Азербайджанските въоръжени сили разгромиха окупационните сили на Армения и бе подписано споразумение за прекратяване на огъня в Нагорни Карабах – територия, призната международно като част от Азербайджан. Президентът на Азербайджан Илхам Алиев заяви, че споразумението има „историческо значение” и е равносилно на „капитулацията” на Армения, предаде Би Би Си. Британската новинарска агенция припомня, че арменците постоянно са губели територии по време на сраженията през последните седмици.
Руският президент Владимир Путин, премиерът на Армения Никол Пашинян и президентът на Азербайджан Илхам Алиев подписаха споразумение за пълното прекратяване на огъня и на всички военни действия в зоната на нагорнокарабахския конфликт. Арменският премиер описа споразумението като „болезнено”, а заради него в Ереван се стигна до погроми. След оповестяването на информацията за подписаното споразумение жители на арменската столица Ереван се събраха пред сградата на арменското правителство, за да изразят недоволството си.
Все още не се разкриват подробности около споразумението, но според сайта Middle East Eye Армения ще отстъпи голяма част от териториите, над които имаше контрол. В неделя Азербайджан обяви, че е превзел град Шуша – вторият по големина в Нагорни Карабах и град с огромно значение за Баку, както стратегически, така и културно.
Никол Пашинян заяви, че е подписал споразумението на базата на задълбочен анализ на военната ситуация. Според военни източници на Middle East Eye бързият напредък на азербайджанските сили е подтикнал Армения да подпише споразумението. Русия и Турция ще бъдат посредници в конфликта. Турски и руски мироопазващи сили ще бъдат разположени в Нагорни Карабах след сделката, съобщиха турските медии. Кремъл потвърди подписването на споразумение между лидерите на Русия, Азербайджан и Армения за прекратяване на военните действия в Нагорни Карабах. Руският президент Владимир Путин заяви, че въоръжените сили на Армения и Азербайджан ще се спрат на заетите от тях позиции.
Арменският премиер Никол Пашинян заяви във Фейсбук, че инициаторите на погромите в Ереван тази нощ ще бъдат строго наказани, предаде ТАСС. "Част от участвалите в погромите в Ереван са били в Карабах, но по някаква причина са оставили позициите си и са избягали. Сред тях има и един генерал. Официално заявявам, че всички инициатори ще бъдат наказани с цялата строгост на закона", заяви Пашинян. Въоръжените сили на "Република Азербайджан и Република Армения ще се спрат на заетите от тях позиции, по протежение на линията на съприкосновението в Нагорни Карабах и по протежение на коридора, съединяващ Нагорни Карабах с Република Армения, ще бъдат разположен руски миротворчески контингент", заяви Путин във връзка със споразумението, подписано с Алиев и Пашинян.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 един от многото
08:09 10.11.2020
2 Софиянец
Коментиран от #10, #55, #99
08:10 10.11.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Баро Вкаров
НПО и Сорос не помогнаха ли на Пашинян и на арменския народ?
🦢😁🦢😁🦢😁🦢
Коментиран от #9, #45
08:13 10.11.2020
5 Бесен Язовец
Коментиран от #16
08:14 10.11.2020
6 Fate
08:14 10.11.2020
7 войнстващ ислям
Коментиран от #32, #87, #173, #175
08:15 10.11.2020
8 Фридман
08:15 10.11.2020
9 временно
До коментар #4 от "Баро Вкаров":
Доде Дончо не го отнесе.08:15 10.11.2020
10 Хихихихи
До коментар #2 от "Софиянец":
Ти къде видя славяни в Армения?08:16 10.11.2020
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Ердо показа
Коментиран от #21
08:16 10.11.2020
13 Любопитен
08:17 10.11.2020
14 въпросче
Коментиран от #17, #30, #68, #107, #119, #140, #177
08:18 10.11.2020
15 честен ционист
Коментиран от #149, #183
08:18 10.11.2020
16 Баро Вкаров
До коментар #5 от "Бесен Язовец":
Не,тозе път арменците ядоха бой!Но поне разбраха,че без лошата Русия са едно голямо НИЩО!
Е .....,имат и искрени съчуствия и морална подкрепа от дедо Шори и оная лига на алтернативно надарените.
