ФАКТИ.БГ

Volkswagen: Tesla ни докарва главоболие

Публикувана: 28 Април, 2020 16:18
65 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9550
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 32 гласа.

"Tesla се превърна в най-силния ни конкурент", признава шефът на Volkswagen AG Херберт Дис пред Automobilwoche. Проблемът не бил в това, че компанията на Илон Мъск произвежда изключителни електромобили, а в технологичното ѝ превъзходство.

Дис смята, че в момента Tesla е недостижим лидер в областта на софтуера и автономното управление, което предизвиквало "главоболие" у ръководството на Volkswagen. Американците били изпреварили не само немския концерн, а и всеки друг производител по света в създаването на безпилотни системи.

"По пътищата вече се движат над 500 000 "тѐсли", които функционират като единна невронна мрежа. Тя се самоусъвършенства непрекъснато и се обновява на всеки две седмици, като прави електромобилите все по-умни. Към днешна дата нито един друг производител не може да предложи нещо подобно", обобщава Дис.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 32 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ха ха ха
1 Отговор
Какво стана с марките със столетна история ХА ХА ХА.

Тесла задмина всички.

Коментиран от #24, #51, #56


Оценка:
-26 +91

lud komunqga
2 Отговор
А електро москвичи кога ще имаме?

Коментиран от #33, #58


Оценка:
-17 +63

еко дизел
3 Отговор
Що така, правете си тровещите дизели, които са много "еко".

Коментиран от #35


Оценка:
-21 +61

Добре
4 Отговор
Добре, че бяха Теслите, да се размърдате малко. Стига с тея ръждиви кошове с 3 години живот.

Оценка:
-7 +94

волк сваджен
5 Отговор
Голямо главоболие с тия Тесли...ех, ако правеха дизелови двигатели щяхме да ги бием.

Оценка:
-7 +64

Иво
6 Отговор
Да, има невронна мрежа, софтуер, комуникация, ъпдейт на софтуера.....

Оценка:
-5 +33

i men
7 Отговор
И мен ме заболява главата когато покрай мен мине смърдящо TDI.

Оценка:
-12 +70

Boxer 3.0
8 Отговор
Немците, ако си държаха на качеството и не си бяха губили времето в последните 10г с еко-шмекерлъци, сега нямаше да се вайкат!

Оценка:
-3 +75

народна тесла
9 Отговор
Тесла ако намалят малко цените и инвестират повече в инфраструктура в Европа, останалите са загинали.

Оценка:
-10 +58

Ве 6
10 Отговор
Сега очаквам да ми каже как един базов Голф започващ от 50 бона е на изключително добра цена и е предназначен за млади и динамични хора
Голем смех ти казвам,,,,,,,,,

Коментиран от #11


Оценка:
-7 +65

еко дизел
11 Отговор

До коментар #10 от "Ве 6":


Цената на голф трябва да е не повече от 25 хиляди лева, ако искат да са конкурентноспособни.

Коментиран от #22


Оценка:
-4 +47

Deathstroke
12 Отговор
Ами нормално. Тесла от кога се занимава с това, а VW и останалите от кога? Пък и Тесла са фокусирани 100% в ел. колите. VW иска от всичко по много.. няма как да стане. Според много хора даже много от производителите ще се предадат просто и ще искат да купят батерията на Тесла вместо да се борят с нея. Няма как да ги настигнат докато гледат на 3-4 различни фронта. Тесла си прави електричките и си свирка. Софтуера им е много напред, батерията и тя е много напред. Човек не си купува Тесла защото му трябва, а защото иска. И това им е най-голямото предимство. Tепърва ще експлоадират.

Оценка:
-2 +53

голфаджия от плевен
13 Отговор
Не знам, според мен тия Тесли не са много добри, като гледам май не ги карат много.

Оценка:
-39 +41

шуми
14 Отговор
Нивото на софтуера на Тесла е като на Епъл, че дори и отгоре. Никога няма да ги стигнете.

