4 Февруари, 2015 11:59, обновена 5 Февруари, 2015 09:10 13 91671

Британски фермери сменят Defender с Niva

  • автоваз-
  • lada-
  • ваз-2121-
  • niva-
  • великобритания

Лондонски дилър на Lada обяви, че възобновява продажбите на класическия ВАЗ-2121 Niva във Великобритания. Тамошните цени на руския всъдеход, който се предлага под находчивото име 4x4, започват от 13 000 паунда. Особен интерес към модела проявяват британските фермери. Много от тях изразяват готовност да сменят пенсиониращия се Land Rover Defender с Niva, която излиза поне двойно по-евтино. Последната Lada е внесена в Обединеното кралство през 1997 г., а марката е дежурен герой в шофьорския хумор на Острова.

Вносителите на Lada не си правят илюзии, че Niva ще замени напълно Defender, чието производство ще бъде прекратено скоро. Засиленият интерес към всъдехода на АвтоВАЗ обаче е факт, отбелязва Sunday Express. Представител на дилърския салон забелязал Niva за пръв път в Алпите. "Служителите на курорта не караха Land Rover, Range Rover или други скъпи джипове, а джиткаха с Lada 4x4", диви се британецът.

Британската версия на Niva ще се предлага без климатик. Резервните части ще се внасят от Германия. Англичаните обмислят вариант за доработка на руската класика с монтаж на 1.8-литров двигател с мощност 100 к.с.

Подробни технически характеристики и разход на гориво за моделите на ВАЗ , вижте ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    10 3 Отговор
    Най накрая всички ще разберат, че това е най добрия евтин 4х4 високопроходим автомобил. Останалите са за чесане на егото. Малко са 4х4 автомобилите доближаващи проходимоста на НИВАТА. Затова ЕС прави въртели на вносителите и. Защо големите МБ, БМВ,АУДИ не направят евтин автомобил? Защото мислят единственно за ПЕЧАЛБАТА.

    Коментиран от #18, #53

  • 2 Златко Пердашиян

    2 1 Отговор
    e tova e novina lada pak s dobar nov model tova e markata za avtomobili evala
  • 3 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    2101-cata na jenami e 1984god i e na 800000km.kupih ia na 2 godini ot chujbina na 18000km.shto se chudite ima avtomobili na normalen probeg.vse pak dosta hora imame poveche ot edna lada v semeistvoto.

    Коментиран от #10, #12

  • 4 ДОДЖ СТЕЛТ

    4 3 Отговор
    РУСНАЦИТЕ ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ПРОИЗВЕЖДАТ ТОЗИ КАШОН БЕЗ НИКАКВА ПРОМЯНА ОТ 1977 ДО ДНЕС ....ХОРАТА СИ ПРОМЕНЯТ МОДЕЛИТЕ НА ВСЕКИ 6 МЕСЕЦА , А ТОВАРИЩИТЕ НА 100 ГОДИНИ ....

    Коментиран от #20


  • 5 2121

    8 1 Отговор
    Там където минава нивата нито онзи хипопотам Q7 нито X5,X6 и т.н. смешки могат да минат.

    По добра обработка против корозия,един японски двигател и тази кола става перфектна.
  • 6 европеец

    3 1 Отговор
    кога ще започне внос на Лада и в България? Лада Гранта и Калина са на цени от 2700 евро!!! Лада Ларгус, който е копие на Дачия Логан МСВ, е на цени около 3000-3500евро! Искаме ги в България!!!

    Коментиран от #7, #8, #54

  • 7 незнайко

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "европеец":

    Нали са руски боклуци защо ги искате. Купете си Q7, X5,X6 . Като има хора разсъждаващи като ДОДЖ СТЕЛТ няма да ги видите в БЪЛГАРИЯ.
  • 8 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "европеец":

    Цените за БГ ще са други, колкото дачията.

