Страните от Европейския съюз са отворени да гарантират заем за Украйна, финансиран със замразени руски активи, предаде ДПА, цитирана от БТА.
Държавите членки виждат това като възможност, заяви еврокомисарят по икономическите въпроси Валдис Домбровскис след днешна среща с министрите на финансите на блока. Той допълни, че работата по подробностите на плана продължава и че размерът на заема все още не е определен.
Вече е ясно обаче, че Украйна ще трябва да изплати заема едва след като Русия започне да финансира репарации за Украйна. Великобритания, която преди беше член на ЕС, планира подобен механизъм.
Заради войната на Русия в Украйна, около 200 милиарда евро активи на Централна банка на Руската федерация са замразени в ЕС.
Лихвите от тези активи вече се използват за финансиране на оръжия и боеприпаси за Украйна, но сега Европейската комисия иска да стигне по-далеч. Базираният в Брюксел орган в момента работи по нов заем за Киев, който ще бъде финансиран с руски държавни активи, замразени в ЕС. Грубата идея е те да бъдат предоставени на Украйна като заем, като държавите членки на ЕС гарантират заема, допълва ДПА.
Самите активи биха останали непокътнати, тъй като предложенията за директното им използване чрез конфискация са силно противоречиви.
Германското правителство и властите на други държави са скептични към идеята, позовавайки се на опасения, че други държави биха могли да изтеглят държавните си средства, инвестирани в Европа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Временното явление ЕС
Нали се сещат, че руснаците впрягат бавно,
но идват бързо....
Коментиран от #24, #91, #139, #174
21:05 20.09.2025
2 минувач
Коментиран от #176
21:06 20.09.2025
3 Да,бе
Коментиран от #144, #170
21:06 20.09.2025
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 нннн
Коментиран от #12
21:08 20.09.2025
7 Ъъъъъъъъъ
Много им се иска, но не им стиска....Сега искат да прехвърлят всички активи на "трето лице", което да отпусне парите на Украйна. С две думи, искат да си измият ръцете като Пишат Понтийски. Проблемът им е, че няма желаещи, но може и да излъжат някой., който ще оперен пешкира накрая.🤣
Коментиран от #9
21:08 20.09.2025
8 Боян
Коментиран от #32, #67
21:09 20.09.2025
9 Копейка
До коментар #7 от "Ъъъъъъъъъ":
А на нас тук каква ни е далаверата?Коментиран от #19, #21
21:09 20.09.2025
10 Копейки,
21:10 20.09.2025
11 Гошо
21:10 20.09.2025
12 Пръдльо
До коментар #6 от "нннн":
Ти кой беше?Коментиран от #23
21:11 20.09.2025
13 Ко стааа бе руски боклуци?
Коментиран от #34, #42, #185
21:11 20.09.2025
14 Архимандрисандрит Бибиан
21:11 20.09.2025
15 3.14К
21:12 20.09.2025
16 Тома
21:12 20.09.2025
17 Гориил
Коментиран от #146
21:14 20.09.2025
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 И това какво го интересува
21:15 20.09.2025
21 Пепи Волгата
До коментар #9 от "Копейка":
Не ме интересува!Аз избрах еврото!Коментиран от #28, #111
21:16 20.09.2025
22 Руснаците винаги идват за своето
Коментиран от #29
21:16 20.09.2025
23 нннн
До коментар #12 от "Пръдльо":
Аз съм данъкоплатец. Мъничка част от моите данъци отиват в ЕС. Тоя с дебилната физиономия тях ще харчи.21:16 20.09.2025
24 Европеец
До коментар #1 от "Временното явление ЕС":
Зачетох се и като стигнах до репарации от Русия спрях да чета..... Краварите са фалит, западащи те пудели и те, ама були Желязкова ще гарантира за 50 години заем за украинска хунта , без някой да го е упълномощил ...... А за кражбата на руските активи въобще няма да говоря, ще кажа само да не тръгнат руснаците с танкове да си търсят паричките.....21:17 20.09.2025
25 Копейкиииииии
Коментиран от #39
21:18 20.09.2025
26 смях в залата !
