Опасения, че Европейският съюз ще бъде сполетян от „финансов ураган“, изрази председателят на бюджетната комисия в Европейския парламент Йохан Ван Овертфелд.
Това е най-вероятният сценарий, ако съвсем скоро европейските лидери не стигнат до компромисно решение по следващата многогодишна финансова рамка и за икономическия план за възстановяване, категоричен е евродепутатът.
Овертфелд е оптимист, че първата крачка е направена, след като Германия и Франция имат общо предложение за 500-милиардна подкрепа. Все още обаче остават четири страни против - Нидерландия, Швеция, Дания и Австрия, припомни той:
„Това са 4 държави, които са част от ЕС. Ние може да не сме съгласни с тях, да спорим с тях и да се опитаме да ги убедим в противното на тяхното мнение. Все някога трябва да се постигне консенсус. Всъщност, за мен това е проблемът с главно „П“.
След като в понеделник Берлин и Париж се споразумяха за пакет за подкрепа от 500 милиарда евро, набрани чрез облигации, следващата седмица в Брюксел се очаква и предложението на Европейската комисия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Жълт код
07:25 20.05.2020
3 С две думи
До коментар #1 от "Доктор Ковид 20":
Никой за нищо не е гласувал-просто хората се хванаха на лъжите за "светлото европейско бъдеще" и " общият европейски дом"...-мислеха си наивниците,че богатият Запад ще им позволи да живеят с тяхният стандарт..-това е накрадкоКоментиран от #5, #48
07:25 20.05.2020
4 Въпрос към Доктор Ковид 20
До коментар #1 от "Доктор Ковид 20":
А ти кога гласува по тези въпроси. И кого изобщо са питали?07:28 20.05.2020
5 Доктор Ковид 20
До коментар #3 от "С две думи":
Добре де, но дай писмено обяснение защо гласува за тези неща дето те попитах, а сега си недоволен/на??Коментиран от #15, #31
07:30 20.05.2020
6 Я ако обичаш
До коментар #1 от "Доктор Ковид 20":
, изброй датите на които са проведени тези референдуми , че нещо не се сещаме!Коментиран от #10
07:35 20.05.2020
7 Без сантименти
07:36 20.05.2020
8 ****
07:37 20.05.2020
9 Професор
До коментар #1 от "Доктор Ковид 20":
Дай да ти отговоря най подробно на това питане. Кратък отговор: защото българите не знаят английски, а тези, които знаят този език са комунисти и дечица на комунисти. По подробно: Когато ние скачахме по площади и искахме капитализъм, пазарна икономика и демокрация, се разпадна СССР. Тогава, в недрата на западното капиталистическо общество, което за нас беше модел, се таеше една идеология, която ние и не подозирахме. Това е старата глобалистка болшевишка идеология на Троцки, троцкизмът. В Европа беше известна като "еврокомунизъм", а в Америка като "спартакизъм" (понеже в Америка комунизъм беше станала мръсна дума). Защо ние тази идеология не я познавахме? Защото ние познавахме добре нейният антипод, национал-комунизма, или с други думи сталинизма. Последният се бореше с болшевишкия троцкизъм много свирепо, и в нашите страни троцкизмът беше неизвестен. НО -- докато скачахме на площадите, труцкизмът ликуваше, защото неговият най-голям враг, национал-комунизмът, потъна в прахта. Старият болшевизъм стана нов глобалистки соросоидален неомарксизъм и ПРЕВЗЕ тиомълком западните страни. Ние наивно даже и НЕ ЗАБЕЛЯЗАХМЕ ТОВА.Коментиран от #11, #12, #19
07:45 20.05.2020
10 Доктор Ковид 20
До коментар #6 от "Я ако обичаш":
Мене са ме питали, а тебе като не са те питали значи нямаш право на мнение за тези неща, затваряш си човката и отиваш в кухнята да помагаш на айшето да си изкъпете дечурлигата, за да тръгнат на училище и да станат по-грамотни от вас! Ясен ли съм или да ти го разясня по-подробно?Коментиран от #13, #17
07:47 20.05.2020
11 Доктор Ковид 20
До коментар #9 от "Професор":
Еми заминаваш за Швейцария където ти ще решаваш тези неща и спираш да роптаеш! Ясен ли съм, или по-подробно да ти го изясня??07:48 20.05.2020
12 Професор
До коментар #9 от "Професор":
Та, да продължа. Неомарксизмът постепенно ПРЕВЗЕ западните капиталистически общества с една едничка цел -- да ги разруши. Западни интелектуалци и учени разкриха този процес, но в България нямаше кой да ги чете -- онези, които знаеха английски бяха изградени неомарксисти, а тези, които не бяха неомарксисти, не знаеха английски. Неомарксизмът трансформира ЕС от икономически в политически съюз, който практически замени СССР и даже си назначи собствени комисари, както болшевиките направиха през 1917 г. Глобалисткият неомарксизъм, известен у нас още и като соросоиден джендеризъм, анти-индустриален енвайрънментализъм, толерастия, либерастия и пр (все имена излезли от недрата на умния ни народ, който налучка безпогрешно какво става, но поради незнаене на английски не бе наясно с терминологията), ПРЕВЗЕ западните страни в рамките на 2-3 години: от 1990 до към 1993 г., до степен до която еврокомунистическите партии в ЕС, както и спартакистките организации в Америка се САМОРАЗПУСНАХА -- те нямаше вече за какво да се борят, понеже властта бързо стана тяхна!Коментиран от #14, #21
