10 Март, 2015 15:17, обновена 11 Март, 2015 08:48 10 895 29

Laguna става флагман на Renault

  • renault-
  • laguna

Нов седан на Renault, за който се смята, че е новото поколение на Laguna, бе заснет по време на изпитания. Снимките на автомобила се появяват само дни, след като папараци успяха да засекат следващата генерация на компактния хечбек Megane, което предвещава доста натоварена програма за французите през следващата година.

Тестовото муле на снимките се крие под тежка маскировка, но въпреки това не е трудно да се забележи, че в дизайнерско отношение колата няма почти нищо общо със сегашната Laguna. На радиаторната решетка е предвидено място за емблема с квадратурата на студентска квартира, а изцяло светодиодните фарове изглеждат доста присвити и необичайно "хищни" за стила на Renault.



Страничната линия на каросерията напомня по-скоро на купе с четири врати, отколкото на хечбек или класически седан. Масивните колонки на задното стъкло са силно скосени и донякъде напомнят за Jaguar XJ.



За новата Laguna все още се знае прекалено малко. Според оскъдната информация автомобилът със заводски индекс LFD/KFD ще се предлага само с триобемна каросерия, чиито размери ще бъдат по-големи от сегашния модел. Така французите търсят как да надцакат конкурентите Vokswagen Passat и Ford Modeo и едновременно с това подготвят за пенсия тоталното 4.5-метрово фиаско Latitude.



Слуховете гласят, че Renault няма планове да се откаже от четирите завиващи колела и при новата Laguna. Основен акцент в моторната гама отново ще бъдат дизелите въпреки мераците на френските власти да пренасочат интереса на купувачите към бензина. Най-сериозни шансове за пазарен успех има 1.6-литровият dCi със 130 или 160 к.с., но толкова голяма кола надали ще мине без 2.0-литров нафтов мотор. Съвсем не е изключено да се появи и хибридна версия, тъй като напоследък Renault инвестира активно в зелени технологии.

Технически характеристики и разход на гориво за всички модели Renault , ще откриете ТУК


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 пандора

    2 2 Отговор
    амджик марка
  • 2 Бай Танас

    1 4 Отговор
    заводски индекс LFD/KFD -кенеф де
  • 3 Иво

    2 6 Отговор
    Кола 2 тона, 1.6 130 h.p. - само някой френси пе****с би си купил такъв кенеф, че и флагмаг бил :D
  • 4

    3 2 Отговор
    vijdam che ste mn kompetentni, zatova shto ne otidete v statiqta za 5te luksozni avtomobila do 10 000 leva, che toq "kenef" ne e za vas mn e gaden :D

    Коментиран от #5

  • 5 До Виктор Георгиев

    2 4 Отговор

    До коментар #4 от " ":

    Викторе, ако поне малко имаше правилен поглед върху нещата, наистина щеше да знаеш, че точно тези страхотни премиум автомобили на по 15 години са 1000 пъти по-добри от "чисто новия" френски мега пореден боклук!!!!!! Тези френски коли излизат от завода и веднага трябва да бъдат закарвани на вторични суровини!

    Коментиран от #8

  • 6

    0 0 Отговор
    mhm i az imam edin premium monitor samo na 15 godini nqma po-dobar ot nego......

    Коментиран от #7

  • 7 Premium

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от " ":

    Съгласен съм че най-добрия автомобил е новият автомобил, но все пак новия Мерцедес е мноооого по-добър от новата лагуна, ама като няма пари за нов Мерцедес ще караме старите за по 10 000 и пак са по-добри от старите лагуни за същите пари!

