Два предпроизводствени образци на руския изтребител от пето поколение Су-57 се появиха в Сирия. Кремъл разкри причината за това, предаде „Звезда“.
Според руските власти руските изтребители са били изпратени в Сирия с „цел реклама“. Според ежедневника това е първата демонстрация на руския боен самолет в условия на реална война. Има информация, че Пекин е проявил интерес към въпросните машини.
Русия иска да привлече потенциални купувачи за изтребителя Су-57. Изданието посочва, че най-новите руски изтребители могат да бъдат изпратени в руската база „Хмеймим“ в Сирия, която от 2011 година е в гражданска война.
В базата тече усилена работа по подобряване на инфраструктурата. Русия е най-близкият съюзник на режима на Башар Асад и осигурява подкрепа по въздух за военните операции на сирийските правителствени сили. Изтребителят Су-57 беше показан и по време на Международния авиокосмически салон МАКС-2019, провел се близо до столицата Москва.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 EL chochone оригинала
10:44 29.08.2019
2 Бесен Язовец
Коментиран от #6, #18, #87, #109
10:45 29.08.2019
3 El chochone
Коментиран от #47, #88, #101
10:45 29.08.2019
4 ха ха
Коментиран от #9, #10, #70
10:45 29.08.2019
5 Лети ли рапторчето?
10:46 29.08.2019
6 El chochone
До коментар #2 от "Бесен Язовец":
Ще си направят база на Луната10:47 29.08.2019
7 Циганин
Коментиран от #107
10:50 29.08.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 ПсихОлог
До коментар #4 от "ха ха":
Даааа, и зрението требва да си оправиш.10:55 29.08.2019
10 Дядо Мраз!
До коментар #4 от "ха ха":
Хо хо, знаеш ли защо Ф22 е мъртвороден, детенце мое? Щото при проектирането му, краварчетата са си правели сметката без кръчмаря, т.е. въобразявали са си че ще докопат за без пари ценните метали от Русия и ще си правят супер самолетчета. Обаче не било писано, и когато трябвало да купуват на пазарни цени, сметката излезнала 50 милиарда за 50 самолета. Отделно, целия свят се напълни с долари без покрити и не са толкова вървежни- колкото им трябва на печатарите. Е затова краварчетата ще си рупат цял живот ГМО-то, ще си търкалят пластмасариите и гнилите железа и никога няма да имат супер самолети или хиперзвукови ракети.Коментиран от #13, #113
10:59 29.08.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Мнение
11:04 29.08.2019
13 Хрониките на Евразия
До коментар #10 от "Дядо Мраз!":
Купуват правата над Прасенцето Пепу от детски анимационен филм , за $4 милиарда .За сравнение
«Уралкалий» ($3,5 милиарда ), «РусГидро» ($3 милиарда ), «Ростелеком» ($2,7 милиарда ). И 2,5 повече , колкото струва компания «Аерофлот-Российские авиалинии» ($1,6 милиарда ).
Така , че за ресурси преди 100 години са се водили войни ..
А сега едно нарисувано прасенце , може да купи цял Урал и неговите залежи на метали !
Коментиран от #15, #19, #52
11:17 29.08.2019
14 Йода с меча
11:17 29.08.2019
15 Бесен Язовец
До коментар #13 от "Хрониките на Евразия":
А тебе те купиха за 4 лв. с ДДС. Щяха те вземат безплатно обаче избързаха!!!11:20 29.08.2019
16 Хрониките на Евразия
Коментиран от #20
11:32 29.08.2019
17 Путин е долнопробен лъжлив циганин
Коментиран от #24
11:52 29.08.2019
18 Презвитер Козма
До коментар #2 от "Бесен Язовец":
В момента мосфилм разработват вариант на СУ-57, който се движи под земята. Работното му име е "Су-57 къртица", според създателите му самолетът ще може да се движи в земната мантия със скоростта на звука и дори да се спуска до ядрото. Самолетът ще има вертикално излитане и ще се потапя в земята през кратерите на действащи вулкани.Коментиран от #21
11:55 29.08.2019
19 Сега повече
До коментар #13 от "Хрониките на Евразия":
от всякога краварите имат нужда от природни суровини,то и за това са разпалваните конфликти от тях в доста държави именно заради природни богтастава и ресурси. Винаги е било така и така ще бъде и за напред. А Су-шката вчера казаха,че първо ще задоволят потребностите на руската армия,между другото така е и с танка Т14 Армата,и чак тогава ще предлагат експортни варианти. А интерес не липсва и то от доста държави,разбира се извън робството на САЩ и НАТО.Коментиран от #29, #112
12:01 29.08.2019
20 Винаги когато
До коментар #16 от "Хрониките на Евразия":
се опита винаги Русия пристига в сърцето на врага,който е посмял да тръгне. Спомни си Наполеон и Хитлер. Така ще бъде и този път,ако се стигне до там.12:03 29.08.2019
21 Бъркаш нещо
До коментар #18 от "Презвитер Козма":
презерватив коза,това е запазена марка за невидимият и до днес Фъ 35 подводница край бреговете на Япония,толкова невидим,че не могат да го открият и до днес ,и се заби,като пирон в кисело мляко.12:05 29.08.2019
22 Azlk
Коментиран от #41, #62, #65
12:12 29.08.2019
23 Хрониките на Евразия
Лайнера CR929 , съвместно производство на Русия и Китай , преминава напълно към КНР, руснаците няма да имат право да го продават .