07:53 20.05.2020
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Професор
До коментар #12 от "Професор":
Продължавам по-нататък. Неомарксизмът доведе до разруха преди всичко на западните капиталистически страни, в които се настани. Новоосвободилите се страни в Източна Европа станаха негови колатерални жертви, но най-големите поражения неомарксизмът нанесе на най-мощните и най-развитите капиталистически страни. Гражданите им с ужас наблюдаваха дегенерацията на техните общества, наркоманизирането и опедерастяването на техните деца, невероятното нарастване на престъпността, алкохолизма, пороците, и на умишлената анти-западна имиграция от цивилизационно антагонистични и примитивни страни в тях. Източна Европа си помисли, че тези поражения са специално насочени към нея, но истината беше, че те удариха най-тежко именно Запада. И -- ИЗВЕДНЪЖ се случи чудо! Най-мощната капиталистическа страна, САЩ, намери начин да се оттърси от неомарксистката идеология, като избра за президент анти-глобалиста, анти-неомарксиста, капиталиста ДОНАЛД ТРЪМП. Вижте кои го подиграват, вижте соросоидите, които се опитват да го свалят. ЕТО ТОВА СА ГЛОБАЛИСТИТЕ НЕОМАРКСИСТИ. Това е драмата, която се играе пред очите ви. Просто ПРОГЛЕДНЕТЕ!Коментиран от #18
08:02 20.05.2020
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Българина
08:06 20.05.2020
17 Репресиран от герб
До коментар #10 от "Доктор Ковид 20":
И кой си ти дето са те питали дали евреичето паси да подаде документи за нато и ес, а? Много си отворен нещо.!08:14 20.05.2020
18 Професор
До коментар #14 от "Професор":
И да завърша -- ТА, в момента, ние си мислим, че капитализмът, пазарната икономика и демокрацията са ЛОШИ. Но те не управляват днес западните страни, неомарксистката глобалистка идеология ги управлява, а тя иска ДА РАЗРУШИ капитализма, пазарната икономика и демокрацията. Ние мислим, че Германия, или Франция, или ЮКей са капиталистически демокрации с пазарни икономики? НИЩО ПОДОБНО! Днес те са неомарксистки глобалистки сбирщини н на ошашавени хора от кол и въже, управлявани от соросоидни властници, представящи се за "строители на новия глобален свят", точно както болшевиките са се представяли за строители на новия международен комунистически ред в цял свят, преди Сталин да ги изтрепе и/или да ги натика в Гулаг за да строи своя национал-комунизъм, който беше антипод на интернационалния болшевизъм. ЕДНА НАДЕЖДА има да се ликвидира тази неомарксистка глобалистка чума, и тя се казва ДОНАЛД ТРЪМП, запомнете това.Коментиран от #20, #22
08:16 20.05.2020
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Сух
До коментар #18 от "Професор":
Добре написано..08:21 20.05.2020
21 Гост
До коментар #12 от "Професор":
Професоре без диплома, не неомарксизъм , а неолиберизъм се казва движението в Европа, което бе пипулязиранооще още от Татчер. При марксизма, бил той нео или не като главна методичка на комунистите, средствата за производство са в ръцете на народа,на държавата, а не в единия процент богаташи от върха на пирамидата. Неолиберизма, нямащ нищо общо с традиционния либерализъм ни довя нови моди като гей парадите, смяна на пола и сексуално образование на децата още от втори клас. Още инвазията на нямащи намерение да работят търтеи от Африка и Азия.Коментиран от #27
08:26 20.05.2020
22 Максим
До коментар #18 от "Професор":
Възможно е бабите от твоето село и да те наричат професор заради словения поток от думи като неомарксизъм Тях може и да заблудиш, но в главата ти е голяма каша, лекувай се докато е време. Иначе ще ходиш по улиците и трамваите и ще си мърмириш как неомарксизма е причина за всичките ти лични нещастия.Коментиран от #25
08:30 20.05.2020
23 Ганю
Коментиран от #28
08:31 20.05.2020
24 Професор
До коментар #19 от "Гост":