    Коментиран от #9

  • 8 Дошo

    2 2 Отговор

    До коментар #5 от "До Виктор Георгиев":

    Друго си е викаш някакъв дърт кенеф на 15 години а?Новите коли не струват хахаха.Той и един приятел така разправяше ама кара 15 годишния премиум два месеца и видя, че нищо добро не го чака и го продаде.Деца, като пораснете ще видите, че нещата не стоят точно както си мислите.Навремето и аз разсъждавах като вас ама ето, че разбрах, че максимата - Хвали старо, карай ново е казана много на място.
  • 9

    1 2 Отговор

    До коментар #7 от "Premium":

    i pak ne si prav :) zashtoto za 10 000 shte si vzemesh laguna 2008-2009ta a mercedesa ti shte e pone 5 godini po-star, no tova e savsem druga tema pri starite koli e nai-vajno momentnoto sustoqnie, a markata ostava nqkak si na zaden plan (ako mislish s glavata si i si cenish parite razbira se)
  • 10 ГЕРБ

    2 2 Отговор
    Новото си е ново спор няма, само че "ден до плпдне"!
    Докато колкгите работят да реализират на практика прототип, механиците "лаборират" по ндеждността на автомобила!
    Да искара до гаранцията и на гробницата!
    Индустрията няма нужда от вечни автомобили а от "еднодневки"!
    Новите струват в евро толкова колкото преди в марки!
    Заплатите разделиха на две а цените оставиха каквито си бяха, но в евро!
  • 11 роман ценов

    3 4 Отговор
    чист буклук
  • 12 CarPro

    1 1 Отговор
    Pornografiq na avtomobil
  • 13 гост

    1 3 Отговор
    Страхотна е!И трите поколения досега бяха пример за удобство,ергономия и лукс в класа си.
  • 14 Clio Sport

    1 2 Отговор
    Bravo Renault golqm Brand naistina , pak blqstqt s viziq pred vsi4ki ostanali. Kolata e nevroqtna i mi haresva ujasno mnogo , 6te stane hit . Nadqvam se pak da i nabutat V6 kakto na predi6nata laguna
  • 15

    1 3 Отговор
    Тоя мотор климатика ли ще задвижва?!
  • 16 Румен Янев

    2 2 Отговор
    Лагуна за маймуни ...
  • 17 iiiiiii!!!!!!!!

    1 2 Отговор
    За всички, които си мислят, че Ц-класа е по-добра от Лагуна на едни години, да не говориме на едни цени, въобще не са се качвали на Лагуна
  • 18 ТороБоро

    2 1 Отговор
    Поредния френски боклИк :)
  • 19 SLEEPER

    2 2 Отговор
    Ако наистина е такава колата както на 1 вата снимка и последната то тази кола ще е хит има доста агресивен вид големи джанти много екстри по нищо не отстъпва на немските си съперници само че съм сигурен че ще струва доста по малко от немските коли
    а хейтърите да го д*хат няма начин колата да не им харесва ако в мястото на емблемата имаше емблема на бмв бенц ауди гоуфу щяха да призкават колко е било добро аз съм сигурен че тез които не харесват двигателите даже не знаят че новите дизелови двигатели на мерцедес са произведени от рено - и това беше за капак ае да видим пак приказвайте глупо

    Коментиран от #24

  • 20 шофьор не шофиор

    0 1 Отговор
    Страхотен дизайн! Пък като знам как се чувстваш в и как возят френските коли (докато са здрави де) бих си взел нова такава. Аз вече 21 години карам френски коли втора ръка и само от Лагуната (първата) съм очарован от удобство. Иначе се трошат доста, или по-скоро аз ги троша, понеже никога нямам достатъчно пари да ги поддържам както трябва. Не робувам на изрази като "немски кенефи" или "японски боклуци" и купувам това, което ми е по джоба, а то обикновено е по-долен клас от Лагуната. Тъй че, повечето се перчите тук, във форума, понеже сутрин се качвате на раздрънкана щайга и хуквате на работа.
    А тези, които карат свестни и готини коли не висят тук да разглеждат картинки, а ползват това, което ние зяпаме.
    Лично на мен неми липсва самочувствие, понеже не го градя на базата на колата, която карам, а ми липсват пари да карам, това, което искам. В кръга на това, което искам е и тази Лагуна ...
  • 21 гост

    0 1 Отговор
    Колата е чудесна на пръв поглед. Предходните модели всички са много добри коли и при правилна поддръжка са верни и издръжливи. От 15г карам Лагуни и само съм си правил повечето проблеми, за да спестя някой лев, а не са били предизвикани от колата или без каквато и да е причина.
    Единственното което не ми допада, и то генерално при новите коли е, че постоянно расте размера на следващото поколение. Нито пътищата ни са станали по-широки, нито паркоместата, нито градовете по-устроени. Сега съм с Лагуна 2 и 4,5м дължина са напълно достатъчни за този клас, тази новата прилича като да е поне 4,7-4,8м. Няма да е по-тежка от 1, 3-1,4т., но не виждам смисъла в това постоянно увеличаване и размиване на класовете.
  • 22 Graf Von Popoff

    2 0 Отговор
    Много експерти много нещо. Е вярно Рено не е Мерцедес но все пак си е нова и това е достатъчно ако имам възможност да си го купя.

