Произведените в САЩ стелт изтребители от пето поколение Ф-35, които Израел наскоро взе на въоръжение, са останали незабелязани от руските зенитни комплекси С-300 на сирийска земя, съобщи руското издание TopWar.
Военновъздушните сили на Израел съобщиха за нанесени удари в близкоизточната страна. „Поразихме обекти на подкрепяната от Иран милиция „Хизбула" в Северна Сирия. Нашите самолети не бяха засечени от радарите на руските комплекси. Ако машините бяха открити от радарите, това щеше да затрудни нашата операция", се пише в съобщението на ВВС.
Това означава, че гордостта на американската бойна авиация на практика е невидима за руските зенитно-ракетни системи С-300 „Триумф“. Русия е най-близкият съюзник на режима на Башар Асад и въоръжава правителствените сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Kcaniba
Но това няма значение!!
Коментиран от #6, #161
18:52 25.05.2018
2 ха ха
Коментиран от #74
18:53 25.05.2018
3 Бесен пес
18:54 25.05.2018
4 Да видим
Коментиран от #14
18:55 25.05.2018
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 русия е кочина
До коментар #1 от "Kcaniba":
Баш са видими ша знаишЩото Ф 22 нали бяха над летището Хмеймим , там са С 400 -що не ги видяха . Що не ги свалиха .
18:58 25.05.2018
7 Бесен пес
Коментиран от #52, #68
19:01 25.05.2018
8 Бесен Язовец
19:02 25.05.2018
9 НКВД
Коментиран от #15, #154, #172, #173
19:05 25.05.2018
10 Stefko88
19:10 25.05.2018
11 аxaxaxa
Коментиран от #78
19:12 25.05.2018
12 Кузман
Коментиран от #116
19:13 25.05.2018
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 ИВЕНДЕР ДЖ
До коментар #9 от "НКВД":
Над Сърбия го свалиха по случайност. Мислиш ли ,че ако можеха ,нямаше да свалят и други , а само един? Не се излагай. Помисли малко,преди да ръсиш руска пропаганда. Баа ,много активни руските подлоги бе!Коментиран от #20, #28, #31, #53, #138, #159
19:16 25.05.2018
16 Stefko88
19:19 25.05.2018
17 русия е джудже
Коментиран от #103
19:19 25.05.2018
18 mmm
Коментиран от #155, #162
19:20 25.05.2018
19 гост
Коментиран от #71
19:22 25.05.2018
20 икем
До коментар #15 от "ИВЕНДЕР ДЖ":
"Свален по случайност"?!!! 🙂Баа, по- голяма тъпотия не бях срещал скоро :) Направо изкърти кочината.19:25 25.05.2018
21 зулус
19:26 25.05.2018
22 аууууууууу
Коментиран от #83, #120, #168
19:27 25.05.2018
23 да да
19:27 25.05.2018
24 Гост
19:29 25.05.2018
25 малко невидими
Коментиран от #34, #160
19:32 25.05.2018
26 Гацо
19:33 25.05.2018
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 НКВД
До коментар #15 от "ИВЕНДЕР ДЖ":
По случайност? Скъпа по случайност се забременява по случайност самолет при това боен не се сваля!!!!Коментиран от #36
19:35 25.05.2018
29 Доктор Охболи
Сега да се разберем, видими или невидими са тез прехвалени самолети? Смях.
Коментиран от #30
19:38 25.05.2018
30 Бесен Язовец
До коментар #29 от "Доктор Охболи":
Единственото невидимо нещо е амерската демокрация!19:41 25.05.2018
31 ЕНВЕР ХОДЖА
До коментар #15 от "ИВЕНДЕР ДЖ":
СЛУЧАЙНО МОЖЕ ДА НЕ СИ ЗАКОПЧЕЙШ ДЮКЯНА А СВАЛЯНЕТО НА САМОЛЕТ И ТО СТЕЛТ СИЙ РАБОТА СЛОЖНА .АДЖАМИИ КЪТ ТЕБЕ МОГА САМО ДА ГИ ЧЕРПЯ С ШЕРБЕТ ЗА ГЛУПОСТИТЕ ИМ НЕ ИМ СА СЪРДЯ.19:42 25.05.2018
32 Коментар
19:43 25.05.2018
33 Грантаджийче
Евреите за пореден път са предупредили братушките!!!
Това е платена реклама на неработещи щайги!!