Оценка:
-18 +34

Луд с кирка
15 Отговор
Какви неврони бре, мойте ора?? Вие май не си давате сметка, че това са пълни глупости. Толкова сте зомбирани от айфоните си, че даже не се усещате колко сте жалки. Представяте си Теслата като айфон от ново поколение. На такива като вас Мъск ша ви намери и заместител на гаджетата, ако имате такива. Не можете да си напишете грамотно едно CV, заявление за работа, да преведа, че ....,ама си мечтаете за Тесла.

Коментиран от #20


Оценка:
-47 +27

Каква стана тя, антиелектрици?
16 Отговор
Постоянно ревете, че ви затрупват с новини за Тесла. Ето тази новина е за шефа на Volkswagen, повече ли ви харесва? Дали Илон Мъск му е платил, за да му прави реклама на фирмичката балон, та да си вдига акциите?

Оценка:
-7 +47

Така така
17 Отговор
Немците ще се научат да правят електрички, когато Тесла отвори завода си в Германия!

Оценка:
-6 +38

ГосТ
18 Отговор
Тръмпи прояви проблясък на здрав разум и му би шута на марсианчето с електрокарите, сега се присламчил в Германия да обещава несметни количества вурстове на вагените .Доколкото знам, най напред с автономните автомобили са Волво,а тесларастите ползват Бош. К'ви глупости дрънкат. И на кой са му притрябвали автономни автомобили изобщо???

Оценка:
-56 +16

справедлив
19 Отговор
Който успее бързо да се ориентира в тенденциите ще оцелее , а който не успее ще загине. Носталгията на немците по ДВГ ги дърпа надолу - към бездната

Оценка:
-6 +33

Няма база за сравнение!
20 Отговор

До коментар #15 от "Луд с кирка":


Ти пък намери с какво да сравниш Тесла? Вероятно за тебе Айфона е върха на технологиите. Сравнението ти е нелепо. Тръгнал да сравнява някакво телефонче с един от най-мощните процесори в света.

Оценка:
-5 +24

Боби
21 Отговор
За феновете на немското (не че всички не сме били фенове на немското), напишете в Тубата Xpeng P7 и ще видите какви коли започват да се правят в Китай и сравнете с производство в Европа. Електрическа кола, конкурент на Модел 3 със стартова цена, внимание - от 38 хиляди долара! Скоро ще започва да се предлага и в Европа! Сравнете сами. Не качвам линк, за да не бъда изтрит.

Оценка:
-3 +22

гост
22 Отговор

До коментар #11 от "еко дизел":


Само че това изявление е или от преди 2 години или шефа на Фолксваген е много зле осведомен !!! Щото Теслите на пътя вече са доста над милион !!! И продължават да се увеличават , така че това за самоусъвършенстването важи поне по 2 и по 3 !!!

Коментиран от #46


Оценка:
-6 +19

Курзагерманя
23 Отговор
Хахаха 10 годишна фирмичка зашеметява 100 годишните кавали

Оценка:
-4 +35

зжцв
24 Отговор

До коментар #1 от "ха ха ха":


за WV ще остане на теслата дръжката, ако скоро не започната да гледат по-сериозно на електромобилите

Коментиран от #25


Оценка:
-4 +33

Не е това проблемът
25 Отговор

До коментар #24 от "зжцв":


Те гледат, ама само отстрани и нищо не правят на практика. Само на думи, ЩЕ, ЩЕ, ЩЕ

Оценка:
-2 +20

гост
26 Отговор
Всъщност най-важното за ВАГ не е нито софтуера , нито автономното управление !!! Най важното е , че ВАГ посмъртно няма как за десетина години да осигури производството на над 10 МИЛИОНА батерии годишно , за да запази обема си на производство и продажби !!! Тесла вече почти 10 години влага милиарди в това производство и държи близо 50% от световното производство на батерии и пак едва произвежда за 500-600 000 батерии годишно с тенденция до 1-2 години да стигне милион годишно !!! За ВАГ ще е голям успех , ако след 10 години има 3-4 милиона батерии и то от външни доставчици , щото сам и една трета от това няма да успее !!! А това първо значи високи цени и несигурни доставки при дефицит и второ НАМАЛЕНИЕ на производството и продажбите ТРИ ПЪТИ !!!! Щото петролки след 10 години няма да се продават , поне на важните пазари в САЩ , ЕС и Китай !!! А дали ще продадат някакви мижави бройки в затънтените джамахирии и Африка май дори повече ще на загуба , отколкото на печалба !!! Така че главната спирачка се казва батерии , а там ВАГ е пълна скръб !!!

