Новини

Вижте как реактивната кола ускорява до 790 км/ч

Публикувана: 7 Ноември, 2019 11:01
6 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1943
Вижте как реактивната кола ускорява до 790 км/ч
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2 от 4 гласа.

Свръхзвуковият автомобил Bloodhound LSR направи поредните си изпитания в пустинята, като достигна доста висока скорост, но тя все още е далеч от световния рекорд, който колата иска да подобри.

Този път пилотите успяха да ускорят Bloodhound LSR до 790 км/ч. Тяхната цел обаче е да подобрят настоящия рекорд за скорост, който е 1227.9 км/ч, установен през 1997 година. Това е шестият опит на Bloodhound LSR.

Според създателите на тази кола, скоростта, която може да постигне, е над 1 600 км/ч. Болидът тежи 6.4 тона и е с дължина 13.5 метра. Разполага с два реактивни двигателя, като първоначално работи само моторът Rolls-Royce EJ200.

Той е заимстван от изтребителя Eurofighter Typhoon, а на скорост от над 1 000 км/ч се задейства и втория агрегат, който е ракетен. Системната мощност на реактивния силов тракт е 135 000 конски сили.

Поставете оценка на статията:
Оценка 2 от 4 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
dsсса
1 Отговор
На 23.10. 1970 Гари Гейбълич постигна 1014,5 км/час с двигател 58000 к.с.. Този Bloodhound LSR, очевидно е крайно неефективен. При положение, че днес имаме други материали, компютърно проектиране и моделиране и още редица чудесии, за които преди половин век не са можели да мечтаят.

Оценка:
-1 +8

ДВГ е велик
2 Отговор
Да живей! Това е бъдещето според Антиелектрика, както и е идеалния бърз автомобил. Безаналогов разбира се!

Коментиран от #3


Оценка:
-1 +3

роки
3 Отговор

До коментар #2 от "ДВГ е велик":


Това е ракетен ДВГ. Като завърти с 60000 об/мин и не се разбира, кое бутало в кой цилиндър влиза. Пък и разхода е нисък! Тръгваш от София, вдигаш 1300 км/час, спираш двигателя и стигаш по инерция до Варна.

Коментиран от #4


Оценка:
-0 +9

Само ДВГ! Само ДВГ!
4 Отговор

До коментар #3 от "роки":


Така е. На това му се казва икономия и бързина. Не като токсичните и взривоопасни батерии, които трябва да зареждат поне пет пъти до Варна за по няколко часа на всяко зареждане. Освен това тази кола въпреки огромната си мощност, няма да ти изпържи топките с радиация, както правят електромобилите.

Неслучайно анти електрика постоянно дава тези автомобили за пример, когато става въпрос за висока скорост на ДВГ. Няма как този автомобил да бъде направен с електрически двигател. Безаналогов, просто е безаналогов. Това е бъдещето! Само ДВГ, само ДВГ, долу електричките!

Коментиран от #5


Оценка:
-0 +10

Да ама
5 Отговор

До коментар #4 от "Само ДВГ! Само ДВГ!":


Реактивният двигател не е ДВГ .

Оценка:
-1 +0

незнайко
6 Отговор
ЗАЩО ОТПРЕД НЯМАТ ВЕРТИКАЛЕН СТАБИЛИЗАТОР ? Това никой не го прави а е ГРЕШКА !!! Предния стабилизатор ще води колата при голяма скорост !!!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери