Symphony of the Seas е най-големият круизен кораб, като класацията е най-новата за подобни съдове и е от настоящата 2021 година. Корабът Symphony of the Seas е построен от американска компания.
"Симфонията на моретата", както се превежда името на Symphony of the Seas е пуснат на вода през 2018 г. Както може би се досещате, корабът се занимава с превоз на пътници, които го използват за удоволствие и почивки.
Де факто корабът принадлежи на САЩ, въпреки че плава под флага на Бахамите. Корабът е притежаван и управляван от Royal Caribbean International. Symphony of the Seas е с дължина 361,011 метра и има брутен тонаж от 228 081 тона.
Разполага с 18 палуби. Корабът побира 5 518 пътници, а максималният му капацитет е 6 680 пътници, както и екипаж от 2 200 души. 16 от палубите се използват от гостите, на които са на разположение и 22 ресторанта, 4 басейна и 2 759 каюти.
За задвижване Symphony of the Seas използва три основни двигателя с азипод с мощност 20 000 киловата, които представляват електрически тласкащи устройства. Тези двигатели са монтирани под кърмата на кораба и всеки от тях задвижва 20 футови въртящи се витла.
В допълнение към трите основни двигателя има четири допълнителни тласкащи устройства, използвани за приставане, всеки с 5 500 киловата мощност или 7 380 конски сили. Сред корабите от клас Oasis, Symphony of the Seas използва 25% по-малко гориво поради внедряването на нова система, която освобождава малки въздушни мехурчета под корпуса.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Покрай ковида
10:56 30.11.2021
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 незнайко
Коментиран от #4, #8
11:29 30.11.2021
4 Конспиратор
До коментар #3 от "незнайко":
Абе умнико, още преди десетина години съм пътувал с MSC Fantasia, който тогава беше най-големия круизен кораб със своите 4000 пътника и 14 етажа, след това съм пътувал и на по-големи круизни кораби и съм оцелял. Как пък ти дойде на ума, че от като бил построен кораб за 5000 човека тръгнал коронавирусът в същата година.12:03 30.11.2021
5 Машала
Коментиран от #6, #10, #12
12:45 30.11.2021
6 Иван4о
До коментар #5 от "Машала":
Ще, сега прекарват далекопровод 110 киловолта по океаните . . .13:38 30.11.2021
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Тихомир Тодоров
До коментар #3 от "незнайко":
Пуснат на вода, не означава, че се експлоатира, а просто не е в камерата и се довършва на вода, допреди 2 месеца беше на кея в във френския град Сент Назер, където беше построен и завършенКоментиран от #13
14:05 30.11.2021
9 Ивайло
14:39 30.11.2021
10 Ти чете ли статията?
До коментар #5 от "Машала":
На практика е електрически. Всичките му двигатели с които се въртят витлата са електрически, включително маневрените двигатели.Коментиран от #11
14:46 30.11.2021
11 Ивайло
До коментар #10 от "Ти чете ли статията?":
Двигателите, които въртят витлата и тръстерите за маневриране, са електрически разбира се. Електроенергията обаче идва от електрически генератор, който се задвижва на свой ред от добре познатия ни дизелов ДВГ!!! Подобни силови уредби са правени и през 30-те години на миналия век, като там вместо ДВГ се е използвала парна турбина (справка "Нормандия" и "Куийн Мери").14:50 30.11.2021
12 Бай ти Ганя
До коментар #5 от "Машала":
Ганьо не чете,Ганьо знае само да коментира,В статията ,черно на бяло е написано какво е задвижването на кораба,но Ганьо не знае да чете.14:52 30.11.2021
13 Павел
До коментар #8 от "Тихомир Тодоров":
Тихомир, забележи че говорят за Симфония на моретата, който бе завършен преди 2 години! В момента Симфонията вече не е най големият. Преди броени дни замина от завода новият най-голям - Чудото на моретата! Статията би била актуална преди 2 години и не сега! Поздрави на всички корабостроители!15:41 30.11.2021
14 Paxnas
18:28 30.11.2021
15 ГретаТумбито
10:40 01.12.2021
16 Фергюсън
14:17 01.12.2021