окончателно ваксинирани. В реанимациите пристигат повече заразени отколкото напускащи и оздравели. Между постъпващите и умиращите няма ваксинирани!
До скоро упрекваха Макрон в нерешителност, сега протестиращите крещят, че е гласувал закон за задължителна ваксинация, който потъпквал правата на човека?! Във Франция винаги ще има недоволни от всичко, което властта предприема. Всичко им е криво, но никой не бяга от Франция. Същите тези протестиращи остават слепи и глухи, пред вълната емигранти от Африка и Азия. Пришълците могат да им обяснят конкретно, какво е точно означава "диктатура". Заслепени от "грозящото ги задължение" да се ваксинират, част от французите са загубили представа за колективна отговорност и общочовешка солидарност, в тези трудни за целия свят времена. Тунис, който се намира само на един час път със самолет от Париж и по плажовете на който половин Франция се е пекла, е под карантина, без туризъм и без доходи. Хората буквално умират като мухи поради липса на ваксини. Френският президент разобличи категорично егоцентризма на сънародниците си. « La liberté où je ne dois rien à personne n’existe pas !» каза Макрон.
"Свободата" в името на която аз не дължа на никой нищо, не съществува! Това е неговия отговор на 160 000 протестиращи срещу "санитарния пропуск" в събота 24 юли. Опозицията, която веднага яхна протестите, от политическо късогледство, не си даде сметка, че се дискредитира. Мнозинството французи подкрепят действията на Макрон и ако той продължи линията на санитарен контрол, вместо да постави страната под карантина, пред вторият президентски мандат се открива истински булевард!
През това време, пандемията напредва със застрашителни темпове. Желаещи да се ваксинират се трупат пред центровете за ваксинация, както никога до сега. В живота има неписани закони. Един от тях е "Страх лозе пази!"
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️
Дано ти изсъхне ръката с която си написал тоя буламач!
Коментиран от #8
13:03 26.07.2021
2 Последния Софиянец
13:06 26.07.2021
3 др Гей Билтс
13:06 26.07.2021
4 5455
13:06 26.07.2021
5 др Гей Билтс
13:08 26.07.2021
6 123
13:08 26.07.2021
7 Moolq
Нали мееедиите трябва да са безпристрастни?!
Или са се привърнали в меечешски и блеешски послушни овце...
13:09 26.07.2021
8 ffffffffuuuuuk
До коментар #1 от "🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️":
Такива пасквили без заплащане не се пишат....13:10 26.07.2021
9 Онзи
13:10 26.07.2021
10 инфлуенсър
13:12 26.07.2021
11 Hoho Boho
А смъртността от вируса е намаляла около 15 пъти.
От това следва, че вирусът вече не е толкова смъртоносен,
но досега не съм чул някой "корифей" да отбележи този факт.
Коментиран от #28
13:13 26.07.2021
12 Наркос
13:13 26.07.2021
13 Пич
13:15 26.07.2021
14 Ваксър
13:16 26.07.2021
15 К Георгиев
Коментиран от #21
13:16 26.07.2021
16 Въпрос
Коментиран от #30
13:21 26.07.2021
17 Ти си
13:22 26.07.2021
18 Механик
НЕуважаеми господине! Защо си противоречите?
Всички здравни организации обясниха подробно, че ваксинираните могат да се ЗАРАЗЯВАТ и да пренасят заразата. Което автоматично означва, че вие говорите глупости и се надявате да Ви повярваме.