21:19 20.09.2025
27 Патилан
Коментиран от #33
21:19 20.09.2025
28 Кривогледа лайкова
До коментар #21 от "Пепи Волгата":
Аз също джиткам с евраци.21:19 20.09.2025
29 Сметнах,сметах
До коментар #22 от "Руснаците винаги идват за своето":
Вече трябваше да са отишли до Лисабон.Коментиран от #35
21:20 20.09.2025
30 Тоя заем
21:21 20.09.2025
31 И сега какво
21:21 20.09.2025
32 Бензъл
До коментар #8 от "Боян":
Нали знаеш че ще се върнат за своето.Колкот по късно толкова по мръсно21:21 20.09.2025
33 Тишо
До коментар #27 от "Патилан":
Да те бият така както циганин не си бие кучето.Да те бият така както Хитлер не те е бил.Страшно е!21:22 20.09.2025
34 Ъъъъъъъъъ
До коментар #13 от "Ко стааа бе руски боклуци?":
Ние ще превземем Европа. Киев не ни трябва.🤣"Европейските летища бяха подложени на мащабна кибератака
Системите за регистрация и качване в Берлин и Брюксел се сринаха след хакерска атака срещу доставчик на софтуер от трета страна. Пътниците се съветват да пристигнат рано и да проверят статуса на полетите."
Следите водят към KillNet - руска хакерска грипа, която е известна с редица нашумели атаки като деактивиранеро на системите на 14 американски летища , успешните атаки срещу уебсайтове на американското правителство, ресурси на НАТО и дори Lockheed Martin - компанията, която произвежда системите HIMARS. Групата обещава "дигитален апокалипсис" за Европа.
21:22 20.09.2025
35 прошляк ,
До коментар #29 от "Сметнах,сметах":
Колко да си ,,сметал ,, , като си изкласил едва до 2-ри клас ?! СОП-чо , научи се да смяташ , тогава драскай по сайтовете !21:22 20.09.2025
36 И колко % са доходите от тези
Коментиран от #40, #82
21:23 20.09.2025
37 Здрасти
21:23 20.09.2025
38 Ким
21:23 20.09.2025
39 Дио
До коментар #25 от "Копейкиииииии":
Виждаме виждаме фалирала Франция.Британците на второ място .Швабите да се готвят за 3то място.21:23 20.09.2025
40 Финансист
До коментар #36 от "И колко % са доходите от тези":
Между 10 и 20 !Коментиран от #50, #85
21:24 20.09.2025
41 ЦИРК
Общинските активи реално са имоти (сгради и земя), вероятно и точно такива активи ще се ползват като обезпечение (апетитни са) за заема за Украйна. По нотариални актове голяма част от сградите в градовете (панелните блокове примерно), са построени на общинска земя, която не е не е собственност на собствениците на апартаментите, собствениците на апартаменти притежават правото на строеж предостъпено от общината. И сега като сглобите картинката, в един момент може да се окаже, че Украйна губи войната и няма да си върне заема, и разни банки (пардон лихвари) ще притежават земята под вашия апартамент. Така ще имате три варианта - 1. Плащате от собствените си пари заемът на Украйна, 2. Губите си дома или ви карат да си преместите апартамента (земята е собственност вече на друг), 3. Отивате да се биете за Украйна за да може да спечели.
И всико това от любов към народа (на Украйна) от четворната коалиция на власт в момента.
21:25 20.09.2025
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 дядо поп
До коментар #18 от "Обикновен човек":
И плачеш , че си европейче.21:26 20.09.2025
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Набухвилина
Коментиран от #56, #79
21:27 20.09.2025
46 Дефакто обаче
21:27 20.09.2025
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 УдоМача
21:27 20.09.2025
49 Да се знае
До коментар #44 от "Да се знае!":
ЕС вече го изживява21:28 20.09.2025
50 Аре бре?
До коментар #40 от "Финансист":
Не са ли 200%?21:29 20.09.2025
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Гориил
21:30 20.09.2025
53 Нямам пари
Смехотворно действие на едно правителство което лиже задните части на едни розови понита.