    Коментиран от #9

  • 9 европеец

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Shmeker":

    цените бяха като на дачия преди падането на рублата, в момента са точно такива

    Коментиран от #11

  • 10 някой

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "ВИП АМГ":

    С 4 основни ремонта може и да изкара 800 000.Но не това е важното,важното е да има избор и да се спазят минималните изисквания за безопасност.Иначе за всеки влак си има пътници както за надценените немски марки така и за евтиния руски избор.
  • 11 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "европеец":

    То зависи колко от нещата са от Рено и колко не са.
  • 12 Shmeker

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "ВИП АМГ":

    Качеството за чужбина е малко по-различно при ВАЗ. Белгийска 2107 беше с 4 дискови спирачки и върви доста и вдига над 180 км/ч по километраж, лично проверено. Капакът отпред е с газов амортисьор, докато при СОЦ-вариантите е със скоба от арматурно желязо

    Коментиран от #19

  • 13 Кобрата

    2 0 Отговор
    Чиста работа...то на фермер не му трябва скъпа кола.
  • 14 антиВипАмг

    2 0 Отговор
    Не разбирам защо сравнявате несравнимото (Х5,Х6..) с Лада :?? + това немците имат много по-добри 4х4 системи, че тия от Лада няма да могат и да го вградят, ако им го дадат наготово.... Лада и по-специално Нива(4х4) ще се наложи много повече ако се сложи по-свестен двигател, вдигнат конете до 100, както искат Британците, слагат фабрично едни АБС и ЕСП и пердашиш. Останалите като опция ( климатици,4 дискови, фарове за мъгла, ролбари..)

    Коментиран от #15, #30


  • 15 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "антиВипАмг":

    На тия коли им трябва въртящ момент. Сигурно са с двигатели РЕНО щом са сглобка за UK
  • 16 Шиничи Ясуко

    1 0 Отговор
    На който му се гледа,ето това клипче на Нива турбо https://www.youtube.com/watch?v=x0Ou2_NBfEo

    Коментиран от #17

  • 17 Монго

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Шиничи Ясуко":

    Яко е...
  • 18

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

  • 19 onq s konq

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "Shmeker":

    Мисли преди да пишеш:Лада 2107 се проиэвежда с карбуратор "Оэон",който просто души двигатела с цел икономичност.И не може с фабрична мощност 75 коня и аеродинамика на снегорин да вдигнеш повече от 135 км,пък каквито щеш и спирачки да монтираш на нещастното воэило.И това е проверено!

    Коментиран от #23, #34, #42

  • 20 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "ДОДЖ СТЕЛТ":

    Те да я бяха оставили без, промяна добре щеше да е. Да ама не. Смениха старото табло, сложиха по-скапано, смениха 1.6 мотора с 1,7, който десетки пъти по калпав. Новите скорости и диференциали са кашкавалени. Общо взето хората с нови ниви, като стане време да сменят част (на края на седмицата преди разходката) слагат части от старите ниви, защото освен че са по-читави, са и на килограм.

    А сега до ФАКТИ.бг - НЕ ВИ ЛИ ОМРЪЗНА ДА ПИШЕТЕ ЗА НИВАТА ВСЯКА СЕДМИЦА ПО ДВА ПЪТИ????

    Коментиран от #21

  • 21 CarPro

    2 2 Отговор

    До коментар #20 от "Име:":

    Haha vsqka sedmica pisheli za nivite a pak na men mi pisna samo statii za mercedessi da puskat po pet pati vsqka sedmica
  • 22 Иван Вълчев

    0 1 Отговор
    Най-много статии има за БМВ. Но това не учудва никой.
    Всички знаем за обвързаността на факти с форума на бмв.

    БМВ - 2046 статии - http://fakti.bg/search/s/?q=bmw
    Лада - 213 статии - http://fakti.bg/search/s/?q=lada


    На мен лично ми харесват статиите за руски коли. Нека има повече. По другите сайтове на пишат за тях. Би било добре тук да бъде специализирано с новини за руските коли. За другите коли може да четем навсякъде




    Коментиран от #24, #31

  • 23 незнайко

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "onq s konq":

    Господине малък си и не си карал ЛАДА . Модел 2103 с четири кръгли фара съм го карал като студент, разбира се че беше на моите родители на магистралата ВАРНА - ШУМЕН със 175 километра с 4 човека 1976 година. Младите нищо не знаете.

