Директорът на американското Централно разузнавателно управление (ЦРУ) Уилям Бърнс тайно се е срещнал с украинския президент Володимир Зеленски в края на миналата седмица в Киев, за да обсъдят какво според него планира Русия в идните седмици и месеци, съобщава в. "Вашингтон пост", цитиран от БТА.
Според изданието, което се позовава на пожелали анонимност американски служители и други запознати източници, Зеленски и висши представители на украинското разузнаване са изразили по време на срещата безпокойство най-вече за това колко дълго Киев би могъл да разчита на помощ от Вашингтон и другите западни сили, след като в САЩ републиканците вече контролират Камарата на представителите на Конгреса, а сред части от американското общество намалява подкрепата за подпомагане на Украйна.
Бърнс е акцентирал върху "спешността на момента на бойното поле", но е посочил, че "на някакъв етап би било по-трудно да се получава помощ". Според източниците Зеленски и неговите сътрудници са останали с впечатлението, че подкрепата на американското правителство за Украйна остава силна и че спешното финансиране за Украйна на стойност 45 милиарда долара, одобрено от Конгреса през декември миналата година, ще продължи поне до юли или август на настоящата. Киев обаче не е толкова сигурен за перспективите за одобряване на нова помощ за милиарди долари от Конгреса, казаха източниците, цитирани от вестника.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 А медведев
До коментар #1 от "Забелязъл":
Тайно навести Путин вечерта14:13 20.01.2023
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 бай
Коментиран от #18
14:15 20.01.2023
5 провинциалист
14:19 20.01.2023
6 ЮПИТЕР
14:26 20.01.2023
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Любопитен
Коментиран от #15
14:30 20.01.2023
11 Всъщност
14:30 20.01.2023
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Явно нееа толко тайно
14:31 20.01.2023
14 Факти
До коментар #9 от "Стоян Александров":
Плащат ни да ги обичаме... Просто платена любов, известна още от древността.14:32 20.01.2023
15 Русия и украйна
До коментар #10 от "Любопитен":
Са населени от един и същи народ говорят един и същия език част от населението говори диалект на този езикКоментиран от #16
14:32 20.01.2023
16 Не е точно така
До коментар #15 от "Русия и украйна":
Освен руснаци в украйна живеят и поляци румънци българи малко унгарци дори и гърциКоментиран от #19
14:33 20.01.2023
17 Урюрвкос
14:34 20.01.2023
18 Мдааа
До коментар #4 от "бай":
Народа на Украйна никога не е искал с народа на Русия! Зеленски не е избивал никого, защото подкрепата е с него!Коментиран от #21, #22
14:35 20.01.2023
19 Украинците
До коментар #16 от "Не е точно така":
Са руснаци. Говорят руски език и дори името на държавата им е рускоКоментиран от #26, #37
14:36 20.01.2023
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Ха ха ха ха ха
До коментар #18 от "Мдааа":
Народа на Украйна иска с народа на Русия, тъй като са един народ.... А Зеленски не е от народа на Украйна, т. е. не е руснак, а евреин! Затова Зеленски го подкрепят банкстерите, които са поробили ЕС и САЩ.. А знаеш, кои са банкстерите...14:39 20.01.2023
22 бай
До коментар #18 от "Мдааа":
ако половината искат с Русия другата със запада тогава трябва и държавата да се раздели на половинаКоментиран от #23
14:41 20.01.2023
23 Хахахаха
До коментар #22 от "бай":
Ми то и Кърджали сигурно искат с Турция! Ще я преписваме ли на Ердоганя?Коментиран от #29, #31
14:42 20.01.2023
24 Петербург,
Коментиран от #28
14:42 20.01.2023
25 Муахаха
"Нали се разбрахме, клоуне? До последния украинец!"
