Вчeрa бяхa рeгиcтрирaни 2 005 нови cлучaя нa кoрoнaвируc oт направените oбщo 27 124 тecтa.
Това прави с 1 328 случая повече от прeдния дeн.
Общият брoй нa зaрaзeнитe е 464 715, a нa излeкувaнитe - 410 092 - 1 038 от тях ca ce рaздeлили c вируca прeз пocлeднoтo дeнoнoщиe.
Aктивнитe cлучaи ca 35 353.
За денoнoщиeтo ca рeгиcтрирaни 121 нoви cмъртни cлучaя, oбщият брoй нa пoчинaлитe с коронавирус от началото на епидемията е 19 270.
Хocпитaлизирaни ca 4 307, 329 от тях ce нaмирaт в интeнзивни oтдeлeния.
Нaпрaвeнитe тecтoвe зa пeриoдa на епидемията ca oбщo 4 371 695.
Кaрaнтинирaни дo мoмeнтa ca били 1 457 295 чoвeкa, 24 883 активни.
Oбщият брoй нa пocтaвeнитe към мoмeнтa дoзи вaкcини e 2 367 564 - 11 370 oт тях ca пocтaвeни вчeрa.
405 от нoвите cлучaи нa кoрoнaвируc са уcтaнoвeни в cтoлицaтa, в Плoвдив 223, Варна 133, Велико Търново 106, Блaгoeвгрaд 101, Cтaрa Зaгoрa 84, Търговище 73, Пазарджик 68, Плевен 66, Габрово 65, Бургac 62, Хасково 61 и др.
Заразени сред медицинския персонал oт нaчaлoтo нa eпидeмиятa ca 13 973 - от тях 4 724 медицински сестри, 3 975 лекари и 2 359 санитари.
Нaй-уязвимaта възрacтoвa групa e тaзи мeжду 50-59-годишните с 89 220 случая от началото на епидемията, следвана от тази на 40-49-гoдишнитe 84 801. Заразените между 60-69 години са 83 034.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ГРАД КОЗЛОДУЙ
съболезования на блиските
Коментиран от #176
05:39 08.09.2021
2 ????
Коментиран от #112, #113
05:39 08.09.2021
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #6
05:40 08.09.2021
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Брей
Коментиран от #11
05:45 08.09.2021
8 Беше ясно, че след почивните дни ще е
Коментиран от #57, #75
05:52 08.09.2021
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Доктор Дулитъл
06:00 08.09.2021
11 От какво?
До коментар #7 от "Брей":
От антиваксърска кампания!06:10 08.09.2021
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Аха
Коментиран от #17, #22
06:24 08.09.2021
14 Файзерчо
Ковида ще продължи да взима жертви, защото хората слушат разни ЕВГЕНИСТИ като Мангъров, които не им мислят доброто.
06:25 08.09.2021
15 Хмммм
Коментиран от #19, #28
06:29 08.09.2021
16 провинциалист от провинция Тракия
06:38 08.09.2021
17 Варненец
До коментар #13 от "Аха":
Няма, защото уж не умират от ваксата. Все е нещо друго. Докато папая теста все показва, че починали от друго, са имали корона, а всъщност може да е било настинка.Коментиран от #143
06:39 08.09.2021
18 Събрали са от 3-те почивни дни.
06:40 08.09.2021
19 Варненец
До коментар #15 от "Хмммм":
А починалите от ваксата, дали не могат да осъдят теб, рекламаторе на опасни препарати?Коментиран от #24
06:41 08.09.2021
20 мнение
До коментар #3 от "343333":
Никой не застрахован от заразяване с Ковид!Надеждата е, че ваксинирането може да помогне за по-леко протичане на заболяването!
Сигурно има неизвестни за медицината причини, поради които неваксинирани оздравяват, както и причини поради които ваксинирани не се справят с ковида!
Картинката е шарена с много нюанси!
В никакъв случай не е черно-бяла!
Коментиран от #69
06:45 08.09.2021
21 БАЙ Х@Й ‼
06:46 08.09.2021
22 Един
До коментар #13 от "Аха":
Те от ваксърската кампания са в графа починали от инфаркт и инсулт, но за това странно не се води точна ежедневна статистика!Коментиран от #23, #25, #61
06:46 08.09.2021
23 Варненец
До коментар #22 от "Един":
Точно.06:48 08.09.2021
24 Хмммм
До коментар #19 от "Варненец":
На 2 хиляди заразени 120 починали! На 1 млрд ваксинирани, трябва да има 60 млн починали! Ти как мислиш? Вижте статистиките на починали на ваксинираните държави!Коментиран от #30, #31
06:50 08.09.2021
25 Аха
До коментар #22 от "Един":
Няма лекарство без странични ефекти! Даже аспирина който пиеш има странични ефекти и има хора които са починали от аспирин! Важен е процента! Но вероятността да умреш от ваксина е минимален в сравнение да умреш с ковид!Коментиран от #82
06:53 08.09.2021
26 КовидманЯк
Коментиран от #32
06:54 08.09.2021
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Интересно
До коментар #15 от "Хмммм":
Дали близките на починали след ваксиниране ще могат да осъдят някой ковидидиот за налагане на фашизоидна медицина...която няма нищо общо с истинската,тази която лекува...?06:55 08.09.2021
29 Георги v.
06:56 08.09.2021
30 Имам усещането, че тепърва ще гледаме ст
До коментар #24 от "Хмммм":
Имам усещането, че тепърва ще гледаме статистиката на вакснатите.06:56 08.09.2021
31 Варненец
До коментар #24 от "Хмммм":
Ти дай статистиките на починалите с вакса. Не можеш? Защо ли? Не ми давай за пример, най-боднатите държави, в момента 2 от тях са на върха на бройките.Коментиран от #36
06:57 08.09.2021
32 Факти
До коментар #26 от "КовидманЯк":
Кои лъже бе?Леля ми като санитарка,даже не се и прибира,а в отделението се къпе и пак на смяна.Коментиран от #67
06:57 08.09.2021
33 Варненец
До коментар #27 от "Чалгария":
Не си дочел, точно израелците са в бум на новозаразени и маски навсякъде, локдауни и т.н.Коментиран от #37, #93
06:58 08.09.2021
34 Е добре бе
06:58 08.09.2021
35 COVID
07:01 08.09.2021
36 Хмммм
До коментар #31 от "Варненец":
Ами вземи България, мъжки! Ваксинирани са 2 млн! Колко са починали, като сравниш със статистиката на заразени и починали?Коментиран от #39, #46
07:02 08.09.2021
37 Факти бе факти
До коментар #33 от "Варненец":
Ами ти не си дочел,защото миналата година за миналия щам го давам този пример.А сегашната година доказва,че има друг щам и вируса мутира.А Израел пак масово ще се ваксинират и пак ще си живуркат.А вие живеите месеци наред само в къщите си щот сте много отворени,и икономиката се разбива така.Коментиран от #153
07:04 08.09.2021
38 Всички ваксинирани
07:05 08.09.2021
39 В България
До коментар #36 от "Хмммм":
са ваксинирани малко под 1,1 млн. души.07:07 08.09.2021
40 Делта Гедон
Коментиран от #84
07:08 08.09.2021
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 1520
07:11 08.09.2021
44 Азз
Онзи ден половината в Кауфланд в град в Чехия бяха изобщо без маски - но аз Да!
На следващия ден в Германия!!, да - Германия - на бензиностанция повечето бяха без маски! Но аз - да!
Днес съм в Белгия, утре в Париж, и ще ви споделя актуална информация. А, забравих - бях на 2 частни адреса в Германия - и пак само аз със маска! Щото да слушам лъжливи новини!
Коментиран от #47, #49, #166, #167
07:11 08.09.2021
45 До Дълбоко виждащ
Коментиран от #52
07:11 08.09.2021
46 Варненец
До коментар #36 от "Хмммм":
Абе, аз те попитах за статистиката на починалите с вакса, ама продължаваш да не отговаряш. Защо ли?Коментиран от #90
07:12 08.09.2021
47 Ами чети
До коментар #44 от "Азз":
изискванията. Всяка държава си публикува актуалната информация.Коментиран от #63
07:13 08.09.2021
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Мутафчиев
До коментар #44 от "Азз":
Лъжат бе те и миналата година лъжеха,че връщаха заради липса на легла в болниците,пациенти налагащи им се хирургична намеса.Дали лъжат,както се очертава пак тази година болниците ще са фрашкани с мангъровски философи.07:19 08.09.2021
50 Този коментар е премахнат от модератор.
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 УАУ
До коментар #45 от "До Дълбоко виждащ":
Всички ученици са длъжни да се тестват! Та затова процентът е толкова малък!Коментиран от #56
07:24 08.09.2021
53 Госあ
07:25 08.09.2021
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Кой
07:29 08.09.2021
56 И не само
До коментар #52 от "УАУ":
ученици. Има много места, на които се изисква да си или ваксиниран, или оздравял, или тестван. Но въпросът е друг. Вчера Дълбоко виждащ обясняваше, че нямало държава по света, в която да тествали толкова много, колкото в България (беше изчислил средно около 20 000 теста на ден за България, ако не се лъжа). Вчера австрийците имаха около 378 000 теста (пак около 1500 новозаразени). Ама той реши, че било печатна грешка.Коментиран от #65
07:32 08.09.2021
57 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #8 от "Беше ясно, че след почивните дни ще е":
Много нови Случаи...А в болниците и интензивното ги няма...Къде ли са....Коментиран от #168
07:33 08.09.2021
58 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Коментиран от #62, #64
07:35 08.09.2021
59 Госあ
07:38 08.09.2021
60 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Коментиран от #72
07:39 08.09.2021
61 Нямаш си представа въобще колко
До коментар #22 от "Един":
починали от инфаркт или инсулт има пък сред преболедувалите преди няколко месеца до година. Ами много е голям, защото ковид уврежда много органи и системи в човешкото тяло. Естествено е, че там където са ваксинирани 70 %от населението ще има починали и от инфаркти и инсулти. Както ги е имало и преди да чуем въобще за ковид. Ама при колко от тях е последствие от ваксината наистина или просто е щяло да се случи така или иначе никой не знае. Този, който прояви някаква странична реакция към ваксина във всички случаи при директно заразяване от друг човек би се чувствал много по-зле. И с много по-голяма вероятност би развил тежка симптоматика и би умрял дори. Но който го е страх безумно от ваксини да не се ваксинира. Може пък да е от късметлиите, които карат ковид леко или почти безсимптомно. Но пък ако е от тях и ваксината едва ли би му навредила.07:39 08.09.2021
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Азз
До коментар #47 от "Ами чети":
Ти май не вдяваш! Какво да чета, пунти-мари! Исках да кажа, че нашите умишлено надуват бройките, за да крънкат от ЕС и да смучат за умрелите си бизнеси, които и без това не вървят. Но от това страдаме ние, щото сме все в червения списък
Коментиран от #66
07:40 08.09.2021
64 До Дълбоко виждащ
До коментар #58 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Стискам палци да се откажеш прав, и да тръгне надолу. Но ме съмнява. Според графиката за миналата година, е имало пик през ноември. Дано не се повтаря миналогодишната ситуация.07:40 08.09.2021
65 До 45 и 56
До коментар #56 от "И не само":
Разберете се двамата, кой лъже повече.Коментиран от #68
07:42 08.09.2021
66 Ти май не вдяваш
До коментар #63 от "Азз":
Чети какво публикуват отделните държави относно изискванията си, за да не си единственият с маска. Не гледай, какво пишат българските медии за изискванията в чужбина. Няколко пъти вече ги хващам, че информацията им е или остаряла, или непълна.07:42 08.09.2021
67 КовидманЯк
До коментар #32 от "Факти":
Аха, а един мармот завива шоколад в станиол...07:42 08.09.2021
68 45 и 56
До коментар #65 от "До 45 и 56":
са от мен. Какъв е проблемът? Отвори AGES CoviD-19 Dashboard и гледай. Официална статистика на Австрия.07:45 08.09.2021
69 провинциалист
До коментар #20 от "мнение":
"Сигурно има неизвестни за медицината причини, поради които неваксинирани оздравяват" - ехо, това да не е чума... Я си цъкни едно антигенче, да не си го изкарал без да разбереш.Коментиран от #77
07:58 08.09.2021
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Коментиран от #73, #76, #79, #85, #87
08:01 08.09.2021
72 Анонимен
До коментар #60 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Колега! Бебето е родено от живееща в бедност недохранена майка дето няма и 14 години! Това е причината! Имат или нямат КОВИД в семейството е подвеждане за такива като нас да коментират, да кликат + или -, да гледат рекламките покрай статиите.......?!Коментиран от #80
08:05 08.09.2021
73 До Дълбоко виждащ
До коментар #71 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Вчера ти писах за АGES. Не зная, дали има починали бебета. Днес ми направи впечатление, че има таблица за случаите според възраст и пол. Група под 5 год. - 4965 момчета и 4464 момичета. Грипа 5-14 год. - 29 735 момчета и 27 199 момичета. Разгледай им статистиката. Със сигурност ще ти е интересно. Специално при АGES информацията е в графики и таблици, така че не ти трябват задълбочени познания по езика.08:06 08.09.2021
74 Нищо необичайно
08:08 08.09.2021
75 БРЦК
До коментар #8 от "Беше ясно, че след почивните дни ще е":
Има такава песен ДУМИ ДУМИ . Този психически тормоз убива БЪЛГАРСКИЯ НАРОД . Думите са куршуми . Има достатъчно док. за лъжата иза целите след тази лъжа . Какще свърши всичко с ВОЙНА КРЪВ И МНОГО ПРОМЕНИ . ЗАЩОТО СВОБОДА ИЛИ СМЪРТ НЕ Е САМО ИЗРЕЧЕНИЕ. ВСЕКИ ЗНАЕ БЕЗ МЕЧТИ НАСТОЯЩЕ НЯМА БЪДЕЩЕ А СМЪРТ . ЗАТОВА ПО ДОБРЕ ДА УМРЕМ ОТКОЛКОТО РОБИ08:08 08.09.2021
76 До Дълбоко виждащ