Су-57 се оказа ненужен , купувачи балами не се намериха .
Обявеното през 2021 година серийно производство на МС-21( обявяват го от 2016) е невъзможно , поради отсъствие на материали за крилата .
Клоуни ..
Изглежда , че Сирия им е последната надежда ..
Коментиран от #26, #63
12:20 29.08.2019
24 Великана Боби
До коментар #17 от "Путин е долнопробен лъжлив циганин":
Аз кат съм български великан исполин и тежа 140 кг след като ходя до тоалетната, да не да съм направил нещо голямо??Дори искам на Питинака да му цункам ръката щот той дава, а Тръмп само взима!!
12:23 29.08.2019
25 РОСФАКТ
Коментиран от #31, #116, #123
12:23 29.08.2019
26 gnom
До коментар #23 от "Хрониките на Евразия":
Да, не е лесно да си прост! Да си го знаеш!Коментиран от #42
12:26 29.08.2019
27 Йода с меча
12:32 29.08.2019
28 Azlk
Коментиран от #30
12:32 29.08.2019
29 Ватници
До коментар #19 от "Сега повече":
Най жестока е липсата на технологии а не на суровини, и Бразилия е в процедура за влизане в НАТО, а кои са в Евразия Казакстан, Узбекистан и Беларус с 150 Евро средна заплата! СССР - 298мил.РФ-142мил и НАМАЛЯВА всяка година колкото и да е неприятно на БЪЛГАРОФОБИТЕ - русофили.12:33 29.08.2019
30 РОСФАКТ
До коментар #28 от "Azlk":
Ти нали го караш всеки ден, ако ползваш руски можеш да прочетеш сериозна руска литература по темата а не нашите писарушки дето само търсят сензация и конфликти между чули не дочули12:37 29.08.2019
31 Монгола
До коментар #25 от "РОСФАКТ":
И амерския Ф35 не е СТЕЛТ а 4 ++ кой ти каза че е стелт? Сами се хвалят че бил СТЕЛТ щото така им се иска. Може да е Стелт за амерските радари за руските радари е най обикновенно хвърчило! Що не тестват на руски радар Ф35 официално?Коментиран от #35, #36
13:04 29.08.2019
32 реалист
13:08 29.08.2019
33 СССРМинета
13:09 29.08.2019
34 grizli dog
13:09 29.08.2019
35 Батистута
До коментар #31 от "Монгола":
Ми нали ги тестват в Сирия всеки ден , даже един китайски за стелт самолети и него го тестваха -още пуши13:10 29.08.2019
36 СССРМинета
До коментар #31 от "Монгола":
Ф-35 си е стелт и е 5-то поколение ,независимо какво мисли разен русофилистичен продажник като тебе :)) И Ф-35 се тества постоянно срещу тея кюнци С400 в Сирия ,ама руското ПВО все не разбрало ,че Ф-35 летели ,въпреки ,че уж небето било затворено :)) хахаха.Да ти стане жал за руските кенефи13:11 29.08.2019
37 Azlk
13:17 29.08.2019
38 ИванушкаДуракушка
Коментиран от #69
13:28 29.08.2019
39 Ха ха ха ха ха ха ха
Коментиран от #45
13:30 29.08.2019
40 За малко
13:37 29.08.2019
41 Видял
До коментар #22 от "Azlk":
Точно казано! Баща ми е бивш авиатор, аз настоящ физик. По отношение на аеродинамиката възможностите или по-точно казано, вариантите не са много и за това всички самолети от подобен тип си приличат по външен вид. Не е нужно всеки за себе си да открива колелото.13:41 29.08.2019
42 Хрониките на Евразия
До коментар #26 от "gnom":
Че за простотията :Няма по - прости същества на планетата Земя , които са тръгнали да се гордеят с руски военни недоразработки , а най простите от тях , отгоре на цялата простотия , си мислят , че в Евразия и съюз с нетрезвите организми , ще цъфнат и вържат .
Палячовци 😂😂😂
13:46 29.08.2019
43 Хрониките на Евразия
Ще възраждат старата гагаринска традиция - пред всяко излитане , ще пикаят на колелата на машината , за да им върви като по вода 😂
РИА новости , преди няколко минути ..