    Коментиран от #43

  • 24 Maurice

    0 2 Отговор

    До коментар #22 от "Иван Вълчев":

    Ваньо, статии за БМВ, Мерцедес, ВАГ има, защото имат нова продукция всяка седмица. Лада имат 5 модела за последните 80 години. Като пуснат по 50 статии за всеки модел(50 статии за всяка от 50 съставни части), и да искат повече, няма за какво да пишат.
    П.с. Нива става само и единствено за това от клипчето на ком. №16. Но на кого се налага да си кара колата в такива условия? Както именцето спомена, Нива са толкова чупливи в днешно време, че си е жална майка!

  • 25 Дидо

    1 0 Отговор
    ефтин и добър джип от нисък клас не е с мн екстри но за парите си бива но не е за всеки а що се отнася за километрите в една фирма имаше 2 самари и наколко седмици повечето бха на над 300-400 000 км но маслата се купуваха от чужбина и се сменяха навреме

    Коментиран от #26

  • 26 Maurice

    1 2 Отговор

    До коментар #25 от "Дидо":

    добър джип от нисък клас не е с мн екстри
    Моля дефинирай какво за теб са екстри. Според мен тази Нива няма нито 1 екстра. Без климатик, без ел.пакет, които са стандартни за най-ниския клас коли от края на 90-те на миналото хилядолетие! Нива 4х4 идеално замества трактор Беларус, като за теглича закачаш плуга и започва орането. Има алергия от асфалт, а всеки един високо проходим автомобил прекарва поне 70-80% от пробега си именно на него. Лада Нива мога да си купя ако реша някой ден да си направя кочина и да угоявам прасета, като ще я ползвам да извозвам фъшкиите с тенекии от сирене на задната седалка.

    Коментиран от #27, #44

  • 27 незнайко

    4 0 Отговор

    До коментар #26 от "Maurice":

    Ти си абсолютен консуматор на техника. Може би не ядеш щом не знаеш че с фашкии се наторяват посивите от които зависиш. Хапни си един джип супер класа за 150000 лева. Да ти е сладко.

    Коментиран от #28

  • 28 Maurice

    1 3 Отговор

    До коментар #27 от "незнайко":

    М? ПосИви? Ко речи? Аз ще ги извозвам, а няма да ги изхвърлям. Дори мисля да ти ги продавам, като доставката с Лада Нива 4х4 ще е за моя сметка. Нали трябва да ми влезе в употреба. Само който не е карал Нива, не знае за колко проблемен котурник става въпрос. И мисля да хапвам свински ушички, а не джипове за 150000 лева.
  • 29 Баси Батето

    0 4 Отговор
    Тия пичове са минали сигурно на руска дрога за да сменят Дифендъра с тая тоалетна.
  • 30 SH AWD

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "антиВипАмг":

    Колега на кашон като X6 каквато и система да му сложиш не може стане по проходим от нивата.

    Друг е въпроса че в по ново време руснаците свалиха качеството и често трябва да ремонтираш.Но при подходяща сглобка и качествени части немците нямат аналог цена възможности на този автомобил.
  • 31 ха ха

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "Иван Вълчев":

    Ха ха за БМВ пишат много защото често има новини за кампании по ремонт и разни ъпдейти на бъгавия им софтуеър.
  • 32 От село

    7 0 Отговор
    Кола за работа по полета и поляни - за английски агрономи!Ефтинджак,просто устройство- за какъв чеп ти е електроника и климатик,като си на нивите и по пасбищата по цял ден!Ще се фукаш на овцете ?Май сте забравили корените си-не ви се ходи на къра,а сте взели да давате оценка на кола правена за работа,не за фръцкане!Пу,маскари!
  • 33 От село

    1 0 Отговор
    ...евтинджак,извинете!
  • 34 Japoneze

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "onq s konq":

    Лада 2107 - многократно е вдигала 180 км/ч,горката на 4та на 8000 оборота!135 вдигаше на 3та ,който е имал читава Лада знае!
    Стой си на коня-нищо не рабираш от коли!А за карбуратора-ще те светна ,много си бос технически-тип Вебер си е,има добавен вакуум регулатор за празния ход ,ей това му е "Озона".Ф-то на Жигльорите е важно за вървенето ,момчето!
    Лично съм карам 12-так с разпробити с дрелката(1,5мм) жигльор на втората камера-вървеше като луд - е , но с един резервоар не можеш мина и 130 км .

