Вчера бяха регистрирани 2 743 нoви случая на коронавирус от нaпрaвeнитe 7 737 PСR-тecтa.
Според Единния информационен портал това прави c 648 cлучaя пoвeчe от предния ден.
Oбщият брой на заразените e 184 287, а на излекуваните - 87 935 - 2 357 oт тях са се разделили с вируса през последното денонощие.
Активните случаи са 90 347.
Зa дeнонощието ca рeгиcтрирaни 167 нови смъртни случая, общият брой на починалите c кoрoнaвируc oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa e 6 005.
Хоспитализирани са 6 997 човека, 582 от тях се намират в интензивни отделения.
Кaрaнтинирaнитe oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa ca 624 973, oт тях 43 054 aктивни са активни.
Направените тестове за периода са общо 1 077 493.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Росен
Коментиран от #19, #57
06:12 16.12.2020
2 Кръчмар
Коментиран от #11
06:14 16.12.2020
3 ПСР
Светла им памет!
Не знам,от къде започва лъжата и къде свършва истината в цялата тази КВ19 история.Нямам никакво доверие към управляващите и има защо.И на доц.Джангъров не вярвам.
Жалко за хората,за всички нас,всеки със своите си проблеми.Кофти година.
Коментиран от #16
06:15 16.12.2020
4 1234
Коментиран от #39, #46
06:15 16.12.2020
5 Аз съм роб
06:17 16.12.2020
6 3456
Ами затягайте ги но идва момент в който се къса резбата нали знаете
06:18 16.12.2020
7 Диверсант
Коментиран от #8, #9, #15
06:20 16.12.2020
8 Тук има
До коментар #7 от "Диверсант":
опция за качване на видео-клип към коментара. Ако искате, качете въпросния клип.06:23 16.12.2020
9 Между другото,
До коментар #7 от "Диверсант":
въпросният депутат е австриец 😉Коментиран от #12, #34
06:25 16.12.2020
10 Топ
06:33 16.12.2020
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Петър
До коментар #9 от "Между другото,":
Ами немец е.Коментиран от #17
06:35 16.12.2020
13 ВСЕ ПО-МАЛКО ТЕСТОВЕ
06:37 16.12.2020
14 Някой си
06:39 16.12.2020
15 Добре е да се спомене,
До коментар #7 от "Диверсант":
че тестът с колата всъщност си е трик. Не е проведен коректно - преди да се тества пробата, би трябвало да бъде потопена в разтвор за стабилизиране нa pH-стойността. Производителите на теста са пуснали видео, в което демонстрират, че бъде ли направен коректно тестът, т.е., без да се пропуска потапянето в този разтвор, резултатът от "теста на Cola-та" ще е отрицателен.06:41 16.12.2020
16 Гост
До коментар #3 от "ПСР":
Много са и починалите и заразените спрямо наше 5-6 милиона население!! Вижте държави с по 40-80 милиона колко са им заразените и починалите на ден тука сме направо трагедия! С това неадекварно правителство и полеинчати мерки толкова...Коментиран от #33
06:44 16.12.2020
17 За Schnedlitz
До коментар #12 от "Петър":
говориш, нали? Роден е, живее и работи в Австрия. Член е на FPÖ, която е австрийска партия.06:45 16.12.2020
18 Я... Я
ТРИ СЕДМИЦИ, НАГОРЕ НА ДОЛУ. ПО
ЧИНАЛИ МНОГО. ЩЕ ВЗЕМЕШ ЛИ БИБИТКО НЯКАКВИ АДЕКВАТНИ МЕРКИ??? . ПОМНИМ ДУМИТЕ ТИ ЩЕ ВИ ИЗКАРАМ ОТ КОВИД19 МИЛИ СТЕ МИ НЯМА ДА ПОЗВОЛЯ ДА СЕ СЧУПИ ДЪРЖАВАТА. И СЕГА ПОСЛЕДНО:ЩЕ ЗАТВАРЯШ ЛИ ИЛИ ЩЕ ОТВАРЯШ.. КАТО ЗА ПОСЛЕДНО.
