Новини

НАСА ще търси живот на...

Агенцията ще отправи към Титан космически апарат в търсене на форми на живот

Публикувана: 28 Юни, 2019 15:00
18 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2215
НАСА ще търси живот на...
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 5 гласа.

НАСА ще отправи към най-големия спътник на Сатурн, Титан, космическия апарат Dragonfly в търсенето на форми на живот, предадоха световните агенции.

Те цитират изявление на ръководителя на НАСА Джеймс Брайдънстайн. В сайта на американското космическо ведомство, той заяви: "С гордост обявявам, че нашата нова мисия по програмата New Frontiers под названието Dragonfly ще изследва най-голямата луна на Сатурн, Титан. Това ще бъде първият безпилотен модул за кацане, способен да преодолее разстояние от над 160 километра в плътната атмосфера на Титан!"

По думите на Брайдънстайн този спътник не прилича на никое друго място в нашата Слънчева система. Той напомня на ранните стадии в развитието на Земята. Инструментите, с които ще бъде оборудван апаратът, ще му позволят да изследва органичните вещества и да оцени пригодността за съществуването на живот. С проучването на химическите маркери ще може да бъдат установени настоящи или изчезнали форми на живот.

Ръководителят на НАСА изтъкна, че само преди две години подобна революционна мисия би била немислима.

Титан е най-голямата луна на Сатурн и втори по големина планетарен спътник в Слънчевата система. Със своите размери той е по-голям от планетата Меркурий и е единственият спътник с плътна атмосфера.

САЩ

Оценка 4 от 5 гласа.

1
Ауууу

Неутрално
Тия все нещо тьрсят...Да вземат пьрво народа си да нахранят-а те пари за хвьрчила трошат..или поне малко да помогнат за огромният дьлг на САЩ с тези пари

Румяна Костова

Неутрално
Нека да търсят хората, който търси, той намира ! Един така с търсене и с питане, наепа на моя мъж, жена му !

Русофилски паразит

Неутрално
Ей ся жа са оплача на чичко путин и той ше прати сонда на urANUS да търсят подходящо място за заселване на целокупното русофилско человечество!

5
6
Дедо

Неутрално

До коментар #5 от "Валонеца":

Твоята я оправяха цялата циганска махала , не се знае чий си !

8
Незнащ

Неутрално
Ама пак ли с руски двигател ?!!

10
11
Бидон

Неутрално
Това е безмислено харчене на пари.

ссссс

Неутрално

До коментар #12 от "Бидон":

Няма безмислено харчене на пари за научни дейности.Който има пари и технологии изследва космоса ,а който няма пари и технологии си стой на Земята,както прави Русия.

14
Бай хой

Неутрално
ЩЕ! ЩЕ! ЩЕ! Ще направят двигател. Ще направят пилотируема капсула. Ще отидат на Марс. Сейчас ще пратят апаратура на майка си у черния космос. А в действителност се нуждаят от руски технологии и качествена техника за да отидат до МКС и да се върнат. Закривайте кочината.

руската нация е най гнусната нация

Неутрално

До коментар #15 от "Бай хой":

Такова нещо като руски технологии няма,а руската кочина не е космическа държава !! Има две държави които участват в космоса и това са САЩ и Китай.Руските кравари са вечните статисти и единственото ,което могат да правят е да гледат с телескопи от Земята!! Трябва да си благодарен на САЩ ,че всичко което знаеш за космоса се дължи на тях ,а твойте недоразвити господари нямат никакви технологии и развитие.Пълна нула !!

руската нация е най гнусната нация

Неутрално

До коментар #15 от "Бай хой":

Защо като стане дума за космоса и руските подлоги пишете само за МКС ??? Това дори не е открития космос !! Смятай колко са изостанали руските помияри щом предела на космоса за тях е 200-300км над Земята и самия ти се задължаваш да пишеш като опорка само МКС ,защото рашастан неможе да отиде по-далеч !!

мнение

Неутрално
Ако американците не внимават достатъчно в Близкия изток, НАСА може да започне да търси живот на ... Земята!

Лиъм Галахар