Голяма част от автомобилните производители разчитаха 2022 година да бъде годината на промяната и възложиха големи надежди за нормализиране на производството и преодоляване на кризата с чипове. За съжаление обаче, производителите на полупроводници са на малко по-различно мнение.
От ON Semiconductor, една от водещите компании в тази сфера при автомобилите, смятат че няма как производството на чипове да покрие търсенето през 2022 година и това отново ще причини забавяния. Както много пъти сме ви информирали, някои автомобилни производители бяха принудени да затворят заводите си за неопределен срок от време, както и да произвеждат автомобили без някои от екстрите им, за да успеят да ги доставят на клиентите си в разумни срокове.
Въпреки негативните новини, все пак има шанс към края на 2022 година да видим подобрение, което означава, че края на кризата с полупроводници все пак може да дойде през 2023 година, ако положението в света продължава да бъде същото.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гей Билс
11:31 08.01.2022
2 мдаааа
11:31 08.01.2022
3 Петко
Коментиран от #5
11:37 08.01.2022
4 Войникът 🇧🇬
Коментиран от #6
11:41 08.01.2022
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Така е
До коментар #4 от "Войникът 🇧🇬":
Кога ще стане по добре в България? Радио Ереван - то вече беше11:47 08.01.2022
7 Механик
От всичката електроника единствено АБС-са, ербега и системата за впръскване са полезните електроники за единавтомобил.
Останалото са екстри за "модерните" джендъри, дето си мислят, че живеят в 21-ви век.
Точно онзи ден еднин тук ми спореше колко неизмеримо важно е един автомобил да може да ползва сциалните мрежи и тик-ток.
От всичката гъзария,накрая пак ще минем на карбуратори, километражи с жила. И тогава ще се върнем в 19-ти век.
12:03 08.01.2022
8 оня с магарето
12:31 08.01.2022
9 един от многото
13:13 08.01.2022
10 DrivingPleasure
13:22 08.01.2022
11 незнайко
Коментиран от #12, #13
13:34 08.01.2022
12 незнайко
До коментар #11 от "незнайко":
BMW превръща колите си в киносалон !!!13:37 08.01.2022
13 kkk
До коментар #11 от "незнайко":
АБСОЛЮТНА ЛЪЖА И ИЗМАМА- електричките нямат нищо общо. Положението е елементарно, но се иска малко мислене- познайте къде НЯМА криза за чипове и ЗАЩО?1- В Китай заводите за коли бълват като луди- нито един завод не е затворил
2- Това включва и заводите на БМВ, Ауди, Мерцедес и т.н. които се намират в Китай и произвеждат коли за вътрешния пазар
3- ВСИЧКИ други извън Китай са ограничени със заповед от високо ниво и се изпълняват максимум 80% от заявките им
4- И като бонус и онези 80% вече се доставят не след 1, а след 3 месеца...
Капацитет заводите имат колкото щете, но ЗАПОВЕДИТЕ са да бъде срината авто индустрията по света. В един завод има хиляди работници, но важното е друго- покрай този завод се изхранват още стотици фирми доставчици + транспортни фирми и това може да срине икономиките на цели държави
Коментиран от #15
13:47 08.01.2022
14 Зевзеков
14:20 08.01.2022
15 Механик
До коментар #13 от "kkk":
Ами нали заради електричките е зора да сринат автоиндустрията? Как електричките да нямат вина, като заради тях се прави всичко това?14:31 08.01.2022
16 6A13TT
16:08 08.01.2022
17 недостиг
Минаха тия вече, нищо не е затворено от година, всичко си работи напълно. Ама някак си е по-добре да взимаш 20 000 за контейнер отколкото 2000. Че защо да не се преструваш за "недостиг заради ковид" и да държиш високите цени ?
Това са бизнеси с висок праг, не може всеки да започне от утре да прекарва с кораби и да прави чипове. Затова и цените на тези продукти стоят изкуствено завишени.
20:48 08.01.2022
18 tomito
01:47 09.01.2022