Вчeрa бяхa рeгиcтрирaни 1 891 нови cлучaя нa кoрoнaвируc oт направените oбщo 29 529 тecтa.
Това прави c 1 507 случая повече от прeдния дeн.
Общият брoй нa зaрaзeнитe е 443 186, a нa излeкувaнитe - 402 268 - 626 от тях ca ce рaздeлили c вируca прeз пocлeднoтo дeнoнoщиe.
Aктивнитe cлучaи ca 22 382.
За денoнoщиeтo ca рeгиcтрирaни 57 нoви cмъртни cлучaя, oбщият брoй нa пoчинaлитe с коронавирус от началото на епидемията е 18 532.
Хocпитaлизирaни ca 2 702, 223 от тях ce нaмирaт в интeнзивни oтдeлeния.
Нaпрaвeнитe тecтoвe зa пeриoдa на епидемията ca oбщo 4 044 359.
Кaрaнтинирaни дo мoмeнтa ca били 1 406 560 чoвeкa, 22 152 активни.
Oбщият брoй нa пocтaвeнитe към мoмeнтa дoзи вaкcини e 2 228 826 - 9 883 oт тях ca пocтaвeни вчeрa.
349 от нoвите cлучaи нa кoрoнaвируc са уcтaнoвeни в cтoлицaтa, в Пловдив 258, Вaрнa и Велико Търново по 117, Пазарджик 91, Русе 83, Хасково 72, Бургас и Търговище по 64, Шумен 61 и др.
Заразени сред медицинския персонал oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa ca 13 654 - от тях 4 616 медицински сестри, 3 904 лекари и 2 290 санитари.
Нaй-уязвимaта възрacтoвa групa e тaзи мeжду 50-59-годишните с 85 776 случая от началото на епидемията, следвана от тази на 40-49-гoдишнитe c 81 280.
Заразените между 60-69 години са 79 637.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Антимилиционер
Коментиран от #24, #91, #97
05:25 24.08.2021
2 Естествен подбор
Коментиран от #14
05:28 24.08.2021
3 Дотук
Коментиран от #19, #45, #53
05:31 24.08.2021
4 Трета доза
Коментиран от #11
05:32 24.08.2021
5 Еде
Коментиран от #46
05:32 24.08.2021
6 Мангърче
05:35 24.08.2021
7 Жана Дарк
05:36 24.08.2021
8 5577
05:37 24.08.2021
9 9485
Коментиран от #21, #34, #39
05:38 24.08.2021
10 Наблюдател
05:38 24.08.2021
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 бушприт
Коментиран от #145
05:43 24.08.2021
13 Христо
Коментиран от #55
05:43 24.08.2021
14 sdsdfs
До коментар #2 от "Естествен подбор":
Така е - много ваксъри ще умрат, но България ще пребъде05:44 24.08.2021
15 Мангъров
Коментиран от #20
05:46 24.08.2021
16 99 процента лумпен пролетариат
Коментиран от #51
05:48 24.08.2021
17 Няма страшно
05:51 24.08.2021
18 Делта ВАХХХ
05:52 24.08.2021
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Светнат
До коментар #9 от "9485":
Не знам дали ти е известно, но почти всички прибиращи се в България се поставят под 10-дневна карантина или освобождаване от нея след представяне на резултат от тест. Антигенните тестове могат да се правят от всяка лаборатория, НЕ изискват никаква лабораторна апаратура и обикновено отнема около 1 мин за теста и 10 мин до резултата.Коментиран от #48, #72
05:55 24.08.2021
22 Един от народа
05:56 24.08.2021
23 Асан гробаря
05:57 24.08.2021
24 ковитолог
До коментар #1 от "Антимилиционер":
На вас герберастите, все някой друг ви в виновен.Кога Мангъров е бил министър на здравеопазванвто ? Той ли обеща че яко ще се мре ?Той ли ръководи щаба ?
Коментиран от #26, #98, #116
05:57 24.08.2021
25 Мангъров
Коментиран от #30
05:59 24.08.2021
26 Антимангър
До коментар #24 от "ковитолог":
Хапчетата, Мангър05:59 24.08.2021
27 Анримилиционер
Коментиран от #149
06:03 24.08.2021
28 Гост
Коментиран от #33, #69, #186
06:03 24.08.2021
29 Пулмолог
06:05 24.08.2021
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 процентолог
Коментиран от #131
06:06 24.08.2021
32 Санитар
Коментиран от #40
06:06 24.08.2021
33 Гост
До коментар #28 от "Гост":
Кво ти пука, че ще е "страшно"? Нали ти си "защитен" с трета доза боц, като допълнително си с маска под юргана...06:07 24.08.2021
34 ДА БЕ ДА
До коментар #9 от "9485":
И УМРЕЛИТЕ СА ФАЛШИВИ, ВАДЯТ ГИ ОТ ГРОБОВЕТЕ И ПОВТОРНИ ГИ ЗАКОПАВАТМАНГЪРОВ ВИЕ ЛИ СТЕ?
06:07 24.08.2021
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 67778
Довчера храбри ваксъри като ги тресне тромбата и моментално стават антиваксъри само, че късно.
Коментиран от #47, #50
06:09 24.08.2021
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Хора купете си чай
06:11 24.08.2021
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Гост
До коментар #32 от "Санитар":
Вчера минах покрай поликлиниката, в която правеха безплатни бързи антигенни тестове. За мое учудване нямаше жив човек да чака, а на вратата бележка, че тестовете се спират от 09.08., поради "липса на доставки"! Та наистина, интересно от къде са по 30000 на ден!?Коментиран от #49, #54, #56
06:11 24.08.2021
41 Парижанин
06:11 24.08.2021
42 Гост
До коментар #37 от "Трябва да си гост на психиатъра си":
Ти си за психиатър щом вЕрваш на стъкмистиките! Боцкай се за енти път да си "спокоен" и живееш с орлите...06:14 24.08.2021
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Кратун
06:17 24.08.2021
45 Стига глупости.Мангъров,че е
До коментар #3 от "Дотук":
неадекватен е факт, но не може да твърдиш това за всички починали. Грозно и нелепо е. Не всеки, който се е заразил и починал е бил заклет антиваксър, вярващ в конспиративни теории. Това дали ще се разболееш тежко не зависи от това дали си антиваксър или не. А от много други фактори, генетични особености и т. н. Че трябва да се спазват мерки, особено когато нещата са на път отново да излязат от контрол би трябвало да е ясно на всеки трезвомислещ човек. И да си ваксиниран обаче не означава, че непременно ще образуваш антитела и че няма да се заразиш. Така, че има и отговорни(спрямо твоите критерии хора), които могат да се заразят и да починат. И колкото повече заразени има толкова по-вероятно е и да се заразят и ваксинирани с по една или две дози. Така че си носете маските и ако сте болни и кашляте ужасно поне не ходете в молове, заведения и супермаркети докато не се оправите. При вариант Делта няма загуба на обоняние, но ако кашляте и кихате на поразия може да не е безобидна настинка, а ковид. Реално броят на заразените с текуща инфекция у нас в момента сигурно е поне 15-20,ако не и повече пъти по-висок, отколкото се отчита с тестовете. Повечето хора със симтоматика въобще не се тестват, а продължават да ходят на работа, по заведения, почивки и т. н. Докато не се оправят или не се влошат съвсем. В събота и неделя имаше отчетени само по 8починали,но за понеделника са вече 57.Ако се гледа като среднодневна стойност за 3 дни се получава по над 24 починали дневКоментиран от #60
06:18 24.08.2021
46 Ковидът си е съвсем истински.
До коментар #5 от "Еде":
Внимавай да не го разбереш по трудния начин.06:20 24.08.2021
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 6276
До коментар #21 от "Светнат":
30000 пристигащи в България всеки ден? И всеки от тях е тестван за Ковид? На летището? Ти или си луд или мислиш че хората около тебе са луди? Нека приемем че си прав. Ако това е вярно значи за 5 месеца цяла България ще е тествана заедно с бебетата и пенсионерите, но за да се тества трябва да има причина. Кой тества здрави хора? Повечето от клиничните диагнози нямат необходимост за тестване и по специално с тест който не е диагностичен. Ако аз не съм прав кажи ми кой диагностичен тест се използва за да се постави диагноза ковит положителен?Коментиран от #75
06:22 24.08.2021
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Филип Георгиев
До коментар #16 от "99 процента лумпен пролетариат":
СТРАХ !!! ОПАКОВАЙ СЕ ЗДРАВО, АКО ИСКАШ. ХОДИ ПОСТОЯННО С МАСКА. И В НУЖНИКА НЕ Я МАХАЙ. ЗА ПО СИГУРНО СИ СЛОЖИ И НАЙЛОНОВ ЧУВАЛ НА ГЛАВАТА. ПРЕЗ ТРИЙСЕТ МИНУТИ СЕ МАЖИ СЪС СОДА КАУСТИК, ПРЕЗ ШЕЙСЕТ СЪС СЯРНА КИСЕЛИНА. САМО НЕ ВМЕНЯВАЙ СТРАХ НА ДРУГИТЕ. И НЕ ЗАБРАВЯЙ ! ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА БЪДЕШ УМЕН !!!06:24 24.08.2021
52 файзерчо
Жертви на активната дезинформационна кампания.
То не бяха чипове, автоимунните заболявания, стерилитет и т.нат.
Коментиран от #64
06:24 24.08.2021
53 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #3 от "Дотук":
ЗА разлика от теб имам статитика и ще ви я покажа.Днес е 24.08.21г. На ковит сцената Предвидимо движение....от 29529 Теста имаме 1891 Нови Случая!Оракулите отново не познаха.Слаби са бг оракули на държавна плата.Говоря за белязания титулован,като математик професор.....Процента за вчера е 6,40%,което е покачване спрямо вчера-оня ден(5,905%)с 0,4988% на ДНЕвна база!вчера оня ден 0,333 увеличение!Прoгнoзнo число за днес 1,5834.Кое не разбрахте до тук Хейтъри???ЗА 29 дни на движение НАГОРЕ имаме направени 522723 Теста и от тях избарани 19500 Нови случая..НОСИТЕЛИ НА НЕЩОТО.КАК СМЕ С ПРепинателните знаци?НА ДНевна база,Като разделим тестовете на 29 колкото са дните на медийната вълна имаме 18024,9 теСТУУУУУУУвания(ДА СЕ Почуствам,като светилото ВИ-Ментаджийски,или Муфтаджийски)....ХЕЙтърите,многоточието отразява двусмислие!От тези 19500 НОВи случая ,като ги Делнете(по друг от ЩАба)се получава 672.413 нови случая,или по точното( носители на Нещото).136,431/100000 е истината за тези 29 дни !Другото официалното вече 190/100000 е творение на власта бг за ЭЭЭ!Данни за ВЧера-оня ден 17614 теста и 628,892 носители на Нещото.НЕщо Неясно???ЗАпетайките и точките,виждате ли ги???Аз не виждам ваше предсказание да се е сбъднало,няма и да видя!Вашия математик говори с ДУми,аз ви говоря с Числа ,цифри и сметки.....ХОСпитализирани2702 !Това е за днес -вчера.Вчера -оня ден 2452 ...ОТ 1891 НОВИ СЛучая в болници са приети 250....МНоготочие,замислете се!13,22%! В интензивно саКоментиран от #58, #65, #104, #120
06:24 24.08.2021
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Карат го като грип, но заразяват хора
До коментар #13 от "Христо":
при, които този грип се кара много тежко и нерядко изходът е фатален за тях. А и от грип се мре ако не ти е известно. И заради грип има грипни ваканции от много години през зимните месеци. И от грип може да получиш сериозни усложнения в много органи и системи. От които после да се гътнеш след няколко месеца.06:25 24.08.2021
56 Фершел
До коментар #40 от "Гост":
Ти ако Неси ваксинирам обади се да ти сложа иглата06:27 24.08.2021
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Коментиран от #106, #111, #125
06:29 24.08.2021
60 8475
До коментар #45 от "Стига глупости.Мангъров,че е":
Обясни ми какво е конспиративна теория моля и ми дай пример? Второ Делта вариант няма нито има алфа бета гама и други, ако има питам как са ги диагностицирали? С кой тест? Покажи ми къде е научната статия доказваща съществуването на такъв вирус и неговите варианти.Коментиран от #92, #93
06:29 24.08.2021
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Истинската бройка
Коментиран от #76
06:31 24.08.2021
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Ти защо не спреш най-накрая
До коментар #53 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
с нелепото тълкуване на проценти, числа и т. н. Расте ли броят на хората в интензивните отделения-расте. Расте ли броят на починалите-расте. Всякакви опити да доказваш, че някой е сгрешил в изчисленията са меко казано нелепи. Зле е положението у нас и ще става все по-зле за съжаление. Всеки трезвомислещ си дава сметка за това. Други като теб се мъчат ежедневно да оборват очевидното. И не твърдя, че ваксините защитават на 100%,защото съвсем не е така, нито че трябва да са принудителни. Но трябва да си припомним за дезинфекция, дистанция и т. н. Докато съвсем не са излезли нещата от контрол.Коментиран от #71
06:34 24.08.2021
66 Учуден
.
