За авиокомпаниите става все по-скъпо да поддържат най-големия търговски пътнически самолет в света, Airbus SE A380, в безопасно състояние. Bloomberg съобщи за проблемите на този стареещ самолет.
Оказа се, че всяка година има все повече директиви за летателна годност, които засягат машините Airbus SE A380. В допълнение към процедурни въпроси, като изисквания за проверка на съвременното оборудване, тези документи обръщат внимание на течащи рампи, напукани уплътнения и счупени оси на колесниците - около два пъти повече от директивите за големите самолети на Boeing.
Медията отбелязва, че в миналото A380 е бил триумф на международното сътрудничество. Части за този самолет са били произвеждани от 1500 компании по целия свят. Сега обаче, в ерата на прекъснати вериги за доставки, обслужването на този самолет става все по-трудно. В същото време авиокомпаниите са принудени да продължат да експлоатират тези самолети, тъй като има недостиг на нови, по-икономични.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ами
Коментиран от #2, #8
12:38 29.07.2025
2 Белуга
До коментар #1 от "Ами":
има съвсем друго предназначение и не само че няма но и не може да замени А380. А 380 е страхотна машина, но не може да кацне на всяко летище, изисква (не) малко инветиции за напасване на изходите (гейтовете). Ако нещо ще го заменя, то това ще е А350..13:05 29.07.2025
3 Платено пропагандно облъчване
Коментиран от #7
13:13 29.07.2025
4 Санкциите
13:32 29.07.2025
5 Всичко с времето си
Коментиран от #6
14:36 29.07.2025
6 А380
До коментар #5 от "Всичко с времето си":
не е измествал 747, а се яви като негов конкурент.. Високо технологичен, икономичен (на пасажер), но както писах е доста спецефичен и затова не можже да се наложи като 747 (които вече е 7 или 8ма генрация) Просто времента се промениха и новата тенденции са машини като А350 и 78715:35 29.07.2025
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Пилот
А по принцип, пътническата авиация няма нужда от толкова голям самолет, с толкова специфично обслужване. Да, Боинг 747 беше краля в небесата, но вече 50% от тях са спрени от полети, бързо ще спрат и другите. Може би ще продължи да лети като карго плейн, но не е ясно.
Времената вече са други, по времето на Б747 средната класа беше доста по-богата, пък и тогава нямаше нискобюджетни авиокомпании, с които всеки гащник може да лети. Когато аз летях, нямаше билет по 800 долара...
Сега сте бедни роби - №1 - бегай да робуваш около покрайнините на Хамбург и мълчи !
16:42 30.07.2025