"А не може ли до предпоследния"
"Това имах предвид, последният си ти"
14:42 20.01.2023
26 Ха ха ха ха ха
До коментар #19 от "Украинците":
Не, той е прав, че има и българска диаспора, гръцка, полска, румънска и унгарска... Останалото са руснаци... По официални данни от Киев в 40 милионна Украйна, руснаците били 20 милиона. Останалите 20 милиона се падат на горе изброените... Аааа, и евреи има...14:43 20.01.2023
27 ами
14:46 20.01.2023
28 да, има една опера
До коментар #24 от "Петербург,":
"Цар и дърводелец" - за един, който е цивилизовал Русия........ И приобщил, към европейското семейство!Коментиран от #35
14:48 20.01.2023
29 провинциалист
До коментар #23 от "Хахахаха":
Ако Ердоганя с Големия Брат съвсем неконспиративно разпишат едни числа на някоя салфетка (както повелява традицията), смятай че нашите 240 хрантутници сами ще си строшат краката кой пръв да предложи да отрежем кърджалийско.14:49 20.01.2023
30 относно кгб опорките...
14:53 20.01.2023
31 Ами не е така
До коментар #23 от "Хахахаха":
Защото територията при Кърджали никога не е била турска. Докато Донбас си е руски... Украйна влиза в състава на СССР без тази територия... През времето тази територия се придава към Украйна за да внесе промишлен комплекс в преобладаващата земеделска територия.Като територията се придава на а базата на договор с който Украйна влиза в СССР... След като Украйна излиза от СССР денонсира този договор, което означава, че и въпросните територии се оставят в Русия, и напуска без тях... Обаче, Украйна не прави това. Денонсира договора, но не оставя земите а ги загражда към Украйна... И така руснаците в Донбас се събуждат една сутрин в чужда държава... Русия не претендира ше, защото там живеят руснаци, региона е богат, да са добре и те... Дори през годините Русия е помагала на всички свои бивши републики, включително и на Украйна... Но след като американците влязоха в Украйна и искаха да отнемат тези територии, дори много от тях са прехвърлени на американски компании... Руснаците влязоха и си ги взеха... Сиреч, руснаците нямаха против тези територии да се водят в Украйна, които даваха и 90% от БВП на Украйна, но имат против да са на американците... В това число смятай и Крим... За него се отнася същото...Коментиран от #32
14:53 20.01.2023
32 Реално
До коментар #31 от "Ами не е така":
Териториите на РФ също не са на Русия.Коментиран от #43, #48
14:57 20.01.2023
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 хората по света заличават границите,
Коментиран от #36
14:57 20.01.2023
35 Факт е
До коментар #28 от "да, има една опера":
Че Русия е наследник на Римската империя, а Европа (европейското семейство) е сформирано от варварски племена! Ясно се вижда, къде са варварите и къде е цивилизацията!Коментиран от #39, #41
14:57 20.01.2023
36 ми йоще римляните са казали,
До коментар #34 от "хората по света заличават границите,":
"разделяй и владей". КГБ да ходи да си харчи доларите по курортите, и да не ни занимава тука с олигофрениите си!14:58 20.01.2023
37 Така е
До коментар #19 от "Украинците":
Украинците са руснаци, но обитателите на кремъл и москва не са !14:59 20.01.2023
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 май не разбра посланието
До коментар #35 от "Факт е":
........................?!15:00 20.01.2023
40 Жупел
15:01 20.01.2023
41 не показвай толкова явно,
До коментар #35 от "Факт е":
че не познаваш руската история и култура.15:02 20.01.2023
42 Култура миянко
15:11 20.01.2023
43 Ами не е така
До коментар #32 от "Реално":
Русия е многонационална държава... А че Украйна заграби тези земи, след като денонсира договора, чрез, който й бяха придадени , си е факт... Затова и до днес Украйна няма граници по силата на международното право. Та, колко украински градове са строени от руснаците? Например Одеса...Коментиран от #45
15:14 20.01.2023
44 Токсик
15:18 20.01.2023
45 ми то по тая логика,
До коментар #43 от "Ами не е така":
българята да си вземем Волжка България, защото четири поколения сме бранили земите на Московията зад нас, от атаките на Чингис Хан(овнешката бика, дето Чингис Хан е откупвал пленените си войници от българите за два овена всеки), да си вземем и териториите на Велика България, защото са признати от Византийската империя. Да си вземем и територията на всички Сарматски племена, от които, като име, сме се запазили само ние българете! Заживейте най-накрая, московски сбърканяци със света! Всеки може да претендира за всичко, и с основание, и с отдадени животи! Но, най-важен е днешния ден, да се пази живота, поминъка, къщята на хората! А, кво правите вие бе колхозници, и кво заплашват света, примерно сбърканяците ви, като Медведев, Кадиров......?Коментиран от #46
15:26 20.01.2023
46 Ами не е така
До коментар #45 от "ми то по тая логика,":
Хммм, тук става въпрос за нарушен договор, който договор Украйна нарушава.... А ти отиде при битката ба българите с Чингис Хан!Защо тогава Украйна е с НЕ узаконени граници? М? И това факт! Да, на Украйна границите са само административни, но не и по силата на международното право. Кажи ми,от толкова години Украйна е излязла от СССР, защо не е отишла в съдилищата да си узакони границите? Да ти кажа ли защо? Защото ще трябва да връща въпросните региони, които Русия си взе сега!