Коментиран от #22
13:22 26.07.2021
19 Псевдоним
13:24 26.07.2021
20 Рошко
13:24 26.07.2021
21 в коя Европа
До коментар #15 от "К Георгиев":
защото в тази която аз живея процента на ваксинирани е над 60% и в медиите се говори за егоизъм и се маркинализират хора които протестират просто за кефКоментиран от #31
13:25 26.07.2021
22 разбира се
До коментар #18 от "Механик":
че могат. но шанса им да оцелеят след това е неимоверно по висок отколкото на неваксинираните. за това става въпрос. Публикувано във факти.бг: В реанимациите пристигат повече заразени отколкото напускащи и оздравели. Между постъпващите и умиращите няма ваксинирани!Коментиран от #42
13:27 26.07.2021
23 гошо
13:27 26.07.2021
24 Д Б
13:28 26.07.2021
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Гост
13:32 26.07.2021
27 NikNay
13:33 26.07.2021
28 Ваксиниран1403
До коментар #11 от "Hoho Boho":
А защо смъртността намалява само в страните с висока степен на ваксинация, а в страните с ниска степен на ваксинация се увеличава?Коментиран от #34, #43
13:34 26.07.2021
29 Хахаха
13:37 26.07.2021
30 Ваксиниран1403
До коментар #16 от "Въпрос":
За каквото е подписа и при ваксинация срещу грип?Подписваш се, че искаш да бъдеш ваксиниран със съответната ваксина и се си запознал с характеристиката и. Това се прави защото ваксинацията е по желание и не е задължителна. Това е доказателството, че ти си пожелал това, а не че лекаря те е заблудил и те ваксинирал без ти да си искал това.
13:40 26.07.2021
31 Реалност
До коментар #21 от "в коя Европа":
За коя Европа говориш, за тази в която дженджърите и педофилите имат повече права от хетеросексуалните ли или за тази в която бежанците изнасилвачи се приемат с отворени обятия? Ти в коя графа попадаш от изброените, или може би в няколко?Коментиран от #37
13:42 26.07.2021
32 Чек Оф
Я обясни!!
Коментиран от #36
13:48 26.07.2021
33 ежко
Алоооо!Нали ваксините работят?Нали който се ваксинира става Робокоп,Батман и Шотландският боец и е предпазан?С какво неваксинираният застрашава ваксинираните?Ами според логиката -с нищо!Неваксинираният може да е опасан само и единствено за друг неваксиниран!Който също знае и приема това обстоятелство!
И както се установи напоследък по опасен е ваксиниран който може да разпространява вируса сред неваксинирани и дори не го знае!
Така,че приказки,приказки и здрав разум -нула!
Не може да се ограничава група хора които поради избора си са опасни само и единствено за себе си и са предупредени за последствията!Чиста проба фашизъм!Много лесно забравяме принципи,демокрация и т.н. и започват издевателствата!
13:50 26.07.2021
34 абг
До коментар #28 от "Ваксиниран1403":
- Ало, Луната, тук е Хюстън, чувате ли ме, край ! - Колеги, загубихме връзка с лунатика.13:57 26.07.2021
35 Ioan
Коментиран от #45
14:02 26.07.2021
36 NikNay
До коментар #32 от "Чек Оф":
E чакай де по разписание новата вълна ще дойде на Есен ! Къде си се разбърза толкова ?14:04 26.07.2021
37 майко мила
До коментар #31 от "Реалност":
комплексите и страховете Ви от написаното са само във вашата глава.14:06 26.07.2021
38 Хитлер
14:13 26.07.2021
39 Ковидарите
14:18 26.07.2021
40 Още
14:19 26.07.2021
41 Френска отговорност
Няма как да задължите законно хората да си бият експерименталните РНК бъркочи. Затова циврите по цял ден в мисир-медиите. Няма да мине тая цирк.
14:25 26.07.2021
42 Тра-ла-ла
До коментар #22 от "разбира се":
Айде много те моля, не се грижи за толкова за мене, дали, кога и от какво ще умра! Ти след като се ,,ваксинираш" можеш да разнасяш зараза също толкова, колкото и не ,,ваксинирания"! Защо искаш някой да ми налага на сила аз да се предпазвам? И овен това въобще не е вярно, че ваксинираните не умират!14:25 26.07.2021
43 Тра-ла-ла
До коментар #28 от "Ваксиниран1403":
От къде имаш тази информация???🧐🧐🧐Коментиран от #47, #53
14:28 26.07.2021
44 "чеков" от чека долари за фашистката ...
