8 60849

Първата зарядна станция на Tesla в София вече работи

  • tesla-
  • supercharger-
  • софия

Съоръжението се намира в мол Парадайс

Tesla продължава да разширява мрежата си от зарядни станции или така наречените Supercharger, а първото такова съоръжение вече отвори врати в София.

Според публикация във Facebook групата „Собственици на електромобили в България“, шест зарядни станции са налични за притежателите на Tesla, като това са и вторите инсталирани Supercharger-и на територията на България.

Снимка: Facebook

Първата зарядна станция на Tesla в София вече работи

Припомняме, че първото такова съоръжение отвори врати в Пловдив, като се очаква от американската марка да продължат с разширяването на мрежата си, както в България, така и в цяла Европа.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 20 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 асдса

    19 14 Отговор
    безплатни ли са ?

    Коментиран от #16

  • 2 Айде

    40 19 Отговор
    Да дойдат да обяснят сега, тези дето до ония ден пяха, че нищо нямало да стане! Давайте вие сте! Отвори ли чарджъра? Отвори! Това са факти! Вече не е ще, ще, ще, ще и т. н.

    Коментиран от #3, #25

  • 3 Айше

    35 22 Отговор

    До коментар #2 от "Айде":

    Честито, ще си теглите номерче.

    Коментиран от #4, #12

  • 4 Яшко

    33 10 Отговор

    До коментар #3 от "Айше":

    Няма още толкова тесли , че да теглят номерче .

    Коментиран от #5, #40


  • 5 Айше

    22 37 Отговор

    До коментар #4 от "Яшко":

    Няма и да има.

    Коментиран от #6, #7, #9, #33

  • 6 МЪКА

    28 9 Отговор

    До коментар #5 от "Айше":

    МЪКА, жега, жега, мъка и т.н. Мечтите обаче са безплатни, а новата мантра е смешна :)
  • 7 Пурко

    25 29 Отговор

    До коментар #5 от "Айше":

    Особенно пламенно защитаващите марката тъдява никога няма да имат от любимия си миксер на колела! Ще си пишат по цял ден тук докато останалите правят пари и карат готини истински коли и опъват мадами / а не други безполови / както тях!
  • 8 гост

    31 20 Отговор
    Нали твърдяхте че Илон е лъжец и никога нищо не прави, къде сте сега да се отречете от думите си, хахахахаха

    Коментиран от #34

  • 9 смях

    28 16 Отговор

    До коментар #5 от "Айше":

    Стига омраза, като искаш карай си каруцата. Няма автомобилен производител в Щатите и Европа който да не е признал, че електромобилите са бъдещето и че Тесла е безспорен лидер. Този supercharger е само за улеснение на Софианци, реално трябва у нас да се построят поне 10 за да покрият всяка натоварена дестинация и то не в градовете. Но и в Калифорния започнаха - в големите градове първо, а сега там има стотици във всички направления. До 2-3 години вероятно ще има напълно адекватно покритие.
  • 10 Госあ

    23 16 Отговор
    Парвенютата у мола са на седмото небе. Ако требе и 6ч ше чакат ! Хахахахаха

    Коментиран от #35

  • 11 qwerty

    21 7 Отговор
    в миналото, настоящето и бъдещето кракомобила ще е един от основните методи за придвижване, поне в централните части на градовете. надявам се да станем и маратонци 🤪🤪🤪
  • 12 Айде

    23 15 Отговор

    До коментар #3 от "Айше":

    Ясно! Сега петролопитеците започват ще, ще, ще, ще! Ще теглите номерче, тока ще е скъп, ще сменяте батерии, ще чакате на опашки ще, ще, ще, ще.....!

    Коментиран от #32

  • 13 Turbo

    18 24 Отговор
    По официални данни на КАТ има регистрирани около 100 Тесла в България.Нещо не се харчат май,а.

    Коментиран от #19

  • 14 Пламен

    11 10 Отговор
    Колко Тесли има в София?

  • 15 Теслар

    28 16 Отговор
    Иначе хубави коли ама много тегово с това зареждане. И да не ти се
    почива трябва да спреш и да почиваш или да си намериш нещо да правиш докато се позареди. По зле от телефона.
  • 16 гост

    15 5 Отговор

    До коментар #1 от "асдса":

    Да , за някои !! Ама по-добре си трай , щото няма да понесеш подробностите !

    Коментиран от #17, #18

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Така е

    24 4 Отговор

    До коментар #13 от "Turbo":

    Ами не е малко, като за коли които не се продават официално в България и сервиз нямат! Не ми се виждат малко!
  • 20 шофер

    13 18 Отговор
    Талига на талигите. Котлон и електрокар в едно. Последната самозапалила се е от тая нощ в Китай. Жалко, че едно ЕрЕс 5 изгоря покрай тая лагерница.
  • 21 Хахахаха

    17 21 Отговор
    Петролопитеците нямат какво да кажат, освен да тръгнат и да обиждат! Мъска пак им го тури! Хахахаха! Това им остана, да се гърчат като четат! 😂😂 Но те са свикнали, Мъска им го туря вече толкова пъти, че са готови за магистрални....!

