Наскоро италианците от Санта Агата успяха да шокират автомобилния свят с постижението си на Нюрбургринг. Едно от основните неща зад него е новият материал на компанията Forged Composite. В основата си той е смес от въглеродни нишки или карбон, но технологията на създаването е малко по-различна. Вместо нормалното вакуумно създаване на детайлите, тук материалът се поставя в метален калъп, който е същевременно и преса и генерира огромно налягане. Това събира различните слоеве много по-добре и оставя много по-малко лепило в детайла, което пряко рефлектира върху теглото му. Така с използването на същото количество въглеродни влакна се постига много по-ниска собствена маса.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 onq s konq
Коментиран от #2, #6
19:00 25.03.2017
2 Тошо
До коментар #1 от "onq s konq":
Извинявай за тъпия въпрос, но до кой клас учи химия?Въглерода какво ти говори като елемент?
Коментиран от #3
21:18 25.03.2017
3 onq s konq
До коментар #2 от "Тошо":
Изв за още по-тъпия въпрос,но ...ти с въглерод ли си говориш?Или само от време на време,че да имаш време и за другите елементи...Ще стане абсолютна мода -предчувствам:)Коментиран от #4, #5
22:25 25.03.2017
4 Тошо
До коментар #3 от "onq s konq":
Я кажи тогава господин ездач, какво съдържа стоманата?23:52 25.03.2017
5 Тошо
До коментар #3 от "onq s konq":
АААААААААААААА, извинявай чак сега зацепих. Ти бъркаш карбона с тубите които събираш по цел ден от кофите.Сори майна.
23:56 25.03.2017
6 смартфон-а
До коментар #1 от "onq s konq":
Карбоновите нишки се слепват със смоли които нямат нищо общо с пластмасите. Смолите осигуряват стабилност на формата. Но коването е съсвсем различен процес от пресоването било о то под много високо налягане. Това е коване колкото е "смарт" смартфона.10:20 26.03.2017