Френският авио гигант ще пусне нова компания за младите през септември. Тя ще носи името Joon и ще бъде насочена предимно към клиентите на компанията на възраст между 18 и 35 години, които по света носят определението "милениали" - хората, които са на "ти" с технологиите и са родени в края на 20-ти или началото на 21-ви век.
Персоналът на компанията няма да бъде строго облечен в униформи, а ще бъде изцяло повлиян от лайфстайла на младите, като това означава те да използват и любимите им марки. Вицепрезидентът на компанията споделя, че това автентично и дигитално поколение много ги вдъхновява.
Новосъздадената компания ще разчита на самолети Airbus от моделите A320, A340 и А350, като тя няма да бъде "лоу-кост" компания. Първите полети ще са в Европа, като естествено ще са насочени особено към Париж, като след това се очакват и презокеански, но повече ще знаем след представянето.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 кучета и котки може, а прасета не може
19:21 22.07.2017