Коментиран от #44
13:53 29.08.2019
44 любопитен
До коментар #43 от "Хрониките на Евразия":
Ти нали си имаш Ф16? Що си се размрънкал?Коментиран от #46
14:00 29.08.2019
45 Хамсал
До коментар #39 от "Ха ха ха ха ха ха ха":
А на теб Й-то ти е измило граматиката от главата!14:02 29.08.2019
46 Хрониките на Евразия
До коментар #44 от "любопитен":
На баща ми е Ф 16 ..А това , че България най после ще има съвременни самолети , е друг въпрос !
Коментиран от #59
14:04 29.08.2019
47 Бай Онзи
До коментар #3 от "El chochone":
Много поклонници!Много дрънкане на оръжие!
14:05 29.08.2019
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 ХА-ХА-ХА !
Коментиран от #53
14:27 29.08.2019
52 икономист
До коментар #13 от "Хрониките на Евразия":
Струват , ама ако има кой да им даде парите ! А иначе нищо не струват !14:27 29.08.2019
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Батиста
До коментар #50 от "Румяна Костова":
Ако всички китайци задружно кихнат - в обора ще върлува торнадо !! А междувпрочем разбра ли че перчема искал да се бори с торнадата с помощта на ядрени бомби ? Щяр да ги хвърля в центъра на вихъра ! Та се чудя - дали е с всичкия си ? Ще бомби сам обора вместо руснаците !14:31 29.08.2019
55 Ъъъъъъъъъъъъъъ
15:18 29.08.2019
56 Жоро
15:20 29.08.2019
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Kcaniba
До коментар #8 от "Kcanisanaiba":
Трололидзе, болиии!!Аааа
сороснята е в траур!!!
15:51 29.08.2019
59 Бате
До коментар #46 от "Хрониките на Евразия":
О да бате друг въпрос е, с авионика от 70те години(прочети в Уикипедия, прочети и каква е реалната му цена) и някаква нова електроника. А до въпроса кога ще го имат нашите пилоти, дай да видим бате каква глупост пак ще напишеш???Коментиран от #61
16:14 29.08.2019
60 Незнайко
16:16 29.08.2019
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Гост
До коментар #22 от "Azlk":
ти ги умисли много с тая дума "аеродинамика". Повечето коментиращи тука си мислят, че истински самолети са в американските екшъни с компютърна анимация...17:29 29.08.2019
63 Хрониките на Хохландия
До коментар #23 от "Хрониките на Евразия":
Кляфка, за МС-21 има сключени договори за доставка на 120 броя. Сега се разширява заводът, за да могат да произвеждат по 6 самолета на месец. Сало Украине, героям сало!Коментиран от #66, #67, #68
17:31 29.08.2019
64 НАТО ВЕЦ
До коментар #61 от "всички мразят руските говеда":
Прав си. F 16 block 70 е "изцяло нов" и "по-невидим" от F 35. Даже проектантите му не са го виждали ;)))17:33 29.08.2019
65 СССРМинета
До коментар #22 от "Azlk":
Изискванията за стелт са едни и същи ,само дето едните го могат ,другите не го могат.И поради втората причина СУ-57 няма такова нещо като стелт,а само някакъв евтин опит да го копират от САЩ.Коментиран от #93
17:52 29.08.2019
66 Гост
До коментар #63 от "Хрониките на Хохландия":
Разширяват завода? Те още не са започнали серийно производство, нямат все още производствени линии за частите му, 62% от компонентите на Мс-21 за внос от западни държави и заради санкциите не могат да ги внесат сега тепърва ще разработват производството на тези компоненти. Надяват се до 2021 да успеят, но е по-реалистично да е през 2025г. Това може да стане основа за изцяло нова и пълна гражданска авиационна индустрия в Русия, а може и самолетът да се превърне в икономически провал, ьаради огромната стойност на целият проект. Същото е и с Су-57 дадени са окоюо8 милиарда долара, а цената на която ВВС ги купува е 44,5 милиона. Това ми прилича на нашата енергетика постоянно печеливши предприатия издържат губещи с надеждата че някой ден ще изплуват.18:04 29.08.2019
67 СССРМинета
До коментар #63 от "Хрониките на Хохландия":
Кои са тея договори ? С кои страни ? Чак и 120 броя леле..Интересно ми е кой луд ще зареже Еърбъс и Бойнг ,за да вземе руски москвичи.18:51 29.08.2019
68 Хрониките на Евразия
До коментар #63 от "Хрониките на Хохландия":
"уникалният " СУ-57, всичката му "уникалност " се състои в обратната схема на стреловидност на крилата , която за първи път е внедрена през1944 година , на немският самолет Юнкерс (Ju-287), а и още е бил с турбореактивни двигатели , както и Су 57 😃
Коментиран от #74, #77, #106
18:52 29.08.2019
69 По доставката
До коментар #38 от "ИванушкаДуракушка":
Ами не са американски дурак18:54 29.08.2019
70 Фантазьор...мамин
До коментар #4 от "ха ха":
Дрън-дрън та пляс..! Ей тва представлява коментарчето ти..!19:01 29.08.2019
71 ужас
До коментар #8 от "Kcanisanaiba":
Прилича на Ф22 на лаици като теб, които нищо не разбират от самолети. Разликите са големи, и който знае какво да наблюдава, ги вижда.19:31 29.08.2019
72 българин
19:42 29.08.2019
73 ограмотявайте се
Коментиран от #75, #79
20:01 29.08.2019
74 popi
До коментар #68 от "Хрониките на Евразия":
Е след тази простотия дето сега изтърва е време да се самоубиеш ритуално, защото съвсем олекна в очите на тези дето поне малко разбират от самолети и авиация!Коментиран от #76
20:07 29.08.2019
75 Хрониките на Евразия
До коментар #73 от "ограмотявайте се":
Интересна версия ..Значи викаш на таран ще тръгне да ги сваля , както през Втората Световна Война ?
