BuzzFeed News съобщава, че разочарованието от подобни коментари е достигнало до точката, в която се обмисля премахването на страницата на компанията от социалната мрежа.
„Starbucks (Старбъкс) е в процес на оценка на органичното им присъствие във Фейсбук и дали изобщо трябва да продължат да присъстват на платформата“, написа служител на Фейсбук, предаде агенция БГНЕС. Същият служител каза, че екипът на кафе-компанията, отговорен за управлението на дискусиите в сайта, се е борил да модерира омразните коментари, но не е могъл да ги деактивира.
Ако Starbucks напусне платформата, няма да е първата известна компания, която го прави, но ще е сред най-големите. Илон Мъск премахна страниците на SpaceX и Tesla през 2018 г., като част от кампанията „#DeleteFacebook“ по време на скандала с Cambridge Analytica, свързан с поверителността онлайн и събирането на данни.
И двете компании запазиха присъствието си в Инстаграм, който е собственост на Фейсбук, но не са се върнали на основната платформа. През 2020 г. Starbucks се присъедини към стотици други компании в кампанията „Да спрем омразата с цел печалба“, която ги накара да спрат да рекламират във Фейсбук, за да настояват за по-строга позиция и санкции срещу словото на омразата и расизма в социалните мрежи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Новинар
Коментиран от #4
10:17 10.05.2021
2 АБВ
10:21 10.05.2021
3 иди
11:14 10.05.2021
4 САЩ
До коментар #1 от "Новинар":
Много точно казано, или трябва постоянно да ги хвалиш с меки приказки или ако си рязък в коментарите си те блокват че обиждаш или че си расист , тук дори ще става още по зле, скоро като гледам колко хора изчезнаха от тук да коментират заради цензурата ще останат само либералите които хвалят без право на по остро мнениеКоментиран от #5
11:26 10.05.2021
5 0808
До коментар #4 от "САЩ":
... аз съм още там само заради продажбата на 30 винила. Стане ли тая работа одма им бия шута на клюкарите долни..12:29 06.06.2021