    Коментиран от #22

  • 22 Госあ

    15 18 Отговор

    До коментар #21 от "Хахахаха":

    Аве по скоро на вас ви го туря, ама вие сте свикнали да се оправяте взаимно джендърите, та не разбираш.

    Коментиран от #23

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Госあ

    12 15 Отговор

    До коментар #23 от "Хахахаха":

    Аве и ти си прав с цялата измама за електрокарите и "зелената" сделка на простолюдието от ес и субсидиите за тези боклуци от нашите данъци...

  • 25 гост

    18 6 Отговор

    До коментар #2 от "Айде":

    Всъщност по-важната новина от вчера е , че Тесла откри мрежата си по китайския път на коприната от източното крайбрежие на запад до границата с Казахстан !! Пътят е над 5000 км и в момента е най-дългия електрифициран такъв !! Като станциите са 27 или средно на 160-190 км , 100-120 мили ! А цените на суперчарджърите по нея от китайската фабрика са с до 50% по-евтини !! Да се готви Европа !

    Коментиран от #26

  • 26 гост

    17 15 Отговор

    До коментар #25 от "гост":

    И тъй като от европейска страна вече има мрежа до Урал , съвсем скоро с Тесла ще може да се пътува спокойно от Атлантическия океан в Португалия до Тихия в Китай !! За отличниците безплатно ! За петролопитеците , ужасяващо , хахахахха !!

    Коментиран от #27

  • 27 Грета Тунберг

    6 10 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Не се зареди тази Тесла.Докога ще те чакам норвежецо.
  • 28 Ти да видиш! Ти да видиш!

    14 6 Отговор
    Значи смотаната Тесла може да си позволи да направи шест зарядни станции дори в държава като България, но великите световни марки които всички заедно се събраха да правят зарядни станции Йонити, от 2017 година досега не успяха да направят обещаните 400 бройки, та се налага германското правителство да се моли на Тесла да позволи и автомобилите на други марки да използват за зареждане зарядната инфраструктура на Тесла?

    Смятай докъде са изпаднали! А после се чудят защо Тесла модел 3 е лидер в продажбите на Европа, при положение че 100-годишните предлагат много голямо разнообразие от модели на по-ниски цени, а европейците по принцип не обичат американски автомобили заради лошото качество.

    Коментиран от #29

  • 29 гост

    10 7 Отговор

    До коментар #28 от "Ти да видиш! Ти да видиш!":

    Всъщност 6 са само в София , в Пловдив отделно ! А проблема с отварянето за другите марки е основно със заплащането , щото тези с Тесла си имат акаунти и всичко им се пише на сметките и после се дърпа от кредитните карти !! Тоест собствениците на електрички от други марки , включително немски трябва да си открият акаунт при Тесла !!! Представи си собственик на Порше с акаунт в Тесла , ахахахах !! И му пристигат от банката сметки от Тесла !!

    Коментиран от #30

  • 30 Идва и това

    5 2 Отговор

    До коментар #29 от "гост":

    Тесла ще отваря зарядните и за други марки в Норвегия! Тесла кандидатстват сами за това, като ще получат помощ от държавата за откриване на нови станции! Това ще стане от втората половина на 2022!

    Коментиран от #31

  • 31 гост

    6 6 Отговор

    До коментар #30 от "Идва и това":

    Е да де , ще ги отвори , ама на тях няма банкомати !! Трябва който иска да зарежда на тях да се регистрира предварително !
  • 32 селянин

    7 8 Отговор

    До коментар #12 от "Айде":

    От петрола няма отърване, единствено няма да се ползва масово за гориво за мпс-та вече.
  • 33 Hoho Boho

    3 2 Отговор

    До коментар #5 от "Айше":

    Оди пеш!
  • 34 Plameni

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Все пак Мъск не може да се мери с теб по лъжи
  • 35 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #10 от "Госあ":

    Очаквайте новата мода у фейса - селфи пред суперчарджъра на Тесла.
  • 36 Шарже

    4 8 Отговор
    Не знам как ЕС допускат строенето на станции за зареждане на само един тип автомобили. Какво би станало, ако всяка марка има собствена бензиностанция? Това е нелоялна конкурениция - способ за заемане на стратегически места и по този начин - подтискане на развитието на останалите марки.

    Коментиран от #37

  • 37 Ти да видиш!