До коментар #71 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Тестват много. Със сигурност. Вчера ти писах защо и как/къде тестват. Курц вчера заяви, че тази година не искат да затварят отново граници и да има локдаун (да видим, дали ще стане, защото ми прави впечатление, че понякога казва, че не планират това или онова, а всъщност именно това правят) - от икономическа гледна точка - много региони в Австрия, освен всичко друго, се препитават от туризъм. Естествено, завърши с апел за ваксинация. 😄08:10 08.09.2021
77 Анонимен
До коментар #69 от "провинциалист":
80-90% си го минават това НЕЩО като сезонните хреми, простуди..., някои дори не разбират защото нямат симптоми! Дoкaтo нямaшe КOВИД вcякa гoдинa ceзoннo минaвaхa пo 3-4 /чe и пoвeчe в някoи гoдини/ "вълни" нa кoрoнaвируcи, a cъщo и ринo, грипни, пaрaгрипни aдeнo и нe знaм oщe кaкви вируcи прeдизвиквaщи OВИ и OРЗ! Cпрaвкa : интeрвю c прoф. Корсун зa грипa oт 03.04.2018г.! Въпрoca c глaвнo В e : Зaщo ocтaнa caмo КOВИД зa дъвкa нa ТВ кoмeнтaтoритe, НOЩ-ницитe, cпиcвaщитe cтaтии зa cтoтинки пo caйтoвeтe......!? Къдe ce дянaхa вcичкитe тия ocтaнaлитe?! Вcякo лятo имaшe "взривoвe", "клъcтeри", огнища ... oт хeпaтит A, a ceгa?!08:11 08.09.2021
78 некой си
08:14 08.09.2021
79 До Дълбоко виждащ
До коментар #71 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Нямам представа, как тестват бебета и малки деца. Спомням си, че през миналата учебна година тестваха учениците и използваха някакви тестове, при които не им бъркаха в носа. Но не мога да ти кажа как точно. През изминалия семестър, за присъствените изпити, университетите приемаха и отрицателни резултати от т.нар. "Gurgel-Test" (под формата на гаргара - правиш го вкъщи и пращаш пробата в лаборатория). Не зная, дали тези тестове влизат също в статистиката.08:20 08.09.2021
80 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #72 от "Анонимен":
Такива фалшиви ,като починалото бебе им пълнят стъкмистиката!И заради тази фалшива стъкмистика се гаврят с нас вече 2 години!Питам как се прави ПСР,или АНтиген на бебе без да го увредите???Вие добре ли сте???Чичко гилотен ще ви върне морала избягал от вас бг!Най вероятно бебето е било с тежки увреждания и е гледано УБИЙСТВено лошо!За това пак е виновна бг власт,защото тези,които трябва да лекуват не са го оставили с майката в болницата ,а са го изписали и оставили на сигурна смърт!Това го няма по света и в австрия любима на някой от вас също!!Коментиран от #152
08:20 08.09.2021
81 COVID
08:25 08.09.2021
82 Вервай
До коментар #25 от "Аха":
Си щом си с малко акъл ;))08:28 08.09.2021
83 Ти от кое
До коментар #27 от "Чалгария":
Село си Сельо?08:30 08.09.2021
84 Оптимист
До коментар #40 от "Делта Гедон":
Не закачай децата!!! Децата не са вирусоносители !!! Иди се скопи и дано никога да не се възпроизведе такъв идиот като теб!08:36 08.09.2021
85 До Дълбоко виждащ
До коментар #71 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Не гледам на 7- или 10-дневен период. Към дата 6.09. общо направени тестове 78 261 780. Към дата 7.09. общо направени тестове 78 531 851. Разликата между двете числа ти дава колко теста са направени за 1 ден (!).Коментиран от #92
08:37 08.09.2021
86 Анонимен
08:56 08.09.2021
87 До Дълбоко виждащ
До коментар #71 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Погледнах за тестването в UK. Данни към 6 септ. - направени тестове за 1 ден - 1 346 631. Last 7 days - 7 438 049. Общо направени тестове досега - 273 230 674. И мен ме учудва, но това пишат в правителствения им сайт. Забележка: UK = Англия + Уелс + Шотландия + Северна Ирландия.09:01 08.09.2021
88 Госあ
Коментиран от #100, #101
09:05 08.09.2021
89 Гост
1. Броя на починалите говори за нивото на здравеопазването в България
2. В момента ваксинираните заразяват неваксинираните.
3. Ваксината няма да спре вируса, за справка Англия и Израел
Коментиран от #94
09:10 08.09.2021
90 Сифиянец
До коментар #46 от "Варненец":
Що ти знаеш ли статистиката на починалите с вакса , съмнявам се, но твърдиш че са много. Аз мога да ди кажа за Германия 1.5/100 000 бива приет в болница.Коментиран от #121
09:11 08.09.2021
91 miro
09:14 08.09.2021
92 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #85 от "До Дълбоко виждащ":
Освен да четеш,ако мислиш ще разбереш,че е невъзможно!!!Брояч на населението на Австрия9 035 479
Настоящо население.тестове78 531 851...От колко дни е този ковид???Има няма 600 и няколко дена.по 8,691 теста са правени на всеки там!Ти си четящ човек!Време е да станеш и Мислещ ,четящ човек!Бъди здрав!Че се печели от лабораториите е факт,но уверявам те поне,докато съм минавал и пребивавал там,освен зелена трева и обори ,които не миришат със специфична миризма,аз не видях лаборатории в такива забележими количества!В Момента за 44 дни в лабораториите на бг са правени средно по ,около 1,5 милиона лева.Натоварването преди късмета Ковид19 да ги споходи е, около 10хиляди.лева на ден...такъв бизнес за лекари и лаборанти след Ковид няма да има...Стани мислещ,и след това четящ!
Коментиран от #98, #106, #108, #117, #119
09:14 08.09.2021
93 Каварненец
До коментар #33 от "Варненец":
Поразрових се за Израел от любопитство. В момента те превалят пика си. Стигнаха до 90 000 активни случая и около 270 000 новозаразени от 15/07 до сега. Обаче. Правят по 150 000 теста на ден минимум, процентът на положителни е като в Бг- 6.5%. За тези 50 дена от средата на юли до сега имат 700 починали, колко е това 15 дневно. В болници достигнаха до 1100хоспитализирани едновременно и това е най-многото. В момента са толкова. Тези 1100 ги делят на 670 сериозно болни, останалите леко. А от тези 670тежки- 200 ги водят критични, като 150 са на вентилатори. Така че твоето са приказки наизуст за Израел хвърлени Ей такаКоментиран от #155
09:20 08.09.2021
94 Анонимен
До коментар #89 от "Гост":
По т.1 си безспорно прав! На ден от всичко се разделяме с 250-350 от всичко и само от пишещите смъртните актове се определя кои са с/без КОВИД в системата! Понякога пропускат "придружаващите" заболявания в бързината!По т.2 също! Но ваксинираните имат индулгенция/сертификат за 6 месеца и шминдиросват навсякъде и заразяват! И това, ако не е дискриминация и жълта шестолъчна звезда на ревера за неваксинираните по всякакви причини?!
П0 т.3 също ама нали трябва населението да се шашка и контролира! Всъщност целта е контрола! Контролът се създава на различни нива.
Най-добрата манипулация е контролът на ума.
