От 1 януари 2023 година Audi ще стартира нова програма за зареждане на електромобили в 27 страни в Европа. Кампанията стартира с помощта на Volkswagen Group Charging GmBH и ще предложи на клиентите три плана за зареждане на електромобили. Те ще носят имената basic, plus и pro, като всеки от тях ще бъде на различна цена и ще предоставя различна цена за зареждане.
Новата услуга има за цел да улесни собствениците на електрически и plug-in хибридни автомобили, които ще могат да използват своята инфотеймънт система, за да намират и зареждат от над 400 хиляди различни точки в света. Заедно с това от компанията ще добавят функцията за улеснено зареждане на Q4 E-Tron и Q8 E-Tron, като това ще се случи през 2023 година.
Срещу месечен абонамент от около 10 евро, собствениците на електрически Audi-та ще получат над два пъти по-ниска цена за зареждане на определени зарядни станции. Това включва станции на Audi и партньорските компании като Ionity.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Само дране
18:30 23.12.2022
2 Сатана Z
Коментиран от #3
18:34 23.12.2022
3 Бундес
До коментар #2 от "Сатана Z":
Явно си нямаш никакво понятие от икономиката на Германия, за да твърдиш, че е пропаднала. За БВП на държава чувал ли си нещо ?!20:58 23.12.2022
4 Ами нормално
След като първоначално са вдигнали цените три пъти, сега залъгват клиентите, че ще зареждат двойно по-евтино, което всъщност пак е по-скъпо от останалите. И то ще зареждат по-евтино само срещу месечен абонамент.
Ако наистина мислеха за клиентите щяха да изграждат много повече зарядни станции, щяха да предлагат определено количество напълно безплатна енергия на година, а останалата да заплащат на ниски цени без да се налага да плащат месечни абонаменти. Точно както прави Тесла.
При малките количества електромобили които произвежда audi може да си позволи да им предостави и напълно безплатно зареждане, както правеше тесла преди 2017 година. Всички тесли произведени преди 2017 година все още зареждат напълно безплатно на зарядните станции на Тесла.
10:37 24.12.2022
5 Има нужда
Тоест дори на половина да падне цената за зареждане на audi-та, ще е 34 цента плюс 10 паунда на месец.
Е кой ще си купи audi тогава, ако ще трябва да го зарежда за три пъти по-висока цена на киловатчас? Като добавим и пословичната неефективност на audi и разликата става пет пъти по-скъпо на километър. Очевидно са взели някакви мерки да намалят тази разлика.
17:43 24.12.2022