Коментиран от #68
06:34 24.08.2021
67 Този коментар е премахнат от модератор.
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 COVID
До коментар #28 от "Гост":
ТОВА Е БЪДЕЩЕТО !!!06:37 24.08.2021
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 МмАаНн
До коментар #21 от "Светнат":
От месеци правят по 15-20 хиляди теста на ден. За два месеца примерно това прави 800-900 хиляди теста. Толкова много хора да се прибират от почивка?Коментиран от #105, #146
06:40 24.08.2021
73 Боцкам
До коментар #61 от "Шано":
ваксинирани,щото са дисциплинирани и правят пълна програма като им кажа,че е за тяхното здраве.06:41 24.08.2021
74 Умен Мангър
Коментиран от #77, #79
06:42 24.08.2021
75 Ами само аз лично съм се тествал 3 пъти
До коментар #48 от "6276":
Два пъти за прием в болница и преди това, защото мислех, че съм с ковид, а се оказа, че съм с много по-страшна диагноза и кашлицата ми се дължи на друго.Тестват се не само българи пристигащи от чужбина, но и такива, които пътуват, както и контактни на доказани заразени. А антигенните тестове се правят много бързо. Има стотици лаборатории, които ги правят. Много големи предприятия периодично тестват персонала си, за да не се наложи да затворят ако имат много заразени. Антигенните тестове не са толкова скъпи, загубите ако затворят биха били несравнимо по-големи за тях.06:44 24.08.2021
76 УАУ
До коментар #63 от "Истинската бройка":
А къде са старите от които да се заразили? Бройките се ги смучете от пръстите! Може и от друго мясо, не съм запознат!06:46 24.08.2021
77 УАУ
До коментар #74 от "Умен Мангър":
Как разбра, че са я избегнали?06:47 24.08.2021
78 PlimP
06:47 24.08.2021
79 2448
До коментар #74 от "Умен Мангър":
Ти от къде разбра че са избягнали иглата? Статията за това неговори. Или ваксинираните не умират вече според теб?06:50 24.08.2021
80 Banana Tsunami
Коментиран от #84, #108
06:50 24.08.2021
81 yordan
06:52 24.08.2021
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Светий Мангъров
06:55 24.08.2021
84 некой си
До коментар #80 от "Banana Tsunami":
1403 ти ли си? нещо не върви агитацията май.и твойта стана като на оня с чувалите.ботокса си лапа от тестове пък ти тука си обяснявай. стотинкаджия06:57 24.08.2021
85 Оракул
06:57 24.08.2021
86 Този коментар е премахнат от модератор.
87 Работата е проста....
06:58 24.08.2021
88 TERORISTI
Коментиран от #101
07:02 24.08.2021
89 Делта ВАХХХ
07:04 24.08.2021
90 Чакам
Коментиран от #94
07:05 24.08.2021
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Ами, че с ваксината те чипират е
До коментар #60 от "8475":
конспиративна теория. Че всички ваксинирани ще умрат до 3,5,10 години са слухове, които се разпространяват лесно и имат огромна почва у нас. Въобще не твърдя, че ваксините предпазват на 100 %от заразяване. От самото начало се знаеше, че не е така, а срещу новия вариант(е той не е толкова нов вече) Делта са с още по-ниска ефективност. Затова щом не искате да се ваксинирате и не вярвате във ваксините, не искате локдауни и т. н. трябва да спазвате поне някои от препоръчителните мерки. Дезинфекция, дистанция и гадните маски, носени по адекватен начин, а не като лигавници. И не една смрадлива маска по цял месец.Да се събират по-малко хора на закрито и... Не че на мен ми харесва(аз също не съм ваксиниран), но това е реалността. А като зная какво е положението в родните болници бих предпочел да не ми се налага да влизам по какъвто и да е повод в тях. А безотговорното поведение на много хора ще доведе точно до това. До все повече хора, нуждаещи се от хоспитализация(много вероятно дори част от тях ваксинирани) и до много повече смърт. Повече заразени по едно и също време=повече хоспитализации=по-неадекватна грижа за билните=повече смърт. Вече бяхме свидетели на това, особено през ноември и декември 2020 година. Моля се само тази година статистиката да не е още по-стряскаща от миналогодишната. Стаден имунитет няма. Дори Мангъров май вече го разбра поне това. Нищо че продължава да твърди, че едва ли не имунитетът при преболедувалите е доживотен. Нищо подобно няма. ЗаКоментиран от #96, #99, #123
07:06 24.08.2021
93 3ти парцел
До коментар #60 от "8475":
Дори и най елементарната истинска научна статия, е над умственото ти ниво. Приготви си чайчето и супичката.07:10 24.08.2021
94 ЕВРО НЮЗ
До коментар #90 от "Чакам":
Вестник Ню Йорк Таймс 18 август 2021 година.. В Израел 80 % от намиращите се в болница са набодени с две игли..Коментиран от #100
07:15 24.08.2021
95 Инетерсно
07:17 24.08.2021
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Има бг поговорка
До коментар #1 от "Антимилиционер":
Който последен се смее,най добре се смее.Така ,че не бързай като пале пред майка си.