09:21 08.09.2021
95 Гост
Коментиран от #103, #105
09:24 08.09.2021
96 Iowa
09:26 08.09.2021
97 е как няма
Коментиран от #99
09:26 08.09.2021
98 До Дълбоко виждащ
До коментар #92 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Виж сега. Първо - наясно си,че в началото не се тестваше толкова много. Австрия изкара и един много дълъг период от време в пълен локдаун - голяма част от хората не можеха да излязат никъде, голяма част от хората работеха от вкъщи - в този период тестването е било вероятно по-малко. Пиша ти вече втори ден, колко теста се правят в момента. В началото нямаше и толкова много възможности/места за тестване. Грубо казано от 1 март 2020 до днес, са 556 дни. Сметни (78 531 856/556 дни), излиза около 141 244 теста средно дневно (!) и то с уговорките, че: 1. дата 1 март не е точната дата за началото на CoviD-времето. Първите случаи бяха регистрирани някъде към 6 или 10-13 март. 2. Не започнаха да тестват веднага и в началото нямаше толкова възможности за тестване.Коментиран от #102
09:32 08.09.2021
99 Ръсят
До коментар #97 от "е как няма":
Ти мозъка на теб09:34 08.09.2021
100 Анонимен
До коментар #88 от "Госあ":
Докато носиш смартфон в джоба, борсетката, чантичката.... все тая - си "чипиран/а" и без "боц"! Нещата вървят натам смартфона да стане достатъчно малък и да ти го имплантират в главата! А това си е чипосване и зомбиране отвсякъде и го кръщавай както си щеш! Примера с жабата е много поучителен: Ако пуснеш жаба в гореща вода - ще се мята и ще се напъва да издрапа и да избяга! Ако пуснеш жабата в студена вода и загряваш бавно ще си плува във водата докато се свари! Година и половина водата се загрява бавно! Който разбрал - разбрал, който не е - няма и да разбере!Коментиран от #104
09:35 08.09.2021
101 както винаги
До коментар #88 от "Госあ":
се изказваш неподготвен,но с девиза"важно е участието".09:36 08.09.2021
102 Гост
До коментар #98 от "До Дълбоко виждащ":
И теб да те тестват 10 пъти в месеца, все един път има вероятност да си фалшиво положителен, без синмтоми.... Но карантинан и отчетен от стъкмистиката! Ако правят и тук по 100 хил. теста дневно, това ще са резултатите! Не се иска много акъл да го проумее!Коментиран от #111, #123
09:39 08.09.2021
103 Анонимен
До коментар #95 от "Гост":
Витанов е в отпуска! Томов и Кунчев/не Ангел а Огнян/ го заместват "достойно"! Ще се явят и други математици-артисти!09:40 08.09.2021
104 Госあ
До коментар #100 от "Анонимен":
Точно това искам, рейтинг. С телефона и с камери с лицево разпознаване. Следене на всяка транзакция и разпределяне според рейтинга. Жабите нека си крякат, правят го и в студена и в топла вода.Коментиран от #115, #116
09:41 08.09.2021
105 Всъщност
До коментар #95 от "Гост":
драма има с починалите и тези в болници, ама на кой му дреме за тях, броят на заразените няма никакво значениеКоментиран от #109
09:42 08.09.2021
106 До Дълбоко виждащ
До коментар #92 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Мой приятел, работещ в голяма фирма, беше тестван във фирмата само минимум 2 пъти за последната половин година. Беше карантиниран 2 пъти - първия път заради заразен колега, втория път заради него самия. Някои фирми тестват периодично целия си персонал. Особено големите фирми - опитват се да минимизират щети от различен сорт, ако персоналът им се зарази. Може да не ти се вярва. И на мен числата ми се струват големи, но това не значи, че е невъзможно. Отделно - както ти казах и вчера - след локдауна имаше изискване за негативен тест, дори и за да идеш на фризьор. По това време заведенията не работеха. Сега са отворени и пълни. И единият начин, да влезеш в заведение, музей и много други неща, е именно чрез негативен тест. Изискват се и за хотели, конгреси и всякакви други неща. В момента хората използват хубавото време, а мисля, че има и известна доза страх от потенциален нов пълен локдаун. Хората гледат да се забавляват и да са сред други хора, докато е възможно все още.Коментиран от #126
09:43 08.09.2021
107 Сърцето ми го подсказва
09:45 08.09.2021
108 Бръм
До коментар #92 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Човекът ти предоставя факти, а ти пак спориш излишно. Не, само ти знаеш, всичко друго е неточно и невярно и те лъжат. Ами тестват хората, сигурно по-добре от теб знаят защо го правят09:46 08.09.2021
109 Гост
До коментар #105 от "Всъщност":
Всеки ден в България умират около 300 и повече човека. Всеки един е драма за близките си! От къде си сигурен, че стъкмистиката правилно ги е отчела "Ковид"? Според данни на НСИ през 2020 г. са починали с 14 хил. повече от 2019 г. Това са резултатите не от Ковид, а от отказа от медицински грижи и профилактика на тежките заболявания заради "мерките"...Коментиран от #114
09:47 08.09.2021
110 Копипасте
Смятам, че това важи в пълна сила и за България след като заради насадената паника личните лекари ни лекуваха без прегледи по телефона месеци! Качествата на този или онзи тест да ги коментира някой знаещ!
09:50 08.09.2021
111 Ами именно за това
До коментар #102 от "Гост":
става въпрос - много от хората се тестват по 1-2 пъти в седмицата - оттам и големият брой тестове, които се правят дневно. Относно карантинираните - в коментар 106 писах за мой приятел, който беше карантиниран 2 пъти. Първият път (карантина като контактен на заразен колега) - му бяха звънели 6-7 пъти по телефона в рамките на първите 3-4 дена, за да го проверяват и 1 път му бяха отишли лично да го проверят. Вторият път - той и приятелката му бяха заразени. Не им се наложи хоспитализация, слава Богу, но не можеха да станат от леглото да си направят нещо за ядене. Сега, същият този приятел искаше да пътува до Италия преди няколко седмици. Направи си тест за антитела - каза, че били малко, каквото и да означава това. Още няма обоняние и се храни "насила", без вкус от храната.09:53 08.09.2021
112 гост
До коментар #2 от "????":
Защото на разпространението на рака не можем да се противопоставим,а и то се случва по друг начин,но на това можем,ако спрем да се държим като кухи глави и си извадим главите от глупостите с които охотно ги пълним.Ако четем това и започнем да разсъждаваме смислено,не е трудно.Не искаме да спазваме мерки,не искаме имунизация,не искаме да вярваме,че има вирус, ако може и въобще да умираме,да правим само това което мислим, че ни харесва,но в живота не става така,прави се това което трябва.09:55 08.09.2021
113 Казуар
До коментар #2 от "????":
Защото главанаците антиваксъри ще кажат, че такъв вирус не съществува. Защото мутрите собственици на заведения ще кажат, че такъв вирус не съществува.Коментиран от #169
09:57 08.09.2021
114 Дали
До коментар #109 от "Гост":
Точно за 2020 (статистиката е на годишна база)- “умиранията “ бяха ноември и декември, след цяло лято без мерки. Колкото и да има отказ и липса на профилактика как пък точно декември не се орофилактираха и точно тогава умряха.09:58 08.09.2021
115 Анонимен
До коментар #104 от "Госあ":
Сварените жаби обаче не крякат!09:58 08.09.2021
116 Анонимен
До коментар #104 от "Госあ":
Изобщо не си разбрал примера с жабата! Явно няма и да го разбереш!10:01 08.09.2021
117 До Дълбоко виждащ
