Тема: Украйна

Берлин поставя условие за мир: Прекратяване на огъня преди преговори

12 Май, 2025 07:09 3 258 131

  • германия-
  • украйна-
  • прекратяване на огъня-
  • преговори-
  • берлин-
  • мир

Германското правителство и западни лидери настояват Русия да докаже реална готовност за диалог чрез незабавно спиране на бойните действия

Берлин поставя условие за мир: Прекратяване на огъня преди преговори - 1
Снимкa: БГНЕС

Германското правителство настоява Русия първо да се съгласи на прекратяване на огъня, преди да започнат смислени преговори за край на войната в Украйна, съобщава ДПА, цитирана от БТА.

Торстен Фрай, ръководител на канцеларията на германския канцлер, заяви в ефира на обществената телевизия ARD, че е логично прекратяването на огъня да предшества всякакви мирни преговори.

Още новини от Украйна

Фрай, член на Християндемократическия съюз (ХДС) на канцлера Фридрих Мерц, подчерта, че последните събития показват как руският президент Владимир Путин не е спазил дори собствените си обещания за спиране на огъня.

„Сега се нуждаем от надежден сигнал за истинска готовност не само за участие в преговори, но и за постигане на резултати от тях“, каза той. Фрай добави, че евентуални разговори в Истанбул в четвъртък без предварително прекратяване на огъня „няма да имат смисъл“.

В събота германският канцлер Мерц, заедно с френския президент Еманюел Макрон, британския министър-председател Киър Стармър и полския премиер Доналд Туск, посетиха Киев. Заедно с украинския президент Володимир Зеленски те призоваха за 30-дневно прекратяване на огъня без предварителни условия, което да започне незабавно.

В отговор Владимир Путин предложи още в четвъртък в Истанбул да се възобновят преките преговори между Москва и Киев без предварителни условия. Той обаче не коментира пряко искането за спиране на огъня.

По-късно президентът Зеленски заяви в социалната мрежа X: „Ще чакам Путин в Турция в четвъртък. Лично. Надявам се, че този път руснаците няма да търсят извинения“.


Поставете оценка:
Оценка 2.2 от 70 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Последния Софиянец

    184 13 Отговор
    Победените не могат да поставят условия.

    Коментиран от #102, #112, #114

  • 2 Последна грешка

    158 9 Отговор
    Фашагите надигат глава и този път ще изчезнат!

    Коментиран от #113

  • 3 Тъмен субект

    175 9 Отговор
    Берлин не е в положение да поставя каквито и да е условия.
  • 4 Гориил

    108 6 Отговор
    Той беше избран да облекчи страданията на Германия.
  • 5 Данко Харсъзина

    145 8 Отговор
    Вермахта настоява....


    Това действа на руснаците като червено на бик. 27 милиона жертви през ВСВ и то заради германците. Думата "примирие" я забравете за дълго.

    Коментиран от #116

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ

    122 6 Отговор
    ЧЕ БЕРЛИН Е КАПИТОЛИРАЛ ЕДИН ПЪТ , ДА ВНИМАВА ДА НЕ ПОВТОРИ

    Коментиран от #20

  • 8 Данко Харсъзина

    107 6 Отговор
    Ако Вермахта продължава да настоява, ще получи ядрени бомби. Кръвта на 27 милиона руснаци е все още прясна и нервите им няма да издържат.

    Коментиран от #15, #52

  • 9 Гориил

    93 6 Отговор
    Путин презира такива хора.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Фелдкурат Ото Кац

    74 8 Отговор
    200 ядрени бомби и Германия престава да съществува заедно със всичко живо в нея. Този път за винаги.
  • 12 Е от какъв зор

    116 6 Отговор
    немците пак се мешат в Украйна? Предишната им намеса, на г-жа Меркел както и на французина Оланд, беше очевидна измама и дори си признаха за нея! Сега да не си мислят, че Путин ще се хване на писуканията им? Май този път няма да стане така както я мислят двамата плюс ингилизина! И тримата държавни "ръководители" на тези държави имат огромен принос за сегашните събития, така че могат да пият по една студена вода, която била полезна за здравето и изтрезняването след прекалена употреба на огнена вода...
  • 13 Хм...

