Last news in Fakti

15 Юли, 2014 10:01 22 917 13

ТЕХНОТЕСТ заработи отново

  • технотест

Емблематичната компания за изследване, оценка и одобрение на техническото състояние на автомобилите и техните ремаркета отново работи с пълна сила. След близо двугодишна пауза основаното през 1963 г. дружество отново е на пазара, където ще разчита на до 30% по-ниски цени спрямо конкурентните компании, на дългогодишната си експертна дейност, както и на единствената по рода си лаборатория у нас.

Компанията, която от 13 години е официален партньор на престижната германска организация TÜV SÜD, в момента е единствената нотифицирана техническа служба на Министерство на транспорта, упълномощена да прилага техническите изисквания на ООН по отношение на типовото одобрение на моторните превозни средства и ремаркета в България.



В момента в изпитателния център на ТЕХНОТЕСТ, както дружеството се нарича от началото на 90-те, могат да бъдат извършвани много услуги, сред които проверки и изпитания при индивидуално одобрение на нови и регистрирани пътни превозни средства и ремаркета, проверки и изпитания при изменение в конструкцията на същите, определяне разхода на гориво, възстановяване на пътни превозни средства, годишни технически прегледи, превоз на опасни товари, СЕМТ и много други.

От услугите на компанията с половинвековен опит в областта на техническите експертизи могат да се възползват всички клиенти с автомобили, които са внесени от страни извън Европейския съюз, както и от собствениците на превозни средства с изменения в конструкцията.

ТЕХНОТЕСТ гарантира сигурността и безопасността на всички онези автомобили, чиито двигатели са подменени, променен е броят на местата за сядане в интериора, преустроени са от леки в товарни или обратното, както и за всички автомобили със специално предназначение. От там идва и мотото на компанията- “Гаранция за сигурност".


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Платена публикация



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пламен Бакърджиев

    1 5 Отговор
    Да бяха написали къде е тази компания.

    Коментиран от #5

  • 2 курти

    0 4 Отговор
    technotest.bg
  • 3 Miroslav Kanurov

    0 4 Отговор
  • 4 Симеон Тасев

    0 3 Отговор
  • 5 dizi g

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Пламен Бакърджиев":

    В статията има линк към сайта им,Уотсън!
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 ivaylo mihaylov

    6 2 Отговор
    По правило всички автомобили от Англия и Сащ трябва да минават технически тест, заради различните светлини и габаритни обозначения. Но тук те се регистрират без какъвто и да е проблем. А никой не мисли, визирайки КАТ, че фаровете се настроени да осветяват грешната страна на пътя, за МПС с десен волан. Тук така или иначе на никой не му пука за техническата изправност и с тях и без тях си е все лошо положението на МПСтата.

    Коментиран от #8

  • 8 Джак Бауер

    7 2 Отговор

    До коментар #7 от "ivaylo mihaylov":

    Принципно погледнато въобще не трябва да се регистрират автомобили с десен волан, освен ако не са с някакво специално предназначение - строителна техника, почистващи машини и т.н. Така както не ми регистрират колата внесена от САЩ докато не си сменя червените мигачи отзад с оранжеви.

    Коментиран от #11, #12

  • 9 Ники Николов

    0 2 Отговор
    Англия обаче е в европейската общност и освен това има сухопътна връзка вече с нас и не можем да им забраним да идват в европа, те пък са пъпа на света и по скоро ние бихме подкарали с десен волан отколкото те да ги сменят. В Швеция до 1972г също са били обратни, но сега са нормални волани като нас.закона на мърфи и наче в англия колите са най добре поддържани , но са твърдоглавци и губят най много от това можеха да си продават колите втора употреба на супер цени , но нали са велики
  • 10 Иван Иванов

    0 2 Отговор
    На калпав к.. и вуната му пречи
  • 11 Димитър Рупанов

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Джак Бауер":

    Абе то с десният волан пак си караш колата, макар и по-трудно. Ама ако вземи всеки да си сменя цвета на мигача или стопа, нали се сещаш какво ще последва...
  • 12 Бай Иван

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Джак Бауер":

    Наистина всички автомобили с десен волан трябва да се забранят за движение по нашите пътища и да останат само за резервни части!
  • 13 Пламен Бакърджиев

    0 0 Отговор
    dizi g Не всички сме умни. ТИАТ какво е и къде е?