Отрядът за народна самоотбрана (YPG) е успял да отблъсне силна атака на протурските сили в сирийския град Африн, като при сблъсъка са загинали 83 бойци, съобщава представител на командването на YPG. „Телата на 66 от загиналите се намират в ръцете на кюрдските сили”, заявяват от командването. Като доказателство кюрдското опълчение разпространява видеозаписи, на които се виждат телата на убитите. За своите загуби YPG не съобщава.
На 20 януари генералният щаб на турските въоръжени сили съобщи за начало на операцията „Маслинова клонка”, която е насочена против формированията в сирийския Африн. Началото на наземната операция в града беше поставено на 21 януари. Заедно с турските военни действат и подразделения на Сирийската свободна армия.
Дамаск категорично осъди действията на Турция в Африн като отбеляза, че градът е съществена част от Сирия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хасан
Коментиран от #67, #81, #116
08:35 27.01.2018
2 Климатолог
Коментиран от #3
08:35 27.01.2018
3 Хасан
До коментар #2 от "Климатолог":
Нали се опитаха но независимия турски народ като един възстана в подкрепа на демокрацията..Власт се сменя само с избориКоментиран от #6, #16
08:41 27.01.2018
4 наблюдател
Преди щяха Израел да нападат ....като галедам как се излагат в Сирия ако ги нагънат евреите с истинска армия само фесове и шалвари ще останат.
Коментиран от #9, #20, #82
08:43 27.01.2018
5 12345
Коментиран от #34, #38
08:44 27.01.2018
6 турска пролет
До коментар #3 от "Хасан":
Това си го измисли Ердоган не беше истинско,ако беше него първо щяха да овесят на някой клон.Сега предстои истинската пролет ще се отърве турския народ от този омразен ислямист дошъл на власт с фалшификации.Коментиран от #8
08:47 27.01.2018
7 Гост с име
08:57 27.01.2018
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Хасан
До коментар #4 от "наблюдател":
Много ясно се вижда ”робското ”съзнание на българина който е в шок ,как Ердоган се противопоставя на големите на деня Сащ,Германия,Русия...българина не може да го проумее ....как така казва нещо лошо срещу ”Велика Германия”...много просто ..национални интереси!!!Коментиран от #12, #18, #26, #54, #57
09:06 27.01.2018
10 турска пролет
До коментар #8 от "Хасан":
Ти си болен.Цял свят знае че Ердоган е диктатор ислямист който преследва прогресивни хора и иска да унищожи светска Турция.Преврата беше инсценировка и тайните служби на много държави го казаха.
За това и САЩ и Германия нямат добро отношение към Ердоган и не му връщат исканите от него опозиционери за да ги тормози в Турция.
Коментиран от #11, #21
09:06 27.01.2018
11 Хасан
До коментар #10 от "турска пролет":
Според Запада който не му се подчинява е диктатор...Венецуелския президент също е диктатор,защото национализира петролните кладенци...и Русия е диктатура защото не се разпада и не си дава природните ресурси на Запада....ние сме демокрация защото даваме всичко ценно ,дори и своите деца за ”еничери ”в Европа...Коментиран от #17
09:11 27.01.2018
12 наблюдател
До коментар #9 от "Хасан":
Тия глупости можеш да ги разправяш на някой прост фес в Турция.Турция в момента е превърната от Ердоган в диктаторска ислямска държава.Държи се агресивно и заплашва всичките си съседи.Вкара стотици хиляди в затворите защото не му играят по свирката,журналистите дума не могат да кажат ако не е в неговяа възхвала.
Била му независима политиката.Заради тая негова политика загинаха хиляди хора и подпалва наново война в Сирия.
Сега Европа пак трябва да се стяга за бежанци от там защото на някакъв диктатор му се прищяло да става султан.
Коментиран от #15, #19, #100
09:12 27.01.2018
13 Хасан
09:14 27.01.2018
14 Ekspert
09:15 27.01.2018
15 Хасан
До коментар #12 от "наблюдател":
Много се повтаряш....ако Ердоган създаде мирна зона в Сирия и върне в бежанците в Сирия ,Европа ще се отдъхнеКоментиран от #22
09:16 27.01.2018
16 Morgoth
До коментар #3 от "Хасан":
Независимият турски народ се опита да се оформи като такъв, но му поцепиха задника от бой на площад Тексим. От пуча насам, а и някоя друга година преди това Турция върви към диктат и още по-лошо, към религиозен диктат. Върви по пътя на Иран.09:17 27.01.2018
17 турска пролет
До коментар #11 от "Хасан":
Хасане веднага можеш да си върнеш "децата'' от Германия,Белгия,Холандия и т.н.Хората ще се оправят и без дюнерджии и чистачи на тоалетни.Никой не държи насила турци в Европа.Доколкото виждам те самите се напъват да ходят там.
Така че ни спести пропагандата на Ердоган.Всички знаем как с лъжи и манипулации дойде на власт и как тормози прогресивните светски хора в Турция.Затворите са пълни с журналисти и учители.
