Last news in Fakti

30 Юли, 2022 11:30 13 119 47

Собственици на електромобили признават истинските причини заради които ги купуват

  • polestar-
  • електромобили-
  • коли на ток-
  • покупка на кола

Над 50% от тях не ги закупуват заради екологията

Собственици на електромобили признават истинските причини заради които ги купуват - 1

Polestar проведе интересно проучване за това защо собствениците на електромобили са избрали да закупят именно коли на ток. На теория, това вероятно се е случило защото производителите рекламират тези автомобили като екологични, опазващи природата и други подобни рекламни слогани. Вероятно някои предпочитат колите на ток заради по-ниската им цена за зареждане в сравнение с конвенционалните автомобили.

Собственици на електромобили признават истинските причини заради които ги купуват

На практика, проучването на Polestar показва, че 55% от собствениците на електрическите автомобили се спират на тях заради инфотеймънт системите им, големите екрани в интериора, асистентите и възможността им за свързаност с различни устройства.

Собственици на електромобили признават истинските причини заради които ги купуват

На второ място пък собствениците откриват своята основна причина за закупуването в техническите характеристики на колата. Динамиката, която повечето автомобили на ток е почти несравнима с бензинови и дизелови коли с подобни параметри.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 44 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Байганьо

    36 13 Отговор
    Когато попитам фен на апъл, защо предпочита апъл продукти, получавам същия отговор!
    😀

    Коментиран от #2, #4

  • 2 Не питаш

    30 5 Отговор

    До коментар #1 от "Байганьо":

    Когото трябва ! От всички , само Чък Норис има апъл с цяла ябълка !
  • 3 Само дизели съм карал

    16 34 Отговор
    Не е ли си турбо дизел интеркулер да го ипежарим не мерси.
  • 4 Хаха

    16 33 Отговор

    До коментар #1 от "Байганьо":

    Защото предпочитаме нещо американско, комуне.

    Коментиран от #16

  • 5 демек

    32 16 Отговор
    С две думи, защото са лигльовци жедърмени!

    Коментиран от #6, #19

  • 6 Женски автомобилчета?

    17 20 Отговор

    До коментар #5 от "демек":

    Защо смяташ че това е признак на женственост:

    "Динамиката, която повечето автомобили на ток е почти несравнима с бензинови и дизелови коли с подобни параметри."

    Да не твърдиш, че истинските мъже предпочитат да карат бавни автомобили, които като им настъпиш рязко газта, след три секунди се сещат да тръгнат да ускоряват и едно изпреварване с тях трае половин минута?

    Какво точно имаш против бързите автомобили и защо един истински мъж в никакъв случай не трябва да кара такъв автомобил, защото иначе ще е какъвто там го нарече?

    Коментиран от #9, #12

  • 7 Ник.а

    26 2 Отговор
    Все едно някой насила ги е карал да напишат тази статия...
  • 8 Последния Софиянец

    19 41 Отговор
    ДВГ умира !!! за ужасТ на всички рашастаци.

    Коментиран от #18

  • 9 КАТ

    15 7 Отговор

    До коментар #6 от "Женски автомобилчета?":

    Приготвили сме триногите,заповядай да си платиш глобите.

    Коментиран от #10

  • 10 Примерен водач

    16 12 Отговор

    До коментар #9 от "КАТ":

    А каква е глобата за бързо ускорение без превишаване на максималната разрешена скорост?

    Например ако на светофара първият автомобил не ускорява до 50 за 10 секунди, без да дава много газ и да превключва от първа до трета без да превишава 1500 оборота, за да прави задръствания и за един цикъл зелено на светофара да минат само десетина автомобила, а вместо това ускори до 50 за 2 секунди и позволи за същият този цикъл да минат 20-30 автомобила за да намалеят задръстванията, колко е глобата за втория случай?
  • 11 Турбо

    30 17 Отговор
    Модерни шилета.Интересува ги таблета,а автономията от 200 км отиване и 200 км връщане не им пречи.За двойната цена на тостера нищо не казват.Приятни приключения по зарядните станции , джендита.
  • 12 Стар чипосан дизел

    38 10 Отговор

    До коментар #6 от "Женски автомобилчета?":

    Против имам, че за 2-3 ластика и батерията пада. Като включиш климатик или топло - пак. После се моташ с 90 по магистралата и се кръстиш да снигнеш до следващата зарядна. Като стигнеш си отдъхваш, нищо че 2-3ма чакат пред теб. Важното е, че след няколко часа отново ще тръгнеш.