Виж какво, за теб важи в пълна сила великата българска поговорка "ти го кръщаваш, то ти пърди". Верно е, че Меркел и Макарон, например, са антикомунисти. Далече са от комунизма. Те са далече от сталинисткия национал-комунизъм, понеже са ТРОЦКИСТИ, тоест, неомарксисти, тоест, глобалисти, тоест, соросоиди. Неомарксизмът е съвременната ре-инкарнация на международния болшевизъм от 20-е години на 20-и век. Троцки, по тази логика е също антикомунист, понеже е анти-национал-комунист, тоест, антисталинист. Това не го прави по-малко болшевик и радетел на световния болшевишки "нов ред". Радетели на този нов глобалистки ред са и твоите неомарксистки приятелчета Макарончо и Тантето. ЕДИНСТВЕНАТА защитна реакция на добрия стар капитализъм, с неговата носеща заможен живот на средната класа пазарна икономика, и с неговата демокрация, стана през 2016 г. с избирането на Доналд Тръмп в САЩ. И забележете ЯРОСТТА, с която неомарксистите на Запад, в синхрон с китайските комунисти (дето също са се писали глобалисти) ИСКАТ да го свалят от власт. ЯРОСТ до изиграване на най-силното възможно оръжие: БИОЛОГИЧНОТО. Една сготвена от китайската компартия ПАНДЕМИЯ за да съсипе гордостта на Тръмп -- възраждащата се от неомарксистката разруха капиталистическа икономика на САЩ.08:33 20.05.2020
25 Професор
До коментар #22 от "Максим":
Максимчо, ти да не си на Горки правнучето? Аз съм хабилитиран професор в Америка, мен не ме мисли, ходи събирай бутилки по кофите в Каспичан за да си платиш Интернета.08:35 20.05.2020
26 Сандо
08:43 20.05.2020
27 Професор
До коментар #21 от "Гост":
Разликата между (А) 1% политическа върхушка управляваща ДЪРЖАВАТА, притежавайки я цялата, заедно със "средствата й за производство" и (Б) 1% соросоидна върхушка от богаташи-глобалисти опитващи се да управляват цял свят и всичките му "средства за производство", Е ИМЕННО разликата между традиционният национален сталинистки марксизъм и сегашния глобалистки неомарксизъм. Имай предвид, че сталинизмът едно време не случайно победи болшевизма -- международният болшевизъм доведе Русия до невъобразима разруха, съизмерима само с разрухата, която съвременният неомарксизъм довежда в западните страни, в които е на власт. НО -- готви се: както навремето болшевизмът си намери майстора, така и днес неомарксизмът ще си го намери и вече си го намери. Не, не е ПУТИН, а е ТРЪМП. Не случайно неомарксистите непрекъснато се мъчат да изкарат, че Тръмп е агент на Путин, понеже много добре знаят, че и Путин е анти-глобалист. Само че, Путин, за съжаление, не е про-капиталистически настроен и обърка напълно приватизацията в Русия. Така че, няма много общо с Тръмп, само дето и двамата са анти-глобалисти. За неолиберализма -- това е ранен етап на неомарксизма, ако знаеш английски, има един професор Jordan Peterson, той ги обяснява нещата. Гледай го в Ютюб.08:50 20.05.2020
28 Професор
До коментар #23 от "Ганю":
Въобще не казвам това. Мисля, че неомарксизмът в ЕС ще бъде свален скоро от гражданите на Запад, особено ако Тръмп спечели втори мандат. Надявам се да бъде свален.08:52 20.05.2020
29 Тито
Коментиран от #30
08:55 20.05.2020
30 Професор
До коментар #29 от "Тито":
Разпад на политическия неомарксистки конгломерат ЕС -- твърдо ДА. Икономическа интеграция основана на принципите на ЕИО отпреди 1990 г. -- също твърдо ДА.Коментиран от #37
09:03 20.05.2020
31 kukoto
До коментар #5 от "Доктор Ковид 20":
Никой не е питал хората,нещо си се обръкал.09:12 20.05.2020
32 Професоре,
До коментар #1 от "Доктор Ковид 20":
тоя коментар днес под всяка статия ли ще го copy-paste-ваш?Коментиран от #33, #35
09:15 20.05.2020
33 Прощавай,
До коментар #32 от "Професоре,":
,,докторе".09:17 20.05.2020
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Соросоидна смрад
До коментар #32 от "Професоре,":
Така си изкарват паричките някои - спуснати са им опорки и няма да си играе да пише едни и същи лъжи под всяка статия - затова копи и пейст - така да се каже механизация на труда. Ти да не мислиш че им дават кой знае какви пари да тролят - колкото да има за ядене или наркотици или пиячка - за всеки е различно.09:31 20.05.2020
36 Върнете Турското Иго
Коментиран от #41
09:37 20.05.2020
37 Гербав трол
До коментар #30 от "Професор":
Само да допълня че опорочаването на ЕС и превръщането му от икономически в политически съюз се случи с активното съдействие на Америка. Много пъти съм казвал че санкциите против Русия и противопоставянето не са против Русия а против ЕС. Технологично развита Европа с ресурсите на Русия (при добри отношения) беше рецепта за успех но откакто въведоха санкциите и изолацията еврото почна да пада спрямо долара. Единствената заплаха за господството на долара е от еврото - нито йоана нито рублата могат да го свалят но виж еврото беше на път да го направи. Точно заради това нападнаха Ирак и Либия защото те искаха да търгуват петрола в евро - ако бяха допуснали и други щяха да се присъединят а загубят ли господството на долара губят всичко.Така че американците до последно ще поддържат ЕС в сегашния си вид защото им е много изгоден нищо че затъва а ако е само икономически съюз не могат да го управляват както сега.