Коментиран от #23
09:18 27.01.2018
18 Анонимен
До коментар #9 от "Хасан":
Ако бяхме с робско самосъзнание, нямаше да има Априлско въстание и други преди него. Що се отнася до националните ви интереси, Турция за мен е агресор - Кипър, сега егейски острови, Сирия. А Ердоган си гледа личните интереси, цяла Европа смята, че се връщате към феодализмаКоментиран от #27
09:20 27.01.2018
19 Хасан
До коментар #12 от "наблюдател":
Погледни наоколо....Мандрата на село се затвори ,тия които работеха там заминаха да бачкат в Германия в мандра и когато се върнат в отпуска купуват немски кашкавал от немски супермаркет...не е ли тъпо?!...след това викаме ..да живее велика Германия.....гони си своите български интереси а не немскитеКоментиран от #25
09:20 27.01.2018
20 Morgoth
До коментар #4 от "наблюдател":
Да имаш голяма и силна армия не значи да ги готов да дадеш 2000 жертви за да победиш 1000 души. Турция ще напредва бавно, нейните артилерия и авиация ще бомбардират от далеч, а на първа линия ще пратят някой от многото джихадиски отряди които все още се навъртат наоколо. Интересно само какво ще ги правят след това, особено когато се изтеглят и там влязат Асад и руснаците. На цивилните в Африн не им се пише добро.09:21 27.01.2018
21 koпа
До коментар #10 от "турска пролет":
По малко говори ,че да не се разбере колко си неук,ако ще приказваш приказвай с неоправгаеми факти,а не оня това казал хайде да го приемаме за правилно.Коментиран от #30
09:22 27.01.2018
22 наблюдател
До коментар #15 от "Хасан":
Хората избягаха от Алепо и се настаниха временно в спокойния Африн.Сега Ердоган нападна града и ще тръгне пак потока бежанци а диктатора ще ревне пак за пари от Европа.Турчин където вилнее само смърт и разруха.Това сме го виждали много пъти.
Коментиран от #24
09:22 27.01.2018
23 Хасан
До коментар #17 от "турска пролет":
Не правя пропаганда на Ердоган.....само го разбирам...той просто е патриот който гони интересите на своя народ..и затова Запада не го обичаКоментиран от #44
09:22 27.01.2018
24 Хасан
До коментар #22 от "наблюдател":
350 хиляди от Арфин са дошли в Турция....ако им е мирно защо да дойдат...и сега като се установи мир те ще се,върнат...Коментиран от #28, #145
09:25 27.01.2018
25 наблюдател
До коментар #19 от "Хасан":
Хасане казах ти.Като искаш връщай си турците от лошата Европа в Турция.Никой не ги държи насила там.Като не искаш германски кашкавал отиваш в Анадола и си правиш турски.Живеем в свободен свят и можеш да отидеш в мечтаната си Турция а не да се мъчиш в лошата Германия.09:26 27.01.2018
26 Кирил Таванджоглу
До коментар #9 от "Хасан":
Ейй пом*ак не намесвай българина във всяка простотия която ражда тиквата ти .Не забравяй че и прадядо ти е бил българин преди много години.А ти какъв си сам не знаеш,само името ти турско
Коментиран от #32
09:27 27.01.2018
27 Хасан
До коментар #18 от "Анонимен":
Извинявай за робското..аз го казах символично ..не в буквален смисъл09:28 27.01.2018
28 някой
До коментар #24 от "Хасан":
Е като ги напада Ердоган къде да отидат.Така ли ще спре бежанците като разбие и последния район в който не се водеха бойни действия?09:28 27.01.2018
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 турска пролет
До коментар #21 от "koпа":
Ти се научи да пишеш правилно после ще ми казваш кой е неук.А отношението на света към Ердоган можеш да си го прочетеш навсякъде няма нужда дазнаеш много.
09:32 27.01.2018
31 Сенко
Коментиран от #39
09:33 27.01.2018
32 Хасан
До коментар #26 от "Кирил Таванджоглу":
Турчин съм,не съм помак...помаците са мюсюлмански славяни ...Коментиран от #118
09:33 27.01.2018
33 Ердоган
До коментар #29 от "IVAN":
Гледай турска телевизия щом искаш там върви турската пропаганда.09:35 27.01.2018
34 Дони
До коментар #5 от "12345":
Ти сигурен ли си , че не са обучени.Когато говориш с човек служил в турската армия тогава пиши.09:36 27.01.2018
35 OMG WTF
Коментиран от #37
09:39 27.01.2018
36 Осман
Коментиран от #40, #65, #93
09:39 27.01.2018
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Zzz
До коментар #5 от "12345":
HAYDE STİGA VEÇE ŞTE PUKNETE OT ZAVİST İ OMRAZA NİŞTO NE ZNAETE SAMO LAETETE KATO KUÇETA İDETE TAM İ VİŞTE SAMATA İSTİNA ŞTOM MNOGO SE İNTERESUVATEİLİ POÇAKAYTE MALKO ASKERA İ PRİ VAS ŞTE DOYDE
Коментиран от #43
09:45 27.01.2018
39 Осман
До коментар #31 от "Сенко":
Да прав си то бива да е проста нацията ама по проста от българската май няма , добре че има интернет иначе трябва да излезе да протестира така пред клавиатурата е най-силния особено като удари 2 ракии става играч кой като него пък все изнасилен ходи я от политици ,я от някой банкер,я от голям инвеститор и така накрая турците му виновни09:47 27.01.2018
40 ха ха
До коментар #36 от "Осман":
Като гледам турците квичат и ще квичат повече като направят Кюрдистан.09:48 27.01.2018
41 OMG WTF
Коментиран от #48
09:49 27.01.2018
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 No fes no problem
До коментар #38 от "Zzz":
Ще дойде ама си приготви чаршафи за погребения че много фесове ще хвръкнат.09:51 27.01.2018
44 Пролетен вятър
До коментар #23 от "Хасан":
Питай турския народ дали е в негов интерес да води война, заради твоите феодални разбирания за патротизъм на султан режеп... Насилието поражда насилие...Коментиран от #47
