За 785 новозаразени за денонощие с коронавирус у нас съобщи Единният информационен портал.
Това е с 198 случаи повече от вчера. Осем са починали, а 64-има са в интензивно отделение.
5 819 са направените тестове за последното денонощие. Общият брой на заразените е 25 774, от тях 8712 активни. 164 cа излекувани през последното денонощие, а общо са 16139.
Поставете оценка:
Оценка 2 от 26 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Мдааааа
Коментиран от #26, #123
05:58 14.10.2020
2 Маргинал
Коментиран от #8, #67
05:58 14.10.2020
3 Гост
05:59 14.10.2020
4 Добре е, че поне смъртните
06:02 14.10.2020
5 Биоробот
Коментиран от #6
06:04 14.10.2020
6 Лост
До коментар #5 от "Биоробот":
И от кого гледат, че ги носят така?06:12 14.10.2020
7 Знаещ
Коментиран от #41
06:12 14.10.2020
8 Щеше да е много добре
До коментар #2 от "Маргинал":
ако беше така, но не е. Разпространяват я най-вече такива невярващи като теб, които не спазват елементарни правила. И ако въведат по-строги, ще е заради поведението на такива като теб. Те че прекалява с броя на новините по темата "Коронавирус" си е факт. Както е факт, че в Европа през лятото имаше максимум по 200-300 смъртни случаи дневно, а сега със захлаждането са поне 3 пъти повече и ще растат за съжаление. Затова въвеждат на много места по-строги мерки, колкото и да не им се иска. А на Бойко(ако се влоши ситуацията още у нас) най-вероятно няма да му стиска да ги въвежда. Така че всеки решава как да се пази. Общо взето дали ежедневно ще расте броя на заразените е най-вече функция от поведението на всеки отделен човек.Коментиран от #16
06:13 14.10.2020
9 Човек от щаба
Коментиран от #15
06:15 14.10.2020
10 Аз съм клошар
Коментиран от #70
06:17 14.10.2020
11 Напред Народе
Коментиран от #29
06:18 14.10.2020
12 Гост
06:19 14.10.2020
13 Doni Brasko
06:20 14.10.2020
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Мухъл
До коментар #9 от "Човек от щаба":
Да бе, Бойко ти е виновен понеже Бай Ганьовците се надлъгвате че 'няма вирус' и не спазвате мерките. Сигурно и за глобалното затопляне той ти е виновен ... А ако не вдигаш самолет, пак ли Бойко е причината?Коментиран от #19, #23
06:24 14.10.2020
16 Човек от щаба
До коментар #8 от "Щеше да е много добре":
Направи си справка с цифричките и ще разбереш, че все не излизат. Стряскаща цифра новозаразени, която не кореспондира с активните случаи, хората под карантина и в болница. А не сме вярващи заради прекалено вярващите от пролетта. Как на 20 човека дневно чакахме труповете, пък на 20 трупа чакаме мерките? Просто трябва да се спре с тая истерия . В Китай го направиха пък още има китайци.06:25 14.10.2020
17 Корона глад
Коментиран от #21
06:26 14.10.2020
18 Мангъра Гдее
06:27 14.10.2020
19 Лост
До коментар #15 от "Мухъл":
При толкова раздадени пари, защо не купиха апаратура? Аз ли да съм виновен?06:27 14.10.2020
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Не Дрънкай
До коментар #17 от "Корона глад":
Има начин да избегнете заразяването като спазвате елементарните мерки. Така хората са оцелявали при минали епидемии като Чума например ама явно не си много осведомен по въпроса.Коментиран от #24
06:28 14.10.2020
22 БАЙ Х@Й
Коментиран от #28, #39, #45
06:31 14.10.2020
23 Човек от щаба
До коментар #15 от "Мухъл":
Ако ми покажеш по-голям Ганьо от Бойко....до сега само бомба не е направил в шадравана в Брюксел, че напълно да се покрие с персонажа. Но по темата....нищо страшно не виждам да се случва. Да ти кажат, че си болен, без да си търсил болница си е късмет. Това е положението за 95 %. А за умрелите....те винаги следват броя на живите, такъв е закона на Бог....06:32 14.10.2020
24 Корона глад
До коментар #21 от "Не Дрънкай":
Чумата дане е вирус???Спазвам си елементарните ежедневни мерки но нямам намерение да се заключва в банята.Но които иска и така може докато дойде ваксинирането и си чака редаКоментиран от #27
06:35 14.10.2020
25 Мерките
06:36 14.10.2020
26 Дълбоко Виждащ
До коментар #1 от "Мдааааа":