Коментиран от #78
20:12 29.08.2019
76 Хрониките на Евразия
До коментар #74 от "popi":
От целият ти коментар , разбрахме само , че много разбираш от авиация на думи ..А сега прочети с какво е уникален Су 57 и направи това нещо ритуалното 😂
20:15 29.08.2019
77 ужас
До коментар #68 от "Хрониките на Евразия":
Господине, голям брак допускаш в работата си тук, понеже си свръх активен. Намали малко количеството за сметка на качеството. Около 70% от говорененето ти не е истина. Вярно е, че с обратната стреловидност са се занимавали още пре 30-те години на миналия век, защото с нея се постига най голяма маневреност, но и най голямо натоварване на крилете. И понеже и тогава и дълго след това не са били създадени нужните материали, тази схема е била изоставена. Руснаците се връщат към нея и създават Су47. А се връщат към нея защото създават свръхздрави материали. Уникалността на Су47 е в това, че той преодолява звуковата бариера, имайки обратна стреловидност. И при това конструкцията и материалите издържат натоварването. Ако искаш да си интересен, бъди подготвен и обективен. Иначе все едно си в селска кръчма и спориш има ли от Искъро по дълбоко. Очевидно има.Коментиран от #105
20:23 29.08.2019
78 отговор
До коментар #75 от "Хрониките на Евразия":
Не. Ще ги открива първи, защото има 3 диапазонен радар и ще ги сваля с по далекобойните си ракети въздух-въздух, като Кинжал например.20:40 29.08.2019
79 Читател
До коментар #73 от "ограмотявайте се":
Двата самолета се сравняват, защото след икономическият провал на Ф 22 Ф 35 стана основният съвременен истребител на САЩ. И трите самолета са многофукционални, но Су 57 Су 35 и Ф 22 са предимно за завоюване на въздушно превъзходство. Ф 35 е трудно забележим от радарите, особено от тези на другите изтребители, което му дава възможност да стееля пръв, дори засечен е труден за прихващане и може да се лети продължително със свръхзвуа скорост. Няма необходимост да включва радара си , а може да ползва радарите на други самолети в района, има пъла картина на цялото бойно поле, вижда всичко, което виждат и останалите ссамолети. Сащ не са водили близък въздушен бой от края на Виетнамската война, смята се че това е отживелица, което компенсира по-слбата му маневреност. Миг 29 също има отшична маневреност, но няма спечелена битка срещу Ф 16.Коментиран от #80, #91
21:29 29.08.2019
80 ограмоти се и тогава драскай
До коментар #79 от "Читател":
Ф 35 ............. мoжe дa лeти прoдължитeлнo cъc cвръхзвуa cкoрocт.--------------СЛЕД ТАЗИ ПРОСТОТИЯ, КОЯТО СИ НАПИСАЛ, НЯМА СМИСЪЛ ДА ТИ ОТГОВАРЯМ. ЗА КАКЪВ СТЕЛС НА Ф35 ГОВОРИШ, ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ Су57 има 3 радара, които работят в 3 различни честотни диапазона. А стелса е стелс само по отношение на 1 честотен диапазон.Коментиран от #83, #110
21:42 29.08.2019
81 8246
Руските „творци” се гордеят с 30-милиметровото оръдие 9А1-4071. Оръдие на самолет от пето поколение?! Моля ви се! Та това е атрибут на изтребителите от Втората световна.
Всъщност Су-57 е гол. За него така и не бяха подготвени нито съвременни ракети „въздух-въздух”, нито „въздух-земя”. Даже макети не са нахвърляни. С какво разполага ли? С ракета Р-77, приета на въоръжение през 1994 г.!! С пределна далечина 110 км. Срещу AIM-120D на F-22 с пределна далечина 200 км. И с подготвяната ракета NCADE, предназначена за прехващане на балистически ракети с малка и средна далечина в активната и възходяща част от траекторията в пределите на атмосферата и извън нея.