09:52 27.01.2018
45 Иван
До коментар #42 от "Осман":
Глух си защото Ердоган ти е напълнил ушите с нещо.Като го извадиш ще чуеш.Коментиран от #51
09:54 27.01.2018
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Бесен Язовец
До коментар #44 от "Пролетен вятър":
Колко травиално - питай турския народ, а ти да не си питала турския народ БЕ?Коментиран от #59
09:56 27.01.2018
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Осман
До коментар #46 от "OMG WTF":
Яваш бе от толкова можене паднахте на4-5млн. население с ддс , явно всичко отива в мивката , все сте най най пък накрая клозета на Европа
Коментиран от #146
09:58 27.01.2018
50 Бесен Язовец
09:59 27.01.2018
51 Осман
До коментар #45 от "Иван":
Иване явно си забравил да четеш , ама нормално от постоянна поза партер тъй ставало съм чувал. Писал съм , че чувам демек има сигнал , явно при тебе е слаб сигналаКоментиран от #60
10:01 27.01.2018
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 OMG WTF
Коментиран от #55
10:06 27.01.2018
54 Morgoth
До коментар #9 от "Хасан":
Бъркаш робското самосъзнание с чисто историческата омраза на българите към Турция. Половината от тези, които са против Ердоган, според теб защото той се противопоставя на запада се превъзнасят по Ким Чен Ун, който прави същото. Разликата е, че не е турчин и неговите военни мераци няма как да застрашат България.10:25 27.01.2018
55 касапина
До коментар #53 от "OMG WTF":
Ето виждате ли че ,досега всичко което съм писал става истина, османлиите доказаха че армията им разчита на количество, а не на качество, по принцип всичко турско е така.Асене виждам че си бесен ,и то не от коментари а от това че твоите хора не стават. Проблем е за нас как ще живеем със съседен Кюрдистан Ти осман и оня коня сваляите гащите че оня с гема ще е първиКоментиран от #56, #68, #72
10:27 27.01.2018
56 Осман
До коментар #55 от "касапина":
Що бе ти ходи със свалени гащи 5 стотака да не си умрял , че даваш акъл кой какво да правиКоментиран от #62
10:30 27.01.2018
57 касапина
До коментар #9 от "Хасан":
За какви големи говориш бе асене твоите хора са смешни10:30 27.01.2018
58 Хаят
10:31 27.01.2018
59 Пролетен вятър
До коментар #47 от "Бесен Язовец":
Теб, никой няма да те пита... На никой не пречиш... Гледай си филма... И спазвай грамажа10:34 27.01.2018
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Хасан
Коментиран от #64
10:39 27.01.2018
62 касапина
До коментар #56 от "Осман":
Аз явно и ти се дразниш много ни само асенчо но не забравяй че последни правихме това ние Българите10:40 27.01.2018
63 касапина
10:41 27.01.2018
64 реставратор
До коментар #61 от "Хасан":
Ние пък ти рестврирахме джамиите да има къде да се дупиш.Коментиран от #69, #148
10:42 27.01.2018
65 касапина
До коментар #36 от "Осман":
Аз мога веднага да извадя най големия си ножКоментиран от #66
10:43 27.01.2018
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 САП
До коментар #1 от "Хасан":
Поредния матросовец хвърлящ се върху амбразурите да защити своя велик султан.Мир под войнишки ботуш, който се е опитал да го постигне се провалил.
Под войнишки ботуш и трева не никне.
Ердоган е вражески агент за Турция. Унищожи постигнато примирие с кюрдите в Турция. Унищожава интелигентцията и кадърните военни на Турция. Сега почва война със кюрдите извън Турция.
За да имаш оръжия трябват учени, а ходжи по минаретата.
За да водиш война ти трябват мислещи военни, ходжи и вярващи. С такива си осигуряваш кланета на свои и чужди, което те само унищожава.
С молитви и ходжи държава не се прави. Затова падна османската империя.
Коментиран от #70, #71
10:45 27.01.2018
68 OMG WTF
До коментар #55 от "касапина":
Изобщо не съм бесен,и времето за сега доказва че нещата стават така както моите хора са го планирали.Ти обаче отдавна си изгубил почва в коментарите си!Коментиран от #98
10:45 27.01.2018
69 Хасан
До коментар #64 от "реставратор":
Ще ти сменим генотипа...скоро ще приемеш третия пол и ще артисат много жени за нас10:47 27.01.2018
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Фатиме
До коментар #67 от "САП":
Ердоган е патриот и затова се държи за Русия а не е продажник като БорисофффКоментиран от #75, #76
10:51 27.01.2018
72 Гост 1
До коментар #55 от "касапина":
В рамките на 3-4 часа с 72 самолета са ударени точно 108 от 113 точки.Това Българските военновъздушни сили ли направи ?Коментиран от #132
10:54 27.01.2018
73 САП
До коментар #70 от "Хасан":
През тези 500 години османската империя не спряла да води войни. Защо е бил кръвния данък.През тези 500 години тя върнала завладените земи с 300 години назад поне. Основните красиви строежи са направени от християни приели исляма. Материала на тази империя никога не струвал.
Най дълголетната империя е китайската. Римската е много по назад, а османската( англичаните са го казали умрелия човек край Босфора).
11:05 27.01.2018
74 НОСТРАДАМУС
11:07 27.01.2018
75 САП
До коментар #71 от "Фатиме":
Че Б. Б. е продажник не споря.Ердоган патриот друг път. Той е поредния мегаломан, като Хитлер и Наполеон. Той много успешно свири на струната на патриотизма за да го следват овцете.
Спомнете те си съдбата на държавите на Наполеон и Хитлер, и чак тогава му се радвайте. След тях и германия и франция бяха в руини.