Пак същите....Да започнем преброяването!Не разбрах кое се е увеличило???Процента е същия дори малко по нисък от оня ден-вчера 13,49%Якото мрене е на хора с доста много увреждания на пределна възраст...8човека.Смъртноста е 3,581%тоест пада,стана банално,но все пак-държавна стъкмистика не намери морални сили да признае грешката си и да премахне младежът от Стара Загора от смъртните и от вирусоносители!Вчера говорих няма нито един заразен от началото до сега....в НАП софия....Нито на Женския пазар софия,нито на някоя борса в софия...Не знам кой се заразява и как боледува...Явно е-Има Лекарство ,щом тръмп се оправи за 2дена!Ще започнат да ви източват финансите скоро и с това -Антидотче!Коментиран от #32, #37, #49, #74
06:39 14.10.2020
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Дълбоко Виждащ
До коментар #22 от "БАЙ Х@Й":
Като какво-като Бройка ,или процент???06:42 14.10.2020
29 Ццц
До коментар #11 от "Напред Народе":
Хехехе, цяло лято си чакаш времето да си го напишеш и пак избърза. Даже и твойте идоли вече не мислят така. Вчера Кунчев го чух да казва да не прекаляваме с паниката. Голям напредък от не ходете в църкви, не ходете в парка, не ходете във Витоша. Скоро ще назначат Мангъров за председател на щаба....06:46 14.10.2020
30 Дълбоко Виждащ
До коментар #27 от "Ох тъпооооооо":
ОТ 62 опита за -Думи,имате 20думи-директни ,а целия ви пасквил е индиректна обида!Браво ставате за политик!06:49 14.10.2020
31 Ви фи
До коментар #14 от "Фантазии":
Ви Фи06:50 14.10.2020
32 Дълбоко ВТинята
До коментар #26 от "Дълбоко Виждащ":
Тоест да оставим да измрат хората с диабет, затлъстяване, и високо кръвно т.е. почти всички баби и дядовци, понеже при тях смъртността е над 50%. Понеже такива като тебе дървени философи им е 'много трудно' да спазват елементарни мерки? А ти би ли играл на Руска рулетка ако вероятността да отнесеш куршума е 'паднала' до 3,581%? Ха да те видим колко си умен ....Коментиран от #34, #43
06:51 14.10.2020
33 Мислещ
06:53 14.10.2020
34 Мислещ
До коментар #32 от "Дълбоко ВТинята":
При тези хора и смъртността от нормалния грип е много голяма. Защо досега не рева, че умират от него и трябва всички да си стоим вкъщи и ако някой подсмърча (Или пък не, а само има някакъв си положителен тест, дето до миналата година на никого не би му хрумнало да си прави)- да е под домашен арест 2 седмици?Коментиран от #42, #88
06:55 14.10.2020
35 Корона глад
До коментар #27 от "Ох тъпооооооо":
За испанският грип също има много други теории и материали освен че е бил грип всъщност смъртността му е била вследствие на войната и гладът след нея защото пада имунитета на човек,а не това че самият грип е бил толкова смъртоносен.Четете не гледайте само телевизораКоментиран от #48
06:56 14.10.2020
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Миризлив пор
До коментар #26 от "Дълбоко Виждащ":
Обикновено хората не умират веднага с след определено боледуване, преди месец нивата на заболяване бяха много ниски, така че е нормално и смъртните случаи още поне месец да са малко. Колко до Тръмп как да ти кажа, виж колко медицински персонал се е грижил за него и колко му е струвало лечението. Там е над 100 000$ тук плюете че от 1200 лева се краде. Много хора оплюха и закупуването на ремсидидивир - хем че май точно с него лекуваха Тръмп.Коментиран от #46
06:57 14.10.2020
38 Сандито
Коментиран от #40
06:58 14.10.2020
39 заразни
До коментар #22 от "БАЙ Х@Й":
Не и като процент. А колко теста се правят на ден зависи от броя на хора със симптоми, не от политбюро на БЦПто. Нарастването на тестовете означава повече симптоматични, а нарастването на процента положителне тестове просто значи че Бай Ганю не спазва никакви мерки. Ами накрая както и да го сучете, хората ще измрат заради такив като вас сеещи зараза!07:00 14.10.2020
40 Миризлив пор
До коментар #38 от "Сандито":
Просто някои хора се оплашиха че генерала му се вдигна много рейтинга и го "отстреляха". Чиста политика, на никой не му пука за хората и здравето на хората, те искат властта.07:02 14.10.2020