    111 5 Отговор
    Сега последно!
    Е ли Берлин страна в конфликта та да поставя условия?
    Ако да, да обяви официално война на Русия и да скача в дълбокото.
    Ако не, да си затваря устата.
    И не само Берлин. Същото се отнася и за Вашингтон, Лондон, Париж, Варшава. Че сега излиза доста помиарска работата, джафкат, ама не смеят да хапят.
  • 14 Данко Харсъзина

    88 5 Отговор
    Допускам, че Путин ще прекрати всякакви преговори със Запада. Съвсем скоро. Предстои ескалация.
  • 15 Абе

    68 6 Отговор

    До коментар #8 от "Данко Харсъзина":

    Сега руснаците имат по-добър вариант, няколко "Лешника" и няма да има радиоактивно замърсяване.

    Коментиран от #19

  • 16 Мишел

    89 6 Отговор
    Опитват да излъжат пак Русия с безсмислено искане. Предишната седмица имаше тридневно прекратяване на огъня, обявено без преговори. Украйна го наруши над 14 000 пъти със стрелба по руска територия.
  • 17 Германия

    72 5 Отговор
    е вторият голям спонсор на киевския режим след САЩ, с перспектива да стане първи спонсор в бъдеще.
  • 18 ДОНЧО ГОРСКИЯТ

    81 6 Отговор
    БЕРЛИН НЕ МОЖЕ ДА ПОСТАВЯ НИКАКВИ УСЛОВИЯ ЩОТО НЕМА ДУМАТА
  • 19 Данко Харсъзина

    57 6 Отговор

    До коментар #15 от "Абе":

    Лешникът е създаден за да носи ядрени бойни глави. Този който изсреляха по Украйна беше без бойна глава, без експлозив.

    Коментиран от #83

  • 20 Не че нещо

    73 6 Отговор

    До коментар #7 от "ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ":

    Всъщност руснаците са влизали два пъти в Берлин, веднъж в Париж, няколко пъти във Варшава. Също и в повечето централно и северно европейски столици.
    Не са ходили в Лондон, засега.

    Коментиран от #26, #104, #109, #115

  • 21 Нека

    59 5 Отговор
    Берлин да си гледа Мерца !
  • 22 И правилно

    6 52 Отговор
    Това е предпоставка за желанието за прекратяване на ужаса на войната .
  • 23 ъйоил

    78 5 Отговор
    Берлин поставял условия??? Наглите немски фашаги заедно с бандера фашистите укри, поставяли условия на Русия дето ги пердаши и едните и другите. И в качеството си на какви поставят условия??? Може би е време да преговорят как се вее руски флаг над райхстага? Може би е време да бъдат потрошени фашагите или със сърмат или с кинжал. Прекаляват тези нагли маймуни. Като чуха че Владимир Путин е за преговори за мир почнаха да се извъртат и да поставят нагли условия. Фашисти сър. Христос Воскресе.

    Коментиран от #120

  • 24 Пемчо

    52 4 Отговор
    Мерц, кога стана калайджия, кога му почерпя...
  • 25 Зелената сделка

    73 5 Отговор
    Нито ЕС, нито НАТО, нито Берлин са в позиция да поставят каквито и да е условия, още по-малко пък ултиматуми. Стават смешни като зеления комик.
  • 26 Данко Харсъзина

    43 4 Отговор

    До коментар #20 от "Не че нещо":

    Този път няма да влизат. Ще дънят с ядрени бомби. Имат 7000.

    Коментиран от #71

  • 27 Перо

    49 4 Отговор
    Кой го пита Берлин какво иска? Берлин може да се изказва само, когато стане на въпрос за ново ГДР!
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Я пък тоя

    61 4 Отговор
    Тарикати, не искат преговори за мир, а спиране на огъня.
    Да могат да въоръжат Украйна и после като 2022г. преговори няма да има, ще се бием.
    Съвсем са углупели, шаран на гола кука искат да ловят.

    Коментиран от #58

  • 30 Макробиолог

    41 3 Отговор
    Така ще е,дори тия лузъри ще имат претенции докато Путин си играе на специални военни игрички.Досега товариш Сталин да беше отправил най надървените украинстващи в прародината им тартария да секат берьозки.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 МхтоМхто

    12 3 Отговор
    Ха-ха-ха. Ще му кажа.
  • 36 дрън дрън

    34 3 Отговор
    Сега последно потника ще ходи ли в Турция или няма да ходи ?
    Като се води по чужди акъл , ще продължават да ядат боя .
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Само питам

    37 2 Отговор
    А четиримата надрусани мускетари дето ходиха в Киев , върнаха ли се вече ? Когато журналистите влезли в купето ония едва сварили да скрият пакетче бял прашец . Сигурно подарък от потника .
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Какви са тези че ще дават условия?!