    Коментиран от #13

  • 13 Това отговаря на въпроса

    9 21 Отговор

    До коментар #12 от "Стар чипосан дизел":

    Защо ти няма да си купиш електромобил. Хайде сега обясни защо според тебе не било мъжко да се карат бързи автомобили и който си купи електромобил не бил истински мъж, според едно от изказванията тук.

    Както виждаш, попитали са хората защо са си купили електромобили, а ти отговоряш на коренно различен въпрос!

    И между другото, дори с 30% батерия, електромобилите продължават да са по-динамични от най-бързите спортни автомобили с ДВГ.

    Да не говорим, че минават повече километри с едно зареждане от тях, особенно при градско шофиране, когато след ускорението, при пускане на газта и или леко натискане на спирачката, повечето от енергията изразходена за ускорението се връща обратно в батерията, за разлика от автомобилите с ДВГ, които вместо да връщат бензин в резервоара, си изтъркват накладките, отделяйки енергията от ускорението във вид на топлина от спирачните дискове.

    Коментиран от #15

  • 14 ДВГ форевер

    20 7 Отговор
    Котлони и електрокари за наивници и богаташи.
  • 15 Турбо

    13 8 Отговор

    До коментар #13 от "Това отговаря на въпроса":

    Дай пример и си купи първо ти тостер,тесльо.
  • 16 Гост

    13 1 Отговор

    До коментар #4 от "Хаха":

    Предпочитате нещо американско, сглобено в Сирия с тайландски части. Само лепенката му е американска.
  • 17 Класика

    20 4 Отговор
    Когато разберат,че тези коли най много цапат въздуха и либиращите за тях и производителите им се окаже ,че са за бай Ставри,то тези егоисти няма да им трепне окото,защото купуват тези убийци на озона само и единствено заради отстъпките и липса на данъци засега! Точка и край!..... Амин.....

    Коментиран от #21

  • 18 Танас

    10 3 Отговор

    До коментар #8 от "Последния Софиянец":

    А след него и ние ,щото като станат масови тия боклуци изхвърлените батерии ще отровят всичко

    Коментиран от #20

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Така е!

    2 11 Отговор

    До коментар #18 от "Танас":

    Абсолютно си прав! eBay е затрупан с батерии, ама гледам не се задържат много и хората купуват 5,2 киловатчаса модули от стари батерии от електромобили за над 1000 долара, вероятно да си ги заравят в двора да си тровят почвата.

    Вие още ли вярвате че някой ще тръгне да ви заравя химически елементи по-ценни от златото в двора ви за да ви прави мръсно?

    В светът още десетки години ще има недостиг на суровини за батерии и всяка една ще се рециклира за да се ползват тези суровини отново и отново.
  • 21 Така е прав си

    6 5 Отговор

    До коментар #17 от "Класика":

    Като се премине на електромобили ще изтровят въздуха в градовете и няма да може да се диша. И съм сигурен че наистина вярваш в това и дори няма да ми разбереш сарказма.

    Коментиран от #37

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Турбо

    5 0 Отговор
    Издадоха разрешение за строеж на завода за електромобили в Ловеч.
  • 25 Турбо

    3 1 Отговор
    А Гига Берлин е построен без строително разрешение хахахаха повярвах ти тесльо.

    Коментиран от #26

  • 26 Ти кога и какво ли си разбрал?

    4 3 Отговор

    До коментар #25 от "Турбо":

    А Гига Берлин е построен без ОКОНЧАТЕЛНО строително разрешение.

    Беше построен с ВРЕМЕННИ.

    За ОКОНЧЕТЕЛНО се изисква ОВОС, който беше издаден след като вече бяха произвели няколко хиляди автомобила, точно както пророкувах!

    Не го разбра за 3 години, не се и надявам да го разбереш още 3 години след като вече е станало неопровержим ФАКТ. Тоест до март 2025г.

