29 Октомври, 2021 13:42 16 512 76

Кои собственици на автомобили не включват мигачи

  • мигачи-
  • анкета-
  • пътепоказатели

Участие са взели над 38 хиляди души, като 72% (27 780 души) от тях отговарят, че винаги използват мигачи

Кои собственици на автомобили не включват мигачи - 1
Снимка: Shutterstock

Забелязали ли сте, че шофьорите на някои автомобили са по-склонни от други да пренебрегват правилата за за движение по пътя? Руснаците от Auto Mail направиха едно интересно проучване за това кои водачи най-често игнорират задължителното включване на пътепоказателите при смяна на лентата или при промяна на посоката на движение.

В анкетата има един основен въпрос - дали винаги включват мигачите. Участие са взели над 38 хиляди души, като 72% (27 780 души) от тях отговарят, че винаги използват мигачи.

В същото време мигачите се включват на празен път и при маневриране по-рядко - само 66 процента (25 750 души) са отговорили положително на този въпрос. Останалите 34 процента от анкетираните признават, че пренебрегват мигачите, когато наблизо няма други участници в движението.

Още нещо любопитно от изследването е какви автомобили карат хората, участвали в анкетата, и дали има връзка включването на пътепоказателите с това коя марка автомобили притежават. Ето и резултатите.

Кои собственици на автомобили не включват мигачи


Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 36 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Знаменце

    48 8 Отговор
    Познавам единственият собственик на заз в района, винаги включва мигачи.
  • 2 антидържавата

    84 6 Отговор
    Само безсмъртните, егоистични селяндури...

    Коментиран от #6

  • 3 Ясно е

    136 24 Отговор
    Това са селндурите, каращи "немския премиум" БьеМВье и си мислят, че са голяма работа. Или карат, като ненормални, или с 10 км в час, това са им двата режима, нормално шофиране, при тях отсъства.

    Коментиран от #5

  • 4 No name

    23 4 Отговор
    Италианците-всички

    Коментиран от #30

  • 5 Инструктор

    30 42 Отговор

    До коментар #3 от "Ясно е":

    Ами комплексиран Ганьо, какво караш та се чувстваш толкова умен? :-)
  • 6 Новинар

    25 3 Отговор

    До коментар #2 от "антидържавата":

    Какво и разсеяните забързани граждани говорещи по телефона.
  • 7 Голям Слон

    30 100 Отговор
    Какъв смисъл има да се включва мигач, когато си в лента задължително за десен или ляв завой? Или на кого да го пускам, когато пред и зад мен няма никой? Не, не съм загубил навиците си. Просто не виждам смисъл да използвам този сигнал, когато няма необходимост. При аварийно спиране винаги ползвам съответните мигачи. Когато съм зад или пред някого - също! Всичко друго е една излишна пунктуалност.

    Коментиран от #8, #22, #31

  • 8 Новобранец

    102 8 Отговор

    До коментар #7 от "Голям Слон":

    Защото почти никога не е възможно да няма никой наоколо. Мигач се пуска освен заради другите шофьори в "автомобили", а и заради всички други участници в движението като колоездачи, мотористи, пешеходци, работници на пътя...

    Коментиран от #9

  • 9 Голям Слон

    22 44 Отговор

    До коментар #8 от "Новобранец":

    Ама вие забелязвате ли ги всичките тия участници? :-) Искам да видя как някой, освен мен, се оглежда за велосипедист, когато прави десен завой и пресича велоалея. Или вижда моторист на пътя. Някъде между четенето на телефона, писането и шофирането. Та, така. "Обожавам" всички онези, които ми се правят на по католици от Папата.

    Коментиран от #11, #42, #76

  • 10 гост

    62 2 Отговор
    Таксиджийте в София никога не включват мигач. Това не зависи от марката на колата, а от мисленето на хората. За таксиджийте по-важно е да не му изгори крушката на мигача отколкото, да не засече другите коли.

    Коментиран от #41

  • 11 Новобранец

    10 5 Отговор

    До коментар #9 от "Голям Слон":

    Нали знаеш повечето за какво се гледат като наближат кръстовище?
    "Дали идва кола"
  • 12 F.F

    71 8 Отговор
    Когато пътувам извънградско половината от водачите които ме изпреварват не пускат мигач. Сигурно ще ги заболи пръстчето. Когато се прави маневра, където има други автомобили винаги се сигнализира. Хората които не го правят, обикновено са мърлячи и в живота!