21:30 20.09.2025
54 Той и Северен поток
21:30 20.09.2025
55 Шами
21:31 20.09.2025
56 Пасивен Кремълски педофил с токчета
До коментар #45 от "Набухвилина":
Аз ще остана в бункера при откраднатите украински малки момченца, проблема е, че след това ще ме болят задните части!21:31 20.09.2025
57 Ружа
21:32 20.09.2025
58 С други думи- свършиха парите
А лошата новина е че руснаците винаги се връщат за парите си.
21:33 20.09.2025
59 Европейският данъкоплатец
Коментиран от #62
21:34 20.09.2025
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Факт
21:35 20.09.2025
62 Атина Палада
До коментар #59 от "Европейският данъкоплатец":
Руснаците ще ядат пушките си.Кой го бе казал?Коментиран от #66
21:35 20.09.2025
63 Брей,брей
Коментиран от #70
21:37 20.09.2025
64 То ако беше така
21:37 20.09.2025
65 Анонимен
21:37 20.09.2025
66 Дилян
До коментар #62 от "Атина Палада":
Руснаците ще ядат Д-едовият.21:38 20.09.2025
67 Европейски активи
До коментар #8 от "Боян":
в Русия няма ли?По скоро европитеците ще ошушкат Европа и народите си до дупка, с любезното съдействие на Зеленски.
Коментиран от #78
21:40 20.09.2025
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Хага
21:40 20.09.2025
70 Брейййй
До коментар #63 от "Брей,брей":
А копейките гладни се разтревожили.21:40 20.09.2025
71 Руските активи
Коментиран от #75
21:41 20.09.2025
72 Коментар 66
До коментар #68 от "МУЦКА":
Чети скъсаният.Коментиран от #83
21:42 20.09.2025
73 Гориил
21:42 20.09.2025
74 Предателите на работническата класа
А в България комунистите спретнаха инфлацията 1996
Това са нагли престъпници
Коментиран от #84
21:42 20.09.2025
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 А где
21:43 20.09.2025
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Тогава медиите ще обърнат
До коментар #67 от "Европейски активи":
палачинката и ще се правят че нямат нищо общо с краха на Европа.Както сега се правят нищо общо нямат с промоцията на ваксите, локдауните и терора над населението.
21:44 20.09.2025
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 А нашите активи
21:46 20.09.2025
82 ЦИРК
До коментар #36 от "И колко % са доходите от тези":
Думата е "активи", но това не са пари (валута). Руснаците много преди 2022 си изнесоха парите. Тези активи са под формата на недвижима или трудно движима собственност. Примерно имотът - руското конулство във Варна, руската църква в София. Както знаете това са хипер апетитни и скъпи имоти, но те не носят никакъв дивидент. Вероятно някъде из Европа (а и сигурно у нас) има такива активи които се дават напълно или частично под наем примерно от държавата, след като руснаците бяха изгонени (напълно незаконно с измислени доводи от К.П. поне при нас). Колко годишен дивиден носят като % от общата стойност на активите няма как да се каже а и активите и дивидентите са с плаваща цена. Сега "гениалния план" е да се дадат в залог част от тези активи, вероятно и заемът ще е смешен като размер на фона на истинската стойност на актива в залог. По този начин едни богати хора (лихварите) ще изкупят на безценица апетитен актив. По-интересно е когато влязът във владение на новият си актив, колко време живот, ще им оставят руснаците за да му се радват...Коментиран от #88
21:46 20.09.2025
83 КО ДА ЧЕТА БЕ
До коментар #72 от "Коментар 66":
ЗА РУСКИТЕ РЕГУЛИРОВЧИЦИ ПО УЛИЦИТЕ НА ПОКРОВСК ЛИ21:48 20.09.2025
84 Европа трябва да конфискува руските
До коментар #74 от "Предателите на работническата класа":
Авоари и да не ги пипа защото става съучастник в ограбването на работническата класа на бившите социалистически републики21:48 20.09.2025
85 И кой точно актив
До коментар #40 от "Финансист":
Е с 20% доходност ще споделиш ли финансиста?Коментиран от #87
21:48 20.09.2025
86 Руснак
21:49 20.09.2025
87 Финансист
До коментар #85 от "И кой точно актив":
Високорисковият !Например в руски енергийни ресурси !Коментиран от #89
21:51 20.09.2025
88 Няма такова нещо пич
До коментар #82 от "ЦИРК":
Основно са в ДЦК и фондове на под 1% лихваКоментиран от #116
21:51 20.09.2025
89 И как
До коментар #87 от "Финансист":
Руснаците ще са инвестирали в руски енергийни ресурси в Европа според теб? А?21:53 20.09.2025
90 Не пипайте Руската пара
Коментиран от #101
21:55 20.09.2025
91 Жан Бойко
До коментар #1 от "Временното явление ЕС":
Стига с тия глупости.Кога ще нападнете Русия ?Или ще оставите ония нещастници украинците да загинат , заради вашия кеф
21:55 20.09.2025
92 Ако изобщо Някой
21:58 20.09.2025
93 Анонимен
22:04 20.09.2025
94 Търновец
22:05 20.09.2025
95 Абе я се събудете бре
5 милиарда евро...Италия 2 милиарда евро ...