Подобно въоръжение гарантира, че Су-57 ще бъде открит и унищожен от разстояние, което е извън пределите на оръжията му.
Коментиран от #98
22:36 29.08.2019
82 Ннн
6. Серийното производство
От първия полет през 2010 г. до днес са произведени 10 (десет!) действащи прототипа на Су-57. По един годишно. Подобна е и перспективата за серийно производство – по един на година. Нека да са два. В такъв случай заявените от Министерството на отбраната 76 броя ще бъдат готови към 2057 г. Когато ще цъфнат ябълки на Марс.
Според мен днешна Русия не е в състояние да организира серийно производство на истински авиационни бойни машини. Дотам сме я докарали.
В САЩ вече са произведени 200 (двеста!) броя F-22. Няма нужда от повече. Няма срещу кого да воюват. До 2050 г. извън държавите от НАТО на хоризонта не се виждат настоящи или потенциални конкуренти във въздушното пространство.
Да не забравяме F-35 с вертикално излитане от палубите на самолетоносачи и 600 броя многоцелеви бойни самолети ”Юрофайтър-Тайфун” (поколение
4+), неизброимото количество дронове и огромния брой шпионски и комуникационни спътници.
Извод
Су-57 е боклук, още непуснат в серийно производство.
Представете си как няколко слепи, тромави, откриваеми от пределна дистанция и въоръжени с 30-милиметрови оръдия Су-57 се вдигат във въздуха, за да „разгонят фамилията” на американците.
Срещу стотици самолети пето поколение, които ще получат цялата необходима им информация от спътници още при излитането на противника, ще ги засекат на 200 километра, оставайки невидими, и ще ги следят (по 60 въздушни цели от един „Раптор”), след което ще ги гръм
Коментиран от #122
22:38 29.08.2019
83 Ннн
До коментар #80 от "ограмоти се и тогава драскай":
Електроника и средства за наблюдениеРадиолокационната станция (РЛС) на F-22 е AN/APG-77 с 241 км далечина за откриване на цели с ЕРП от 1 кв. м. Тоест нашият Су-57 със сигурност ще бъде открит на не по-малко от 120 км при заявена ЕРП от 0,5 кв. м.
Су-57 притежава перспективна, все още в процес на разработване РЛС Н036 „Белка”, с предполагаема далечина за откриване на цели с ЕРП 1 кв. м цели 400 км! Не е истина, разбира се. Приемно-предаващите модули са с 25% по-малко от американския самолет и с далеч по-лошо качество. При ЕРП на „Раптор” 0,0001 кв. м РЛС „Белка” няма да свърши никаква работа. Летецът по-скоро ще види противника с очите си, преди да го засече с радара.
Но защо конструкторите са заложили на „перспективна, все още в процес на разработване РЛС Н036 „Белка”, вместо да използват напълно готовия радиолокатор Н035 „Ирбис”? Поради несъответствие в габаритите. Както винаги.
Коментиран от #85, #95, #99
22:42 29.08.2019
84 Ннн
Тук нещата са още по-ясни. Процесорът „Елбрус“ се състезава с американския пилотски шлем, който има 360 градуса кръгов обзор, сякаш летецът се носи във въздушното пространство извън кабината.
Срещу стотици самолети пето поколение, които ще получат цялата необходима им информация от спътници още при излитането на противника, ще ги засекат на 200 километра, оставайки невидими, и ще ги следят (по 60 въздушни цели от един „Раптор”), след което ще ги гръмнат с десетки ултрамодерни ракети.
Ала на нашите герои не им пука. Те напират да влязат в близък бой и да разстрелят врага с музейните си пушчици. Покришкин и Кожедуб ряпа да ядат.
Ура. Победа…
Всеки който ползва руски език може да намери пълната статия в рунета, писана е от известен техен авиационен специалист, който освен това е пручвал подробно и китайските и щатските бойни самолети
Коментиран от #86, #90
22:54 29.08.2019
85 Без аналог!!!
До коментар #83 от "Ннн":
Всъщност това че ЕРПе два пъти по малка не означава че самолета ще бъде открит на два пъти по малко разстояние . Ако за 1м^2 то е 240 км . то за 0.5 м. ще е около 200 км. . Разбира се аз доста се съмнявам и данните за американският радар да са напълно реални , но 400 км за Су 57 са си чисто изхвърлянеКоментиран от #89
22:58 29.08.2019
86 Без аналог!!!
До коментар #84 от "Ннн":
Тук имаш малка грешка , въпросния шлем е предназначен за Ф 35 и изобщо не е подкарван на Раптъра , колкото до електрониката , да не забравяме че все пак Ф 22 е проектиран и стандартизиран през 90-те и оттогава не е модернизиран сериозно , така че всъщност точно в това отношение машината е поизостанала. Иначе точно работата на радара зависи много от изчислителната мощ , а колкото и ракетите всъщност да са се проваляли в досегашните войни , без всякакво съмнение бъдещето е тяхно и няма самолет ограничен ма претоварване 9g който може да е по маневрен от ракета със значително по малка маса маневрираща с претоварвания от примерно 20 g23:15 29.08.2019
87 Този коментар е премахнат от модератор.