    Коментиран от #36

  • 35 wulkan

    2 0 Отговор
    Гледайте тук за какво става въпрос BMW срещу Нивичка. Върви BMW-то не че не върви, обаче гледайте какво прави Нивата
    https://www.youtube.com/watch?v=A-vkcXqTzmo
    И аз ги смятам за доста постни автомобилчета, но фактите са си факти. Добре вършат това, за което са създадени.
  • 36 onq s konq

    0 2 Отговор

    До коментар #34 от "Japoneze":

    Аэ ти говоря эа оригиналните технически параметри на Лада 2107 с карбуратор "Оэон" и 135 км/ч макс скорост,гуми 155/70/13 ,75 конски сили,ускорение 14-15 сек 0-100,4 скорости,...ти ми говориш че ще й правиш "тунинг" с карбуратор "Вебер"?!Много преди ти да си я виждал на снимка тая лада,баща ми ходи в сервиэа и там точно и ясно му обясниха че като сменят "оэона"с въпросният карбуратор "Вебер"-двукамерен,като се натисне педала на гаэта двигатела ще направел"уаууу",а като се натисне педала и втората половина на хода му,щял да каже пак "уауууу",но една октава по-нагоре!А после каэаха че вместо 6 л/100,ще гори 12 л/100 и баща ми се откаэа да го монтира. И не ми каэвай че съм бос технически,эащото освен с обувки,понякога преэ лятото ходя и с цървули!

    Коментиран от #39, #46, #47

  • 37 Ilyan

    4 0 Отговор
    Преди време гледах епизод от 5-та предавка Великобританско предаване за автомобили. Правеха тест на Нива-та във една нива. Правеха преход през пресечен терен и честно казано се изказаха доста ласкаво за нея.
  • 38 само селяните карат хонда

    0 2 Отговор
    дане ей са нема що то нива е жалко подобие на нещо
  • 39 Japoneze

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "onq s konq":

    Dear Horseman,
    От къде е купувана Ладата на баща ти-коя година?Нашата беше купена от Корекома в Бяла и си дойде оригинално с Вебер,за какъв тунинг ми говориш?
  • 40 Стоян Стоянов

    4 0 Отговор
    Горките хорица британски фермери - от Дефендър на Нива ... Въобще не са като нашите "земеделски" производители: само X5, X6, Навари, Hilux и т.н. от евросубсидиите. За полето им трябват - не за друго.

    Коментиран от #41

  • 41 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "Стоян Стоянов":

    Забравяш мазератитата, с които ходят на кафе.


    Коментиран от #51

  • 42 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "onq s konq":

    160 по километраж съм вдигал с жигули 1200. 62 коня, след основен ремонт. Интересното е че след 140 колата започна да дърпа една идея по-добре.

    Колкото до карбураторите ОЗОН - там си има настройки, смяна на жигльори и т.н. - модифицира се от всякъде сместа, втората камера и др.

    Белгийската 2107 не помня с какъв точно карбуратор беше, но наистина не вярвам да е бил ОЗОН
  • 43 comment

    0 2 Отговор

    До коментар #23 от "незнайко":

    Я пак си помисли с каква скорост си карал 2103! Всички канарчета отлетяха отдавна на юг.
  • 44 qwerty

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Maurice":

    в интерес на истината един познат /баща му/ си купиха навремето 1995 самара и на следващият ден на задната седалка 20 прасенца-сукалчета. хората се занимаваха с животновъдство и не го е.еше какво ще превозва в автомобилът си.
    това с рейндж-ровърите вог и багажниците тапицирани с еленова кожа и кутии от абанос за пушките е за футболери и снобари, както е писал един по-надолу: боли го фермера климатика+ес-пи-еса+ел.стъклата когато е на полето или се грижи за животните си.
  • 45

    3 0 Отговор
    Царя на офроуда, евтин, легендарен и можещ, дори и германците го осъзнаха.