07:21 24.08.2021
98 Кикор
До коментар #24 от "ковитолог":
Ами той постоянно неглижираше ситуацията и за това а иначе всеки си има глава на раменете да си мисли сам за себе си. Ако искаш носиш маска ако искаш се бодеш ако искаш нищо не правиш07:22 24.08.2021
99 А ти?
До коментар #92 от "Ами, че с ваксината те чипират е":
Като си боцнат, някой дали те е освободил от маска ,или от тест?07:23 24.08.2021
100 Абе мани го Израел,
До коментар #94 от "ЕВРО НЮЗ":
Нека нашите"загрижени"дадат информация,все пак те ден и нощ мислят за нас.07:23 24.08.2021
101 Ами сега неговото служебно
До коментар #88 от "TERORISTI":
правителство носи отговорност за справяне с ковид кризата и ако не я овладеят навреме това ще е удар по неговия имидж в предизборна обстановка. Няма как да угоди на всички. Ще го изпита като Бойко на собствен гръб. Ако не се сформира някакво друго правителство той и служебният кабинет ще носят отговорност и ще обират негативите и хейта. Както преди го отнасяха ГЕРБ. Твоят коментар е доказателство за това. Който и да поиска засилване на мерките, контрола и т. н. ще бъде охулен и оплют от такива като теб. Парадоксално е, че със сигурност ще плюеш и когато започнат да мрат хора пред болниците и когато няма да има място в читава болница за някой твой близък, или затова че се налага да преоборудват други отделения отново за ковид пациенти и ще се ограничат отново плановите операции. Ти ако беше в момента на власт и от теб зависеше нещо какво щеше да направиш, за да не се влошава ситуацията с ковид, да не се затварят бизнеси, да не се пълнят болниците и всички да са доволни и щастливи. Няма много полезни ходове Радев. Много бленуваше да управлява със служебен кабинет, но е забравил да внимава какво си пожелава. Сега може и да съжалява за размахания юмрук ама е късно. Време е и той да се сблъска с недоволството на тълпата(такива като теб) имам предвид.Коментиран от #102
07:24 24.08.2021
102 Този коментар е премахнат от модератор.
103 Лелеее,
07:31 24.08.2021
104 Този коментар е премахнат от модератор.
105 Тестват се контактни и хиляди
До коментар #72 от "МмАаНн":
прибиращи се за лятото от Испания и Англия гастърбайтери. И на влизане в България и на напускане също. Нямам представа дали не се правят по няколко теста, за доказателство че си оздравял вече. За хоспитализираните с ковид със сигурност се прави поне още един контролен тест преди изписване, а може би и повече. Въобще не е проблем да се правят по 30 000 теста на ден(голям е естествено финансовият товар). Но голяма част от тях са за сметка на хората и не се плащат от здравната каса. При приемане в болница във Варна през февруари си платих 32 лв за антигенен тест и след това още 100 лв за PCR, за да ме приемат в Токуда. Нямаш идея освен хоспитализираните с ковид ежедневно колко други хора влизат в болници за планови операции. На всички тях им се изисква отрицателен тест. В Китай за няколко новозаразени тестват милионни градове за броени дни... Затова след първата вълна в края на 2019,началото на 2020 почти нямат починали от ковид. И имат 4 пъти по-малко починали от ковид хора отколкото в България. При огромно население.Коментиран от #169
07:40 24.08.2021
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 Кухи Бойково радеви боклуци
07:41 24.08.2021
108 38484848
До коментар #80 от "Banana Tsunami":
Поздравления за коментара, точно и ясно.07:46 24.08.2021
109 Жоро
07:46 24.08.2021
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 И да те питам още нещо
До коментар #59 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Вчера, в коментар 58, си писал: "Кое друго не ви е ясно??Вирусоносители= Нови СЛучаи,това не ви е ясно??". Какви са тогава тези 22 382 активни случая (в които са включени и днешните нови 1891 случая) - не се ли считат всичките за вирусоносители?07:51 24.08.2021
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Алоо,
До коментар #110 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
осъзнай се бе! Пиша от едно лице. Вчера аз и друг човек коментирахме препинателните ти знаци. И ти си писал именно на другия човек, който ти е "фен", че искал да замаскира истината и бил "хейтър"?! Явно си неспособен да проследиш един диалог, а обясняваш за данни, събирани година и половина, че си безгрешен. Аз ти намирам грешките и ти обръщам внимание на тях, за да можеш да си перфекционираш изчисленията. За какво да съм ти благодарен? По въпроса за ваксинацията на съпругата си чете ли нещо? Единственият вариант да не плаща в бъдеще за тестване в Германия, изглежда е, да намерите вариант да ѝ извадите някакъв документ, че не може да се ваксинира по здравословни причини. Всички останали, ваксинирани и преболедували, ще трябва да си плащат от средата на октомври за тест, ако им се наложи да представят такъв.07:58 24.08.2021
114 Аз не пиша с ник
До коментар #112 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Използвам мястото за ник-а, за да започна изречението си. Виждам, че го правят и други, но всеки си избира, как да пише. Намерил си за какво да се хванеш.07:59 24.08.2021
115 В нито един от коментарите
До коментар #112 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
си не твърдя, че ваксините предпазват от заболяване (или заразяване). Затова казвам, че "Зеленият паспорт" е абсурден документ. Затова казвам, и че дъщеря ти, щом е лекар, ще трябва да се тества и в бъдеще, въпреки че е и преболедувала, и ваксинирана.08:02 24.08.2021
116 Ако го ръководеше той щяхме
До коментар #24 от "ковитолог":
да имаме не под 20 000 починали от/с ковид досега, а поне 3 пъти повече, умнико. Че НОЩ се презастраховаха и въведоха свръх мерки в началото е факт, но аз ги оправдавам с това, че тогава в Италия, Испания, Англия, Белгия, Франция наистина бяха започнали яко да измират. Нито имаше читави тестове, нито имаше маски и защитни костюми, нито се знаеше много за ковид. Когато се сблъскаш с неизвестното е нормално да се презастраховаш. Това, за което ни предупреждаваха от НОЩ през март и април 2020 г при нас се случи по време на втората вълна през ноември и декември. И предстои пак да се случи за съжаление. Нищо че вече го няма Мутафчийски да ви "плаши". И нито Ананиев, нито Ангелов са здравни министри. Служебният здравен министър Кацаров въобще не знае какво да прави и издава още по-неадекватни и неразбираеми заповеди. Всички мислят, че с тях се затягат мерки, а той твърди, че ги отпускал. А да се отпускат мерки, когато кривата на заболяемост, хоспитализации и смърт от /с ковид става все по-стръмна е пълно безумие.Коментиран от #142