Коментиран от #38
09:44 20.05.2020
38 Професор
До коментар #37 от "Гербав трол":
Виж сега, САЩ имаше неомарксистко лице преди да дойде Тръмп на власт. Това, за което говориш се отнася за това лице на САЩ. Неомарксистката глобалистка политика на САЩ започна със стария Буш и завърши с Обама. Днес нещата са малко по-различни, но неомарксистката реакция срещу Тръмп в САЩ и до днес ПРЕЧИ на подобряването на отношенията на САЩ с Русия. За неомарксизма, който е модернизиран троцкизъм, Русия на Путин е ре-инкарнация на сталинизма, така че между тях се играе старият конфликт Сталин-Троцки в съвременни условия... Тръмп е ЗА подобряване на отношенията с Русия, но виждаш, че като посегне да прави това и веднага неомарксистите се опитват да го свалят с пълзящ преврат.Коментиран от #42
09:53 20.05.2020
39 Потвърждавам за Петерсон...
Коментиран от #40
09:54 20.05.2020
40 Професор
До коментар #39 от "Потвърждавам за Петерсон...":
Тръмп няма НИТО ЕДНА неадекватна дума или действие. МНОГО ги разбира нещата и действа много умно. Неомарксистите в ЕС го представят като неадекватен клоун, а "обикновените хора", както винаги вярват на пропагандата на глобалистките медии. Тръмп НИКОГА няма да се откаже и никога НЯМА да приеме нещо по-малко от ПЪЛНА ПОБЕДА над глобализма и неомарксизма.09:59 20.05.2020
41 Гербав трол
До коментар #36 от "Върнете Турското Иго":
Не е виновен ЕС а моделът в който се превърна - политически съюз в който накакви хора които нито си чувал нито си гласувал за тях те управляват и ти нареждат какво можеш да правиш и колко криви краставици да произвеждаш.Виж ако беше икономически съюз на независими държави какъвто беше до 90-те години но също трябваше и да има военен съюз в който членки да са само членките на икономическия ЕС (не сегашното НАТО защото то е доминирано от САЩ и Турция) щеше да е доста по-добре. Това е била мечтата на генерал дьо Гол - обединена Европа от атлантика до Урал - неговата мечта е включвала и Русия макар че тогава е било СССР.
10:03 20.05.2020
42 Гербав трол
До коментар #38 от "Професор":
Бъркаш неолиберализма или неомаксизма с което почти съгласен с теб в САЩ започна от Картър - при него за пръв път се появи а при Буш вече беше тотален - така да се каже "дълбоката държава" завзе цялата власт. Съгласен съм че и САЩ не са това което бяха преди Картър - превърнаха се от демократична страна в империя. Не знам Тръмп дали ще може да се справи с "дълбоката държава" - много преди него са опитвали и не са могли въпреки че тогава не държаха цялата власт - единственото добро е че той не е представител на тази "дълбока държава" но не съм толкова уверен като теб че той ще може да направи нещо.Коментиран от #45
10:15 20.05.2020
43 Изясняване
10:16 20.05.2020
44 Jiko
10:51 20.05.2020
45 Професор
До коментар #42 от "Гербав трол":
Либералната демокрация еволюира в неолиберализъм. Неолиберализмът при Картър еволюира в днешния неомарксизъм. По времето на Рейгън имаше прекъсване в тези процеси. При Обама беше триумфът на победилия неомарксизъм. Щеше да бъде повсеместен при Хилари, но не стана. Претърпя неочакван разгром, още не може да го преживее...11:20 20.05.2020
46 Ввв
11:29 20.05.2020
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Mimi
До коментар #3 от "С две думи":
Много точно!17:22 20.05.2020