    Коментиран от #13, #48

  • 13 Голям Слон

    12 48 Отговор

    До коментар #12 от "F.F":

    Щом пускам мигач, значи не си мърляч. Интересно! А аз като видя една кола на какво прилича отвън и отвътре, колко се подържа, чак тогава предполагам кой е мърляч, а кой не :-) Много бързаш. Само с един мигач си правиш извод.
  • 14 БАЙ Х@Й‼

    39 1 Отговор
    Във Варна вече доста водачи, още далеч не всички, започнаха да включват пътепоказателя когато ще напускат кръгово‼️

    Коментиран от #18, #19

  • 15 Б. М.

    9 11 Отговор
    Хубаво коментирате как е в България, но ТОВА ИЗСЛЕДВАНЕ Е ПРАВЕНО В РУСИЯ. Учудващо е, че няма Лада, Москвич,..... Може би водачите на тези марки, дават мигач винаги.
  • 16 ГДИ

    8 6 Отговор
    Пежистите ни няма - или включваме мигачите всички или не ни броят за собственици на автомобили .

    Коментиран от #70, #72

  • 17 Готин

    49 4 Отговор
    Много се смея, когато хора които не знаят кога, защо и как се пускат мигачи. Умирам от кеф, когато селяка пред ме пуска аварийки и спира рязко. Или когато подаде мигач след маневрата. Или когато му свирна защото е спрял рязко пред лафката за дюнери и си пусне после мигача, за да ми покаже, че е голяма работа. Освен това същите тези не знаят, че пуснатият мигач НЕ ОСИГУРЯВА ПРЕДИМСТВО.

    Коментиран от #59

  • 18 Стърше

    14 0 Отговор

    До коментар #14 от "БАЙ Х@Й‼":

    Така и трябва. Колегиално и толерантно за да преминат по-бързо другите и да няма задръстване!
  • 19 i-рян

    5 12 Отговор

    До коментар #14 от "БАЙ Х@Й‼":

    има и такива, които като влизат в кръговото дават ляв мигач а при влизане завиваш на дясно!?

    Коментиран от #21

  • 20 Рейса

    34 5 Отговор
    У нас най-рядко ползват мигачи шкодите, следвани по петите от ауди, BMW и WV. Водачите на шкоди са и едни от най-агресивните на пътя. Това важи с особена сила за по-новичките шкоди - имат се за особени хора, с особени възможности и привилегии.

    Коментиран от #24

  • 21 майРян

    9 9 Отговор

    До коментар #19 от "i-рян":

    При влизане се дава мигач само на кръгово с повече ленти, ако ще се престрояваш в лявата. Но тия неща у нас малко хора ги знаят. Те не са и описани в нашия допотопен ЗДП.

    Коментиран от #23

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Баро

    27 2 Отговор

    До коментар #21 от "майРян":

    Кръговото е напълно обикновено нормално кръстовище и в него се влиза по следния начин няма значение колко ленти има ако на кръговото ще завиваш наляво влизаш с ляв мигач и когато стигнеш до твоя изход излизането става с десен мигач ако ще завиваш надясно влизаш с десен мигач и си излизаш караш направо влизаш без мигач Ти излизаш с десен мигач пише го в закона на кръстовище с кръгово движение е най-важно човека за теб да знае какво ще правиш А човекът в кръговото си е с предимство и ти трябва да го изчакаш

    Коментиран от #40

  • 24 Баро

    17 9 Отговор

    До коментар #20 от "Рейса":

    В общи линии си прав Това е защото си мислят че карат Volkswagen обаче Понеже нямат пари за Volkswagen и си купили Шкода А иначе най-агресивните шофьори карат Peugeot 206 Peugeot 106 и Citroen Saxo повярвай ми имам наблюдение

    Коментиран от #43

  • 25 Голям Слон

    2 16 Отговор

    До коментар #22 от "Баро":

    Ти да не си ваксиниран? Да ми чупи зъбите някой? Защо бре? :-))) Затова, че не съм дал мигач на въздуха? Оле, оле. Тези форуми верно се препълниха със социопати и супермени, готови да раздават правосъдие по българските пътища. И то за такива неща...