След него ми се струва, че ще има нова държава Кюрдистан на част от територията на днешна Турция.
11:12 27.01.2018
76 Север към 57
До коментар #71 от "Фатиме":
Eрдоган не се държи за Русия, нито вече за САЩ. Купи вярно руски ракети, но игра не веднъж и срещу интересите на Кремъл, което го прави еднакво ненадежден партньор и за Кремъл и за Уошингтън вече, а паралелно и за Германия, Австрия и други. Повличайки Турция, по пътя на личния национализъм, противопоставяйки се на интересите и на Русия и САЩ и други, той реално губи, не в личен план, но губи Турция като народ. А да не забравяме, че Израел е със САЩ, Иран и Русия са в един лагер, с Асад, и на практика Турция се обособява като самостоятелен, но ВОЙНСТВУВАЩ полюс, а това не се харесва на утвърдилите се светски упраляващи сили.... Ще загубят турците и от инвестиции и друго. И аз съм против педализма на Баце и останалите ни продажници тук, но пък и не съм фен на войната нито на скарването нито с Русия, нито със САЩ и други. Просто и ние трябва да живеем добре, да се пазим, като не позволяваме да ни прецакат, но да се разбираме и с останалите. За съжаление родния ни елит ни предаде и продължава така. Но Ердоган по пътя на войната ще ядоса и янките и руснаците и ще я издухат турците накрая. Народите плащат греховете на политиците си....Коментиран от #78
11:25 27.01.2018
77 Аntimediator
Селяндурите и нискообразованите, и спечелиха с много малко.Спечели с 1,3%.А хората ,които имаха някакъв образователен ценз всичките гласуваха против него.У нас доскоро се гласуваше по същия начин, дебелите гласуваха за БКП-БСП, но рано или късно нещата си идват на място.
Турция ,ако е постигнала нещо и е благодарение на тези ,които не спечелиха.
Ти или си прикрито руско мекере ,или си замръзнал на ниво 5-ти клас !
Коментиран от #106
11:27 27.01.2018
78 Хасан
До коментар #76 от "Север към 57":
Каза ”противопоставя се на интересите на Сащ ,Русия и Германия””....ако те имат интереси в Близкия изток защо Турция да няма свои национални интереси???!!!Коментиран от #84
11:33 27.01.2018
79 Хасан
Коментиран от #83
11:35 27.01.2018
80 bauman
11:36 27.01.2018
81 Север
До коментар #1 от "Хасан":
Хасане, кого лъжеш? Османнската империя не е спирала войните, освен в последните години, преди разпадането и. Кого заблуждаваш насаждайки на хората, протурската си и проосманоимперска визия? Османската империя не е донесла на европейските народи нищо добро и позитивно - надойдоха примитивни варвари, вярно унищожавайки по пътя си, но не наведнъж, а с години местното. Знаеш ли защо победи османската империя тук? Защото същиите алчни пе.али като Баце, Гоце, СерГей и останалите от кочината ни разделяха, крадоха, пречиха, съсипмаха и унищожиха България и народа и като монолит още по време на Византийската империя - въведоха патрициалния разврат и его на Визанс и болярите като сегашните дерибеи политици ни крадоха и мачкаха. България не съществува от цар Ивайло насам, нищо че се нарича така. Защо лобираш за тази извратена тириния, защо обслужмащ неоосманизма на Ердоган и други? Като ти харесва такава тирания махай се при Ердоган и не ни пречи да живеем като хора тук!Коментиран от #85
11:38 27.01.2018
82 панов
До коментар #4 от "наблюдател":
евентуална война турция израел ще продължи 2 часа.в първите 20 минути израел ще заглуши и изключи всички системи за управление контрол и командване на турската армия плюс цивилните средства за съобщения.през останалото време израел ще прави с турция всичко което си поискаКоментиран от #87
11:48 27.01.2018
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 Север
До коментар #78 от "Хасан":
Хасане, не съм казал, че Турция няма национални интереси. Но съгласи се, че Сирия не е Турция, а Асад предупреди Ердоган турската армия да напусне територията на Сирия, защото това е навлизане без покана и разрешение. С това Ердоган и турската армия на практика не се различават от ИД - нападнаха суверенна страна, вярно съсипана от войната на джихадистите и антитерористите, но все пак суверенна страна. С което твоята протурска зомбирана тиква, одобряваща това положение оправдава навлизането, нападението. Аз не харесвам войната но виждам и позвавам нейните пипала. Какво иска да защити Ердоган - контрола на сирийска земя от кюрдски части милиции ли? И има ли право на това? Ами аз виждам заплаха за България дори в съществуването на родния политически продажен вреден елит. Трябва ли да ги избия, за да спася България? Не е лоша идеята, но това е работа на заспалите ни военни, а не на други - те са създадени за да пазят българския народ от врагове, а не го опазиха и не го пазят, реално. И като срита кюрдските милиции, Ердоган, озлоби и кюрди и ЦРУ и Кремъл и кой ли не. Сега нека я духа, като се счита за голямата работа! Но плащат хората от народа, а Ердогана ти няма да страда - такава е системата.Коментиран от #89
11:51 27.01.2018
85 Хасан
До коментар #81 от "Север":
Каква злоба само?!..аз не пропагандирам нещо което вече е история,минало свършено..а просто ти казвам фактите....твоя прадядо НЕ Е БИЛ РОБ..а е имал земя,ниви,къща,семейство,занаят,дюкян,училища,манастири,църкви...ще кажеш ама е нямал цветен телевизор ????или пък граждански права ???ами раничко е било ....чернокожите в Сащ до 50те нямаха това което дядо ти имаше преди 150 г...Коментиран от #90