19:46 25.05.2018
34 Alarak the chosen one
До коментар #25 от "малко невидими":
Свалиха f 11719:47 25.05.2018
35 Иванов
19:48 25.05.2018
36 ИВЕНДЕР ДЖ
До коментар #28 от "НКВД":
Брато,колкото и да ти е мъчно ,сърбите не можеха да ги свалят.Ако можеха ,щяха да са свалили много повече от един. Знаеш ли , колко са прелетели над Сърбия по време на операцията? Разбирам ти мераците на се дупиш на руснаците.Няма проблем. Аз съм аполитичен ,гледам си бизнеса и семейството и не се интересувам от тия тъпотии. А вие ще се избиете , за Русия или САЩ. Имате проблем с приоритетите в живота.Коментиран от #42, #47, #49
19:51 25.05.2018
37 Критик
Коментиран от #39
19:51 25.05.2018
38 Bahti
19:53 25.05.2018
39 До предишния
До коментар #37 от "Критик":
Те нямат интерес да се ползва С300 вечно, трябва да се заменят със 400, после пък - с С500 и т. н.19:54 25.05.2018
40 ЧебуРашка
19:58 25.05.2018
41 някой си
1. С-300 в Сирия НЯМА. Има С-200 и С-400. ИМАШЕ Модифициран вариант с морско базиране на С-300, ама вече не е край Сирия.
2. Самата ПВСистема С-300 има четири модификации, три има приети на въоръжение и една е за експорт.
3. Няма и какпа съмнение, че евреите са предупредили Русия. Нетаняху беше там и на 9-ти Май.
Така че, само си губите времето. "Новината" е фейк.
19:59 25.05.2018
42 ЛИЧНИ ПЛАНОВЕ И ПРИОРИТЕТИ СА
До коментар #36 от "ИВЕНДЕР ДЖ":
ПРАЯТ В СИГУРНА МЕЖДУНАРОДНА ОБСТАНОВКА.АКО СЯ МИ КАЖЕШ ЧЕ ОБСТОНОВКАТА Е СИГУРНА РАЗБИРАМ ВЕДНАГА ЧЕ ТРЯА ДА ДОЙДЕШ ПРИ МЕН ДА ТА ЧЕРПЯ ШЕРБЕТ...ЕНВЕР ХОДЖА.
19:59 25.05.2018
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 пак ли ФЕЙК
20:12 25.05.2018
46 865
20:18 25.05.2018
47 Петър
До коментар #36 от "ИВЕНДЕР ДЖ":
Знаеш ли,уважавам такива коментари като твоя,щото поне е смислен,макар и леко да се различава мнението ми от твоето. А соросоидчетата дето се кланят на белите пишки отатък океана,и пишат фантазии леко ми идват в повече :) Така,в Сърбия Ф-117 бе свален от РЗК-Бук които са производство от 80-те години и при тях няма цифрови координати,както при по-модерните днес. Те засичат и определят местоположението но в квадрат. Но точни цифрови координати нямат. За това тази РЗК,стреля с няколко ракети в определения квадрат от захвата,и се надяват от взривовете да повредят и свалят нарушителя. От тази гледна точка си прав че малко на късмет го свалиха. Но това разбира се доказва че такова животно като „невидим” самолет няма :) Тези от 4-то поколение се засичат по един начин а от 4++,и от 5-то като Ф-22 и Ф-35 по друг на други честоти. :) А за Сирия, разбира се че няма там С-300. Има С-400 и много им се иска на американците руснаците да направят поне 1 пуск,за да запишат „характеристиките” на ракетите ,времето им за реакция и др.такива. Как ли не се мъчеха да провокират руснаците но ония не са вчерашни. Със сигурност ще изтрелят ракета само ако атакуват базата им и застрашат хората там,но това би означавало началото на вонна и никой не смее да направи тази грешка..!20:32 25.05.2018
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 икем
До коментар #36 от "ИВЕНДЕР ДЖ":
Ти си гледай бизнеса, жив и здрав, но не се изказвай неподготвен.Не са свалили друг "стелт", защото са били ескортирани от изтребители със системи за РЕБ и антирадарни ракети, а не защото не са ги виждали, но пък свалиха доста F16, F15 и какво ли още не, което е изключителен успех.Коментиран от #54
20:44 25.05.2018
50 Гуньо
20:45 25.05.2018
51 Д'мин
20:52 25.05.2018
52 Голем смях
До коментар #7 от "Бесен пес":
Не знам за ф35,но съвсем скоро едно руско корито беше свалено от ..птица ,барабар с льотчиците.Приятно спомнит..Коментиран от #148
21:09 25.05.2018
53 Голем смях
До коментар #15 от "ИВЕНДЕР ДЖ":
Беше Югославия ,беше Милошевич,беше..А къде са сега и защо не свалят.А няколко Ф16 приземиха цялата сръбска авиация..Повечето с помощтта на гравитацията при свободно падане.21:13 25.05.2018
54 Голем смях
До коментар #49 от "икем":
Голубчик,това за Ф16 и Ф15 си е направо изхвърляне върху мокър пякък.Във въздушен бой няма как да стане,защото тези самолети никога не са губили от друг самолет.НЯМА НИТО ЕДИН СВАЛЕН ЗА 40 ГОДИНИ.Хайде пий си ракията и не дрънкай простотии.Тези си ги приказвайте по партийните събрания.Коментиран от #70