    Коментиран от #26, #67

  • 26 Баро

    17 6 Отговор

    До коментар #25 от "Голям Слон":

    Даже трябва да ми благодариш защото се опитвам да те предпазя ама явно не можеш да ме разбереш Понеже много точно корите мислят като тебе затова по улиците има толкова неадекватни А между другото в шофирането няма нищо което да е въздух даже и никой да няма около тебе пускането на мигач изгражда навици а навиците са най-важни при шофиране Сигурен съм че не си гледаш и огледалата агресия на пътя трябва да има защото тъпия българин разбира само от кютек

    Коментиран от #35

  • 27 оня с коня

    4 19 Отговор
    След като разминавам някой който си кара в дясната лента и плътно зад мен няма друго МПС да иска също да го разминава щото се движи с моята скорост ЗАЩО да давам Мигач?Е,имаше един период когато давах всякакви мигачи независимо че нито завивам,нито има някой наоколо и това го правех защото като мия БМВ-то или вали дъжд Мигачите се пълнеха до Половината с Вода отнякъде,та да си Изпари от нагряването на Крушките.Верно Рибки не се завъдиха,но водата продължаваше да се плиска вътре!Тогава ме осени идеята да пробия с дрелката по една малка дупка в Пластмасата и водата вече не се задържа.Оттогава и спрях да ги ползвам да не си ги хабя.

    Коментиран от #32

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Чичо Пичо

    10 1 Отговор
    Британците най-лошите шофьори на планетата!!!
  • 30 Коко Н

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "No name":

    И испанците.
  • 31 Коко Н

    4 5 Отговор

    До коментар #7 от "Голям Слон":

    Включвам отново,когато светне светофарът,за да не заслепявам преди това колегата зад мен.
  • 32 Qqq

    9 0 Отговор

    До коментар #27 от "оня с коня":

    Може би говориш за задминаване или изпреварване, защото разминаване е при насрещни курсове; -)

    Коментиран от #33

  • 33 оня с коня

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Qqq":

    Май тъй ша доди работата
  • 34 Julio

    9 3 Отговор
    Няма никаква връзка м/у марката на колата и това подаваш ли мигач или не. Сменил съм пет марки лични автомобили (ако броя и служебните на които сядам от дъжд на вятър стават десет) и всички ги карам по един и същи начин. Като има кой да изветявам за намеренията си на пътя го правя, като няма може и да пропусна.
  • 35 Голям Слон

    11 5 Отговор

    До коментар #26 от "Баро":

    :-))) Какво знаеш ти за мен, че да ми приказваш за навици?! А знаеш ли сакво може да се случи, ако ден излезнеш и започнеш да посягаш на някой, за когото нищо не знаеш?! Моргите са пълни с петлета, които са решили, че ще правят новия държавен ред. За недаване на мигач чупиш заби. А за забравен работещ мигач?!
  • 36 ТRIF

    19 1 Отговор
    Преди години се научих да карам като Нюйоркски таксист. Няма да обявам тънкостите на такова шофиране и кога го използвам. По принцип мигач се подава достатъчно време преди започване на маневра с промяна на лента или траекторията на движение на ППС спрямо остналите участници в движението (това включва всички, дори и пешеходците). При тези обстоятелства използването на мигач е задължително а не препоръчително! Подаването на мигач е анонсиране за намерението на водача на ППС и не се третира като предимство за изпънение на маневрата.
  • 37 черния

    4 18 Отговор
    Мене още инструктура ме научи, че щом карам БМВ ( тогава на баща ми) мигачите нямат значение - други знаят че трябва да са пазаят!
    Прав излезе. До сега проблеми не съм имал!
  • 38 Знаем кои

    11 3 Отговор
    Селяндурите !
  • 39 Ставри

    16 2 Отговор
    Най-вече тъпанарите не включват мигачи когато трябва да го правят. Лошото е, че станаха много.
  • 40 Мигач в кръгово

    14 16 Отговор

    До коментар #23 от "Баро":

    Не съм съгласен.В кръговото се влиза БЕЗ МИГАЧ, защото нямаш избор накъде да продължиш. МИГАЧ СЕ ВКЛЮЧВА само при излизане от кръговото, защото реално тогава променяш нещо в движението си. Иначе в самото кръгово можеш да си обикаляш без мигач докато ти свърши горивото. Мигач-само при излизане, за да знаят другите участници в движението, че променяш посоката си.