Оценка:
-4 +32

стоян
27 Отговор
От една японска фирма иследваха Тесла =и казаха че поне 5 години ще са нужни на другите производители да стигнат до технологиите на Тесла

Оценка:
-5 +31

мужика с ладата
28 Отговор
Руснаците скоро ще измислят електрическа Лада и всички световни гиганти ще останат в историят !

Коментиран от #29, #30, #36


Оценка:
-4 +23

Боби
29 Отговор

До коментар #28 от "мужика с ладата":


Те имат. И Лада Калина и Лада Веста, електрически!

Оценка:
-2 +11

Я тоже мужик
30 Отговор

До коментар #28 от "мужика с ладата":


По-скоро ще измислят ядрена лада с микро реактор с водно охлаждане 🤣🤣🤣

Оценка:
-1 +19

Този
31 Отговор
Я се разберете с Порше за Тесла на кво ниво е!

Коментиран от #38


Оценка:
-7 +5

Този
32 Отговор
Китайците откраднаха кода за автопилота на Тесла

Оценка:
-5 +4

Той бе
33 Отговор

До коментар #2 от "lud komunqga":


Първия електромобил в Европа е направен от БАН и е бил на базата на москвич

Оценка:
-3 +7

Този
34 Отговор
А какво ще кажете че електромотора на Тесла Модел 3 е доста по скъп от този на ауди етрон. На Модел 3 ротора предимно от мед, а на етрон от алуминий.

Коментиран от #39


Оценка:
-9 +4

35
Този коментар е премахнат от модератор
Шишо
36 Отговор

До коментар #28 от "мужика с ладата":


Я кажи кога американците ще исмислят как да стигнат космоса без помощта на ладите от Русия. Че нещо на наса им е трудно. Верно твойте кравари пратиха в космоса тесла. Ама хора все още им е много непостижимо.

Коментиран от #37, #40, #44


Оценка:
-30 +10

гост
37 Отговор

До коментар #36 от "Шишо":


Верно ли ?? Май предстои до дни и то пак с Тесла , е айде Спейс Х да е , хахахха !!!
Компанията SpaceX на Илон Мъск ще изпрати астронавти на Международната космическа станция за първи път през май, съобщи НАСА. Това ще бъде първият старт с екип от САЩ към платформата от 2011 г. насам, предаде БГНЕС.

Оценка:
-4 +19

гост
38 Отговор

До коментар #31 от "Този":


И на какво ниво е умрялото Строше , хахахх !!! Засега е изкарало едно недоразумение , което не може да продаде за година колкото Тесла продава за ден , що така бе , пич , хахаххах !!! И няма и да продаде ! И ако ще почваш за "ексклузивността" , халал да ти е , ама това значи , че ще го гледаш по често в музея , отколкото на улицата !! А пък ВАГ това го грее колкото ланшния сняг , щото им трябват точно масови продажби , а не музейни експонати !!

Оценка:
-4 +12

Нормално
39 Отговор

До коментар #34 от "Този":


То затова е трон е по-евтин от Тесла модел 3, щото мотора му е по-евтин.

Оценка:
-3 +9

pepy
40 Отговор

До коментар #36 от "Шишо":


"Я кажи кога американците ще исмислят как да стигнат космоса без помощта на ладите от Русия..."

Я кажи кога за последно Роскосмос изпрати нещо по-далеч от МКС... или пък от колко години Роскосмос и SpaceX се занимават с Космоса...

