Шведското сп. Teknikens Värld, чиито изпитания за стабилност вгорчиха живота на техническите отдели на не една и две автомобилни компании през последните 20 години, си нарочи нова жертва. Този път черната овца е Toyota Hilux, която едва не се е обърнала по време на експеримент с маневра за избягване на внезапно появило се препятствие, популярна като "лосов" тест.
Японският работяга е била изпробван заедно с още 6 пикапа от същия клас и е загубил стабилност при едва 59 км/ч. Според шведите резултатите на новия Hilux са съпоставими с тези на модела от 2007 г. (т.е. напредъкът е нулев), а провалът се дължи до голяма степен на 18-цоловите джанти, които било разумно да се сменят с по-малки.
Останалите пикапи, изпробвани в новата серия от тестове на Teknikens Värld, са били Dodge Ram, Ford Ranger, Isuzu D-Max, Mitsubishi L200, Nissan Navarra и Volkswagen Amarok. Най-добра стабилност са показали последните два пикапа.
Модел
|
Скорост
|
---|---|
Dodge Ram | 64 km / h |
Ford Ranger | 64 km / h |
Isuzu D-Max | 66 km / h |
Mitsubishi L200 | 66 km / h |
Nissan Navarra | 67 km / h |
Toyota Hilux (с 18-цолови джанти) | 59 km / h |
Volkswagen Amarok | 67 km / h |
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван
Коментиран от #5
15:30 27.10.2016
2 МММ
15:40 27.10.2016
3 ГОНИМ ПРОДАЖБИ
15:51 27.10.2016
4 КОЛИЧЕСТВО ЗА СМЕТКА НА КАЧЕСТВО
Коментиран от #6
15:53 27.10.2016
5 Kiskinoff
До коментар #1 от "Иван":
ти тойота ли караш за да даваш подобни коментари ??15:56 27.10.2016
6 Йори
До коментар #4 от "КОЛИЧЕСТВО ЗА СМЕТКА НА КАЧЕСТВО":
Ми те нали нямат лосове там да ги притесняват...15:57 27.10.2016
7 YAMAHA
16:12 27.10.2016
8 кроко
16:16 27.10.2016
9 d4d
16:20 27.10.2016
10 НикиД
Коментиран от #13
16:50 27.10.2016
11 хажата
Коментиран от #12
17:21 27.10.2016
12 брей,брей
До коментар #11 от "хажата":
За последните 9 години смених няколко пикапа.Два броя L200,след тях Хайлукс(предпоследния модел), и една Мазда ВТ-50.Сега карам Амарок,в момента е на два месеца и навъртяни вече около 6500км.До тук,по мои скромни наблюдения,най-луксозен,устойчив на завои и возия почти като на лека кола е Амарока.Така че не говори глупости. И Митцубишитата и Хайлуса бяха ужасни за каране празни,особено в завои ,дори и със хубави гуми.VW стои като залепен на пътя.Още не съм го пробвал за тежък офроуд,но дори и със стоковите гуми се представи много добре покрай и в реката на поредния риболов.Между другото наблюденията не са само мои,нито съм пристрастен към марката.Лека вечер.Коментиран от #14, #16, #18
18:56 27.10.2016
13 Косачката
До коментар #10 от "НикиД":
Защото Toyota и Онда са най-евтините коли в Америка и Канада, но далеч не са най-качесвените камоли комфортни.Коментиран от #15
20:36 27.10.2016
14 ХОРЕЙШО
До коментар #12 от "брей,брей":
карал си ти на баба ми хвърчилото.Нямам как Амарок,да се опре по офф роуд качества на Hilux.Коментиран от #17
21:37 27.10.2016
15 НикиД
До коментар #13 от "Косачката":
нещо не си в час. кои са най-качествените - германските ли , или американските, дето вече и самите американци не ги купуват. американците не са глупави в това отношение, там разстоянията са много големи, условията често са екстремни, а колите се карат с минимална подръжка, и точно поради тази причина нормалните хора си купуват Хонда , Тойота, или Нисан. в момента само корейците могат да се състезават с японците по отношение на качество и надеждност.21:41 27.10.2016
16 Теодор
До коментар #12 от "брей,брей":
Абе,този паркетинг наречен Амарок,след като е толкова хубаво,защо Мерцедес,не му използваха платформата?А използваха платформата на конкурентите си японците-Ниссан Навара?Смятай колко става германския боклук.
