Очакванията за пик на епидемията с коронавирус, тези камиони с трупове и недостиг на найлонови чували няма да се случат. Това каза доц. д-р Атанас Мангъров за новините на телевизия „Евроком“.
Според тяхно проучване 16 независими лаборатории са предоставили данните си, като от 2230 души изследвани към вчерашна дата се установява, че 110 са се срещали с вируса и имат антитела. Това прави някъде около 4,9% от изследваните.
По думите му ако се съди по това изследване 4,9% от населението в страната си прекарали вируса, което е около 338 000, които са прекарали коронавирусна инфекция. „Към вчерашна дата починалите са 43, което за нашето население е 1 на 1000. Ако смъртността, която се предвиждаше – 2%, беше вярна, вече щеше да има над 6000 души, които са починали“, коментира Мангъров.
Според доцента е време страната да се отвори и да се даде възможност на младите и активните да работят, в това число и ресторантите, като се спазват мерките за изолация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мангъра пак ги заби
19:21 22.04.2020
2 Pompev 🇧🇬
Коментиран от #100, #118
19:21 22.04.2020
3 маскарад
19:22 22.04.2020
4 Някой си
Минетчийски и биби в изолатора!!!
19:22 22.04.2020
5 Гробар съм
19:23 22.04.2020
6 Отворете държавата
19:24 22.04.2020
7 Буко Баламата
19:24 22.04.2020
8 Гост
19:24 22.04.2020
9 Народа ше измре по бърже
19:24 22.04.2020
10 Как да има
Тръмп спря финансирането на комунистическото СЗО
Директорът на Световната здравна организация (СЗО) е НАСИЛСТВЕН ЕТИОПСКИ КОМУНИСТ
Коментиран от #41
19:24 22.04.2020
11 Румпелщилцхен
19:25 22.04.2020
12 др Фаучи хамериканския Годжи
Коментиран от #190
19:25 22.04.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 ггг
Виновните в съда.
19:26 22.04.2020
15 1098
Коментиран от #50
19:26 22.04.2020
16 Знаещ
19:27 22.04.2020
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 да да
19:28 22.04.2020
19 Ташун Касапа
Коментиран от #44, #58, #62, #66
19:29 22.04.2020
20 бел ден да не видите
19:30 22.04.2020
21 Може
19:30 22.04.2020
22 I'm not a robot
19:30 22.04.2020
23 Барба Ганьос
19:32 22.04.2020
24 Кой
Коментиран от #26, #28
19:33 22.04.2020
25 Госあ
Коментиран от #45, #55, #73, #85, #175, #262, #364
19:34 22.04.2020
26 магистърът на ложата
До коментар #24 от "Кой":
Как кой - Годжи, днеска му го намекнаха на брифинга.Коментиран от #33
19:34 22.04.2020
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Бой&ко
До коментар #24 от "Кой":
Боко Баламата.19:35 22.04.2020
29 Ами сега
19:36 22.04.2020
30 Garrincha
19:36 22.04.2020
31 Нова
19:36 22.04.2020
32 Обективно
19:38 22.04.2020
33 Бой&ко
До коментар #26 от "магистърът на ложата":
Той призна Мутафчийски, че Банкянския дърпа конците.19:38 22.04.2020
34 Мнение
19:40 22.04.2020
35 😃,,кеф
19:40 22.04.2020
36 ТЕЛЕ-зрител
19:40 22.04.2020
37 Абе
19:42 22.04.2020
38 Ръмпези
19:43 22.04.2020
39 Трудовакъ
19:43 22.04.2020
40 волен сидеров
19:43 22.04.2020
41 Tozi
До коментар #10 от "Как да има":
СЗО е дарителска организация на Бил Гейц. Но кой да ти каже, ти навсякаде виждаш комунисти а защо не ги виждаш в ГЕРБ/БКП?19:43 22.04.2020
42 Марио
19:44 22.04.2020
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Мишо
До коментар #19 от "Ташун Касапа":
Евала брат къртиш19:46 22.04.2020
45 hh88
До коментар #25 от "Госあ":
Наистина си доста малограмотен. Да не си от мААлата. Правилно пишеш, 3.8% процента заразени. На 7 млн население, това прави 266 000 заразени. 43 смъртни случая колко процента от 266 000 е бе, галфон?Коментиран от #53
19:49 22.04.2020
46 Подкрепям
19:49 22.04.2020
47 Един много смел човек
19:50 22.04.2020
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Госあ
Коментиран от #357
19:54 22.04.2020
50 Имах в предвид...
До коментар #15 от "1098":
Те него чакат !19:55 22.04.2020
51 Имах в предвид...
Коментиран от #77
19:56 22.04.2020
52 Родни
Коментиран от #164, #369
19:58 22.04.2020
53 Госあ
До коментар #45 от "hh88":
Смъртността на едно заболяване бацка се изчислява като се отнесат починалите към заразените. Това прави 4.9% смъртност. При 7млн заразени се очакват 340 000 умрели. Кое не разбра бе, "генийче" ?Коментиран от #83, #88, #95, #116, #129
19:58 22.04.2020
54 гост
19:59 22.04.2020
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Koko
19:59 22.04.2020
57 Koko
19:59 22.04.2020
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Хикс
Ще казва каквото му наредят
20:03 22.04.2020
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 ГосТ
Коментиран от #84, #86, #165
20:03 22.04.2020
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 Хикс
Ще казва каквото му наредят
Коментиран от #102
20:04 22.04.2020
70 Браво
Коментиран от #122
20:04 22.04.2020
71 Fsb
20:04 22.04.2020
72 Истина
20:05 22.04.2020
73 plovdiv
До коментар #25 от "Госあ":
На никой не му пуууука за твоето мнение , стой си у вас до 2032 година и умувай .....то бива да си ... ама чак пък толкова не бива...Мангъров много добре знае какво говори ...Коментиран от #80
20:08 22.04.2020
74 autoassistance
20:09 22.04.2020
75 ❗❗❗
Коментиран от #89, #98
20:09 22.04.2020
76 Едгар Алън По
20:10 22.04.2020
77 г-н.Р.Р...
До коментар #51 от "Имах в предвид...":
Верно е, фамилия с корени ! Евала пич , шапка ти свалям !20:10 22.04.2020
78 3333
20:10 22.04.2020
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 😃,,кеф
До коментар #73 от "plovdiv":
Така си е !20:12 22.04.2020
81 Обикновен човек
До коментар #79 от "Да еааа!":
Връщай се в лудницата на бегом марш докторите те издирват!!!!!Коментиран от #92
20:16 22.04.2020
82 Covid 19
20:16 22.04.2020
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 Tozi
До коментар #67 от "ГосТ":
Под твой зорк контрол20:16 22.04.2020
85 Моля?
До коментар #25 от "Госあ":
Що за сметка си направил? На базата на 7 млн пенсионери с по три придружаващи заболявания може, но........20:18 22.04.2020
86 Мнение
До коментар #67 от "ГосТ":
Какви мерки могат да те предпазят от един вирус? Тръгне ли не можеш да го спреш. Истината е че не е толкова опасен колкото преувеличават. За опасна инфекция се смята тази при която има над 50% смъртност поне така пише в книгите. Защо изкараха короната опасна зараза сам си отговори.20:18 22.04.2020
87 Tozi
До коментар #79 от "Да еааа!":
Ще почакаш малко то има жалба, само че за цяла групичка.20:20 22.04.2020
88 Вирусолог
До коментар #53 от "Госあ":
Е хубаво бе умник, смятало се заразени към починали ама колко са заразените в България които са го минали безсимптомно можеш ли ми каза. Точно това е написал човека - представителна извадка от 2230 - 110 са го минали без да разберат - ти не можеш ли да четеш или просто си тролиш. Отнесено към 7 милиона колко е - 338 000 са го минали.Ха сега кажи какво пак не разбра.
Коментиран от #94, #108, #125
20:20 22.04.2020
89 Мдаа!
До коментар #75 от "❗❗❗":
Мангъра не може не само това да ти обясни. Той ще мълчи и когато го попиташ какво става, когато мутационният цикъл е по - кратък от времето за създаване на стаден имунитет. А бе какво се занимаваме с него. Мангъров, седни! Две! На есен на поправителен!Коментиран от #96, #101
20:20 22.04.2020
90 Сovid 19
Коментиран от #91
20:21 22.04.2020
91 Covid 19
До коментар #90 от "Сovid 19":
Ха, били сме две вирусчета! Чак аз се заблудих!😁Коментиран от #97
20:26 22.04.2020
92 Да еааа!
До коментар #81 от "Обикновен човек":
Аз съм две обиколки пред теб, глупако! Понеже съм добър християнин, ще те подсетя да си купиш на промоция няколко ковчега сега - после ще бъде късно.20:26 22.04.2020
93 Мангъра
20:26 22.04.2020
94 Госあ
До коментар #88 от "Вирусолог":
Тази статистика е неуместна, защото заразата се предава на клъстери и е под формата на огнища. Двете неща са отделни. Едното е за ефективните мерки и ограничаване на епидемията, другото за смъртността. Затова смъртност се пресмята като съотношение между починали и установени заразени.Коментиран от #109
20:27 22.04.2020
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 Вирусолог
До коментар #89 от "Мдаа!":
Значи според соросоиди като теб вируса ако мутира няма да действа стадния имунитет обаче ще чакаме ваксина която въпреки че вируса е мутирал ще действа - да ва таковам и гербераститеКоментиран от #99, #104, #111
20:29 22.04.2020
97 К - 19
До коментар #91 от "Covid 19":
А аз съм мутант - нищо не ме плаши!20:29 22.04.2020
98 Госあ
До коментар #75 от "❗❗❗":
Да,затова тези тестове са безмислени и е най добре да се тества само за вируса.20:29 22.04.2020
99 Госあ
До коментар #96 от "Вирусолог":
Чакаме препарати. Като Тамифлу за H5N1.Коментиран от #123
20:31 22.04.2020
100 За бога
До коментар #2 от "Pompev 🇧🇬":
Горкия не го послушаха и за жалост АДА се отлага, брей какъв хъс за изтъкване, а доцента бил най добър в пиковете. Сега като няма пик как да се покаже таланта му, ай страшна загуба.20:32 22.04.2020
101 ❗❗❗
До коментар #89 от "Мдаа!":
Мангъров е лаладжия. Ако си прекарал обикновена коронарна инфекция на дихателните пътища, то тестът ти за антитела ще е положителен, но това не означава, че си развил имунитет към щама ковид 19.Коментиран от #106, #119, #126
20:32 22.04.2020
102 Хикс
До коментар #69 от "Хикс":
На Кантарджиев, синът му е на мястото на КадуринаЩе приглася каквото му наредят от ВМА
20:32 22.04.2020
103 дo 53
Коментиран от #110
20:34 22.04.2020
104 Мдаа!
До коментар #96 от "Вирусолог":
А бе глупако, прочети още веднъж какво съм написал. И ти си вирусолог колкото Булю лъжеца! Чети бе, момче. Чети бавно, на почивки, преди да пишеш!20:35 22.04.2020
105 до 101
20:36 22.04.2020
106 Мдаа!
До коментар #101 от "❗❗❗":
АБСОЛЮТНО СИ ПРАВ!20:36 22.04.2020
107 садфа
20:37 22.04.2020
108 Професор
До коментар #88 от "Вирусолог":
Той въобще не е трол. Той е про-китайски активист-маоист. Питай го по-подробно и ще ти разкаже, че се възхищава от "поднебесната империя", иска да ходи там да следва аспирантура, и е запленен от комуно-конфуцианството, което било форма на просветен поднебесен империализъм. Питай го и ще видиш. Че сметките подпухнати от китайците, довели до блокирането на западните икономики не са верни се вижда съвсем яснона euromomo dot eu, където от години се следи смъртността в някои основни еропейски страни. Гледаме Белгия, гледаме Швеция -- страни, където нямаше екстремистки китайски диктаторски мерки въведени от генералите Бо и Му. Има бърз ръст, пик и спад на смъртността, и в момента смъртността е на базисно ниво. Натам вървят и кривите в Италия, Испания и Британия, страни в които мерките бяха или късно въведени, или бяха хаотични. Високият моментен пик на смъртността действително води до страхове от внезапно повишена смъртност, ковчези и торби с трупове. НО -- общата смъртност се смята с лицето на триъгълника ръст-пик-спад, не само с пика. Така че, смъртността от К-19 е не по-различна от смъртността от разни грипове от предишни години. Само дето, при тях пикът е по-нисък, а основата на триъгълника е по-голяма.Коментиран от #124
20:37 22.04.2020
109 Честно казано
До коментар #94 от "Госあ":
...не знам защо се мъчиш да вливаш акъл в нечия глава, която прелива от малоумие. Който не иска да мисли, не можеш да го научиш да мисли. Борис Джонсън и той мислеше като Мангъра, но смени плочата след болестта си. Не умират само стари и болни. Не пожелавам на никого да го научи на собствен гръб. Но тогава връщане назад няма.Коментиран от #113
20:38 22.04.2020
110 Госあ
До коментар #103 от "дo 53":
Първо, ги прави тези сметки върху неспецифични тестове и е по добре да се гледат специфичните такива, и второ такива сметки не е добре да се правят,защото вируса се предава на клъстери. Примерно в Ню Йорк заразените са много повече отколкото в Аляска.Коментиран от #128, #130, #142
20:39 22.04.2020
111 Професор
До коментар #96 от "Вирусолог":
Не са просто герберасти, маоисти са...20:39 22.04.2020
112 Боко
20:39 22.04.2020
113 гост
До коментар #109 от "Честно казано":
Тролев , сам с ли си говориш или да ? ХАХАХАХ20:40 22.04.2020
114 прпр
20:40 22.04.2020
115 афдфдса
20:40 22.04.2020
116 Мдаа!
До коментар #53 от "Госあ":
Искаш прекалено много от него ДА РАЗСЪЖДАВА!20:40 22.04.2020
117 Другия с коня
20:40 22.04.2020
118 За бога
До коментар #2 от "Pompev 🇧🇬":
И още откъде ги изсмука тея 4,9% , аз пък казвам че са 0,49% ха ме обори доценте, явно в училище по математика е бягал и е посещавал курсове за имидж мейкъри и брокери20:40 22.04.2020
119 Вирусолог
До коментар #101 от "❗❗❗":
И каква е тази "обикновена" коронарна инфекция можеш ли ме светна - колко корона вируса има които заразяват човек.Коментиран от #134, #136, #137
20:41 22.04.2020
120 Швейк
20:42 22.04.2020
121 Ввв
20:42 22.04.2020
122 К.К.
До коментар #70 от "Браво":
19.03. Мангъров: "Пикът ще е след 3-4 седмици". Нещо не става както го е казал!18.03. - "В Банско става това което става в Милано".
20:43 22.04.2020
123 Вирусолог
До коментар #99 от "Госあ":
Ще има да чакаш - а за другите грипни вируси що няма Тамифлу - за тях да се затворим и да чакаме ли. Хайде скрий се някъдеКоментиран от #154
20:44 22.04.2020
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 Професор
До коментар #88 от "Вирусолог":
Ами и американците изследваха същото в Калифорния (Санта Клара), резултатите са подобни. Цялата параноя се инсценира от китайците и от разни западни професорчета финансирани от тях, като корумпираното 80-годишно италианско джудже Фаучи и шантонерката му Брикс. Тръмп трябваше още отдавна да ги изхвърли и да назначи Йоанидис.20:44 22.04.2020
126 За бога
До коментар #101 от "❗❗❗":
Точно, а също съвсем не означава че ако си преболедувал си безвреден за околните. Това НЕ Е грип в Ухан още има в карантина хора преболедували но заразни (като при хепатита ).20:45 22.04.2020
127 Глад 20
20:47 22.04.2020
128 Професор
До коментар #110 от "Госあ":
Абе нали ти казах -- има ИНДИРЕКТЕН начин да ти потвърдя данните за НИСКА ОБЩА СМЪРТНОСТ без изобщо да се осланям на тестовете, които оспорваш. Гледаме САМО и ЕДИНСТВЕНО общата смъртност в отделни европейски страни, която ДОРИ И В ИТАЛИЯ е сравнима с тази от някои предишни години с грипни епидемии. Това са НЕОСПОРИМИ ДАННИ, маоисте!Коментиран от #139
20:50 22.04.2020
129 Гост
До коментар #53 от "Госあ":
Спри с активните глупости бе, еднокнижник....20:50 22.04.2020
130 Госあ
До коментар #110 от "Госあ":
Или за да го кажа още по разбираемо, става дума за неправилно разпределение. И тук моделите и статистиката е различна. Така пресметнато, това е приложимо за някое ограничено огнище,където данните имат правилно разпределение.Коментиран от #135
20:51 22.04.2020
131 Капитан Георги Милчев-Годжи-Бас Китарист
20:51 22.04.2020
132 Sweden
20:51 22.04.2020
133 Гост
20:53 22.04.2020
134 Дължиш ми 5 $ за лекцията
До коментар #119 от "Вирусолог":
Ще ти го обясня като за теб! Достатъчно е матрицата да си промени единия параметър и ще чукаш жена си в ануса, ушите, устата, но ме и там, от където могат да излязат малки "вирусологчета"20:53 22.04.2020
135 Вирусолог
До коментар #130 от "Госあ":
Аз те питах нещо ама се правиш на ударен и развиваш теории - колко са заразените в България и преминали болестта безсимптомно и как може да се установи общата бройка тогава ще се разбере какъв е процента на починалите.Коментиран от #141
20:54 22.04.2020
136 Професор
До коментар #119 от "Вирусолог":
Има 3-4, които се свързват с обикновени настинки и са разпространени доста в Северна Америка. Но това няма значение -- гледаме най-сигурните данни: тези за смъртността в Европа. Няма никакво съмнение, че К-19 предизвиква смъртност с динамика малко по-различна от тази на обикновените сезонни грипове -- има рязък ръст, висок пик и рязък спад. Това, разбира се, не значи, че общата смъртност причинена от вируса е висока, защото тя се измерва с лицето на триъгълника, а не само с пика му.20:55 22.04.2020
137 ❗❗❗
До коментар #119 от "Вирусолог":
Ами нали си "вирусолог", би трябвало да се поинтересуваш - питай чичко Гугъл, преди да пишеш по такава тематика.Коментиран от #138, #145
20:58 22.04.2020
138 Глад 20
До коментар #137 от "❗❗❗":
С ровене в гугъл доцент не се става.21:00 22.04.2020
139 Госあ
До коментар #128 от "Професор":
Обясних вече защо не бива да се сравнява с общата смъртност, защото епидемията е локализирана благодарение на мерките. А само това, че има някакъв пик сравнение със средната е достатъчен повод за притеснение, без оглед на площта на пика.Коментиран от #143, #148
21:00 22.04.2020
140 123
21:03 22.04.2020
141 Госあ
До коментар #135 от "Вирусолог":
Все едно е дали ще ползваш извадка от заразените или от преболедувалите. И е по добре да ползваш тази от заразените, отколкото от преболедувалите, понеже метода за детекция е по точен. При тези тестове, които предлага мангъров, първо има неспецифичност от самия метод и второ има неспецифичност към самия вирус. Второ, такива сметки са не приложими за нехомогенно (неправилно) разпределение, предвид естеството на заразата. Обясних ти, в София са 80% от заразените, а в Долно койнаре - 0. Затова, смъртността се пресмята като отношение на диагностицираните болни и починалите. Това исках да кажа в първия си коментар, но от злоба не съм се изразил правилно.Коментиран от #151
21:08 22.04.2020
142 666
До коментар #110 от "Госあ":
Aбе примерно , кат чуеш Мангъра и пяна ти излиза на г..за , нещо да на та е обидил професионално човека , а??? Ако е за някакъв надник - тогава те разбирам , всеки трябва да яде!21:09 22.04.2020
143 Професор
До коментар #139 от "Госあ":
Виж сега, дай и аз да ти обясня нещата, но с един легендарен виц -- продукт на българския национален гений. Вуте ходи по перона на Гара Елин Пелин и пръска с някаква пръскачка. На гърба му -- контейнер с течност за пръскане. Идват двама милиционери и го питат какво прави. "Пръскам против крокодили", гордо отговаря Вуте. "Идиот, в България няма крокодили", строго му казва единият от милиционерите, докато другият го хваща да го арестува. "Ами как ще има, като всеки ден пръскам", уверен е Вуте. Та -- ако не си разбрал, ВУТЕ е събирателен образ между теб, генерал Бо и генерал Му.Коментиран от #146
21:11 22.04.2020
144 Смешко
Коментиран от #155
21:12 22.04.2020
145 Вирусолог
До коментар #137 от "❗❗❗":
Нямам нужда от Гугъл - единствения начин да се разбере колко са го прекарали безсимптомно е да се изследват за антитела - хората казват че 80% го изкарват точно така. Цялата работа е че тези малко над 1000 човека изобщо не са всичките - ако следваме че те са 20% то общия брой е най-малко 5000 и излиза по тия сметки че смъртността не е повече от 1%.Да ама на някои като вас ви се ще да е голяма за да е наплашено стадото.