    Коментиран от #48

  • 46 Easy ryder

    5 0 Отговор

    До коментар #36 от "onq s konq":

    Колега не знам каква Лада си карал,може да си имал неизправност в карбуратора и втората клапа да не е отваряла добре.Нормалната лада с 1500 кубиков двигател си вдига 180 по километраж.Има някаква грешка в показанията но дори в най лошия случай е над 160.
    Карбураторът на 2103 класическата 1500 четириочка която се произвежда до 1981 година е точно копие на Вебер и механично отваря втората клапа такъв е и карбуратора на ранните 1600.
    на 1500 S 2106 която наследява 2103 карбуратора отново си е Вебер но втората клапа се отваря при достигане на разреждане в първата с помоща на вакуумна мембрана.Разликата е малко по бавна реакция при ускорение около 80 100.Максималната скорост е същата.През 1984 влиза 2107 при която карбураторът е същия но има "економайзер" който е една малка мембранка,която спира горивото на празния ход при спускане по наклон на скорост да кажем.
    има разлики и в диференциалите.На ранните модели е по голямо предавателното отношение,ускоряват по бързо но максималната скорост е малко по ниска.След 86 та слагат по бърз диференциал за по голяма икономия.После минават на 5 степенна кутия.С нея разхода слезе много.
    Въобще за ладите може да се говори много но за времето си бяха прилични коли особен сравнени е разни москвичи зазки и други руски експерименти.Основен проблем беше ръждата.
  • 47 Easy ryder

    5 0 Отговор

    До коментар #36 от "onq s konq":

    Ако говорим за тунинг на Лада най елементарното беше да свалиш главата с 3 милиметра бутала 79 милиметра,друг разпределителен вал,електронно запалване(лесно ставаше от Сиера),малко работа по маховика и коляновия вал и имаш чудесен двигател с около 160 коня.
    Естествено това изисква и добавки в бензина за вдигане над 100 октана.
    Такива подготвени ладички правеха доста западни коли смешни в началото на 90 те.Забавлявахме се доста тогава.

    Коментиран от #56

  • 48 Autohouse Randm

    0 0 Отговор

    До коментар #45 от " ":

    stava samo za cherni patishta.
  • 49 Десислава Димитрова

    0 2 Отговор
    вица на деня!по- смешен е само този, че волгата ще смени роуса след като започне да се произвежда модела от 1979 година !

    Коментиран от #50

  • 50 селянин

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "Десислава Димитрова":

    Стой си в соц панелката и не давай мнения за работни коли!

    Коментиран от #55

  • 51 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор

    До коментар #41 от "Shmeker":

    e чак толкова много земеделци не познавам значи
  • 52 борислав

    0 1 Отговор
    Ваз2121 е кола за черни пътища с ниска скорост,ниви,угари,сечища , кал,дерета -диви места.Определено няма комфорт,но има чудесно парно и проходимост.Не вярвам да плати някой 13000паунда(33900лв) след като тука нова струва около 16400лв с ддс и двигател евро5 ,каквото и да значи това.Фермерите на острова не вярвам да са по тъпи от овцете.
  • 53 лъчезар танев

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    Колеги , от 1993 до сега редовно карам лада - изредил съм 13 броя вкл. и нива .От 2 години имам Land Rover Discovery 1 1998 . Няма място за сравнение помежду им - освен че са с перманентно двойно .
  • 54 Владислав Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "европеец":

    Ти къде ги сънува тези цени ? 1 евро- 75 рубли - http://www.pro-lada.ru/catalog/?yclid=5829562729352980159

    Коментиран от #68

  • 55 Десислава Димитрова

    0 1 Отговор

    До коментар #50 от "селянин":

    ааа панелката я оставям на теб.падам си по новото строителство .също така ти пожелавам да караш лада нива постоянно като работна кола,аз за съжаление се излъгах преди 5 години с една и още и сърбам попарата,но теб щом те кефи нека ти се случи.и чакай англичаните да сменят ланд ровъра с лада, успех!

    Коментиран от #57, #64

  • 56 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #47 от "Easy ryder":

    За всичко си Прав, само за конете не съм съгласен. С тия доработки по-скоро 130... 160кс са VFTS-овите мотори. А съм виждал състезателна лада и с повечко коне клас 1600.
  • 57 селянин

    2 0 Отговор

    До коментар #55 от "Десислава Димитрова":

    Не се притеснявай, карам и лада май доста по дълго от теб, и даже не една през годините, и стари и нови купени от мен. Не се чувствам никак прецакан, даже съм си доволен. Едва ли има друга кола за която на човек да не му дреме с лека ръка.