До коментар #92 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Мини през Виена и се загледай къде има лаборатории. Не са никак малко. Освен това - за антигенните тестове лаборатории не са нужни. Лаборатории има отделно и в други сгради - университетски факултети и прочие. Не изключвам възможността да има лаборатории и в болниците, или поне в някои от тях. Между другото, през 2019 г. е имало 264 болници в Австрия, чиято територия е по-малка от тази на България. В сайта на Социалното министерство има листа от 10 страници с по около 10-15 лаборатории на страница, които са оторизирани да обработват проби за CoviD.Коментиран от #118
10:02 08.09.2021
118 Бръм-бръм
До коментар #117 от "До Дълбоко виждащ":
И баба ми знае, че в някои малки страни като Австрия, Израел се хващат голяма част от заразените на дневна база, докато в Бг на 1 регистриран официално- има поне 4 нерегистрирани, може и повече. Така че статистиката която водиш е напълно безполезна, както и тази на официалния сайт.Коментиран от #120
10:12 08.09.2021
119 До Дълбоко виждащ
До коментар #92 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Прехвърлих грубо списъка.с лабораториите - има лаборатории за микробиология, патология, вирология и прочие. Има лаборатории в различни болници. Има лаборатории към медицинските университети. Само за Виена ми направи впечатление, че има 4 лаборатории, разполагащи с общо 32 адреса само във Виена - 1х6 + 1х8+2х9). Отделно и Австрийският Червен Кръст (за кръводарения) има оторизирана лаборатория за CoviD-проби.10:13 08.09.2021
120 А не,
До коментар #118 от "Бръм-бръм":
не водя статистика. Вчера тръгна един разговор между мен и Дълбоко виждащ, дали е възможно да се правят толкова тестове дневно. Не ми вярва, че държава като Австрия има такъв потенциал. Не знам защо - големината на държавата ли го подвежда или нещо друго?! Затова ги изкарвам тези данни.Коментиран от #122
10:16 08.09.2021
121 Варненец
До коментар #90 от "Сифиянец":
Няма статистика за починали с вакса, съвсем съзнателно няма.Коментиран от #127
10:20 08.09.2021
122 Бръм-бръм
До коментар #120 от "А не,":
Беше до статистика, не до теб. То му даваш данни, той пак си знае своетоКоментиран от #124
10:22 08.09.2021
123 Какви ще са резултатите,
До коментар #102 от "Гост":
ако правят по 100 000 теста дневно? Защото гледам за Австрия - вчерашни данни - над 378 000 направени теста, от които по-малко от 1500 положителни. Днешни данни - около 270 000 направени теста, пак около 1500 положителни. Ако в България днес дават 2000 положителни теста от 27 000 направени...не ти хващам логиката в изказването.10:28 08.09.2021
124 А, ами
До коментар #122 от "Бръм-бръм":
гледам, че си ми го писал на мен, а не на него. 😉 Нищо, лошо няма.10:30 08.09.2021
125 Тръмп
10:33 08.09.2021
126 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #106 от "До Дълбоко виждащ":
Като казвам,че не е възможно имам и някакви виждания!германия дето са много напред в материала казаха,че за тях е невъзможно да правят повече от 50-55 хиляди ПСР теста на ден.и изчисляваха за колко време ще обхванат голям процент от населението.не може ...от австрия да правят толкова тестове.А,има ли друг смисъл освен финансов???да попитам??нима тези 2005 Нови случая влязоха в болница??виждаш данните!понеже не ви ги дават ден по ден и вие забраяте!!!При мен ви давам ден по ден и виждате!всичко замитат в активни!имаше един от вас,който показа,че в активни има над 3000 ,които не могат да се засекат от Активни карантинирани и хоспитализирани!Според мен не е време да лъжат сега има още много хора живяли по време Бай Тодорово...да изчакат още 20г да си отидем и тогава по ще могат да лъжат поколението учило виртуално....Коментиран от #128, #129, #130, #132
10:46 08.09.2021
127 Не само
До коментар #121 от "Варненец":
с вакса, ами и с такса, сакса, факса, и т.н.10:53 08.09.2021
128 До Дълбоко виждащ
До коментар #126 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Ами попитай, дали има друг смисъл, освен финансов. Тестовете тук са БЕЗПЛАТНИ. Има смисъл - искат да предотвратят нов локдаун, защото държавата има огромни загуби. Следят ситуацията и за да могат да подготвят болниците навреме, доколкото е възможно. Освен това, искат да изолират, доколкото е възможно, и потенциалните вирусоносители. Освен това, около 60% са напълно ваксинирани, което означава, че може да заразяват, без сами да забележат, че са се заразили. Още причини да изброявам ли или ще помислиш сам? Нали уж си мислещ. Говориш ли въобще немски или да се ровя сега и за Германия да ти търся, колко тестват. Нямам идея в момента, ама ми става любопитно.11:02 08.09.2021
129 До Дълбоко виждащ
До коментар #126 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Можем само да се надяваме, че тези 2005 случая няма да имат нужда от болница. И защо забравяш следното - от момента на положителния тест до момента на нужда от хоспитализиране също има някакъв период от време. Някои от положителните случаи го карат леко и, слава Богу, въобще не им се налага да влизат в болница. Нали си мислещ, защо ги забравяш тези детайли и очакваш веднага 2005 човека едва ли не да са влезли в болница в момента, в който им е излязъл положителен резултат. Ще погледна сега за тестването в Германия. По-горе ти писах за Обединеното кралство. И, ОТНОВО да те подсетя: гледам, че в анализите си редуваш Англия и Великобритания. Преди доста време ти обясних, че двете не са синоними!Коментиран от #136
11:08 08.09.2021
130 До Дълбоко виждащ
До коментар #126 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
За календарна седмица 35 (30.08-05.09) капацитет от почти 355 000 теста дневно. И дотук спирам, че имам работа, а и главоболие вече. Търси си сам информациите и не говори наизуст. Лек ден!Коментиран от #134
11:18 08.09.2021
131 До 38
11:24 08.09.2021
132 До Дълбоко виждащ
До коментар #126 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Помисли и над следното - Германия има 16 провинции. Ти пишеш капацитет от максимум 55000 теста. Мислиш ли въобще какво значи това - капацитет от под 3500 теста на провинция дневно?! Леле-леле...😄11:29 08.09.2021
133 Израел
11:30 08.09.2021
134 Този коментар е премахнат от модератор.
135 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
25.08–7.09
Общ брой случаи 500 906
Смъртни случаи 1 629
758,948/100000,а предишен денПубликувано във факти.бг: Великобритания
24.08–6.09
Общ брой случаи 494 346
Смъртни случаи 1 594
749/100000.....Сега руската империяРусия
25.08–7.09
Общ брой случаи 256 289
Смъртни случаи 10 905 .........170,859/100000,а предишния денПубликувано във факти.бг: Русия
24.08–6.09
Общ брой случаи 257 489
Смъртни случаи 10 904
171,659/100000 ..Смъртноста в русия е 2,9725 Пъти по голяма от тази в англия...Започнахме от 15,25ПЪТИ и ви казах,че ще отиде накрая на жуста!сега бг с Данни за СЗО...България
25.08–7.09
Общ брой случаи 19 618
Смъртни случаи 705
284,318/100000,а предишен ден Публикувано във факти.бг: България
24.08–6.09
Общ брой случаи 19 524
Смъртни случаи 617
282,956/100000.има малко увеличение,което ме обърква!Смъртноста ще почне надолу от 15 септември! От утре очаквам ежедневно не подскачащо намаление,като в русия !С малко но ежедневно надолу!