😎😁😎😁😎
Коментиран от #172
08:20 10.11.2020
17 Имаш предвид
До коментар #14 от "въпросче":
Пияндетата на Жужака ПУНДЯ?08:20 10.11.2020
18 Гларус
Азерите използваха турска техника и военна подкрепа от Турция, което вече мисля не е нужно да се доказва. Лично по мое мнение, че ако не се намесиха руснаците арменците нямаше да се справят на натиска. Турците атакуваха и със самолети и с дронове арменците, нищо, че официално не участват във войната.
Коментиран от #22, #23, #25, #31, #78, #112
08:23 10.11.2020
19 Ронин
08:27 10.11.2020
20 Аве Адолф Хайл
Коментиран от #54
08:27 10.11.2020
21 де факто
До коментар #12 от "Ердо показа":
Такива неуки тролове като теб е най-добре да си мълчат08:27 10.11.2020
22 TRoskOt
До коментар #18 от "Гларус":
А бе то че си Гларус добре но толкова да летиш че да обвиниш Ататюрк в геноцит е тва е голям пилотаж.А за победата на азерските ТУРЦИ не се дърпаи ще свикнеш.
Коментиран от #142
08:27 10.11.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Xaxa
Коментиран от #28
08:31 10.11.2020
25 Хасан
До коментар #18 от "Гларус":
Ами в международното право никой не гледа кой къде е бил в историята а какво е сегашното положение ..Карабах беше автономна част в Азербайджан ..но арменците извършиха геноцид в Ходжалъ и с помощта на Русия си анексираха Карабах ..сега с помощта на братска Турция азерите си вземаха обратноКоментиран от #144, #181
08:31 10.11.2020
26 Жозуеф
08:31 10.11.2020
27 веселяк
До коментар #23 от "Необразовани":
Ааа не руснаците, а арменците!Коментиран от #38
08:31 10.11.2020
28 Чичо Ади
До коментар #24 от "Xaxa":
Аз теб къде та пропуснах бе08:32 10.11.2020
29 Дрън!
До коментар #3 от "По същият":
Няма как да стане ! България е част от ЕС .08:32 10.11.2020
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 TRoskOt
До коментар #18 от "Гларус":
Като си Гларус значи си от Варна а може и арменец да си. Кажи тогава какво означава на арменски Карабах или Ереван щом знаеш толкова арменска история. Ако можеш да ме убедиш за техния за арменски произход да ти повярвам.Коментиран от #74
08:35 10.11.2020
32 Манги
До коментар #7 от "войнстващ ислям":
Че то ясно кой ще вшафее света. Каквото е писано08:36 10.11.2020
33 Нали се сещате
Коментиран от #72
08:39 10.11.2020
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 TRoskOt
До коментар #23 от "Необразовани":
То и армията на СССРто избила много хора в Узбекистан но се оказва чеса арменци. 28 февруари 1918 г. село БачкирКоментиран от #39, #176
08:42 10.11.2020
36 65456
Коментиран от #171
08:42 10.11.2020
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Още един
До коментар #27 от "веселяк":
необразован. Нямам предвид Карабах, а Баку, когато Азербайджан поиска независимост от СССР.08:48 10.11.2020
39 TRoskOt
До коментар #35 от "TRoskOt":
В тези деяния на арменците срещу Узбекистан фрапиращото е това че те са били приети от узбекистанския народ гостоприемно през 1915 г. а след това в годините на 1918 избиват хиляди хора там. Вероятно под предлог че убиват ТУРЦИ.08:49 10.11.2020
40 Един
08:50 10.11.2020
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 денисчо
Коментиран от #46
08:55 10.11.2020
43 СЕСТРА ПЕЛАГИЯ
08:55 10.11.2020
44 Единствено
08:56 10.11.2020
45 Помогнаха, да разберат....
До коментар #4 от "Баро Вкаров":
Че се кланят на грешния и осиротял азиатски шаман08:57 10.11.2020
46 ще има, ще има
До коментар #42 от "денисчо":
удвои си хапчетата, да не се гътнеш от злоба, ама хубав урок дадоха азерите на арменците08:57 10.11.2020
47 Help Credisimmo
До коментар #37 от "Българин":
Ха дано,че тук не се издържа.Крадат даже и от даренията.09:00 10.11.2020
48 Така...
