Украинските сили са преодолели обширно минно поле, спъващо настъплението им в Запорожка област. Русия на свой ред е прехвърлила в района войски от други участъци на фронтовата линия, твърди висш украински военен.
Командващият украинските сили в Запорожка област генерал Олександър Тарнавски обясни пред британското издание "Обзървър", че след като войските му са били блокирани с месеци в минираната зона, вече са преминали това препятствие и могат да използват по-свободно танковете и останалата бронирана техника. В отговор на украинския натиск, руското командване е прехвърлило към застрашения участък сили от района на Херсон и Лиман, а също и от самата Русия.
Керченският мост, който свърза анексирания от руските сили през 2014 г. Кримски полуостров и континентална Русия, бе затворен за кратко тази нощ. Движението вече е възстановено. Мостът беше защитен с барикада от частично потопени кораби като мярка срещу украински атаки с дронове.
Украинският президент Володимир Зеленски съобщи в социалните межи, че още два кораба са преминали по "временния" черноморски плавателен коридор, използван след оттеглянето на Русия от зърнената сделка през юли, като общият брой на преминалите плавателни съдове вече е шест.
Очаква се утре президентите на Русия и Турция Владимир Путин и Реджеп Ердоган да се срешнат в черноморския курортен град Сочи на фона на опитите на Анкара и ООН да съживят зърнената сделка, която уреждаше износа на украинско зърно през Черно море.
Източник: БНР
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Селянин
Коментиран от #15
08:01 03.09.2023
2 да де
08:01 03.09.2023
3 То хубу..
08:01 03.09.2023
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Даммммм
Коментиран от #13
08:03 03.09.2023
6 Селянин
08:03 03.09.2023
7 Кочо
Имена на населени места,карти?
Голи куки за гладни шарани.
Коментиран от #16
08:09 03.09.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Кочо
Те не знаят къде е Украйна ,така че спокойно може да им каже ,че са достигнали Сахалин.
08:12 03.09.2023
11 Примати
Коментиран от #28
08:12 03.09.2023
12 ВСУ ГАЗИ
08:12 03.09.2023
13 Само питам
До коментар #5 от "Даммммм":
Какво стана с :"Взять Киев за три дня, за неделю до Ламанша"? Велика Русия се отбранява, дронове над Москва, срамота!Коментиран от #43, #100
08:13 03.09.2023
14 Дааа
Коментиран от #17
08:14 03.09.2023
15 любител
До коментар #1 от "Селянин":
прав си пич комика и свитата му за бело и краварите ще продадът. хахаха.08:14 03.09.2023
16 Мунчо
До коментар #7 от "Кочо":
Ти разбирането не го можеш.Коментиран от #29
08:15 03.09.2023
17 любител
До коментар #14 от "Дааа":
нещо бъркаш пич искаш да кажеш русия да напусне собствените си земи е ми никога колкото и да им се иска на краварите обръча над киев се затяга и е крайно време да си приберът надрусания за да не праща повече пушечно месо заради краварските имперски интереси.Коментиран от #23, #56, #60, #68
08:19 03.09.2023
18 Мефистофел
08:23 03.09.2023
19 само
08:23 03.09.2023
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Дедо ви...
08:24 03.09.2023
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Дааа
До коментар #17 от "любител":
Според теб бившите територии на империите още принадлежат на тях тогава отиваме в безизходица защото ами ако и Османската империя си иска бившите територии, затова Украйна е суверенна държава и Русия няма място тамКоментиран от #32, #65, #71
08:24 03.09.2023
24 Кочо
До коментар #9 от "Старомайорск,купянск,работино паднаха":
За Купянск и Роботино къде го видя?Снощи гледах интерактивна карта с последни данни.Нещо ни се разминава информацията.
