Polestar проведе интересно проучване за това защо собствениците на електромобили са избрали да закупят именно коли на ток. На теория, това вероятно се е случило защото производителите рекламират тези автомобили като екологични, опазващи природата и други подобни рекламни слогани. Вероятно някои предпочитат колите на ток заради по-ниската им цена за зареждане в сравнение с конвенционалните автомобили.
На практика, проучването на Polestar показва, че 55% от собствениците на електрическите автомобили се спират на тях заради инфотеймънт системите им, големите екрани в интериора, асистентите и възможността им за свързаност с различни устройства.
На второ място пък собствениците откриват своята основна причина за закупуването в техническите характеристики на колата. Динамиката, която повечето автомобили на ток е почти несравнима с бензинови и дизелови коли с подобни параметри.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Байганьо
😀
Коментиран от #2, #4
11:51 30.07.2022
2 Не питаш
До коментар #1 от "Байганьо":
Когото трябва ! От всички , само Чък Норис има апъл с цяла ябълка !11:58 30.07.2022
3 Само дизели съм карал
11:59 30.07.2022
4 Хаха
До коментар #1 от "Байганьо":
Защото предпочитаме нещо американско, комуне.Коментиран от #16
12:45 30.07.2022
5 демек
Коментиран от #6, #19
12:51 30.07.2022
6 Женски автомобилчета?
До коментар #5 от "демек":
Защо смяташ че това е признак на женственост:"Динамиката, която повечето автомобили на ток е почти несравнима с бензинови и дизелови коли с подобни параметри."
Да не твърдиш, че истинските мъже предпочитат да карат бавни автомобили, които като им настъпиш рязко газта, след три секунди се сещат да тръгнат да ускоряват и едно изпреварване с тях трае половин минута?
Какво точно имаш против бързите автомобили и защо един истински мъж в никакъв случай не трябва да кара такъв автомобил, защото иначе ще е какъвто там го нарече?
Коментиран от #9, #12
13:02 30.07.2022
7 Ник.а
13:05 30.07.2022
8 Последния Софиянец
Коментиран от #18
13:34 30.07.2022
9 КАТ
До коментар #6 от "Женски автомобилчета?":
Приготвили сме триногите,заповядай да си платиш глобите.Коментиран от #10
13:58 30.07.2022
10 Примерен водач
До коментар #9 от "КАТ":
А каква е глобата за бързо ускорение без превишаване на максималната разрешена скорост?Например ако на светофара първият автомобил не ускорява до 50 за 10 секунди, без да дава много газ и да превключва от първа до трета без да превишава 1500 оборота, за да прави задръствания и за един цикъл зелено на светофара да минат само десетина автомобила, а вместо това ускори до 50 за 2 секунди и позволи за същият този цикъл да минат 20-30 автомобила за да намалеят задръстванията, колко е глобата за втория случай?
14:13 30.07.2022
11 Турбо
14:32 30.07.2022
12 Стар чипосан дизел
До коментар #6 от "Женски автомобилчета?":
Против имам, че за 2-3 ластика и батерията пада. Като включиш климатик или топло - пак. После се моташ с 90 по магистралата и се кръстиш да снигнеш до следващата зарядна. Като стигнеш си отдъхваш, нищо че 2-3ма чакат пред теб. Важното е, че след няколко часа отново ще тръгнеш.Коментиран от #13
14:35 30.07.2022
13 Това отговаря на въпроса
До коментар #12 от "Стар чипосан дизел":
Защо ти няма да си купиш електромобил. Хайде сега обясни защо според тебе не било мъжко да се карат бързи автомобили и който си купи електромобил не бил истински мъж, според едно от изказванията тук.Както виждаш, попитали са хората защо са си купили електромобили, а ти отговоряш на коренно различен въпрос!
И между другото, дори с 30% батерия, електромобилите продължават да са по-динамични от най-бързите спортни автомобили с ДВГ.
Да не говорим, че минават повече километри с едно зареждане от тях, особенно при градско шофиране, когато след ускорението, при пускане на газта и или леко натискане на спирачката, повечето от енергията изразходена за ускорението се връща обратно в батерията, за разлика от автомобилите с ДВГ, които вместо да връщат бензин в резервоара, си изтъркват накладките, отделяйки енергията от ускорението във вид на топлина от спирачните дискове.
Коментиран от #15
14:51 30.07.2022
14 ДВГ форевер
15:44 30.07.2022
15 Турбо
До коментар #13 от "Това отговаря на въпроса":
Дай пример и си купи първо ти тостер,тесльо.16:11 30.07.2022
16 Гост
До коментар #4 от "Хаха":
Предпочитате нещо американско, сглобено в Сирия с тайландски части. Само лепенката му е американска.19:57 30.07.2022
17 Класика
Коментиран от #21
20:37 30.07.2022
18 Танас
До коментар #8 от "Последния Софиянец":
А след него и ние ,щото като станат масови тия боклуци изхвърлените батерии ще отровят всичкоКоментиран от #20
07:23 31.07.2022
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Така е!