11:51 27.01.2018
86 Военен
Коментиран от #91
11:51 27.01.2018
87 Хасан
До коментар #82 от "панов":
Защо Израел и Турция да воюват?????11:53 27.01.2018
88 Бесен Язовец
Русия
Турция
Сирия
Отборът на губещите
САЩ
Германия
НАТО
Кой ще плати цената на първенството- кюрдите вс.друго са голи приказки,свиквайте с тази мисъл а ква е била турция преди 100 г.вас кво ви грее? Най - смешното е че Германия е бая облагородена от турска кръв! Всяка трета германка е с фамилия Иелмаз или Бедри
11:56 27.01.2018
89 Хасан
До коментар #84 от "Север":
Сирия е провалена държава....не може да контролира и да управлява власт...3 милиона сирийци са в Турция...Коментиран от #92
12:03 27.01.2018
90 Север
До коментар #85 от "Хасан":
Не си прав, Хасане... Аз не мразя почтенните, справедливи турци, и те са хора като мен. Аз мразя неправдите, затова и намразих дори българските политици от десетилетия, включително и при соца, почти всички. Не харесвам и Ердоган - не ме обвинявай в злоба срещу всеки турчин! Аз имам приятели и турци и цигани и българи и други. Но нямам приятели изверги и диктатори - за мен тези съсловия са за трепане. А как ще защити националния си интерес Турция, с нападението срещу кюрдските милиции? Това ще ядоса освен ПКК, ами и милиони кюрди, паралелно с това, че САЩ са инвестирали в обучението на кюрдсите милиции срещу ИД и да не броим и, че Русия и Иран хвърлиха толкова труд срещу ИД и да спасят Сирия и Асад. По този начин "маслиновата клонка" нанася удар срещу интересите на всички замесени в конфликта там. Накрая ще се обърне срещу интересите и на самата ТУрция, защото разпалиш ли войната, печелят малцина тарикати, останалото губи, дори и от мръсотията и миграцията и какво ли не. Не хвали какво съм имал преди 150 години! Тогава е имало много зло. Сега можеш също да имаш земя и къщи, дори повече с пари. Сега обаче има НС, което пречи на българите да са хора и народ. Дори и патриотите тук са комунистически зомбита - казарма си знаят, соца си баят. Няма реални пазарни справедливи законодатели, само монополистични диктатори на власт тук. Но затова са виновни ченгета, правосъдните и военните - те ги пазят и търпят.12:03 27.01.2018
91 Хасан
До коментар #86 от "Военен":
Не си прав ,защото все пак турците са единствената редовна армия която е спечелили в партизанска война...Русия загуби срещу афганистанските партизани,Сащ загуби срещу виетнамци,никарагуанциКоментиран от #96
12:09 27.01.2018
92 Север
До коментар #89 от "Хасан":
А, кой провали Сирия? Тя си бе мирна страна, с добър стандарт, без емиграция, без тероризъм, вярно сигурно е имало недоволни от властта там, къде ли няма?, но не бе с нищо по-лоша от една Дания, Белгия и други. А сега? Тъкмо се появи шанса кюрдите, Асад, антиАсад коалицията да намери някакви опорни точки да се разберат и изведнъж твоят идол Ердоган се втурна да мачка кюрдите, с маслиновата клонка? Е, той допринася ли за мира? Или е продължение на войната? Сега кюрдите ще му се "зарадват" много на твоя Ердоган и оттук насетне не чакай мир! За което интересите на твоя Ердоган и партия няма да им се изпразнят банковите сметки, вероятно ще набъбнат, те политиците работят с вътрешна инфо и печелят от войната пачки, но повечето турци ще усетят загубата в перспектива. Така, както лъжедемократите от СДС ни мачкаха и крадоха и пречеха, сега са последиците, на техния бандитизъм още от 1990-1991 г. и насам... Народа плаща глупостта и търпението си към злото.... Като няма Секюрити да го защити така става... А Секюрити има поне тук, според пресата сме имали и армия и Полиция и Темида. Но явно не искат да сритат доказаните ни врагове с годините на политически постове власт?Коментиран от #97
12:20 27.01.2018
93 Оня с язовеца
До коментар #36 от "Осман":
Османе с тази разлика че тези, които ти наричаш терористи всъщност дадоха най голям отпор на Даеш и ги прогониха от земите си. Това обърка плановете на Ердоган и търговията му с Даеш с крадения петрол. Преди когато бяха скарани с руснаците, руските новини често показаха сетелитни снимки на петролните каравани на Даеш по пътя им за Турция. Сега отново, Турция нападна кюрдите и Даеш се съвзема и дори атакуват.Също може ли да запазим добрия тон в споровете с Хасан, тъй като той е сам срещу мнозинство. Не е нужно но от лични нападки, нека да използваме доводи и факти, вместо това.
Коментиран от #95
12:22 27.01.2018
94 Хасан
12:27 27.01.2018
95 Хасан
До коментар #93 от "Оня с язовеца":
Само се лафиме тука..що взимате присърце всичко12:29 27.01.2018
96 Военен
До коментар #91 от "Хасан":
Така е Русия явно е извлякла много поуки от афганистан и сега армията и действа на едно много различно ниво в технологично и логистично ниво. А турция не са воювали, нямат боен опит нито командирите им нито редовите им войници.Коментиран от #104
12:29 27.01.2018
97 Хасан
До коментар #92 от "Север":
350 хиляди кюрди са избягали от ”кюрдски Арфин” за да се приютят във ”вражеска ” Турция...12:30 27.01.2018
98 касапина
До коментар #68 от "OMG WTF":
Не знам за какво губене на почва говориш ,не е станало дума за теб, но щом се дразниш ,значи и ти си резак.13:08 27.01.2018
99 Osman
13:10 27.01.2018
100 много си глупав.
