24 460 22

Комплектите за преобразуване на коли с ДВГ в електромобили стават все по-популярни

  • конверсия-
  • електромобил-
  • кола с двг

Пример за това е британската компания Electrogenic, която предлага услугата преустройство на автомобили с класически двигател с вътрешно горене в електрически автомобили

Комплектите за преобразуване на коли с ДВГ в електромобили стават все по-популярни - 1

Компанията Electogenic става все по-известна със своите трансформации на класически автомобили в модерни електромобили. Сега тя разработи иновативни електрически комплекти за автомобили с двигатели с вътрешно горене. Понастоящем автомобили като Jaguar E-Type, Land Rover Defender, класически Porsche-та 911 и Triumph могат да бъдат конвертирани с помощта на този пакет от Electrogenic.

За всеки от тези автомобили има няколко варианта за комплекти с различни характеристики на батерии и електродвигатели. Например за Land Rover Defender британците пуснаха три комплекта за преобразуване с електродвигатели с мощност от 161 до 201 к.с. и батерии с различен капацитет, които се различават с автономен пробег. Също така, клиентът може да избира между три режима на шофиране, включително "eco" и "sport".

Интересно е, че подобни трансформации са напълно обратими - ако желаете, можете да отидете в компанията отново и да превърнете електрическа кола в обикновена, каквато е била.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 68 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 наблюдател

    73 11 Отговор
    Когато всички коли станат на ток, цената на тока ще се изравни с цената на бенза. No free riding.

    Коментиран от #12

  • 3 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    45 4 Отговор
    Ноември 2017.г.
    "Българин се опитва да патентова система за удължаване пробега на електромобилите. 26-годишният Адриян Георгиев е създал прототип от купе на Trabant"
    Ама не е Малобританец .... та ядец!

    Коментиран от #11, #19

  • 4 Хаха

    38 9 Отговор
    Може ли обратен комплект. От електричка в ДВГ.

  • 5 Дааа

    24 0 Отговор
    Колко кинти?
  • 6 Ти селя...к...

    7 28 Отговор

    До коментар #1 от "Карлуково":

    Май не си карал електрическа кола Май си на дизелче???

    Коментиран от #9

  • 7 Павел пенев

    39 19 Отговор
    Стига сте лъгали хората с тези електро мобили. Тяхната забрана започва в Швейцария и Германия. Първо, те са много по замърсяващи околната среда,второ- няма сметище за изхвърляне на дефектиралите батерии със стотици килограми, и трето- няма електро енергия за тяхното зареждане,което при това е много по скъпо.

    Коментиран от #21

  • 8 Капрала

    21 9 Отговор
    Във водорода е истината. БМВ не напразно казаха, че там ще насочат основният ресурс на разработка, след като въведат ел автомобилите в своето портфолио....
  • 9 ОСМАНАГИЧ⭐🌙

    41 4 Отговор

    До коментар #6 от "Ти селя...к...":

    😆Който не е ходил на лунапарк, не е карал електрическа кола.😅
  • 10 Димов

    5 1 Отговор
    Преди година-две в този форум се обсъждаше тази вероятност. Двама души бяха вечната контра, подплатени с безброй техни си "аргументи".
  • 11 Димов

    25 2 Отговор

    До коментар #3 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Ако не се лъжа, през далечната 1999 един инж. от Ст. Загора имаше подобни проблеми с уникалният си двигател, негово изобретение. Така и не се разбра, дали получи патент. Беше ясно само, че прототипът му е показал уникални показатели на тестовете.
  • 12 12345

    23 3 Отговор

    До коментар #2 от "наблюдател":

    То и сега разходите са сходни. Цената на киловат на Елдрайв е 90 ст.за киловат. При разход от 20 киловата на 100 км. прави 18 лв., което е 6 литра дизел. Ами ноя дизеляк харчи толкова.

    Коментиран от #13

  • 13 Пропускаш нещо важно

    9 18 Отговор

    До коментар #12 от "12345":

    Тези които са си купили електромобили към ден днешен в над 90% от случаите имат гараж в който да ги зареждат и ще плащат тази цена само за дълго пътуване, като за първите 300-400 км ще плащат по 2-3лв/100км.