08:05 24.08.2021
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 Старче,
До коментар #110 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
осъзнай се. "Удар с юмрук под брадата", "много лица" - ти сериозно ли? 😄😆 Жал.ка история си...08:08 24.08.2021
119 Бай Гуй
До коментар #112 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Тук хората са като теб. Не са умни а са 80% дебили. Както каза един умен човек, ние сме един малък но много прост народ. А ти си му представителната извадка.08:09 24.08.2021
120 Как да ти кажа
До коментар #53 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Питаш как си с препинателните знаци. Ами, зле си пак. Където трябва и където не трябва ги слагаш, главната буква за нищо я нямаш. Подреди си малко мислите в главата, защото е страшно трудно за четене, а явно има какво да кажеш и е хубаво хората да го разберат, обаче - трудна работа с този ти начин на писане.08:13 24.08.2021
121 Антигенен тест може да си купиш от
До коментар #110 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
аптека и става бързо със сигурност. Друг е въпросът дали сам ще си завреш клечката достатъчно надълбоко в носа, за да е адекватен резултатът. И този тест определено няма да е отразен в статистиката, нито някой ще те карантинира ако е положителен. Всъщност не съм 100%сигурен дали продължават да ги продават. Сестра ми си беше купила такъв през април тази година. Но предполагам, че едва ли са ги спрели от продажба.08:14 24.08.2021
122 От Врат
08:15 24.08.2021
123 Хахаха
До коментар #92 от "Ами, че с ваксината те чипират е":
От всички конспиративни теории избра единствената, която още не се случила /или поне не се знае засега/:) Защо не спомена за другите - ваксинирането ще стане задължително, вече е факт, ще се боцкате през месец, вече е факт, ваксинираните ще се заразяват, ще пренасят заразата, ще се разболяват и ще умират, също е факт, ваксинираните ще носят маски докато са живи, носиш я нали, със или без ваксини всяка зима ще сме в локдаун - факт.Коментиран от #130
08:23 24.08.2021
124 Ха ха ха
08:29 24.08.2021
125 Увеличение за ден от 21 души в
До коментар #59 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
интензивните отделения. А умрелите(57)къде ги слагаш. Да приемем, че за понеделник са били само 24(8 за събота, 8 за неделя и 57 за понеделник) правят малко повече от 24 души среднодневно(за 3 последователни дни) Ами поне половината от тези починали са освободили най-вероятно място в интензивно отделение, което е било заето от друг нуждаещ се пациент. Така че ръстът на новите хора в интензивни отделения е с повече от 21 души със сигурност, но ти не можеш да кажеш точно колко е. Нищо, че си "дълбоко виждащ" и многознайко.Коментиран от #127, #170
08:30 24.08.2021
126 Пише ти пак човекът,
До коментар #112 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
който ти дава информация за тестовете в Германия...Най-малкото не ти ли прави впечатление, че имаш по 3-4 минуса към коментарите ти. Днес са ти писали повече хора от обикновено с критика към теб и май само един е използвал "ник". Тези 3-4 минуса зад коментарите ти не те ли навеждат на мисълта, че коментарите са от различни хора? Кой от нас точно заслужава "удар с юмрук в брадата"?08:33 24.08.2021
127 Евала за коментара!
До коментар #125 от "Увеличение за ден от 21 души в":
Не ми беше направила впечатление И тази негова грешка в мисленето - от няколко дена се опитвам да получа конкретен отговор за този спад в процента на хоспитализираните, за който писа той преди дни. И тествано ми е, дали ти ще получиш конкретен отговор от него - защото моят опит показва, че или игнорира неудобните въпроси, или започва да увърта, или започва да обижда. Краен резултат: конкретен отговор на конкретно поставен въпрос няма. Радвам се, че и на други хора започнаха да правят впечатление грешките му и да му обръщат внимание върху тях. Благодаря!Коментиран от #128
08:41 24.08.2021
128 Евала...- корекция
До коментар #127 от "Евала за коментара!":
"И тествано ми е " да се чете "Интересно ми е"08:42 24.08.2021
129 Eork
Коментиран от #134
08:46 24.08.2021
130 Конспиративна теория е нещо, което няма
До коментар #123 от "Хахаха":
как да бъде доказано.В това, което изреждаш не виждам нищо конспиративно.За съжаление се случват тези неща, но не навсякъде по света. Някои държави са избрали такъв подход. Други няма да въведат скоро задължително ваксиниране. Ами предложи неконспиративен начин за справяне. В много държави са ваксинирани много малко хора, защото нямат пари за ваксини, а случаите растат ли растат. В други като Китай ваксиниранитет не са процентно толкова много, а удържат ръста на заболели със строги мерки за контрол и карантиниране. А Ганьо с нищо не е съгласен. Иска си стария живот отпреди пандемията. Ама няма как да се случи за съжаление... Конкретно за днес май имаме повече починали(като брой), отколкото в UK, където имат много по-голямо население. Което може да означава две неща. Или при нас заразените в момента реално са много повече от отчитаните 1300,1800 случаи дневно и смъртността е нормално да е такава или ваксините наистина пазят от по-тежко протичане, въпреки, че явно далеч не пазят от заразяване(особено с нови варианти на ковид).Коментиран от #135
08:49 24.08.2021
131 АМИ
До коментар #31 от "процентолог":
Смятат процента само когато им отърва.08:52 24.08.2021
132 Хмхмхм
До коментар #112 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Ей Лебед, неуспял. Пиши си бакалските сметки. Но без мнения, предложения. И без излишни нерви. Забранил съм ти. Разбирам те - болните и починалите скачат- т.е теорииите ти отиват на кино. Дъщеря ти- боц, боц и трета ще си сложи. Отиди за диня и хапни спокойно. Шах-мат.08:53 24.08.2021
133 Този коментар е премахнат от модератор.