21:20 25.05.2018
55 Джентъри
Коментиран от #60
21:24 25.05.2018
56 Руски антикомунистически трол
Коментиран от #132
21:37 25.05.2018
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Петър
Коментиран от #59, #65
21:49 25.05.2018
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Руснак почитател на Навални
До коментар #55 от "Джентъри":
Явно Путин не им се ядосва на израелците и не Му праща на Асад C 500 защото той самия е от половин еврейски произход. Но може да му изпрати С 2860 след 30 години, които вероятно ще констатират само че е прелетял F35... ПРЕДИ МИНУТА ДВЕ :):)21:57 25.05.2018
61 112
21:58 25.05.2018
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Петър
До коментар #57 от "Петър":
Що така бе, адаш?22:01 25.05.2018
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Голем смях
До коментар #58 от "Петър":
В Сърбия противник беше НАТО ,а не САЩ.И сръбските МиГ 29 бяха свалени от холандско-американска група от 4 Ф16 срещу 8 сръбски МиГ 29.Натовските самолети дори не бяха одраскани,а сръбските отидоха при ябълката на Нютон.Да не си мислиш,че цялата авиация на НАТО е летяла в един и същи момент над Югославия.Излитаха от Авелино ,сапунисваха комунистите и се връщаха невредими.Сега правят същото,че дори и по-добре.Сапунисват руските ракети и приятелите им и си правят гаргара с тях.22:10 25.05.2018
66 hem6tabiqhem6taeba
Коментиран от #73
22:11 25.05.2018
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 смях
До коментар #7 от "Бесен пес":
Първите 9 Ф35 бяха доставени на Израел декември месец 2017г., как са летели на тях без да мине вемето за което да ги приведат в бойна готовтност и да направят тестовите полети (около 6 месеца отнемат подготовката и изпитанията) само ти май знаеш. Това да не е нов внос - качваш се и караш...22:14 25.05.2018
69 hem6tabiqhem6taeba
Коментиран от #131
22:15 25.05.2018
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 ето защо
До коментар #19 от "гост":
защото са много лошитурция говори с МВФ
САЩ налагат санкции
...
22:24 25.05.2018
72 патриотъ
Коментиран от #97
22:24 25.05.2018
73 Петър
До коментар #66 от "hem6tabiqhem6taeba":
Да прав си,по принцип никъде не се афишират че са „невидими” но основно наблягат на този елемент,особенно американците. Скоро бях чел каква е отразяващата повърхност на Ф-22 и на Су-57 като самолети от 5-то поколение и с почти еднакви габарити. Оказва се че разликата е около 1м2, в полза на Ф-22 което е пренебрежимо малка за да е от голяма полза. Но като цялостни характеристики няма 100% увереност че единия или другия е по-добър. Даже някой американски анализатори дават предимство на Су-57 поради инфра-червения радар който липсва у Ф-22 и прекрасната маневреност,и скорост. А променливия вектор на тягата при Су-57 е 360 градуса,а при Ф-22 е 180,т.е. може да го изменя само нагоре и надоло. Основно пилота ако е малко луд и има здрави гащи,по-вероятно е той да оцелее.. :)22:28 25.05.2018
74 гост10
До коментар #2 от "ха ха":
щото Натаняху е през ден в Москва . ако можете да го схванете22:34 25.05.2018
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 МММ 23
До коментар #70 от "икем":
Я бягай да четеш ! Никога никой не е побеждавал Ф15 -не си измисляй да си рекуваш ковплекситиДва МИГ 25 е свалил над Сирия един Ф 15
Коментиран от #80
22:44 25.05.2018
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 Yavuz
До коментар #11 от "аxaxaxa":
Турция в най скоро време ще има Ф-35 и С-400,така че Ердоган ще каже точно кой какво може.Над Сирия турците могат да направят един тест, да прежалят един Ф-35, а ракетата Путин ще предостави безплатно.
Коментиран от #89
22:53 25.05.2018
79 Docenta
22:55 25.05.2018
80 икем
До коментар #76 от "МММ 23":
А ти се връщай в първи клас да научиш правопис!!! Тава са официални данни! Няма американски самолет (с изключение на ф22 и ф35) който да не е свалян в реален военен конфликт. Дори и Б-52 - На 26 декември 1972 година, МиГ-21 от 921-ви изтребителен полк, пилотиран от майор Фам Туан, за първи път в историята сваля бомбардировач Б-52.[11]Коментиран от #82, #88
23:04 25.05.2018
81 Валери Симеонов
23:07 25.05.2018
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Ха-ха-хо!
