1 55110

Nissan поставя зарядни станции в 18 държави

  • nissan-
  • leaf-
  • зарядни станции

За съжаление България не е сред тях

Nissan поставя зарядни станции в 18 държави - 1

Nissan разширява мрежата си от зарядни станции и добавя съоръжения в представителства на марката в 18 държави. Сред тях за съжаление не попада България, нито пък някоя от близките ни съседки.

За сметка на това японската компания ще постави зарядни станции в Австрия, Белгия, Нидерландия, Люксембург, Норвегия, Швеция, Финландия, Дания, Франция, Италия, Испания, Португалия, Швейцария, Естония, Латвия и Литва.

Nissan поставя зарядни станции в 18 държави

Зарядните станции ще бъдат с CHAdeMO и CCS порт, осигуряващи 24кВ или 50кВ мощност на зареждане. Въпреки, че CHAdeMO стандарта вече почти не се използва при нови автомобили, някои от старите модели на марката като например Leaf разполагат с такъв тип зареждане.

От Nissan планират да са изградили 70% от своята зарядна мрежа през 2024 година, което ще им помогне, както с настоящите модели, така и с тези които планират да представят в близкото бъдеще.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иво

    4 0 Отговор
    Софийска община ще изгради цели 25 станции за две години,по една на месец да не се преуморяват майсторите.

    Коментиран от #7

  • 2 България

    5 4 Отговор
    е държава от Третия свят, никой не я бръсне, не е и никога не била фактор за нищо

    Коментиран от #8

  • 3 i-рян

    3 0 Отговор
    нисан като гледат колко "много" са продали тук и са се уплашили, че нямат толкова налични зарядни станции и затова по късно ще поставят...
  • 4 Занзибарски

    0 5 Отговор
    Е затова няма да купя електричката! Само дизел!!!! Газ никога!

    Коментиран от #9

  • 5 Каквито им колите, такива и зарядните

    4 1 Отговор
    В наши дни 50 киловата зарядна станция звучи смешно, а 24 киловата направо трагично! Та Това е мощността на домашна зарядна станция.

    Дори аеродинамичните автомобили харчат около 24 киловатчаса на 100 километра при магистрално шофиране. Това означава, че за всеки 100 километра шофиране по магистралата ще трябва да спират за час на 24kw зарядна станция или половин час на 50 киловатовата. Зарядните на Тесла са по 250 кв и зареждат същите 24 киловатчаса за 100 километра за 6 минути. Това обяснява и продажбите на едната и другата марка.

    Коментиран от #6

  • 6 gost

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Каквито им колите, такива и зарядните":

    много точно казано. Тесла генерираха загуби години наред, защото инвестираха успоредно в изграждане на мрежа за бърз заряд. На всеки ползвател на електрически коли е ясно, че 22кв е любителско, да трифазен е, но беше адекватно преди 15г. точно за лийф и ко. Сега, когато архитектурите на батерията са 400, вече дори 800волта, позволяващи зареждане с 250-350кв пиково, направо е смешно да парадираш с изграждане, пък и това е само на техните представителства. Това върши работа само на хора, отишли да си обсулжат колите, макар че тогава колата им би трябвало да е в сервиза, а не на кабела. Пълна загуба на средства и само повод за подигравки.
  • 7 гост

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Иво":

    Много е важно какви са станциите, защото на повечето места поставят 22 или 50кв, което е крайно недостатъчно в днешно време. Все едно да се опитват да ти продадат касетофон - пак свири, ама иска ли го някой щом има флашка със 1000 песни и тежи 20грама? Абсурдно е това да е бъдещ план за развитие и би било адекватно само и единственно ако сме 2002г. Тези станции са евтини и прости, само трифазен ток до точката, контролер и кабел, това е. Затова и са ограничени. Ако искат бърз заряд с 250кв например тогава са нужни и буферни батерии способни да отдадат тази мощност, което никой не прави, защото няма печалба от това. Ето по нашите улици поставиха зарядни миналата година - 22кв, 48ст. на киловат. Никога не съм видял някой да виси там, вероятно защото има и друга зарядна с 50кв и напълно безплатно, човека си я монтирал на магазина, кара тесла. Кой ще е толкова луд да им плаща 10лв и да виси 1 час за 20кв?
  • 8 Норге

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "България":

    Лошото е,че няма и да бъде.
  • 9 Норге

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Занзибарски":

    В огромна грешка си.
    Като ти направят дизелака прекалено скъп за каране и плащане на вредни и пр..друга песен ще запееш.
  • 10 Норге

    2 0 Отговор
    Трябва да се изгради инфраструктура.Защото няма смисъл да купуваш ел кола ако ще имаш спънки.
    В Норвегия на един обикновен паркинг повече от половината коли са ел.коли.Но имаш на всеки 300-400 метра зарядни по шопинги и възлови места.Отделно е пълно с общински зарядни по паркинги и улици.
    Хората по къщите ди ги зареждат у тях ,имат си дори бързи зарядни.Аз съм в блок,но все пак дори и да ми е по-скъпо зареждането от на една част хора,пак е в пъти по-евтино отколкото с двигател.Караш ли всеки ден за работа и пр с двигател,сметни едно 2000 кр месечно само за пътни такси.Отделно горивото към 800 кр поне месечно,отдвлно годишен данък и застраховката.
    Ами затова махнах дизелака.Че давах над 3000 кр всеки месец консумативи.И ако изплаче нещо за сервиз,режат глави тук.
    Сега даваме към 2800 отгоре на месец с рефинансиране,ама караш ново.
    И плашаш такси на 3-4 месеца веднъж по 550 кр.
    Отделно че годишния данък е наполовина,както и зареждането е в пъти по-евтино.
    Очаквайте съшия сценарий и в бг.