Коментиран от #153
21:13 22.04.2020
146 Боби
До коментар #143 от "Професор":
Стари вицове за ТАТО. Измисли нещо новоКоментиран от #149
21:13 22.04.2020
147 Мнение
21:14 22.04.2020
148 Професор
До коментар #139 от "Госあ":
Добре. Хубаво. И в Белгия ли е локализирана епидемията? И в Холандия ли, дето са едни от най-гъстонаселените страни в Европа? Ако е така, както казваш, трябва почти веднага да започват серия от нови пикове в тези страни, а такива ПРОСТО НЯМА. НЯМА крокодили, оланкоолу.Коментиран от #159, #161
21:18 22.04.2020
149 Професор
До коментар #146 от "Боби":
Не съм толкова гениален, сори -- верно е, че вицът е стар, но е актуален днес :-)21:20 22.04.2020
150 Този коментар е премахнат от модератор.
151 Вирусулог
До коментар #141 от "Госあ":
Е да де ама специфичните тестове за вируса показват само тези които са болни в момента и пропуска тези които са го прекарали и са се изчистили от вируса - тях няма ли да ги смятаме. Ако тестваме само тези които постъпват в болница смъртността може да излезе и 30%.Най-добре всички да се тестват за антитела и тогава извадката ще излезе по точна. Другия вариант е да направят специфични тестове за антитела.
Коментиран от #157
21:21 22.04.2020
152 Баба Люга
21:23 22.04.2020
153 Gia
До коментар #145 от "Вирусолог":
1% от 7,000,000 българи са 70,000 души. 70,000 човешки живота. Ти знаеш ли дали някой от тях няма да е член на семейството ти? Знаеш ли, дали няма да си един от тях?Коментиран от #156, #160
21:24 22.04.2020
154 Госあ
До коментар #123 от "Вирусолог":
Тамифлу е специфично наистина, но работи и при други грипни вируси. Аз лично го ползвам и се оправям моментално. Въпросът е, да се ползва в началото. В момента има няколко препарата, които при навременно приложение действат. И би трябвало да ги одобрят и пуснат възможно най бързо. Понеже не съм специалист, ми е интересно дали инкубационния период при всеки пациент е свързан и със самото протичане на болестта....21:24 22.04.2020
155 Професор
До коментар #144 от "Смешко":
Смехурко, а кой носи отговорност за високата обща смъртност в България от предишни години поради грипни епидемии (между другото, много по-висока от сегашната)? Не е ли Генерал Бо, понеже тогава генерал Му беше още подполковник? И, защо не се въведе извънредно положение тогава?Коментиран от #181
21:26 22.04.2020
156 Професор
До коментар #153 от "Gia":
Не е 1% а между 0.1% и 0.45%, каквато е смъртността от една по-сериозна грипна епидемия. Защо когато имаше сериозни грипни епидемии у нас довели до подобна смъртност ТИ не се сети да правиш подобни сметки и не поиска да те затворят вкъщи и да ти въведат извънредно положение?Коментиран от #158, #168
21:31 22.04.2020
157 Госあ
До коментар #151 от "Вирусулог":
Южна Корея и Германия са чудесен пример. Там са тествани масово за вируса. Тоест на случаен принцип. Съгласен съм, че при тестване само на симптомните, няма да бъде достоверно. При тези модели, освен че правиш точна статистика, можеш да изолираш болни и да лекуваш рисковите пациенти в началните фази. Това ,което предлага мангъров няма никаква медицинска стойност, а е и неточно. И накрая пак повтарям, първо епидемията има динамичен характер и второ е с неправилно разпределение, така че моделите са доста по сложни от някакви проценти.Коментиран от #163, #167
21:32 22.04.2020
158 Gia
До коментар #156 от "Професор":
Смъртността на грипа е 0,01%, "професоре".Коментиран от #189
21:36 22.04.2020
159 Вирусолог
До коментар #148 от "Професор":
Проблема е че тия юнаци се мъчат да ни убедят че сме още в началото на заразата и ни очакват купища с трупове.Не знам дали е заради БСЖ, дали заради това че умориха старите и болните преди корона вируса но предполагам процента на смъртността ще излезе много по ниска от това което дават спрямо другите държави от Европа.
21:36 22.04.2020
160 Вирусолог
До коментар #153 от "Gia":
Е и какво - вие не разбрахте ли че "мерките" няма да ви предпазят от вируса - просто става по-бавно. Лекарство или ваксина няма да има скоро - поне година. До тогава с мерки или без искаме или не искаме 70% ще се заразят. Да стоим 2 години затворени ли а какво ще ядем.Коментиран от #166
21:44 22.04.2020
161 Госあ
До коментар #148 от "Професор":
Ами там са взети мерки. Япония също е гъсто населена, но там може да се види официална карта за клъстерите със заразени по провинции, градове и квартали.21:45 22.04.2020
162 ТОЧКАТА
21:45 22.04.2020
163 Гост
До коментар #157 от "Госあ":
Социалното дистанциране ти се отразява много лошо. Имаш ли нужда от помощ?21:46 22.04.2020
164 оня
До коментар #52 от "Родни":
Обожаваш ли тиквоций хахахаххххх21:47 22.04.2020
165 Този коментар е премахнат от модератор.
166 Госあ
До коментар #160 от "Вирусолог":
Първо, дори от грип не боледуват 70% от населението. Второ, не мисля, че при смъртност от 4% и нетраен имунитет е уместно зорлем да заразяваш 70% от населението. Все едно с ТОРС да бяха заразили 70% от населението, трето,мерките въобще не са толкова строги и четвърто ако заразиш всички едновременно, със сто респиратора и без абсолютно никакви медикаменти какво ще се случи ?Коментиран от #169, #172
21:49 22.04.2020
167 Вирусолог
До коментар #157 от "Госあ":
Пак бягаш от въпроса - тези които са го прекарали безсимптомно и не са хванати как да ги диагностицираме сега и колко са. Може да са 5000 но може и да са 500 000.Ами ако са 500 000 и са починали само 50 защо са мерките тогава.
Коментиран от #174, #176, #178
21:49 22.04.2020
168 хайко
До коментар #156 от "Професор":
Защото срещу вируса на грипа отдавна има създадени ваксини, "професоре"! Всеки здравомислещ човек може да си купи ваксина за 20 лева, да си я постави и да няма проблеми. Умните хора, които се грижат за себе си, правят това всяка година. От усложнения след грип умират тиквеници, които се "гордеят", че са антиваксъри. Да им пи*ая на гордостта!21:51 22.04.2020
169 Гост
До коментар #166 от "Госあ":
Лягай си, моля те!21:53 22.04.2020
170 Чума
Коментиран от #186
21:56 22.04.2020
171 бхкйнмл;
21:56 22.04.2020
172 Вирусолог
До коментар #166 от "Госあ":
Не мисля повече да пиша едно си баба знае едно си баба бае - от къде ги взе тия 4% - за да сметнеш процента на смъртност трябва да знаеш всички заразени (не ги знаеш) към всички починали (знаеш ги). Та какви проценти ми смяташ с неизвестни. Отделно пък никой не си прави труда да установи истинската причина за смъртта а всички се пишат на корона вируса.Чао ти и дано онзи тиквеник ти плати.