Полша 1 милиард евро
22:11 20.09.2025
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Рублевка
Русия е замразила извеждането на печалбата от страната на чуждестранните инвеститори до размразяването на активите. Ако се стигне до конфискация на руските активи, Русия ще отвърне с конфискация на западното имущество в Русия, което е около три пъти повече, но това може да се случи само ако има ТСВ.
Коментиран от #99, #110
22:14 20.09.2025
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 иzпражнението гайтанджиева
До коментар #97 от "Рублевка":
Това са руски фейкове.22:16 20.09.2025
100 Баш Балък
Коментиран от #102
22:16 20.09.2025
101 Копейка
До коментар #90 от "Не пипайте Руската пара":
А на нас каква ни е далаверата?22:16 20.09.2025
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 не разбирам
Коментиран от #105
22:18 20.09.2025
104 Баш Балък
До коментар #102 от "Да де":
Бегай на фронта тогава, никой не спира доброволци. Май шубе а?!?22:24 20.09.2025
105 Това са основно дългови книжа
До коментар #103 от "не разбирам":
По които европейските икономики лихви дължат. Най големите длъжници, най много трябва да дадат а това няма как да се случи. Най много врякат тези които нямат такива "активи" ......22:26 20.09.2025
106 1111
Аве, тея не са наред - дават руски пари на Украйна, Украйна им ги връща от руски репарации. Демек, Русия да им плаща два пъти?!
Коментиран от #109
22:27 20.09.2025
107 Който не целува ръка
Като Путин.
22:27 20.09.2025
108 Цък
22:27 20.09.2025
109 Този коментар е премахнат от модератор.
110 Цък
До коментар #97 от "Рублевка":
Скоро излезе един договор между Русия, Белгия и Лихтенщайн за защита на инвестициите и авоарите. Може би и за това най много руски пари има в Белгия.22:32 20.09.2025
111 Ти си заблуден
До коментар #21 от "Пепи Волгата":
Заблуден си.Първо: Еврозоната пропада. Дефицитът на Франция е 3.3 трилиона, Германия е в рецесия вече три години.
Второ: Друго е повишаване на процента на ипотеката. В Европа тя е по-висока.
Трето: Инфлацията ще полети, защото левовият суверинитет ще изчезне.
Четвърто: ще се въведе прогресивното данъчно облагане, както е в Еврозоната.
Пето: Въвежда се цифровото евро тоест финансов концлагер
Шесто: А закръглянето на цените. При 5 лв сега, в евро 2.6. Потребителят губи почти един лев при закръГЛЯНЕТО при цени сега.
Коментиран от #160
22:43 20.09.2025
112 Стенли
Коментиран от #140
22:44 20.09.2025
113 Конфискувайте
22:48 20.09.2025
114 така, така
ОК, ясно е, че при това финансово състояние ЕС няма откъде да намери пари, за да продължава с финансирането на украйна. Фирмите в ЕС са в доста тежко положение, но онези в Брюксел много добре знаят, че пипнат ли парите на руснаците, всички западни активи в Русия ще бъдат национализирани на мига (а сметките показват, че там има над 300 милиарда за прижиране). Щетата за Русия може да бъде сведена до минимум, но щетата за ЕС ще е огромна - репутацията е е срината. Кражбата си е кражба, както и да я оформят, за да изглежда по-прилично.
