Навръх петата годишнина от отварянето на шоурума на марката в България, DS Automobiles официално представи най-новата си инкарнация – DS N°4 – на българския пазар. Това изискано попълнение в този сегмент предлага разнообразна палитра от електрифицирани задвижвания още от самото начало. За желаещите да стъпят в новия свят на френския лукс, входната точка е поставена на 73 604 лева., включваща базовата хибридна технология.

Под артистичната обвивка, N°4 се базира на добре познатата модулна платформа EMP2, обещавайки баланс между динамика и премерен комфорт. С обща дължина от 4,40 метра, широчина 1,87 м и височина 1,47 м, той демонстрира пропорции, типични за модерния хечбек. Особено впечатление прави авангардната светлинна визия, която черпи вдъхновение директно от концептуалния DS E-TENSE PERFORMANCE, създавайки мигновено разпознаваемо присъствие на пътя.
В центъра на вниманието, разбира се, е и изцяло електрическата модификация E-TENSE, която се задвижва от електромотор с мощност 213 конски сили и солиден въртящ момент от 343 Нм. Енергията се осигурява от 58,3 kWh батерия с NMC състав, която позволява автономен пробег до 448 километра по стандарта WLTP – повече от достатъчно за ежедневни преходи. Цената на тази беземисионна версия стартира от 94 251 лв.
Гамата се допълва от още две ефективни предложения. От една страна стои PLUG-IN HYBRID вариантът с 225 к.с. и забележителните 78 км пробег, изминавани изцяло на електричество, благодарение на увеличената с 30% батерия с капацитет 14,6 kWh. За него минималната цена е фиксирана на 90 369 лв. От другата страна, за онези, които предпочитат по-плавен преход към електрификацията, е наличен и самозареждащ се хибрид
Новият модел на DS Automobiles притежава и интересни технологии за подпомагане на водача. Интегрираната полуавтономна система DS DRIVE ASSIST 2.0 осигурява асистенция от Ниво 2, включваща полуавтоматична смяна на лентата. Впечатляващ акцент е и системата DS EXTENDED HEAD-UP DISPLAY, която проектира важна информация върху предното стъкло, създавайки илюзията за 21-инчов екран, плаващ четири метра пред водача. Управлението на инфотейнмънта е поверено на интуитивния DS IRIS SYSTEM.
Клиентите могат да избират измежду основните нива на оборудване PALLAS и по-спортно ориентираното ÉTOILE, като за почитателите на специалните издания е налична и колекцията JULES VERNE. Първите бройки на DS N°4 вече са налични на родния пазар. Всяка покупка е подплатена с 5-годишна гаранция или 100 000 километра, както и с включено безплатно сервизно обслужване.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Трол
10:29 04.11.2025
2 Име
10:31 04.11.2025
3 Селянин
Коментиран от #4, #14
10:36 04.11.2025
4 Мартин
До коментар #3 от "Селянин":
Ама е лъскав, както казваш и за това е повече пари. И при дрехите е така, варката е важна10:40 04.11.2025
5 От Франция само свирка и парфюм
Та първо си купувате сервиз после си наемате двама работника и после си купувате тоз паркетник и така ще спите спокойно.И задължително теглич и да теглите друга кола за резерва.
10:42 04.11.2025
6 Лъскаво,
10:45 04.11.2025
7 6135
Коментиран от #11
10:45 04.11.2025
8 Вальоо
Коментиран от #9, #10
10:45 04.11.2025
9 Ами има
До коментар #8 от "Вальоо":
2 аспекта - ако вадя 100к за кола, ще се огедам за алтернативи, понеже (дори и като фен на ПСА) не мисля че това си заслужава, най вече от задвижване. От друга страна, френските се обеценяват доста по бързо и ако дам 100к за тази кола, след 3г едва ли ще и взема 50-60% и следва доста доплащане за нова.. та общо взето си я караш поне 5-6 че и повече години. А тези "далавери" които тиказваш се правят с едни други коли, които на първо място НЕ са хибриди.10:54 04.11.2025
10 6135
До коментар #8 от "Вальоо":
Да, за съжаление сте прав.Предишната ни кола беше Xsara Picasso. Невероятна возия, невероятна инженерна мисъл. Трябва да призная, че това ме подлъга и като остаря купихме C4 Picasso (2013) - супер дизел, но возията - маааайко мила. Предадох се и сега поръчах нов VW.
Коментиран от #17
10:58 04.11.2025
11 Правят
До коментар #7 от "6135":
но са някякви малолитражки. А МБ дори имат дизел-хибрид. Интересното е, че преди може би 10г Пежо (RHX) направиха, но беше грешното време явно, защото не се радваше на популярност и го спряха. Но иначе, в чист вид няма, най-малкото е мек хибрид.10:58 04.11.2025
12 Пич
Коментиран от #13, #15
11:15 04.11.2025
13 Като
До коментар #12 от "Пич":
минал през доста модели на Пежо смело мога да твърдя че си прав, но според мен последния им читав модел е 508 и ако говорим за двигатели е 2.2ХДИ, който замени 6-ка им (вместо да го модернизират). Фейслифта на 508 е ок, но 2.0ХДИ мотор е 180, но е толкова скопен заради СК, че се чудиш дали не са сложили магарета или понита. Със смяната на поколоенията общо взето приказката на Пежо приключи. Ситорен подобна история. Последният им читав модел е С5 и като си спомя ХМ и Ксантия и погледна сегашните модели... е като гръцки театър - драма, трагедия и комедиа.11:47 04.11.2025
14 Антикомуне
До коментар #3 от "Селянин":
Ганьо, Ганьо, няма оправия. DS е различна марка, няма нищо общо със Ситроен, но Ганьо е разбирач. Карал е всички коли по Света, даже и совалката на Дарт Вейдър.Коментиран от #16
12:27 04.11.2025
15 Размисли
До коментар #12 от "Пич":
Ти, франсетата не ги мисли, карай си кошниците, а остави на тях да си карат новите Пежо и Ситроен които си виждал на картинка.Коментиран от #19
12:29 04.11.2025
16 Това е
До коментар #14 от "Антикомуне":
все едно дами кажеш че Купра няма обшо със Сеат... Я вземи малко да се осведомиш, преди да се изказваш.Коментиран от #25
12:38 04.11.2025
17 Разбира се
До коментар #10 от "6135":
C4 Picasso е на базата на баничарките, окачването е доста дървено. Карам Ситроен само заради Hydractive 3 и скоро не мисля да го сменям или поне докато има части и читав сервиз.13:09 04.11.2025
18 Българин
14:01 04.11.2025
19 Пич
До коментар #15 от "Размисли":
Кът кът кът кът.......кокошко , ела да кълвеш !!!16:27 04.11.2025
20 Мдаа
17:12 04.11.2025
21 Правдивий
09:31 05.11.2025
22 НойкоНоевски
09:56 05.11.2025
23 Тошо
10:10 05.11.2025
24 Гражданин
10:34 05.11.2025
25 Антикомуне
До коментар #16 от "Това е":
Ами Купра наистина няма нищо общо със Сеат. Купето е различно, двигателите са различни, конските сили са различни. Трябва да се познават марките, но Ганьо е разбирач и не прави разлика между Ситроен и DS, Сеат и Купра.22:50 05.11.2025