Нов седан на Renault, за който се смята, че е новото поколение на Laguna, бе заснет по време на изпитания. Снимките на автомобила се появяват само дни, след като папараци успяха да засекат следващата генерация на компактния хечбек Megane, което предвещава доста натоварена програма за французите през следващата година.
Тестовото муле на снимките се крие под тежка маскировка, но въпреки това не е трудно да се забележи, че в дизайнерско отношение колата няма почти нищо общо със сегашната Laguna. На радиаторната решетка е предвидено място за емблема с квадратурата на студентска квартира, а изцяло светодиодните фарове изглеждат доста присвити и необичайно "хищни" за стила на Renault.
Страничната линия на каросерията напомня по-скоро на купе с четири врати, отколкото на хечбек или класически седан. Масивните колонки на задното стъкло са силно скосени и донякъде напомнят за Jaguar XJ.
За новата Laguna все още се знае прекалено малко. Според оскъдната информация автомобилът със заводски индекс LFD/KFD ще се предлага само с триобемна каросерия, чиито размери ще бъдат по-големи от сегашния модел. Така французите търсят как да надцакат конкурентите Vokswagen Passat и Ford Modeo и едновременно с това подготвят за пенсия тоталното 4.5-метрово фиаско Latitude.
Слуховете гласят, че Renault няма планове да се откаже от четирите завиващи колела и при новата Laguna. Основен акцент в моторната гама отново ще бъдат дизелите въпреки мераците на френските власти да пренасочат интереса на купувачите към бензина. Най-сериозни шансове за пазарен успех има 1.6-литровият dCi със 130 или 160 к.с., но толкова голяма кола надали ще мине без 2.0-литров нафтов мотор. Съвсем не е изключено да се появи и хибридна версия, тъй като напоследък Renault инвестира активно в зелени технологии.
Технически характеристики и разход на гориво за всички модели Renault , ще откриете ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 пандора
15:25 10.03.2015
2 Бай Танас
15:30 10.03.2015
3 Иво
15:38 10.03.2015
4
Коментиран от #5
15:58 10.03.2015
5 До Виктор Георгиев
До коментар #4 от " ":
Викторе, ако поне малко имаше правилен поглед върху нещата, наистина щеше да знаеш, че точно тези страхотни премиум автомобили на по 15 години са 1000 пъти по-добри от "чисто новия" френски мега пореден боклук!!!!!! Тези френски коли излизат от завода и веднага трябва да бъдат закарвани на вторични суровини!Коментиран от #8
16:06 10.03.2015
6
Коментиран от #7
16:15 10.03.2015
7 Premium
До коментар #6 от " ":
Съгласен съм че най-добрия автомобил е новият автомобил, но все пак новия Мерцедес е мноооого по-добър от новата лагуна, ама като няма пари за нов Мерцедес ще караме старите за по 10 000 и пак са по-добри от старите лагуни за същите пари!Коментиран от #9
16:23 10.03.2015
8 Дошo
До коментар #5 от "До Виктор Георгиев":
Друго си е викаш някакъв дърт кенеф на 15 години а?Новите коли не струват хахаха.Той и един приятел така разправяше ама кара 15 годишния премиум два месеца и видя, че нищо добро не го чака и го продаде.Деца, като пораснете ще видите, че нещата не стоят точно както си мислите.Навремето и аз разсъждавах като вас ама ето, че разбрах, че максимата - Хвали старо, карай ново е казана много на място.16:24 10.03.2015
9
До коментар #7 от "Premium":
i pak ne si prav :) zashtoto za 10 000 shte si vzemesh laguna 2008-2009ta a mercedesa ti shte e pone 5 godini po-star, no tova e savsem druga tema pri starite koli e nai-vajno momentnoto sustoqnie, a markata ostava nqkak si na zaden plan (ako mislish s glavata si i si cenish parite razbira se)16:33 10.03.2015
10 ГЕРБ
Докато колкгите работят да реализират на практика прототип, механиците "лаборират" по ндеждността на автомобила!
Да искара до гаранцията и на гробницата!