Оценка:
-5 +26

Коля
41 Отговор
Таварищи, стигнем и изпревари Мъска! Так сказал Цар, я верю!

Оценка:
-3 +18

Аман бе
42 Отговор
Високо технологичните корпорации със своите неврони автомобили ще ни върнат в каменния век! Колко повече доказателства ви трябват м?!

Оценка:
-17 +7

Rado
43 Отговор
Къде са драскачите. Тесла щяла да фалира.

Оценка:
-2 +21

Rado
44 Отговор

До коментар #36 от "Шишо":


След един месец Мъск ще изпрати американци на МКС. Мъск ще спре кранчето на Роскосмос, мани ще подбие и цената с тия ракети, които се връщат и кацат. Русия сигурно съжалява, че не е дала добра цена на Мъск за руски двигатели. Ама гения си направи сам.

Оценка:
-4 +19

Този
45 Отговор
Волксваген нарочно купиха верига заряд станции и сега сложиха цена по висока от бензина, за да правят яко евро от електромобили

Оценка:
-0 +13

име1234
46 Отговор

До коментар #22 от "гост":


Не всички тесли са автономни,тези които те изброяват(500 000) са автономните.

Коментиран от #53


Оценка:
-1 +9

Лада Рапан
47 Отговор
Аз пък изпреварих много времето си.. И днес изглеждам добре за 22 годишна....

Оценка:
-0 +5

Racer
48 Отговор
Велик е ! Извънземен гений!

Оценка:
-2 +7

Николай
49 Отговор
Този тип май е купил много акции на Тесла, че говори така

Оценка:
-5 +4

Николай
50 Отговор
Този тип май е купил много акции на Тесла, че говори така в публичното пространство.

Оценка:
-5 +1

дсдс
51 Отговор

До коментар #1 от "ха ха ха":


Цоцкат милиарди от същите технологии използвани без промяна. Нали знаете, че всеки продукт си има амортизационен период, и след като изтече той вече печалбата е огромна, няма начислена развойна дейност, иновации, нови материали, добавят се икономии от мащаба, падат цените на детайлите при много доставчици и т.н. Или ФВ няма проблем да разплати 100млрд. за измамните си дизели, но не иска да пожертва 1млрд. с цел да пусне на пазара нова технология. Имаха отличен автомобил с разход 1л, и не го пуснаха понеже харчел 1.2л реално и бил много скъп, понеже изпозлвали карбон и магнезий. Ами направи го от алуминий, сложи му двитателя на дукати, ама малък, не 200кс, намали му цената, да си харчи 2, 3л. и го пускай на печалба. После изпозлвай този дизайн и конструкция, сложи му 30кв батерия и електромотор да минава едни 250км реално и да зарежда бързо за 10мин. Ама не искат. Плащат на адвокати, плащат за дела, плащат на акционерите, плащат на шефовете чувалите с милионите, а продукцията им е без промяна от много десетилетия. Наричат до награждане, а то е замазване.

Коментиран от #52


Оценка:
-1 +10

гост
52 Отговор

До коментар #51 от "дсдс":


Значи първо "отличния" ти автомобил с разход 1 литър беше и Е най-глупавия автомобил , правен някога !! Извращение за скриване на комплексите на "умния" Фердинанд Пийх , което дори той не вярваше , че някога ще влезе в серийно производство !! Щото луди , дето да дадат 220 000 евро за двуместна кола без багажник , но за сметка на това с динамика на тротинетка няма и няма да има дори в Германия !! Второ разхода от 1 литър беше толкова съмнителен , че даже не го пуснаха на официални изпитания от независима организация , щото нали няма да се продава и всичко си остана на "честна дума" , хахах !! Ама то си му беше навик , и с Фаетона и с Бугати , важното е да се харчат милионите и милиардите на акционерите за мокрите сънища на един изкукал комплексар , ама после Мъск бил напушен , хаха !! И кой ти каза , че разход 2-3 литра е "приемлив" ???? Че даже и 1 , ако е смръдлива нафта ??? Мнооого си объркал нещата !! После тия смешки , че трябвало да е 30 квт батерия , че де е евтино !! Батериите скоро ще струват под 100 долара на квт , някои специалисти дори казват под 70 долара до 3 години максимум !! Тоест дори два пъти по 30 , 60 квт ще струва 4200- 6000 долара , а тя е 40% от целия електромобил , тоест целия ще е 10500- 15000 долара и ще минава поне 400 км с един заряд и пак ще си има и 4 места и голям багажник и динамика на петролна "бегачка" !! Това ли ти е скъпото ?? Няма как да стане тая електромобилите да са само за "градски коли" , двг е изпята песен , преж