До коментар #18 от "Танас":
Абсолютно си прав! eBay е затрупан с батерии, ама гледам не се задържат много и хората купуват 5,2 киловатчаса модули от стари батерии от електромобили за над 1000 долара, вероятно да си ги заравят в двора да си тровят почвата.Вие още ли вярвате че някой ще тръгне да ви заравя химически елементи по-ценни от златото в двора ви за да ви прави мръсно?
В светът още десетки години ще има недостиг на суровини за батерии и всяка една ще се рециклира за да се ползват тези суровини отново и отново.
08:35 31.07.2022
21 Така е прав си
До коментар #17 от "Класика":
Като се премине на електромобили ще изтровят въздуха в градовете и няма да може да се диша. И съм сигурен че наистина вярваш в това и дори няма да ми разбереш сарказма.Коментиран от #37
08:36 31.07.2022
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Турбо
10:15 31.07.2022
25 Турбо
Коментиран от #26
10:16 31.07.2022
26 Ти кога и какво ли си разбрал?
До коментар #25 от "Турбо":
А Гига Берлин е построен без ОКОНЧАТЕЛНО строително разрешение.Беше построен с ВРЕМЕННИ.
За ОКОНЧЕТЕЛНО се изисква ОВОС, който беше издаден след като вече бяха произвели няколко хиляди автомобила, точно както пророкувах!
Не го разбра за 3 години, не се и надявам да го разбереш още 3 години след като вече е станало неопровержим ФАКТ. Тоест до март 2025г.
Коментиран от #28, #29
10:52 31.07.2022
27 А50
16:59 31.07.2022
28 Турбо
До коментар #26 от "Ти кога и какво ли си разбрал?":
Всички строителни разрешения са временни.Коментиран от #30
17:18 31.07.2022
29 Турбо
До коментар #26 от "Ти кога и какво ли си разбрал?":
Издават се за определен период от време.17:19 31.07.2022
30 Дрън-дрън
До коментар #28 от "Турбо":
Ако бяха изчакали да получат ОВОС, можеше да получат ОКОНЧАТЕЛНОТО си РАЗРЕШИТЕЛНО ЗА СТРОЕЖ още преди първата копка.Тогава нямаше да има нужда от временни разрешителни за всеки етап, защото щяха да са ги получили още в началото за целия проект.
Така правят повечето фирми.
Единствената уловка е, че ОВОС беше издаден март месец тази година и тогава трябваше да бъде първа копка на одобрения проект. А в другия вариант, ако на Тесла беше отказан ОВОС, ТРЯБВАШЕ ДА СЪБОРЯТ АБСОЛЮТНО ВСИЧКО собствена сметка. Точно затова тези разрешителни се водят временни, до получаване ИЛИ ОТКАЗВАНЕ на ОВОС, а не с някакъв конкретен срок до определена дата, какъвто срок има ОКОНЧАТЕЛНОТО разрешително.
Виждаш ли защо Тесла се движи много по-бързо от останалите? Защото поема рискове и е готова да плати повече пари, за да спести време.
Точно по тази причина отказа 2 милиарда субсидии за завода за батерии, защото не им се искаше да губят време, докато чакат одобрението на субсидията. Другите тарикати ще строят 10 завода до 2030 година, чиито документи започват да подготвят отсега и ще си чакат субсидиите за тях. Дотогава Тесла вече ще произвежда по 20 милиона, те докато си чакат.
А ти продължавай да обясняваш как Тесла не била строила без ОВОС, по познатото твое правило Е па такова животно нема" за всеизвестни факти и събития.
Коментиран от #31
19:20 31.07.2022
31 Турбо
До коментар #30 от "Дрън-дрън":
Без строително разрешение не можеш да построиш нищо хахахаха в бюрократска държавата като Германия.Пак си се загубил в превода хахахахаКоментиран от #32
21:02 31.07.2022
32 Овос
До коментар #31 от "Турбо":
А без ОВОС можеш ли да ЗАПОЧНЕШ да строиш нещо? Можеш ли и едно дърво да отсечеш за да започнеш да заравняваш терена, да не говорим да изсечеш декари гора?Без ОВОС можеш ли да получиш разрешително за строеж?
Тесла на коя дата получи ОВОС?
Точка по въпроса с интерпретациите ти!
Коментиран от #33
21:45 31.07.2022
33 Турбо
До коментар #32 от "Овос":
Без ОВОС няма да ти разрешат да преместиш едно камъче,едно дърво няма да ти разрешат да отсечеш.Още повече да строиш.Бъркаш разрешение за строеж с разрешение за ползване.Пак си се загубил в превода окапулг.Коментиран от #35
22:00 31.07.2022
34 Турбо
Коментиран от #36
22:20 31.07.2022
35 Е така де!