Индустрията няма нужда от вечни автомобили а от "еднодневки"!
Новите струват в евро толкова колкото преди в марки!
Заплатите разделиха на две а цените оставиха каквито си бяха, но в евро!
17:28 10.03.2015
11 роман ценов
18:04 10.03.2015
12 CarPro
19:38 10.03.2015
13 гост
19:55 10.03.2015
14 Clio Sport
20:06 10.03.2015
15
20:17 10.03.2015
16 Румен Янев
20:25 10.03.2015
17 iiiiiii!!!!!!!!
20:36 10.03.2015
18 ТороБоро
21:50 10.03.2015
19 SLEEPER
а хейтърите да го д*хат няма начин колата да не им харесва ако в мястото на емблемата имаше емблема на бмв бенц ауди гоуфу щяха да призкават колко е било добро аз съм сигурен че тез които не харесват двигателите даже не знаят че новите дизелови двигатели на мерцедес са произведени от рено - и това беше за капак ае да видим пак приказвайте глупо
Коментиран от #24
22:18 10.03.2015
20 шофьор не шофиор
А тези, които карат свестни и готини коли не висят тук да разглеждат картинки, а ползват това, което ние зяпаме.
Лично на мен неми липсва самочувствие, понеже не го градя на базата на колата, която карам, а ми липсват пари да карам, това, което искам. В кръга на това, което искам е и тази Лагуна ...
23:45 10.03.2015
21 гост
Единственното което не ми допада, и то генерално при новите коли е, че постоянно расте размера на следващото поколение. Нито пътищата ни са станали по-широки, нито паркоместата, нито градовете по-устроени. Сега съм с Лагуна 2 и 4,5м дължина са напълно достатъчни за този клас, тази новата прилича като да е поне 4,7-4,8м. Няма да е по-тежка от 1, 3-1,4т., но не виждам смисъла в това постоянно увеличаване и размиване на класовете.
07:25 11.03.2015
22 Graf Von Popoff
Дет се вика всеки може да се запише за тест драйв на всякакъв автомобил пък след това имам някакво основание да коментира. Иначе и на мен тате едно време ми викаше а тва френското е едно друго си е опела.
07:45 11.03.2015
23 123
08:43 11.03.2015
24 ххх
До коментар #19 от "SLEEPER":
Проблема не е емблемата, а в качеството...09:10 11.03.2015
25 Змея
Може би тясното сътрудничество с Мерцедес ще роди една по качествена кола. Интересна е заигравката на Мерца с Рено, явно има какво да научат едни от други -мерца за ниския, евтин клас коли, рено за премиум колите. Само за информация на тези дето виличаят Мерца, 4 цилиндровите ДВГ-та на С класата са изцяло на Рено. Същия е случая и на ребрандиранта с емблема на Мерц баничарка Канго. Да се робува на марки е глупаво защото разликата е само в главите на феновете, сега може да си купите Тойота дизел с двг на БМВ, или Мазда с двг на Форд, който пък е същия и в Пежо.....
17:58 11.03.2015
26 копеле
18:37 11.03.2015
27 Интересно
00:10 14.03.2015
28 Хайде по полека
Имал съм Лагуна2 за 5 години.Купих я 4 годишна-1.9дци(120кс),турбото се предаде на 3 година,но най-вероятно поради нормално износване-(въртян километраж със сигурност)Смених си го сам със турбо от ударена такава(по таван)но 2 годишна (малко километри).Никакви други проблеми,много добър комфорт на седалки,окачване,обезшумено купе,никаква ръжда,много стабилна по завои.Като цяло добра семейна кола с голям багажник.Купихме си чисто нов автомобил,затова я продадох.Като сравняваме комфорта на возене на новата(Мазда)и Лагуната,беше си по-добре в Лагуната.
А за динамиката - пробвали сме с Ауди А4 с оня 1.9тди червено(130кс) на магистралата - Лагуната го биеше на макс. скорост и набираше по-бързо.Невероятно добре подредени предавки (6)на скоростната кутия!
00:36 14.03.2015
29 НЕМОЖЕМКАЖЕМ
11:06 14.03.2015