    Коментиран от #68, #71

  • 41 Домакин

    9 2 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Моето наблюдение е обратното. Мисленето на човека определя каква кола ще си купи и как ще я ползва. И от там следва, че по марката на колата можеш да обобщиш в голяма степен за собствениците им.
    Пример: иска да се чувства състезател и има пари, купува си ново БМВ. Същото чувство но разполага с малко пари, купува старо БМВ.
    И пак същите мераци, но почти социално слаб, купува си стар Голф.
    Такъв екземпляр никога няма да си вземе миниван примерно.

    Коментиран от #45

  • 42 до 9

    14 4 Отговор

    До коментар #9 от "Голям Слон":

    Велоалеята приключва на кръстовище. Велосипедистът е длъжен да слезе ида бута велосипеда. После пак е велоалея

    Коментиран от #44

  • 43 така е

    7 1 Отговор

    До коментар #24 от "Баро":

    водачите на миниколи избиват комплексите с агресия.
  • 44 Голям Слон

    11 4 Отговор

    До коментар #42 от "до 9":

    Така ли? Пробвай в Холандия да направиш десен завой и да отнемеш предимството на велосипедист! Пробвай! На велоалея никъде в цивилизования свят не карат велосипедист да слиза и да преминава, като пешеходец. Само в България. Отделно, когато правиш десен завой не даваш ли път на пешеходците? Питам само. Не за един прЕАтел, а за мен.

    Коментиран от #47

  • 45 Голям Слон

    4 2 Отговор

    До коментар #41 от "Домакин":

    :-) Битието определя съзнанието. Някъде БМВ карат само адвокати и лекари. Другате мутри и празноглавци. Едните са успели в цивилизацията, другите са успели в джунглата. Все успели, нали? А човек, който може да си купи чисто нова кола за 200.000, но кара такава за 20.000, какъв е в твоите разбирания?

    Коментиран от #46

  • 46 Домакин

    10 0 Отговор

    До коментар #45 от "Голям Слон":

    Мутра, на която всеки момент могат да и щракнат белезниците не я броя за успяла личност. И по нищо не искам да приличам на нея, включително и по автомобила и.
    Човек който може да си позволи кола за 200 000, а кара за 20 000 е скръндза :) или човек с план, мислещ за повече от година напред за себе си и семейството.

    Коментиран от #49

  • 47 Домакин

    7 5 Отговор

    До коментар #44 от "Голям Слон":

    Нищо лошо не виждам в това, велосипедиста, който е уязвимия при един сблъсък и с най-голямата трошка, като се налага да премине през кръстовище да се приравни с пешеходец. И скоростта и габаритите му са сравними с тези на пешеходец, а не на автомобил. Нормално пресичащ пешеходец е лесно да бъде видян от шофьора и да спре, а велосипеда като се чувства да е с предимство и изскочи на пътя, ще има да го стържат от асфалта.

    Коментиран от #50

  • 48 де юре

    4 2 Отговор

    До коментар #12 от "F.F":

    Не бе имат електромери и са свързани с енергото та за това икономисват !
  • 49 Голям Слон

    6 2 Отговор

    До коментар #46 от "Домакин":

    Всеки сам прави своята скала! За един успял е едно, за друг друго. Лошото е, че медиите ни натрисат всевъзможни модели за подражание. И рибката кълве. Основно младата. Човек, който може да кара автомобил за 200.000, а има такъв за 20.000 - за мен е мъдрец, а не стисня. А позьори в тази страна бол. Имам един съсед до мен. Къщата му е поне милион лева. Няма да описвам какво има вън и вътре. Човекът е с бизнес, при това негов :-) Кара Е60. От другата страна е лекар. Купи наскоро къщата. Около 350 кв.м. застроена площ. Малък басейн, половин декар двор. Кара някакво Шеви евтинко. Работи на смени. Къщата я купи за 180.000 евро :-) Без кредити.

    Коментиран от #52

  • 50 Голям Слон

    3 1 Отговор

    До коментар #47 от "Домакин":

    Не познавам нито един пешеходец, който да се движи с 25 км/ч. Но щом казва.... Холандците нищо не разбират. Така да знаеш.