До коментар #33 от "Турбо":
Затова те питам на коя дата (месец и година) Тесла получи ОВОС за фабриката в Берлин?Преди или след като започна производството на автомобили?
Виждаш ли как сам си противоречиш?
Коментиран от #40
22:38 31.07.2022
36 Е таково животно нема!
До коментар #34 от "Турбо":
И фабриката в Берлин ли вече не съществува според тебе? Не са могли да преместят змиите прилипите и мравките и въобще не са им позволили да секат гората?Ти от ден на ден не бисери, Ами направо диаманти генерираш. Толкова неинформиран човек като тебе, който да отрича ОЧЕВИДНО СЪЩЕСВУВАЩИ ФАКТИ, СЪБИТИЯ И ФИЗИЧЕСКИ ОБЕКТИ надали има друг най-меко казано за да не ме трият.
23:03 31.07.2022
37 Внв
До коментар #21 от "Така е прав си":
ТЕЦ-овете са в градовете. И не е сарказъм.Коментиран от #38
06:20 01.08.2022
38 Въпросче
До коментар #37 от "Внв":
В твоя град колко ТЕЦ-а има?В моя няма, но май има един-два или пък повече автомобили.
А ТЕЦ-овете в градовете обикновено са на газ.
А ако случайно живееш покрай ТЕЦ на въглища, имаш избор да се махнеш оттам. Но при автомобилите нямаш този избор, те са буквално навсякъде.
ТЕЦ е локален замърсител. И то само въглищните. Газовите практически не замърсяват въздуха. Неслучайно газовите печки и котлони не се свързват към комин
Коментиран от #39, #46
07:05 01.08.2022
39 Внв
До коментар #38 от "Въпросче":
Т.е. да замърсяване извън града. Същото е като да си изхвърлиш боклука през прозореца.Коментиран от #41
07:12 01.08.2022
40 Георги
До коментар #35 от "Е така де!":
Нашите мургавелковци в Германия пробваха да се самонастаняват и застрояват незаконно.Германските власти много бързо ги научиха да спазват закона.Коментиран от #42
07:41 01.08.2022
41 Така е!
До коментар #39 от "Внв":
Абсолютно същото е. Ако си хвърли боклука през прозореца в двора на къщата си, не е проблем за останалите.Проблем става, когато си изхвърли боклука от прозореца или ауспуха в дворовете на останалите.
А живота на въглищните централи ще е по-кратък от този на ДВГ. Токът от ВЕИ е много по-евтин и ще измести въглищата през по-голямата част от годината много скоро. Забележи, че говоря за икономически причини, а не за екология.
Коментиран от #44
07:43 01.08.2022
42 Е така де!
До коментар #40 от "Георги":
Тесла си построи завода напълно законно, докато най-накрая и дадоха ОВОС - екологичното разрешително.Ако им бяха отказали ОВОС, за разлика от мургавелковците, Тесла трябваше собственоръчно да разруши всичко построено, да върне първоначалния вид на терена и да засади гората отново.
Това беше условието за издаване на временно разрешително за строеж до получаване на ОВОС, който първоначално трябваше да бъде издаден през март месец 2020, преди да се направи първата копка на сградите.
07:51 01.08.2022
43 Свиквайте , бе !
08:32 01.08.2022
44 Георги
До коментар #41 от "Така е!":
Това в Германия не може да се случи.Без разрешение не можеш да отсечеш дори дърво в двора си.Да не говорим за строеж на предприятие като Тесла.При представяне на необходимите документи, разрешителното се издава за месец.Коментиран от #45
09:00 01.08.2022
45 Така е!
До коментар #44 от "Георги":
Само за месец оправиха всички документи на летището в Бранденбург, нали!Всички знаем историята, така че не ни разправяй хуморески.
Екологичното разрешително на Tesla беше издадено четири месеца след започване на производството. Неоспорим факт!
Тесла започна тестовото производство ноември месец 2021, а получи екологичното си разрешително март месец 2022 година. Имаш интернет можеш да провериш.
09:29 01.08.2022
46 Още едно въпросче
До коментар #38 от "Въпросче":
След като е толкова безвредна газта, искаш ли да запалим едно газово котлонче и да де отопляваме с него няколко дни и да видим после къде ще са ти зъбките, зайко!??Коментиран от #47
14:16 01.08.2022
47 Е какъв е проблемът
До коментар #46 от "Още едно въпросче":
С години родителите ми отопляваха кухнята с газова печка super ser и всички зъби са ми на мястото!Ти какъв мислиш, че е проблема на газовите печки? Отделя само въглероден диоксид и водни пари. В най-лошия случай ще се получи мухъл, ако нямаш топлоизолация и не проветряваш.
18:24 01.08.2022