08:25 03.09.2023
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Хахаха
До коментар #11 от "Примати":
"Е… сега Русия използва само току що направени ракети, които Украйна сваля почти всички с модерните батареи ПВО" -свалят на баба ти кюлотите.Коментиран от #66
08:29 03.09.2023
29 Кочо
До коментар #16 от "Мунчо":
Как разбра ,че разбирането ....не го мога?Явно си медиум с IQ 50. Горе -долу ,такива ви избират за тролене.
08:29 03.09.2023
30 За няколко месеца
Коментиран от #48
08:31 03.09.2023
31 Мишел
08:31 03.09.2023
32 Коментар
До коментар #23 от "Дааа":
Нещо си в грешка.На нас имат да ни връщат територии,а не ние на тях.Граничим навсякъде с нас си.На всяка война са резали от земите ни,а на следваща България няма да я има.Ех,това Запорожие...все натам ходят да стрелят по атомната централа по заповед на сащисаните,за да унищожат местните индианци.После и нас ще карат да ядем заразено зърно,за да се намали населението и Камилата Харис на другия край на света да диша чист въздух.
Коментиран от #37
08:38 03.09.2023
33 МОГУЧАЯ ОТСТЪПВА
08:38 03.09.2023
34 Само питам
08:39 03.09.2023
35 миш маш
До коментар #9 от "Старомайорск,купянск,работино паднаха":
Руснаците са се изтеглили от южните части на Роботино. Купянск, нека първо руснаците да го превземат и тогава укрите да го освобождават!08:40 03.09.2023
36 мамули
08:43 03.09.2023
37 Дааа
До коментар #32 от "Коментар":
С имперски амбиции ако те направят президент наистина България няма да има , същото като мисленето на Путин08:43 03.09.2023
38 Хахаха
Коментиран от #49
08:47 03.09.2023
39 82-ОМБР
Коментиран от #62
08:48 03.09.2023
40 Кочо
При Роботино е леш за ВСУ.Селото е сива зона.Опитаха да атакуват към Вербово ,но вчера ги попиляха и се върнаха на изходна позиция.Нямат силици ,горките.Останат ли там ,където са, в кишата ще ги изтребят.Или трябва да превземат Роботино и височините след него или да отстъпят на север-северозапад и да се укрепят.За атака нямат сили ,ако отстъпят лошо за имиджа на комика.
Продължавам.
Коментиран от #87
08:48 03.09.2023
41 Дааа
Коментиран от #47, #53, #59
08:49 03.09.2023
42 123
Коментиран от #52
08:51 03.09.2023
43 Да питам
До коментар #13 от "Само питам":
Афганистан 20 години .Коментиран от #110, #111
08:53 03.09.2023
44 Кочо
Преди Нова година всичко ще приключи.
Ако греша ,черпя на корем ,който даде по-точна прогноза ,от мен.
Коментиран от #57, #61
08:53 03.09.2023
45 БгТопИдиот🇧🇬
Северните руснаци млатят като маче у дирек западните такива.
И така до последният западен русняк !
Амин !
08:55 03.09.2023
46 Не знам какво са преодолели,
08:56 03.09.2023
47 уточнител
До коментар #41 от "Дааа":
Рашките които успяха да се домъкнат в България мечтаят за Захарна Европа и не искат да чуят за Просия. Други продават и то на безценица. Това е причина за падане на цените на имотния пазар. Но те продават за да си купят някъде другаде далеч от Русия. Проблема с тези имоти е че те бяха набързо построени, некачествени и с поддръжка както в Русия. Въпрос на стил на живот. Налага се капитален ремонт за да влязат в употреба.08:57 03.09.2023
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Мишел
До коментар #38 от "Хахаха":
Системите за дистанционно миниране Земледелие за 5 -10 минути възстановяват такова минно поле. Затова руснаците чакат украинската част да навлезе в направените проходи, минират дистанционно зад нея и артилерията им унищожава врага на разминираното поле.08:58 03.09.2023
50 Тредстоун
09:00 03.09.2023
51 Урунгел
Коментиран от #77
09:00 03.09.2023
52 Хм Хм
До коментар #42 от "123":
При най-голямото си старание руснаците дават 5 пъти повече жертви. Ако не се стараят 8-12 пъти. Така, че прави си сметката. Данните са от всички разузнавания без руското, разбира се. И е така от стотици години, не от вчера.Коментиран от #55, #76
09:00 03.09.2023
53 Шмайзер
До коментар #41 от "Дааа":
Русия не е излизала от БългарияНо като най голямата държава едва ли й е до нашето черноморие. Ако реши, ще ни сд вчера само с поглед. Затова да не привличане внимание.