    35 2 Отговор
    Що за нагла евроатлантична измет? Да си припомнят Втората Световна и да млъкват!

    Коментиран от #110

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 дядото

    30 3 Отговор
    така де,те немците не могат да простят на русия разгрома си от в с в
  • 50 марийка миризливка джамба33 айдар

    28 2 Отговор
    Началото на Май 1945
    Информират Хитлер, че руснаците са отказали 30-дневно примирие
  • 51 Анасон

    39 2 Отговор
    Има нещо извратено в поведението на така наречения Запад. Като какви се месят в тази война нито участват пряко в нея, нито са в някави нормативно скрепени съюзи с бандеровци, но поставят ултиматоми, условия,задачи срокове за изпълнение на Русия. Тия са се смахнали съвсем или както се видя от Франс прес са постоянно под влияние на наркотици.
  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Значи съотношение на силите се видя на м

    34 2 Отговор
    Зад Росия стоят но голяма част от света!!
    Путин ще натисн е педала
    Той диктува правилата
    Мерцедес е г.н никой
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Да видим дали ще накарат Зеленски

    22 2 Отговор
    да откаже преговорите в Истанбул!

    /Борис Джонсън/
  • 56 Такова държанние от немците действа на

    26 2 Отговор
    руснаците като червено на Бик....
    ГДР ще се появи пак.
  • 57 Артилерист

    31 2 Отговор
    Ако прекратяване на огъня преди преговорите е логично, според този германски русофоб, защо да не е логично и спиране на доставките на оръжие, докато вървят преговорите? Според мен, доставката на оръжия и боеприпаси е много съществена част от спирането на огъня. Какво е прекратил Зеленски след като ешелоните с оръжия и боеприпаси текат към фронта, новомобилизираните съединения и складовете? Западняците съвсем на глупави взеха да смятат руснаците. След 30 дена усилена мобилизация, прегрупиране, снабдяване и прочие подготовка, със сигурност ще се окаже, че украинската отбрана е достатъчно стабилизирана, за да забави, ако не и да спре настъплението на руските войски. Най-малкото ще се дават много жертви за преодоляване на предварително подготвена и устойчива отбрана. Нима западняците си въобразяват, че това не се знае от руското командване? Много по-лесно е да се изпълнят условията на Русия и войната трайно да приключи. Ако, разбира си, западняците имат и най-бегла мисъл за приключване...

    Коментиран от #73

  • 58 ШОПО ПИТА

    22 2 Отговор

    До коментар #29 от "Я пък тоя":

    И С КАКВО ЩЕ СЕ БИЯТ КАТО............НЕМА ОРАААААА............И НЕМА И ЖЕЛАЕЩИ

    Коментиран от #68

  • 59 Тити

    25 3 Отговор
    Кой са Берлин ,че да поставят условия ?Васали и пионки на Сащ и нищо повече .
  • 60 Чума

    24 2 Отговор
    Постоянно говорят за безусловно прекратяване, а поставят условия! След като прекратят обстрела безусловно, за какво ще преговарят след това - как да спрат огъня!? Нека преговарят, па той мирът ще дойде от само себе си! Макрончовци нямат никакви ангажименти към свободна и независима Украйна, както и към Русия! Да си гледат сирийския сатрап, когото тези дни посрещаха, да обгрижват старите френски дами и други обязаности не им се предвиждат! Света си има лидер като Тръмп - той ще свърши всичката работа!
  • 61 Миуен Ганьов 👻

    20 2 Отговор
    Берлин да си трае- да не се родят пак два милиона русначета като 1945 година!
  • 62 И КВО ОБЩО

    22 2 Отговор
    ИМА БЕРЛИН С ТАЗИ
    ВОЙНА
    ДА НЕ БИ ДА Е УЧАСТНИК
    ЩОТО ПОСЛЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА ПОДПИСВА ПАК КАПИТУЛАЦИЯ
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Механик

    27 2 Отговор
    Е нали Гремания и запада не участват във войната? От какъв зор могат да поставят условия?
  • 65 Кико

    24 2 Отговор
    В Берлин още не са разбрали, че преговорите ще са между Русия и Украйна, Германия я няма там.
    Минският формат няма да бъде повторен, за немско, петльово и шопарско съжаление.
  • 66 Чума