41 гост
До коментар #7 от "Знаещ":
Абсолютно вярно.07:07 14.10.2020
42 Не Важиш
До коментар #34 от "Мислещ":
Смъртността от нормалния грип въобще не може да се сравнява с коронавирусът оставен без никакви противоепидемични мерки. В САЩ където пееха подобни заблудени песнички, смъртността от короната отдавна надмина и най страшните грипни години. В Ню Йорк и Италия просто ги помете като цунами, понеже подцениха на какво е способен този вирус. България натам върви заради сеещите зараза като тебе, накрая ще го разберете но ще е късно.07:09 14.10.2020
43 Дълбоко Виждащ
До коментар #32 от "Дълбоко ВТинята":
Аз съм дядо-вчера цял ден навън сред хора,днес след като пломбират около 10ч студения водомер,пак излизам!тъща ми е на 88г в момента сме по здрави от преди...вашия вирус!Аз знам ,че не е виРОООс и не ме е страх от Биологично оръжие направено НЕ за мен И НЕ ЗА ВАС!А,руска рулетка играя почти всекидневно,като тръгна с колата си и Оцеляваме вече над 30г сред вас -бг!Коментиран от #52
07:10 14.10.2020
44 Тулуп
07:11 14.10.2020
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Отворко
До коментар #37 от "Миризлив пор":
И кое е това лекарство ремсидидивир?!07:14 14.10.2020
47 101
07:15 14.10.2020
48 Гост
До коментар #35 от "Корона глад":
Защо е бил та той още е ? Нали четете ? Сеинският грип какво е? Тогава е било избухването му на първият щам. И тогава така е било втората вълна е взела повечето жертви!07:15 14.10.2020
49 Рьоне Артоа
До коментар #26 от "Дълбоко Виждащ":
Тръмп се оправи не за 2 дена, а за 1 ден. И да, има лекарство. Обаче струва към 100 хил. долара? Ако имаш да ги платиш е добре, ходи си без маска. Обаче ако ги нямаш по-добре спазвай мерките щото ще те лекуват с аналгин и парацетамол ако се заразиш.Коментиран от #50
07:16 14.10.2020
50 101
До коментар #49 от "Рьоне Артоа":
Не вярвай на такива глупости.07:17 14.10.2020
51 Ахахах
Коментиран от #57, #127
07:18 14.10.2020
52 Дълбоко Сляп
До коментар #43 от "Дълбоко Виждащ":
Никакво значение няма дали те е страх. Просто един път ще те тресне и си дотам с 'разсъжденията'.Коментиран от #79
07:19 14.10.2020
53 Потрес
07:20 14.10.2020
54 Тиквеници
07:22 14.10.2020
55 Луда работа
07:24 14.10.2020
56 МАТЕМАТИК
Коментиран от #59, #62
07:24 14.10.2020
57 Моого Тъпоооо
До коментар #51 от "Ахахах":
Значи, след като не можеш да проумееш че те са обявени като '785 нов случаи' и явно не разбираш как се броят, по добре е да не си хабиш времето да коментираш и да се напъваш да 'разсъждаваш' в търсенето на 'конспирация'. По добре гледай снимки на луната и търси извънземни комини.07:24 14.10.2020
58 Кенеф
07:25 14.10.2020
59 Математик Бил
До коментар #56 от "МАТЕМАТИК":
Ти като "математик" правиш ли разлика между експонециално и линейно нарастване? Чувал ли си за баснята за геометричната прогресия: 1 зърно жито на първото квадратче на шахматна дъска, 2 зърна на второто, 4 на третото, 8 на четвъртото и т.н. Докато стигнеш до 64-тото квадратче отдавна няма да има жито останало. Айде образовай се поне малко преди да се правиш на 'математик'.Коментиран от #61, #66, #69
07:29 14.10.2020
60 Преболедувал
Ако вземеш мерки в самото начало,всичко минава нормално(до колкото може да се каже така).За любителите на ракията ще кажа,че не помага.Толкова съм изпил,колкото малко от вас могат.
Всички ще го изкараме,страшно няма.Но за старите хора ще е по-трудно.Забравих да спомена,че съм над 50 години
Коментиран от #78
07:29 14.10.2020
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Анонимен
07:34 14.10.2020
65 Просветен илюминат
До коментар #27 от "Ох тъпооооооо":
Да допълня като информация за Ебола.Във водоизточници е открит формалдехид,а симптомите при Ебола са същите като се вдиша от въпросният химикал,т.е. някой е искал чрез водата да трови хората.
Срамота е да вярвате на медиите в които нямат интерес да ви съобщават подобни истини или да не търсите и други източници и информации по темата.