    Коментиран от #58

  • 58 Десислава Димитрова

    0 2 Отговор

    До коментар #57 от "селянин":

    ок супер,остава само и англичаните да почнат да мислят като теб ама едва ли ще се съгласят да си купят кола на която и тече масло от съединенията като чисто нова или дето раздатката и заяжда пак като нова и дето до 50000 км и се разтропало всичко ,както и това че в тези километри са поправяни всички компоненти и въпреки това пак не е здрава,трудно ще проумеят англичаните като майстора им каже да не си купуват нови части ,а такива от по-стари ниви щото новите части са некачествени и т.н. руски екстри!и нека да ти е хаирлия ,пак ти казвам с абсолютно добри пожелания ,аз минах на японско и немско и нека съм измамения .

    Коментиран от #59, #62, #63

  • 59

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "Десислава Димитрова":

    За Англия Ладите ще са с по друго качество, не като за у нас, не се притеснявай за Англичаните.

    Коментиран от #61

  • 60 БамБам

    1 1 Отговор
    Незнам нито Лада предпочитам,нито Ровер.Имам 2 витарки къса и дълга база и съм доволен.
  • 61 Владислав Димитров

    0 1 Отговор

    До коментар #59 от " ":

    Е те за това много ме е яд на руснаците ! Защо за англичани и немци едно качество, а за българи и руснаци друго ?? Ето как се делят държавите на първи, втори и трети сорт ! Не мога да разбера, как може да не уважаваш собственият си народ , като му произвеждаш и продаваш коли с по ниско качество от тези които се правят и продават в Европа и това си е от край време. Виж при японците е точно обратното, каквито коли карат в Япония (качество, модели, комплектаций) ние тук за такива само можем да см мечтаем.

    Коментиран от #65, #66

  • 62 селянин

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "Десислава Димитрова":

    По изказването ти е ядно че Нива само си виждала. А нова само през витрината, където има сложени де. Отдавна не съм виждал сложена във витрина.
    Та с една дума думите ти минават за забавен фолкор...

    Коментиран от #67

  • 63 123,300

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "Десислава Димитрова":

    Деси стани ми гадже
  • 64 миседниш накура

    0 1 Отговор

    До коментар #55 от "Десислава Димитрова":

    колко искаш на нивата да те отърва от мъките
  • 65 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Владислав Димитров":

    Оттам идва JDM - Japanese Domestic Market. За вътрешния си пазар си пазят най-сладкото.
  • 66

    0 0 Отговор

    До коментар #61 от "Владислав Димитров":

    Не знам може би щото там са на двойна цена, а у нас на такава цена никой даже няма и да помисли да ги купи.

    Коментиран от #70

  • 67 Десислава Димитрова

    0 2 Отговор

    До коментар #62 от "селянин":

    селчо,не аз, а ти си нямал нива!!!или си имал старичка такава и въпреки че е постоянно стошена и прощаваш.забравих да кажа че тя не става въобще за асвалт и дълги маршрути.чистачките и при дъжд са много интересно явление,но ти пожелавам да си караш САМО ниви щом те кефят.
  • 68 европеец

    0 0 Отговор

    До коментар #54 от "Владислав Димитров":

    това е сайт на търговец, ето ти реални цени - http://auto.yandex.ru/search?state=NEW&group_by_model=false&mark=vaz

    Коментиран от #69

  • 69 Владислав Димитров

    0 0 Отговор

    До коментар #68 от "европеец":

    Ето ти още по реални и по пресни цени и имай на в предвид, че това е цената на базовия модел, тоест колата е почти гола, като барабан !Ако искаш да и лепнеш още някоя друга опцийка + лети джанти, стелки, музика и т.н. смело можеш да добавиш още 50 - 60 хилки към цената. Е, къде са твоите 2-3 хиляди евро, ти можеш ли да смяташ ? : http://news.drom.ru/Lada-31159.html
  • 70 Коко Добрев

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от " ":

    Отново с точен и конструктивен коментар
  • 71 роман ценов

    1 2 Отговор
    нито нива нито дифендър за фермерите в англия форд маверик от 1998 година аз къде съм излязъл с маверика нивата никога неможе а сигорно и дифендъра не може