До коментар #22 от "аууууууууу":
Не космически, а първобитно-галактически сили.23:18 25.05.2018
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 икем
До коментар #84 от "икем":
На 7 Юни в 16:37ч., във въздуха е вдигната тройка МиГ 23 МФ23:28 25.05.2018
86 икем
До коментар #82 от "МММ 23":
Казвам ти и за Ф-15А : Ливан 1981 РедактиранеПо време на ливанската криза през 1981 г. в небето над Ливан се водят въздушни боеве между сирийски и израелски самолети. Сирийските МиГ-25П участват в два от тях, проведени съответно на 13 февруари и 29 юли, като противници им са израелските F-15A. И в двата боя двете страни използват тактика с примамващи и засадни групи, а крайният резултат от двете схватки е два свалени МиГ-а и един F-15[4].Имаш място, дата и час на свалянето.
23:31 25.05.2018
87 Петър
23:31 25.05.2018
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Havuz
До коментар #78 от "Yavuz":
С икономическите ползи на Ердоган към всички, за да бъде избран, освен да унищожи икономиката на страната си, той заплашва да постави Турция в ръцете на МВФ преди изборите, защото след тях, това се смята за дадено... Истанбул ще му се наложи да продаде. Жалко че нямаме пари, иначе или ние или гърците сме, а за тях винаги се намират пари ..23:45 25.05.2018
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Kosio
00:00 26.05.2018
92 Този коментар е премахнат от модератор.
93 икем
До коментар #88 от "Голем смях":
Тава са факти, истини, има свалени и то не един или два. Има и така ще остане в историята завинаги. И най-важното, свалени са при огромно преимущество, числено и логистично на Ф-те.Но дори и така, МиГ-вете са ги разпрали.Точка! И да, прав си, във Виетнам американците губят хиляди самолети. Загубите на ВВС на САЩ били катастрофални.За годините на войната във Виетнам ВВС и ВМС на САЩ изгубили 3374 самолета. Унищожени били повече от 300 самолета на Южен Виетнам също. Исторически Факт!
00:13 26.05.2018
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 агент Ушанка
До коментар #90 от "аааааа":
Абе толкова смрадлива кравешка тор като на "Доналд Кук" не съм надушвал!!!00:23 26.05.2018
96 Голем смях
До коментар #82 от "МММ 23":
Не му се връзвай на този простак.Толкова е насран,че си измисля разни небивалици.За близо 50 години от създаването на Ф ките ,няма нито един свален във въздушен бой.Руските загуби са десетки.А сега с новите от 5 поколение просто нямат шанс.Само един Раптър може да потроши 10 руски корита едновременно,без дори да го видят.Коментиран от #109
00:32 26.05.2018
97 Голем смях
До коментар #72 от "патриотъ":
Тези смешки ги кажи на германеца,дето кацна на червения площад и можеше да натовари мумията на Ленин.Или си бил в топките на баща си и не си чувал за гаргарата ,която си направиха с пияните руснаци.Коментиран от #108, #126
00:37 26.05.2018
98 икем
До коментар #94 от "Голем смях":
Тук не става въпрос кой къде е, а за това, че самолети руско производство (СССР) са сваляли самолети да си.... американско производство (САЩ) във въздушни битки, в реални военни действия и конфликти. Исторически Факт, който ще остане завинаги в историята на човечеството. А ти можеш да отидеш00:43 26.05.2018
99 икем
До коментар #94 от "Голем смях":
да отидеш да си го...01:01 26.05.2018
100 Бах
До коментар #62 от "Петър":
Не Му отговаряй на това дребно и грозно педерастче.Този ще доведе зет на майка си.Устата му е голяма като дупката в задника му...01:13 26.05.2018
101 hem6tabiqhem6taeba
Отделно, като гледам надеждността на ударните им самолети, ми става лошо. Като по абонат биват сваляни къде в Чечня, къде в Сирия и т.н. СУ-25 - техният летящ танк, който явно е така зле конструиран, че веднъж улучен - край с него. Отделно, като съм чел за почти всяка контрамярка при американския А-10 срещу попадение или пък, как да се сведе негативния ефект от него до минимум,си мисля, че ако бъде видян отдалеч такъв самолет - единствената надежда за спасение е бягството. Помня ,че два А-10 са били ударени в Сърбия, но успешно са се добрали до базата си. Отделно, удивителното в този самолет е 7-цевният му 30 mm оръдеен автомат, можещ да дупчи танкове, естествено, който съпоставен на този на СУ-25 както по скорострелност, така и по запас на муниции, го бие отвсякъ
Коментиран от #106
01:20 26.05.2018
102 hem6tabiqhem6taeba
Коментиран от #104, #105
01:30 26.05.2018
103 Майка ти
До коментар #17 от "русия е джудже":
С триколка руснаците возят космонавтите на САЩ, защото САЩ нямат и толковА!!! Набор Чалга джендър пише ли глупости....02:00 26.05.2018
104 Хикс игрек
До коментар #102 от "hem6tabiqhem6taeba":
Продаде си оръжията от компютърната игра и спря да се занимаваш с оръжия;)За колко ги даде...