07:35 14.10.2020
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 ИНФЕКТИРАЩА ДОЗА
07:37 14.10.2020
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Пълен олигофрен си
До коментар #10 от "Аз съм клошар":
със сигурност.07:41 14.10.2020
71 ТЕОРИСТИ
Коментиран от #73
07:43 14.10.2020
72 Грешен Отговор
До коментар #61 от "ДО ПАТЛАДЖНА":
Алгебра за 4 клас: линейна фунция ще нараства със същата бройка всеки ден, експоненциална функция нараства със все по големи бройки както става в момента в България. Характеристика на неконтролируема пандемия (накъдето върви България) е точно експоненциално нарастване на общия брой заразени. Айде изчезвай да учиш линейните уравнения че си много зле.Коментиран от #75, #82
07:44 14.10.2020
73 Къш
До коментар #71 от "ТЕОРИСТИ":
Всеки пропагандиращ че коронавирусът е лъжа да не получава ваксина и да не ходи да реве по болниците когато го удари и не може да диша. Не трябва да се хаби времето на лекари за такива 'конспиратори'.07:46 14.10.2020
74 Като днес направят
До коментар #26 от "Дълбоко Виждащ":
1 тест и той е положителен, процентите, както ги смятате , ще са 100. Ако утре направят 100 теста, от които 1 е положителен, процентът, както Вие ги смятате, ще е 1. Как ще обясните разликата от 99% между днес и утре? Казах Ви вече, данните сами по себе си може и да са верни. Това да съпоставяте процентното съотношение, обаче е подвеждащо, да не кажа направо грешно. Ако говорите английски, прочетете статията, която публикувах в коментар #68. Ще Ви се изясни защо през лятото нямаше толкова случаи и защо носенето на маска не е безсмислено. Става въпрос за инфектиращата доза, за която говори Мангъров.07:47 14.10.2020
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Йохан
07:49 14.10.2020
77 Мислете бе, хора!
Статистически, вирусът е по малко смъртоносен от грипа. Грипът убива деца! Вируси имаше и преди короната и ще има и след нея! Спазвайте лична хигиена, хванете се добре, спортувайте и пазете хората в руска група. Мислете с тея глави!
Коментиран от #90
07:50 14.10.2020
78 Хахаха
До коментар #60 от "Преболедувал":
Викаш цялото семейство сте изкарали грип, както милиони го изкарваме всяка година и то по няколко пъти, а за влизането ти в болница заради една кашлица - хипохондрици е имало преди ще има и в бъдеще07:50 14.10.2020
79 Дълбоко Виждащ
До коментар #52 от "Дълбоко Сляп":
сложих ви минус-Заплашвате и плашите,аз знам по добре от вас какво представлява това нещо,както и знам,и пиша от месеци ,че пак ще се опитат да затварят!казвам опитат,защото (чуТо от две баби от село Драганово- някой затварящи могат да намажат нечии гуми....)07:52 14.10.2020
80 Този коментар е премахнат от модератор.
81 Храна за размисъл
Изследване от University College в Лондон предполага, че поне 70% от случаите на COVID-19 в Обединеното кралство може да са безсимптомни. Но други проучвания казват, че действителният брой е много по-малък, тъй като фалшиво-положителни резултати при тестовете могат да доведат до неправилна диагностика на вируса.
Учените са установили, че почти 90% от пациентите с COVID-19 нямат нито един от трите основни симптома на заболяването в деня на тестването. Британски изследователи анализираха данни от 36 000 доброволци, които са били тествани за вируса между края на април и края на юни.
Коментиран от #109
07:53 14.10.2020
82 АБЕ
До коментар #72 от "Грешен Отговор":
СМЕШЕН НИЩО НЯМА ДА НАРАСТВА С ПО ГОЛЕМИ БРОЙКИ ЗАЩОТО НЯМА ВИРУС 1 И 2РО В СЛУЧАЯ НЯМА ЕКСПОНЕНЦИАЛНО НАРАСТВАНЕ НИТО ГЕОМЕТРИЧНА ПРОГРЕСИЯ ИМА СВИДЕТЕЛСТВО ЗА ТОВА Е ПРОТЕСТЪТ ЗАЩОТО ПРИ 3 МЕСЕЧНИЯ ПРОТЕСТ ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ ВЕЧЕ ЩЕШЕ ДА Е ЗАРАЗЕНА ТЕРОРИСТ !НА ВАС ВИ ПРЕЧАТ ТОЧНО ХОРОАТА КАТО НАС МИСЛЕЩИТЕ ЗАТОВА СЕ ПЪНИТЕ ТОЛКОВА!Коментиран от #87, #113
07:53 14.10.2020
83 дсц9дсе
Затворете се в банята. Сложете си маска, плавници и се гмуркайте на сухо, като ви е толкова страх!
Аз не мога да разбера как изобщо можете да живеете в постоянен страх. Нещо като мазохистично удоволствие изпитвате?!?! Как поне веднъж не включите мозъка и логиката си и да си извадите главите от телевизора?!