09:02 03.09.2023
54 БгТопИдиот🇧🇬
Дерзайте- унгарският ви спонсор прекратява дейността си.
09:02 03.09.2023
55 Ам чи
До коментар #52 от "Хм Хм":
КЪДЕ БИЛО КАЗВАШ НАЙ ГОЛЯМОТО ВОЕННО ГРОБИЩЕ ДА НЕ Е В КИЕВ09:11 03.09.2023
56 Аланко
До коментар #17 от "любител":
Къде пише че са на Русия тези земи ? Ти говориш за земя а народа хората на Русия ли е ,? Народа който населява от векове земята си решава !Коментиран от #58
09:14 03.09.2023
57 Касапин
До коментар #44 от "Кочо":
МИСЛЯ ЧЕ УКРАЙНЦИТЕ ЩЕ АТАКУВАТ МАЛКО ПРЕДИ ПЪРВИТЕ ДЪЖДОВЕ ЗА ДА ЗАВЗЕМАТ НЕЩИЧКО ЗА ПРЕСТИЖ А РУСНАЦИТЕ ОЩЕ ПО ВРВМЕ НА АТАКАТА ЩЕ ГИ УДАРЯТ ПО ФЛАНГОВЕТЕ ТОЕСТ КРАЯ НА СЕПТЕМВРИ РИСКОВАНО Е НО ЩЕ Е ЕФЕКТНОКоментиран от #69
09:16 03.09.2023
58 Глей сига
До коментар #56 от "Аланко":
ТОЧНО ТАКА САМО ЧЕ НАРОДА ВЕЧЕ РЕШИ ОЩЕ 2014 И АКО НЯКОЙ ГО БЕШЕ ЧУЛ НЯМАШЕ ДА ИМА КАМАРИ ОТ ТРУПОВЕКоментиран от #70
09:18 03.09.2023
59 Глей сига
До коментар #41 от "Дааа":
НИЩО ЧУДНО АКО НЯКОЙ ОТ НАЩЕ КРЕ.....НИ ПОЛИТИЦИ ИМ ЗАБРАНИ ДА ГОВОРЯТ НА РУСКИ ПО МЕЖДУ СИ АБЕ АСПИРИН А КАЖИ ЩО НЯМА ЗАПЛАХА ОТ ТУРСКА АНЕКСИЯ В КЪРДЖАЛИКАТО В КИПЪР АМА ТИ ЗНАЕШ ЛИ КАК СЕ СЛУЧВАТ СЪБИТИЯТА В КИПЪР ДЕ ЩЕ ЗНАЕШ
09:24 03.09.2023
60 Руският колаборационист
До коментар #17 от "любител":
Кирил Стремоусов(1976 - 2022): "Изконните руски земи са от Африка до Австралия, скоро ще има и там референдуми" и част от неговата песничка:"Виждам Прага и Варшава, Будапеща, Букурещ - Все места любими - част от руската държава. Виждам пагоди в Шри Ланка, И Корея, и Китай, Откъдето и да мина с танка, Навсякъде е моят край любим. Виждам Амазонската рекичка, крокодили виждам аз, Моята земя това е - руската страна! Недалеч са пирамиди, пълноводен Нил тече - Мие роден руски бряг. Рус, гордея се с теб! Виждам Вашингтон в далечината, Далас виждам и Тексас, Колко е приятно тук, в Русия, да изпиеш вкусен руски квас."