14:32 26.07.2021
45 Д-р Ох Боли
До коментар #35 от "Ioan":
Не е това! Не е дошло времето, но механизма се отработва! Това по-скоро прилича на учение! Когато дойде времето ще поискат да се поклониш на един човек, като на Бог, и ще бъде явно, а не прикрито и с измама! С ,,ваксината" не изповядваш и приемаш никаква вяра, не се отричаш от никоя такава, не се покланяш явно на никого и не приемаш начертание на нечие име! Не се плашете о страх, там където няма страх! Но, който не устои на това мъничко изкушение, няма никакъв шанс да устои, когато дойде голямото!14:45 26.07.2021
46 мици
15:05 26.07.2021
47 Ваксиниран1403
До коментар #43 от "Тра-ла-ла":
Максимална средна дневна смъртност за интервал от 7 дни при различните вълни по страни:Изриел преди ваксинацията 60 след ваксинацията 2 ваксинирани 58.6%
Великобритания преди ваксинацията 1244 след ваксинацията 64 ваксинирани 55.3%.
Испания преди ваксинацията 480 след ваксинацията 15 ваксинирани 54.1%
Гърция преди ваксинацията 82 след ваксинацията 8 ваксинирани 45.5%
Русия предишна вълна 567 сегашна вълна 779 ваксинирани 15.8%.
Индия при вълната от миналата есен 1171 при вълната от тази полет 4660
ваксинирани към полета 1-2%.
Индонезия предишна вълна 307 сегашна вълна 1361 ваксинирани 6.6%.
Още примери необходими ли са?
Във всички страни по света с висока степен на ваксинация смъртността е повече от 10 пъти по-ниска от тази от предходните им вълни, а в страните с ниска степен на ваксинация е съизмерима или по голяма с тази от предишните им вълни.Модела е устойчив данните от всички страни потвърждават това. Няма нито една страна в целия свят която да нарушава тази зависимост стига да не използва китайските ваксини.
Коментиран от #54, #55, #60
15:08 26.07.2021
48 иван иванов
15:18 26.07.2021
49 иван иванов
15:24 26.07.2021
50 иван иванов
15:31 26.07.2021
51 Матей
15:44 26.07.2021
52 А питам
Значи, проваксъра може да се боцка колкото и кога иска, а на преболедувалият и антивасъра забраняват и не може да не се ваксинира!!
Е защо?????
16:12 26.07.2021
53 Hoho Boho
До коментар #43 от "Тра-ла-ла":
Пишеш в Гугъл - "коронавирус франция"Там виждаш цифричките и почваш да смяташ
ето така:
Нови случаи средно за последните 7 дни - 17510
Починали средно за последните 7 дни - 20
Процент починали спрямо заразени - 0,001%
/или 1 на 1000/
==
Общ брой случа за целия период - 5,98 млн.
Смъртни случаи за целия период - 112 хил.
Процент починали спрямо заразени - 0,019
/или 19 на 1000/
Същото упражнение можеш да направиш и за
"коронавирус великобритания"
"коронавирус гърция"
и т.н.
и да споделиш резултатите.
16:13 26.07.2021
54 Не на нас тия
До коментар #47 от "Ваксиниран1403":
Това е манипулация. Средна дневна смъртност зависи от много др.неща.Гледай заразени от ковид
Коментиран от #56
16:15 26.07.2021
55 Hoho Boho
До коментар #47 от "Ваксиниран1403":
Смътността се определя спрямо заразните, нали?внушаваш, че смъртността е намаляла благодарение на ваксинираните.
От това следва, че ваксинираните са се изпоразболяли, но понеже умират по-малко, то и смъртността е паднала.
Ще ти дам един противоположен пример:
Ако ваксините защитаваха на 100%, то нямаше да има нито един ваксиниран, който да е заразен.
Тогава само неваксинирани щяха да се заразяват и смъртността нямаше да намалее.
Ама дано си прав!
ВАКСИНИРАЙТЕ СЕ и СИ БОЛЕДУВАЙТЕ СЪС ЗДРАВЕ!
