8 15316

Най-големият круизен кораб е Symphony of the Seas

  • круизен кораб-
  • symphony of the seas

Плавателният съд е с дължина 361 метра

Най-големият круизен кораб е Symphony of the Seas - 1

Symphony of the Seas е най-големият круизен кораб, като класацията е най-новата за подобни съдове и е от настоящата 2021 година. Корабът Symphony of the Seas е построен от американска компания.

"Симфонията на моретата", както се превежда името на Symphony of the Seas е пуснат на вода през 2018 г. Както може би се досещате, корабът се занимава с превоз на пътници, които го използват за удоволствие и почивки.

Де факто корабът принадлежи на САЩ, въпреки че плава под флага на Бахамите. Корабът е притежаван и управляван от Royal Caribbean International. Symphony of the Seas е с дължина 361,011 метра и има брутен тонаж от 228 081 тона.

Най-големият круизен кораб е Symphony of the Seas

Разполага с 18 палуби. Корабът побира 5 518 пътници, а максималният му капацитет е 6 680 пътници, както и екипаж от 2 200 души. 16 от палубите се използват от гостите, на които са на разположение и 22 ресторанта, 4 басейна и 2 759 каюти.

За задвижване Symphony of the Seas използва три основни двигателя с азипод с мощност 20 000 киловата, които представляват електрически тласкащи устройства. Тези двигатели са монтирани под кърмата на кораба и всеки от тях задвижва 20 футови въртящи се витла.

В допълнение към трите основни двигателя има четири допълнителни тласкащи устройства, използвани за приставане, всеки с 5 500 киловата мощност или 7 380 конски сили. Сред корабите от клас Oasis, Symphony of the Seas използва 25% по-малко гориво поради внедряването на нова система, която освобождава малки въздушни мехурчета под корпуса.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 37 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Покрай ковида

    7 17 Отговор
    Тия не ги ли нарязаха на скрап?
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 незнайко

    15 31 Отговор
    ЕТО ОТКЪДЕ СЕ РАЗПРОСТРАНЯВА КОВИДА !!! Близо 9000 човека в този КОВЧЕГ пуснат във водата през 2018 година а пандемията почна в началото на 2019 !!! Съвпадение или реалност ???

    Коментиран от #4, #8

  • 4 Конспиратор

    29 9 Отговор

    До коментар #3 от "незнайко":

    Абе умнико, още преди десетина години съм пътувал с MSC Fantasia, който тогава беше най-големия круизен кораб със своите 4000 пътника и 14 етажа, след това съм пътувал и на по-големи круизни кораби и съм оцелял. Как пък ти дойде на ума, че от като бил построен кораб за 5000 човека тръгнал коронавирусът в същата година.
  • 5 Машала

    6 16 Отговор
    Този динозавър адски пуши и замърсява природата. Няма ли да го направят електрически?

    Коментиран от #6, #10, #12

  • 6 Иван4о

    16 3 Отговор

    До коментар #5 от "Машала":

    Ще, сега прекарват далекопровод 110 киловолта по океаните . . .

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Тихомир Тодоров

    11 0 Отговор

    До коментар #3 от "незнайко":

    Пуснат на вода, не означава, че се експлоатира, а просто не е в камерата и се довършва на вода, допреди 2 месеца беше на кея в във френския град Сент Назер, където беше построен и завършен

    Коментиран от #13

  • 9 Ивайло

    12 2 Отговор
    Абе колкото и да е голям, си е една прашинка в огромния океан!!! Предполагам поуките от всичките години на корабоплаване са взети под внимание и няма да се подхожда високомерно към океана и неговите сили, че иначе се затрива цял един малък град (справка: "Титаник")!!!
  • 10 Ти чете ли статията?

    13 6 Отговор

    До коментар #5 от "Машала":

    На практика е електрически. Всичките му двигатели с които се въртят витлата са електрически, включително маневрените двигатели.

    Коментиран от #11

  • 11 Ивайло

    20 0 Отговор

    До коментар #10 от "Ти чете ли статията?":

    Двигателите, които въртят витлата и тръстерите за маневриране, са електрически разбира се. Електроенергията обаче идва от електрически генератор, който се задвижва на свой ред от добре познатия ни дизелов ДВГ!!! Подобни силови уредби са правени и през 30-те години на миналия век, като там вместо ДВГ се е използвала парна турбина (справка "Нормандия" и "Куийн Мери").
  • 12 Бай ти Ганя

    13 6 Отговор

    До коментар #5 от "Машала":

    Ганьо не чете,Ганьо знае само да коментира,В статията ,черно на бяло е написано какво е задвижването на кораба,но Ганьо не знае да чете.
  • 13 Павел

    14 0 Отговор

    До коментар #8 от "Тихомир Тодоров":

    Тихомир, забележи че говорят за Симфония на моретата, който бе завършен преди 2 години! В момента Симфонията вече не е най големият. Преди броени дни замина от завода новият най-голям - Чудото на моретата! Статията би била актуална преди 2 години и не сега! Поздрави на всички корабостроители!
  • 14 Paxnas

    14 1 Отговор
    Този кораб е направен за здрави пенсионери които да обикалят света и да се кефят а не като мен като се пенсионирах почнах да обикалям круизните болници чиято основна задача е круиз на здравната каса.
  • 15 ГретаТумбито

    5 0 Отговор
    Трябва да премине на зелена енергия най-добре вятърна.
  • 16 Фергюсън

    4 1 Отговор
    Ами ако ..потъне насред океана? Нали сме чували за една вълна, забравих й номера... Тази ако го плисне...9 хиляди човека...