На всички е ясно, че Русия репарации няма как да плаща, виж каква ще е съдбата на ЕС още не се знае - тя направо си е част от загубилия, меко казано именно защото загубата на НАТО се вижда от километри, чичо Дончо бяга от конфликта като директно участие на САЩ. И какво излиза, освен загубили, ЕС ще са и крадци. Позора е пълен. И всичко това, само бабичката и антуража да са на власт. Балами сме европейците, че търпи такива недоразумения да ни определят дневния ред. Ще им сърбаме попарата, щом сме ги оставили да си развяват байрака.
22:50 20.09.2025
115 Смешник
22:52 20.09.2025
116 ЦИРК
До коментар #88 от "Няма такова нещо пич":
Част от "активите" вероятно са държавен дълг. И да лихвите по дълга не се изплащат на руската централна банка, но самата главница след изтичането на падежа няма как да не се изплати.От статията: "ЕС е отворен да гарантира заем за Украйна, използвайки замразени руски активи".
Как по-точно дълг (ДЦК) с определен падеж ще го представите в залог на нов друг дълг ? Едно е да откажете да изплащате лихва на кредитора (руската централна банка), друго е да заложите главницата по дълга за да вземете друг дълг, след изтичане на падежа за връщане на първия дълг кого ще се изплаща главницата ? Дълг може да се продаде (и препродаде), но не може да се ползва като залог.
Коментиран от #122
22:54 20.09.2025
117 Аврам Бакалина
22:55 20.09.2025
118 Величко
23:01 20.09.2025
119 Путин
23:03 20.09.2025
120 Неадекватни бръщолевения
23:04 20.09.2025
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 Много ясно
До коментар #116 от "ЦИРК":
Те не са държатели на полиците. Кво ще конфискуват точно и те не знаят. Ще ипотекират собственият си дълг. И има ли кой да го приеме за залог? Ще дадат лихвите които дължат на Русия на Украйна. Ами хубаво, ама пак си остават длъжник.Коментиран от #135
23:08 20.09.2025
123 Този коментар е премахнат от модератор.
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 Зелю Хайдутин
23:11 20.09.2025
126 Бедняшката русофилска иzмет
Коментиран от #131, #132, #145
23:12 20.09.2025
127 Този коментар е премахнат от модератор.
128 Отто Фон Бисмарк
23:15 20.09.2025
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 Степен Бандера
Ама....
Ха ха ха ха ха
23:16 20.09.2025
131 Тунгус от Сибир
До коментар #126 от "Бедняшката русофилска иzмет":
Спокойно, тангото е бавно ,но винаги актуално.При нас си гьотверен за да ти се радваме
23:17 20.09.2025
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 А после да питам
23:22 20.09.2025
134 Първанов
23:24 20.09.2025
135 ЦИРК
До коментар #122 от "Много ясно":
Точно и аз това се опитвам да обясня ! Те няма да ползват като залог финансови инструменти (ДЦК, облигации и подобни дългови книжа), ще ползват други активи. Не са чак толкова зле и глупави, макар че статиите по темата са такива, просто защото са пропаганда и списани от невежи и/или с ниска обща култура дори.Съвсем спокойно обаче може да дадат в залог земи и сгради (консулства, посолства, дип представителства), ако не ме лъже паметта подобни обекти и земя са предоставени на чуждата държава по дългосрочен договор (примерно 100 години) а не със собственност. Т.е. реално могат да се ползват като залог, заемът и лихвите обаче ще се плащат от съответната държава кредито получател (ние, а не Украйна, на Украйна просто ще им дадат парите след като си отчислят комисионни за политиците), и евентуално след изтичане на договорът с чуждата държава, ако не е върнат заемът, обектът ще има нов собственик.
Всякакви други врътки които мислят реално ще са кражба на чужди активи. Ако някой си позволи да го направи, няма да има страна в света която да вложи и един цент повече в Европа и САЩ. Да не говорим че даже ще се опита да си продаде и сегашните активи или поне да ги изнесе на нейна територия (където се намират и златните резерви на Русия и Китай в момента). А чуждестранните валутните резерви които другите държави държат ще бъдат разпродадени предизвиквайки невиждана инфлация на долар, евро и паунд. Никакъв шанс да се допусне.