    23 2 Отговор
    А Берлин точно в тези дни да сведе глава и се засрами! Берлин уби 8 милиона украинци през Втората световна война!
  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Я пък тоя

    19 2 Отговор

    До коментар #58 от "ШОПО ПИТА":

    А питай ги де?
    Но пък глътка въздух ще дойде добре, за Украйна.
    Ще въоръжат останалата армия по-добре, което не е малки, ще изкопаят окопи, ще направят защитни съоръжения.
    Искат да колкото си може по-дълго да проточат войната, надявайки се на някакво чудо.
  • 69 А за скандала с тримата

    21 2 Отговор
    желаещи миротворци във влака на връщане от Киев, няма ли да напишете някоя адвокатска факт-чек статия???? Зеленски ги е почерпил от благодрност и им дал дори и, за из път!
    Щото линк с видео от ютюб не разрешавате да се пуска!
  • 70 Смешки....

    21 2 Отговор
    Точно пък Берлин никакви условия не може да поставя. Нито от правна, нито от морална гледна точка
  • 71 Пак ли бе?

    19 3 Отговор

    До коментар #26 от "Данко Харсъзина":

    Колко пъти да ти се повтаря, че Русия няма нужда от ядрено оръжие за да ги размаже!
    Нарочно май навиваш вода във воденицата на соросовата агитка!?
  • 72 И защо

    24 2 Отговор
    Русия "трябва" да докаже реална готовност за диалог ? Или ще има диалог или няма да има диалог. Русия зор няма. Запада настоява а не Русия ....
  • 73 Ами

    13 2 Отговор

    До коментар #57 от "Артилерист":

    "След 30 дена усилена мобилизация, прегрупиране, снабдяване и прочие подготовка, със сигурност ще се окаже, че украинската отбрана е достатъчно стабилизирана...."

    това няма да им помогне кой знае колко. По непотвърдена(все още) информация, Ким държи 200 000-на войска в пълна бойна готовност, която при нужда ще бъде незабавно изпратена в посока Украйна....Не претендирам за достоверност, тъй като е само слух към момента, но няма да се изненадам, ако е вярно.

    Коментиран от #119

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Ами директни

    20 2 Отговор
    евентуални разговори в Истанбул в четвъртък е ясно че НЯМА да има. Простата причина е че по същото време малоумниците от НАТО вчера решиха тъпи сбирки точно там да си правят щото света им е малък и няма къде другаде
  • 76 опс..

    15 2 Отговор
    И като какви изказвате мнение и поставяте условия??????
  • 77 Швабите нацисти

    20 2 Отговор
    Ши я докарат до както украинските нацисти
  • 78 баце

    18 2 Отговор
    М да, Путин не бил спазил собствените си обещания, щото украина атакувала докато имало примирие и нищо не могла да направи. Надали ще има примирие от страна на руснаците. Вече не вярват на приказки на англичани , франсета и германци.
  • 79 Механик

    16 2 Отговор
    Впрочем, снимката е доста красноречива за положението на Зеленски.
    Сам самин, изоставен и гледа като дете дето е напълнило гащурките.
  • 80 Току що разбрахме

    18 2 Отговор
    Че германците се нуждаели от надежден сигнал за истинска готовност .... Рано сабалян почнаха да ни веселят с тъпотиите си
  • 81 Относно нацистки Израел

    16 2 Отговор
    Берлин поставя ли условие за мир: Прекратяване на огъня преди преговори ? А?
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Дори с конвенционен експлоазив

    17 2 Отговор

    До коментар #19 от "Данко Харсъзина":

    върши същата работа като ядрена ракета! Само вез лъчението и погубване природата със столетия

    Русия няма нужда да ползва ядрено оръжие за дреболии!
  • 84 Пиои

    17 2 Отговор
    Берлин може да поставя условия на Лайпциг, ане на Москва.
  • 85 Рокосовски

    17 2 Отговор
    Когато Великата Червена Армия е пред Берлин, тогава да се опитват да кажат нещо, сега да мълчат, да си носят вината за нечовешкият фашизъм и да не правят резки движения, че много меко минаха преди 80 г.