    Дет се вика всеки може да се запише за тест драйв на всякакъв автомобил пък след това имам някакво основание да коментира. Иначе и на мен тате едно време ми викаше а тва френското е едно друго си е опела.
  • 23 123

    0 3 Отговор
    Проблемът на френските коли е, че като станат на 3 - 4 години изглеждат тотално остаряли и човек би казал че това е модел от преди поне 10 години. Това е проблемът на екстравагантния дизайн и защо не искат да се поучат не мога да си обясня!
  • 24 ххх

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "SLEEPER":

    Проблема не е емблемата, а в качеството...
  • 25 Змея

    0 2 Отговор
    На пръв поглед като се абстрахираме от емблемата- чист Пасат.
    Може би тясното сътрудничество с Мерцедес ще роди една по качествена кола. Интересна е заигравката на Мерца с Рено, явно има какво да научат едни от други -мерца за ниския, евтин клас коли, рено за премиум колите. Само за информация на тези дето виличаят Мерца, 4 цилиндровите ДВГ-та на С класата са изцяло на Рено. Същия е случая и на ребрандиранта с емблема на Мерц баничарка Канго. Да се робува на марки е глупаво защото разликата е само в главите на феновете, сега може да си купите Тойота дизел с двг на БМВ, или Мазда с двг на Форд, който пък е същия и в Пежо.....
  • 26 копеле

    2 1 Отговор
    Абе по добре е от онази простотия Citroen C6, но предпочитам да клатя французойка от колкото да карам френска кола. С емблема на Dacia повече ще и ходи
  • 27 Интересно

    0 1 Отговор
    Да,сега си спомням за договора за сътрудничество сключен м/у Рено/Нисан и Мерцедес.Още тогава споменаха че Мерцедес ще получават малолитражните мотори от Рено,а Рено в замяна ще получат едно от големите шасита на Мерцедес за следващата си лимузина.Тази Лагуна бас хващам че като излезе ще е с окачване копнато от старата Е-класа.Лошо няма-комфорт на Мерк със добри,евтини за подръжка двигатели от Рено!
  • 28 Хайде по полека

    1 1 Отговор
    Ценов,боклук се пише.
    Имал съм Лагуна2 за 5 години.Купих я 4 годишна-1.9дци(120кс),турбото се предаде на 3 година,но най-вероятно поради нормално износване-(въртян километраж със сигурност)Смених си го сам със турбо от ударена такава(по таван)но 2 годишна (малко километри).Никакви други проблеми,много добър комфорт на седалки,окачване,обезшумено купе,никаква ръжда,много стабилна по завои.Като цяло добра семейна кола с голям багажник.Купихме си чисто нов автомобил,затова я продадох.Като сравняваме комфорта на возене на новата(Мазда)и Лагуната,беше си по-добре в Лагуната.
    А за динамиката - пробвали сме с Ауди А4 с оня 1.9тди червено(130кс) на магистралата - Лагуната го биеше на макс. скорост и набираше по-бързо.Невероятно добре подредени предавки (6)на скоростната кутия!
  • 29 НЕМОЖЕМКАЖЕМ

    0 0 Отговор
    Неможем да говорим , ако не сме пробвали! А няма как да сме пробвали, след като е с лепенките още! След 7-8-9-10 г. масово ще се разбере! Може ли винаги да се коментират коли и цени...като никой не е карал поне 2 години един авомобил във всякакви БГ условия?! Но дори и Рено....Мазда и др. имат много немско излъчване (Седалки, качество на интериор, екстри)... Т.е. много си приличат новите коли!