Коментиран от #91, #117
07:56 14.10.2020
84 Българин
Коментиран от #94, #108, #134
07:58 14.10.2020
85 Анонимен
Коментиран от #115
07:58 14.10.2020
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Аритметика
До коментар #82 от "АБЕ":
Протеста на лумпените обхвана един нищожен процент от 'цяла България'. Именно тези най вероятно подхранват в момента експоненциално нарастващите случаи в София, ако не те самите, то заразени от тях. Научи броенето, колко бяха наистина на 'грандиозните протести' и колко е България.08:00 14.10.2020
88 Домашният арест 2 седмици
До коментар #34 от "Мислещ":
въобще не е най-страшното нещо на света. А засега е средство за забавяне на темповете на заразяване. В Чехия вчера 55 починали, онзи ден 46.При население 10 700 000(10,7 милиона души). Затварят ресторанти, въвеждат онлайн обучение. Може да изглежда ужасно, но друг начин да не излязат нещата съвсем от контрол засега не е измислен. Иначе като обща смъртност от/с ковид от началото на пандемията чехите са все още с под 100 починали на милион души. Но сега вземат мерки, защото ако не ги вземат след месец може да е късно. Вече има издадена заповед студентите по медицина да помагат в ковид-отделенията в Чехия. Едва ли родителите им са много спокойни, въпреки че уж младите рядко имат тежки симптоми. Но ако живеят при тях все още?Или ще дават по едноседмични смени в болниците без да ги напускат. А тук след месец - два като започне и масовата грипна вълна в училищата ще се чудят кой е с грип, кой с ковид... То за учениците грипът може и да е по-опасен. Но комбинацията от двете накуп никак няма да е приятна определено.Коментиран от #93, #98, #101
08:01 14.10.2020
89 Хипоците
08:03 14.10.2020
90 Ако новите данни за инфектиращата доза
До коментар #77 от "Мислете бе, хора!":
са верни, и тя е около 500, предполагам, че PCR- теста ще е положителен, и ако има само 100 в тялото. Човекът не е болен, но зарАзен. Маските може би имат смисъл, доколкото предпазват/забавят да не се достигне тази инфектираща доза. Особено сега, когато хората вече ще са повече в затворени помещения, отколкото навън, т.е. би могло да се предположи че концентрацията на вирус във въздуха ще е е по-висока, отколкото е била например лятото на открито, например на протестите. (Нали толкова хора се чудеха защо нямало повече заразени заради протестите).08:04 14.10.2020
91 Страх Заглупаци
До коментар #83 от "дсц9дсе":
Аз лично в страх не живея. Спазвам си логични мерки и знам че докато го правя просто няма как да се заразя. Да му мислят такива 'безстрашни' като тебе. Имаше много смешни примери на такива с последно послание по Фейса 'ох много сгреших с този вирус' преди да ги покоси завинаги. Адски ме кефи как работи Дарвиновата теория за 'оцеляването на видовете'. Ако и Мангъров го хване, направо ще вдигна купон!Коментиран от #99
08:06 14.10.2020
92 Учуден
Коментиран от #96, #97
08:07 14.10.2020
93 5557
До коментар #88 от "Домашният арест 2 седмици":
Не се мъчи да обесняваш на човек от село нещо за което идея няма какво е.08:08 14.10.2020
94 Нараства броят в цяла Европа.
До коментар #84 от "Българин":
Влез в час. Нищо общо с НОЩ. Вчера има 1130 починали в Европа. Знаеш ли колко бяха през лятото? Ами 3-4 пъти по-малко. У нас тогава беше доста зле и затова ни искаха PCR. И нямаше КПП-та. А по брой на направените тестове сме на едно от последните места в Европа. Само Украйна, Молдова и Албания правят по-малко от нас на милион население. И Унгария колкото нас. Вчера и в Англия, и във Франция имат над 100 души починали. А в Русия над 240.Май им е рекорд. Все в България ви лъжат и НОЩ ви е виновен... При положение, че в Чехия при 40%по - голямо население имат по 3,4-5000 заразени дневно у нас е съвсем нормално също да нарастват. Защото никой не спазва стриктно дори малкото мерки в момента.08:13 14.10.2020
95 124444
08:13 14.10.2020
96 Как пък разбра колко са с грип?