Коментиран от #182
21:56 22.04.2020
173 Tozi
Коментиран от #187, #192
21:57 22.04.2020
174 Госあ
До коментар #167 от "Вирусолог":
Абе ти да не искаш да тестваме населението на цялата планета бе ? Има извадки и статистика и модели за правилно и неправилно разпределение. Каква е разликата дали ще следиш за болни или оздравели, ако го правиш масово ??? Аз ще ти кажа разликата - когато следиш за болни можеш да ги отделяш и да лекуваш рисковите и освен това е по точно ! И на кой всъщност му пука за тая статистика ? От медицинска и хуманна гледна точка е важно да изолираш болните и да лекуваш рисковите навременно, като паралелно можеш да направиш и някаква статистика.21:57 22.04.2020
175 Митко
До коментар #25 от "Госあ":
Ако трябва да умрат 340 000 хил Е ПО ДОБРЕ от колкото 3 400 000 мил ГЛУПАКО22:00 22.04.2020
176 Tozi
До коментар #167 от "Вирусолог":
Споко и на двамата иде втора вълна.22:03 22.04.2020
177 Куроновирус
Коментиран от #184, #191
22:03 22.04.2020
178 Боби
До коментар #167 от "Вирусолог":
С догатки не се работи в медицинатаКоментиран от #197
22:04 22.04.2020
179 Чума
22:06 22.04.2020
180 Тодор Живков
Коментиран от #183
22:06 22.04.2020
181 Смешко
До коментар #155 от "Професор":
Че кога преди е имало световна епидемия като сега. Затворени са цели държави и континенти,а Мангъров ми говори глупости...Що не иде при Путин ,да му каже че не е опасно.....22:09 22.04.2020
182 Госあ
До коментар #172 от "Вирусолог":
Тези 4% и дори повече са та база отношението между диагностицираните болни и починалите в България. Не е правилно да се правят такива бакалски сметки каквито мангъров ръси за цялата страна, защото разпределението не е правилно. Затова, дори онова непубликувано изледване уточнява -Санта Клара,Калифорния. А не сащ.Коментиран от #194
22:11 22.04.2020
183 Боби
До коментар #180 от "Тодор Живков":
Тоя,мислещия да каже това на италианци,испанци,руснаци.....Да видим дали пак ще е толкова..мислещ.22:11 22.04.2020
184 Смешко
До коментар #177 от "Куроновирус":
Стоите будни,ама спазвате карантината......на Щабния генерал22:15 22.04.2020
185 Репресиран от герб
22:16 22.04.2020
186 Боби
До коментар #170 от "Чума":
Питай испанците за ПИК22:17 22.04.2020
187 Този коментар е премахнат от модератор.
188 Смешко
Коментиран от #193
22:19 22.04.2020
189 Професор
До коментар #158 от "Gia":
Ало, видя ли данните от euromomo? Защо заблуждаваш населението?22:20 22.04.2020
190 Хасан Азис
До коментар #12 от "др Фаучи хамериканския Годжи":
Само че Дончо не печата нищо.пари печата Фед22:20 22.04.2020
191 Боби
До коментар #177 от "Куроновирус":
Стойте будни...Мангъров ще ви излекува по телевизията...като руснака Кашпировски22:23 22.04.2020
192 Точно така ГЕРБ, СДС, ДПС = БКП
До коментар #173 от "Tozi":
БСП са единствени защитници на националните интереси и интересите на работническата класа.Коментиран от #196
22:24 22.04.2020
193 Професор
До коментар #188 от "Смешко":
Смехурко, кой ти казва, че няма вирус? Казваме ти, че смъртността от него е горе-долу колкото тази от по-силна грипна епидемия, ако не и по-малка, ако вземаш ПРАВИЛНИТЕ противоепидемични мерки, като например в ХонгКонг. Не да затвориш ЦЯЛОТО НАСЕЛЕНИЕ вкъщи, а да КАРАНТИНИРАШ потенциалните най-засегнати: възрастните хора с придружаващи заболявания. НИКЪДЕ в науката епидемиология НЯМА хипотеза за карантиниране на ЦЯЛОТО НАСЕЛЕНИЕ.Коментиран от #198, #199, #204, #208
22:28 22.04.2020
194 Професор
До коментар #182 от "Госあ":
Казах ти -- смъртността е ниска, АКО въведеш и спазваш правилните противоепидемични мерки, като карантинираш когото трябва, А НЕ ЦЯЛОТО НАСЕЛЕНИЕ.Коментиран от #207
22:31 22.04.2020
195 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИА
22:31 22.04.2020
196 Госあ
До коментар #192 от "Точно така ГЕРБ, СДС, ДПС = БКП":
БСП са плиткоумни леви анархисти, които заедно с десните либерасти трябва да бъдат заразени от Италия и да бъдат изолирани в стадо. Без никаква помощ. Прескочилите, трябва да бъдат ползвани за плазма.Коментиран от #205
22:31 22.04.2020
197 Професор
До коментар #178 от "Боби":
А с партеМки работи ли се?22:32 22.04.2020
198 Смешко
До коментар #193 от "Професор":
И кои са правилните епидемични мерки не разбрах. Може би тези в Швеция, или пък тези в Русия.Коментиран от #203
22:34 22.04.2020
199 Гост
До коментар #193 от "Професор":
Браво Професоре! Точно и много правилно казано!!!! Ама мишките са се стричили от страх като стара дъвка. Искат в карантина и това си е.22:35 22.04.2020
200 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
Коментиран от #206, #220
22:36 22.04.2020
201 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
Коментиран от #202
22:37 22.04.2020
202 Боби
До коментар #201 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Те са мишоци22:38 22.04.2020
203 Гост
До коментар #198 от "Смешко":
Ясно!!!! Можеш да пишеш ама не можеш да четеш. Виж пак коментар нр193 и го чети и го чети и го чети и го чети и го чети докато ти проблесне.Коментиран от #212
22:38 22.04.2020
204 Смешко
До коментар #193 от "Професор":
Кажи го на испанци,италианци,турци руснаци.....ЛичноКоментиран от #226
22:40 22.04.2020
205 89г. по нареждане на Горби
До коментар #196 от "Госあ":
От БКП се отцепва фашистката партия 1.БЗНС, след нея неофициалните фашисти 2.СДС, 3.ДПС тези партии са привърженици на тоталитаризма. В БКП остават СОЦИАЛИСТИТЕ ЖИВКОВИСТИТЕ, ЗАЩИТНИЦИТЕ НА НАЦИОНАЛНИТЕ ИНТЕРЕСИ И ИНТЕРЕСИТЕ НА РАБОТНИЧЕСКАТА КЛАСА ФОРМИРА СЕ БСП89г-БРП44г-БРСДП23г. От издънилите се БЗНС, СДС се образува ДСБ, НДСВ, ГЕРБ. По късно се появяват расистите крайни партии ВМРО и ОП. Това БГ политиката.Коментиран от #224
22:42 22.04.2020
206 Боби
До коментар #200 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Само на него вервал.....Мангъров в САЩ щел да стане МАНГИЗОВ22:43 22.04.2020
207 Госあ
До коментар #194 от "Професор":
Ами аз също смятам, че трябваше да се правят масово тестове за вирусоносителите и болните да бъдат карантинирани, а рисковите веднага лекувани с противомаларийните препарати, Авиган, който японците ни предложиха безплатно и препаратите за панкреатит, които се ползват регулярно. Всички тези неща са закупени в милиони таблетки и вече разпространени в болниците в Германия. В София има най малко 10, най малко, RT PCR' a ,които стоят неизползвани. Ако работеха на пълен капацитет за този месец щяха да бъдат тествани доста хора в условие на карантина и изолация на София, което е добре. И сега можеше да се започне с постепенното отпадане на ограниченията, при положение, че повечето болни са под карантина и се ползват предпазни средства и дезинфекция. Което не означава пълна свободия. Всъщност, това е великият китайски модел. Може би трябва да се вземе и част от индийския модел с тоягите и лицевите опори на улицата.Коментиран от #210, #222
22:43 22.04.2020
208 Боби
До коментар #193 от "Професор":
Като гледам в другите европейски страни бъка от народ по улици,паркове и градини22:45 22.04.2020
209 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
22:47 22.04.2020
210 Смешник
До коментар #207 от "Госあ":
Ако не се получи,ти ли ще утешаваш роднините на умрелите.Коментиран от #214
22:48 22.04.2020
211 Този коментар е премахнат от модератор.
212 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #203 от "Гост":
Кандидатирай се за член на щаба......сега всички сме експерти....щото не носим ОТГОВОРНОСТ.22:52 22.04.2020
213 НххххххМ
22:52 22.04.2020
214 Госあ
До коментар #210 от "Смешник":
Кое да не се получи ? Магистралите ли ? С двайсетина машини по контакти в условия на изолация за месец можеше да се изгради един функциониращ модел. И болните да се отделят, защото за София се оказва,че са около 3% (за София може да се говори относително приблизително в проценти за някакъв сегмент от време). И напротив,точно тогава можеха да се вземат и навременни мерки, които да спасят рисковите, а не за чакат до последно в къщите си.22:55 22.04.2020
215 Този коментар е премахнат от модератор.
216 Този коментар е премахнат от модератор.
217 2020г. БГ е Колумбия на Балканите.
22:58 22.04.2020
218 Този коментар е премахнат от модератор.