88 Прометей
До коментар #3 от "El chochone":
Самолета е супер, но маркетинга не е добър. Трябваше да ми възложат рекламата. Щях да пусна мухата до Народното събрсние да внесат предложение за купуване на 20 нови Су 57. Това щеше да докара Майк Помпео до шок. И Пентагона да събудк щатския посланник да каже на слугите от Герб да внимават в картинката... Посланника, резидент на Гроб щеше да звънне на Бацо и с фалцет да му предаде посланието от Олимп.... На следващия ден събранието щеше да отхвърли единодушно идеата.... Остава на руснаците само да кажат на клиентите: - видяхте ли колко добър е самолета, щом даже в Уошингтън се разтрепераха да не го купи някой? И клиентите ще завалят...23:58 29.08.2019
89 Симо
До коментар #85 от "Без аналог!!!":
Изхвърляне са вашите глупости. Въпреки надувките и рекламните измислици нито Ф-22 нито Ф-35 имат толкова малка поразителна площ. Впрочем може да е такава , но само в милиметровия диапазон. Су 57 ако не знаете има 5 радара 2 от които работят в дециметровия обхват. За демонстрация един от изпратените в Сирия Су-57 за ужас на наблюдаващите американци унищожи цел на дистанция 360км. ,което означава че обявените параметри на радарите АСФАР ИРБИС са верни - 400км. И дори повече. Руснаците решиха проблема с точността на радарите в дециметров обхват елегантно. Излъчващите елементи са в носа, а приемниците са в крилата. Това позволява многократно повишаване на точността.00:02 30.08.2019
90 Симо
До коментар #84 от "Ннн":
Пич с много холивудска пикня са те поливали. Никакви десетки модерни зракети няма в Ф-35 например. Може да носи само 4 ракети среден обхват и толкова. Ако закачи ракетите на външна подвеска цялата СТЕЛТ пръдня отива по дяволите. Впрочем най далекобойните ракети са руските Р-37 с обхват 350км. Американския аналог АМРАМ са с обхват 180км. Ф-22 е същата бутафория. Може да носи 6 ракети -2 далекобойни и 4 с къс обхват. Колкото до великия шлем на Ф-35 е още по голяма пръдня. Няма такъв шлем. Има само експериментален образец на някаква канадска фирма , който струва колкото самия самолет. Именно от това се оплакваха американските пилоти в Сирия. Не получавали данни по шината Линкс-16 . Било им обяснено че с цел намаляване на цената тази система не е била закупуване от ВВС на САЩ. Без тази система с този шлем можете да си правите само нощно гърне. Липсва ли целеуказване, този много велик шлем е безсмислен . За това американските пилоти летят без него. За да не пишете друг път глупости знаете ли защо процесорите на Интел се наричаха Пентиум. Защото са конструирани от руския професор Пентяковски, който е и автора на серията процесори Елбруст последния модел на тази процесор има 128 ядра. Знам че пе ви харесва ,но е истина.Коментиран от #92
00:26 30.08.2019
91 Симо
До коментар #79 от "Читател":
Прав си брато. МиГ-29 няма нито една победа над Ф-16 Защото никога не са водили въздушен бой. Всички свалени МиГ-29 - 6 бр. над Ирак са свалени или от ПВО или от Ф-15 , но не и от Ф-16. Във въздушните боеве над форд Бряг по програмата Агресор обаче Ф-16;няма нито една победа. Всички пилоти летяли на МиГ-29 са категорични че Ф-16 е добър самолет ,но отстъпва на МиГ-29 по много параметри.00:39 30.08.2019
92 Бах
До коментар #90 от "Симо":
Много обстойно и научно обяснение дори и за мен.Завършил съм радиоелектрониа и ми бе полезно да науча повече. Те , глупаците още мислят че господ е измислил радиото а не ПОПОВ. Поздрави на такива хора като Вас!00:42 30.08.2019
93 Симо
До коментар #65 от "СССРМинета":
Пич вземи прочети че СТЕЛТ не е американска, а руска разработка. Избягал на запад руски професор от института ЦАГИ я предава на американците. Руснаците я определят като безперспективна и я изоставят. Техният СТЕЛТ е активен, а не пасивен какъвто е при американците. НЯМА НЕВИДИМИ САМОЛЕТИ . ТОВА Е ОПАСНА ИЛЮЗИЯ.Коментиран от #94, #96, #111
00:46 30.08.2019
94 Без аналог!!!