02:02 26.05.2018
105 По доставката
До коментар #102 от "hem6tabiqhem6taeba":
Това вече е старо, дай нещо ново, покажи че си трол новатор02:03 26.05.2018
106 Майка ти
До коментар #101 от "hem6tabiqhem6taeba":
Ама американска виза нъц:))))Летял ли си на военен самолет?!
02:07 26.05.2018
107 рус
02:07 26.05.2018
108 Хикс игрек
До коментар #97 от "Голем смях":
По голяма гаргара от свалянето на кулите близнаци и стената на Пентагона все още няма:)))В центъра на Ню Йорк:)))) И великите им изтребители на САЩ не можаха да реагират.Факт!Два дежурни за Ню Йорк и нищо!Това са фактите, другото е много игри в нета и фантазиите на един българин;)02:11 26.05.2018
109 Хикс игрек
До коментар #96 от "Голем смях":
Я кажи за въздушен бой на ф ките с Русия!?И колко свалени в числа....
Те понеже защото много технологични затова сключват договори с Русия да им транспортира до Афганистан техниката, ей
02:15 26.05.2018
110 Свалиха рапторче
До коментар #94 от "Голем смях":
Кога САЩ ще си пращат космонавтите със собствени кораби:))))Това защото са 100 г. След или пред Русия.Ти ходил ли си в Русия обратен запек наскоро???Що не ми пр....ш на онази работа.От такива като теб България изпростя до степен на първобитните хора, сополКоментиран от #111
02:20 26.05.2018
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Капрони
03:32 26.05.2018
113 Трол
До коментар #82 от "МММ 23":
Един над Ирак от МиГ29. Тази година два на СА над Йемен с ракети.Коментиран от #130
04:44 26.05.2018
114 hem6tabiqhem6taeba
Давам леко отклонение по темата - знаете, че в Европа много страни до 2040 ще забранят колите, поне с бензин и нафта (може би тези с газ, метан ще оцелеят). Обаче, видите ли, САЩ мълчат по въпроса - нали уж и те загрижени за околната среда... Значи, ние като най-големите бунаци, ще си хвърляме колите, които са още в движение - ето, гледам ревюта на най-новите модели на световни марки, които още предлагат и дизелов вариант. Какво правим след 22 години...!? А какво правят САЩ...!?
06:49 26.05.2018
115 12345
07:02 26.05.2018
116 Generalissimo FRANCO
До коментар #12 от "Кузман":
Всичко е относително ! Освен противорадарното (!) покритие на летателните апарати, стреловидният профил на крилете и стабилизаторите , при съответното им разположение спрямо планера, е част от технологиите за минимизиране яркостта на сигнала върху екрана на РЛС...07:37 26.05.2018
117 Баеееш путлер
са им автомобилисти такива са им
и ракетите
ПРИЯТНО ПЪТУВАНЕ НА ВСИЧКИ
РУБЛАЖИЙЧЕТА КЪМ ГОЛЕМИЯ
РУСКИ КЕНЕФ
Коментиран от #119
07:42 26.05.2018
118 Аман от вас
07:46 26.05.2018
119 хахахахаха
До коментар #117 от "Баеееш путлер":
Не е лошода се върнеш в първи клас08:03 26.05.2018
120 Реалист 11111
До коментар #22 от "аууууууууу":
То и в "демократичните" държави ако кажеш нещо против жидо масонската мафия можеш да влезеш в затвора и да ти конфискуват имуществото.ако си журналист,артист,общественик...приключил си.Справка:ревизионистите,Никола Николов,лойхтнер и много.др.Защо ли мел Гибсън 10 год. го няма никакъв???.всичко е една голяма световна жидомасонска пиеса.не вярвайте на всичко написано...това е пушил релейшън...08:13 26.05.2018
121 Трол
И хоп тема за великото американско оръжие и руското скапано джелезо и...о,чудо краварската соросня хвана мазоли на пръстите от чукане по клавиатурата. Няма значение, че С 300 няма в Сирия.
"Да смачкаме мурзилките, да ги залеем с боряшник и да ги запалиме!"