219 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
23:02 22.04.2020
220 Tozi
До коментар #200 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Не, интересувасе от мутафчийски.23:04 22.04.2020
221 СРАМОТИЯ, в БГ не се вслушват
23:05 22.04.2020
222 Професор
До коментар #207 от "Госあ":
Не е "великият китайски модел", а е този от ХонгКонг. НО -- и шведският модел да бяхме възприели, пак щяхме да сме ОК. И белгийският. А сега си МИСЛИМ, че управляваме епидемията, докато си разрушаваме икономиката. Междувременно, в страни като Белгия, Швеция, Испания и даже Италия, епидемията приключи, или е на приключване. За антивирусните лекарства си прав -- говорех за авиган на нашите тиквеници, те знаеш ли какво казват -- "нашата задача НЕ Е да лекуваме болните, а да ПРЕДПАЗВАМЕ ЗДРАВИТЕ". Питаш, какви са тия експерти в НОЩ. Ами в Щатите да не е по-различно? Да не би тоя Фаучи да разбира нещо? Истината е, че на Запад от около 20-25 години има селекция на "научни" кадри, които са хлевоусти некомпетентни некадърници. Така е във ВСИЧКИ основни университети и научни центрове на Запад. Така е и у нас. Резултатите ги виждаме. У нас, все пак Мангъров се осмели да говори. В Америка и в Западна Европа само няколко се опитаха, с огромен риск за кариерите си. Повечето бяха се вече пенсионирали и не рискуваха нищо.Коментиран от #225, #227, #237
23:06 22.04.2020
223 Боби
23:06 22.04.2020
224 Госあ
До коментар #205 от "89г. по нареждане на Горби":
Хмм ами то живковизма си е един вид фашизъм. Или нека го наречем националсоциализъм. Историята показва, че именно този модел дава най мощен прогрес. Според мен, вече не става въпрос за социализъм и капитализъм, а за анархо-либерален десен модел и корпоративен националсоциализъм. Вторият предполага колективна индустрия и йерархия с ограничени възможности, подчинена на научен фундаментализъм и планова икономика.23:06 22.04.2020
225 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #222 от "Професор":
И с колко трупове са пред "приключване" в Испания и Италия......с хиляди. Май и Франция е тамКоментиран от #228
23:09 22.04.2020
226 Професор
До коментар #204 от "Смешко":
Какво да им кажа? За много от тях епидемията приключи. За тебе още не е започнала.Коментиран от #229
23:09 22.04.2020
227 Смешко
До коментар #222 от "Професор":
Важни са броя на труповете,не теоритичните постановкиКоментиран от #232
23:10 22.04.2020
228 Професор
До коментар #225 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Отговорът на този въпрос се намира на euromomo dot eu. Има го за всяка от страните, за които питаш. ТРУПОВЕТЕ не са повече от тези при грипни епидемии от предишни години. Къде беше ТОГАВА да ривеш и да питаш???Коментиран от #233
23:11 22.04.2020
229 Смешко
До коментар #226 от "Професор":
Мен не ме мисли. Виж кво ти говори МЪНГИЗОВ.....да каже що у нас няма да има ПИК23:14 22.04.2020
230 БАХ
23:16 22.04.2020
231 гост
23:17 22.04.2020
232 Професор
До коментар #227 от "Смешко":
И аз точно това казвам. Броим труповете, тоест, смятаме общата смъртност в резултат от епидемията К-19 и я сравняваме с общата смъртност в резултат от предишни по-силни грипни епидемии в същите страни, за които се интересуваш. Имаш ръст на смъртността от базисно ниво нагоре, пик и спад до базисно ниво. Образува се триъгълник. Смяташ му лицето. Ако има втори и трети триъгълници, събираш. Сравняваш. Ако знаеш да смяташ, ще установиш, че дори и в Белгия или Швеция, общата смъртност от К-19 НЕ Е по-висока от тази при някои грипни епидемии от предишни години в същите тези държави. Къде може да видиш тези данни. Казах ти, euromomo dot eu. Какво повече да направя за тъпата ти, инатлива чутура?Коментиран от #235, #242
23:17 22.04.2020
233 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #228 от "Професор":
А при другите епидемии затваряха ли хората по домовете и защо не го правеха. Само при ковито стана.......затвориха цели континенти,всичко замря....що.ли?Коментиран от #250
23:18 22.04.2020
234 Да видим
Коментиран от #236, #238
23:18 22.04.2020
235 Смешко
До коментар #232 от "Професор":
За другите епидемии има лекарства,лечение. За кови19 няма по е за сега.....Хората се пазят чрез изолация. Намерят ли ваксина,лекарство срещу ковито, няма да ни затварят по домовете....всичко друго е несериозноКоментиран от #239
23:22 22.04.2020
236 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #234 от "Да видим":
Нека им преброим труповете от вируса накрая.....Тогава ще видим23:24 22.04.2020
237 Госあ
До коментар #222 от "Професор":
В Хонконг са китайци, а китайците направиха точно това, след като установиха,че си имат работа със смъртоносен вирус - затвориха огнището,построиха болници само за заразените (а не като тук да ти пръскат навсякъде) , тестваха и лекуваха. Ползваха предпазни средства и дезинфекция и сега са в плато и предпазливо рестартират всичко. Ние имахме отличната възможност да ползваме цялата налична апаратура, която не е малко ца София и да направим същото- разумна карантина от месец,но истинска и мрежа от заразените, като рисковите можеха да се лекуват. Вчера се разрових, понеже комбинацията от инхибитор за репликацията заедно с инхибитор за клетъчната инфекция каквато е Авиган/Фойпан (Фозан) звучи логична, в Токио са излекувани пациенти, които за три дни са показали отлични показатели.23:25 22.04.2020
238 Професор
До коментар #234 от "Да видим":
Добре, виж какво, с риск да ми изтрият поста, ето го линка за смъртността в ЕС, с включена Швеция. https://www.euromomo.eu/outputs/zscore_country_total.html Ако не си учил планиметрия и не знаеш как се смята лице на триъгълник, кажи, аз ще ти го сметна. Вижда се ясно, че в Швеция в момента смъртността е на базисно ниво. Когато любимите ти генерали Бо и Му публикуват такива данни за БГ, ще ги коментираме. Дотогава -- те могат да си приказват каквото си искат -- ще са и СА пълни научни спекуланти.Коментиран от #241
23:26 22.04.2020
239 Професор
До коментар #235 от "Смешко":
Това изобщо не е верно. Отдавна се знае как се пенажират вирусни бронхопневмонии. Освен това -- има наука ЕПИДЕМИОЛОГИЯ. Има учебници по нея. НЯМА в тази наука хипотеза да се затвори цялото население. Затварят се вирусоносителите, карантинират се контактните лица, изолират се потенциално най-засегнатите -- хората над 65 г. със съпътстващи заболявания.Коментиран от #243
23:30 22.04.2020
240 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
Ще седим по един на маса и ще ядем през маските. Ако се увеличат труповете, М ънгизов ли ще отговаря,или пак по няма кабеларка ще.ни омайва с изследвания и теоретични постановки на нечие изследване....
Коментиран от #245
23:31 22.04.2020
241 София
До коментар #238 от "Професор":
Математическите термини запази за себе си.Швеция са в началото. Вярвай на информацията на съответните правителства.....а не на Мангъров.23:35 22.04.2020
242 Госあ
До коментар #232 от "Професор":
Казах ти вече, че площта на пика не е от значение, след като го има и мерките са причината да не бъде сигнификантно по голям. Всъщност ако очакваш сигнификантно по голям пик от 1.5х от общата смъртност в България за 2014г ,която е 108 000 човека, трябваше да умрат допълнително 54 000 човека от вируса. Е айде нема нужда. Освен това ми е интересно за Ломбардия какво е положението с площта на този пик отнесен към предишни години или за най пострадалия град от тази област ? Щото този хубостник иска 80% да се заразят, хомогенно. И тези мерки за които аз говоря са коренно различни от това, което той говори.Коментиран от #244
23:37 22.04.2020
243 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #239 от "Професор":
Как света да разбере кои са вирусоносители,като нямаше. надеждни тестове за ковито.23:37 22.04.2020
244 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #242 от "Госあ":
Що бе тия в Ломбардия що се изпокриха в дупките и нямаше жива душа....Обясни им го с твойте теории и математически модели......Виж реалността в очите..Не ставай като Мангъров. Като се обърне колата,пътища много....Коментиран от #247
23:42 22.04.2020
245 Професор
До коментар #240 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Ами в Швеция и Белгия кой отговаря, дето ресторантите си работят, а смъртността е колкото при някои от предишните грипни епидемии? А за милионите безработни и гладни, за самоубилите се в безизходица, за умрелите от рак поради липса на елементарни медицински грижи, кой ще отговаря? Генералите Бо и Му?Коментиран от #248, #253
23:43 22.04.2020
246 Този коментар е премахнат от модератор.