До коментар #12 от "наблюдател":
Чукундур мълчи.13:12 27.01.2018
101 Osman
13:18 27.01.2018
102 Osman
Коментиран от #103
13:23 27.01.2018
103 ежкобежко
До коментар #102 от "Osman":
Ти големи поводи за гордост имаш, брат ми. Благодаря ти, че показваш турското варварство. Кажи ми сега защо ги нападнахте тези хора?13:38 27.01.2018
104 Tr.tc
До коментар #96 от "Военен":
Писал си Военен пък си нямаш никакъв хавер че нама друга армия освен Турската ,която да има такъв опит ,повярвай ми....Ако някой си правят учения то армията тук от 40 години насам редовно е във действие......Коментиран от #107
13:40 27.01.2018
105 Хасан
13:53 27.01.2018
106 Tr.tc
До коментар #77 от "Аntimediator":
Престани да плямпаш глупости и ако мислиш че знаеш нещо за Турция ,бъи сигурен че нищо не знаеш .......между другото престани да обиждаш Турският народ ,дали си мислиш че в бЪлгарая всички сте професори ....... То тази мисъл че всички много знаете та е докарахте до това положение...13:55 27.01.2018
107 Военен
До коментар #104 от "Tr.tc":
Срещу кого. Срещу невъоръжени и неорганизирани подразделения ли. За пръв път използват въоръжението си, за пръв път им се налага да се осигуряват логистично на вражеска земя, за пръв път срещу тях се води огън с модерни оръжия, чиито доставки няма да секнат, а само ще сменят маршрута си. Нека си воюва Ердоган. Накрая казах че ще откаже от офанзивата и ще остави Асад да влезе и да установи контрол.Коментиран от #108
14:18 27.01.2018
108 Хасан
До коментар #107 от "Военен":
Ти като военен знаеш че турската армия има отбранителен характер а не нападателен...не са воювали извън границите си...но все пак Кипър и Сирия не са чужди и непознати земи ,ами бивши земиКоментиран от #109
14:25 27.01.2018
109 Военен
До коментар #108 от "Хасан":
Офф да не изпадаме в подобни малоумни разсъждения. На дядо му на Ердоган ли е земята. Орално ли я е, копал ли я е - какво. Или и той като западните сили си мисли, че всичко което му харесва като ресурс и интереси и може да сложи ръка върху него със сила. Ако искаха турция хората щяха да си направят референдум и да минат към турция. Както се случва на други цивилизовани места по един абсолютно безкръвен път.15:42 27.01.2018
110 Военен
15:46 27.01.2018
111 Военен
15:49 27.01.2018
112 Хасан
15:57 27.01.2018
113 Хасан
16:00 27.01.2018
114 НОСТРАДАМУС
Коментиран от #115
16:07 27.01.2018
115 Хасан
До коментар #114 от "НОСТРАДАМУС":
Дотогава ти ще си последния българин в България....миналата година намаля с 50 хиляди и 100хиляди гастарбайтери17:38 27.01.2018
116 Гост
До коментар #1 от "Хасан":
На Мойсей камбаните Хасане, на Мойсей камбаните.18:00 27.01.2018
117 Военен
18:52 27.01.2018
118 Ердоган
До коментар #32 от "Хасан":
Ти си мислиш че си турчинВ турция като кажеш че си турчин от България май те гледат с едно око...
19:17 27.01.2018
119 стоян георгиев
Коментиран от #121
19:23 27.01.2018
120 аве фюрер
Коментиран от #124
19:38 27.01.2018
121 Гост 1
До коментар #119 от "стоян георгиев":
В Турция можеш да намериш много против Ердоган, но против оператцията шрещу ПКК/ПЙД може да са само %5-10.и те са фанатиците като тебе.
Ти мразиш Турците и тука само провокираш хората ..