Ма толкова сте жалки бе смешковци!
08:13 26.05.2018
122 Реалист1111
08:17 26.05.2018
123 Гост
08:43 26.05.2018
124 Петър
До коментар #111 от "русия е джудже":
Ей...разбирач небесен, не се казва космически „материал” а космически технологий..шут..! И понеже си малолетен ще ти обясня, Русия е толкова „изостанала” че в 80-те години си имаше собствена космическа станция „Мир”на която обучаваше и американски астронафти,срещу 1 мил.Ако са 2 -ма 2 мил. и не само американски.Западните страни си плащаха,такива като нашия Георги Иванов,бяха благодарни че са им позволили да бъдат космонафти. Ама това не го знаеш,нали.? Дори в момента Международната космическа станция е създадена пак с участието на Русия,дори и ние имаме някакъв мижав проект там. Така че не чети само „модерни” новини а се поинтересувай малко от фактите и историята..!Коментиран от #127, #133
09:35 26.05.2018
125 русия е джудже
Коментиран от #129
09:52 26.05.2018
126 Петър
До коментар #97 от "Голем смях":
Ти като даваш този пример,що не кажеш коя година е станало това... и с какъв самолет е станало..понеже аз знам..? А случайно да знаеш че в тия години въздушния контрол за малки граждански самолети не е бил толкова строг и са имали право да летят до 2-3000м височина.Самия „германец” както го нарече сам е обяснявал след това че няколко пъти военни самолети са летели близо до него за по няколко мин.да го проверят и огледат..и едва не се е надрискал,от страх да не го свалят..? Спасил го е факта че е имало много малки летища за малки самолети като неговия„Чесна” и са им разрешавали да правят любителски полети на малки височини, и не са си дали труда да проверят номера и регистрацията му. А аналогичния пример от 2011г за мен е по-ефектен,както каза един колега.Превзели са модерни,големи самолети,един вече са го ударили в кулата,и ония още са се чудели какво става,удрят 2-ри, и ония тъпани пращат изтребители да обикалят Ню Йорк,и пак нямат яснота кой самолет още е заплаха. Добре че самите пътници са нападнали терористите та ония са забили самолета в замята на 5км.само от Белия дом..! Ето това е пример от който виждаш че колкото и да си модерен,технологичен,и не знам си още какви ги наричате американците пак са с свалени гащи..!09:57 26.05.2018
127 русия е джудже
До коментар #124 от "Петър":
Стига си писал глупости келеш.Не бъркай постиженията на СССР с руските нежачи ,мужик.Русия има участие в МКС ,но това участие е само колкото да вдига малко самочувствието на такива русофилски подлоги като тебе.САЩ са отговорни за 90% от участието в МКС.Апарати на САЩ обиколиха цялата слънчева система и даже изкараха един извън нея.САЩ имат роувъри на Марс ,а скоро имат и за цел да колонизират Марс.90% от нещата които знаеш за Космоса идват от САЩ.Да не говорим и за останалите космически технологии които Русия само може да гледа от далече.Стане ли заплаха към Земята всеки ще търси САЩ да оправя проблема.Само SpaceX е по-успешна от целия Роскосмос.Еми какво говорим бе ,дебилен антифризаджия ? Руснаците все още незнаят как да направят нещо по-различно от това да изстрелят спътник.Дори Китай задминаха руските джуджета.Русия нито има финансите,нито способността да участва в нещо.Коментиран от #140
10:04 26.05.2018
128 Спиндера
10:08 26.05.2018
129 Този коментар е премахнат от модератор.
130 МММ 23
До коментар #113 от "Трол":
Да , а чебурашка увива матрьошка в станиол.МиГ 29 никога не е свалял Ф 15 . Резултата между 2та самолета е 9-0 в полза на Ф 15 . Девет пъти са се срещали ,девет пъти го е разкоствал Ф 15.
А Ф 16 11 пъти го е бил . 11-0
Тия басни дето ги разправяш -нищо вярно няма в тях.