    Коментиран от #51

  • 51 Домакин

    5 3 Отговор

    До коментар #50 от "Голям Слон":

    Холандците разбират от трева и футбол. Ние от всичко. Не могат да ни стъпят на малкия пръст.
    За мен не е нормално както си карам колата и някакъв келеш да изскочи с велосипеда си от тротоара или велоалеята на шосето с 25 км/час.
    Трябва да спре, да се огледа и ако няма вече приближила кола да пресече с нормална скорост и с предвидима траектория. И да знае че това не е място за разходка, а място което трябва да напусне по най-бързия начин.

    Коментиран от #54

  • 52 Домакин

    5 1 Отговор

    До коментар #49 от "Голям Слон":

    Е60 доколкото знам е някакво БМВ, но дотолкова не ме интересува какво точно, че дори няма да го пусна в търсачката.

    Коментиран от #53

  • 53 Голям Слон

    7 2 Отговор

    До коментар #52 от "Домакин":

    Е60 е нещо, което се купува и за 6.000 лева :-) Вместо Е60 можеше да е някакъв Пасат 4-5, Форд Мондео или каквото там се сетиш в този диапазон. Има хора с много пари и незначителни потребности. Това не ги прави нито стиснати, нито глупави. Това е и моята философия - да живея под стандарта си. И да притежавам именно онова, което ми харесва и искам да купя, а не нещо, което модерно, актуално и ще ме издигне в очите на празноглавите. Дотук с темата за мигачите и имането. Хубава вечер на всички.

    Коментиран от #56

  • 54 Голям Слон

    5 2 Отговор

    До коментар #51 от "Домакин":

    Симпатяга си ти. Утре някой с разсъждения, като твоите, ще ти блъсне детето. Друга песен ще пееш. Постави се на местото на колоездача. За момент. А после си представи, че ти си с кола, а от там някъде "изскача" скачена композиция тежащата скромните 15-20 тона без товар :-) За него ти си "келе..ш", пропорционално погледнато.

    Коментиран от #55

  • 55 Домакин

    6 1 Отговор

    До коментар #54 от "Голям Слон":

    Учила са ме, преди да изляза на пътеката да се огледам и ако няма кола да пресека. Ако ме забележат и спрат добре, ще мина, но няма да се бутам да набиват спирачки заради мен.Сега им казват, давай, говори по телефона, не се оглеждай и пресичай, с предимство си. Ако стане беля и оживееш ще извикаш телевизия, ще го осъдиш и ще изкараш някой лев даже. Криворазбрана европеищина.
    Относно композицията, да си представим че е натоварена с максимално допустимото и е 40 тона. Надявам се че ще се движи по асфалта, не по вело алея. И ако видя че ми взима предимството, ще му опъна нервите колкото мога, но няма да се блъсна умишлено, ползвайки си непременно предимството.
  • 56 Домакин

    7 1 Отговор

    До коментар #53 от "Голям Слон":

    Разни хора, разни идеали.
    Има хора с възможност за кола, но дори книжка не искат да притежават.
    За мен важи като не можеш да имаш колата която харесваш, харесвай тази която имаш. И си харесвам моята, макар да е евтина ( но в изправност и покриваща нуждите ми ) и не ми липсват скъпите, които иначе ми хващат окото на пътя.
  • 57 Фаро

    3 5 Отговор
    Само каращите немски автомобили не включват мигачи,може би нямат
  • 58 Тиро Вампиро

    7 1 Отговор
    Една позната,която много гледаше в телефона и беше научила перфектно,кога е с предимство и че задължително трябва да го използва лежа 3 месеца в болница със счупен врат и увреден гръбначен стълб.Аз винаги се оглеждам професията го изисква
  • 59 Васик атанасова

    1 3 Отговор

    До коментар #17 от "Готин":

    А да свириш в града разрешено ли е ?