До коментар #92 от "Учуден":
Новата Ванга ли си? Или има толкова теста за грип направени? Хайде скрий се!08:15 14.10.2020
97 Пий си чая
До коментар #92 от "Учуден":
Кога си виждал и чувал лекари на 30-40-50 години да умират като круши от грип? При короната това е редовно. Айде остави на експертите да преценяват кой вирус е по опасен. Такива като теб трябва да се оставят да се лекуват в къщи с чай от лайка а не да заразяват лекарите ...Коментиран от #100, #102, #103, #118
08:15 14.10.2020
98 Ужас
До коментар #88 от "Домашният арест 2 седмици":
Всеки ден пишеш какво било в Чехия, кога най накрая ще проумееш, че живеем в България. Защо не пишеш примерно за Швеция, Норвегия, Швейцария, Люксембург където няма мерки. Защо не пишеш за Беларус, където въпреки ежедневните милионни протести и липсата на каквито и да е било мерки не са изчезнали като нация като яко са измрели? Защо не пишеш за Дубай където вируса изобщо не се споменава а Бурдж Ал Араб не е превърнат в морга напук на твърденията на нашия здравен министър?Коментиран от #106, #121
08:19 14.10.2020
99 d93ls9
До коментар #91 от "Страх Заглупаци":
Чета те и си ми ясен като бял ден. Щом на първо място четеш по "фейса" и чакаш да умре мангъра, че да дигнеш купон си ми не ясен, ама си ми прозрачен.П.П.
Купона да го направиш у вас сам с маска на устата и банята под ваната. Че да спазиш всички "мерки".
08:24 14.10.2020
100 Хахаха
До коментар #97 от "Пий си чая":
Не бе преди короната 30-40-50 годишни лекари никога не са умирали, всички са били шотландски бойци:))) Всички ли като теб вярващи и панирани от страшния мега вирус сте с такъв умствен капацитет:)08:24 14.10.2020
101 Онзи ден бяха 64 починалите
До коментар #88 от "Домашният арест 2 седмици":
в Чехия, а не 46.Дано ние не стигнем подобни цифри след месец. С толкова разбирачи и невярващи не бих се учудил... И после пак ще разправяхте, че е лъжа.И че някой иска да ви слага КПП-та отново. Трябва ли всеки да познава лично умрял, за да разберете, че има риск. Особено у нас, където средната продължителност на живота е ниска и прекалено често взеха да умират хора между 30 и 60,а не само старци. Интересно ми е ако БСП бяха на власт в момента какви мерки щяха да вземат, за да си опазят електората?08:26 14.10.2020
102 Кое му е
До коментар #97 от "Пий си чая":
лошото. Джонсън, Тръмп, 84 годишния Берлускони, президента на Бразилия пиха чай два дни и помен не остана от коронката. Много хора със слаби симптоми влезнали в Пирогов излязоха в ковчези. Аз съм за чая, а ти???Коментиран от #111, #120
08:28 14.10.2020
103 Да ама не
До коментар #97 от "Пий си чая":
От както я има медийната корона са починали 11 лекари, миналата година без нея са починали 96, нещо сметките ти не излизат08:35 14.10.2020
104 Мечо
08:36 14.10.2020
105 НЕЩО
08:39 14.10.2020
106 Ами "липсващите" мерки
До коментар #98 от "Ужас":
в Швеция явно са по-ефикасни в момента от неспазваните почти никакви мерки у нас. Иначе Швеция 583 починали на 1 милион население. Чехия 103 души. За останалите сам си извади статистиките. Няма да ти го правя по 10 пъти. А на цифрите, посочвани от Беларус грам не вярвам. Как не се промени веднъж броят на починалите на ден? Все е 5 души дневно... Може би отчитат само починали, които са без нито едно придружаващо заболяване. Турците след 2-3 дни щели да почнат да отчитат и безсимптомните заразени. Беше ясно, че нещо не е наред с данните им.08:42 14.10.2020
107 Танев
08:42 14.10.2020
108 Тестовете
До коментар #84 от "Българин":
Разковничето е в не точните тестове. Дават положителен и на хора с обикновена хрема и настинка. В момента из цяла Европа всеки втори подсмърча и киха, сезона е такъв на простудните заболявания.Коментиран от #114
08:44 14.10.2020
109 Може би едните са
До коментар #81 от "Храна за размисъл":
заразени/преносители, а при другите клони към "болни"?!08:49 14.10.2020
110 Прочетете
08:50 14.10.2020
111 Май чай, а?