И още нещо.. Украйна не можеше да влезе нито в ЕС, нито в Нато с не узаконени граници.. Единственото, което колективните можеха да направят, е да направят преврат в Киев и да инсталират едни фигуранти там (кукли на конци) от които нищо не зависи, и колективните да си се разпореждат в Украйна.. Щеш военни бази, щеш ракети.. И всичко това пред обществеността с:това желае правителството на Украйна ха ха ха айде стига с тия елементарни номера.... Елементарно е.Толкива елементарно, че отговаря на умствения капацитет на колективните... Обаче тия номера пред руснаците не минават...
ПС Това все едно, утре Пловдив да се събуди и да му кажат, че се намира в Турция. Така стана с населението в Донбас.
Коментиран от #47
15:41 20.01.2023
47 имах в предвид
До коментар #46 от "Ами не е така":
"овнешката битка" за Чингис Хана(историческа истина). И пак ще повторя, важно е, какво правим ние, и дали е справедлово това! А, ний българята сме древни народи, името ни е оцеляло въ вековете, но, мисълта ми е, че какво правте вие сега? - война, насилие, страдания за човешки същества..... некви "специални напъни".... ай обоснови се, ква е тая небивалица?Коментиран от #49
15:53 20.01.2023
48 Тексас
До коментар #32 от "Реално":
За тексасци , Северните Територии в Канада за инуити .16:10 20.01.2023
49 Ами не е така
До коментар #47 от "имах в предвид":
Да, разбрах, че за "овнешката битка" говориш... Затова написах битката с Чингис Хан... Чела съм за тази битка... Само не знаех или ми се губи от паметта, за размяната на военнопленници срещу два овена:)Колкото до Украйна... Русия е в правото си да се защити... И не, нямам предвид да се защити от Украйна, а от глобалната финансова мафия... Това е битка между глобалната финансова мафия (банкстерите) и Русия... Дори не бих казала, че е само с Русия...
По голямата част от световното физическо богатство се намира в Евразия... За да сложат ръка на това богатство е необходимо да се покори първо Русия (разбирай да я направят кукла на конци, зависима както е Европа и САЩ) след Русия, останалите са лесни.
Някога един американски Маршал, а по късно и Бжежински го казваше, Че :-"този, който владее Русия, владее Евразия, а който владее Евразия, владее съдбите на целият свят"!
Украйна е само територията на която се води тази битка... И за съжаление битката ще е на живот и смърт... Моето лично мнение, че банкстерите с техните марионетки (върхушката на САЩ и ЕС) няма ка да спечелят тази битка само с една печатница(колкото и да печатат пари и надуват инфлацията) ... Защото физическите богатства/природните ресурси са в противниците на банкстерите...
Съвсем хипотетично, ако Русия отстъпи то означава, задвижване на процеси, които да отслабят Русия, след което да бъде покорена.. за да се сложи ръка на Евразия... Не, не от Западняците и САЩ, а от техните господари. САЩ
Коментиран от #50
16:29 20.01.2023
50 Ами не е така
До коментар #49 от "Ами не е така":
Продължение:САЩ са само маша, чрез която Глобалната финансова олигархия иска да постигне целите си.16:34 20.01.2023
51 Две нули се срещнали и станало тоалетна
18:46 20.01.2023
52 Абеее
20:51 21.01.2023