134 От инфаркт и инсулт и преди ковид
До коментар #129 от "Eork":
ежедневно си измираха доста хора. При положение, че има над 1 милион ваксинирани е нормално да се случи да почине и ваксиниран от инфаркт или инсулт. Още повече, че се ваксинират предимно възрастни хора, а не такива под 30 годишна възраст и почти няма ваксинирани тинейджъри, да не говорим за деца... Майка ми и тъща ми не са ваксинирани също, а са на 80+.Нормално е ако има хипотетично по средно десет инфаркта и инсулта дневно, поне 2 от тях да се случат на ваксинирани без непременно това да има нещо общо с ваксинацията. Не изключвам подобна връзка, но тя е по-скоро изключение, а не правило. Предимно ваксината на Астра Зенека причинява тромбози и то най-вече при жени на средна възраст(45-55).Тази на Бионтек-Пфайзер се свързва с преходни миокардити при млади мъже.Коментиран от #136, #138
09:08 24.08.2021
135 Хахаха
До коментар #130 от "Конспиративна теория е нещо, което няма":
Изредих ти това, което за вас ковидидиотите бяха конспиративни теории преди няколко месеца:) Задължителното носене на проследяващи гривни в Израел може да се тълкува като един чипиране, не мислиш ли? Относно смътността отговора е елементарен - всяка лекарска грешка се пише Ковид, не случайно сме единствената страна в Европа, в която няма нито един доктор в затвора, също така общия брой починали вчера въпреки страшния Ковид е 287 души и е по малък от 23.08.2019г. когато са били 296 и на грипа и настинката им викахме със старите им имена:)Коментиран от #143
09:12 24.08.2021
136 Българин
До коментар #134 от "От инфаркт и инсулт и преди ковид":
Ами те и с ковид умират основно възрастни, но за тях рака, инфаркта и инсулта са леки придружаващи заболявания и умират задължително от короната, да не говорим, че преди 2020 год. хиляди умираха от грип и пневмония. Всички ли фенова на ковида сте бавноразвиващи се?09:18 24.08.2021
137 Петер Брьогел
Коментиран от #140
09:22 24.08.2021
138 Учуден
До коментар #134 от "От инфаркт и инсулт и преди ковид":
Да видим дали съм разбрал: умира неваксиниран 90 годишен с онкозаболяване - починал е задължително от ковид 19, умира ваксиниран 90 годишен с онкозаболяване - починал е от рак, интересно??? Между другото пропуснал си факта, че има стотици случаи на починали от тумори в бъбреците и черния дроб след ваксинация с Пфайзер, а щом са съобщили за стотици разбирай, че реално са десетки хиляди, а още не са минали три години когато почват наистина страшните странични ефекти, не случайно всички истински ваксини се тестват минимум 7 години.09:26 24.08.2021
139 Докато
09:28 24.08.2021
140 Истината
До коментар #137 от "Петер Брьогел":
Няма да е доволен - кристалната топка му показа 4000 случая, а още 3000 не сме стигнали, които предсказа за края на юли09:28 24.08.2021
141 Знаещ
Сега се гответе за заключване и терор според стъкмистиката.
Честито на вярващите в Светата Настинка!
09:33 24.08.2021
142 Да ама не
До коментар #116 от "Ако го ръководеше той щяхме":
А беше ли щастлив когато твоя идол Мутафчийски /или както му викат служителите във ВМА плазмодия/ се прибра от Италия точно в разгара на пандемията и не остана и час под карантина, а тръгна да обикаля из цяла София? Беше ли горд с него когато на една пресконференция, докато ни се караше да носим намордници, извади маската си от джоба, избърса си очилата, после устата и пак я пъхна в джоба?09:35 24.08.2021
143 Проследаващи гривни има и в
До коментар #135 от "Хахаха":
Оман например, а в Китай контролът е още по-зверски. Но ако това е начинът да не им се налага да строят спешно болници и да командироват медицински персонал от цял Китай за 3 месеца и половина (както беше в Ухан) и да затворят масово заводи, фабрики и т. н. в Китай са готови да платят тази цена и да ги следят чрез GSM, QR кодове и т. н. Ти каква цена си готов да платиш, за да останеш "свободен"? И дали тази цена би била приемлива за всеки?Коментиран от #147, #148, #184
09:36 24.08.2021
144 СЗО
Но когато се набъркат алчни, долни и комплескирани човекоподобни с много пари става ПАНДЕМИЯ! Нещо като новия Хитлер, но н в 21 век.
Докато тия пудели от СЗО не премахнат т.н. ПАНДЕМИЯ - вирус ще има на всяка секунда.
Има го, но колко са в интензивно?
Колко от "ваксинираните" пак са болни?
Когато казват всички вкупом, че сестрати е к.... ва, но ти нямаш сестра - КАКВО ОТ ТОВА! Проблемът си остава твой!
Българинът е по тегав и от долна хлебарка.
Да му мислят изнежнените от Европа!