    Коментиран от #28, #29

  • 27 А50

    6 0 Отговор
    А тока в ЕС ще се произвежда от еко кюмер
  • 28 Турбо

    3 1 Отговор

    До коментар #26 от "Ти кога и какво ли си разбрал?":

    Всички строителни разрешения са временни.

    Коментиран от #30

  • 29 Турбо

    3 1 Отговор

    До коментар #26 от "Ти кога и какво ли си разбрал?":

    Издават се за определен период от време.
  • 30 Дрън-дрън

    2 3 Отговор

    До коментар #28 от "Турбо":

    Ако бяха изчакали да получат ОВОС, можеше да получат ОКОНЧАТЕЛНОТО си РАЗРЕШИТЕЛНО ЗА СТРОЕЖ още преди първата копка.

    Тогава нямаше да има нужда от временни разрешителни за всеки етап, защото щяха да са ги получили още в началото за целия проект.

    Така правят повечето фирми.

    Единствената уловка е, че ОВОС беше издаден март месец тази година и тогава трябваше да бъде първа копка на одобрения проект. А в другия вариант, ако на Тесла беше отказан ОВОС, ТРЯБВАШЕ ДА СЪБОРЯТ АБСОЛЮТНО ВСИЧКО собствена сметка. Точно затова тези разрешителни се водят временни, до получаване ИЛИ ОТКАЗВАНЕ на ОВОС, а не с някакъв конкретен срок до определена дата, какъвто срок има ОКОНЧАТЕЛНОТО разрешително.


    Виждаш ли защо Тесла се движи много по-бързо от останалите? Защото поема рискове и е готова да плати повече пари, за да спести време.

    Точно по тази причина отказа 2 милиарда субсидии за завода за батерии, защото не им се искаше да губят време, докато чакат одобрението на субсидията. Другите тарикати ще строят 10 завода до 2030 година, чиито документи започват да подготвят отсега и ще си чакат субсидиите за тях. Дотогава Тесла вече ще произвежда по 20 милиона, те докато си чакат.

    А ти продължавай да обясняваш как Тесла не била строила без ОВОС, по познатото твое правило Е па такова животно нема" за всеизвестни факти и събития.

    Коментиран от #31

  • 31 Турбо

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "Дрън-дрън":

    Без строително разрешение не можеш да построиш нищо хахахаха в бюрократска държавата като Германия.Пак си се загубил в превода хахахаха

    Коментиран от #32

  • 32 Овос

    1 1 Отговор

    До коментар #31 от "Турбо":

    А без ОВОС можеш ли да ЗАПОЧНЕШ да строиш нещо? Можеш ли и едно дърво да отсечеш за да започнеш да заравняваш терена, да не говорим да изсечеш декари гора?

    Без ОВОС можеш ли да получиш разрешително за строеж?

    Тесла на коя дата получи ОВОС?

    Точка по въпроса с интерпретациите ти!

    Коментиран от #33

  • 33 Турбо

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "Овос":

    Без ОВОС няма да ти разрешат да преместиш едно камъче,едно дърво няма да ти разрешат да отсечеш.Още повече да строиш.Бъркаш разрешение за строеж с разрешение за ползване.Пак си се загубил в превода окапулг.

    Коментиран от #35

  • 34 Турбо

    2 0 Отговор
    Мравките с прахосмукачки ли щяха да ги събират или щяха да наемат мравояди?Змиите,гущерите и птиците как ги преместиха смехурко?

    Коментиран от #36

  • 35 Е така де!

    0 2 Отговор

    До коментар #33 от "Турбо":

    Затова те питам на коя дата (месец и година) Тесла получи ОВОС за фабриката в Берлин?

    Преди или след като започна производството на автомобили?

    Виждаш ли как сам си противоречиш?

    Коментиран от #40

  • 36 Е таково животно нема!

    0 2 Отговор

    До коментар #34 от "Турбо":

    И фабриката в Берлин ли вече не съществува според тебе? Не са могли да преместят змиите прилипите и мравките и въобще не са им позволили да секат гората?