Коментиран от #138, #141
23:28 20.09.2025
136 123456
23:41 20.09.2025
137 Кит
23:53 20.09.2025
138 кражба на чужди активи, колега
До коментар #135 от "ЦИРК":
В централният депозитар Euroclear се е случвал и преди за съжаление. Малко известен факт е че повече от 10 от 16-те милиарда евро либийски средства, замразени в Белгия през 2011 г. от ООН, мистериозно са напуснали сметките на Euroclear Bank между края на 2013 г. и края на 2017 г. и никой не знае къде и как. Когато ООН реши да ги размрази се оказа че ги няма. Трите френски, белгийски и холандски депозитари които са в Euroclear Bank групата никога отговор не са дали, нито пък някой от шапката им Джей Пи Морган и Ко. Но Русия не е Либия ....23:54 20.09.2025
139 Ха ха
До коментар #1 от "Временното явление ЕС":
За три дня Киев.Явно коня са го турили зад руската каруца.Ще плащат и репарации тези нагли кремълски нацисти.Коментиран от #142
23:56 20.09.2025
140 Този коментар е премахнат от модератор.
141 И другото което е по важно
До коментар #135 от "ЦИРК":
стойността на активите, държани там, на нейните клиенти, надхвърля 13 трилиона евро в Euroclear. Дали Джей Пи Морган и Ко ще рискуват авторитета си и риска да бъдат изтеглени голяма част от тях заради някаква си там Украйна. Китай вече ги изтегля масово. И не е само той. Не се и знае даже колко са намаляли реално .....Коментиран от #148
00:04 21.09.2025
142 Този коментар е премахнат от модератор.
143 Ха-ха-ха
00:08 21.09.2025
144 За безчестието
До коментар #3 от "Да,бе":
Светът основан на кои правила? На правилата на Меркел и Оланд ли, които казаха "Подписахме минските споразумения с ясното съзнание, че никой няма намерение да ги спазва. Просто трябваше да бъде осигурено още време за Украйна"! Тези двамата, казаха ли го това? За какви правила и какви подписи може да се говори някога повече - нищо не струва пукната пара!00:18 21.09.2025
145 Не знам
До коментар #126 от "Бедняшката русофилска иzмет":
Дали от нова година и кой точно ще получава заплати в евро но аз да те питам разбирач нашият централен депозитар на коя платформа ще отиде от януари? А? Не знаеш нали? Лошото е че и оня пуяк Радев от БНБ не знае обаче......00:22 21.09.2025
146 Това едно,
До коментар #17 от "Гориил":
но като започнат другите държави да си теглят активите ЕС ще бъде ошушкан окончателно.00:24 21.09.2025
147 Ъхъъъъъ...
00:26 21.09.2025
148 ЦИРК
До коментар #141 от "И другото което е по важно":
Да Русия не е Либия... Ако трябва да се поставя на мястото на други държави бих си казал: "След като се отнасят така със свръх мощна ядрена сила, какво остава за по-малките като нас ? Няма никакъв шанс да си защитим интересите нито чрез съд нито чрез военна сила."До колкото ми е известно чуждестранните финансови активи само на Китай са около 5 трилиона долара, вероятно около 20%-25% са в ЕС, другите са в САЩ. Не мисля че подобни средства могат да бъдат изнесени физически от ЕС по някакъв начин. А и това ще доведе до трусове в световен мащаб (все пак цялата финансова система в света в момента се дерижира от Китай). По-скоро бавно и методично чрез физически или юридически лица китайската държава ще придобиват интелектуални и технологични активи с тези финанси (примерно купуват западна фирма и местят качествения персонал и производство в Китай, в ЕС остава бранда и само търговци).