Коментиран от #123
20:07 27.01.2018
122 Хасан
Коментиран от #126, #127
20:21 27.01.2018
123 стоян георгиев
До коментар #121 от "Гост 1":
в турция няма как да произведеш обективно разследване по темата ,а и все още е рано да се говори за мнението на турците.ще те питам за него след известно време ,което пряко ще повлияе върху живота на турците.и не мразя турците ,напротив смятам турция за наи-важния ни съсед и съм силно притеснен от тва което ще стане щото ще има негативно отношение и към нас живеещите в българия независимо от етноса ни.смятам че операцията в арфин е излишна и че турците ще се сблъскат с много сериозен противник ,подкрепян от европа и сащ ,което ще повлияе на отношенията на въпросните към турция.смятам че ако ердоган обаче победи ,ще има още по-големи мераци и ще направи още по-големи щуротии,които в края на краищата ще вкарат турския народ в проблеми ,които ще рефлектират и у нас.смятам че с деиствията си в арфин ердоган не помага за налагане на мир там,а за реанимирането на ислямските структури ,които воюваха с кюрдите ,а също и на тиранина асад.ако имаш нещо което може да ми опонираш по темата заповядаи ,ще ти отговоря,но не ми излизаи с тъпи номера без никаква конкретика!Коментиран от #125
20:22 27.01.2018
124 Хасан
До коментар #120 от "аве фюрер":
Това със свинската мас дядо тиили баба ти ти каза???на рязан помагал ли е ??20:23 27.01.2018
125 Хасан
До коментар #123 от "стоян георгиев":
В Африн бяха терористи от ПКК които бяха подкрепяни от Русия....а от другата страна на Ефрат са ПКК терористи подкрепяни от Сащ..В Африн ПКК терористите подгониха местното арабско и туркменско население....Турция след като освободи тоя район ще ги засели с бежанците ,които са си сирийски гражданиКоментиран от #128
20:29 27.01.2018
126 Военен
До коментар #122 от "Хасан":
Не се радвам, обективен съм20:31 27.01.2018
127 стоян георгиев
До коментар #122 от "Хасан":
не се радваме притенсени сме.ергодан промени цялостната си политика и я насочи срещу съюзниците си.тва е притеснително.ако турция загуби бежанците ще са наи-маклия проблем.една дебалансирана 80 милионна държава крие каквито се сетиш опасности като почеш от радикални терористи та стигнеш до краини националисти.основното е че ако се дестабилизира турция ще има огромни страдания и много смърт.хасане ,сега ми отговори,къв проблем имаха турците в турция до преди година?двуцифрен прираст в икономиката постоянно развитие на жизнения стандарт,успехи в науката,икономиката спорта...турция бе галеното дете на европа и сащ и се оказа че тва било проблемно за ердоган????!!!!дали без партньорите си от европа и сащ без парите на европа и технологиите на сащ ,турция ще е по-добре?дали иран и русия са истински турски приятели?дали ако европа изгони 10 те млн. турци за сметка на трите млн.сириици тва ще е в турска полза?отговори на някои от въпросите !Коментиран от #129
20:32 27.01.2018
128 стоян георгиев
До коментар #125 от "Хасан":
в арфин са сдс сирииски демократичен съюз.организация от кюрди ,християни и езиди.те са признати от европа и сащ на партньор и са основната ударна сила на нато коалицията в сирия.до сега те не бяха активни извън границата на сирия ,нито пък са искали да се отцепват в самостоятелна държава.те са единствените в региона извън армията на асад дето не викат алах акбар постоянно и приемат жените за хора.в завзетите от тях региони има самоуправление на различните общности и региона е пълен с бежанци от останалата част на сирия.при една победа над тях в региона ще почне партизанска воина и тя ще се пренесе на територията на турция .нищо стратегически няма да се промени за самата турция ,а ако турците по стар османски обчаи решат да извършат етническо прочистване ще имат огромни проблеми като пълна изолация както и военна намеса.руснаците и иран ще прецакат турция в момента в които усетят че турция вече неможе да се върне към старите си съюзници от европа и сащ.Коментиран от #130, #134
20:40 27.01.2018
129 Хасан
До коментар #127 от "стоян георгиев":
Турците нямаха никакъв проблем...Разбираха се и със Сирия,и с Русия и с Европа....бяха седнали на преговори с ПКК да се откажат от тероризма и да почнат политическа...но Обама реши да дестабилизира Сирия....но без да се пролива американска кръв....според Обама Турция трябваше да нападне Сирия....но Ердоган не искаше сам а с НАТО ...Коментиран от #131
20:43 27.01.2018
130 Хасан
До коментар #128 от "стоян георгиев":
И тогава решиха да създадат и подкрепят опозиция в самата Сирия...гледали сме много филми как става....те тъкмо успяваха,Есад беше затиснат...но Русия се намеси...и обърна играта...20:46 27.01.2018
131 стоян георгиев
До коментар #129 от "Хасан":
тва е някакъв виц!!!обама прецакал турция !!!колко удобно!!!сащ инвестират в турция луди пари над 70 години.турция има танкове,самолети ,коли и т.н. благодарение на сащ и изведнъж лошия обама решил да прецака всичко!!!!смяххх!обама направи точно обратното на казаното от теб.вместо да нападне сирия я остави да се оправят.обама и нато нападнаха либия.нали видя за колко време приключиха?сащ нападнаха и ирак и афганистан и там приключиха за секунди.обаче в сирия пратили добрите турци !!!!направо ще ме разплачеш от смях!всъщност в сирия тва бе основния проблем че нато пасува.трябваше 2011 година да влязат и да приключат.до сега щеше да се езабравило,но предвид че опозицията на асад бе силно радикализирана се прие да се изчака и след това се намесиха турци,руснаци,иранци и стана пълен мармалад,които е и до сега.единствената надеждна опозиция там се оказаха кюрдите неподвластни на радикалния ислям.частите дето сега използва ердоган са само на една крачка от ислямска държава и ал каида.ако тези части завземат части от сирия ,там ще се възроди радикалния ислям ,които е силно опасен и за самата турция.Коментиран от #133
21:02 27.01.2018
132 Военен
До коментар #72 от "Гост 1":
Тъпото турско правителство купили самолети и смачкали свободата на словото в страната си. Мишоци наподобяващи българите в ерата на комунизма. Горди овце.21:05 27.01.2018
133 Хасан
До коментар #131 от "стоян георгиев":
Предизборното обещание на Обама беше че американски войник няма да се върне в ковчег..и нещо друго ..в момента Сащ се управлява от военни генерали ветерани от Ирак..те искат да отмъстят на Турция че не позволи да се открие фронт срещу Саддам...Коментиран от #135
21:16 27.01.2018
134 Трол
До коментар #128 от "стоян георгиев":
CIA officially recognizes PYD as terror group PKK's Syrian wingЦРУ в своите документи ги признава за тетористична организация. Просто им вършеха черната работа, това се казва цинизъм!