247 Госあ
До коментар #244 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Този ми стана ясен още в началото с неговите неспецифични тестове за преболедували и стаден имунитет. Моето мнение е, че докато няма Олимпиада и световно по футбол, нек'ви ресторанти и никъв масов туризъм не треа да има. Хем ше се поизчисти планетата, хем и малко на другите сегменти освен ресторантьорство и хотелиерство мое да се наблегне.23:47 22.04.2020
248 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #245 от "Професор":
Кви ресторанти в Белгия работят. Там спряха мачовете,концертите,културните мероприятия,затвориха заведенията.Мой роднина един месец не може да се прибере в БългарияКоментиран от #251, #254
23:47 22.04.2020
249 Гости пеали
23:48 22.04.2020
250 Професор
До коментар #233 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Ето, това те питам и аз. ЩО? Ще ти казжа моето мнение. Не заради смъртността а от странна комбинация между многогодишното промотиране на хлевоусти псевдоучени-тарикати, базирано НЕ на качества а на политическа коректност, СТРАХ у управляващите, че не се ползват с подкрепата и доверието на народите си, китайско свободно съчинение целящо да срине западната икономика (дали е планирано, или се разви от един момент нататък само няма значение), желание да се разбие американската икономика за да се дискредитира Тръмп и да не бъде преизбран, и медийна параноя за да се привличат читатели, зрители и слушатели независимо на каква цена. Резултатите са налице.Коментиран от #252
23:49 22.04.2020
251 Боби
До коментар #248 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Не им обяснявай. Да си слушат Доцента и утре да отидат в Некоя кръчма да се напият.....23:51 22.04.2020
252 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #250 от "Професор":
Що бе, в цяла Европа ли има страх от управляващите?А в Русия.....Коментиран от #256
23:52 22.04.2020
253 Смешко
До коментар #245 от "Професор":
Кви ресторанти работят в Белгия. Това Мангъров ли ти го каза23:55 22.04.2020
254 Професор
До коментар #248 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Сички, засега за доставка и да си вземеш храната вкъщи. Но работят. Това, че твоят роднина е на социални помощи и не може да си посволи да си поръча храна от ресторант не е поради това, че е затворен ресторанта, а понеже няма пари.23:55 22.04.2020
255 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
Коментиран от #257, #259, #261
23:57 22.04.2020
256 Професор
До коментар #252 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Не. В Швеция, например няма. В Беларус, също. В някои други страни също -- Бразилия, да речем.Коментиран от #258
23:57 22.04.2020
257 Боби
До коментар #255 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Остави го Путин,слушай Мангъров,той е по велик от Путин23:59 22.04.2020
258 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #256 от "Професор":
Има,ама си мълчат....Сравнявай ЕС с Беларус и Бразилия......а може ли с Мозамбик и Гвинея. И там няма...щото не знаят...Мангъров да им обясни00:02 23.04.2020
259 Боби
До коментар #255 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Ще отмени парада,като не могат да се справят...Нали Мангъров им каза че няма страшно00:04 23.04.2020
260 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
00:06 23.04.2020
261 Професор
До коментар #255 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Виж сега, ще ти обясня този въпрос много подробно. Този вирус е по-различен от грип. Заразата се разпространява бързо и достига висок пик. После спада бързо. Пиковата смъртност може и да е висока, но общата не е. Ако въведеш карантина по учебника по епидемиология, ще ограничиш разпространението. НО -- ДНЕС имаш токсична смесица от некомпетентни псевдоучени като Фаучи, Фръцла, Куньо и Муцко, които се пишат експерти БЕЗ ДА СА, страхопъзльовци на власт, обогатяващи се и опияняващи се от властта си и страхуващи се да не я загубят, агресивни медии предаващи в реално време и разпространяващи токсични новини за минути, подем на екстремисти-левичари целящи да сринат западната капиталистическа икономика и петролната индустрия за да дойде новия зелен световен ред и да свалят Тръмп от власт, и гравитиращи около всичко това вокалисти като теб. ПРИ ТОВА ПОЛОЖЕНИЕ, управляващите правят оценка на риска за властта им. При висок пик на смъртността, ако не направят нищо, рискуват сваляне от власт, дори и да се окаже, че общата смъртност да се окаже ниска. Ще има репортажи за ковчези, разтревожени докторки да плачат, чували с трупове и т.н. За да няма такъв риск, а и за да се тушират изобщо всякакви протести -- извънредно положение, карантина, генералитет, полиция, глоби, КПП-та, а медиите -- да си предават за ковчези и торби. Няма жълти жилетки, няма протести, няма въпроси. Оказва се, обаче, че нямало защо. И кво прайм сега? Ето -- веднага ти давам и конкретен пример. ДнесКоментиран от #264, #265, #267, #269, #273
00:12 23.04.2020
262 Мали
До коментар #25 от "Госあ":
Математиката ти куцаКоментиран от #266
00:16 23.04.2020
263 Този коментар е премахнат от модератор.
264 Професор
До коментар #261 от "Професор":
... генерал Му съобщи за две жертви на К-19 дето са сравнително млади хора без съпътстващи заболявания. КАК МОЖЕ нормален доктор, даже и фелдшер, да твърди такова нещо БЕЗ ДА Е ПРАВЕНА АУТОПСИЯ и да се установи причината за смъртта? Ето това представлява ПСЕВДОНАУЧНА КРИМИНАЛНА ЛЪЖА, за която трябва да има затвор. Защо на Милен Цветков му правиха аутопсия за да установят причината за смъртта му, но не и на тези две "жертви" на К-19? Аааа, ясно -- да не се били заразили патолого-анатомите. Ами ако не можете да осигурите епидемиологична защита на патолого-анатомите да направят аутопсия на ДВАМА ДУШИ, КАКЪВ ЩАБ СТЕ??? Защо направо не забраните аутопсиите в цялата страна?Коментиран от #304
00:19 23.04.2020
265 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #261 от "Професор":
КАЖИ ГО ТОВА и НА ПУТИН00:20 23.04.2020
266 Госあ
До коментар #262 от "Мали":
Що ? Обясних 100 пъти,какво имам предвид.00:21 23.04.2020
267 Смешко
До коментар #261 от "Професор":
Що бе, в цел свет ли ще сменят властите, да не дойде пак комунизъма.....По добре да си останем с ковитоКоментиран от #271
00:24 23.04.2020
268 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
00:26 23.04.2020
269 Боби
До коментар #261 от "Професор":
Четем теоретични постановки. Все едно ми говорят Маркс и Ленин......Кажи нещо за труповете те са ФАКТКоментиран от #276
00:29 23.04.2020
270 12 000 лв. ПРЕЗИДЕНТСКА ЗАПЛАТА
Коментиран от #272
00:31 23.04.2020
271 Професор
До коментар #267 от "Смешко":
Драги ми Смехурко, ами глобалисткият анти-капиталистически социализъм е вече тук. Защо според теб на министрите в ЕС им викат комисари, като в ранния болшевишки СССР? Само Тръмп им беше трън в очите, именно заради прекрасно развиващата се американска икономика. Сега я сриват, и честито. Да живее соросоидният глобалистки неомарксизъм. Трябва да си борец за ЛГБТ права, за да не разбираш кво става...Коментиран от #275
00:32 23.04.2020
272 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #270 от "12 000 лв. ПРЕЗИДЕНТСКА ЗАПЛАТА":
Ти не се мешай. Тва не е за теб.00:33 23.04.2020
273 Госあ
До коментар #261 от "Професор":
Пак ти казвам, дай данни за Ломбардия, нека не вземаме отделен град,въпреки, че така ще бъде по акуратно. И пак ти казвам за България от 7млн,при смъртност 108 000 през 2014 (щото това ми попадна) , ако трябваше да има сигнификантно покачване от 1.5 пъти да кажем (което не е много, всъщност долната граница за промяна) трябваше да има 54 000 смъртни случая отгоре на средната смъртностКоментиран от #277, #278
00:33 23.04.2020
274 Този коментар е премахнат от модератор.
275 Смешко
До коментар #271 от "Професор":
Говориш ми като Ленин. Комисари,капиталисти,чекисти,глобалисти.Имаш добра комунистическа закваска......... Кажи нещо за изолацията,ковито,труповете....като Мангъров напримерКоментиран от #280
00:37 23.04.2020
276 Този коментар е премахнат от модератор.
277 Професор
До коментар #273 от "Госあ":
Дадох ти данни точно за Ломбардия, и то публикувани след пиър ривю, ти каза, че не важели. Кво да прайме?Коментиран от #281, #287
00:40 23.04.2020
278 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #273 от "Госあ":
Кажи ми що в Ломбардия се крият в дупките си. Щото ги е шубе,не от управляващите, а от ковито. Никой не се интересува от статистики,математически модели и т.н. Броят трупове и се крият .Борба за ЖИВОТ00:42 23.04.2020
279 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #276 от "Професор":
Няма ръст на. смъртноста щото се изпокриха като мишки.Коментиран от #283
00:44 23.04.2020
280 Професор
До коментар #275 от "Смешко":
Драги ми Смехурко, аз ли съм нарекъл служителите в ЕС "комисари"? Аз ли отвързах Грета Тунберг да ти обяснява, че капитализмът е вреден? Аз ли пуснах ислямски мигранти на Запад? Аз ли узаконих ЛГБТ и сложих драг кралици и крале по обществените библиотеки да обясняват на децата, че е ОК да си сменят пола когато си искат? Аз ли въведох повсеместна цензура под формата на политическа коректност? Аз ли избрах некомпетентни хлевоусти тарикати за "експерти"?Коментиран от #284
00:44 23.04.2020
281 Госあ
До коментар #277 от "Професор":
Не помня. Дай ги пак. Това те ми е работа. Пиша докато върша моята работаКоментиран от #286
00:44 23.04.2020
282 Боби
До коментар #276 от "Професор":
Отиди в Ломбардия с Мангъров и им обясни. От утре отварят всичко00:46 23.04.2020
283 Професор
До коментар #279 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Е, аз ли ги изпокрих?Коментиран от #285
00:46 23.04.2020
284 Смешко
До коментар #280 от "Професор":
Що бе, некой требе да те пита ли. Живота си тече и върви напред..Това че на теб не ти харесва........ Света не се върти около теб.....ти не можеш да решаваш.кво ще стане....Това само Мънгизов го. МожеКоментиран от #288
00:50 23.04.2020
285 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #283 от "Професор":
Що требе да ти искат разрешение ли още00:51 23.04.2020
286 Този коментар е премахнат от модератор.
287 Този коментар е премахнат от модератор.