До коментар #102 от "Кое му е":
А не Ремдесевир, експериментално лечение с антитела и още купища добавки за 100 000 долара. За такива като Тръмп и Берлускони не бери грижа. Не че са безсмъртни, но ще получат най-доброто и като лечение и като грижа. Ама сред лечението Тръмп е по-луд и отпреди. Странични ефекти може би... А ти пий чайче и се надявай, че няма да ти се наложи да влизаш в болница. По никакъв повод...08:50 14.10.2020
112 Никой ли не вижда
Коментиран от #130
08:51 14.10.2020
113 Коментар #110
До коментар #82 от "АБЕ":
е за Вас. Ще разберете и защо няма толкова заразени от протестите.08:51 14.10.2020
114 Ами не дават. На племенника
До коментар #108 от "Тестовете":
ми с температура и хрема тестът му е отрицателен.08:58 14.10.2020
115 Вчера писаха за възрастна
До коментар #85 от "Анонимен":
жена с множество заболявания, починала след повторно заразяване. Мисля, че беше в Нидерландия. За съжаление ме бяха блокирали или имаше някакъв технически проблем, защото от един момент нататък всеки път, когато се опитвах да коментирам излизаше съобщение за некоректен линк към видео (?!), затова вчера не можах да си завърша започнатата мисъл. Същността на статията беше, че жената е починала след повторно заразяване В РАМКИТЕ НА 2 МЕСЕЦА (а не на 3-4 м., както се считаше досега. Освен това, при повторното заразяване СЕ Е РАЗБОЛЯЛА, а не само заразила.Коментиран от #116, #125
08:58 14.10.2020
116 Гост
До коментар #115 от "Вчера писаха за възрастна":
И аз вчера имах същият проблем.09:06 14.10.2020
117 Въобще не е въпрос на страх.
До коментар #83 от "дсц9дсе":
Не ме е страх, но виждам какво се случва и не си затварям очите както правиш ти. Дори да има преекспониран си е ясно, че ситуацията се усложнява. Никой не е луд да затваря всичко без нужда, защото икономическите последствия ще са по-страшни от медицинските. В Англия вече ги делят на 3 зони. В Ливърпул са най-строгите мерки. Така ще се действа най-вероятно и на други места, но Бойко няма да въведе КПП-та дори да станат по 1000 души заразените на ден. Но ако измрат още 10-15 лекари и медицински лица всички лични лекари ще искат да ги водят, че са на първа линия. Те рискуват най-много.09:10 14.10.2020
118 Храна за размисъл
До коментар #97 от "Пий си чая":
А ти кога си чувал на всеки час преди да ти говорят за заразени или умрели и за това да ти изтъкват една причина и това е един измислен вирус?Кога са предлагали пари за да пишат починалия,че е умрял за каквото ти предлагат пари?
Задаваш си въпроси на себе си,схващаш ли?
09:11 14.10.2020
119 Просветен илюминат
8 Октомври, 2020 18:504 76319
Откриха обезпокоителни данни за коронавируса
коронавирус -симптоми -данни -заразени -учени
90% от пациентите с COVID-19 нямат нито един от трите основни симптома на заболяването
Има прекратен опит за ваксина поради поява на болест,което обезпокоила производителя на ваксината,но без коментар за това каква е болестта.
Това прочетохте ли го?
09:15 14.10.2020
120 Открийте разликите
До коментар #102 от "Кое му е":
Грип се лекувал за 7 дена с антибиотици и за седмица с чай и лимон.Вие кой избирате?
09:17 14.10.2020
121 Стига с тази Швеция, бе
До коментар #98 от "Ужас":
Погледнете резултатите там - 5900 смъртни случая при население около 10,2 млн., с >1000 смъртни случая повече от 1,3-милиардното население на Китай! Докога ще давате Швеция за пример. Швейцария - 1800 смъртни случая от 8.5 млн. население. Люксембург - над 130 смъртни случая отКоментиран от #122
10:05 14.10.2020
122 Стига с тази Швеция, бе - продължение
До коментар #121 от "Стига с тази Швеция, бе":
...население под 614 000 (!) души.10:07 14.10.2020
123 Този коментар е премахнат от модератор.
124 Хайл
10:32 14.10.2020
125 Хайл
До коментар #115 от "Вчера писаха за възрастна":
Те и за бойко писаха че дал оставка...ти позбаваш ли я тази жена? Ако се направи проверка дали има такива хора изобщоКоментиран от #126
10:38 14.10.2020
126 Ами направи
До коментар #125 от "Хайл":
проверка и кажи. И да е фейк, 3-4 месеца пак не е много. Не върши почти никаква работа. Особено сега, когато идва зима и хората ще работят и прекарват по-голяма част от времето си в затворени пространства, за разлика от лятото. До март-април са 5-6месеца. "Имунитет" от 3-4 месеца каква работа върши? Мангъров говори за стаден имунитет, изхождайки от идеята, че човек, веднъж преминал през вируса, е "имунизиран" во веки веков. Е да, ама явно не е това случаят.11:33 14.10.2020
127 Вече няма да правят повторни
До коментар #51 от "Ахахах":
Не разбра ли? Все по-малко повторни се правят, а би трябвало да става дума за новозаразени(нови хора с и без симптоми). Расте % тът, защото се изследват повече болни, или контактни на такива. Сезонът в Гърция свърши и не си правят тестове хора без симптоми или без контакти с вече заразени. А тестовете са малко в сравнение с правените другаде в Европа.Коментиран от #128, #129
12:20 14.10.2020
128 Защо толкова хора се подвеждат
До коментар #127 от "Вече няма да правят повторни":
да правят сравнения между процентите и да казват "процентът расте/спада"? Ами помислете за следното: Днес процентът е 10 (10%), утре е 20%, т.е. по Вашата логика процентът расте, че даже се удвоява. Само че днес ако са направени 100 теста, то 10% от тях прави 10 (положителни резултата). Утре обаче тестовете са общо 50, от които 20% са положителни, т.е. ПАК 10 бр. положителни резултати. Процентът "расте/се удвоява", обаче броят резултати е един и същ, т.е. съпоставянето на процентите не дава НИКАКВА ИНФОРМАЦИЯ за тенденцията в разпространението на вируса.Коментиран от #131
12:41 14.10.2020
129 Защо толкова хора се подвеждат...