Коментиран от #57
17:19 26.07.2021
56 Ваксиниран1403
До коментар #54 от "Не на нас тия":
Важното е колко хора боледуват тежко и колко умират, а не колко са дали положителен тест или им тече носа и кашлят три дни. Защото ваксинираните в огромната си част го карат точно по този начин като най-обикновена настинка. Тежките случаи при напълно ваксинираните са много по-редки отколкото сред не ваксинираните. А именно тежките случаи създават проблемите за страните.Не случайно при предишните вълни във Великобритания се стигна до затваряния, а сега даже се отменят мерки въпреки високия брой нови ново заразени
Коментиран от #73
17:28 26.07.2021
57 Ваксиниран1403
До коментар #55 от "Hoho Boho":
Смъртността я разглеждам като абсолютни числа при последните две вълни в съответните страни. Ваксина която защитава на 100% никога е нямало и никога няма да има. Колкото до това колко се разболяват повече в страните с много ваксинирани. Ами данните от Индия и Индонезия говорят за това че при делта вълната при тях новите дневни случаи са около 4 пъти повече от колкото при алфа вълната им. При страните с висока степен на ваксинация съотношението не е толкова голямо в повечето такива страни делта вълната е с височината на алфа вълната им. Да не говорим че в някои страни делта вълната е много по-малка от алфа вълната им. В Изриел при алфата имаха 10 хиляди на ден, а сега не са достигнали и 1500.Коментиран от #58
17:42 26.07.2021
58 Hoho Boho
До коментар #57 от "Ваксиниран1403":
Изпoлзвaш фaлшиви дaнни зa aргумeнтитe cи. Пo cкoрo ca нeaргумeнтирaни внушeния.В Индия вaкcинирaнитe ca 6%
И cлeд 08.05.2021 имa знaчитeлeн cпaд нa нoвитe cлучaй - oт 403 405 нa 35 342 /ceгa/
Cмъртнитe cлучaй cъщo ca нaмaлeли нaд 10 пъти..
/A кaзвaш зa Индия - "...при тях нoвитe днeвни cлучaи ca oкoлo 4 пъти пoвeчe oт кoлкoтo при aлфa вълнaтa им."/
Cигурнo и зa Индoнeзия cи cи измиcлил дaннитe, нe cъм прoвeрявaл...
Коментиран от #59
18:03 26.07.2021
59 Ваксиниран1403
До коментар #58 от "Hoho Boho":
В момента индийската делта вълна затихва. Максимума им беше на 06.05.2021и беше 414 433 случая дневно. При предходната им вълна минаха 93 280 случая тоест отношението между двете им вълни е 4.4 в полза на делта вълната. При англичаните алфа вълната имаше максимум 67 803 случая, а делта вълната достигна 54 205 случая на ден. Тоест съотношението на двете вълни е 1.18 в полза на алфа вълната.
Коментиран от #64
19:04 26.07.2021
60 Едуард
До коментар #47 от "Ваксиниран1403":
Защо така нагло лъжеш , плащат ли ти , заблуден ли си ?! Точно в Израел са в паника от огромният процент ваксинирани в болниците !Коментиран от #61
19:09 26.07.2021
61 Ваксиниран1403
До коментар #60 от "Едуард":
Нито лъжа, нито ми плащат. Заблудените сте вие.За Изриел нещата изобщо не са такива каквито ги изкарват тук. Тежко болните при тях са само 108 човека въпреки,че са в делта вълна в момента.Нaй дoбрaтa мaнипулaция ce пocтигa, кaтo ce дaвa чacтичнa инфoрмaция пoднeceнa пo цeлeнacoчeн нaчин.В изрaeлcкитe мeдии ce рaзяcнявa кaквo тoчнo cтoи зaд тeзи цифри, a тук при нac цeлeнacoчeнo ce търcи caмo cпeкулaциятa и ceнзaциятa. Дa 38% e cрeднaтa eфeктивнocт нa вaкcинитe пo oтнoшeниe нa прeдпaзвaнe oт зaрaзявaнe oбявeнa oт изрaeлцитe.Имa oбaчe eднa прeмълчaнa пoдрoбнocт cрeд хoрaтa вaкcинирaни прeди крaя нa януaри eфeктивнocттa e caмo18%, дoкaтo при тeзи вaкcинирaни прeди крaя нa мaрт eфeктивнocттa e 75%. Cрeд тeжкo бoлнитe кoитo ca пoд 60 вaкcинирaнитe ca eдинични cлучaи, a тeзи кoитo нe ca вaкcинирaни ca в пъти пoвeчe. Пoвeчeтo вaкcинирaни тeжкo бoлни ca мнoгo възрacни нaд 80 и c мнoгo и тeжки зaбoлявaния. Имeннo тoвa e причинaтa изриeл вeчe дa пocтaвя трeтa дoзa нa тeзи хoрa нa шecтия мeceц cлeд втoрaтa и уcилeнo дa ce диcкутирa и трeтa дoзa зa вcички.