288 Професор
До коментар #284 от "Смешко":
Ами ето, сам виждаш, че глобалисткият соросоиден социализъм се разпространява също както и К-19, аз съм непричом. И да го коментирам ли не може?Коментиран от #291
00:54 23.04.2020
289 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
Коментиран от #294
00:56 23.04.2020
290 Професор
До коментар #287 от "Госあ":
Знаеш, че е фалшива наука, нали? Не може да твърдите, че при 80% от заразените протича безсимптомно, а после да смятате смъртност от постъпилите "тежки случаи". Просто не става, знаеш го.Коментиран от #298
00:57 23.04.2020
291 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #288 от "Професор":
Тия професорски термини си ги запази за твойте другари. Брой труповете,и дано спрат да растат.Коментиран от #295
00:58 23.04.2020
292 Госあ
До коментар #286 от "Професор":
Пак е препринт, но няма значение, ще я прегледам обстойно, но не сега.00:59 23.04.2020
293 Боби
01:01 23.04.2020
294 Професор
До коментар #289 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Ти да не си Мастагаркова? Едно време когато я ч..ах, и викам, ще ти го вкарам а...но, тя вика, обичам да се целуваме. И така -- не можахме да се разберем. След като я из...ах ан...о, се наложи да й ритна кросното.01:01 23.04.2020
295 Професор
До коментар #291 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Нали ти ги преброих? Оказаха се ПО-МАЛКО от минали епидемии. Кво прайм сега?Коментиран от #297, #299
01:03 23.04.2020
296 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
01:04 23.04.2020
297 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #295 от "Професор":
По малко щото има карантина. А без карантина колко ли ще са...няма ни лекарство ни ваксина. Щом китайците затвориха девет милионен град, а Путин вкара в кошарата цяла Русия....явно не са чели твойте теоретични постановки.....Коментиран от #300
01:07 23.04.2020
298 Госあ
До коментар #290 от "Професор":
Без да съм специалист, епидемията протича на клъстери, неправилно разпределение. За някое огнище може да се очаква правилно разпределение, но е абсурдно да се говори за цели държави. А когато направиш достатъчно на брой тестове в някое огнище или клъстер, може да се говори за някаква извадка. Повечето публикации в сериозните списания са конкретно за Ухан, а не за цял Китай. Примерно в Сеул може да се види какво се случва, тестовете са правени масово ,а не само на симптоматични. Та за там може да се спекулира горе долу в модели на параметрична статистика. Освен това, както казах, на абсолютно никой не му пука за статистиката. Ако ще се вземат адекватни мерки, те са за тестване на болните с цел ограничение на епидемията и лечение. Ако тестовете за болни са масови като в Южна Корея, би могло да се направи и някаква статистикаА, или като в Германия. Или с подходящите методи, или за всеки клъстер отделно.
Коментиран от #302, #303
01:08 23.04.2020
299 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #295 от "Професор":
При коя минала епидемия са затваряли цели континенти?Коментиран от #301
01:09 23.04.2020
300 Професор
До коментар #297 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
В Швеция няма карантина, пък пак са по-малко. Оти тъй, Мастагаркова?Коментиран от #329
01:09 23.04.2020
301 Професор
До коментар #299 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Това ти казвам -- при никоя, а жертвите са били повече.Коментиран от #305
01:10 23.04.2020
302 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #298 от "Госあ":
И откъде ще вземем толкова тестове като ги няма никъде........Теоретични постановки,практиката е съвсем друго.Целият свят се оказа неподготвен. Няма ако, няма ще...сега пътища многоКоментиран от #306, #326
01:13 23.04.2020
303 Професор
До коментар #298 от "Госあ":
Точно така. Но това не е новост -- важи за всяка епидемия. И -- противоепидемичните мерки са известни. Монитираш и карантинираш заразените, карантинираш контактните, предпазваш вълнерабълс. Защо НЕ БЕ НАПРАВЕНО ТАКА?Коментиран от #314
01:13 23.04.2020
304 Мнение
До коментар #264 от "Професор":
Ами професоре, ясно е, че "пандемията" се поддържа нарочно, явно по нареждане отвън. Малко правителства, например в Швеция, отказаха да играят по еврейската свирка. Ако мислиш, че конспиративните теории са голяма доза истина, прочети статиите на Мартин Вриѝланд, като напишеш Събитие 201 упражняване на вирус, заслужава си!Коментиран от #307, #313, #322
01:13 23.04.2020
305 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #301 от "Професор":
Ако не бяха затворили континентите и държавите, колко щяха да са труповете от ковитоКоментиран от #308
01:14 23.04.2020
306 Професор
До коментар #302 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
И при липса на тестове, има описано какво да се прави -- карантинираш и изолираш симптматичните, издирваш и карантинираш контактните, предпазваш потенциалните най-засегаеми. НИКЪДЕ и в НИКОЙ УЧЕБНИК по епидемиология не пише да карантинираш ЦЯЛОТО ОБЩЕСТВО.01:16 23.04.2020
307 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #304 от "Мнение":
Ще ги видим шведите след време....И Путин ли се ПОДЧИНЯВА НА ВЪНШНИ КОМАНДИ?????Коментиран от #309, #310
01:17 23.04.2020
308 Професор
До коментар #305 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Абе Мастагаркова, ти втора сигнална система имаш ли? Нали ти казах колко щеше да са -- като в Швеция, която НЕ ЗАТВОРИ. По-малко от предишни епидемии, но с по-висок пик.01:18 23.04.2020
309 Професор
До коментар #307 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Не, на Путин му се отразява прекрасно затварянето. Няма протести, а петролът и без това падна. Русия печели само от продажби на петрол и газ. Като в една бензиностанция не идва никой да пълни бензин, що да не затвори за известно време, докато някой се появи да пълни? Таман няма да идват крадци или бездомници.Коментиран от #312
01:20 23.04.2020
310 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #307 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Как ще определиш кой е със симптоми..,нали няма тестове....или всеки с температура е кови. Китайци,руснаци,испанци и всички останали що не действат квото пише в читанките.....Коментиран от #311
01:21 23.04.2020
311 Професор
До коментар #310 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Мастагаркова, виж как действат в Хонконг. Има статия във факти.бг по този въпрос, пише. Да си чула да са парализирали града?Коментиран от #316
01:24 23.04.2020
312 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #309 от "Професор":
Ще търпи финансови загуби, като всички други...Руснаците не са се разцъфтелиКоментиран от #315
01:25 23.04.2020
313 Професор
До коментар #304 от "Мнение":
Не е по нареждане отвън, там е работата. Идва им отвътре. Правилният въпрос е, как стана така, че 80-годишното псевдонаучно италианско джудже Фаучи и подопечната му шантонерка Брикс, бяха посочени да определят какво да прави цял свят. Нашите гледат от тях.Коментиран от #319
01:27 23.04.2020
314 Госあ
До коментар #303 от "Професор":
Защото анархо-либерасткия модел се оказа напълно неподготвен и с нулев капацитет. Изключение направиха от добрата стара Германия, които все още пазят част от корпоративно йерархичната си същност. Поднебесната империя освен че подари генома за 10 дни, подари протоколи за лечение, маски и дезинфектанти и даде пример как трябва да се процедира. На всичкото отгоре, този модел (анархо-либерасткия) показа изключителна тромавост и заради лакомията си за пари от туризъм, не затвори границите си навреме.Коментиран от #318
01:28 23.04.2020
315 Професор
До коментар #312 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Огромните му загуби ще са от ниските цени на петрола и газта, не че е затворил.Коментиран от #317
01:29 23.04.2020
316 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #311 от "Професор":
Айде сега Хонг Конг.там май Китайците нещо се мъчат с тях,може и да ги е шубе...всеки сам си решава....Останалите95% от цивилизования свят.....Яко карантина..