Коментиран от #160
12:05 08.09.2021
136 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #129 от "До Дълбоко виждащ":
За мен англия,великобритания,канада,австралия,швеция,норвегия и другите кръстоносци са синоними на велика британия!А,това,че четеш не те прави мислещ!Друг е въпросът,като си уморен ,защо си нон стоп на линия!Отиди на църква!Витоша ти е на една крачка!Не е възможно да се направят толкова тестове на 9 милиона,как не го проумя???Замисли се малко!Коментиран от #140, #141, #147
12:12 08.09.2021
137 ВЪН
Днес от сърдечносъдови заболявания починаха 220 души; от рак - 70; от ПТП - 12 ,и т нт и т нт??? Но това не ги вълнува "загрижените" политици, платенолози, журналисти и доктори - там пара нема!
12:16 08.09.2021
138 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
12:20 08.09.2021
139 1984
Защо през последните 1,5 години няма нито един болен от обикновен грип?
Колко от починалите са били хора над 80 години и с по 2-3 наистина смъртоносни заболябания??
Как се доказа, че починалите са починали точно от ковид?? правена ли е аутопсия?
Защо от хората, които си карат ковида у тях не почина нито един?
След като ваксинираните също се заразяват и могат да разпространяват ковида.. ЗАЩО НАСТОЯВАТЕ толкова усилено, тези които не ги е страх от положителенб тест, също да се бодат?
Коментиран от #145
12:22 08.09.2021
140 Анти Ва
До коментар #136 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Когато Българияе е била от водещите държави в света и носител на цивилизация, британците са живели по землянки.Отделно че винаги са ни мислели злото! но ти ги прегръщаш, както Кириак Стефчов беше най -верен на султана...
12:26 08.09.2021
141 До Дълбоко виждащ
До коментар #136 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Ясно ми е колко си мислещ. Говорим за Австрия, аз ти пиша "ТУК...", ти ми казваш - отиди до Витоша, че ти е на една крачка (?!). 😄 Леле-леле... Все ми е тая за теб кои държави са Великобритания. Когато говориш с други хора, използвай официално приетите понятия, иначе винаги ще има разминаване в комуникацията. Ясно ми е, че някои неща главата ти не ги побира. Но това не значи, че са невъзможни. Говориш наизуст - това не било възможно, онова не било възможно - Ами поинтересувай се, например, кои тестове се включват в статистиката на дадена държава, преди да отречеш всичко като лъжа. Защо съм толкова често в нета?! - Не, че ти влиза в работата, ама да се беше замислил по-горе, като ти писах, че доста хора работят от вкъщи 😄 Мислещ бил той...Дълбоко виждащ...😄. Не виждаш по-далеч от носа си. И другото не те интересува - автоматично го окачествяваш като лъжа. Много удобно оправдание за твоите лични пропуски - винаги действа. Правиш анализи, използвайки данни от статистика, за която казваш, че е лъжа.лива, и които ти просто превръщаш в проценти със съмнителен начин на пресмятане - твоите резултати, базирани на, според теб, лъжа.ливи данни, обаче били истина. Леле-леле...Помисли малко - не виждаш ли някакъв проблем в твърдението си? 😄 Хайде, със здраве.12:26 08.09.2021
142 Арменския Поп
Не знаем! 2. Какви са дългосрочните странични
ефекти? - Не знаем! 3. Защо не се признават
тестовете за антитела на преболедувалите? -
Не знаем! 4. Защо преболедувалите трябва да
се ваксинират? - Не знаем! 5. Защо след като
ваксините са супер ефективни продължаваме с
маските и ограниченията за ваксинирани? -
Не знаем! 6. Защо трябва да попълваме декларация,
че ваксинирането е само и единствено на наша
отговорност? - Мълчание!! И още и още въпроси,
на които няма смислен отговор.
12:27 08.09.2021
143 И какво доказва сравнението
До коментар #17 от "Варненец":
между Великобритания и Русия. Освен, че в Русия уж са в някакво безумно дълго плато с по 780-830 смъртни случаи всеки ден. Не виждам нищо обнадеждаващо в смъртността им. С руснаците си приличаме по това, че и при тях бъка от антиваксъри и темповете на ваксиниране са бавни. Пиандурниците англичани пък си помислиха, че като имат много ваксинирани и ще могат пак да купонясват до зори без никаква социална дистанция. Да, ама не. Ваксината не помага особено срещу Делта варианта и не предпазва толкова много от заразяване, колкото от тежко протичане. Ами много ти благодаря за труда, който си положил, за да докажеш, че слабоваксинираните руснаци мрат 3 пъти повече от англичаните. Изводите оставям на тези, които могат да разсъждават. Смъртността при нас не е достигнала въобще още до пика си, за да почне да спада. А със застудяването само ще расте. Особено ако не се спазват мерки за социална дистанция. Преди дезинфекцираха количките в супермаркетите, а сега нищо не се прави. Ако пуснат нещо на промоция си е стълпотворение. Дискотеките бойкотират затварянето. Скоро ще почнат пак да се тълпят тинейджъри в моловете, защото навън ще стане студено. Ако решат и тях да затворят пак ще последват протести. И докога така. А ти явно си голям оптимист по природа.12:28 08.09.2021
144 И аз това се чудя
До коментар #134 от "Ментос":
Все се каня да го подминавам, че ми губи хем време, хем нерви да се занимавам с него. Само че подвежда и други хора. А днес установявам, че дори и за Великобритания не се е поинтересувал, колко се тества, пък и на тях им води уж статистика. Не пона.сям такива хора - да си води бележките за себе си, но да не заблуждава другите. Но, да, прав си, ще се опитам да не му се връзвам толкова на писанията.Коментиран от #158
12:31 08.09.2021
145 Ами все по-често починалите са под 60,
До коментар #139 от "1984":
а буквално през няколко дни има поне по един починал и под 30 години. Вчера и двуседмично бебе(е най-вероятно е ромче), но явно че никой не е застрахован.Коментиран от #148
12:33 08.09.2021
146 Жреца
Ако от утре маските станат препоръчителни а не задължителни по магазините, ще видите - въпреки ежедневните данни за МНОООГО ЗАРАЗЕНИ - не повече от 10-15 % ще продължат да ги слагат.
Всеки сам да си направи извода.
Коментиран от #149
12:33 08.09.2021
147 Какви 9 милиона? Коя държава имаш
До коментар #136 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
предвид? Че нямам търпения да ти чета пространните словоизлияния.Коментиран от #151
12:39 08.09.2021
148 1984
До коментар #145 от "Ами все по-често починалите са под 60,":
А дали тези данни са достоверни? Информацията от медиите винаги е каращисана под ъгъла на определения тренд/политика който пропагандират.А и дори е да си прав, какво? Да затворим държавата? Да завраним автомобилите, за да няма ПТПта?
Който го е страх за севе си или за близките си - нека си се ваксинира, да си спазва всякви мерки, дори и сам да си наложи такива , да не излиза да не контактува с руги хора и т нт.
НО НЕ И ДЕНОНОЩНО ДА МИ ЛОБИРАТ И РЕКЛАМИРАТ ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ ВАКСИНИ.
Коментиран от #150
12:41 08.09.2021
149 Ами и без твоята констатация отдавна
До коментар #146 от "Жреца":
ни е ясно, че дебелите в България са над 80%(Моля второто "е" да се чете "и") Въпреки, че и дебелите са предостатъчно.12:43 08.09.2021
150 Кой толкова ти рекламира ваксините?