Коментиран от #19
21:46 27.10.2016
17 брей,брей
До коментар #14 от "ХОРЕЙШО":
чети между редовете Наташке"-казах че не съм го пробвал на тежък офроуд,още ми е жал за машината щото е лъскава,но Хайлукси съм вадил с Митцубишитата няколко пъти...21:51 27.10.2016
18 derem toyota
До коментар #12 от "брей,брей":
Колега ЕВАЛА.Имам също доста опит с пикапите за последните 15 години/стария Рейнджър,Хайлукс от 2004 и 2007 и от 2011-АМАРОК/Мога да кажа,че ПИКАПА е АМАРОК.Тези които хвалят тойота или не са карали нищо друго или не са карали изобщо пикап и повтарят само старата мантра колко е здрав Хайлукса.Не искам да продължавам,защото сега,ще скочат японските фенове,но ще ти кажа-карай със здраве.Аз за 225000 съм сменил гаранционно генератор на 50000 и т-belt на забележи 210000 и до тук съм с 5 смени на масло през около 40-45000.Мачкай спокойно Das auto.
п.с. И на off road е куче не бой се.
21:54 27.10.2016
19 Дядо Йоцо
До коментар #16 от "Теодор":
Теди мисли преди да пишеш. Мерцедес нямат нищо общо с ВАГ, които са истинските им конкуренти. Имат обаче много общо с Рено-Нисан Груп, след като размениха някакви проценти от акциите си в замяна на сътрудничество. Така например, малолитражките на Мерцедес са с двигатели на Рено, Клио и А-клас делят една платформа и т.н. Та искат не искат, ще ползват шаси от Навара, което не означава, че е по-лошия вариант. Нисан от много години са в играта с пикапи и джипки, понаучили са тънкостите. Колкото до Хайлукс, имам доста познати с такива машини, ползват ги предимно в балкана за лов и са много доволни. Шведите като искат добро представяне на лосовия тест, да тестват Лотус Елис, а не пикап с половин метър просвет и тясна следа подходяща за тесните скалисти пътеки.Коментиран от #28
23:09 27.10.2016
20 тихомир
23:40 27.10.2016
21 mediator37
Коментиран от #22
06:14 28.10.2016
22 брей,брей
До коментар #21 от "mediator37":
Защото ще бъде с по-нисък център на тежестта.Но тогава се губи смисълът на колата като високопроходима.07:13 28.10.2016
23 Телевизора на Елвис
Коментиран от #26
11:26 28.10.2016
24 Жена руса
17:15 28.10.2016
25 Toyota
17:29 28.10.2016
26 брей,брей
До коментар #23 от "Телевизора на Елвис":
Това с ръждата и мен ме изненадваше при пикапите които карах,особено при Митцубишитата.Ръждата при второто изби на 3-4 -тия месец.Хайлукса нямаше толкова,но пак се намираше тук-там ,особено по шасито.Маздата,която всъщност си беше Рейнджър със сменена емблема не страдаше от подобен проблем.Засега при Амарока няма,ма той пък още няма 3 месеца ...19:33 28.10.2016
27 АлаБорун
01:08 29.10.2016
28 Мето
До коментар #19 от "Дядо Йоцо":
Престанете да сравнявате лего клас коли с истинските. За конкретния случай в един калс са Hilux'а и G-Klass'а. Там пак ли са такива нещата?11:47 30.10.2016
29 хайлукс
18:56 03.02.2020