До коментар #93 от "Симо":
ама ти наистина си много продуктивен , толкова бързо бълваш , че човек ти губи дирята . Над Югославия са свалени 6 МиГ- 29 , два от тях са свалени от Ф-16 във въздушен бой . Загубите са официално потвърдени от всички страни в конфликта , но ти разбира се не си чул нищо . Може ли да дадеш някаква достоверна информация , кога Су-57 е свалял цел на 360 км. над Сирия ? И изобщо такава че изобщо е свалял нещо над Сирия ? Едва ли ще се затрудниш , щом знаеш толкова за все още разработващият се радар Н036 Белка , който пък по всичко изглежда че ще бъде умален вариант на Ирбис .Р-37 е предназначена за МиГ 31 и за поразяване на бомбардировачи на големи разстояния , ако погледнеш размера и , ще ти светне че това нещо никога няма да влезе в корема на Су 57 , а и всъщност никой не е виждал отсек за оръжие на този самолет . Имаш фантазия , напиши някакъв разказ или роман , но в действителност страна платила над 3 милиарда$ като Индия се отказа от проекта веднага след първият допир с някакъв прототип , а Китай и Турция съвсем официално заявиха че самолета не ги интересува и предпочетоха по-добрия Су-3501:43 30.08.2019
95 ограмотявайте се постоянно
До коментар #83 от "Ннн":
За Су57 се разработва РОАФАР радар. Дава "телевизионен образ" на самолета от разстояния 600 км. Може да се разглежда и вътрешността на самолета. Хода на разработката се контролира лично от Путин. Направил си копи пейс от много стари статии.Коментиран от #97
01:54 30.08.2019
96 Без аналог!!!
До коментар #93 от "Симо":
Уфимцев , който имаш предвид , никога не е работил в ЦАГИ , физик-теоретик е и е напуснал Русия чак в края на 1990-та , когато Ф-117 отдавна са летели . Човека дори не е предполагал че американците са използвали негов труд за дифракцията на електромагнитните вълни , който не е секретен , за създаването на алгоритмите с които тогавашните суперкомпютри все пак са успели да изчислят някаква геометрия , която хем разсейва , хем лети някак си . Когато пишеш нещо , пиши имена и факти , а не фантасмагории , иначе се получава "всички лица и събития във филма , в който живея ,са напълно измислени"01:56 30.08.2019
97 Без аналог!!!
До коментар #95 от "ограмотявайте се постоянно":
а Путин щял да привлече Ким Чен Ун да му помага в разработката , нали ? Ти изобщо знаеш ли нещо за електромагнитния спектър , какво разстояние е 600 км и каъв е диаметъра на земята?02:01 30.08.2019
98 123
До коментар #81 от "8246":
На Су57 ще има Кинжал. Не прави копи пейс на стари статии. След като го правят 20 г след американците, явно ще бъде по добър от техните във всяко отношение. Включително и радара и електрониката-изкуствен интелект. При ф35 всиинформацията циркулира по медни проводници в целия самолет, при Су35 се използва навсякъде само оптично влакно.02:02 30.08.2019
99 РУСЕВ
До коментар #83 от "Ннн":
Правиш някакви заключения от позиция, да даваш акъл на руските конструктори Малко по скромно. А въпросният руски радар работи до 400 км и е АФАР и е на 10 г, стар е. Радара на Су57 ще бъде фотонен РОАФАР. МНОГО СЕ ИЗХВЪРЛЯШ ХАЙДЕ МАЛКО ПО СКРОМНО, ЗА ДА НЕ СЕ САМОУБИЕ НЯКОЙ РУСКИ КОНСТРУКТОР.Коментиран от #100
02:10 30.08.2019
100 Без аналог!!!
До коментар #99 от "РУСЕВ":
О , да , четат те и се самоубиват . Искаш да кажеш че АФАР , всички известни видове радари и микровълновата ти печка не работят с фотони ли ?Коментиран от #118
02:19 30.08.2019
101 Sdf
До коментар #3 от "El chochone":
Ха-ха02:50 30.08.2019
102 Nikolay.K
02:57 30.08.2019
103 Nikolay.K
02:57 30.08.2019
104 Бате
До коментар #61 от "всички мразят руските говеда":
О да, по ясно ми стана, стана ми ясно Днк ти, стана ми ясно колко си злобен, стана ми ясно колко си умен, повече и от Уикипедия даже, не ми стана ясно как разбра че съм русофил умнико. За разлика от тези с който спориш аз знам че сме в НАТО и всякакви приказки за Мигове и Сута са излишни умнико. Също така знам че самолет по летял през 70те години, не блокове да му сложат, не за 5то поколение да го смятат( според теб) , не може да се сравнява с F35. Може и да съм Калъф но ме е яд когато новите ни приятели ни пробутват стара техника. Самата муабриавиатура F16 да ти говори нещо всезнайко. Бате за да го разбереш, на Москвич ако му сложат ксенон и климатик става ли Мерцедес. Но пък F16 си има и своите предимства, докато чакаме незнайно до кога да го получим, може Ердоган по комшийски да ни даде изхвърлени му части от завода в Анкара умнико. Умен си та умен. А твойте нови приятели ако толкова ни бяха приятели поне да ни бяха продали F-18та на цената на която я продават на Канада, по нов самолет е и има много повече предимства, да ти ги кажа ли бате. За това си струваше да се спори, но понеже има такива като теб и другите който ми обясняват колко са хубави руските самолети, сега и децата на нашите деца ще плащат на бедните Американски военни кооперации. Умен си ти бате, та Умен??????
04:02 30.08.2019
105 Бате
До коментар #77 от "ужас":
Бате, съжалявам вие на(Хрониките на Евразия) няма как да му обясните че от Искър по дълбоко има и да му го повтаряте и да му го потретвате няма да ви разбере. Той си решил нещо, и пишели пише а това че в яростта си не осъзнава какво точно пише, е много жалко господине. Той си знае Су 57 та Су57и обратна стреловидност но нали е руски и ние ги мразим, ама толкова много ги мразим че няма да направим разлика между 57 и47. Да той няма да разбере че разликата е 10 за него е важно да си пише глупостите. Бате преди да му обяснаваш за технологията, трябва се уточни, той знае ли че всъщност става въпрос за Су-47Беркут05:23 30.08.2019
106 Бате
До коментар #68 от "Хрониките на Евразия":
Ти бате наистина си (уникален). Уникално разбери говориш за СУ-47Беркут уникално разбери американците тровят руснаците уникално с Кока Кола за да могат да преглътват уникалните отровни хамбургери на макдоналдс05:43 30.08.2019
107 Стършел
До коментар #7 от "Циганин":
Цивилни с бради и автомати, които режат главите на хората.05:57 30.08.2019
108 глей ся
07:41 30.08.2019
109 Rasho
До коментар #2 от "Бесен Язовец":
Izraeli air force moge s lekota da svali tezi taraliasnici prosto izrael za sega se vazdarga09:32 30.08.2019
110 Бай Гуй
До коментар #80 от "ограмоти се и тогава драскай":
Мальчик, ти являешся настоящия сказочний долбоеб09:32 30.08.2019
111 Папуняк
До коментар #93 от "Симо":
Дядя Петя...ты дурак?09:54 30.08.2019
112 Гвро
До коментар #19 от "Сега повече":
И защо индийците, които бяха в самото начало на проекта ПАК-ФА се отказаха от него, независимо, че бяха наляли много пари в него? И си поръчаха френски самолети? Китай се интересува от самолета само за да види какво може да изкопира за техните J-20 и наследници.10:12 30.08.2019
113 Черната утайка
До коментар #10 от "Дядо Мраз!":
Не те знам за какви долари без покритие говориш ама от глупостите ти разбирам, че никога не си бил в щатите и си от тези дето учат от телевизора. Явно не си и държал долари отдавна, защото курса в банките в момента е почти 1:1,05 спрямо еврото, явно няма покритие!! И толкова разбираш и от авиация и американско военно дело, мой. Жалко, че над 100 човека са ти се вързали на глупостите.10:30 30.08.2019
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 Анонимен
Коментиран от #124
11:44 30.08.2019
116 Гъссст
До коментар #25 от "РОСФАКТ":
Не бе приятел не го карат всеки ден ма нали ние българите сме траките и от всичко разбираме че за това сме на това дередже работим по чужбина а чужди фирми ограбват бг. 😂😂😂😂😂😂😂11:44 30.08.2019
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 Альоша Гърневски
До коментар #100 от "Без аналог!!!":
Разбира се, че не работят с фотони. Работят с ЕЛЕКТРОНИ. С електромагнитни вълни. А фотонните радари работят с фотони и никакви поглъщащи материали за тях няма. Ограмоти се момче.Коментиран от #121
13:21 01.09.2019
119 пенко
14:51 01.09.2019
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 Без аналог!!!
До коментар #118 от "Альоша Гърневски":
сигурно е твърде много от моя страна да искам да отвориш някой учебник по физика за средният курс , при положение че не си го правил на младини , но поне може да пробваш с Уикипедия . Много е лесно . Вероятно ще е голям шок за теб , когато разбереш че всички електромагнитни вълни са съставени от фотони , без значение дали са в радио , ИЧ , светлинен , УВ , рентгенов, алфа , бета , гама и тн спектри . Статията "Електромагнитен спектър" ще ти бъде особенно полезна .01:44 02.09.2019
122 Оня без коня
До коментар #82 от "Ннн":
Само да попитам знаеш ли колко години са разработвани фъ 22ифъ 35. Суто за колко години е разработен и вече е в производство. За пари няма да питам защото ако русия можеха да имат толкова сигурно щяха да сакацнали на марс. Ами това ми е питането.19:35 10.09.2019
123 Този коментар е премахнат от модератор.
124 Този коментар е премахнат от модератор.