Коментиран от #150
09:39 24.08.2021
145 Маde in Bg
До коментар #12 от "бушприт":
Това в БГ известен вестник го пишеше! При нас започнаха управители на известни хранителни заведени /ресторанти/ ,да задължават персонала да се ваксинира независимо дали са преболедували,иначе ги заплашва уволнение!09:45 24.08.2021
146 От началото на извънредното положение
До коментар #72 от "МмАаНн":
обявено през март 2020 г досега има направени над 4 милиона теста у нас. Естествено, че на някои хора са им правени много повече от 1 тестове, а други може никога да не са се тествали. Тестът фиксира моментно състояние. Преди 10 дни може да ти е бил отрицателен,а междувременно да си се заразил. Това особено важи за медицински персонал, зъболекари,бармани, сервитьори, учители(не дистанционно обучение, разбира се) таксиметрови шофьори, пилоти, стюардеси, ватмани и всички, които са в дълъг и непрекъснат контакт с различни хора.Коментиран от #151
09:56 24.08.2021
147 Българин
До коментар #143 от "Проследаващи гривни има и в":
За Китай това са пълни глупости, единствените мерки са носенето на маски в големите градове, под големи разбирай с над 5 000 000 население, но там маски си носят от десетилетия заради замърсяванията. Миналата година бях в Чанджоу, който е около милион души, маски никой не носеше, пълно беше с народ по улиците, влязох в един мол яйце да хвърлиш няма как да падне на земята и по телевизиите един път не споменаха ковида. Виж за Оман не знам как е, но щом хи харесва емигрирай.Коментиран от #152, #153
09:58 24.08.2021
148 Истината
До коментар #143 от "Проследаващи гривни има и в":
Преди два века е имало много хора с твоето мислене: били са основно чернокожи и са им викали роби!10:01 24.08.2021
149 Гаглей
До коментар #27 от "Анримилиционер":
Хахахаха как да определя 1 мангър . Трябва да е точна мярка , или да измислят мангъромер10:02 24.08.2021
150 Ами много са в интезнзивно и все повече
До коментар #144 от "СЗО":
стават и все повече стават жертвите. А е август още. Пак спрямо брой население сме най-зле по брой починали за вчерашния ден в Европа. Да приемем, че тези 57 не са починали само през последните 24 часа. Пак сме зле...По-зле от Румъния, по-зле от Сърбия, от Италия и въобще почти от всички.Подобна на нашата е ситуацията в Гърция и Турция.Говоря за починалите от ковид. Броят на заразените, отчетени с тестове няма нищо общо с реално заразените, които сеят зараза сред другите в момента. Реално тези със симптоматика, които никога няма да се тестват ако не се наложи да влязат в болница или да пътуват са много повече от тези двадесетина хиляди активни случая.10:10 24.08.2021
151 Предложение
До коментар #146 от "От началото на извънредното положение":
Ще се съглася, че стъкмистиката е реална веднага щом събереш заразения медицински персонал поотделно и ги сравниш с общата бройка, ако не ти харесват днешните числа, вземи вчерашните или от миналия масец, съгласен? Да не говорим, че от 232 000 медицински персонал заразените от страшния вирус са само 13 000 и си стоят толкова от миналата година.Коментиран от #154
10:10 24.08.2021
152 Имаше период, в който не носеха маски
До коментар #147 от "Българин":
никъде в Китай и всичко беше както го описваш. Но това беше преди да си внесат Делта варианта с полет от Русия в началото на юли тази година. В някои градове върнаха задължителните маски на открито, а където се появи заразен тестват масово. В Пекин не може да се влиза без основателна причина(трябва задължително отрицателен тест при това, а някои провинции с повече заразени не могат да се напускат без отрицателен тест за ковид. А имат само по 300 заразени дневно, а не по близо 2000.Трябва ли да ти казвам и колко пъти са повече от нас като население и колко града са с население над милион души там. Може и сам да се информираш ако те вълнува това.10:26 24.08.2021
153 Да разбирам ли, че се справяш прекрасно
До коментар #147 от "Българин":
с китайския език дотолкова, че да гледаш свободно телевизия в Китай. В Китай такъв зверски контрол имаше и още има над влизащите в страната. Работещи в Китай чужденци не смеят да се приберат и за малко в родината си, защото може да не ги пуснат да се върнат обратно в Китай. Много ми е интересно ти как си се озовал там миналата година, освен ако не си член на екипаж на кораб. Ама дори на тях им е строго забранено да напускат кораба и да слизат в пристанище.10:35 24.08.2021
154 Мед персонал
До коментар #151 от "Предложение":
Колкото до мед персонал , мога да говоря само за болницата в която работя- няма заразени, защото 95% буквално , или го изкараха или да ваксинирани.10:49 24.08.2021
155 Този коментар е премахнат от модератор.
156 Този коментар е премахнат от модератор.
157 И още нещо...
До коментар #155 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Моля, престани да увърташ и да променяш темата. Конкретните въпроси изискват конкретни отговори. За пророчествата на брадатия си говори с някого, който ги следи и се интересува от тях. При мен си попаднал на грешния човек за тази тема.10:57 24.08.2021
158 Този коментар е премахнат от модератор.
159 Този коментар е премахнат от модератор.
160 Този коментар е премахнат от модератор.
161 Моля, отговори
До коментар #158 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
на това, което са те питали в коментар 125. И за мен поставеният там въпрос е интересен. И спри да ми губиш времето в увъртания.Коментиран от #167
11:30 24.08.2021
162 Този коментар е премахнат от модератор.
163 Този коментар е премахнат от модератор.
164 Този коментар е премахнат от модератор.
165 1122
Коментиран от #166
12:25 24.08.2021
166 Ти знаеш ли колко души умират
До коментар #165 от "1122":
с ковид дневно в Русия? Руската ваксина въобще не показва по висока ефективност. Бразилия, която беше договорила доставки ги отказа, защото не предпазват от заразяване с новите щамове на повече от 30-40%и затова там продължава да има ежедневно много висока смъртност от ковид. Самите руснаци не се доверяват особено на руските ваксини, а той забленувал за такава... Осъзнай се малко. И западните са неефикасни, руската пък съвсем...12:34 24.08.2021
167 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #161 от "Моля, отговори":
Напълно ваксинирани хора5 447 607
% от населението: 59,3%това израел!Израел
10.08–23.08
Общ брой случаи 92 705
Смъртни случаи 297
1053,465/100000.....Не разбрах!Първо ваксината пази ли от заразяване???2ро.От миналата година тръбиш,че е вирус....Естествен!Отказваш ли се и признаваш ли грешката си!Ако не отговориш,което е разбираемо ще си помисля ,че си ортодокс герберист и държиш химикалката,като тояга!