06:45 16.12.2020
19 Рошко
До коментар #1 от "Росен":
И попълнени06:47 16.12.2020
20 Гошо
06:48 16.12.2020
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Топ
Коментиран от #26
07:01 16.12.2020
23 Панайотов
Господин министре, след близо месец контакт с българската здравна система, искам да Ви кажа, че сте най-обикновен лъжец на дребно. Може да ме дадете под съд за обида. Ще се радвам.
Обещавам Ви велико шоу, с поне 20 свидетели от страната и чужбина за пълният провал на управляваната от Вас система, провал, който води до директното убийство на хора, които спокойно можеха да преживеят пандемията.
А за другите, искам да кажа, най-хубавото на България в случая е, че е разположена до Румъния, Гърция и Турция, които имат здравни системи с потенциал да помагат и на българите. До сръбската и македонската не се стигна и не знам, но косоварската подаде добри сигнали. Но това вече е друга тема.
Коментиран от #28
07:02 16.12.2020
24 Потрес
07:07 16.12.2020
25 БАЩИЦАТА.....КОМАНДВАЩ ДЪРЖАВАТА
07:08 16.12.2020
26 ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКА ОБЩНОСТ
До коментар #22 от "Топ":
ТЕ ЗАТВОРИХА ЦЯЛА ЕВРОПА.....ТИ ПЛАЧЕШ ЗА БГ07:09 16.12.2020
27 БАЩИЦАТА.....КОМАНДВАЩ ДЪРЖАВАТА
07:10 16.12.2020
28 Ахахах
До коментар #23 от "Панайотов":
Здравната ни система е като самата България - наливат се огромни суми, които изтичат в шкафчето, а хората бедниииии, а лекарите беднииии!07:10 16.12.2020
29 Гост 89
07:11 16.12.2020
30 БАЩИЦАТА.....КОМАНДВАЩ ДЪРЖАВАТА
07:15 16.12.2020
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 БСП.......КОВИТО ЗА БЪЛГАРИЯ
07:25 16.12.2020
33 ПСР
До коментар #16 от "Гост":
Абсолютно точно!!!07:27 16.12.2020
34 Потрес
До коментар #9 от "Между другото,":
Ето го оригиналния линкКоментиран от #35
07:29 16.12.2020
35 Благодаря за видеото!
До коментар #34 от "Потрес":
Както казах, става въпрос за депутата Schnedlitz (FPÖ), който е АВСТРИЕЦ, а не немец 😉😆Коментиран от #44
07:37 16.12.2020
36 Да ама не
До коментар #31 от "Другия с коня":
Ние които имаме семейства и приятели ще си празнуваме както винаги досега, за Коледа вече сме си организирали купона на една вила. Докато ние се забавляваме и си живеем живота ти ще стоиш сам като куче и ще гледаш повторение на брифинги.07:46 16.12.2020
37 БАЩИЦАТА.....КОМАНДВАЩ ДЪРЖАВАТА
07:48 16.12.2020
38 57913
08:08 16.12.2020
39 Johansson
До коментар #4 от "1234":
Мерките са абсурдни, но пък 300-400 лева за ток значи постоянно 24/7 да буха духалката . То зори зима няма вече времето е топло.Пък за работа... Аз си работя без трудов договор и не плащам нищо на западната държава.