09:26 03.09.2023
61 Моряка
До коментар #44 от "Кочо":
Аз мисля,че чак напролет клоунадата ще завърши.Но клоуна е голям хитрушко,може и да избяга от народната любов.А Полша ще погълне Галиция и ще си сложи таралеж в гащите от ония,с много дългите бодли.Защото галицийците( по новому- украинците,воюват срещу всички,хладнокръвно,садистичо , за удоволствие).Припомням зверствата при Волинското клане 1943г.09:26 03.09.2023
62 Верно ли
До коментар #39 от "82-ОМБР":
А ПЪК РУСКАТА СПИ А ДАЙ НЕЩО СМИСЛЕНО09:26 03.09.2023
63 Леля Гошо
Коментиран от #67
09:28 03.09.2023
64 Хахахаха
Коментиран от #86
09:31 03.09.2023
65 а според теб
До коментар #23 от "Дааа":
когато територията е била винаги руска и е населявана от руснаци - как се наричат действията на ръководителите на СССР, които административно са я прикачили към сътворената през 1921 г Украйна? Да не коментираме, че Крим е бил прикачен към фамозната република през 1954, при това като автономна такава. Горе-долу по това време се прехвърля и Донбас.Очети, че никой не е възразявал, поради спецификата на тогавашния строй, но най-вече, поради това, че си остават част от СССР, т.е. от рускоезичния свят, запазвайки всичките си права - етнически, национални и исторически.
И на мен да почнат да ми внушават, че съм грък или турчин, да ми забраняват родния език и да ми изкривяват историята - няма да им търпя управлението.
09:31 03.09.2023
66 ААААА НЕ
До коментар #28 от "Хахаха":
НЕ МОЖЕ КЮЛОТИТЕ ХИМИЧЕСКОТО ОРЪЖИЕ Е ЗАБРАНЕНО ВИЖДАШ КВО СЕ Е СЛУЧИЛО С ВНУКА.----- ТРАЙНИ МЕНТАЛНИ УВРЕЖДАНИЯ09:33 03.09.2023
67 при това
До коментар #63 от "Леля Гошо":
в малък район имат успех, но не се знае колко ще е траен. "Тангото" го играят вече три месеца.09:34 03.09.2023
68 Хахахаха
До коментар #17 от "любител":
Чакай бе приятел, нали твърдяхте, че Русия е там за денацификация и демилитаризация на Украйна и въобще територии не и трябвали? Защо сега сменихте плочата? Между другото още от началото на войната писах, че Путин не е там за да освобождава някой от някой, а за украинските ресурси,обаче вие русофилите нали уж все много знаете, спорехте ааааааа не, той само щял да денацифицира и се прибирал! Хахахаха.Коментиран от #78, #80
09:35 03.09.2023
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Алън
До коментар #58 от "Глей сига":
Така.работиш имаш пари къща и жена деца кола живееш по добре от повечето руски семейства! В един момент те напада иска да ти унищожи това ,ти как ще постъпиш? И както казва на видеото един пленен 56г руснак ,попитан от украинският войник,защо се биеш? А той казва заради двете внучки които имам в Русия,ааа дошъл си да ubиеш мийте внучки за да живеят твойте🤯Коментиран от #105
09:37 03.09.2023
71 Глей сига
До коментар #23 от "Дааа":
АКО ТЕЗИ ТЕРИТОРИИ СА КОМПАКТНО ЗАСЕЛЕНИ С ТУРЦИ НА 90% АМИ ЩЕ СИ ГИ ПОИСКА НАЛИ СЕ СЕЩАШ ЗА КОСОВО ИЛИ ВЕЧЕ УДОБНО ЗАБРАВИ09:37 03.09.2023
72 Касапин
До коментар #69 от "Моряка":
НЕ СЪМ ВОЕНЕН НО ПРОСТО МИ ИЗГЛЕЖДА ЛОГИЧНО ТА ЩЕ ВИДИМКоментиран от #84
09:40 03.09.2023
73 Някой
И после руската авиация и артилерия са ги помляли.