00:31 21.09.2025
149 Уса
00:42 21.09.2025
150 RIP Сесесере
Коментиран от #168
00:50 21.09.2025
151 И Преди и сега
Коментиран от #169
00:51 21.09.2025
152 Сесесере2🤢🤮
00:51 21.09.2025
153 🇺🇲 статуята на свободата
00:52 21.09.2025
154 Врагушки
00:52 21.09.2025
155 К00ПЕЙКИ С ПОГАЧИ 🤩🤡📢💤
00:52 21.09.2025
156 Сърдит капейко
00:53 21.09.2025
157 Долу
00:55 21.09.2025
158 А нашите активи
00:58 21.09.2025
159 Този коментар е премахнат от модератор.
160 Роко Сифреди
До коментар #111 от "Ти си заблуден":
Май ти си заблуден.Първо. Има и по-задлъжнели от Франция и това не е проблем, рецесията в Германия ще свърши. Икономиката се обръща към оръжейното производство (защо ли?).
Второ. Сигурно имаш предвид лихвите по ипотеката. Те ще са еднакви за еврозоната, но заемите ще са по-достъпни и без изненади, като при фалита на банките, когато хората изгубиха собствените си жилища, които ипотекираха, за да купят апартаменти.
Трето. Да кажеш, че левът пази инфлацията, при положение, че умря няколко пъти, затънал в зверска инфлация, а последно и завинаги, ставайки МАРКА е меко казано нонсенс.
Четвърто. Прогресивното облагане е в полза на бедните, ако не знаеш. При прогресивно облагане най-често тези с минимална заплата плащат 0 лева данък. Но по-реалистичното е да се запази 10% за бедните, т.е. същото като сега.
Пето. Цифровата рубла вече е факт.
Шесто. "При 5 лв сега, в евро 2.6.". Това е математика за втори клас. Курсът евро - лев е 1,95583 и 5 лева правят 2,5564. Закръглянето е след втория знак, т.е. 2,56 €. Никой няма да ти вземе левчето.
Съдейки по плюсовете, които си събрал е много тъжно за образованието на българския народ.
Коментиран от #161, #163, #164, #166
01:09 21.09.2025
161 Дежурна оперативна копейка
До коментар #160 от "Роко Сифреди":
Плюсовете сам си е нацвъкал.01:12 21.09.2025
162 ежко
01:19 21.09.2025
163 Логиката ти е погрешна
До коментар #160 от "Роко Сифреди":
Няма държава в историята която да е постигнала просперитет на населението си с икономика, обърната към оръжейното производство. Задлъжнялоста също е голям проблем, особенно при увеличаване на лихвената тежест. И НЕ ....заемите няма да са по-достъпни...01:21 21.09.2025
164 Колко
До коментар #160 от "Роко Сифреди":
Ще са напечатаните "български евра" като номинал. Дай от тук да започнем колега . На колко е оценена България тъй да го кажем ? Колко от тях ще са в обръщение ? Не знаеш нали? Бюджетната рамка също не знаеш каква ще е? Кредитната политика също не знаеш каква ще е? Но иначе всичко ти е ясно ? ...01:29 21.09.2025
165 С КАМАНИ ДА БЪДАТ ПРЕТРЕПАНИ
СЕГА СЕ ТОЧАТ НА РУСКИТЕ АКТИВИ.!!
КРАДАТ ОБИРАТ ОТ КЪДЕТО МОГАТ ИНАЧЕ СА БАТАЛЯСАЛИ ,ВПРОЧЕМ ЗАЧЕНАТИ СА С ДАЛАВЕРИ ,МУШЕНИЧЕСТВО - ФАЛШИВАТА ЕВРОПЕЧАНИЦА ,ЧУДАВИЩНА ДАЛАВЕРА. БЕЗ НЕЯ СА В ТРЕТИЯ СВЯТ.