Коментиран от #62
19:25 26.07.2021
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Верно ли
21:26 26.07.2021
64 Hoho Boho
До коментар #59 от "Ваксиниран1403":
Нещо, много ти станаха вълните?Кажи нещо смислено - например каква теза се опитваш да защитаваш.
...защото дотук си писал или неверни неща, или безсмислици.
Та каква ти е тезата?
Коментиран от #66
21:28 26.07.2021
65 ВАКСИНИРАН = СТЕРИЛЕН
21:40 26.07.2021
66 Ваксиниран1403
До коментар #64 от "Hoho Boho":
Всичко което съм написал е напълно вярно, но не ви харесва и затова го отричате.Ваксините спасяват животи. Те ще станат нещо напълно обичайно и всеки които не иска да боледува от корона вирус всяка година ще се ваксинира на всеки 6 месеца. Както ваксината срещу грип всяка година е нещо съвсем обичайно и не прави впечатление на никой. Така ще стане с ваксинацията срещу корона вирус.Коментиран от #67, #68, #69, #70, #72
21:43 26.07.2021
67 Hoho Boho
До коментар #66 от "Ваксиниран1403":
Сега напиши тезата, основната си мисъл, която защитаваш, моля!21:50 26.07.2021
68 Hoho Boho
До коментар #66 от "Ваксиниран1403":
"Ваксините спасяват животи."Не е вярно! Изопачаваш нещата - ваксините спасяват човешки животи, но това, което инжектират на хората е тестов продукт. Използват хората като доброволци при експериментирането като ги карат да подписват информирано съгласие и отказ от търсенето на отговорност.
Коментиран от #71
22:02 26.07.2021
69 Hoho Boho
До коментар #66 от "Ваксиниран1403":
"...всеки които не иска да боледува от корона вирус всяка година ще се ваксинира на всеки 6 месеца."Не е вярно! Преболедувалите имат траен имунитет. Досега почти няма случаи на повторно преболедуване. Липсват и статистически данни за повторно преболедували, защото ще лъсне цялата измама.
Коментиран от #75
22:08 26.07.2021
70 Hoho Boho
До коментар #66 от "Ваксиниран1403":
"Както ваксината срещу грип всяка година е нещо съвсем обичайно..."Не е вярно! Не е обичайно, а по-скоро необичайно:
"Нищожен процент от възрастните българи се ваксинират срещу грип"
"Най-нисък дял на хората, които са взели предпазни мерки срещу грипа с ваксини, е регистриран в България – 2%, Латвия, Естония и Гърция - по около 4%."
Коментиран от #74
22:16 26.07.2021
71 Ваксиниран1403
До коментар #68 от "Hoho Boho":
Вземи прочети какво точно подписваш при ваксинация, а не пиши глупости. Единствено се подписващ, че искаш да бъдеш ваксиниран с еди си коя ваксина и, че се си запознал с противопоказанията, взаимодействието с други лекарствени продукти и очакваните нежелани лекарствени реакции описани в характеристиката на ваксината. Нищо повече от това. Когато в болницата ти правят определени манипулации също се разписващ, че си съгласен и си запознат с това което ще ти правят, но то не значи, че не можеш да си търсиш правата по съдебен път ако смяташ, че са ти накърнени. За ваксините по желание винаги се подписваш, че си съгласен. Така е било и преди така е и сега така ще бъде и в бъдеще. Въпроса е принципен и няма нищо общо с конкретна ваксина. При ваксинация срещу грип срещу се разписваш.Откъде на къде твърдите подобни глупости за съгласието което се подписва при ваксинация. Това е гнусна пропаганда в която няма нищо вярно. Това много лесно може да се провери, но никои не си прави труда да провери и това се използва като “сигурно доказателство” от антиваксърите.На няколкото милиарди дози да се твърди, че ваксината била експериментална е повече от несъстоятелно. Експериментални ваксините бяха докато бяха проучване в клинични изпитания.
