Новата стратегия на Volkswagen: Без щампа "made in Germany". VW-тата ще се произвеждат в Китай

3 Май, 2025 11:30 23 306 30

  • volkswagen-
  • производство-
  • китай-
  • saic

Бъдещето е в китайския монтаж и разработка

Новата стратегия на Volkswagen: Без щампа "made in Germany". VW-тата ще се произвеждат в Китай - 1

Новата стратегия на Volkswagen гласи: бъдещето е в китайския монтаж и разработка. Порталът Autohome разговаря със заместник-генералния директор на SAIC-Volkswagen Фабио Щьолцел и с изпълнителния директор по маркетинг на SAIC-Volkswagen Ли Джун. Висшите мениджъри потвърдиха прехода към стратегията „в Китай, за целия свят“: новата парадигма постепенно ще замени настоящата доктрина „в Китай, за Китай“.

Фабио Щьолцел заяви, че съвместното предприятие SAIC-Volkswagen е отбелязало 40-годишнината си и е подписало ново споразумение, което ще е валидно до 2040 година. Страните са се споразумели да следват стратегията „в Китай, за целия свят“, т.е. да комбинират китайските ресурси с немско качество. Ли Джун повтаря сйщата стратежия: в бъдеще всички нови продукти на SAIC-Volkswagen ще отговарят на международните стандарти за качество и ще се изнасят за пазарите по цял свят.

Източникът на Autohome, пожелал анонимност, уточнява, че бъдещите модели на Volkswagen, сглобявани в Китай, ще се продават не само на вътрешния пазар, но и ще се изнасят в редица други страни. Освен това, стратегията „в Китай, за света“ предполага не само местно сглобяване, но и развитие. Ли Джун вярва, че китайските продукти ще бъдат по-добри от чуждестранните: Китай има съвестни поддоставчици, които правят автомобилите по-интелигентни.

Висшите мениджъри на SAIC-Volkswagen си спомнят, че преди 10 или 20 години фразата „произведено в Китай за Китай“ е означавала намалена конфигурация ипо-ниско качество. Но сега ситуацията е различна. Например, Volkswagen Passat Pro е един и половина пъти по-евтин, отколкото този в Европа, а базовото му оборудване е по-богато. Нивото на интелигентност на китайските "фолксвагени" вече е по-високо от това на европейските им аналози.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 33 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Българин

    43 26 Отговор
    Ами да си ги продават и карат в Китай. Какво ги пробутват в Европа
    .
    То дори и руснаците ги отказаха
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Това е

    84 4 Отговор
    Краят на германската автоиндустрия. Да видим кога западноевропейците ще се пробудят. И дали няма да е твърде късно...

    Коментиран от #19

  • 4 редник

    62 10 Отговор
    /Нивото на интелигентност на китайските "фолксвагени" вече е по-високо от това на европейските им аналози./

    Е, санкциите действат, интелектът и производството намаляват, важното е на Путин да му е зле...
  • 5 Буха ха

    35 4 Отговор
    Това ще подобри качеството
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Мнение

    33 3 Отговор
    Е, то китайците прокопсаха при автомобилите на времето с реплики на VW. Германците им продадоха патентните си доброволно.
  • 8 А50

    69 2 Отговор
    То и без това в Германия не работят немци в заводите
  • 9 1111

    43 3 Отговор
    Мдааа, санкциите работят!!!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Как се казва колата ти? 上汽大众 !

    29 0 Отговор
    Китайци в Китай правят китайски коли за китайци.
  • 12 Цървул

    48 1 Отговор
    Скоро на германската територия ще останат хотелите и зоологическите градини . И няколко завода за оръдия .

    Коментиран от #15

  • 13 Питане

    34 0 Отговор
    И колко завода ще затворят в немско?
  • 14 Автора малко се е заблудил

    3 7 Отговор
    Става въпрос за Китай и региона. А не целия свят
  • 15 Хе хе...

    23 0 Отговор

    До коментар #12 от "Цървул":

    И инженерите, писателите и архитектите от близкия изток и Магреба!
  • 16 Трабант лимузина

    39 0 Отговор
    В ЕС ще се произвеждат новите китайски марки, а VW - в Китай. Ето това се казва успешна стратегия.
  • 17 Мейдин Чайна

    20 0 Отговор
    Фолк с ваггини
    Аууу Дийй
  • 18 ...

    20 0 Отговор
    Това важи ли и за другите каляски от фолксваген груп? Ауди с китайски йероглифи вместо емблема ще е епично.
  • 19 ГерМания

    14 2 Отговор

    До коментар #3 от "Това е":

    Германия умра с обединението на източната и западна Германия. От тогава се изпозатриха цели отрасли и индустрии. Автомобилната е особено печално да я загубят, защото немците бяха добри в механиката (в софтуера са около 0-лата така или иначе). Та Германия умря, да живее Германия - така звучи статията... аз се чудя на феновете на коли, които още ги е страх да карат "китайска кола", пък ще карат 100% китайски VW и ще обясняват колко са доволни.

    Коментиран от #21

  • 20 Никой

    12 0 Отговор
    Шо стана така бе Миме - нали трябваше в България, имаме условия, нещо не се връзва.

    Коментиран от #30

  • 21 Зелен Демократ

    8 0 Отговор

    До коментар #19 от "ГерМания":

    Изобщо не е заради товаа, Европа беше "развъдник и майка" на всички социални човешки придобивка за неприятния европлебей, зануляването му продължава по план и без милост!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Каунь

    4 0 Отговор
    Китайско с албанска сглобка и интелигентно хахаха загубиха руския пазар и са пред фалит явно хаха
  • 25 емил

    2 2 Отговор
    Браво на Ханс а разбра ,че повече качествени и технологични коли не може да произвежда . Да остави това което правеше повече от 80 години - продаваше много скъпо и печелеше милиарди но последните години цената се запази но качеството е много ниско -- малък ресурс на двигателя , слаба и проблемна електроника , евтина пластмаса скъпо при покупка и скъпо поддържане . Какво ще прави? ще организира паради като "Парад гордости ," Гей паради , "Трансгени паради , "Парад на еднополовите " . Децата им Ханс " четата ще правят Африканците , Сирийците , Арабите колите Китайците те ще се занимават с новите ценности които са на мода в съвременната Европа.
  • 26 Много сладко

    1 0 Отговор
    И оплодите ли от Африка и арабския свят
  • 27 народна кола

    4 0 Отговор
    Тази фирма ще фалира.... Глупостите, които извършиха по отношение на производството на електрички, които никой не купува, ще им изяде главата! Политическото послушание и необмислените разходи за скъпи и неефективни автомобили които вече ръждясват по складовете.
  • 28 Ки ки ки ки

    2 0 Отговор
    Китайски ресурс с немско качество.Да китайците имат ресурс, но немското качество е газ миришещ на боб.Направо да променят и името, че никой вече не ги иска тези немски бангии със ултра, мултра, топ немско качество.
  • 29 Айзомби

    0 0 Отговор
    Тез фв отдавна са турско-румънско-китайски.Не е нещо ново.Като им видя и новите модели ,личи от 10км ,че са китайски.
  • 30 ганю

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Никой":

    щото много се краде и комиционни на мутрите затова
    а и е всичко скъпо