Новият френски шик в компактния клас вече е в България. Вижте и колко струва

4 Ноември, 2025 10:18 8 808 25

  • ds-
  • n°4-
  • представяне-
  • българия-
  • ds automobiles

Иновацията N°4 се базира на добре познатата модулна платформа EMP2

Новият френски шик в компактния клас вече е в България. Вижте и колко струва - 1

Навръх петата годишнина от отварянето на шоурума на марката в България, DS Automobiles официално представи най-новата си инкарнация – DS N°4 – на българския пазар. Това изискано попълнение в този сегмент предлага разнообразна палитра от електрифицирани задвижвания още от самото начало. За желаещите да стъпят в новия свят на френския лукс, входната точка е поставена на 73 604 лева., включваща базовата хибридна технология.

Новият френски шик в компактния клас вече е в България. Вижте и колко струва
Лиана Петрова - маркетинг и PR мениджър на Citroen и DS представи иновацията DS N°4

Под артистичната обвивка, N°4 се базира на добре познатата модулна платформа EMP2, обещавайки баланс между динамика и премерен комфорт. С обща дължина от 4,40 метра, широчина 1,87 м и височина 1,47 м, той демонстрира пропорции, типични за модерния хечбек. Особено впечатление прави авангардната светлинна визия, която черпи вдъхновение директно от концептуалния DS E-TENSE PERFORMANCE, създавайки мигновено разпознаваемо присъствие на пътя.

В центъра на вниманието, разбира се, е и изцяло електрическата модификация E-TENSE, която се задвижва от електромотор с мощност 213 конски сили и солиден въртящ момент от 343 Нм. Енергията се осигурява от 58,3 kWh батерия с NMC състав, която позволява автономен пробег до 448 километра по стандарта WLTP – повече от достатъчно за ежедневни преходи. Цената на тази беземисионна версия стартира от 94 251 лв.

Новият френски шик в компактния клас вече е в България. Вижте и колко струва

Гамата се допълва от още две ефективни предложения. От една страна стои PLUG-IN HYBRID вариантът с 225 к.с. и забележителните 78 км пробег, изминавани изцяло на електричество, благодарение на увеличената с 30% батерия с капацитет 14,6 kWh. За него минималната цена е фиксирана на 90 369 лв. От другата страна, за онези, които предпочитат по-плавен преход към електрификацията, е наличен и самозареждащ се хибрид

Новият модел на DS Automobiles притежава и интересни технологии за подпомагане на водача. Интегрираната полуавтономна система DS DRIVE ASSIST 2.0 осигурява асистенция от Ниво 2, включваща полуавтоматична смяна на лентата. Впечатляващ акцент е и системата DS EXTENDED HEAD-UP DISPLAY, която проектира важна информация върху предното стъкло, създавайки илюзията за 21-инчов екран, плаващ четири метра пред водача. Управлението на инфотейнмънта е поверено на интуитивния DS IRIS SYSTEM.

Клиентите могат да избират измежду основните нива на оборудване PALLAS и по-спортно ориентираното ÉTOILE, като за почитателите на специалните издания е налична и колекцията JULES VERNE. Първите бройки на DS N°4 вече са налични на родния пазар. Всяка покупка е подплатена с 5-годишна гаранция или 100 000 километра, както и с включено безплатно сервизно обслужване.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Трол

    9 2 Отговор
    Това е идеално за патрулни коли.
  • 2 Име

    15 1 Отговор
    Хубаво, да - но скъпо
  • 3 Селянин

    24 5 Отговор
    Това е лъскав умрял Ситроен Ц4. Нищо повече. Същият трошляк за повече пари.

    Коментиран от #4, #14

  • 4 Мартин

    16 1 Отговор

    До коментар #3 от "Селянин":

    Ама е лъскав, както казваш и за това е повече пари. И при дрехите е така, варката е важна
  • 5 От Франция само свирка и парфюм

    9 13 Отговор
    кола НЕТ.
    Та първо си купувате сервиз после си наемате двама работника и после си купувате тоз паркетник и така ще спите спокойно.И задължително теглич и да теглите друга кола за резерва.
  • 6 Лъскаво,

    15 3 Отговор
    ама като дигнеш капака и ти се реве 1.2 или ако случайно са се объркали да сложат 1.6 мотор.
  • 7 6135

    6 2 Отговор
    Остана ли някой освен немците да прави коли с дизел и без хибриди?

    Коментиран от #11

  • 8 Вальоо

    11 1 Отговор
    Факт е че няма нищо общо с Ситроените от преди години и че общо взето е много скъпо копие, но нека не забравяме че който има 100 бона за с4, ще я продаде след 2-3-4г. и ще си купи нова кола отново. Не се интересува от ремонти и .н.

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Ами има

    10 1 Отговор

    До коментар #8 от "Вальоо":

    2 аспекта - ако вадя 100к за кола, ще се огедам за алтернативи, понеже (дори и като фен на ПСА) не мисля че това си заслужава, най вече от задвижване. От друга страна, френските се обеценяват доста по бързо и ако дам 100к за тази кола, след 3г едва ли ще и взема 50-60% и следва доста доплащане за нова.. та общо взето си я караш поне 5-6 че и повече години. А тези "далавери" които тиказваш се правят с едни други коли, които на първо място НЕ са хибриди.
  • 10 6135

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "Вальоо":

    Да, за съжаление сте прав.
    Предишната ни кола беше Xsara Picasso. Невероятна возия, невероятна инженерна мисъл. Трябва да призная, че това ме подлъга и като остаря купихме C4 Picasso (2013) - супер дизел, но возията - маааайко мила. Предадох се и сега поръчах нов VW.

    Коментиран от #17

  • 11 Правят

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "6135":

    но са някякви малолитражки. А МБ дори имат дизел-хибрид. Интересното е, че преди може би 10г Пежо (RHX) направиха, но беше грешното време явно, защото не се радваше на популярност и го спряха. Но иначе, в чист вид няма, най-малкото е мек хибрид.
  • 12 Пич

    6 3 Отговор
    Преди години имах Пежо 406 , 3.0 бензин ! Беше страхотен автомобил. После имах 407 - 3.0 бензин - ставаше ! След това - нема никой у Франция !!!

    Коментиран от #13, #15

  • 13 Като

    7 1 Отговор

    До коментар #12 от "Пич":

    минал през доста модели на Пежо смело мога да твърдя че си прав, но според мен последния им читав модел е 508 и ако говорим за двигатели е 2.2ХДИ, който замени 6-ка им (вместо да го модернизират). Фейслифта на 508 е ок, но 2.0ХДИ мотор е 180, но е толкова скопен заради СК, че се чудиш дали не са сложили магарета или понита. Със смяната на поколоенията общо взето приказката на Пежо приключи. Ситорен подобна история. Последният им читав модел е С5 и като си спомя ХМ и Ксантия и погледна сегашните модели... е като гръцки театър - драма, трагедия и комедиа.
  • 14 Антикомуне

    2 7 Отговор

    До коментар #3 от "Селянин":

    Ганьо, Ганьо, няма оправия. DS е различна марка, няма нищо общо със Ситроен, но Ганьо е разбирач. Карал е всички коли по Света, даже и совалката на Дарт Вейдър.

    Коментиран от #16

  • 15 Размисли

    3 5 Отговор

    До коментар #12 от "Пич":

    Ти, франсетата не ги мисли, карай си кошниците, а остави на тях да си карат новите Пежо и Ситроен които си виждал на картинка.

    Коментиран от #19

  • 16 Това е

    9 1 Отговор

    До коментар #14 от "Антикомуне":

    все едно дами кажеш че Купра няма обшо със Сеат... Я вземи малко да се осведомиш, преди да се изказваш.

    Коментиран от #25

  • 17 Разбира се

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от "6135":

    C4 Picasso е на базата на баничарките, окачването е доста дървено. Карам Ситроен само заради Hydractive 3 и скоро не мисля да го сменям или поне докато има части и читав сервиз.
  • 18 Българин

    5 1 Отговор
    Изключително грозно и евтино вътре! Отвратителни пластмаси!
  • 19 Пич

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Размисли":

    Кът кът кът кът.......кокошко , ела да кълвеш !!!
  • 20 Мдаа

    4 1 Отговор
    Не съм вярвал, че ще дойде време французите да крадат дизайн от Донгфенг, въпреки че, китайците имат акции в Стелантис и навремето спасиха Psa от фалит.
  • 21 Правдивий

    4 0 Отговор
    За френски варел 75х е престъпно висока цена
  • 22 НойкоНоевски

    3 0 Отговор
    100 бона за тоя умрял платнен салон !?
  • 23 Тошо

    3 0 Отговор
    Шик за начална цена от 94000лв, не благодаря.
  • 24 Гражданин

    4 0 Отговор
    За всеки боклук ще се намери балък
  • 25 Антикомуне

    0 4 Отговор

    До коментар #16 от "Това е":

    Ами Купра наистина няма нищо общо със Сеат. Купето е различно, двигателите са различни, конските сили са различни. Трябва да се познават марките, но Ганьо е разбирач и не прави разлика между Ситроен и DS, Сеат и Купра.