До коментар #127 от "Вече няма да правят повторни":
Сравняването на процентите има смисъл, ако ВСЕКИ ДЕН се правят ЕДНАКЪВ БРОЙ ТЕСТОВЕ, например 1000. Тогава можете да кажете, че 20% от 1000 е повече от 10% от 1000 И СЛЕДОВАТЕЛНО "процентът расте".12:44 14.10.2020
130 От къде ги раздават, че да поискам и аз.
До коментар #112 от "Никой ли не вижда":
За Иран има ли? Те от ЕС ли са или Тръмп много ги обича, че всеки ден имат по 200 починали и така е от месеци? Или Индия? Мога да изредя още десетки държави? Русия от Европа ли чака помощ, от Китай ли или от САЩ? Ами Турция?Лирата им се срина, валутните им запаси никакви ги няма... Ама вас все някой ви лъже, заради някакви пари уж. Не искат да дават повече пари нито Германия, нито Нидерландия, нито който и да е. А държавите, които чакат за пари в Европа са много. Но каква полза да печатат хартийки без стойност като няма как да се харчат. Полети, круизи, туризъм всичко е зле. На такива държави като нашата пък още по-малко някой ще ѝ налива пари до безкрайност. Който и да я управлява.Коментиран от #135
13:04 14.10.2020
131 Ами гледай как нараства броят на хората
До коментар #128 от "Защо толкова хора се подвеждат":
в интензивните отделения. Бавно, но сигурно пълзи нагоре. Аз следя това, което се случва в Европа от юли насам. Имаше по максимум 200 починали на ден, а за вчера са 1130.Логично е да си мисля, че ще става по-зле със захлаждането, защото е вече факт. А когато има много хора във клъстъри, които се изследват е резонно процентът на заразени да расте.Въобще не се откриват всички заразени, защото няма как да се изследват едновременно всички и да се карантинират всички. А и ситуацията е динамична. Променя се и държави, които бяха добре през лятото вече са зле и въвеждат мерки. Не защото не са усвоили едни пари, а защото трябва, за да не излязат нещата тотално извън контрол.Коментиран от #132
13:15 14.10.2020
132 Не, не,
До коментар #131 от "Ами гледай как нараства броят на хората":
нямам нищо против, че ситуацията става по-зле. Коментирах само, че заключението "процентът расте" не е извадено по логичен път, ако се обосновава само върху разликата от процентното съотношение между "вчера" и "днес".13:29 14.10.2020
133 ани
И така влиза в статистиката.
Коментиран от #136
15:00 14.10.2020
134 Мунчо
До коментар #84 от "Българин":
Отдавна са подготвени кпп-та, даже циркулира и дата за въвеждането им 20.1015:14 14.10.2020
135 Дълбоко Виждащ
До коментар #130 от "От къде ги раздават, че да поискам и аз.":
В Русия и Индия е влязла Световната банка!Те са като бг-вържеш ли се със световната банка си во веки веков -РОБ!16:04 14.10.2020
136 Дълбоко Виждащ
До коментар #133 от "ани":
Напълно сте прави в мнението си за бг-медици!Бих ограмотил аудиторията за така Наречената-Кислородна недостатъчност,на Всичко отгоре Дипломната работа на Дъщеря ми във Фрайбург бе на тази тема!Не е възможно да убедиш човек,който не иска да Чуе...Само ще ви спомена,че на база доста опити се Доказа,че директното вкарване на Чист кислород е по неправилно,от вкарването на Въздух!Не вярвам някой от бг-светилата ви да е правил изследване и дисертация на тази тема...Бъдете здрави!А ,тези ,които неистово се страхуват от Ковид-да се допитат и споделят страховете си с ...Оторизирано лице...Я поп, я психолог....Я някое психо....!16:17 14.10.2020