01:31 21.09.2025
166 ежко
До коментар #160 от "Роко Сифреди":
Не се притеснявай, финансовия инженеринг не работи.Ако не произвеждаш бързо,евтино и качествено или други го правят по-добре от теб, рано или късно го закъсваш!И никакви санкции или политически решения няма да те спасят.От този може да купуваш, от онзи не можеш.....Това са глупости!Единствените правилни политики са -развържи ръцете на можещите хора да го правят, а не фаворизирай Сульо и Пульо!Другото е ала-бала.01:31 21.09.2025
167 Ами така е другари с
01:45 21.09.2025
168 Кооо
До коментар #150 от "RIP Сесесере":
Опашките за хляб бяха по идея на запада и вие бяхте съгласни да ви управлява един циганин,който разсипа всичкоКоментиран от #173
01:56 21.09.2025
169 Ха-ха-ха
До коментар #151 от "И Преди и сега":
Ти може и да си стоиш, но дали децата ти или внуците ще желаят да стоят на тъмно и студено в шериата ЕС.02:49 21.09.2025
170 Те пак не са разбрали журналята
До коментар #3 от "Да,бе":
Ще се харчат печалбите от руските активи03:16 21.09.2025
171 Този коментар е премахнат от модератор.
172 Maнчо
Коментиран от #178
03:19 21.09.2025
173 Като си
До коментар #168 от "Кооо":
Загубил студената война , така се получава, победителите диктуват, дали ще си с опашки за хляб, дали ще си затвориш реакторите, дали ще купуваш чужда газ от САЩ, а всъщност е от Русия … итн, ние нямаме управници, които да кажат : нищо не зависи от НасКоментиран от #179, #180
03:25 21.09.2025
174 Да бе, да
До коментар #1 от "Временното явление ЕС":
Твоите рушняци четвърта година вече тропат на едно място.Да им имам бързината.Агресори.Само за анексии мислят.Но пишете.Руската пропаганда да върви.Там напредват.03:30 21.09.2025
175 Мими
03:33 21.09.2025
176 Местен
До коментар #2 от "минувач":
Тъпа физиономия??? Ти явно не си виждал Пусин, Медведката, Лавров, Песков и останалите руски селяндури.03:33 21.09.2025
177 Първанов
Коментиран от #188
03:36 21.09.2025
178 КИКО
До коментар #172 от "Maнчо":
А КАК СЕ НАРИЧА ПРИСВОЯВАНЕТО НА ЧУЖДИ ТЕРИТОРИИ?03:36 21.09.2025
179 И ако
До коментар #173 от "Като си":
Трябва да съм по точен държавата България не съществува и всички сурогати дето уж щели да я спасяват визирам всички политически партии без изключение, да застанат и кажат, демографски, икономически и политически сме сринати и Нищо не зависи от Нас03:37 21.09.2025
180 Гориил
До коментар #173 от "Като си":
Грешиш. Западът няма нищо общо с разпадането на СССР. Руският комунистически елит закъсня с реформите. Руснаците не обичат да изостават и изпращат комунистическия елит на бунището на историята.Коментиран от #183
04:01 21.09.2025
181 Хмм
04:41 21.09.2025
182 Володомир
05:17 21.09.2025
183 Републиканец
До коментар #180 от "Гориил":
На времето Ленин превзе банките и пощите и направи революция, но империята фалира и той върна капитализма под името НЕП. В резултат на тия катаклизми бяха разстреляни и обесени от двете страни над 20 милиона. След него дойде Сталин с неговите чистки и военен комунизъм и паднаха още 20 милиона от глад и разстрели. Последва ВСВ и още 30 милиона. И с неродените деца общо над 150-200 милиона жертви на комунизма, само в Русия.Но сега е капитализъм и няма смисъл да започваме ТСВ, за да угодим на Украйна. Да не забравяме, че от Украйна започна анархизма (Махни и Бандера) и военния комунизъм (Клемент Ворошилов).
05:34 21.09.2025
184 Този коментар е премахнат от модератор.
185 Ко става бе
До коментар #13 от "Ко стааа бе руски боклуци?":
Отпадък , превзехте ли я таз Русия ?50 държави с пропаднали икономики и на границата на граждански войни .
09:45 21.09.2025
186 ПЕНКО
13:14 21.09.2025
187 мдаааа дааа
13:57 21.09.2025
188 Така е.... прав си... репарации ще има
До коментар #177 от "Първанов":
В живота и природата има правило... правото е на по силния и при двубой победителя /в случая РУCИЯ/ взима всичко... той определя условията за мир, репарациите колко и как ще плаща победения /в случая Усрия, НАТЮ и пудели/ и какво управление ще има след това...14:03 21.09.2025