Коментиран от #40
08:08 16.12.2020
40 Johansson
До коментар #39 от "Johansson":
*не плащам нищо на скапаната държава.08:09 16.12.2020
41 БАЩИЦАТА.....КОМАНДВАЩ ДЪРЖАВАТА
08:29 16.12.2020
42 Пурко
Коментиран от #64
08:31 16.12.2020
43 антиваксър
08:33 16.12.2020
44 Петър
До коментар #35 от "Благодаря за видеото!":
Немец е,а по националност е австриец,Шумахер също е немец,а по националнист е германец,мислете малко с тия глави,не ги ползвайте само за равновесие.Коментиран от #51, #52, #78
08:35 16.12.2020
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 А какво да се направи, като това са и
До коментар #4 от "1234":
месеците с най-бързо и лесно разпространение на коронавируса? Какво предлагаш ти да се направи? Да се отворят всички детски градини, училища, ресторанти, молове, фитнес ли. И то незабавно. И след 3 седмици вече да мрат по 300-400 души на ден? Ами ако след тях има и твои близки хора? За много от нас е тежко и трудно. Мъчат се да намерят някакви решения управляващите ни(колкото и да не ги харесваме). Отнасят много хейт(и заслужен и не толкова). Ама хейтът също ток не плаща и деца не храни. Или си мислите, че тези, които ще спечелят изборите имат готови решения за справяне с пандемията(и със здравните и с икономическите аспекти на безпрецедентната в човешката история криза). Никой няма решения, които да удовлетворят желанието на всеки да запази предишния си стандарт на живот. Затова са абсолютно нелепи огромните списъци с желания, заплахи и извиване на ръце от страна на различни браншове и съсловия. Шофьори на таксита излезли на протест, еди кой си излязалКоментиран от #48, #50, #53
08:38 16.12.2020
47 БСП......ЧЕРВЕНОТИКВЕНИЧКОВЧЕТА
08:52 16.12.2020
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Елементарно
До коментар #46 от "А какво да се направи, като това са и":
Всичко трябва да се отвори и мерките да станат препоръчителни, а не задължителни. От там нататък всеки трябва да реши дали ще се престраши, с риск да се закашля, дали да ходи на работа за да има какво да яде или да си стои вкъщи гладен. П.П. Как така цял живот не ви пукаше за никой сега изведнъж станахте загрижени за всички хора на планетата?08:58 16.12.2020
51 Какво значи, че е
До коментар #44 от "Петър":
"немец, по националност австриец"? Роден е, учил, работи и живее в Австрия, как може да е немец?Коментиран от #58
08:59 16.12.2020
52 И не ми излизай
До коментар #44 от "Петър":
сега с номера, че понеже е немскоговорящи, затова е немец.09:01 16.12.2020
53 Учуден
До коментар #46 от "А какво да се направи, като това са и":
Би ли споделил в предишни години ти лично какви мерки спазваше при грипни епидемии за да предпазиш нашите близки - парцал на устата носеше ли, дистанция спазваше ли, стоеше ли заключен вкъщи09:03 16.12.2020
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Гост
09:09 16.12.2020
56 Васил
09:10 16.12.2020
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Петър
До коментар #51 от "Какво значи, че е":
Следва да се има предвид, че немци се наричат също всички немскоговорещи, независимо от тяхната националност,немци има и в Русия-родени там,но явно според теб са руснаци,едно е етническа принадлежност,а друго е националност и гражданство,такива като теб ще кажат че Доналд Тръмп е американец,а той де факто е САЩЕЦ.Коментиран от #60, #61, #63, #65, #66, #68, #76
09:13 16.12.2020
59 Гост
До коментар #57 от "Статията":
"Правителство" се пише с малка буква, когато не е в началото на изречението, безкнижнико! Знам, че боготвориш главния безкнижник, но си има правила за правопис!09:18 16.12.2020
60 Ами не, обаче
До коментар #58 от "Петър":
когато говориш за политик е по-вероятно да имаш предвид националността му, а не езика. Интересно ми е, ако искаш да го кажеш на немски език, че той е немец, а не германец, как ще стане, като се там и за езика, и за националността думата е една и съща (deutsch)? Преведи примера с Шумахер на немски, а после опитай и с политици (например Меркел).и може би ще разбереш гледната ми точка.09:22 16.12.2020