    Като се има предвид, че повечето шофьори минават по 300-400 км само няколко пъти в годината, означава, че в над 90% от случаите ще шофират за два-три лв на 100 км, а ако шофират 600-800 км, цената ще е нещо средно - около 10 лв на 100 км. Това ти е под 1л на 100 в ежедневието и 3 на 100 на дълъг път.

    Пропускаш и друг важен момент? Скоро не си смятал колко им излиза на таксиджиите които били най-умните хора на света и карали на метан? Я сметни колко излизат 100 км на метан в момента? А цената на тока няма как да става по-скъпа от това, но за сметка на това цената на течните горива няма как да станат по-евтини от сега.

    Освен това, цената на тока се променя всеки час и то в големи граници -не в проценти, а в пъти по 300-400% разлика в денонощието. Тоест дори на свободния пазар можеш да избереш да си заредиш на евтин ток.

    Цената на зарядните станции също се променя в рамките на денонощието, като в най-натоварените дни когато има проблеми с недостига на ток, някой станции предлагат напълно безплатно зареждане в определени часове, за да не се натоварва мрежата.

    Нещо за което само може да мечтаем по бензиностанциите.

    Коментиран от #14, #17, #18

  • 14 Гост

    14 3 Отговор

    До коментар #13 от "Пропускаш нещо важно":

    В България гараж имат едва 8% от шофьорите. В Ню Йорк са още по-малко.

    Коментиран от #15, #16


  • 15 Точно така е

    9 1 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    В ню йорк само 8 процента имат гараж, а останалите 92% паркират в градинката пред блока! А там блоковете са още по-големи и не живеят като тебе в панелката на осмия етаж дето не ти стига разклонителя до градинката. Там живеят в небостъргачи. По 100 етажа. Добре че има по един небостъргач на всеки 10 декара за да има достатъчно градинки да си паркират автомобилите.

    Чак се чудя понякога дали наистина вярвате в глупостите, които пишете.
  • 16 Освен това

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Гост":

    Обърни внимание че в мнението си не пиша за Ню Йорк а за България.
  • 17 даа

    6 2 Отговор

    До коментар #13 от "Пропускаш нещо важно":

    като ви вкараме (ни вкарат) в кошарата ще излезе и цената на тока, ще има още капани.
  • 18 Минчо

    2 3 Отговор

    До коментар #13 от "Пропускаш нещо важно":

    Чудя се дали е правилно смятане то защото нии сме много далеч от всичко тпо страшно много неща трябва да се свършат първо много са малко хубавите пътища със заплатата в България как и кога ще се случат нещата не се знае колко българи ще под карат такъв автомобил и наистина веднага ще се дигне тока и дали такава кола щее рентабилна само едно е сигурно че е екологично чиста мое мнение
  • 19 Минчо

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Чудя се дали е правилно смятане то защото нии сме много далеч от всичко тпо страшно много неща трябва да се свършат първо много са малко хубавите пътища със заплатата в България как и кога ще се случат нещата не се знае колко българи ще под карат такъв автомобил и наистина веднага ще се дигне тока и дали такава кола щее рентабилна само едно е сигурно че е екологично чиста мое мнение
  • 20 Диьмо

    4 0 Отговор
    Техно тест минал ли е с талона фактура и прочие
  • 21 Минчо

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Павел пенев":

    Точно тъка и пак идва всичко от господаря САЩ ония мъскю ли къв е все нещо измисля толкова долара после спира и не му излиза сметката кога най накрая тия ще престанат със хвалбите и за лудите не знам
  • 22 Модерно нещастие

    5 0 Отговор
    Едно време през 60-70-те години им викахме електрокари и с насмешка ги гледахме да скимтят с "шеметна" скорост из заводските дворове и складове... Сега гледам подобни уж модерни творения да скимтят със същия трамваен звук край гаража ми.... Два пъти по-скъпи, един път и половина по-тежки и с три пъти по-малък пробег от нормалните коли!