Е, последното не е политкоректно да се казва. Все пак, трябва да се изкара, че укрите имат успехи на фронта. Че, иначе, как ще оправдаете пред стадото, че давате милиарди за войната, а то обеднява все повече и повече?
09:40 03.09.2023
74 Тези
09:42 03.09.2023
75 Украинците все напредват
09:42 03.09.2023
76 Ха_ха_ха
До коментар #52 от "Хм Хм":
наистина ме разсмя - руснаците давали 5 пъти повече жертви (ако се стараели),Непросветени човече, явно не следиш западната преса, йъдето "иновативния" подход на украинците бе наречен "месна атака", сиреч бяха изненадани от безумието да се хвърлят хората и да се пази техниката. Според генералите от САЩ, Украйна към момента е дала някъде около 400 000 безвазвратно изгубени срещу 50 000 -70 000 на руснаците. Подчертавам, това е оценка на американците - смятай ако можеш какво е съотношението и каква е гружата за войниците. Иначе, такива като теб могат да се реят в пространството, ама файда никаква
Коментиран от #113
09:43 03.09.2023
77 Орко
До коментар #51 от "Урунгел":
Поживем, увидим! Такива високомерни нацита като теб се радваха и 41-ва Хитлер като нападна СССР с обединената европейска армия както и Наполеон преди него и шведите, поляците, тевтонците си оставиха костите. Все кръстоносни походи на изток. Историята се повтаря постоянно. Забележете тевтонските кръстове по украинските танкове. Е те вярно си защитават страната но гледано по-отвисоко, от Запад..09:45 03.09.2023
78 Моряка
До коментар #68 от "Хахахаха":
Хахо,Путин не казва нито една двусмислена дума,но трябва да се слуша внимателно А той каза :" Ние чуждото не щем,но и нашето не отсъпваме"А територията Украйна си е Русия,временно сътворена от американците бутафорна държава с бутафорен президент.И пак ще си бъде Русия, повервай ми.Потрай малко до пролетта.Коментиран от #79, #103
09:47 03.09.2023
79 Хахахаха
До коментар #78 от "Моряка":
Путин 2008 година!Ние с Украйна и с техните граници нямаме проблеми! Крим е украински!
Така, че всъщност ти слушай добре! Смо тльо.
Коментиран от #92
09:49 03.09.2023
80 много си далеч
До коментар #68 от "Хахахаха":
от стратегическо мислене. Защо му е на някой, който има 10 пъти повече ресурси, да си спретва подобен конфликт с ясното съзнание, че ще воюва не срещу Украйна, а срещу нАТО?!Путин е там, поради същите съображения, по които САЩ биха били в Мексико, ако Русия беше решила да прави бази там - всичко е въпрос на сигурност. Питал ли си се, защо руснака търпеше базите на НАТО в Прибалтика, и вероятно ще търпи тези във Финлндия? Е, като си дадеш отговор на този въпрос, ще разбереш защо руснаците няма да дадат Украйна ей така. Определена територия ще се върне към Русия (за по-сигурно), а другата част (ако въобще остане да бъде самостоятелна държава) ще бъде неутрална во веки веков.
Коментиран от #83, #90
09:50 03.09.2023
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Ти още ли си жив,
09:51 03.09.2023
83 Хахахаха
До коментар #80 от "много си далеч":
Стига с тези бази бе сме шо! Не се ли сещаш, че след като базите на НАТО са до Русия, значи че и базите на Русия са до НАТО? Всички съседни държави на Русия разбраха, че Русия е агресивна държава и искат да си подсигурят сигурността! Не се ли сещаш, защо Финландия толкова време независима, реши веднага да влезе? След като Русия плаши всеки с война, всеки ще бърза да влиза във военен съюз, за да има сигурност и помощ, ако бъде нападнат! Какво не ти е ясно? В 21 век в развитите страни, тези въпроси се решават с политика, пари и съюзи, а не с война. След като Русия няма какво да предложи на цивилизовани свят, има държави които искат да продължат по цивилизования път и цивилизования свят. Това е. Русия е технологично и икономически слаба държава, която няма възможност да помага на съюзниците си и да им подобри икономиката.Коментиран от #91
09:57 03.09.2023
84 Моряка
До коментар #72 от "Касапин":
Разбирам,тогава ще ти доразкажа.От завист,тогавашния недоучен зам.Нарком Тухачевски спретва една самолетна катастрофка и ген.Треандафилов загива.А от неговите книги са се учили и Гудериан и Майнщайн и Де Гол даже.09:59 03.09.2023
85 Хахахаха
До коментар #69 от "Моряка":
Така е. Така са воювали и немците до Москва ВСВ. По същите причини и по същия начин. Тогава не се засягай, когато казват че Путин е нацист и че руснаците са нацисти. Причините за войната, тактиката и всичко останало е като от Хитлерова Германия, така и сега Путинова Русия.Коментиран от #102
10:03 03.09.2023
86 Хахахаха
До коментар #64 от "Хахахаха":
Русофили, качил съм ви интересно видео, да видите до къде стигнаха руските герои от Вагнер. Вижте видеото в коментар 64.Коментиран от #89
10:04 03.09.2023
87 кочо..кочооо
До коментар #40 от "Кочо":
Ей,че богата фантазия има кочо.!Измисля си .Пише си го и смята че някой му вярва.Сясаш е бил там.Коментиран от #88, #115
10:06 03.09.2023
88 Ех че си бездарен,
До коментар #87 от "кочо..кочооо":
ППДБпедалико. Изключително прав е Кочо, ако ще и с фантазия да е.10:08 03.09.2023
89 Тъпчо
До коментар #86 от "Хахахаха":
Гледай други видеа, недей да си изборателен и ПротивнатаТиППДБпедалска муцунка ще пусне сълза.10:09 03.09.2023
90 Разликата е, че
До коментар #80 от "много си далеч":
Украйна иска в нато, а Мексико не иска в ОНД. Схвана ли сега защо Русия няма как да направи база в Мексико колкото да и се иска. Тя дори и в Украйна вече не може 🤭Коментиран от #93, #107
10:10 03.09.2023
91 Моряка
До коментар #83 от "Хахахаха":
То пък Хахо,сякаш че нашия нов богат съюзник ни помага.Напротив,остави ни без армия,промишленост,селско стопанство,,гранични войски,гранични заграждения система Кльон,прави си военни бази където поиска из България.Е, продаде ни несъществуващите 50 годишни щайги Ф16 на двойни,че повече от двойни цени.А тук агентурата му се радва и реве с телешки възторг.И лапа.Изобщо,Хахо,пей сърце.Коментиран от #96, #97
10:11 03.09.2023
92 ТъпакоТъп
До коментар #79 от "Хахахаха":
След 2008 наркоманаЗеленски помогна Крим бързо да премине към държавата на който е бил.Коментиран от #99
10:12 03.09.2023
93 О не
До коментар #90 от "Разликата е, че":
В Окрайна Русия прави тор и то много. УркоТорОтФашаги.10:13 03.09.2023
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 Търся адресите на
Коментиран от #106
10:15 03.09.2023
96 Хахахаха
До коментар #91 от "Моряка":
Абе армия нямаме, но никой не ни напада, нали?10:16 03.09.2023
97 Хахахаха
До коментар #91 от "Моряка":
Кажи не съм ли прав? По-добре да нямаме армия и да не водим война, от колкото да имаме армия и да водим войни! Защото тя все пак тази война не засяга само армията, но и цивилните.Коментиран от #108
10:17 03.09.2023
98 Аууууи
Коментиран от #101
10:18 03.09.2023
99 Хахахаха
До коментар #92 от "ТъпакоТъп":
Вие на какви наркотици сте? Зеленски стана президент 2019 година! Той 2008 година и идея не си е имал да става президент! Въобще не е ясно, защо трябва човек да си губи времето с вас да спори!10:19 03.09.2023
100 Гост
До коментар #13 от "Само питам":
Кога е имало такова твърдение от руска страна? Това си го измислихте вие, ко3я6ките слуги.10:21 03.09.2023
101 Хахахаха
До коментар #98 от "Аууууи":
А ти русофилче, какво ще кажеш за руските герои, които ги бетонират под земята? Това е много християнско, нали? По християнските закони се води това.10:21 03.09.2023
102 Моряка
До коментар #85 от "Хахахаха":
Хахо,не смесвай способите за водене на бойни действия с причините за войната.Първото зависи в най голяма степен от развитието на средствата за въоръжена борба.Второто най точно го е формулирал прусака генерал Клаузевиц- "Войната е продължение на политиката с други средства".10:32 03.09.2023
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 След купянск и работино
10:41 03.09.2023
105 Шинел/бг
До коментар #70 от "Алън":
-"Живееш по добре от някои руски семейства".затова ли последните четири години украинци отишли на работа в Русия показваха клипчета ,и постоянно повтаряха "ние сме петдесет години след Русия".Екипна украинска телевизия след няколко такива клипа отиде специално да снима и сравнява градове с почти еднакво население и кво стана?Първите сери се държаха нагло и опитваха да намерят негативи които да оплюват Русия,но хората словото контактуваха ги поставяха на място,включително и в Крим.На въпрос -искатели да се върне Крим в Украйна-хората след кратко мълчание отговаряха "не сега се живее по добре".Коментиран от #109
10:43 03.09.2023
106 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #95 от "Търся адресите на":
Стига шизофрения,факти!пишете си от едните и от другите,само и само да намерите някой по интернет.стойте си...в стаята..пардон студиото и си хапвайте...поне покривка слагайте на масата,пардон бюрото .........10:46 03.09.2023
107 много си далеч
До коментар #90 от "Разликата е, че":
Явно си поредния наивник, който мисли, че някой ще го пита! Колкото американците питаха някого, отивайки да бранят съмнителната заплаха за национална им сигурност на хиляди километри от границите им в Ирак!Формално, всички са наясно, че нито една държава с претенции за национален суверенитет няма да остави нечии военни бази до границата си, когато заплахата е реална, а не бутафорна (както е с базите на НАТО в Прибалтика, дори сега след като войната почна в тези бази няма заплаха за Русия, иначе на САЩ ще им се наложи да водят директна война, а не удобната прокси, както е в Украйна).
Това е простия факт, който дава основание на самите американци да обвиняват стареца Байдън, че е започнал конфликт с Русия. Подобни изявления се чуха и от папата, а и от много други политици. Затова, в голямата политика Русия е "агресор" само за целите на пропагандата, но всички са наясно, че реалиите са други. Още от 2020, всички чакаха дали Русия ще направи съответната стъпка, ако действително държи на своя суверенитет и място в геополитиката.
В геополитиката само на думи "размера няма значение". Ако си голяма и силна страна - те слушат, иначе ти слушаш. Русия не иска да слуша, а да бъде слушана. За момента успява, но ще се утвърдят само ако спечелят тази прокси война.
Сега, остава да разберем дали сметката на САЩ ще излезе вярна или е правена без кръчмаря. Но забележи, никой не те е питал дали искаш да участваш - не, имаш право само да плащаш цената, която американец
10:55 03.09.2023
108 Моряка
До коментар #97 от "Хахахаха":
Естествено е, че най доброто е да няма даже думата "война".Въпросът ти засяга военните аспекти на философията,не може да се реши в една кратка дискусия.На различните етапи от поумняване на човечеството отговора е бил различен.На този етап 2000 гдини след Христос,новите братя ни натрапват единствената ценност-"Стани богат!"т.е. алчността .При това положение най добре е да си имаш боеспособна армия,за всеки случай.Каквато винаги сме имали до преди 33 години.Не за агресия,а за превенция.
10:57 03.09.2023
109 Въйвъй
До коментар #105 от "Шинел/бг":
Хората освен че разбраха ами и книги и учебници издават за руската пропаганда,мноооииго си пропуснал от реалността !!!11:20 03.09.2023
110 гост
До коментар #43 от "Да питам":
Афганистан беше взет за по-малко от 2 месеца и УПРАВЛЯВАН 20 години , със 100 % владеене на територията и ЕДИНСТВЕНО правителство в столицата , подкрепено от САЩ !! И си тръгнаха защото им писна да харчат пари там , а не защото талибаните са ги застрашили военно !! Което няма нищо общо с нещастните напъни на бившия СССР , който не държеше и 30 % от територията , а официално правителство да има не си е и мечтал !! И си тръгна по ПРИНУДА , щото иначе базите им щяха да станат на въглен , щото никой никога не ги е подкрепял в Афганистан !! Да ми покажеш един барем афганистанец , дето е поискал да си тръгне с ватниците ?? Щото тия дето даваха ръка и крак да си тръгнат с американците бяха милиони !! Буквално и доказано !!11:38 03.09.2023
111 гост
До коментар #43 от "Да питам":
Правителството подкрепено от САЩ беше признато от ООН за легитимно , включително от любимата ти Раша !! Да ми припомниш кога СССР е имал барем един град в Афганистан с негов кмет , да не говорим за правителство и цялата страна !!11:41 03.09.2023
112 Майтапи
Кое минно поле са преодоляли?
Къде са напреднали. освен на сатанинко пропагандния фронт в западните медии?
11:50 03.09.2023
113 Ето я оценката
До коментар #76 от "Ха_ха_ха":
на американците ловко манипулирана от руснаците:"До 15.08.2023г. военните загуби на Русия наближават 300 000, включително около 120 000 загинали и 170 000 до 180 000 ранени, съобщава "Ню Йорк Таймс" . Загиналите украинци пък са близо 70 000, като 100 000 до 120 000 са ранените, добавя вестникът."Товарищите събраха числата и казаха, че жертвите са почти 500 000 според "Ню Йорк Таймс" без да уточнят, че това са жертвите от двете страни.
Коментиран от #116
12:00 03.09.2023
114 Колко обширно?
12:21 03.09.2023
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 Ха_ха_ха
До коментар #113 от "Ето я оценката":
"Ню Йорк Таймс" - ха, ха. "Ню Йорк Таймс", изданието което отдавна забрави какво значи свободна и обективна журналистика, а се превърна в 100% официоз. Какво искаш да ти каже един официоз, след като САЩ са част от този конфликт!? От руския официоз може да получиш други данни. И какво? Четеме официози, а мислиме, че боравим с обективни данни, ха, ха.Виж какво говорят хората от Пентангона и генералите, на които не им пука от стареца в Белия дом, но разполагат с истинските данни, а не гадаят или правят пропаганда
Коментиран от #117
13:54 03.09.2023
117 Да да
До коментар #116 от "Ха_ха_ха":
Пенсиониране генерали разполагат с данни които пентсгона няма и които странно съвпадат с пропагандата на Москва.... Къде ви копат такива бре? 🤣🤣🤣13:58 03.09.2023
118 Стратега
Всяка седмица това лято, започваше или с победоносни доклади срещу нашите стратегически противници („натиск върху Русия на бойното поле, принуждаване да се предаде“), или с обещание за нова военна помощ на Киев.
Ако помните, че през юни в западните медии и социалните мрежи бяха разпространени подробни сателитни снимки на руските укрепления в района, публикувани в The New York Times. Защо не ги погледнат сега всички онези, които крещят, че въоръжените сили на Украйна са преминали минните полета на Русия, преодоляли са „зъбите на дракона“, „пробили са първата и следователно основната линия на отбраната на руснаците“? Да, защото тези снимки показаха, че първата от трите основни отбранителни линии към Токмак се намира не само на юг от Работино, но и на юг от Новопрокоповка, до която дори според западните пропагандисти въоръжените сили на Украйна все още не са се доближили.
15:03 04.09.2023