61 Но нещо май грешиш понятията
До коментар #58 от "Петър":
Когато кажеш българин, сърбин, немец, французин - говориш за националност, а не за езика. Какви/ Какво са тогава според теб белгийците? По твоята логика излиза, че не съществува държава Белгия или пък, че съществува белгийски език. 😆 Що се отнася за "германски" - също не е еднозначно обозначение за националност. Германски племена е имало и в скандинавските райони, а и не само...09:28 16.12.2020
62 БСП......ЧЕРВЕНОТИКВЕНИЧКОВЧЕТА
09:34 16.12.2020
63 А относно Тръмп
До коментар #58 от "Петър":
е по-сложно, отколкото си мислиш - при положение, че родителите на баща му са били баварци, майка му - шотландка, а Тръмп е роден в Щатите, наемаш ли се да му конкретизираш ЕТНОСА?🤔😆😂🤣 Апропо, като говориш за етнос...Критерият за етнос не е само езикът. Няколко критерия са, между които може да бъде включена и националността, културата и прочие. А иначе, аз също съм немскоговорящ - това означава ли, че съм немец?😆09:36 16.12.2020
64 Социопат
До коментар #42 от "Пурко":
И кое и е лошото много е яка даже09:41 16.12.2020
65 Но дай да ти го
До коментар #58 от "Петър":
опростя малко. В крайна сметка, важното е какво пише в личната карта, респ. паспорта. Да не говорим, че в днешно време има деца, които израстват с 2-3 и повече езици. И при тях също се определя според паспорта, а не според езиците, които говорят.09:41 16.12.2020
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Пурко
09:58 16.12.2020
68 Апропо, Тръмп....
До коментар #58 от "Петър":
Как мислиш, ако го питаш какъв е, какво ще ти каже? "American" или "USA-ian(?!)". Той може и да знае дали има дума САЩЕЦ, (без да се налага да използва "citizen of), както го нарече ти, на английски. 😆🤣Коментиран от #71, #101
09:59 16.12.2020
69 Господинзаединден
10:03 16.12.2020
70 КОЛКОТО ПОВЕЧЕ
10:03 16.12.2020
71 Хо хо хо
До коментар #68 от "Апропо, Тръмп....":
Остави го товя е поредният смахнат германофил.Немците са боона нация с мания за величие.Още малко и ще попнат пак да правят аншлуси щото в някои области имало немскоговорящи.Очаквам и Елзас и Лорен да присъееиняват пак щото били "немци".😆🤣Коментиран от #77
10:07 16.12.2020
72 ЧИПАТИЛО
Коментиран от #92
10:07 16.12.2020
73 Задачата на Хитър Петър
10:08 16.12.2020
74 МИ НЕ Е ГОТ
10:11 16.12.2020
75 Иванов
Мутaфчиcки cъc зaтвaрянeтo прoлeттa ocтaви нaд 100 хиляди бългaри бeз рaбoтa, причини зaгуби зa милиaрди, aкo гo бяхa ocъдили зa тoвa, ceгa нямaшe пaк дa зaтвaрят и дa ce гaврят c нac, caмo и caмo дa крaдaт милиaрди!!!!!
Предлагам Здравния Министър,да отиде в бюрото по труда и да обясни на опашката с безработни, как му е мило за тях – ЛИЦЕМЕР! Съд за него!
Що не стискат Зъби ЛЕКАРИТЕ, да работят те 1 година без заплата, а не всеки ден да искат все повече пари и да ги източват през пътеките, както и с фиктивно болни пациенти. Отделно всички линейките на паркинга, щото болните звънели, ама когато ги няма журналистите, сега докато снимат,
10:12 16.12.2020
76 И още нещо, за последно
До коментар #58 от "Петър":
Нали си наясно, че НЕМСКИЯТ е много общо понятие. Всяка от трите държави - Австрия, Германия и Швейцария - има свой стандартизиран /официален вариант, който е равнопоставен на другите два. Говорим както за лексикални, така и за граматически разлики, разлики в произношението и прочие. Всичко, което е типично за плурицентните езици. Все едно да кажеш, че американците (САЩЦИТЕ - как е множественото число на тази, измислена от теб дума) са англичани, защото говорят английски 😆😂🤣 Така че, моля, приложи дадения от теб съвет ("мислете малко с тия глави,не ги ползвайте само за равновесие") върху себе си. Иначе казано, "Наистина главата и мозъкът са част от стандартното оборудване на тялото, но това не означава, че нямат функции". 😉10:14 16.12.2020
77 Ами не знам...