    3 3 Отговор

    До коментар #36 от "Шарже":

    Е откога наемането на паркомясто е престъпление? От Тесла наемат дългосрочно или направо закупуват няколко паркоместа на които инсталират зарядни станции и само техни клиенти могат да спират на тези паркоместа. Всяка една банка, институция и дори частна фирма/магазин може да наеме и наема такива паркоместа само и единствено за техни клиенти. Какво нелоялно виждаш в това? Напълно законно е и е хитър начин за привличане на клиенти като в същото време печелиш от зареждането.

    Така или иначе Tesla ще е отвори зарядните си станции и за други марки, но ще ми е интересно ценообразуването за тях.
  • 38 Синерджи Тауър София

    3 0 Отговор
    От вчера са окабелени и се монтират 50 зарядни на паркинг нива - 1 и - 2 за зареждане на електромобили в Синерджи Тауър
  • 39 кикирикииии

    1 1 Отговор
    Сега ще си купя три тесли и ще си ги менкам само на станцията.
  • 40 Патето Яки

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "Яшко":

    Всеки зидар и дърводелец си има тесла даже и аз имам тесла но е тъпа.
  • 41 селчо

    2 2 Отговор
    зимам теслата и отивам да я точа забезпари,СЪС ЗИЛА
  • 42 BG Driver

    3 5 Отговор
    Помнете ми думата, съвсем скоро ще имаме проблеми с недостиг на електричество. Като паднат цените на електромобилите и се увеличат драстично, ще има серизоно поскъпване на тока. Работя във фирма в която имаме три зарядни станции ( 22kw ) сметките ни скочиха драстично, а сега с тия жеги започнаха да падат предпазители, а уж сме имали партида със запас ;)

    Коментиран от #44

  • 43 Бочко

    6 0 Отговор
    Хубаво е да се добави, че Тесла те таксуват за всяка минута, в която си включен, дори след като автомобилът се е заредил напълно. Така че кифлите трябва да преценят точно времето, за което да обикалят Прадайса всеки път или да се разкачат преди пълно зареждане.
  • 44 Димов

    4 0 Отговор

    До коментар #42 от "BG Driver":

    Повечето от кабелната мрежа в България е стара и работи на ръба, на прага, на поносимост. Трябва да я сменят с нова, но не им се дават пари. Когато започне навлизането на електромобили в БГ с по-сериозни темпове, ще изскочи някое мижав0 4ове4е на екрана, ще смотолеви нещо, с ръкомахания, че мрежата се претоварвала от многото електромобили, накачулени да зареждат, и ще ни увери, че силовите кабели повсеместно трябва да се подменят, като за това нещо трябва да се увеличат цените на тока, с едни 20%, да речем. Само си търсят причина. Ние ще им я дадем.

    Коментиран от #45

  • 45 BG Driver

    2 3 Отговор

    До коментар #44 от "Димов":

    Точно това имам предвид, но сега никой не го мисли и всичко е "розово масло". Честно казано аз съм ЗА ел.автомобилите и много ги харесвам, карам често един служебен, страшно ми е кеф като наказвам скъпарски бараки по сфетофарите :)))), но първо трябва да си изградим читава инфраструктура и тогава да говорим за тях !

    Коментиран от #46

  • 46 Кокошката и яйцето

    2 2 Отговор

    До коментар #45 от "BG Driver":

    Не знам дали точно това имаше в предвид Димов с поста си, но заради електромобилите, ще се оправи качеството на електропреносната и електроразпределителните мрежи, които и в момента са за ремонт и смяна, като ерепетата от години говорят за това, но политиците не дават, за да задържат изкуствено цената на тока ниска. Това изкуствено задържане на цената ще създаде толкова много проблеми в бъдеще, че си нямаш идея.

    Хубаво е да се отбележи че електромобили надали ще има скоро в България, нов и мрежите ще трябва да се ремонтират, а и трябва да се мисли откъде ще вземем ток, когато спрат мариците, защото от години се знае, че не е въпросът дали, а кога ще спрат! Цената на тока произвеждан от тях е толкова висока, като се добави цената на въглеродните квоти, че вече се изравни с проектната цена на тока от АЕЦ Белене - тоест този ток вече стана непродаваем нито в България да не говорим на международните борси.

    Вече е по-евтино да си внасяме ток.
  • 47 гост

    0 4 Отговор
    Това е много хубаво, не знам само доколко е разумно, понеже за да влезеш и престоиш в подземен паркинг си плащаш такса. Повечето на запад са открити на горно ниво, да не говорим, че батерията се загрява при суперчарджване. Лошото е, че само тесли могат да го ползват и всички други електрички са блокирани, без значение дали седят празни колонките (просто защото няма много тесли в България) или се ползват. Освен това ще заемат паркоместа и ще седят празни.
  • 48 Васил

    2 1 Отговор
    Теслата е най-върховната кола, която се произвежда в момента едросерийно! А Римак е най-върховната суперкола. И двете марки са електрически. ДВГ са тотална отживелица!
  • 49 Умреляци

    0 1 Отговор
    Ви ева майките на сечки ко стана