Оценка:
-1 +5

гост
53 Отговор

До коментар #46 от "име1234":


Няма такива филми !!! ВСИЧКИ Тесла излезли от завода са хардуерно оборудвани със автопилот !! Просто е заключен софтуерно , щото се заплаща допълнително , както и текущата му поддръжка и актуализация !! Което изобщо не пречи да работи във скрит режим , да събира данни и да ги предава в централата , понеже така или иначе 24/7 е свързан онлайн , дори когато в колата няма шофьор !!!

Оценка:
-0 +6

илон
54 Отговор
Той Мъск и той има главоболие,всяка година е с около милярд назад от тъз електричка.

Коментиран от #57


Оценка:
-7 +5

Главоболие
55 Отговор
Главоболието идва от това че Илон продава миксери на загуба но успява да зомбира нови и нови тесларасти които да инвестират в това безумие като им продава мечти за светло бъдеще.

Оценка:
-6 +6

Хи хи хи
56 Отговор

До коментар #1 от "ха ха ха":


Продължават да са на печалба, за разлика от Тесла, хихихихи, Тесла ги задмина всички по годишни загуби, вече седем години ги бие.

Коментиран от #61


Оценка:
-6 +3

Найлон
57 Отговор

До коментар #54 от "илон":


Докато има умници като Боре и Норвежеца, само че с пари, на Илон му дреме, харчи чуждите мангизи.

Оценка:
-6 +1

аз робота
58 Отговор

До коментар #2 от "lud komunqga":


утре, ама трябва да стенеш по първи петли, че е със записване

Оценка:
-0 +0

Димов
59 Отговор
А това, че лъгахте хората с въглеродните емисии на кочините си, толкова години, не е фактор за загубите ви, нали? Сами си отрязахте клона, сега друг ви бил виновен.

Оценка:
-0 +6

Jm2
60 Отговор
Момчета, нещата стоят простичко. Ако VW мине на електромобили за поне половината си производство, т.е. 5 000 000 коли, това ще глътне цялото годишно производство на кобалт в света.

Оценка:
-1 +1

Пилците се броят наесен
61 Отговор

До коментар #56 от "Хи хи хи":


Тесла вече цяла година е на печалба, въпреки коронавируса. Да видим отчета на Volkswagen за тази година?

Оценка:
-1 +5

nnn
62 Отговор
Да ходи Хербердчо при Рогозин за обезболяващи защото тепърва лекото главоболие се превръща в мигрена, а "роскосмос" имат опита как се губи изцяло пазарен дял:)

Оценка:
-0 +2

китаец
63 Отговор
в китай пуснаха електромобила убиец на скъпата тесла, по добър като параметри и 2 пъти по ефтин, мухахахаха ...........

Оценка:
-1 +4

комплексар
64 Отговор
кефа цена няма, друго сие да настъпя газта, да изръмжи мотора, да зпушат гумите, на кой богаташ му пука за емисиите, кара си поршето и си гледа кефа !!

Оценка:
-2 +1

уьо
65 Отговор
ти си тоя който дрънка глупости, къф бош у тесла те гони бре унуфри или и ти си болен фен на немското "качество"

Оценка:
-2 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


Ловци на бисери
Соломон Бали
Соломон Бали с коментар за скандалите с Патриотичния фронт
Това не е политически проблем, това е цивилизационен проблем."

Още бисери