Новата стратегия на Volkswagen гласи: бъдещето е в китайския монтаж и разработка. Порталът Autohome разговаря със заместник-генералния директор на SAIC-Volkswagen Фабио Щьолцел и с изпълнителния директор по маркетинг на SAIC-Volkswagen Ли Джун. Висшите мениджъри потвърдиха прехода към стратегията „в Китай, за целия свят“: новата парадигма постепенно ще замени настоящата доктрина „в Китай, за Китай“.
Фабио Щьолцел заяви, че съвместното предприятие SAIC-Volkswagen е отбелязало 40-годишнината си и е подписало ново споразумение, което ще е валидно до 2040 година. Страните са се споразумели да следват стратегията „в Китай, за целия свят“, т.е. да комбинират китайските ресурси с немско качество. Ли Джун повтаря сйщата стратежия: в бъдеще всички нови продукти на SAIC-Volkswagen ще отговарят на международните стандарти за качество и ще се изнасят за пазарите по цял свят.
Източникът на Autohome, пожелал анонимност, уточнява, че бъдещите модели на Volkswagen, сглобявани в Китай, ще се продават не само на вътрешния пазар, но и ще се изнасят в редица други страни. Освен това, стратегията „в Китай, за света“ предполага не само местно сглобяване, но и развитие. Ли Джун вярва, че китайските продукти ще бъдат по-добри от чуждестранните: Китай има съвестни поддоставчици, които правят автомобилите по-интелигентни.
Висшите мениджъри на SAIC-Volkswagen си спомнят, че преди 10 или 20 години фразата „произведено в Китай за Китай“ е означавала намалена конфигурация ипо-ниско качество. Но сега ситуацията е различна. Например, Volkswagen Passat Pro е един и половина пъти по-евтин, отколкото този в Европа, а базовото му оборудване е по-богато. Нивото на интелигентност на китайските "фолксвагени" вече е по-високо от това на европейските им аналози.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Българин
.
То дори и руснаците ги отказаха
11:41 03.05.2025
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Това е
Коментиран от #19
11:55 03.05.2025
4 редник
Е, санкциите действат, интелектът и производството намаляват, важното е на Путин да му е зле...
12:08 03.05.2025
5 Буха ха
12:27 03.05.2025
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Мнение
12:43 03.05.2025
8 А50
12:45 03.05.2025
9 1111
13:04 03.05.2025
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Как се казва колата ти? 上汽大众 !
15:47 03.05.2025
12 Цървул
Коментиран от #15
16:18 03.05.2025
13 Питане
16:20 03.05.2025
14 Автора малко се е заблудил
17:04 03.05.2025
15 Хе хе...
До коментар #12 от "Цървул":
И инженерите, писателите и архитектите от близкия изток и Магреба!17:11 03.05.2025
16 Трабант лимузина
19:27 03.05.2025
17 Мейдин Чайна
Аууу Дийй
21:45 03.05.2025
18 ...
22:25 03.05.2025
19 ГерМания
До коментар #3 от "Това е":
Германия умра с обединението на източната и западна Германия. От тогава се изпозатриха цели отрасли и индустрии. Автомобилната е особено печално да я загубят, защото немците бяха добри в механиката (в софтуера са около 0-лата така или иначе). Та Германия умря, да живее Германия - така звучи статията... аз се чудя на феновете на коли, които още ги е страх да карат "китайска кола", пък ще карат 100% китайски VW и ще обясняват колко са доволни.Коментиран от #21
00:59 04.05.2025
20 Никой
Коментиран от #30
06:52 04.05.2025
21 Зелен Демократ
До коментар #19 от "ГерМания":
Изобщо не е заради товаа, Европа беше "развъдник и майка" на всички социални човешки придобивка за неприятния европлебей, зануляването му продължава по план и без милост!10:06 04.05.2025
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Каунь
04:57 05.05.2025
25 емил
12:41 05.05.2025
26 Много сладко
06:09 06.05.2025
27 народна кола
07:37 06.05.2025
28 Ки ки ки ки
09:23 06.05.2025
29 Айзомби
22:03 07.05.2025
30 ганю
До коментар #20 от "Никой":
щото много се краде и комиционни на мутрите затоваа и е всичко скъпо
14:50 21.05.2025