    Коментиран от #99

  • 86 Путин

    12 2 Отговор
    Прекратяване на огъня за да укрепите Всу?
    Преговори и тогава прекратяване на огъня.
    Вашите мошенничества ги познаваме
  • 87 Неточно

    19 2 Отговор

    До коментар #82 от "Факти":

    Във видеото се показва само как гузно, прикриват следите и предмети от партито си.
    За другото си прав. В ютюб има видеа от различен ъгъл и от различни журналисти на "сериозните медии" които са ги публикувал от недоглеждане. Но вече е късно. Остава им само да "факт-чекват" и да плащат на "експерти" да ни убеждават, че това което виждаме не не е това което виждаме!
    И че надрусаните им физономии са "от умора", нищо че се хилят като пачи!

    Коментиран от #101

  • 88 9689

    9 4 Отговор
    От де накъде,фалирала държава да поставя условия.

    Коментиран от #91

  • 89 Чудя се тези хора съвсем ли са

    14 2 Отговор
    изключили мозъците си и въобще какво става там. За да поставя условия, Берлин трябва да е страна във "войната", каквато така и никой не е обявявал. Иначе може да си настояват за влажните сънища до второ пришествие. Много любопитно обаче как Храбрият Еленски клоун ще се яви в Истанбул, когато е издал указ за забрана на преговори с Путин през 2022 г., който не знам да е отменян. Би трябвало да го обвинят в държавна измяна, според техните закони. Безумието върлува по целия свят с такава страшна сила, че като нищо ще отнесе цялото човечество, както е тръгнало.

    Коментиран от #93

  • 90 Кой Берлин поставя Условия??

    16 3 Отговор
    Тоя, заради, който дойде Фашизма и загинаха 60 милиона човека??? Сега внуците и внучките на Фашагите реват за Бандеровците в Украйна и Условия Поставяли!! ФАШАГИ!!

    Коментиран от #92

  • 91 доктор

    3 12 Отговор

    До коментар #88 от "9689":

    Когато нахлуеш в чужда държава и се провалиш ще те ликвидират.Най-вероятно от своите хора.

    Коментиран от #98

  • 92 Дойчланд

    3 5 Отговор

    До коментар #90 от "Кой Берлин поставя Условия??":

    Юбералес!
  • 93 Учуден

    3 11 Отговор

    До коментар #89 от "Чудя се тези хора съвсем ли са":

    Защо копейките като ги пращат да живеят в Раша се сърдят?
  • 94 Берлин да обяви

    10 3 Отговор
    война на Русия и да ги накаже, че не го слушат. Какво чакат още, да действат!
  • 95 Анонимен

    13 3 Отговор
    Мерц и Макрон като се надрусат стават много смели

    Коментиран от #97

  • 96 Зелен наркоман

    9 2 Отговор
    Обиден съм на Мерц и Макарон че смъркат без мен във влака
  • 97 Я пък тоя

    2 5 Отговор

    До коментар #95 от "Анонимен":

    Луд и пиян умора нямат!
    Мерц и Макрон не изглеждат пияни.
  • 98 Пълномащабно Нахлуващ Непредизвикано

    10 2 Отговор

    До коментар #91 от "доктор":

    Откъде черпиш информация, че да предсказваш?

    А тия области според Констицията и са част от Русия. Тъй, че окупаторите вече са други!
    Късно е чадо резето падна! А имаше Мински, имаше Истанбулско! Но имаше и Меркел, имаше Оланд имаше и Борис Джонсън!
    Сега има обявено второ Истанбулско. Но пък има Макрон, Стармър, Шолц, Туск!
    Ха предсказвай сега, ще има ли и нови области???
  • 99 Моряка

    8 2 Отговор

    До коментар #85 от "Рокосовски":

    Добре, маршале!Крайно време беше да имаме и ние български Рокосовски.Ама откъде ще ти намерим и армия?Че и медсестри няма.Трябва да си ги доставиш от плажа на Слънчака.Вече три години си пекат безплатно задниците, време е да ги размърдат.