    Ти от ден на ден не бисери, Ами направо диаманти генерираш. Толкова неинформиран човек като тебе, който да отрича ОЧЕВИДНО СЪЩЕСВУВАЩИ ФАКТИ, СЪБИТИЯ И ФИЗИЧЕСКИ ОБЕКТИ надали има друг най-меко казано за да не ме трият.
  • 37 Внв

    3 1 Отговор

    До коментар #21 от "Така е прав си":

    ТЕЦ-овете са в градовете. И не е сарказъм.

    Коментиран от #38

  • 38 Въпросче

    0 5 Отговор

    До коментар #37 от "Внв":

    В твоя град колко ТЕЦ-а има?

    В моя няма, но май има един-два или пък повече автомобили.

    А ТЕЦ-овете в градовете обикновено са на газ.

    А ако случайно живееш покрай ТЕЦ на въглища, имаш избор да се махнеш оттам. Но при автомобилите нямаш този избор, те са буквално навсякъде.

    ТЕЦ е локален замърсител. И то само въглищните. Газовите практически не замърсяват въздуха. Неслучайно газовите печки и котлони не се свързват към комин

    Коментиран от #39, #46

  • 39 Внв

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "Въпросче":

    Т.е. да замърсяване извън града. Същото е като да си изхвърлиш боклука през прозореца.

    Коментиран от #41

  • 40 Георги

    2 0 Отговор

    До коментар #35 от "Е така де!":

    Нашите мургавелковци в Германия пробваха да се самонастаняват и застрояват незаконно.Германските власти много бързо ги научиха да спазват закона.

    Коментиран от #42

  • 41 Така е!

    1 4 Отговор

    До коментар #39 от "Внв":

    Абсолютно същото е. Ако си хвърли боклука през прозореца в двора на къщата си, не е проблем за останалите.

    Проблем става, когато си изхвърли боклука от прозореца или ауспуха в дворовете на останалите.

    А живота на въглищните централи ще е по-кратък от този на ДВГ. Токът от ВЕИ е много по-евтин и ще измести въглищата през по-голямата част от годината много скоро. Забележи, че говоря за икономически причини, а не за екология.

    Коментиран от #44

  • 42 Е така де!

    1 1 Отговор

    До коментар #40 от "Георги":

    Тесла си построи завода напълно законно, докато най-накрая и дадоха ОВОС - екологичното разрешително.

    Ако им бяха отказали ОВОС, за разлика от мургавелковците, Тесла трябваше собственоръчно да разруши всичко построено, да върне първоначалния вид на терена и да засади гората отново.

    Това беше условието за издаване на временно разрешително за строеж до получаване на ОВОС, който първоначално трябваше да бъде издаден през март месец 2020, преди да се направи първата копка на сградите.
  • 43 Свиквайте , бе !

    0 6 Отговор
    Бай Ганьо трудно ще мине на електромобил . Свикнал е да трови другите и природата , да се бабаитчи . Но ще му уври главата С добро или с принуда , но ще му уври !
  • 44 Георги

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Така е!":

    Това в Германия не може да се случи.Без разрешение не можеш да отсечеш дори дърво в двора си.Да не говорим за строеж на предприятие като Тесла.При представяне на необходимите документи, разрешителното се издава за месец.

    Коментиран от #45

  • 45 Така е!

    1 2 Отговор

    До коментар #44 от "Георги":

    Само за месец оправиха всички документи на летището в Бранденбург, нали!

    Всички знаем историята, така че не ни разправяй хуморески.

    Екологичното разрешително на Tesla беше издадено четири месеца след започване на производството. Неоспорим факт!

    Тесла започна тестовото производство ноември месец 2021, а получи екологичното си разрешително март месец 2022 година. Имаш интернет можеш да провериш.
  • 46 Още едно въпросче

    0 3 Отговор

    До коментар #38 от "Въпросче":

    След като е толкова безвредна газта, искаш ли да запалим едно газово котлонче и да де отопляваме с него няколко дни и да видим после къде ще са ти зъбките, зайко!??

    Коментиран от #47

  • 47 Е какъв е проблемът

    3 1 Отговор

    До коментар #46 от "Още едно въпросче":

    С години родителите ми отопляваха кухнята с газова печка super ser и всички зъби са ми на мястото!

    Ти какъв мислиш, че е проблема на газовите печки? Отделя само въглероден диоксид и водни пари. В най-лошия случай ще се получи мухъл, ако нямаш топлоизолация и не проветряваш.