    Коментиран от #60

  • 60 Домакин

    3 0 Отговор

    До коментар #59 от "Васик атанасова":

    10 лева ги прежалвам за такъв
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Ироничен

    3 0 Отговор
    Голф, БМВ, особено тройка, и шофьор от Кърджали - никога!
  • 63 Атанас

    12 0 Отговор
    Тук има големи специалисти по всичко както и в повечето форуми.
    Законът за движение по пътищата трябва да се изпълнява такъв какъвто е, лош или добър!
    Още римляните са казали -лош закон, но закон. Всички други тук разсъждения с мигачите, трябва или не трябва - са българска работа.
    Може да се изненадате, но аз давам мигачи винаги и ги давам на първо място, за да се предпазя от някои идиоти, каквито има явно тук от изказващите се и след това заради правилника.
    По отношение на мигачите в кръговото - ако кръговото е с две или три ленти и ти няма да излизаш веднага от него с десен мигач, редно е да сигнализираш, че влизаш за най-вътрешната лента с ляв мигач, за да е ясно кой ще излиза надясно и кой ще влиза във вътрешната лента наляво.
  • 64 Густо майна

    13 0 Отговор
    Аз лично нищо не разбрах от това изследване с тези черти, какви хора участвали, някакви руснаци, какви коли имали и какво казали за другите, тотален бъркоч. Какви са моите наблюдения - за 13 години активно шофиране, най-рядко мигачи подават водачите на БМВ като марка, а като място в България, град Пловдив е безспорно НОМЕР 1 - там очевидно 95 процента от шофьорите се опасяват от ранно изхабяване от крушките на мигачите и мигач там не се подава!
  • 65 МиГачев

    6 0 Отговор
    наглите джипкаджии и таксиметри, да не си хабят електромера...
  • 66 Жоро

    6 0 Отговор
    Бакшишите!!! Те дори не знаят къде се намира лостчето за мигачите. Знаят само бутона за аварийните светлини щото е червен.
  • 67 За слона

    7 1 Отговор

    До коментар #25 от "Голям Слон":

    По добре не шофирай, защото никога
    няма да разбереш колко важно е да подадеш мигач, дори и да няма дви
    жените около теб. Ти си от цименто
    вите глави разбиращи от всичко, а
    всъщност никога не си разбирал
    кое за какво е и необходимо ли е да
    го правиш. Сложно изречение за
    твоят интелект!!
  • 68 За 40

    4 0 Отговор

    До коментар #40 от "Мигач в кръгово":

    Не разбираш смисълът на кръговото, особено много лентов движение. Вли
    зай с мигач за да покажеш евентуалната посока, и лентата от
    която ще излезеш в последствие. Сменявай смело мигачът за да пока
    жеш и какви са ти намеренията.
  • 69 Фончо 2

    4 0 Отговор
    Българина не пуска щото аби крушките, харчи ток и газ, цъка гадно, тарикат и другите дето пускат са балъци, мързи го...
  • 70 Случаен

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "ГДИ":

    Изследването е руско, в Русия почти няма Пежо и Ситроен. Срещат се, но Лади, тойоти, шкоди др. има в пъти повече
  • 71 Някой си

    2 2 Отговор

    До коментар #40 от "Мигач в кръгово":

    Влиза се с ляв мигач понеже се включваш в кръговото движение.
  • 72 Христо

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "ГДИ":

    Това не са коли а кочини.
  • 73 Един

    1 1 Отговор
    Неее, как така сте пренебрегнали BMW-тата! Ма те са тор оф топа!
  • 74 Машала

    1 0 Отговор
    Явно има доста хора тук, които избиват комплекси! Селяк, селяндур... явно и те са са селянчета. Няма нищо лощо в това селянчета, да сте от село. То София е най-голямото село! Випросът е колко книги сте прочеле и колко не килограми, а гънки има в мозъка ви! А мигачът е сложен за да се показва маневрата, която извършвате. Не е за красота и не е за да мислите дали ще изгори крушката ако го пуснете. Има доста педли, които си пазят крушките, и доста каки дето държат телефона и им трябва среден за мигача!
  • 75 Роки

    2 1 Отговор
    Винаги колегиално пропускам някой като си е объркал лентата да се престрои, но само ако своевременно е подал сигнал с мигач. А за тия дето това е излишно, никакъв реверанс!
  • 76 Потурко

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Голям Слон":

    Този е ГОЛЯМА УСТА не слон - не можете да го надприказвате и оборите! Старите хора им викаха Дървени философи! Не се хабете напразно! Той си живее в паралелен свят сам самичък и си е самодостатъчен!