Коментиран от #137
21:21 27.01.2018
135 стоян георгиев
До коментар #133 от "Хасан":
продължаваш с вицовете!!!сега сащ се управлявали от военни генерали в ирак?кои са тия генерали бе хасанчо и що да се сърдят на турция?ако сащ се сърдиха на турция що не и наложиха икономически санкции?Коментиран от #138
21:36 27.01.2018
136 Хасан
Коментиран от #139
21:41 27.01.2018
137 стоян георгиев
До коментар #134 от "Трол":
не е точно така.сирииския демократиче съюз е официално признат от сащ като коалиционен партньор.и хич не е ясно още кво ще се случи!!!!кюрдите благодарение на сащ са вече сериозна военна сила ,а имат и пара под формата на нефт.пешмерга са поне 100 хиляди щика ,а сирииския демократичен съюз 70 хиляди.облечени са и въоръжени ,а също така са и с голям боен опит.те са единствените в сирия дето са наистина предвидим съюзник .ще видим тръмп как ще реагира щото за меркел е ясно ,за макрон също.лошото е че турция се яви троянски кон в нато напълно неочаквано и само за да запази егото на ердоган.сега европа и сащ са пред сериозен избор.от една страна да се скарат сериозно с турция от друга страна да изоставят наи-сериозния си съюзник в региона.ще поживеем и ще видим кво ще стане.ако не бе тръмп щеше да е ясно,но с този идиот света е в сериозна опасност.Коментиран от #140
21:43 27.01.2018
138 Хасан
До коментар #135 от "стоян георгиев":
Радикалния ислям не е това което си мислиш..тя е създадена и ръководена от лаборатории,секретни служби..много е удобна за дестабилизация...виж ,Unlock много хубав филм...в края на деня всеки ще остъпи и ще се намери баланс..Турция ще конътролира своя част и ще засели бежанците ,Русия си взема база за 49 год и Сащ ще си вземе петрола..21:47 27.01.2018
139 стоян георгиев
До коментар #136 от "Хасан":
точно така .ако запада наложи санкции на турция ,турция ще се срине за два дни.турция не е русия и няма суровини с които да компенсира излизането на западните фирми от страната,а и огромния турски пазар в европа и сащ ако го изгубят турците ще го закъсат централно,лошо би станало и ако на 10 те млн.турски гастарбаитери им се отнеме разрешителното за работа в европа.ако европа спре да бачка с турция основния проблем няма да е за европа,а за турция.щатите пък дори няма да разберат че са изрязали турция от бизнеса си,но в турция тва ще предизвика сериозни катаклизми и дано не се стигне до него,но ердоган постоянно вдига летвата и не се знае до кога ще издържи европа.в австрия и германия настроенията са вече много краини!Коментиран от #141, #142
21:51 27.01.2018
140 Хасан
До коментар #137 от "стоян георгиев":
Сирия не първа лига за Сащ..не е и много важна...конкурент на Сащ е Китай..тя настига Сащ ..и там живеят милиони турци огузи..и мюсюлмани....така че пак турци им трябват...в Средна Азия живеят тюрки .узбдки,казаци,туркмени....в Русия живеят кавказци тюрки..така че Турция е много по важна от Германия или Франция ..21:53 27.01.2018
141 Хасан
До коментар #139 от "стоян георгиев":
Благодарение на турците България мина към Нато, и Босна,и Косова....Грузия...още и Армения и Азербайджан чакат21:58 27.01.2018
142 Хасан
До коментар #139 от "стоян георгиев":
А Австрия??кой бръсне момчето..довчера са го плашили ."пий си млякото турците са пред Виена,"Коментиран от #143
22:04 27.01.2018
143 стоян георгиев
До коментар #142 от "Хасан":
турция е важна хасане ,но демократична турция.турция със султана не важна за европа и сащ, а тюркмените не са турци.тва е същото да кажеш че славяните по света са българи ли руснаци или сърби....босненците си имат своя политика свои интереси,азерите също и т.н. и т.н.иначе да турция е важна за европа но европа може да мине и без нея както е било векове наред.самоче благоденстваща и развита турция няма как да мине без европа и сащ и не вкарваи конспирации.до преди година турция бе подкрепяна във всичко от сащ и европа,но ердоган деградира и тва се вижда,а колкото повече деградира толкова повече се отдалечява европа и сащ от една страна и турция от друга.Коментиран от #149
22:13 27.01.2018
144 Хасан
22:20 27.01.2018
145 Да да
До коментар #24 от "Хасан":
Кога ще е това "сега" ! Мирът в България дойде когато изнесохме турците. Дано да дойде мир и в Кюрдистан.Коментиран от #147
22:50 27.01.2018
146 Цар Симеон
До коментар #49 от "Осман":
Като си толкова голям турчин защо не отидеш в Африн да воюваш за Ердоган .Първо няма да те вземат защото не си турчин и втора по -лесно е да пишеш на клавиатурата и да вземаш соц. помощи от българите които останали 4 млн.22:57 27.01.2018
147 Хасан
До коментар #145 от "Да да":
Ако в България имаш мир що всичко младо и умно бяга.?!23:04 27.01.2018
148 Румен
До коментар #64 от "реставратор":
Джамиите са реставрирани от Турция по точно от мюфтюйството със парите отпускани от Турция02:36 28.01.2018
149 Хасан
До коментар #143 от "стоян георгиев":
Прабългарите или българите не са славяни ...те са,асимилирани от славяните....руснаци,поляци,чехи,сърби,словенци,бошняци са славяниКоментиран от #150
08:20 28.01.2018
150 стоян георгиев
До коментар #149 от "Хасан":
руснаците са основани също като българите,славянска основа с управление на викинги,при турците е същото ,тюркско управление при масовка от славяни и араби.тва обаче не значи нищо.важен е краиния резултат ние сега говорим славянски език и имаме култура близка на останалите православни славяни.11:52 28.01.2018