01:29 23.04.2020
317 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #315 от "Професор":
Пак са загуби......конкуренция01:30 23.04.2020
318 Професор
До коментар #314 от "Госあ":
Тръмп дойде да промени именно този модел, мелодрамата му бе спретната за да го свалят от власт. Китайците също са заинтересовани да го свалят.Коментиран от #321
01:31 23.04.2020
319 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #313 от "Професор":
Щом света така е решил....трябвало е да питат Мангъров....Коментиран от #320
01:33 23.04.2020
320 Професор
До коментар #319 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Много водещи учени в света говорят точно като Мангъров. ТИ си некомпетентна пропагандистка, защо не вземеш да си лягаш?Коментиран от #323, #324, #328
01:34 23.04.2020
321 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #318 от "Професор":
Боли го Тръмп. Освен Ам Ерика за другите не му дреме01:34 23.04.2020
322 5 за 4
До коментар #304 от "Мнение":
Каква игра не играят?Според теб защо Мангъров не говори и сравбява със Швеция?Над 1 000 наден заразени и над 350 умрели.Е, верно освободиха старческите домове.Там възрастните не живеят с младите.Шведите почват сами да се изолират след рязкото покачване.Ще се чуе до края на седмицата Със Сингапур и с тях не сравбява вече.Защо ли?Ами и там изтърваха положението .Самия Мангъров говореше за пика,сега го няма.Тъкмо си мислех,че му се е изпразнила на Мангъра торбата с лъжите и предположенията и ей го на -пак я напълнил.Коментиран от #340
01:35 23.04.2020
323 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #320 от "Професор":
Имам чувството че ми нарежда президента.01:35 23.04.2020
324 Просто въпрос
До коментар #320 от "Професор":
Когато й са тия много учени като него?Напиши един.Коментиран от #327
01:37 23.04.2020
325 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
01:40 23.04.2020
326 Госあ
До коментар #302 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Напротив. Немаше организация. Пак ще повторя, в София има най малко 10 машини, които при добра организация можеха да бичат проби всичките, ама треаше да дават допълнително пари, на такива като мен и за консумативи. Как беше, от парите на баце. Консумативите за реакцията са стандартни и ги има в изобилие, като само праймерите и сондата за вируса са специфични, но и те не са абсолютно никакъв проблем. Биотех корпорациите ги синтезират. И тук е другият въпрос, че се наливат пари в бетон и някакви "тех паркове" ,където ще се правят микромолекули пенкилер,но не могат един генерик да направят и ще принтират органи, а няма една българска фирма за синтетична ДНК за праймери, не за изкуствени геноми.Коментиран от #330, #331
01:40 23.04.2020
327 Професор
До коментар #324 от "Просто въпрос":
Йоанидис. Витковски. Монтание. Виж https://swprs.org/a-swiss-doctor-on-covid-19/Коментиран от #332
01:40 23.04.2020
328 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #320 от "Професор":
Учените да покажат как става на практика........Иначе и те са като нас....писателиКоментиран от #335
01:41 23.04.2020
329 Сверявайте бе
До коментар #300 от "Професор":
Професоре, виж последните данни от Швеция и тогава пиши колко са по-добре.Коментиран от #333
01:41 23.04.2020
330 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #326 от "Госあ":
И в Русия,Китай,САЩ,Франция и там ли няма машини и организация,та въведоха карантина.Коментиран от #336
01:44 23.04.2020
331 Професор
До коментар #326 от "Госあ":
Виж сега, този въпрос е малко по-сложен. Първо, няма нормална среда за развитие на интелектуална собственост, нейната защита, лицензиране, стартъпи, спинофи и пр. В това отношение трябва да се учим много от евреите. Като има стартъпи и спинофи създадени от млади но гладни професионалисти мечтаещи да станат богати и велики, бидейки гладни но компетентни и енергични, ще запълнят подобни празноти. Вместо това, както казваш, има тех парк с някакви спекулативни молекули, промотирани от Статев, а през останалото време се използва за снимки на тв сериали.01:47 23.04.2020
332 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #327 от "Професор":
И как ще стане на практика.......като нищо не знаехме за вируса, нямаше тестове,дори маски.... Пак са мо теоретични плстановкиКоментиран от #334
01:47 23.04.2020
333 Професор
До коментар #329 от "Сверявайте бе":
Свери ги ти на euromomo dot eu. Данните за смъртността са безспорни. В Швеция епидемията приключи. За теб и за швабите тепърва почва.Коментиран от #339, #343
01:49 23.04.2020
334 Професор
До коментар #332 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Мастагаркова, затова има учебници по епидемиология, ама понеже вие, безпросветните агитатори и пропагандатори се намесихте, стана мазало. На практика: имаш симптоми температура и кашлица. Карантинирам те теб и контактите ти. Въвеждам социална дистанция, редовно миене на ръце, маски на лицата на публични места, ограничавам концерти, спортни прояви и заведения, извеждам ги онлайн и разрешавам само доставки по домовете/вземане от заведението. И до там. Производство и икономика работят.01:53 23.04.2020
335 Професор
До коментар #328 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Ами и казаха, и показаха. Няма кой да ги слуша. И -- понеже не слушаш. Мастагаркова, да ти кажа -- тебе те оправя само як бой и е...е.01:57 23.04.2020
336 Госあ
До коментар #330 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Карантината е необходима според мен до някаква степен, маските също, дори вируса да се разпространява и под формата на микроаерозоли при дишане и говорене (това съвсем наскоро го показаха) . Но успоредно с карантината трябва да се прави скрининг и да се прилага лечение както направиха Китай,Южна Корея, Германия,че дори и Франция. Изненадан съм от тях... Другият модел е японският, който може би все още може да се приложи. И между другото шведите изглежда ще направят точно това, но се замотаха много, а трябваше да започнат проследяване още в началото и да си затворят училищата, защото там най много се разпространява, както японците. И между другото и при тях май се пропукват нещата,но при 128 млн и тяхната структура , 280 жертви не мисля, че са много. Освен това, там има план Б с масови бързи и точни тестове и лекарства.Коментиран от #341
02:00 23.04.2020
337 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
Коментиран от #338
02:00 23.04.2020
338 БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ
До коментар #337 от "БСП - НАРОДНИТЕ МИЛИОНЕРИ":
Чао другари. Поздрави на вашия Мангъров....02:02 23.04.2020
339 Сверявайте бе
До коментар #333 от "Професор":
Какво да ги сверявам данните там,като редовно говоря с роднини живеещи в СтокхоумТи ги наблюдавай ако вкарат тези дни реалния ръст.Професоре,тоя вирус още не са го написали по учебниците.Ще е добре освен епидемиология ,виросулогия и малко микробиология да почетеш.Лека нощ от мен!С вас като чета коментарите спора е излишенКоментиран от #345
02:07 23.04.2020
340 Мнение
До коментар #322 от "5 за 4":
След една година като си задължително ваксиниран и чипиран, в 84-та на Оруел, шЪ разбереш.Коментиран от #342
02:09 23.04.2020
341 Сверявайте бе
До коментар #336 от "Госあ":
Вчера в Швеция са 358 вече.починалитр,а новите заразени над 1000.02:10 23.04.2020
342 5 за 4
До коментар #340 от "Мнение":
На Марс съм,на Марс съм!02:12 23.04.2020
343 Госあ
До коментар #333 от "Професор":
Шведите са много по зле от Германия и при тях тепърва започва. Относно стартъпи и спинофи,това го има донякъде, донякъде в сащ около големите има някакви дребни, които веднага го отнасят при такава ситуация. Това е добре. Няма никаква полза от тях. Термо ги купи всички малки, между другото. Относно микромолекулата, видях го човека, има показатели ... но е сложно...много активност,много постери, много контакти и списания около 3 ин силико. Астроном. Еми сори, ама в Органична химия има много по читави.а за тези с органите,без коментар. Измамници. За сведение, органи ше се гледат в прасета,няма да се принтиратКоментиран от #344
02:13 23.04.2020
344 Професор
До коментар #343 от "Госあ":
Казвам ти, ти си болен човек. ВИЖ данните за смъртността.Коментиран от #346
02:17 23.04.2020
345 Професор
До коментар #339 от "Сверявайте бе":
Тоест, "една жена ми каза", какво да гледам обективните данни за смъртността? Ау, 358 починали! А през зимата на 2018 г. знаеш ли колко са умрели в Швеция от грипна епидемия? Два пъти повече. Питаш ме откъде знам. Казах ти -- обективни публични данни за смъртността в Швеция през последните 4 години и половина.Коментиран от #347
02:22 23.04.2020
346 Госあ
До коментар #344 от "Професор":
Това, което говори мангъров е абсолютна глупост и никой никъде не го е прилагал, дори шведите. Говори на ангро, и ако аз го правя във факти,той не би трябвало. Шведите са много по зле от Германия. Несравними. Освен т'ва треа бачкат за китайците, щото ги изкупиха 😄Коментиран от #348
02:24 23.04.2020
347 Госあ
До коментар #345 от "Професор":
Пак ти казвам, не се гледа по държави, а по области и градове, дори квартали. Иначе са други модели.Коментиран от #349, #351
02:26 23.04.2020
348 Професор
До коментар #346 от "Госあ":
Аз пък ти казвам, че епидемията за Швеция свършва, а за швабите тепърва предстои. Но, добре, хайде, мани ги шведките, нека ги шибат китайците с малките п----и. Дай да говорим за Малта. МАЛТА. До Италия е. Виж колко тестове са направили, виж колко болни имат и виж колко са им умрелите.Коментиран от #350
02:29 23.04.2020
349 Професор
До коментар #347 от "Госあ":
Ти говориш за и сравняваш държави, а искаш аз да не говоря и да не сравнявам. Стана ясно, че си доставчик на някакви алхимии от Китай, имаш конфликт на интереси, защо не вземеш да млъкнеш?02:36 23.04.2020
350 Госあ
До коментар #348 от "Професор":
Виж Бергамо и виж Рим. Шведите да се молят Германия да им обърне внимание. Плюс т'ва, кой обръща внимание на шведите освен купените от ресторантьорите?Коментиран от #353
02:46 23.04.2020
351 Мнение
До коментар #347 от "Госあ":
Госте, дори и да си вирусолог, не виждаш ли глобалната картина на икономическите и политически промени, които се подготвят. А за 5G-то, с което се бърза и което е извън всякакви приемливи норми за електромагнитна радиация, какво мислиш!?Коментиран от #358
02:58 23.04.2020
352 Този коментар е премахнат от модератор.
353 Този коментар е премахнат от модератор.
354 Този коментар е премахнат от модератор.
355 един
Коментиран от #363
09:43 23.04.2020
356 бай боре
10:04 23.04.2020
357 ПЕРО
До коментар #49 от "Госあ":
Шубе ги хвана изтрещели столичани да не излязат на ВИТОША, че после как ще ни свалят тези тюфлеци,та за това я затвориха гадовете11:05 23.04.2020
358 Госあ
До коментар #351 от "Мнение":
Мисля че не е нужно. Затрупаха ни с боклуци и ненужни неща капиталистите за сметка на най важните-здраве,чист въздух и свободно време.14:27 23.04.2020
359 Иван
15:30 23.04.2020
360 Ввв
16:26 23.04.2020
361 гост
16:33 23.04.2020
362 фани
16:43 23.04.2020
363 капитан
До коментар #355 от "един":
Ясно ли ти е, че средната възраст на пасажерите в круизния кораб е била доста над 60+ години, но въпреки това смъртността там, както ти сам казваш е 1,8%?18:01 23.04.2020
364 Красимира
До коментар #25 от "Госあ":
Братле, губиш си времето и енергията, за да обясняваш на хора, интелигентни колкото водорасло18:14 23.04.2020
365 Красимира
18:17 23.04.2020
366 Пешо
18:20 23.04.2020
367 ангелов
18:21 23.04.2020
368 8:0
18:45 23.04.2020
369 baihui
До коментар #52 от "Родни":
Ти пък на кого си подобен бе, рептил? Лапай!19:08 23.04.2020
370 Този коментар е премахнат от модератор.
371 Този коментар е премахнат от модератор.