...и нито Армения, нито Азарбейджан ще усвояват ресурсите от нея...
Пак същият номер: Създай конфликт между двама, "помогни" им да се помирят и ги ограби и двамата.
09:01 10.11.2020
49 не само
Коментиран от #70
09:01 10.11.2020
50 Русский
Коментиран от #135
09:04 10.11.2020
51 Победиха ги,
Коментиран от #56
09:04 10.11.2020
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Бай Гюро
До коментар #41 от "Бай Гаро":
Хайде пак почнаха комунистическите злобари с пропагандата. Вие така ни учихте винаги да мразим турците, пренаписахте историята за тази цел. Целта беше да се измисли всичко това и българският народ да е нащрек срещу една мощна сила в НАТО по време на комунизма. Както тогава ни учихте, че капиталистите са лоши, а сега станахте най големите тарикат капиталисти печелейки от гърба на българския народ. Сега ни карате да мразим турците, а Русия е с Турция. Времената са други, стига пропаганда плашеща и настройваща българския народ. България не е Сирия, Либия или Карабах. Отношенията с Турция са повече от приятелски, недей подкопава с пропаганда товаКоментиран от #59
09:08 10.11.2020
54 оня
До коментар #20 от "Аве Адолф Хайл":
и ко успя ли да му покаже ? освен масово унищожение на много рекламираната руска военна техника и тоталното превъзходство на турските дронове друго не видяхме !Коментиран от #138
09:10 10.11.2020
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Хи хи
До коментар #51 от "Победиха ги,":
Каква материална помощ, нали турците са бедни, лирата им се обезценвва. Все едно да ми кажеш, че някакъв клошар помага на богат материално. Азербайджан е богата страна с природни ресурси. Това, че са купували дронове от Турция, нормално е, с какво да се бият с прашки ли? А умишлено ли пририваш наемниците от страна на арменците, или за израелските дронове09:13 10.11.2020
57 69 69
Коментиран от #64
09:13 10.11.2020
58 Армен
До коментар #52 от "Ахмат Сила":
Кавказ не ваш он наш09:16 10.11.2020
59 Софиянец
До коментар #53 от "Бай Гюро":
Ако не могат да си върнат комунетата държавата, да идват турците! Това е първото нещо което ще ти каже русофила българомразец. Явно е и план руски от години, на тях както и на родните шумкари за България не им дреме.Коментиран от #67
09:18 10.11.2020
60 BAYRAKTAR TB2
09:18 10.11.2020
61 Бесен Язовец
Коментиран от #63, #143
09:19 10.11.2020
62 Killer
Колко много народ измряха заради откачалките във властта, просто не е истина.
09:20 10.11.2020
63 Хамсал
До коментар #61 от "Бесен Язовец":
Напротив, арменците се ориентираха прозападно, забраниха руския в училищата. И Путин ги наказа.09:21 10.11.2020
64 233
До коментар #57 от "69 69":
Спрете да си насилвате късмета.Шамари на Макрон,шамари на Меркел,Тръмп ,Путин!А шпиц по трътката накрая от всички!Коментиран от #65
09:22 10.11.2020
65 стига се пени
До коментар #64 от "233":
Османските шамари са на лице. Ердоган е един наистина велик лидер, дано турците да осъзнават какъв безценен лидер си иматКоментиран от #84
09:26 10.11.2020
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Русский
До коментар #59 от "Софиянец":
Едва ли Русия има някакви планове за България. Ако с Украйна няма нормални отношения досега (от Москва до Харков - 12 часа път с влак), тогава какво да кажем за България?Коментиран от #73
09:29 10.11.2020
68 Помагат на арменките
До коментар #14 от "въпросче":
След като голяма част от арменците дадоха живота си за пашинян :)))09:29 10.11.2020
69 Сърп и чук
Коментиран от #71
09:30 10.11.2020
70 Иван
До коментар #49 от "не само":
Май не четеш кой се е молил за мир и подписване. Затова ли са бунтовете в Ереван? Азерите дадоха един доста добър урок на арменските политици, защото самите арменци не са виновни, а политиците са тези, които вкарват населението си в конфликти. Сега народите ще се мразят още повече, а политиците ще си живуркатКоментиран от #75
09:31 10.11.2020
71 гринго
До коментар #69 от "Сърп и чук":
Така си мислиш, пак някои бъркат господарско мислене с робското. Турците никога не са били роби, знаят как да владеят, знаят какво да правятКоментиран от #184
09:34 10.11.2020
72 Сещаме се
До коментар #33 от "Нали се сещате":
Ама Ердоган не го запали, а го потуши...09:36 10.11.2020
73 Софиянец
До коментар #67 от "Русский":
Като се има предвид имперската политика, винаги във вреда на България се съмнявам. Отделно тук полезни идиоти колкото искаш, готови да продадат родината за няколко гроша. Дори и вие им се смеете!09:37 10.11.2020
74 Гларус
До коментар #31 от "TRoskOt":
Нищо общо нямам с арменската кръв, освен че имам приятели арменци от Армения, които бягат именно от войната 91година. А аз съм българин и като ктакъв, който попрочита това онова за историята имам историческата непоносимост към турците. И азери познавам ми не ми понасят. Всички араби не ми понасят! - И евреите не ми понасят, които според мен са същите като арабите. А аз съм срещал бая мюсли по корабите, които съм снабдявал. - Срещал съм и съм разговарял с много националности. - Почти няма народ от Европа, с който да не съм се срещал и с не малка част от народите в Азия. И с канадци и австралийци съм се срещал. - Южноамериканците са ми по- слабо познати, но и от тях съм срещал хора.От всичко което съм виждал за 47 години... - Ми трудно понасям азиатците! -Не, че няма добре възпитани от тях! - Напротив има! Но трудно дишам мюсюлманите! - Такава тъпотия каквато носят те със себе си не съм виждал никъде. Имам органическа непоносимост и съвсем открито съм демонстрирал, че не ми пука за религията им на всеки кораб, пълен с мюсли! Към онези, които са показали уважение съм демонстрирал уважение. - За всички останали е станало ясно, че могат да си заврат религията в азиатските ххххх
Коментиран от #80, #92, #179
09:41 10.11.2020
75 папурчо
До коментар #70 от "Иван":
Азерите първи нападнаха Нагорни Карабах...като искаш да пишеш по някаква тема, вземи се ограмоти малко по неяКоментиран от #79, #81
09:41 10.11.2020
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 само питам
09:42 10.11.2020
78 ти наистина си гларус
До коментар #18 от "Гларус":
Знаешли история и тя съвсем нова история? По-голямата част от региона е под контрола на провъзгласилата се за независима Република Нагорни Карабах. Територията ѝ е международно призната като част от Азербайджан, който не контролира региона от 1991 г. насам. От края на войната в Нагорни Карабах през 1994 г., представители на правителствата на Армения и Азербайджан провеждат мирни преговори с посредничеството на Минската група на ОССЕ относно спорния статут на региона.Коментиран от #88
09:43 10.11.2020
79 до папурчето
До коментар #75 от "папурчо":
По-голямата част от региона е под контрола на провъзгласилата се за независима Република Нагорни Карабах. Територията ѝ е международно призната като част от Азербайджан, който не контролира региона от 1991 г. насам. От края на войната в Нагорни Карабах през 1994 г., представители на правителствата на Армения и Азербайджан провеждат мирни преговори с посредничеството на Минската група на ОССЕ относно спорния статут на региона.09:45 10.11.2020
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 до папурчето
До коментар #75 от "папурчо":
как така ще нападнат себе си?09:46 10.11.2020
82 АХАХА
Коментиран от #164
09:49 10.11.2020
83 бай ставри
Коментиран от #90, #151
09:50 10.11.2020
84 233
До коментар #65 от "стига се пени":
Никой не се пени,ами Ердо е достатъчно малък за да се занимават с него големите ,защото си имат други проблеми.В момента който стъпи накриво ще му отрежат каската, и този път Путин няма да го пази от преврат!09:52 10.11.2020
85 Гларус
До коментар #23 от "Необразовани":
О аз помня случая и да ти кажа гледам случая с леееко задоволство. Турците в това число и азерите са паразити - те са нашественици на чужди територии и трябва да бъдат третирани с подходящите медикаменти. Убеден съм, че турците нямат правото да са на европейският континент и трябва да бъдат изселени в Азия. Да не говорим, че през вековете, пък и не само почти всички тежки зарази идват все от азиатците включително и "мерната смърт". Азия е дебелото черво на света, част от него обитавано от нечисти души.Мисля, че след горното едва ли ще имаш съмнения в позицията ми...
Коментиран от #89, #97
09:52 10.11.2020
86 Гларус
До коментар #80 от "Хасан":
Прочети и другите ми коментари и ще разбереш защо. - Ще се повтарям, пък времето е ценно.09:55 10.11.2020
87 Така е, братче, но развалата дойде от
До коментар #7 от "войнстващ ислям":
Другаде - какво да правиш, евро-атлантически ценности! Демек, плачещите за холокоста евреи, сега ни претопяват, ама живи!09:55 10.11.2020
88 Гларус
До коментар #78 от "ти наистина си гларус":
Само, че възмездие за геноцида няма нали? - Те трябва да си платят, както и турците трябва да си платят за геноида тук на Балканите.Коментиран от #93, #100
09:57 10.11.2020
89 куку
До коментар #85 от "Гларус":
Личи си, че по далеч от човката си не си виждал, за твое щастие човката ти стига и до твоето дебело черво, бъркай си и се радвай на примитивния си живот09:57 10.11.2020
90 233
До коментар #83 от "бай ставри":
А къде беше този "свободен сват" през последния месец? За гъби!10:01 10.11.2020
91 2294
10:02 10.11.2020
92 Хохохо
До коментар #74 от "Гларус":
Значи първо чакаш да те "уважат" и тогава евентуално може да ги уважиш и ти. Ех, че лоши тези азиатци бре, не искат да те "уважават"....хохохо10:02 10.11.2020
93 ти не само си гларус а и с тъпа човка.
До коментар #88 от "Гларус":
за какво възмездие пишеш?10:08 10.11.2020
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Хасан
До коментар #85 от "Гларус":
Като посетиш Великотърновската крепост или Рилския манастир питай ги за баня или тоалетна дали е имало и тогава ще разбереш за християнската мръсотия в която е била българския народ преди да дойдат турците ..Коментиран от #148, #154
10:11 10.11.2020
98 Чочо
Коментиран от #141
10:11 10.11.2020
99 Алфа Вълкът
До коментар #2 от "Софиянец":
Пък и кой те излъга, че този евреин е славянин?10:11 10.11.2020
100 Хасан
До коментар #88 от "Гларус":
А прабългарите откъде са дошли ??Коментиран от #102, #189
10:12 10.11.2020
101 Къде си бре дервишово семе
10:14 10.11.2020
102 Чочо
До коментар #100 от "Хасан":
Какво значение има от къде са дошли.В Турция даже е забранено изследванията на генофонда защото е пълен миш маш.Оказа се че семейства които се считат за древни турци са с арменски и друг произход.Чети,хасане,чети,трябва да се чете.....пише го включително в турски издания
Коментиран от #105, #108
10:16 10.11.2020
103 Пламен
Коментиран от #104, #110
10:19 10.11.2020
104 Направи си и ти
До коментар #103 от "Пламен":
Може да се откажеш коренен жител на Факултето :)))10:21 10.11.2020
105 Къде ги четете тези глупости бре
До коментар #102 от "Чочо":
Лошото е, че си и вярвате :))))Коментиран от #109
10:23 10.11.2020
106 Чочо
10:23 10.11.2020
107 и още двама
До коментар #14 от "въпросче":
Търсят тебе.......Руснаците какво правят там?10:24 10.11.2020
108 Хасан
До коментар #102 от "Чочо":
Виж сега ..арийска кръв ,чиста кръв са фашистки понятия ..това е англосаксонска култура ...в източната култура това го няма ..например Сталин е грузин, Лавров арменец, Шойгу тюрк ...Тургут Озал е кюрдин и много другиКоментиран от #111
10:25 10.11.2020
109 Чочо
До коментар #105 от "Къде ги четете тези глупости бре":
Да се чете трябва,ама чукча писател,чукча не читателИзвестна турска адвокатка издаде книга,,моята баба,, в която описа случаят в техния род.
Накратко,преди да умре,възрастната жена им разкрива истинското си име и произход.
Коментиран от #114
10:26 10.11.2020
110 Хасан
До коментар #103 от "Пламен":
А ти защо не си направи тест ?Коментиран от #113
10:27 10.11.2020
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 и още двама
До коментар #18 от "Гларус":
Арменците са света вода ненапита нали?Те никога нищо не са направили.ЕЕЕЕЕ колко е лесно да се правиш на разсеян....Бягай да лъжеш други..10:29 10.11.2020
113 Пламен
До коментар #110 от "Хасан":
Защото не ми пука и пари за глупости не давам10:30 10.11.2020
114 Хасан
До коментар #109 от "Чочо":
Турците са имперски народ като руснаци ,англичани и е нормално да не бъде хомогенен10:31 10.11.2020
115 Хасан
До коментар #111 от "Чочо":
В Турция на никого не му пука кой какви корени има ..може на някой задръстен ..в Истанбул е пълно с турци с руски корени на избягали от Ленин белогвардейци , с полски ,с арменски ,с български ,с гръцки и арабски ...например имаше един поп изпълнител Харун Колчак ..с руски корени КолчаковиКоментиран от #118
10:35 10.11.2020
116 Този коментар е премахнат от модератор.
117 АзАз
10:51 10.11.2020
118 Варна
До коментар #115 от "Хасан":
В Истамбул е пълно не с руска, а с украинска кръв след като са влачели жени от Крим и са ги насили нататък. - Да наречеш руснак ,кроинец и обратонот можеш да я докараш до война. Същото е да объркаш Литовец и Латвиец с руснак или украинец. А пък поляк с украинец или руснак ... - Войната е сигурна. Така или иначе прочети си темата внимателно по повод на турсокото нашестиве. Те първо навлизат в Крим, а след това атакуват Европа през България и то по молба на тъпите Гърци.Коментиран от #129, #130
10:51 10.11.2020
119 Отговорче
До коментар #14 от "въпросче":
Ми защото , те си имат граница,виж световната карта!10:52 10.11.2020
120 Osman
10:52 10.11.2020
121 Osman
Коментиран от #126, #127
10:57 10.11.2020
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 Пашкулян
11:00 10.11.2020
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 Този коментар е премахнат от модератор.
126 Този коментар е премахнат от модератор.
127 Шпорен anal
До коментар #121 от "Osman":
как се казваш сега Осман или Иван?Коментиран от #132
11:09 10.11.2020
128 Искам да поздравя
11:17 10.11.2020
129 Хасан
До коментар #118 от "Варна":
Къде емигрират руснаци бягащи от Ленин ? Белогвардейци и други ..те полагат основите на турския театър , турското кабаре ,казина в Истанбул ..повечето артисти са руснаци и арменциКоментиран от #133
11:36 10.11.2020
130 Хасан
До коментар #118 от "Варна":
Ами прабългарите също минават Дунава и се заселват тука ..след това се асимилират с славянските племена и си губят корени,традиции и езикКоментиран от #134
11:39 10.11.2020
131 Амуджа
11:54 10.11.2020
132 Този коментар е премахнат от модератор.
133 Варна
До коментар #129 от "Хасан":
Нищо подобно!14:49 10.11.2020
134 Варна
До коментар #130 от "Хасан":
И тук говориш глупости и то сериозни!14:50 10.11.2020
135 Ами как
До коментар #50 от "Русский":
Ами как да ти кажа ... Политически си прав... геостратегически си в грешка ... и Путин също.Мисля, че е достатъчно очевидно на какъв оперативен простор се намира турската армия в момента в южен Кавказ и геостратегическата цел е излаз на Каспия ...
Проблемът с непослушните правителства се лекува просто ... вмесвате се във вътрашните работи на съответната държава и поставяте необходимите ви правителства ...престанете да спазвате международното право , защото никой друг освен вас не го спазва ... руски бази в Кавказ, и насаждане на проруски правителства , това ще реши проблема с руската сфера на влияние ...
14:59 10.11.2020
136 Каунь
15:01 10.11.2020
137 Радио Ереван
15:27 10.11.2020
138 Айдееее!
До коментар #54 от "оня":
Ти пак си дишал под опашката на коня. Какви дронове? Какво превъзходство?Един дрон се сваля с най - обикновена мини ракета тип "Кротал".15:45 10.11.2020
139 потребител
15:51 10.11.2020
140 Отговор
До коментар #14 от "въпросче":
Руски ще присъстват.За турски говори само Дойче зеле.Нрщо повече .Ще има и руска военна база в Нагорни Карабах.Видеоконференцията на Путин и Алиев е достъпна в ютуб.Говорят си на руски.Соросоида Пашинян е подписал,но не е участвал в конференцията.Въпреки молбите на Пашинян към Европа и САЩ разгрома на Армения го предотврати Путин.Където има цветни соросоидни революции само войни,бедствия и нулева сигурност.Да му мислят в Беларус.А и ние да си имаме едно на ум.16:09 10.11.2020
141 Ха ха
До коментар #98 от "Чочо":
Чочко,троле неграмотни,Пашинян е соросоид.Няма се с Русия.Затова и Путин го остави да сърба чорбата,която си надроби.За да не пострада и Армения в един момент звънна на Алиев ,напомни му за договора за ненападение с Армения и уреди делбата на Нагорни Карабах.Русия постигна своето.Има вече военни свои в Карабах,запази дружбата и с Армения и с Азърбайджан.16:21 10.11.2020
142 Ха ха
До коментар #22 от "TRoskOt":
Неграмотнико,за геноцида на Турция при Ататюрк се произнесе и ООН.Стига безмомъчно тролене.16:28 10.11.2020
143 Ха ха
До коментар #61 от "Бесен Язовец":
Много си се объркал,ясен Бъзовец.16:30 10.11.2020
144 Да еааа!
До коментар #25 от "Хасан":
Не пиши глупости. На времето беше започнала кампания за замяна на Нахичеван с Нагорни Карабах като се изравнят териториите по площ. Работата се разсъхна по някаква причина и сега и двете страни патят. В момента и Азърбайджан и Армения са в орбити около Русия и никаква Турция не преде там. Бай Ердо не е толкова глупав, та да се опитва да вземе гърнето с мед от мечката.16:50 10.11.2020
145 ПЕНКО
17:02 10.11.2020
146 Ха ха
До коментар #30 от "Хасан":
Мира настъпва с руснаците.Марш в Анадола кюрдите да те поемат.17:14 10.11.2020
147 Доки
17:20 10.11.2020
148 Фен на хан Крум
До коментар #97 от "Хасан":
Фен на хан КрумВ България е имало бани 1100 години преди да възникне Османската империя. Май не си ходил в София, Хисаря, Силистра и на много други места да видиш древните бани. Ограмоти се и тогава пиши.
17:24 10.11.2020
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 Баш Бащицата
18:02 10.11.2020
151 Зоста си се
До коментар #83 от "бай ставри":
объркал. Впрочем - да припомням - а бе този Пашинян не виеше ли против Русия само преди половин година?18:40 10.11.2020
152 Този коментар е премахнат от модератор.
153 Този коментар е премахнат от модератор.
154 КасапИбрям
До коментар #97 от "Хасан":
На такива като тебе в муцката са ходили. ДПМ.19:01 10.11.2020
155 Бат Мишо
19:23 10.11.2020
156 Русенец
19:41 10.11.2020
157 Aман от будали
Коментиран от #162
20:00 10.11.2020
158 Гост
Коментиран от #161
20:11 10.11.2020
159 Този коментар е премахнат от модератор.
160 В.В.П.
20:13 10.11.2020
161 В.В.П.
До коментар #158 от "Гост":
Европа си е затваряла очите,500г..Сега пак ,ще ги затвори...МОЖЕ ПЪК СЕГА ,ШЕ УБЕДЯТ БУЛГАРА, ЧЕ ЩЕ Е ПО ДОБРЕ БЕЗ ЮГОИЗТОКА.Кой знае???...20:19 10.11.2020
162 Инспектор
До коментар #157 от "Aман от будали":
Кво ше кажеш ти бе пейзан тъп20:23 10.11.2020
163 Този коментар е премахнат от модератор.
164 В.В.П.
До коментар #82 от "АХАХА":
ТЪЙ,ТЪЙ20:34 10.11.2020
165 Селянин
20:37 10.11.2020
166 Този коментар е премахнат от модератор.
167 В.В.П.
20:43 10.11.2020
168 Този коментар е премахнат от модератор.
169 Този коментар е премахнат от модератор.
170 com hir
20:51 10.11.2020
171 Гост
До коментар #36 от "65456":
А може и Македония официално да поиска помощ от някого, например Турция, за да се справи със своите БГ съседи. Пиринска Македония отива в Македония, а пък другото при Турция. И ЕС И НАТО няма да тръгнат срещу своя съдружник заради една малка територйика без нищо под нея и едно намаляващо население нарастващо предимно за сметка на циганите21:09 10.11.2020
172 чалма тв
До коментар #16 от "Баро Вкаров":
азери "спечелиха" 7хл.убити , но кой ги брои..нали войнико, тук щракаш по клавиши и се раздаваш на герой...21:15 10.11.2020
173 Анонимен
До коментар #7 от "войнстващ ислям":
Колко сте слепи към истината????...нима не виждате ,стотици избити деца и цели семейства старо и младо , в Сирия, Либия, Афганистан, Пакистан, Ирак, Сребреница и др...от руснаци САЩ и Европа,...значи християните когато избиват стотици хиляди мюсюлмани това е геройство...а когато някой мюсюлманин бива предизвикан да отмъсти затова че някой от неверниците е решил да се изкефи и да се изгаври с някакви отвратителни карикатури религията на мюсюлманин,..той е ТЕРОРИСТ !!...Коментиран от #174, #185
21:30 10.11.2020
174 Другото Хасан
До коментар #173 от "Анонимен":
Прав си за многото неща, но чак за карикатура не мисля, че трябва да се реже глава. Дразнещо е, но може да се отговори по същия начин чрез карикатура, която ще ги накара да се почувстват и франсетата кофти.21:59 10.11.2020
175 Той5687
До коментар #7 от "войнстващ ислям":
Сега е ред на гърците! По твоите приказки! Харашо!22:21 10.11.2020
176 Чопърцила
До коментар #35 от "TRoskOt":
1918 не е съществувал СССР, за другото написано OK.22:25 10.11.2020
177 Българин
До коментар #14 от "въпросче":
Задайси въпроса какво ще прави руската армия там ха ха ха22:59 10.11.2020
178 Анонимен
23:06 10.11.2020
179 Интересно
До коментар #74 от "Гларус":
Абе дали ги понасяш или не ,не е много важно!По - важното е че всички които споменаваш не те броят за жив!Обиколил съм света!Казват ..."българска работа" Май с право23:47 10.11.2020
180 Този коментар е премахнат от модератор.
181 100
До коментар #25 от "Хасан":
То и Кипър беше цял, ма сега е разделен заради Турция.07:18 11.11.2020
182 Ясна работа
09:14 11.11.2020
183 Полудяли
До коментар #15 от "честен ционист":
Израел подкрепяше Азербайджан ,продаде им за близо милиард супер модерно оръжие, Турция закара 4000 ислямски бойци главорези от идил,специални части и дронове с двигатели от САЩ и електроника от Канада, разбрахте сега кой разгроми Армения, НАТО и Турция, зад тях САЩ, Англия, Германия, все демокрации, които не им пука какво стана в България, корупция кражби, бели якички, все тяхни партньори, в евро съюза и НАТО,важното е да сме в тяхната зона, нищо повече, те парите се връщат при тях, купувайки оръжие, а дали е модерно,кой ти казва ,плащаш и си гледай работата.10:15 11.11.2020
184 Този коментар е премахнат от модератор.
185 Този коментар е премахнат от модератор.
186 Този коментар е премахнат от модератор.
187 Орки
19:42 11.11.2020
188 Дядо
20:55 11.11.2020
189 Дядо
До коментар #100 от "Хасан":
От луната.22:29 11.11.2020