И за СА - единия самолет дето падна беше Торнадо , за другия не знам ,може да е бил Ф 15
10:10 26.05.2018
131 Иван
До коментар #69 от "hem6tabiqhem6taeba":
Понеже си чел доста и си писал доста тук си позволявам малко да те добавя. Това за начина на сваляне на ф117 в Сърбия е така, но Миг-31 никога не е бил точно прихващач на 5то поколение, просто прихващач на изтребители и на ракети. Принципно е наследник на Миг-25, замислен точно за да прихваща разузнаватиелния Косер. Относно LO измерва се чрез така наречения RCS-radar cross section, като тази на стелт самолетите е в десетки или стотици пъти по-ниска от тази обикновенните и се равнява до тази на птица, така че засичане може да има, но вече когато самолета е толкова близо, но при такъв случай радара вече ще е неутрализиран. Това е и целта на този тип самолети. Те не са за въздушен бой на първо място и затова и няма защо да ги сравняваме по тази причина с руския стелт, който все ощ ее по скоро до 4+++ вместо 5 и се очаква по него да работят още поне няколко години за да стане 5, а за 5+ какъвто е Ф35 зависи от това дали ще могат да внедрят технологии с наченки на изкуствен интелект. И няма и смисъл в това-това са по-скоро летящи изчислителни станции с наченки на изкуствен интелект, които имат за цел да подавят на първо място радарната защита и след това да неутрализират изтребители от разстояние от което те няма да бъдат засечени. Всичко останало са глупости и приказки на хора, които драскат тука врели некипели.10:20 26.05.2018
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 гостгост
До коментар #124 от "Петър":
Искам да те питам нещо,Виждам ,че си най-дейния русофил тук.Можеш ли да ми кажеш кога за последно чу Русия да е направила нещо голямо свързано с космоса или въобще да има за план да направи нещо ? Преди 50г по времето на ссср нали ? Аз единственото нещо за което се сещам е ,че искат да кацат на Луната през 2036г. но ще закъснеят с около 70г.Днес излезе новина ,че до няколко години САЩ ще направят ракетен завод на Луната.Можеш ли да осъзнаеш какво е това каго постижение ? Русия в момента единствено може да праща ресурси до международната станция.Въобще ако разчитахме на Русия за космически успехи, още трябваше да сме на ниво спътници.Коментиран от #134, #141, #143
10:31 26.05.2018
134 Бай хой
До коментар #133 от "гостгост":
Амчи да ти отговоря аз ра. Мчи точно Русия сваля и качва хаммстерските астеонавти от и до мчс. Без руските космически успехи астронавтите се веъщат в предучилищна подготовка. Понял.Коментиран от #135
10:39 26.05.2018
135 гостгост
До коментар #134 от "Бай хой":
Браво.Потвърди точно това ,което казах.Коментиран от #137
10:48 26.05.2018
136 Бай хой
Пък и тази операция е по- полезна за руснаците понеже отблизо наблюдават действията на "секретната" светкавица.
10:52 26.05.2018
137 Бай хой
До коментар #135 от "гостгост":
Да ве те ЩЕ построят ракетен завод на луната. Ама ако не е пак у студиото край голивууд, пак с изостаналите руски технологии ли ще пренасят надолу нагоре чарковете и джуфиите? Защото освен една тесла с ненаучна цел през последните дестилетия нищо не са качили у космосо.10:59 26.05.2018
138 АК47
До коментар #15 от "ИВЕНДЕР ДЖ":
Случайност на тази земя си ти и такива като тебе същества - съществуващи единствено за някоя доза подхвърлена от госодарите юдеи11:21 26.05.2018
139 музеен куратор
11:27 26.05.2018
140 АК47
До коментар #127 от "русия е джудже":
Единственото вярно което си изповръщал тук е че имат за цел да КОЛОНИЗИРАТ те винаги имат тази единствена цел11:34 26.05.2018
141 Гост2
До коментар #133 от "гостгост":
За сувалката на наса се ползват руски двигатели носители.Руснаците преди години спасиха американските астронавти от смърт те ги свалиха от станцията щеха да станат на мумии.Е това са направили чети образовай се11:37 26.05.2018
142 ССС
11:40 26.05.2018
143 Петър
До коментар #133 от "гостгост":