22:17 26.07.2021
72 Hoho Boho
До коментар #66 от "Ваксиниран1403":
"Така ще стане с ваксинацията срещу корона вирус."Не е вярно! Няма логическа причина за подобен извод.:))
Коментиран от #76
22:19 26.07.2021
73 Не на нас рия
До коментар #56 от "Ваксиниран1403":
ТРОЛЕ, аре престани вече!Като няма какво да кажеш, що пишеш щуротии?
22:19 26.07.2021
74 Ваксиниран1403
До коментар #70 от "Hoho Boho":
А в другите страни толкова нисък ли е този процент? Какъв е в скандинавските страни? Какъв е просената в западно европейските страни? Какъв е процента в CAЩ? В България ваксините срещу грип са безплатни само за тези над 60 години. В другите страни те са много по-достъпни. Те са ежегодни, но никои не ги прима така драматично като тези срещу корона вируса нали.22:25 26.07.2021
75 Ваксиниран1403
До коментар #69 от "Hoho Boho":
Ако някои очаква доживотен имунитет срещу респираторен вирус без значение дали естествен или изкуствен е просто наивен. Ако имаше такава нещо от грип всеки щеше да боледува само веднъж в живота си или щеше да се ваксинира еднократно. Случаите на повторно боледуващи изобщо не са единични вече.Някои ще ги повтори след 6 месеца други след 9 трети след 12 месеца, а четвърти след 15 месеца. Ще повтори и даже ще потрети всички защото доживотен имунитет към респираторен вирус не е съществувал и няма да съществува никога. В коя страна по света “материала” е свършил и повече вълни нямат? Нима мие ние ще сме първата такава страна? Това, че някои се е срещал с вируса не го прави не възприемчив за винаги, а и вируса се променя и приспособява. Това е в основата на вирусната еволюция.Потърси информация за бразилския град Манаус като си толкова категоричен в твърденията си, че повторно боледуване е невъзможно.
22:36 26.07.2021
76 Ваксиниран1403
До коментар #72 от "Hoho Boho":
Има разбира са това, че гледащ нещата повърхностно ти пречи да я откриеш причината.Мои коментар още от миналата година:Ваксините ще решат проблема, но докато стане това загубите в човешки животи и съсипани икономики ще нарастват още много. Ваксината ще е безопасна и ефективна, но действието и ще е кратко и от тук нататък тя ще бъде периодична всяка година или няколко пъти в годината. Няма да се ваксинират всички и вируса ще продължи да циркулира сред хората. Това е целта на кампаниите срещу “вредните” ваксини. Просто се прилага доброто старо разделяй и владей. Така ще е защото фармацевтичните компании, тяхното политическо лоби и собствениците им не биха изпуснали тази златна възможност всички правителства да се абонират за техните продукти завинаги и да получават сигурна и гарантирана печалба за години напред. Ако ваксините не са ефективни или имат странични ефекти тази цел няма да се постигне. Ще се продадат еднократно и край, а те не преследват еднократна продажба. Също така ако се ваксинират всички и вируса изчезне отново няма как да се печели дългосрочно.
Коментиран от #77
22:42 26.07.2021
77 Верно ли
До коментар #76 от "Ваксиниран1403":
Хахахахах, е доста си се напънал да го изкараш тоя мозъчен напън, а? Аре ходи си удари няколко дози наведнъж, та да мирясаш! Даже си вземи и допълнителни противогрипни!23:12 26.07.2021
78 ИМПЕРИАЛИСТ
Божидарчо-будалчо, мно-о-о-го дълга статия, може и по-кратичко: ГЕРБ и Бойко Борисов са виновни!!!
23:22 26.07.2021
79 Кака Пена
11:31 29.07.2021