13:53 24.08.2021
168 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Общ брой случаи 14 363
Смъртни случаи 254
208,159/100000..........Великобритания
10.08–23.08
Общ брой случаи 430 338
Смъртни случаи 1 323
652,027/100000.Русия
10.08–23.08
Общ брой случаи 288 178
Смъртни случаи 10 908 русия има по голяма смъртност от англия от 3,661Пъти
13:56 24.08.2021
169 Заблуден
До коментар #105 от "Тестват се контактни и хиляди":
Никой нищо не тества. Имам познати които прекараха ковида. Някой от тях доста тежко. Всички бяха на домашно лечение с 10 дни карантина. Минаха десетте дни и въобще никой за нищо не ги е търсил.13:56 24.08.2021
170 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #125 от "Увеличение за ден от 21 души в":
Това са твои интерпретации,и лъжи!Официално нищо няма!И затова се гледат данните ,които са известни!Ти може би си оракул,но неофициално!Официалния оракул е пъпчивия.1700 на 17ти...1391,вторник,този вторник 2300...1891...Досега е капо на познаване за година и половина!Чакам 3000 края на август...Малко данни за израел дадох....Ааа,забравям Фамилия Кадафи ви поздравява от отвъдното!!!За англосаксонските хиенови кучета иде реч!Ако си от тях се пази!Коментиран от #172, #173, #174, #175, #176
14:16 24.08.2021
171 Бай Грую
14:33 24.08.2021
172 Тези регистрирани 57 починали според
До коментар #170 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
теб къде са умрели? У дома си или в болница?Може и преди да са стигнали до интензивно, но все още не чуваме(слава Богу) за умиращи от ковид на стълбищата пред болниците? Все отнякъде са се взели тези 57 починали, които са били доказано с ковид. Най-вероятно е да са ги лекували в болница. Поне 2/3 от тях.14:52 24.08.2021
173 Пак яко се обърка
До коментар #170 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
За 2 седмици- Англия доказани случаи 400 000, починали 1300; Русия - доказани за 2 седмици - 300 000 , починали 11 000. И така си вървят от началото на делтата. Умнико. И хич не ми ги смятай на брой население. Тия в бакалията.15:01 24.08.2021
174 Пак яко се обърка
До коментар #170 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
И много важно дали ще са по 3000 на 23 август, 1 септември или 10 септември , все тая. Нищо не доказваш, на никого.Коментиран от #180
15:04 24.08.2021
175 Дълбоко виждащ,
До коментар #170 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
съвсем ли сдаваш багажа ум.ствено?! 1. Отговорил си на коментар 125, че били негови интерпретации, лъжи и прочие. Човекът коментира данните, с които работиш и ти! Тоест това са твои лъжи и интерпретации. 2. Никога, ама НИКОГА, няма да намериш в мой коментар, че ваксините предпазват от заразяване. Затова и ти казвам, че щерка ти ще продължи да се тества, въпреки че е и преболедувала, и ваксинирана. Дали е вирус или не също НИКОГА не сме обсъждали. Единствените ми коментари в тази връзка са били, когато някой от журналистите е писал "вируса CoviD". В такива случаи обръщам внимание, че наричат вируса (или "Нещото" както го наричаш ти) SARS-Cov2, а заболяването го водят CoviD. Ако искаме да се разбираме за какво говорим, моля, нека използваме общоприетите понятия, а не някакви твои измислени. Отново ув.ърташ! Още не си отговорил, кой мой ник ти се е сторил обиден. При положение, че не използвам ник (т.е. ник=0), как може да е обиден (-0) или не-обиден (+0). Нулата е нула. Означава, че няма нищо, което да е обидно или не-обидно.Коментиран от #181
15:07 24.08.2021
176 Виждам, че си
До коментар #170 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
в дискусия с друг коментиращ в момента. Имах и все още имам работа, тепърва ще чета, за какво става въпрос в разговора, който провеждате. Така, че може да си оставиш време, преди да отговориш на моя коментар (175-ти).15:10 24.08.2021
177 ВЪЗРАЖДАНЕ
16:37 24.08.2021
178 Гърчев
Коментиран от #187
16:38 24.08.2021
179 ВЪН
Като кажат по най злокобен начин - над 1800 ЗАРАЗЕНИ!!! - Заразениии! - Все едно са хванали чума и се разлагат в страшни мъки.
От нашата улица (100 къщи) само 2 жени досега знам да са били в болница заради к0вит и въпреки че бяха с наднормено тегло и заболявания ,казаха че имали малко температура за 2-3 ден а и тва било
16:43 24.08.2021
180 Този коментар е премахнат от модератор.
181 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #175 от "Дълбоко виждащ,":
Ти не бери гайле за щерка ми!Тя е от сой ще се оправи,има як Корен!Мисли за себе си!Коментиран от #183, #185
17:09 24.08.2021
182 Този коментар е премахнат от модератор.
183 От сой,
До коментар #181 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
но явно не е много мъдра - това са твои думи. 😆😄😂17:19 24.08.2021
184 хихи
До коментар #143 от "Проследаващи гривни има и в":
Каква цена бих платил да остана свободен? Нека помисля за момент... Мда... Бих затрил себе си и всяко друго човешко същество на този свят, без дори да ме смъдне съвестта.17:20 24.08.2021
185 А якият ти корен
До коментар #181 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
е ясно колко е як. Даже и щерка ти не може да разчита на него и е решила да се боцка, въпреки че е преболедувала. 😆😄😂 Хайде, лека вечер. Не ми се занимава повече с теб (днес).17:21 24.08.2021
186 меги
До коментар #28 от "Гост":
При 80% дебили в България какво да се очаква? Готови са да пият токсични конски лекарства за краста, но не искат ваксини....Ум не се налива.Коментиран от #188
08:51 26.08.2021
187 меги
До коментар #178 от "Гърчев":
Без ваксина , няма как да останеш последния човек на земята. Ха, ха.....................08:56 26.08.2021
188 Ше пием я
До коментар #186 от "меги":
тука сме се атове от сой и от въже!12:54 26.08.2021