До коментар #148 от "1984":
Къде ги видя тези лобита? Искат някакви половинчати мерки да въведат сега, за да не стане много по-зле, ама протестират ресторантьорите. И не само те. С протести докъде ще я докарат?До под кривата круша. Не мога да кажа, че кой знае колко се боя от ковид, но имам доста познати около моята възраст(т. е. между 45 и 55 годишни, които караха болестта доста тежко в болница. Лятото ходех по заведения, но смятам да спирам с кръчмите до по добри времена. Познати бяха на сватба в Балчик преди 10 дни и сега са болни. Е, няма гаранция, че точно там са се заразили, но така смятат. Доста народ е имало и половината са били на закрито. Така че съм за ограниченията. Колкото повече се отлагат, толкова по-големи ще трябва да бъдат после. Или да живеем безгрижно докато се напълнят всички ковид отделения(те на отделни места отдавна са пълни) и да почнат да мрат по 150 души, че и повече всеки ден. Включително и пред стълбищата на болниците.12:58 08.09.2021
151 Говори
До коментар #147 от "Какви 9 милиона? Коя държава имаш":
за Австрия. Само че не се замисля, колко хора има, които не влизат в тези 9 милиона - работещи в Австрия, но живеещи в съседни държави - особено в туризма, но и не само. Отделно, колко чуждестранни студенти има, които също не влизат в бройката на населението. Отделно - колко интернационални симпозиуми и конгреси се провеждат във Виена, например (една от гордостите на Курц впрочем), чиито участници се тестват също. Отделно колко чуждестранни туристи има в Австрия, които също се тестват, когато им трябва негативен тест, за да се приберат в родината си. И така нататък. Много неща, които убягват от "зоркия" му поглед и "мислещата" му глава.13:03 08.09.2021
152 Щом могат да
До коментар #80 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
бият по две ваксини още в родилния дом защо да се увреди едно бебе от вземане на тест. А вместо от нос може да се изследва гърлен секрет. Бъди сигурен, че има начин да се изследва бебе щом е нужно. А с двустранна бронхопневмония едва ли тестовете са му били проблем. Най-вероятно детето би оцеляло ако неграмотните му роднини го бяха завели навреме в болница. Нали не мислиш, че това е единственото починало бебе за година и половина в България? Но това е първото, за което се казва че е било заразено с ковид. Защо всичко подлагате на съмнение? Доста случаи има вече на бебета, приети в болница.Не е единичен този, но дано е единственият, който да е завършил със смърт.Коментиран от #154, #156
13:10 08.09.2021
153 Е колко
До коментар #37 от "Факти бе факти":
да се разбива икономиката?4-5 милиарда - бълха ни ухапала!
13:11 08.09.2021
154 То бебето
До коментар #152 от "Щом могат да":
се измушва през 10см дупка, че пак оживява, да не говорим, че плува като риба преди да се роди ...13:13 08.09.2021
155 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #93 от "Каварненец":
Израел25.08–7.09
Общ брой случаи 106 373
Смъртни случаи 325
1208/100000.Не съм ги гледал отдавна,но нивото им е високо!Когато ви давах данни за тях бяха на две цифри починали сега са на 3...бг е на 284днес....Спрямо ваксиниран израелНапълно ваксинирани хора
5 510 800
% от населението: 60% ,неваксинирана бг Напълно ваксинирани хора
1 087 102
% от населението: 15,5% СТОИ МНОГОКРОТНО ПО ДОБРЕ!!По Точно 4,256Пъти по добре от израил!А израел и Израил е,като МАнатарка и МАМАТАрка,тоест едно и също!
Коментиран от #157
14:04 08.09.2021
156 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #152 от "Щом могат да":
Защото Бебета по света не Боледуват!Та затова!Но в бг е друга хавата...Когато говоря не си говоря на лентата на главата!Вероятноста новородено да се инфицира е 0,1%,а да почине е 0,0001%!Да предаде Нещото е под 1на друго дете,а на възрастен е 1,5%!Възрастен да предаде на възрастен е 4,5%,а на дете под 1%!Та затова,ама щом може...Вероятно може да се анализира Акото му,ако има такова...При този убийствен глад!Сега разбираш ли ,защо не вярвам на медия бг!Защото просто знам,това е Статистика не бгстъкмистика,та затова!14:10 08.09.2021
157 Каварненец
До коментар #155 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Ама страшно добре стоим спрямо Израел, няма що. На 100 000 доказани заразени - умрели 300 при тях за 2 седмици; В Бг на 20 000, умрели 700 за две седмици. Същите глупости пишеш за Англия и Русия. В Русия на 250 000 доказани- умрели 11 500 за две седмици; В Англия на 500 000 доказани за 2 седмици- умрели 1500 . Аз виждам разлика в смъртността спрямо заразените 15-20 пъти в полза на Русия, а не 3 пъти както твърдиш.14:55 08.09.2021
158 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #144 от "И аз това се чудя":
Официална статистика за Брой тестове към СЗО няма!За мен меродавни са само Данни към СЗО!Смешно е да ми говорите,че австрия и англия правели по Милиони тестове!Първо се замислете Възможно ли е!после ,ако може да се взема секрет от устата ,защо се бърка там където мозъка е Незащитен???после влезте и се запознайте със статистика,която обяснява как и колко и дава препоръки Какъв Протокол да се спазва при лечение!Аз ви дадох тези данни никой от вас не се задълбочи!мина ги с лека ръка! Основното при тежките форми е да се дава Антикоагулант.Евреите имат най добрата медицина ,вероятно по добра и от германия.Там преди и сега лекуват по протокол""Нещото""!Вчера при тях има 000 смърт!но общата им смъртност 32 064Починали тази година.от началото на годината са изминали 250дни.Почиват по 128 човека на ден при много качественна медицина!У нас при пародия на медицина и никакво човешко отношение към пациентите почиват71 973
Смъртност за тази година..Средно на ден 288 човека.Официално 8,8 милиона са евреите и 6,9 милиона сме ние..Приравнително число 1,275.Общата смъртност в бг за тази година до момента 2,861 Пъти по висока от тази в Израел...Като сложим на везната ...ТАМ и ТУК разликата не е голяма!Да видим при ковид19.В Израел 325 на 14 дневна ,а в бг 705...2,7657Пъти е по голяма смърта от Ковид19 в бг от смърта в израел!Обща 2,861 ,а Ковид 2,7657 Ето ви числа ,тълкувайте!В Израел,когато правиш Ляв завой..Колите спират и те изчакват да направиш маневрата...Тук е по р
Коментиран от #161
14:56 08.09.2021
159 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Коментиран от #162
15:00 08.09.2021
160 Хахаха
До коментар #135 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Ей тоз път те хванах. Преди седмица ти написах , че не е важен пика, а колко дълга ще е опашката, че да не се влачим като Руснаците с месеци. Ама не , пророкуваше спад, спад, опразване на болниците. Сега друга песен запя, като при Руснаците с малко спад. Ей не ставаш, твоят кошмар Витанов пак ще излезе прав.Коментиран от #163, #164
15:01 08.09.2021
161 До Дълбоко виждащ
До коментар #158 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Да, вероятно няма данни за това, колко тестове са направени. Сигурно не ги интересува това. Но, кажи ми, моля, според теб СЗО откъде мислиш, че си получава данните за всяка отделна държава. СЗО тества лично или взима данните от официалната статистика на отделните държави? 😉 Или може би си чел в сайта на СЗО данните всеки ден от година и половина насам, но досега не си се ЗАМИСЛЯЛ за това, кои са източниците им.15:21 08.09.2021