Виж,сега аз не съм русофил и повярвай ми много бих искал да пиша за неща и успехи които се случват в страната ни но за жалост в този момент в главите на нашите управници са само магистрали,и евро проекти което съгласи се не е много престижно. Казвал съм и преди уважавам всяко мнение дори и да е различно от моето ,особенно ако е в „добрия” тон,а не с обиди като това неорентирано,и глуповато „джудже”. Ако за някой е нормално да обижда някой само защото е казал нещо различно,за мен това не е. нормално но няма да му остана длъжен...ако ме разбираш.. :) А пиша за неща свързани с Русия понеже ме дразнят опитите на някой да я изкарат толкова изостанала че все едно не е съществувала до сега. Нали уж сме реалисти,защо трябва исторически факти да се зачеркват,и да се опитват да ги забравят. Кажете ми коя друга страна като нашата с толкова малко население може да се похвали с 2 космонафти.? Успехите ни преди в космоса са свързани с успехите на Руснаците,и това пак казвам са исторически факти. Не са „новини” прочетени в не знам какъв си он,лайн сайт и luzerite тук им вярват сляпо,без да се замислят че може и да са фалшиви новини.! Е,добре сега нали сме член на Евросъюза,даже сме председатели в момента...! Нали сме и членове на НАТО,някой може ли да ми каже какво сме постигнали до този момент след като драпахме толкова много да членуваме там..? Аз не знам,а вие..? Лесно е да пишеш че ония отатък океана са велики,а с нещо да са ни помогнали,или да са ни ударили едно ра11:59 26.05.2018
144 Петър
12:08 26.05.2018
145 Nnn
13:38 26.05.2018
146 Ерик Блеър
13:39 26.05.2018
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 Ник
До коментар #52 от "Голем смях":
По същото време падна и един американски , и без птица да му помага , просто е така от самосебе си .14:24 26.05.2018
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 irr
До коментар #147 от "Гост":
Преди да пишеш малоумен коментар,първо разбери какво е стелт.Тази технология НЕ прави самолета невидим !Коментиран от #153
14:46 26.05.2018
151 Доктор Охболи
15:11 26.05.2018
152 насо
15:13 26.05.2018
153 Бай хой
До коментар #150 от "irr":
Естествено че не го прави невидим. Прави го само много по скъп.Невидимоста му е до колкото ауакс успее да заглуши радарите. Но това върви само срещу противник без съответното пво. Йок ауакс, йок невидимост казуват у фашингтон. И ф35 остава само един много скъп ниско маневрен самальот. Дори и някой да брои парите ескадрилите от Ф35 остават зависими от спътниците и ауаксите на сащ. Това им е целта. Не свръх изтребител.
15:23 26.05.2018
154 Йордан Йорданов
До коментар #9 от "НКВД":
Нали се сещаш, че и ние сме от НАТо пич. Иронията е в това, че патриоти се наричат хора дето на практика подкрепят врагът. Срам, срам за вас, дедите ви ва гледат и се въртят в гроба. Няма друг народ и нация, който да подкрепя противникова държава. Която има поне 1 ядрена глава насочена към нея.19:39 26.05.2018
155 Този коментар е премахнат от модератор.
156 Попов
02:15 27.05.2018
157 Петър
Коментиран от #158
09:16 27.05.2018
158 Петър
До коментар #157 от "Петър":
Абсолютно са пари хвърлени на вятъра! Отделно от това В. В. Путин,в онова си изявление за новите оръжия на РФ, съобщи и за ново лазерно оръжие, което да пази небето на Русия. Тук говорим за локализиране и поразяване на целта със свръх точност.14:38 27.05.2018
159 Гост
До коментар #15 от "ИВЕНДЕР ДЖ":
Дори по дискавъри даваха за този случай,един каза"хитри се оказаха сърбите",след свалянето полетите на този вид самолети(ф117) бяха спрени и самолета днес не е в употреба16:18 27.05.2018
160 Koi
До коментар #25 от "малко невидими":
Ало малко невидим чети повече в Сърбия свалиха ф117не ф22 вторите по това време ги нямаше и него свалиха с ракети а с оръдието на сръбски самолет просто сърбина го видял през прозореца16:23 27.05.2018
161 пепе
До коментар #1 от "Kcaniba":
С500 още я няма на въоръжение и никой не знае какво ще вижда и какво няма да вижда.16:34 27.05.2018
162 пепе
До коментар #18 от "mmm":
А дали пък не летят?....Кой ги е видял, че не летят, като са невидими?16:42 27.05.2018
163 Марони
Коментиран от #164, #165, #166
16:53 27.05.2018
164 Гост
До коментар #163 от "Марони":
От къде идват тези технологични върхове?18:26 27.05.2018
165 Гост
До коментар #163 от "Марони":
От износа на демократични ценности по целият свят?18:29 27.05.2018
166 Този коментар е премахнат от модератор.
167 Хлор
07:31 28.05.2018
168 Колич
До коментар #22 от "аууууууууу":
Льольо, тук не става дума за рускопоклонници, а за това, че сме против ФАЩ и несправедливата им геополитика и опитите им да си врът носа навсякъде, където нямат работа.07:37 28.05.2018
169 Ердоган
09:52 28.05.2018
170 ултра
14:19 28.05.2018
171 Бочко
15:09 28.05.2018
172 Тангра
До коментар #9 от "НКВД":
Не ,,Бука,, а със ,, Нева,, система свалиха ,,СТЕЛТ,, сърбите.Аз съм служил на такива.21:26 28.05.2018
173 Бук
До коментар #9 от "НКВД":
Те хамериканците и Ф-117 толкова го хвалеха че е супер технологичен и невидим пък какво взе че стана в екс Югославия??13:33 29.05.2018
174 RED FOX
21:12 25.06.2018
175 Информираният
17:38 09.10.2018