До коментар #71 от "Хо хо хо":
Може и да е германофил. Негова си работа. Обаче попадна на грешния човек, с когото да се заяде. 😆😂🤣Коментиран от #80
10:19 16.12.2020
78 хахаха
До коментар #44 от "Петър":
в главата ти е пълна каша...какво значи немец по националност австриец? Австрийците са етнически немци. А какво значи немец, етнически германец? Ако не знаеш "немци" е славянското определение на германците, защото за славяните те били неми, т.е. не говорели славянски...ПП. лошото на интернет е, че всеки небразован, полуобразован, глупав и т.н. има възможност да пише в него.Коментиран от #79, #90
10:21 16.12.2020
79 Хо хо хо
До коментар #78 от "хахаха":
Глупости.Когато е имало Австрия и Австроунгардка Империя Немция не е съществувала.В Австралия говорят англииски и са наследници на англииски заселници.Англичани ли са според теб.В Република Ирландия говорят англииски англичани ли са според теб.В Монако говорят френски французи ли са според теб.В Кебек говорят френски французи ли са според теб.Що за малоумни население живей тук?Коментиран от #81, #82
10:25 16.12.2020
80 Хо хо хо
До коментар #77 от "Ами не знам...":
Циркът е пълен сега ша изкочи някой да каже как Страсбург и Мюлуз са немски градове 😆🤣😆🤣😆🤣
10:26 16.12.2020
81 SOH CAH TOA
До коментар #79 от "Хо хо хо":
Сега ще кажат че и Македонците са българи щото говорели на "български".Макар че Немският в Швейцария или Френският пак там са много по-близки с немският в Немция и френският във Франция отколкото македонският до българският.То межфу другото между швейцарски френски и френски френски разлика почти няма.Коментиран от #83
10:30 16.12.2020
82 хахаха
До коментар #79 от "Хо хо хо":
смешник, я прочети малко кога и как са създадени Австрия и Германия, на кой конгрес и какво са решили тогава...ще ти кажа само, че на този конгрес е имало две гледни точки, дали да се създаде голямо обединение на германските земи или не. Надделява мнението да се създадат ДВЕ германски държави Дойчланд и Йостерайх, т.е. източен райх...неграмотници...Коментиран от #84, #89
10:34 16.12.2020
83 Не зная за френския,
До коментар #81 от "SOH CAH TOA":
но в при немския има разлики. Само че не всеки чужденец може да ги улови. Но австриец, германец и швейцарец, ако си говорят в официална ситуация, т.е. без да използват диалект, ще разберат веднага кой откъде е.Коментиран от #86
10:36 16.12.2020
84 Strasbourg
До коментар #82 от "хахаха":
Хаха преди Френско Пруската война Немция не я е имало на картата тоест до 1871-ва ей го где е Преди това немците ако изобщо е имало такова понятие са били плоскочели малограмотни племена конекрадци.Коментиран от #88
10:36 16.12.2020
85 Мнение
Как по-точно успяхте да направите над 7хил теста?????????????