162 До Дълбоко виждащ
До коментар #159 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Така де, то си пише в сайта на СЗО, откъде си събират данните, ама явно И ТОВА не си прочел даже. 😄15:26 08.09.2021
163 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #160 от "Хахаха":
Ще видим може да няма и спад!Утре може да отиде на 45%,това е бг!Аз ,ако съм бил,като твоя витанов,на който баша му е математик,нямаше да стана 2кратен шампион на България за мъже и многократен призьор!Българския шахмат е на много високо ниво и сега!Макар за 30г да унищожихте ,като вандали всичко!На база на числата,прогнозирам и залагах много!Както виждаш не всеки фалира,като залага!Спрях,защото видях,че може големи уж къщи букмейкърски да не Изплатят!И вероятно няма да заложа никога,защото съм изтъкан от принципи!При тези данни днешните е Тотално грешно да си помислиш,че може да тръгне надолу!Затова ще видим утре!А,този белязания не е познал дори до 2300 не могат да ги докарат,колко време от 17 миналия месец чакаме Годо!Как може да пишеш ,че някъде в Австрия правели 300хиляди теста на ден!Ами помисли!Преди години играх в Ню Дели..Йога по рождение ми е в Кръвта.Четях както ти четеш...Брахмачария бил на 116 години и колко пъти изпадал в Самадхи....Някаква иновативна сграда супер-Нов йога център Ню дели...Учителя му се пренесъл в отвъдното на 305г...Това го пише Работническо дело...Казвам гона Баща ми...Той ме погледна и каза...Хората живеят до 100г...До 300г Костенурките и то мноого Рядко...Аз споря пише го...Отивам в Йога център Ню дели....Един Коптор.Нищо общо със снимките..Брахмачария е на 64г тогава ...не на 116....И учителят му забравих му името,и не ми е важно вече..починал на под 100г.Та освен написаното и мисли!Стани Мислещ човек първо, а после четя17:33 08.09.2021
164 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #160 от "Хахаха":
За руснаци и англичани не погледна ли поне веднъж движението ,графиката???Когато се качват има ежедневно покачване,когато падат ежедневно падане.Няма такива резки скокове и падове??Какво ти говори!Има някаква логика в движението,някаква хармония!Виж как сме последните седем дни!Върни ги дал съм ги точно!Ако не си предубеден,какво ще помислиш???Шашма!!!На руснаците не вярвам,по вярвам на англосаксонците за статистиката,защото те са потърпевши!Докато при толкова бързо създадени в Русията ...ваксини...си мисля друго....Коментиран от #171
17:41 08.09.2021
165 Сивата котка
17:59 08.09.2021
166 Йо Несбьо
До коментар #44 от "Азз":
Някъде в Чехия може, в Прага няма да те пуснат в "Кауфланд". Иначе и по заведенията в Прага няма маски (роушки им викат), ресторанти и т.н., в бензиностанция не те карат да имаш, но в градския транспорт ползваш. Хората просто свалят маските под нос или даже под устата, но маски носят. В големите фирми също ползват роушки и също ги тикат надолу.Аз не съм фен на маските. Ваксинирах се, за да ми е по-лесен социалния живот. Има опасност някои услуги като фитнес, достъп до заведения да бъдат ограничени само за ваксинирани. Пътуванията бяха по едно време ограничени. Представи си плаж в Гърция и да ти търсят сертификат, а ти си резервирал хотел и самолетен билет, а сертификат нямаш. Това може навсякъде да го направят. А иначе аз заразен дори не съм виждал, но явно има, както има карантиниране. Ако не те пуснат дори до магазина 14 дена?
18:28 08.09.2021
167 Йо Несбьо
До коментар #44 от "Азз":
Допълвам нещата - да мислиш критично не е да се доверяваш на теориите на конспирацията. Нас правителствата в България и бившите соцстрани винаги са ни лъгали, затова и нямаме доверие във ваксините, но това не е критично мислене. И като добавиш лошото здравословно състояние на нацията като цяло, става така, че измират десетки хиляди годишно. Не, не е от Ковид, но самата инфекция отслабва организма и съпътстващите тежки заболявания довършват нещата. Критично ще е мисленето, което ще ти каже: "Феераси са, боооКлуци са, но и калпавата им ваксина може да ми спаси живота.". Защото утре може да си умрял с Ковид, не от Ковид и няма как да съжалиш: "Що не се ваксинирах?". Има ли разлика за теб дали ще е с Ковид или от Ковид?18:37 08.09.2021
168 В гробищата. Ама явно са били от
До коментар #57 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
малко по-старите случаи, а част от новозаразените са заели местата им в болниците. Какво толкова не ти е ясно, че всеки ден трябва да ти се обяснява едно и също?18:44 08.09.2021
169 ИМПЕРИАЛИСТ
До коментар #113 от "Казуар":
...............като не може да се проверят данните спускани от властта, как да им вярваш? Имам около 100 души познати и приятели, повече от половината от тях, миналата година, минаха през някакво грипoпoдoбнo неразположение, но НИТО ЕДИН НЕ УМРЯ от него....един умря от инсулт и един от рак...Бoг дa ги прocти!20:44 08.09.2021
170 Помияр
Заради фалшива информация за болни и умрели от така нар. корона вирус днес факти.бг загубиха над 1000 редовни читатели. Няколко рекламодателя прекратиха договорите си със жълтия новинарски сайт. Следващия месец се очаква приходите на "жълтурите" да спаднат с около 100 000 лв. До дни се чака поредно намаляване на заплатите. Впрочем журналисти от факти казват, че не са получавали такива от две месеца. За сметка на това сайта е пълен с платени публикации, но парите отиват директно в собственика, кой от началото на коронавируса живее на вилата си на частен остров някъде в Тихия океан.
21:18 08.09.2021
171 Хаха-съвет
До коментар #164 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
От много време се опитвам ти да обясня, че логика в Бг не може да се търси в бройката на навозаразените, ако в Израел примерно хващат почти всичко, тук почти нищо. Веднъж ти писах, пренастрой си прогнозата според постъпилите в болница,тогава ще има смисъл от теб. колкото и да има неистински болни е малко по-реално. Ще ти дам пример, ако искаш го приемай, ако искаш не, но за мен е показателен. 7 близки семейства+ моето станаха 8. Шестнадесет (16) човека. Някои с деца, някои - без. Децата дори не ги броя. Както се сещаш всички преминали през вируса/нещото. От тези 16 човека , само 4 са официално регистрирани като преболедували, 1 е починал и то нерегистриран- нито като заразен, нито като оздравял, нито като починал от Ковид . Е, помисли.22:50 08.09.2021
172 бай Даньо
Коментиран от #175
23:38 08.09.2021
173 Ха Ха Хи Хи
00:02 09.09.2021
174 Ваня
/ Събота , пред НС в 12.00 ч./
00:12 09.09.2021
175 Joro
До коментар #172 от "бай Даньо":
Ваксинираните също са заразени и разнасят вируса, така че заразяват повече от неваксинираните.01:07 09.09.2021
176 Защо
До коментар #1 от "ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Разбирам съболезнованията, ама да са се ваксинирали04:03 09.09.2021
177 лани
14:05 10.09.2021
178 ежкобежко
14:07 10.09.2021