    Коментиран от #123, #129

  • 100 Древен

    11 3 Отговор
    Коалецията на загубилите е добре да не джафкат много...
    Преговори дори да се водят-фронта ще се движи - на запад...
  • 101 Дали е отразен вече

    9 2 Отговор

    До коментар #87 от "Неточно":

    скандала с Макрон, Мерц и Стармър за случката във влака на връщане от Киев? Вече се знае че видеата не са AI
    Зеленски явно е проявил щедрост, от благодарност. Това обяснява и страстните дълги прегръдки и целувка от Макрон преди качването си във влака!
  • 102 наблюдател

    2 8 Отговор

    До коментар #1 от "Последния Софиянец":

    до 1 кой е победителя - и откога на абасралис казвате победители
  • 103 Архимандрисандрит Бибиян

    1 7 Отговор
    Путилифонът батю Путйо заяви каде принождението го е зел ма каде се е денала силата нема престава! Иска каза да осети силата на задния рахат! И да се разбереме обаче,непремено старателно и ритоално зарезан! Внетен ли сме?
  • 104 Не че нещо, но

    10 3 Отговор

    До коментар #20 от "Не че нещо":

    руснаците са превземали Берлин ТРИ пъти:
    1760
    1813
    1945
    Дали ще има и четвърти?

    Коментиран от #105, #126

  • 105 Не че нещо

    3 1 Отговор

    До коментар #104 от "Не че нещо, но":

    Моя грешка, виноват...
    🥺
  • 106 Госта.

    10 2 Отговор
    А какво ще стане ако Русия денонсира договора за обединение на Германия, поради неспазване на клаузите в него?
  • 107 хахаха

    0 4 Отговор
    от позицията на какви коалицията на желаещите поставя условия само пред русия

    Коментиран от #128

  • 108 Павел пенев

    8 2 Отговор
    Германия,Франция и Великобритания си въобразят, че все още са някакъв фактор в международната политика. Към тях се присламчи и Полша и така комичните ръководители на тези 4 държави могат да се събират да играят сантасе и да си говорят за еднополовите бракове.
  • 109 Инна

    4 2 Отговор

    До коментар #20 от "Не че нещо":

    Руската армия превзема Берлин три пъти.

    Първият път, когато руската армия влиза в Берлин, е през есента на 1760 г.

    Вторият път е през март 1813 г.
    На 4 март влизането на руски войски в града се превръща в празник на всеобщото ликуване; войниците буквално са носени на въоръжение, а берлинските вестници обявяват здравните курорти на руския император, когото Фридрих е наградил с най-високите кралски ордени на Черния и Червения орел.

    Победоносната 1945 г.
    До половин милион войници от Съветската армия се сражават срещу остатъците от Вермахта, частите на СС и Фолксщурм.

    Германското командване превръща Берлин в непревземаема крепост, възнамерявайки да повтори това, с което германската армия трябваше да се справи в Сталинград: всяка улица е фронт, всяка къща е пълна догоре с картечници, барикади, развалини и противотанкови таралежи.
    Когато червеното знаме е издигнато над Райхстага на 1 май, уличните боеве продължават още един ден.

    Коментиран от #121

  • 110 Инна

    5 1 Отговор

    До коментар #46 от "Какви са тези че ще дават условия?!":

    Германците дължат самото си съществуване като нация на другаря Сталин. Съюзниците са имали съответни планове за бъдещето на Германия. Съвсем не розови за германците. Така че още преди началото на войната с Германия през 1940 г., книгата на Теодор Кауфман „Германия трябва да изчезне!“ е публикувана в Съединените щати. В книгата авторът предлага стерилизиране на германците след края на войната и разделяне на територията на Германия между Холандия, Белгия, Франция, Чехословакия и Полша. Подобни „хуманитарни“ идеи всъщност са били обсъждани на върха на съюзниците. През септември 1944 г., на Втората конференция в Квебек, „Планът Моргентау“ е бил повдигнат за обсъждане. Този план е предложен от министъра на финансите на САЩ Хенри Моргентау. Приветствайки този план, президентът на САЩ Рузвелт предлага: „Трябва да бъдем твърди по отношение на Германия, имам предвид германския народ, а не само нацистите. Трябва или да кастрираме германците, или да се отнасяме с тях по такъв начин, че да не могат да възпроизведат население, което би искало да продължи по предишния си път.“
    Тези планове не бяха подкрепени от Сталин.
    Именно Москва, която взе решението за възстановяване на икономиката на Източна Германия, повлия на последвалото преразглеждане на политиката на западните съюзници спрямо победената Германия.
    Правителствата на Англия и САЩ бяха принудени да отхвърлят „плана Моргентау“.

    Коментиран от #127

  • 111 Рублевка

    6 2 Отговор
    "Берлин поставя условие за мир: Прекратяване на огъня преди преговори"
    Да напишат молба и да я заверят с входящ номер в канцеларията на Путин. Той ще я разгледа когато и дойде реда.