10:37 16.12.2020
86 SOH CAH TOA
До коментар #83 от "Не зная за френския,":
Което не значи че Македонският е български 😆🤣Коментиран от #87, #93
10:38 16.12.2020
87 PEMDAS
До коментар #86 от "SOH CAH TOA":
Македонският не е български и никога няма да бъде такъв.10:42 16.12.2020
88 хахаха
До коментар #84 от "Strasbourg":
ти да не си Георги Димитров? Значи , викаш, кралят говорел на немски само с конете си...:))) Ама не знаеш защо... Я попрочети какво е станало в 1848-49-50 година по германските земи...Коментиран от #91
10:46 16.12.2020
89 Не е ясно кой е смешника в случая
До коментар #82 от "хахаха":
Смешките/Небивалиците ги говориш ти. Историята на Австрия като САМОСТОЯТЕЛНА територия в рамките на Римската империя, започва в началото на 12 в. А името Österreich, респ. Ostarrichi, е споменато за първи път в края на 10 в. Името няма връзка/отношение с Deutsches Reich, което от своя страна съществува официално от края на 19 в., както е написал/а и "Strasbourg" в коментар 84.Коментиран от #94
10:46 16.12.2020
90 Хо хо хо
До коментар #78 от "хахаха":
Остай го тоя сигурно е някой малограмотен възпитаник на УАСГ😆🤣😆🤣10:46 16.12.2020
91 Прочети ком. 89
До коментар #88 от "хахаха":
Говориш за германските земи през 19 в. Прави ли ти впечатление, че Österreich се споменава 9 века по-рано от времето, за което говориш ти?!! Територията на Австрия може би не е била в същия обхват като днешния, но то и България няма вече излаз на три морета.Коментиран от #95
10:49 16.12.2020
92 БСП......ЧЕРВЕНОТИКВЕНИЧКОВЧЕТА
До коментар #72 от "ЧИПАТИЛО":
ЧИПИРАНЕТО СТАРТИРА ОТ ПИЯНИТЕ МУЖИЦИ В РУСИЯ....СПАСИБО БАТЮШКА10:50 16.12.2020
93 Ами аз никъде не говоря за македонския
До коментар #86 от "SOH CAH TOA":
Честно казано, по отношение на македонския няма и да си позволя да правя изказвания. Нямам навика да говоря за неща, за които зная, че нямам нужните познания (какъвто е случаят с македонския). Но за немския е друго нещо. 😉10:54 16.12.2020
94 хахаха
До коментар #89 от "Не е ясно кой е смешника в случая":
каква Римска империя в 12 век?! Нова история ли пишем? :)))Коментиран от #98
10:54 16.12.2020
95 Векторен анализ
До коментар #91 от "Прочети ком. 89":
Понятие Германия няма до 1871-ва.Това е!Коментиран от #96
10:57 16.12.2020
96 хахаха
До коментар #95 от "Векторен анализ":
Традиционно за дата на основаване на Германия се приема (въпреки че е в известна степен произволно) 2 февруари 962 г., когато Ото I, източнофранкски крал, е коронясан за император в Рим и това е началото на Свещената Римска империя (известна още като Първи немски райх), която, въпреки че никога не е напълно обединена, под различни форми съществува до 1806 г., когато вследствие на Наполеоновите войни се разпада.Коментиран от #97, #99, #100
10:59 16.12.2020
97 Keep change flip
До коментар #96 от "хахаха":
Великата римска империя или както там се нарича почти през цялото си съществуване е била Френски васал.С Никакво влияние на Европейският и други континенти поради недъгавата си армия и неспособност да спечели сражения.11:01 16.12.2020
98 Heiliges Römisches Reich
До коментар #94 от "хахаха":
до началото на 19 в.?! Това, от което в началото на 19 в. се получава Deutscher Bund, а по-късно, през 1871 г. - Deutsches Reich?! 🤔🧐😉😆😂🤣😷11:02 16.12.2020
99 Нещо май загуби връзката,
До коментар #96 от "хахаха":
откъде тръгна целият разговор. Дали депутатът, направил демонстрацията с Cola-та и теста, е немец или австриец. В тази връзка човекът, написал коментар 95, е уцелил направо в десятката. За което "Евала"!11:05 16.12.2020
100 Не бъркай понятията
До коментар #96 от "хахаха":
"немски" и "германски" в днешното им значение, със значението им отпреди над 1000.г. Това, което днес са провинции (Sachsen, Bayern, Thüringen и т.н.) по онова време са били големи племена, от които впоследствие, с изминаването на 9 века, се получава Германия в (грубо казано) днешния ѝ вид. Това е последният ми коментар по темата. Лек ден!11:29 16.12.2020
101 Петър
До коментар #68 от "Апропо, Тръмп....":
Защо според теб за Мадона може да се каже че е американка, а за Селин Дион не,тя е канадка и точка,не е ли и тя американка?Коментиран от #102
14:53 16.12.2020
102 Ами сигурно защото е родена в Квебек,
До коментар #101 от "Петър":
което е в Канада, а Мадона е родена в Мичиган. Ти нещо май не знаеш какво точно се опитваш да кажеш. По твоята теория какво излиза - че Селин Дион е французойка ли? Защото в Квебек официалният език е френски (защото това ти беше теорията сутринта - че депутатът е немец, но по националност е австриец). Хайде помисли си какво точно твърдиш, защото толкова се оплете, че най-вероятно сам се убеди в това, колко са ти повърхностни аргументите.Коментиран от #103
15:15 16.12.2020
103 Петър
До коментар #102 от "Ами сигурно защото е родена в Квебек,":
Добре,каква националност имат Жак Вилньов и Майк тайсън?Не да ти чета глупостите цел ден,много добре знаеш че и Фидел Кастро е американец,ама ти ще кажеш че е кубинец.Коментиран от #104, #105
15:47 16.12.2020
104 Абе ти наред ли си?
До коментар #103 от "Петър":
Кой на кого чете глупостите? Ти моите или аз твоите? Какво, сега ще ми ги изреждаш всички един по един ли? Каква ти е тезата? И от какъв етнос е Мадона според теб? С баща от италиански произход и майка канадка? Ти въобще разбираш ли каквки ги говориш? Ако ти кажа, че лицето Х е европеец, можеш ли да ми кажеш какъв е? Немец, италианец, испанец или друг? И какво за Фидел Кастро - американец бил. Ако не знаеш, че е от Куба, какъв американец е? Северен или Южен? Или понеже официалният език в Куба е испанският, защо да не кажем, че е направо испанец, т.е. не е американец, а европеец. Усещаш ли колко ти е слаба аргументацията? 😉😆😂🤣 Загуба на време е да се говори с теб. На нито един въпрос досега не отговори. Нито на моя за Белгия, или за това, какво би ти отговорил Тръмп, ако го питаш откъде е. Нито на другия коментиращ, който те пита какви според теб са швейцарците (то и там проблемът е същият като в Белгия).Коментиран от #106
16:32 16.12.2020
105 Обаче едно не разбра
До коментар #103 от "Петър":
Няма да сгрешиш, ако кажеш, че депутатът от видеото говори немски. Обаче грешиш, казвайки "немският депутат". Думата "немски" изпълнява две различни функции в двата примера. В този за езика определя езиковата група, така да се каже. В примера с депутата дава информация за националната му, а не за езиковата му принадлежност.Коментиран от #107
16:36 16.12.2020
106 Петър
До коментар #104 от "Абе ти наред ли си?":
Тезата ме е че е нормално на гражданин от САЩ да кажеш че е САЩЕЦ,а ми обясняваш че няма такава дума,ето има такаа дума,а това че на тия името на дъжавата е сложно за определяне на гражданство си е техен проблем,същото се отнася и за граждани на ЮАР или ЧАД,да са мислили като са си кръщавали държавите.17:11 16.12.2020
107 Петър
До коментар #105 от "Обаче едно не разбра":
Какво означава американски президент,кой е африканският президент или европейският такъв?Много добре знаеш какво имам на идея.17:17 16.12.2020
108 ФИНЦИ
19:57 16.12.2020