    Коментиран от #124

  • 112 А Победителите

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Последния Софиянец":

    докъде стигнаха с победата?!
    Егати Втожрия къшмер!
  • 113 Дано поне

    1 5 Отговор

    До коментар #2 от "Последна грешка":

    московитите да си останат в блатата!
  • 114 Прав си

    1 4 Отговор

    До коментар #1 от "Последния Софиянец":

    Русия е победената страна!

    Коментиран от #118

  • 115 Не че нещо,ама

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Не че нещо":

    Нека опитат!
  • 116 хи хи хи хи хи хи хи

    2 4 Отговор

    До коментар #5 от "Данко Харсъзина":

    Както е тръгнало май скоро ще забравим за РФ.
  • 117 Ком

    3 0 Отговор
    Като какъв Берлин поставя условия на Москва? Като член на Съвета за сигурност? Не! Като представител на ЕС? Не там си има други ръководни органи? Като директен участник в конфликта? Да! С военно оборудване и "наемници". То те искат да участват в капитулацията на бандеровския режим.

    Коментиран от #122, #125

  • 118 хахаха

    1 0 Отговор

    До коментар #114 от "Прав си":

    ами да очевидно русия е победена само 20% от украина е окупирала и бързо трябва да я спрат преди да е окупирала още, а и доста наемници поднаха жертва стига толкова

    Коментиран от #130

  • 119 Артилерист

    1 1 Отговор

    До коментар #73 от "Ами":

    Уважаеми, наистина всяка отбрана може да бъде преодоляна, но колкото по-дълго и по-добре е подготвяна, толкова по-висока става цената.
    За тези 200 000 корейци вече се писа и затова може би Вл.Путин толкова топло и с голямо внимание се отнесе към корейските генерали на Парада.. Даже прегърна един от тях, но те също са хора и са уязвими на поразяване. И то много по-уязвими при атака, отколкото укритите в дълговременните отбранителни съоръжения, за които са необходими преки или почти, попадения на снарядите.
  • 120 Ганьоооооооо

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "ъйоил":

    Недей да се пъчиш толкова,това което е било,няма да се върне! И не се прави на религиозен,по голям атеист си и от поп гундяй.
  • 121 Хо хо хо хо хи хи хи хи

    1 1 Отговор

    До коментар #109 от "Инна":

    "Руската армия превзема Берлин три пъти" И какво от това,за три години не може да превземе и 1/4 от Украйна
  • 122 Просто е

    1 1 Отговор

    До коментар #117 от "Ком":

    Като производител и притежател на Taurus,от която на Путлер му треперят мартинките.
  • 123 Ганьоооооооо

    1 0 Отговор

    До коментар #99 от "Моряка":

    Ти ли ще я издържаш тази армия и коя страна смяташ да напада въпросната армия?
  • 124 Не само Берлин

    1 1 Отговор

    До коментар #111 от "Рублевка":

    Цялата демократична общност постава това условие,Заеленски също!Иначе изолация и санкции до дупка,както
    и доставяне на по модерни оръжия на Украйна!! Разбра ли?.........
  • 125 Просто е

    1 0 Отговор

    До коментар #117 от "Ком":

    Като далновиден член на ЕС и икономически колос спрямо Русия. Мераците на Путлер са всеизвестни!!
  • 126 МОЖЕ,АМА

    1 0 Отговор

    До коментар #104 от "Не че нещо, но":

    КОГА ВЪРБА РОДИ ЯГОДИ!
  • 127 ХА ХА ХА ХА хи хи хи хи хи

    1 1 Отговор

    До коментар #110 от "Инна":

    Остана да отговориш ,защо победената Германия има 15 пъти по висок стандарт на живот от победителя,сега Русия,както и много по висок БВП от този на Русия??
  • 128 Ясно като бял ден

    1 0 Отговор

    До коментар #107 от "хахаха":

    От позиция на победителите, пр@дляк!
  • 129 Рокосовски

    0 1 Отговор

    До коментар #99 от "Моряка":

    И гларуси ли нямаме та да поразмърдат тия вече опечени дупета?
    Те тия новите ценности до това водят.
  • 130 Така е

    0 0 Отговор

    До коментар #118 от "хахаха":

    Малко ли непалци,африканци и други наемници загинаха от руска страна?
  • 131 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по държави: